Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
-
τι οδηγία να βγει για το αυτονόητο? υπάρχει μηχανικός στην Κύπρο που υπογράφει στατικά με ενσωματωμένη υδρορροή σε υποστυλώματα?? 18.4.4.1 ΕΚΩΣ σελιδα 373 https://oasp.gr/sites/default/files/library/2021-02/EKOS2000.pdf
-
ΙΑΣΟΝΑΣ started following Αίτηση για αντίγραφα
-
Αν έγινε ηλεκτρονικά, τότε παίζεται από 25 ημέρες έως 2 μήνες... Εξαρτάται από την περιοχή, το έτος της άδειας κ.λπ.
- Σήμερα
-
nikmak3 started following Υδρορροές εντός δοκαριών
-
Υπάρχει μια λανθασμένη τακτική στην Κύπρο για λόγους εμφάνισης να τοποθετούνται ακόμα και σημερα εν έτη 2025 οι υδρορροές εντός των υποστυλωμάτων, εντός των δοκαριών. Γνωρίζει κάποιος από εσάς την ευρωπαϊκή οδηγία που το απαγορεύει ; Εχει βγει απόφαση από τον ECCE που το απαγορεύει; και εαν ναι μπορει κάποιος να μου την προωθήσει;
-
Συνάδελφοι καλησπέρα. Αγόρασαν ισόγειο διαμέρισμα που στην άδεια ήταν πυλωτή και έχει ρυθμιστεί με τον ν.4495/17 ως διαμέρισμα. Είναι ένας ενιαίος χώρος χωρίς χωρίσματα, χωρίς κουζίνα και λουτρό. Στην οριζ. σύσταση που είναι του 1985 το περιγράφει ως ημιτελές διαμέρισμα. Τώρα για να γίνει η διαρρύθμιση με γυψοσανίδες, αποχέτευση, ύδρευση, ηλεκτρολογικά, πιστεύω ότι χρειάζεται οικοδομική άδεια ή μπορεί να γίνει με μικρή κλίμακα;
-
ν. 5215/25 ΦΕΚ Α116/25 Αρ. Τροπολογίας: 369/22 1.7.2025 https://www.hellenicparliament.gr/Nomothetiko-Ergo/Anazitisi-Nomothetikou-Ergou?law_id=8f72927e-80a0-41c4-adf2-b302015bb909 https://www.hellenicparliament.gr/UserFiles/bbb19498-1ec8-431f-82e6-023bb91713a9/12990769.pdf
-
Μιας και το είχε παρατήσει ο πελάτης αλλά ξαναψήθηκε το θέμα, επανέρχομαι λίγο στα του κλειστού πάρκινγκ πυλωτής που έχει χιλιοστά (λίγα) και που με ΓΟΚ 2000 δεν μετρούσε στη δόμηση και έχει γίνει αυθαίρετο διαμέρισμα. Τελικά πως υπολογίζεται το πρόστιμο ? Με το γράμμα του νόμου εγώ λέω ότι δεν του αναλογεί δόμηση αφού δεν είχε μετρήσει στη δόμηση άρα το ποσοστό υπέρβασης είναι Εμβαδόν χώρου / μηδεν --> άπειρο άρα >200% ποσοστό. Ακόμη και με αναλογούσα δόμηση να το κάνεις επειδή έχει λίγα χιλιοστά πάλι το ποσοστό υπέρβασης είναι >200%. Τελικά μπορούμε να το γλυτώσουμε αυτό κάπως ?
-
@tetris Στο άρθρο 301 παράγραφος 4 είναι αυτή η περίπτωση. Το ίδιο ακριβώς αναφέρεται και σε άρθρο του ΝΟΚ νομίζω. https://www.domiki.gr/content/kpn/text_3c/0.htm ΝΟΚ άρθρο 7 παρ.9: Οικόπεδα τα οποία δεν έχουν πρόσωπο σε εγκεκριμένη οδό, όταν δεν μπορούν δια τακτοποιήσεως να αποκτήσουν πρόσωπο επί εγκεκριμένης οδού, επιτρέπεται να οικοδομούνται με απόφαση του Συντονιστή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης μόνον εφόσον η έλλειψη του προσώπου έλαβε χώρα πριν την ισχύ του ν. 651/1977. Αυτό το "όταν δεν μπορούν", είναι απ' ότι μου είπαν το πρωτόκολλο αδυνάτου τακτοποίησης, γιατί οι δίπλα έχτισαν κλπ κλπ. Νομίζω όμως ότι πρέπει να σου λείπει μόνο το πρόσωπο. Και μετά αίτηση για ειδικούς όρους δόμησης.
-
Ξέρει μήπως κάποιος ποιος είναι ο αριθμός πρωτοκόλλου του εγγράφου ΔΤΕ/β του ΥΠΕΝ και που μπορώ να το βρω; Ευχαριστώ!
-
@tetris, ...ναι, σε τέτοιο κτίριο αναφέρομαι. Αμιγής χρήση κατάστημα με υπόγειο βοηθητικής χρήσης. Οι εν λόγω χώροι έχουν μέγιστη δόμηση 550τ.μ., ενώ παλιά είχαν 600τ.μ. Για την εν λόγω χρήση ψάχνω να δω αν υπάρχει κάπου μέγιστο ύψος για το ισόγειο ή αν απλά ανήκω στο μέγιστο ύψος 9,00μ. που έγραφε το ΦΕΚ του 1985
-
Αυτό που αναφέρεις, ισχύει για αμιγούς χρήσης ειδικά καταστήματα
-
@tetris έχω την αίσθηση ότι βάσει του άρθρου 5 της εκτός σχεδίου δόμησης του 270Δ/ 1985, που αναφέρεται σε γραφεία - καταστήματα, δίνει μέγιστο ύψος 9,00μ. χωρίς όμως να προσδιορίζει αν υπάρχει κάποιος άλλος περιορισμός εάν επιλέξω να κατασκευάσω μόνο υπόγειο + ισόγειο.
-
ΓεώργιοςΙ joined the community
-
Το πρωτόκολλο καλύπτει τα όμορα. Το δικό σου (ως τυφλό) ΔΕΝ μπορεί να πάρει όρους (έστω και ειδικούς) δόμησης
-
Για το συνολικό ύψος ισχύει η παρ. 7 του άρθρου 1 (7.50 μ +1.20 μ για στέγη)
-
γερόλυκος... https://tvxs.gr/politismos/mousiki/ringko-star-o-ntramer-ton-mpitls-egine-85-alla-den-gernaei/
-
iri_ joined the community
-
Καλησπέρα συνάδελφοι, Έχω εκδόσει οικοδομική άδεια για αλλαγή χρήσης υφιστάμενης κατοικίας και κατασκευή νέων΄τεσσάρων κτιρίων εντός του οικοπέδου. Τώρα έχει ολοκληρωθεί ένα από τα τέσσερα κτίρια, υπάρχει πόρισμα τελικού ελέγχου από ελεγκτή δόμησης, και θέλω να εκδόσω ΠΕΚ μόνο για το κτίριο αυτό. Τα αλλα είναι ημιτελή. Το ερώτημά μου είναι στο πεδίο υλοποιημένη ιδιοκτησία τι καταχωρώ από τη στιγμή που ένα μόνο κτίριο έχει υλοποιηθεί και τα υπόλοιπα όχι. Να σημειώσω δεν υπάρχει κάποιου είδους σύσταση. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
-
Καλησπέρα σας, έκανα αίτηση (την προηγούμενη εβδομάδα) για αντίγραφα σχεδίων από το αρχείο του δήμου Αθήνας. Για να έχω μια αίσθηση και να μην το ψάχνω δίχως λόγο, ξέρει κάποιος ποια είναι η τάξη μεγέθους της αναμονής για να προχωρήσει η διαδικασία; (καταλαβαίνω ότι το αρχείο και η εξυπηρετούμενη έκταση είναι αχανή)
-
Σχετικα με την διάρκεια των βεβαιώσεων όρων δόμησης, έχω βεβαίωση όρων δόμησης η οποία έχει εκδωθεί από συνάδελφο χωρίς ημερομηνία λήξης μέσω του ε αδειες,μάλιστα η αναζήτηση της στο σύστημα του υπεν μου βγάζει ότι ισχύει μέχρι το 2099(ελλάδα 2.0).Επίσης πάλι έχω εκδώσει βεβαίωση όρων δόμησης χωρίς ημερομηνία ληξής όπου στο ε άδειες μου αναφέρει ότι ισχύει μέχρι το 2099.Άλλες βεβαιώσεις που εχω βγάλει για να αναθεωρήσω οικοδομικές άδειες με προέγκριση είναι 6 μήνες διάρκειας.Τι ισχύει?Δύναται μία βεβαιώση να ισχύει εις το διηνεκές? Ευχαριστώ
-
Joseph_ started following Όργανα ελέγχου ΕΗΕ
-
Καλησπέρα συνάδελφοι, ως νέος μηχανικός, σκέφτομαι να προβώ στην προμήθεια ενός οργάνου για έλεγχο ΕΗΕ. Στην αναζήτηση που έκανα, παρατηρώ πως σχεδόν όλα τα όργανα που χρησιμοποιείτε/προτείνετε, αγγίζουν τις 2.000€. Καταλαβαίνετε πως σαν νέος επαγγελματίας, δε μπορώ να διαθέσω εύκολα τέτοια ποσά. Υπάρχουν φθηνότερες εναλλακτικές που θα μου προτείνατε, προκειμένου να ξεκινήσω και μετέπειτα στο πλάνο θα είναι η προμήθεια ποιοτικών οργάνων; Εννοείται πως θα ελέγχονται όπως πρέπει οι εγκαταστάσεις, όχι "τσαπατσουλιές". Ευχαριστώ!
-
ΓΙΑΝΝΗΣ ΡΟΥΔΑΣ joined the community
-
Παιδιά καλησπέρα, έκανα αίτηση για βεβαίωση όρων δόμησης σε εκτός σχεδίου αγροτεμάχιο, και η τοπική πολεοδομία μου την απέρριψε ισχυριζόμενη ότι θα πρέπει μαζί με την αίτηση βεβαίωσης όρων δόμησης, να καταθέσω, έγκριση αρχαιολογίας, βεβαίωση χρήσεων γης, την οριοθέτηση γειτονικού ρέματος κλπ. Τις κάθε είδους εγκρίσεις κατά την έκδοση της οικοδομικής άδειας δεν τις ανεβάζουμε στο σύστημα? Ή μου διαφεύγει κάτι?? Ευχαριστώ
-
HAROUL started following Υψος Στέγης σε εκτός σχεδίου
-
Καλησπέρα σε όλους. Γνωρίζει κάποιος αν υπάρχει κάποιος περιορισμός ως προς το μέγιστο ύψος ισόγειου καταστήματος σε εκτός σχεδίου περιοχή; Θα κατασκευαστεί υπόγειο και ισόγειο που η οροφή του θα είναι δώμα. Αν έχω καταλάβει σωστά η οροφή του υπογείου (κάτω μέρος πλάκας) μπορεί να προεξέχει έως και 0,80μ. και το ισόγειο μπορεί να φτάσει έως και το +9,00μ. από το διαμορφωμένο έδαφος;
-
Μέχρι το 2030, σύμφωνα με την EY, οι ευρωπαϊκοί δρόμοι θα φιλοξενούν πάνω από 50 εκατομμύρια EVs, καλύπτοντας το 15% του συνολικού στόλου. Σύμφωνα με την ΕΥ, το μέλλον της ηλεκτροκίνησης δεν θα εξαρτάται μόνο από την ταχύτητα της διείσδυσης της, αλλά κυρίως από το πώς και πότε φορτίζονται τα οχήματα αυτά - και ακόμη περισσότερο, από τη δυνατότητα να επιστρέφουν ενέργεια στο δίκτυο (Vehicle-to-Grid -V2G). Όπως ενημερώνει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ), η πρόσφατη μελέτη της EY και της Eurelectric, με τίτλο “Plugging into potential: unleashing the untapped flexibility of EVs”, αποτυπώνει τις δυνατότητες, που προσφέρει η έξυπνη φόρτιση και η αμφίδρομη διαχείριση ενέργειας. Μέσω αυτών, όχι μόνο μειώνεται το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) για τον καταναλωτή έως και 20%, αλλά καθίσταται δυνατή και η αποσυμφόρηση των δικτύων, με εξοικονόμηση €4 δισ. ετησίως για τους διαχειριστές. Η οικονομία κλίμακας είναι εμφανής: η έξυπνη φόρτιση επιτρέπει στα EVs να απορροφούν ενέργεια, όταν το κόστος είναι χαμηλό ή όταν υπάρχει πλεόνασμα από ΑΠΕ. Αντίστοιχα, η τεχνολογία V2G επιτρέπει την επιστροφή ενέργειας στο δίκτυο, όταν υπάρχει αιχμή ζήτησης. Αυτό οδηγεί σε μείωση των επενδύσεων σε υποδομές και καλύτερη διαχείριση ενός συστήματος, που αναμένεται να δει τη συνολική του ζήτηση να ξεπερνά τις 4.500 TWh έως το 2050. Οφέλη Τα οφέλη είναι, επίσης, απευθείας μετρήσιμα για τους οδηγούς. Η μελέτη δείχνει, για παράδειγμα, πως οι ιδιοκτήτες EVs στο Ηνωμένο Βασίλειο μπορούν να μειώσουν το TCO έως και 26%, ενώ στη Γερμανία φτάνει και το 29%. Στο μεταξύ, οι οδηγοί οικογενειακών οχημάτων στη Γαλλία εξοικονομούν 15% ετησίως, με την εξοικονόμηση να αγγίζει τα €1.800 στη Γερμανία για SUV κατηγορία. Τέλος, το smart charging μεταφράζεται σε οικονομικά κίνητρα για τον τελικό χρήστη και ευρύτερα οφέλη για το ενεργειακό σύστημα. Επιπλέον, η μελέτη εκτιμά πως τα EVs μπορούν να καλύψουν το 4% της συνολικής ευρωπαϊκής ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας μέχρι το 2030 - αρκετή για να τροφοδοτήσουν 30 εκατ. νοικοκυριά. Και αν μέχρι το 2040 η τεχνολογία V2G υιοθετηθεί πλήρως, πάνω από το 10% της ετήσιας ενέργειας θα μπορούσε να αποθηκεύεται προσωρινά σε EVs και να επιστρέφεται στο δίκτυο. “Σε μια εποχή που οι αρνητικές τιμές ρεύματος αυξάνονται λόγω ανελαστικής παραγωγής και μειωμένης ζήτησης, η ανάγκη για ευελιξία διπλασιάζεται. Η ευελιξία των EVs όχι μόνο απορροφά το πλεόνασμα από ΑΠΕ, αλλά μειώνει τη σπατάλη ενέργειας, προσφέροντας οικονομικά αποδοτική σταθεροποίηση του συστήματος”, διαπιστώνει η μελέτη της ΕΥ. Τι λένε οι αριθμοί πώλησης Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το πρώτο πεντάμηνο του έτους ανήλθε στο 15,4%, με τις αντίστοιχες πωλήσεις να ανέρχονται στις 701.089 μονάδες, τονίζει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές στην ΕΕ, που αντιπροσωπεύουν το 62% όλων των ταξινομήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημείωσαν αύξηση. Συγκεκριμένα η Γερμανία σημείωσε αύξηση 43,2%, το Βέλγιο 26,7%, η Ολλανδία 6,7%, ενώ από την άλλη η Γαλλία σημείωσε μείωση 7,1%. Οι ταξινομήσεις του πρώτου πενταμήνου των υβριδικών αυτοκινήτων συνεχίζουν να αυξάνονται, καταλαμβάνοντας συνολικά το 35,1% της αγοράς, ενώ το μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων το πρώτο πεντάμηνο ήταν 38,1%, όταν πέρσι την αντίστοιχη περίοδο το ποσοστό ήταν 48,5%. Από την άλλη οι ταξινομήσεις των plug-in από την αρχή του έτους έφτασαν τις 375.182 μονάδες. Αυτό οφείλεται στην αύξηση του όγκου πωλήσεων σε βασικές αγορές όπως η Γερμανία (+52,8%) και η Ισπανία (+66,6%). Το πρώτο πεντάμηνο οι ταξινομήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 20,2%, με όλες τις μεγάλες αγορές να παρουσιάζουν μειώσεις. Η Γαλλία παρουσίασε την πιο μεγάλη πτώση (-34,3%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (-26,1%), την Ιταλία (-15,4%) και την Ισπανία (-13,3%). Τέλος, η αγορά πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκε κατά 26,6%, με το ποσοστό των πωλήσεων τον Μάϊο να βρίσκεται στο 9,5%. View full είδηση
-
- ηλεκτρικό αυτοκίνητο
- ευρώπη
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Μέχρι το 2030, σύμφωνα με την EY, οι ευρωπαϊκοί δρόμοι θα φιλοξενούν πάνω από 50 εκατομμύρια EVs, καλύπτοντας το 15% του συνολικού στόλου. Σύμφωνα με την ΕΥ, το μέλλον της ηλεκτροκίνησης δεν θα εξαρτάται μόνο από την ταχύτητα της διείσδυσης της, αλλά κυρίως από το πώς και πότε φορτίζονται τα οχήματα αυτά - και ακόμη περισσότερο, από τη δυνατότητα να επιστρέφουν ενέργεια στο δίκτυο (Vehicle-to-Grid -V2G). Όπως ενημερώνει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ), η πρόσφατη μελέτη της EY και της Eurelectric, με τίτλο “Plugging into potential: unleashing the untapped flexibility of EVs”, αποτυπώνει τις δυνατότητες, που προσφέρει η έξυπνη φόρτιση και η αμφίδρομη διαχείριση ενέργειας. Μέσω αυτών, όχι μόνο μειώνεται το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας (TCO) για τον καταναλωτή έως και 20%, αλλά καθίσταται δυνατή και η αποσυμφόρηση των δικτύων, με εξοικονόμηση €4 δισ. ετησίως για τους διαχειριστές. Η οικονομία κλίμακας είναι εμφανής: η έξυπνη φόρτιση επιτρέπει στα EVs να απορροφούν ενέργεια, όταν το κόστος είναι χαμηλό ή όταν υπάρχει πλεόνασμα από ΑΠΕ. Αντίστοιχα, η τεχνολογία V2G επιτρέπει την επιστροφή ενέργειας στο δίκτυο, όταν υπάρχει αιχμή ζήτησης. Αυτό οδηγεί σε μείωση των επενδύσεων σε υποδομές και καλύτερη διαχείριση ενός συστήματος, που αναμένεται να δει τη συνολική του ζήτηση να ξεπερνά τις 4.500 TWh έως το 2050. Οφέλη Τα οφέλη είναι, επίσης, απευθείας μετρήσιμα για τους οδηγούς. Η μελέτη δείχνει, για παράδειγμα, πως οι ιδιοκτήτες EVs στο Ηνωμένο Βασίλειο μπορούν να μειώσουν το TCO έως και 26%, ενώ στη Γερμανία φτάνει και το 29%. Στο μεταξύ, οι οδηγοί οικογενειακών οχημάτων στη Γαλλία εξοικονομούν 15% ετησίως, με την εξοικονόμηση να αγγίζει τα €1.800 στη Γερμανία για SUV κατηγορία. Τέλος, το smart charging μεταφράζεται σε οικονομικά κίνητρα για τον τελικό χρήστη και ευρύτερα οφέλη για το ενεργειακό σύστημα. Επιπλέον, η μελέτη εκτιμά πως τα EVs μπορούν να καλύψουν το 4% της συνολικής ευρωπαϊκής ζήτησης ηλεκτρικής ενέργειας μέχρι το 2030 - αρκετή για να τροφοδοτήσουν 30 εκατ. νοικοκυριά. Και αν μέχρι το 2040 η τεχνολογία V2G υιοθετηθεί πλήρως, πάνω από το 10% της ετήσιας ενέργειας θα μπορούσε να αποθηκεύεται προσωρινά σε EVs και να επιστρέφεται στο δίκτυο. “Σε μια εποχή που οι αρνητικές τιμές ρεύματος αυξάνονται λόγω ανελαστικής παραγωγής και μειωμένης ζήτησης, η ανάγκη για ευελιξία διπλασιάζεται. Η ευελιξία των EVs όχι μόνο απορροφά το πλεόνασμα από ΑΠΕ, αλλά μειώνει τη σπατάλη ενέργειας, προσφέροντας οικονομικά αποδοτική σταθεροποίηση του συστήματος”, διαπιστώνει η μελέτη της ΕΥ. Τι λένε οι αριθμοί πώλησης Το μερίδιο αγοράς των ηλεκτρικών αυτοκινήτων το πρώτο πεντάμηνο του έτους ανήλθε στο 15,4%, με τις αντίστοιχες πωλήσεις να ανέρχονται στις 701.089 μονάδες, τονίζει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές στην ΕΕ, που αντιπροσωπεύουν το 62% όλων των ταξινομήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σημείωσαν αύξηση. Συγκεκριμένα η Γερμανία σημείωσε αύξηση 43,2%, το Βέλγιο 26,7%, η Ολλανδία 6,7%, ενώ από την άλλη η Γαλλία σημείωσε μείωση 7,1%. Οι ταξινομήσεις του πρώτου πενταμήνου των υβριδικών αυτοκινήτων συνεχίζουν να αυξάνονται, καταλαμβάνοντας συνολικά το 35,1% της αγοράς, ενώ το μερίδιο αγοράς των βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων το πρώτο πεντάμηνο ήταν 38,1%, όταν πέρσι την αντίστοιχη περίοδο το ποσοστό ήταν 48,5%. Από την άλλη οι ταξινομήσεις των plug-in από την αρχή του έτους έφτασαν τις 375.182 μονάδες. Αυτό οφείλεται στην αύξηση του όγκου πωλήσεων σε βασικές αγορές όπως η Γερμανία (+52,8%) και η Ισπανία (+66,6%). Το πρώτο πεντάμηνο οι ταξινομήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκαν κατά 20,2%, με όλες τις μεγάλες αγορές να παρουσιάζουν μειώσεις. Η Γαλλία παρουσίασε την πιο μεγάλη πτώση (-34,3%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (-26,1%), την Ιταλία (-15,4%) και την Ισπανία (-13,3%). Τέλος, η αγορά πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων μειώθηκε κατά 26,6%, με το ποσοστό των πωλήσεων τον Μάϊο να βρίσκεται στο 9,5%.
-
- ηλεκτρικό αυτοκίνητο
- ευρώπη
-
(and 2 more)
Με ετικέτα:
-
Καλημέρα, θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με τακτοποίηση αυθαίρετου οικίσκου γεώτρησης (σύμφωνα με ιδιοκτήτη κατασκευή 1999) εντός αγροτεμαχίου χωρίς άλλα κτίσματα σε εκτός σχεδίου περιοχή και χωρίς οικοδομική άδεια. Τι επιλέγω στο πεδίο οικοδομική άδεια? Σύμφωνα με Ν.4495/17, Κατ. 3, γη) οικίσκοι που καλύπτουν αντλητικές εγκαταστάσεις, εφόσον έχουν τις συγκεκριμένες διαστάσεις που ορίζει το π.δ. της 24ης.5.1985 (Δ270). Για την εν λόγω περίπτωση δεν απαιτείται καταβολή παραβόλο. Στο πδ της 24ης.5.1985 άρθρο 3, αναφέρει περιορισμό ως προς το ύψος και την απόσταση από τα όρια του γηπέδου και ότι πρέπει να έχουν τις απολύτως απαραίτητες για το σκοπό αυτό διαστάσεις. Λαμβάνω υπόψη και εγκύκλιο 18/11/1986? Επιλέγω τύπος αυθαιρεσίας ανλιοστάσια σε συνσυασμό με κατ. 3? Ευχαριστώ
-
Απορίες για ενεργειακές μελέτες, επιθεωρήσεις και ΠΕΑ
GiorgosFl replied to af.civileng's θέμα in ΚΕΝΑΚ
Καλησπέρα, έχω ένα VRF 140kW σε χώρο γραφείων, οπότε και θα χρειαστεί έλεγχος Υ/Δ. Η ΤΟΤΕΕ 20701-1/2017 δίνει δεδομένα για έλεγχο υπερδιαστασιολόγησης μόνο σε ΑΘ με μέσο το νερό. Υπάρχει κάποιος που έχει ασχοληθεί επί του θέματος;- 7.589 απαντήσεις
-
- ενεργειακή
- μελέτη
-
(and 2 more)
Με ετικέτα: