Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Kαλησπέρα συνάδελφοι. Γνωρίζετε εάν σε οικόπεδο εντός σχεδίου σε περιοχή κατοικίας όπου δεν υπάρχει απαίτηση θέσεων στάθμευσης, εάν δημιουργείται υπαίθρια θέση στάθμευσης μπορούμε και πάλι να κάνουμε χρήση του Άρθρου 17, παρ.2α; ("Αν δημιουργούνται υπαίθριοι χώροι στάθμευσης, τότε ο υπολογισμός των 2/3 της υποχρεωτικής φύτευσης λαμβάνεται επί του απομειούμενου κατά δέκα ποσοστιαίες μονάδες υποχρεωτικά ακαλύπτου χώρου του οικοπέδου" ) Ευχαριστώ!
  3. Τέτοια γνώση να την βράσω…κάποιος κάπου κάποτε και συνεχίζεις και ‘σύ..αδαής όσο δεν πάει. Όσο για το αν ξέρετε περισσότερα από μένα, κοιτάξου καλύτερα στον καθρέφτη και έλα με την όπισθεν! Με ai τα κάνω, στείλε pm για infos!!
  4. Καλησπέρα σας! Είμαι νέος πολιτικός μηχανικός και έχω αναλάβει την εκπόνηση ενός τοπογραφικού διαγράμματος. Το υπό εξέταση οικόπεδο βρίσκεται σε περιοχή με εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο(πράξη εφαρμογής) και περιέχει μέσα μία διώροφη οικοδομή κατοικίας. Έχω μελετήσει και έχω μετρήσει τα κρίσιμα σημεία του οικοπέδου και του κτιρίου(καθώς και της γύρω περιοχής) και είμαι έτοιμος για να ξεκινήσω την αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης στο autocad. Έχω προμηθευτεί από την πολεοδομική υπηρεσία της περιοχής τα τεχνικά στοιχεία του οικοπέδου και το σχέδιο της πράξης εφαρμογής σε μορφή pdf. Θα ήθελα να ρωτήσω πως μπορώ να αποτυπώσω το σχέδιο του αρχείου pdf στο autocad για να αποτυπώσω τις οικοδομικές και ρυμοτομικές γραμμές της περιοχής και επιπλέον να ελέγξω τις πιθανές αποκλίσεις. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. Ελπίζω να μην τα εξηγώ μπερδεμένα! Κάθε αρχή και δύσκολη! Επομένως κάθε συμβουλή είναι εντελώς αποδεκτή!! ΥΓ. Να προσθέσω ότι έχω καταφέρει να αντλήσω τον χάρτη του κτηματολογίου μέσα σε αρχείο Autocad αλλά διακρίνω κάποιες όχι και τόσο αμελητέες αποκλίσεις..
  5. Συνάδελφε @getsakna όχι μόνο δεν είναι το αντικείμενο σου να γνωρίζεις απο Η/Μ, αλλά και δεν πείθεσαι στη γνώμη συναδέλφων, που σίγουρα ξέρουν πολλά περισσότερα απο σένα, όπως σου ανέφερε κι ο συνάδελφος @pggiotas για τη κατηγορία αυτοματισμών. Όσο για τη τεκμηρίωση που λες, εγω σου ανέφερα πως λογίζεται ο λέβητας για το ΚΕΝΑΚ και με βάση τη παράγραφο, αλλά εσυ το πέταξες στο Καιάδα! Οπότε τι κουβέντα να κάνουμε? Αλλά να ρωτήσω κάτι απο περιέργεια, γράφεις τοποθεσία Φλωρεντία (Ιταλία)....με φωτογραφίες κάνεις τα ΠΕΑ? 😀
  6. Συνάδελφε tetris, ευχαριστώ πάρα πολύ. Η ερώτησή μου όμως ήταν ίσως λιγο λάθος. Εγγραψα κατα λάθος ότι είναι άρτιο κατά παρέκκλιση. Στην περίπτωση που το εντός οικισμού έχει την αρτιότητα, τότε το εκτός οικισμού τμήμα, μπορεί να δομηθεί ανεξάρτητα. Δηλαδή, προσδίδει κάτι το εκτός οικισμού τμήμα όταν είναι άρτιο κατά κανόνα; Λογικά όχι. Τότε το εκτός οικισμού δεν μου προσδίδει κάτι θεωρω. Αλλά και στην περίπτωση που είχε πρόσωπο δικό του σε αναγνωρισμένη οδό, αφού είναι ένα εννιαίο οικόπεδο, τότε θα μπορούσε η δόμηση να είναι αθροιστική δλδ δομηση εντός + δόμηση εκτός; Ειλικρινά ευχαριστώ για την απάντηση και την αμεσότητα.
  7. Για αυτό όταν κάνουμε ένα ερώτημα καλό είναι να ανεβάζουμε το τοπογραφικό διάγραμμα. Ανέβασέ το για να κατανοήσουμε πλήρως το ακίνητο.
  8. Το οικόπεδο είναι διαμπερές, σχήματος Γ υπό αμβλεία γωνία, οπότε τηρείται η απαίτηση των 10μ. σε κάθε πλευρά (αφού έκαστο οικόπεδο - αν κατατμηθεί τελικά θα πάρει πρόσωπο σε διαφορετικό δρόμο). Άρα με λίγα λόγια, αν δεν υπάρχει το πλάτος των 4μ. οφείλω να παραχωρήσω τόσα μέτρα ώστε να τηρείται το πλάτος; (συγνώμη αλλά κάπου χάθηκα στην επεξήγηση σου για το πλάτος). Αν από την άλλη δεν είναι προϋφιστάμενοι του 1985; Τι αλλάζει;
  9. @sirter Ακόμη και τα σχέδια να είχες το πιθανότερο είναι να έκανες τακτοποίηση είτε γιατί δεν θα ταίριαζε η υφιστάμενη κατάσταση, είτε ακόμη και αν μια στις χίλιες όλα ταίριαζαν, για να αποκτήσει το ακίνητο οριστική εξαίρεση από την κατεδάφιση. Οπότε θεώρησε ότι δεν τακτοποιήθηκε, κράτησε τα αντίγραφα της δήλωσης ως επιπλέον αποδεικτικά παλαιότητας και προχώρησε σε υπαγωγή κατηγορίας 1 ή2.
  10. Οι συζητήσεις στο φόρουμ δεν είναι νόμοι..όποιος έχει τεκμηριωμένη άποψη ας την εκφέρει..με νομοθεσία και όχι κάποιος κάπου κάποτε στο φόρουμ.. το κλείνω εδω το θέμα και ευχαριστώ για τις απαντήσεις..
  11. Καλησπέρα. Υπό την προϋπόθεση ότι οι δρόμοι είναι κοινόχρηστοι προ 85 χρειάζεσαι πρόσωπο 20 μ αφου θα κόψεις δυο οικόπεδα με ελάχιστο απαιτούμενο πρόσωπο 10 μέτρα για το καθένα από αυτά και πριν την κατάτμηση θα πρέπει να παραχωρήσεις σε κοινή χρήση στη θέση που το πλάτος δρόμου γίνεται 3,50 μέτρα, δηλαδή παραχωρείς εδαφική λωρίδα 0,25 μ (αν δεν έχει υλοποιημένα όρια και δεν υπάρχουν προγενέστερα τοπογραφικά ίσως να συμφέρει να δείξεις το όριο του οικοπέδου κατευθείαν εσώτερα ώστε να αποφύγεις την παραχώρηση.
  12. Καλησπέρα, Έχω ένα κτίριο με ύψος από τον δρόμο 8,94 μ. Στο σχέδιο της Αδείας δείχνει 8,40 μ, μια υπερύψωση κατά 54 εκ, της τάξεως του 6,4 % με μέγιστο επιτρεπόμενο στην περιοχή τα 9 μ, την εποχή που εκδόθηκε η Άδεια. Είμαι στην ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ 1 φαντάζομαι που ισχύει για όλες τις αυθαρεσίες προ του 75'? Επίσης υπάρχει κάποιο όριο ανοχής για το ύψος? Είναι το 2% που ισχύει για το περίγραμμα? Ευχαριστώ εκ των προταίρων
  13. Σήμερα
  14. Καλησπέρα @Pavlos33 Ναι το οικόπεδο είναι άδειο αυτή τη στιγμή. Είναι διαμπερές, ο ένας δρόμος στον οποίο βλέπει είναι μεγαλύτερος από 4,5μ. σε όλο το μήκος του (εδώ το ακίνητο έχει πρόσωπο περίπου 18,5μ.) ενώ ο άλλος σε ένα σημείο μικραίνει και πέφτει κοντά στα 3,5μ. (με πρόσωπο κοντά στα 12,5μ.) Δεν γνωρίζω αν κάποιος από αυτούς είναι προϋφιστάμενος του 1985 ούτε αν έχει προκύψει από παραχώρηση, πάντως στο τοπογραφικό που έχω χρονολογίας 2024 αναφέρονται ως δημοτικοί δρόμοι. Επίσης, γυρνώντας προς τα πίσω στο earth δε βοηθάει πολύ καθώς δεν έχει εικόνα, αλλά παρόλαυτα φαίνεται η ύπαρξη και των δύο δρόμων. Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι προυφίστανται οι δρόμοι του 1985, είμαστε εντάξει εφόσον δεν έχω το πρόσωπο των 20μ. όπως αναφέρεις; (αυτό για τα 20μ. που το αναφέρει;) Βάσει του 289Δ οφείλω να έχω 10μ., κάνω λάθος;
  15. Καλησπέρα σας, σε αίτηση μου προς την Πολεοδομία για εύρεση φακέλου τακτοποίησης με τον Ν. 1337/83, πήρα απάντηση "από τα φυλασσόμενα αρχεία της υπηρεσίας προκύπτει οτι έχει δηλωθεί με τις διατάξεις του Ν. 1337/83 (Α και Β φάση) και αριθμ. δηλ. 125 αλλά δεν είναι αδύνατο να χορηγηθούν αντίγραφα γιατί έχει χαθεί ο φάκελος". Τώρα εγώ πως να κινηθώ? Να ξανακάνω τακτοποίηση ΚΑΤ. 2? Να το αποτυπώσω και να το θεωρήσω οτι είναι τακτοποιημένο? Έχει αντιμετωπίσει κανείς συνάδελφος παρόμοια κατάσταση? Ευχαριστώ
  16. Έγγραφο με θέμα: «Ενημέρωση πολιτών/επιχειρήσεων και δημόσιων αρχών σχετικά με τις αλλαγές λόγω έναρξης λειτουργίας του ΟΠΣ-ΑΔΕ/OpenBusiness – Σημαντικά Ορόσημα» εξέδωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης που υποχρεώνει τους Δήμους να κάνουν ενημέρωση του «Μίτος». Το έγγραφο αφορά την επίσημη μετάβαση όλων των αδειοδοτικών διαδικασιών που υπάγονται στον ν. 4442/2016 στο νέο πληροφοριακό σύστημα ΟΠΣ-ΑΔΕ (OpenBusiness). Κύρια σημεία: Έναρξη λειτουργίας (3 Φεβρουαρίου 2025): Όλες οι γνωστοποιήσεις και αιτήσεις έγκρισης γίνονται αποκλειστικά μέσω του ΟΠΣ-ΑΔΕ. Το παλιό σύστημα NotifyBusiness σταματά, παραμένει μόνο για αναζήτηση παλιών στοιχείων. Διαλειτουργικότητα με ΜΗ.Τ.Ε. (Υπ. Τουρισμού): Από 10/02/2025 εντάσσονται στο ΟΠΣ-ΑΔΕ και οι τουριστικές επιχειρήσεις (γραφεία, ΤΕΟΜ). Απογραφή δραστηριοτήτων: Όλες οι υφιστάμενες επιχειρήσεις που ρυθμίζονται από τον ν. 4442/2016 πρέπει να απογραφούν στο σύστημα μέχρι 31/12/2025. Η απογραφή είναι δωρεάν, αλλά μετά την προθεσμία απαιτείται παράβολο 200€. Ανάρτηση δικαιολογητικών: Πλέον οι γνωστοποιήσεις συνοδεύονται από δικαιολογητικά που αναρτώνται ηλεκτρονικά στο ΟΠΣ-ΑΔΕ (και όχι μόνο στον χώρο λειτουργίας της επιχείρησης όπως πριν). Υποχρέωση ανάρτησης μέχρι 31/12/2025 για όλες τις δραστηριότητες με γνωστοποίηση. Εξαιρέσεις: Ειδικές ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές και εξορυκτικές δραστηριότητες. Όπου ισχύουν ακόμη μεταβατικές άδειες (π.χ. Ειδικό Σήμα Λειτουργίας σε τουριστικά καταλύματα), δεν χρειάζεται ανάρτηση δικαιολογητικών, παρά μόνο απογραφή. Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής (ν. 5177/2025): Επιβάλλεται σε πρόστιμα και σε ορισμένα είδη αδειών/εγγράφων. Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών – «Μίτος»: Υποχρέωση επικαιροποίησης διαδικασιών λόγω του νέου συστήματος. Συνεπώς το OpenBusiness είναι το νέο ενιαίο ψηφιακό σύστημα αδειοδοτήσεων και ελέγχων για επιχειρήσεις και δραστηριότητες που υπάγονται στον ν. 4442/2016. Όλοι οι πολίτες, επιχειρήσεις και δημόσιες αρχές οφείλουν πλέον να κάνουν γνωστοποιήσεις, απογραφές και αναρτήσεις δικαιολογητικών αποκλειστικά μέσω αυτού μέχρι το τέλος του 2025. Οι δήμοι εμπλέκονται άμεσα στο ΟΠΣ-ΑΔΕ / OpenBusiness, γιατί: 1. Ρόλος αδειοδοτικής αρχής Πολλές από τις δραστηριότητες που υπάγονται στον ν. 4442/2016 (π.χ. καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, κολυμβητικές δεξαμενές, συνεργεία οχημάτων κ.λπ.) ελέγχονται ή/και αδειοδοτούνται από τους δήμους. Με το νέο σύστημα, οι δήμοι: δεν δέχονται πλέον έγχαρτες αιτήσεις (όλα μπαίνουν μέσω OpenBusiness), πρέπει να χρησιμοποιούν το ΟΠΣ-ΑΔΕ για να παραλαμβάνουν, να ελέγχουν και να επικαιροποιούν αιτήσεις και γνωστοποιήσεις. 2. Ενημέρωση πολιτών και επιχειρήσεων Οι δήμοι έχουν ευθύνη να ενημερώνουν τις τοπικές επιχειρήσεις ότι: οι αιτήσεις/γνωστοποιήσεις θα γίνονται μόνο ψηφιακά, όσες επιχειρήσεις έχουν παλιές άδειες πρέπει να απογραφούν στο σύστημα μέχρι 31/12/2025, υπάρχει πρόστιμο (200€) για εκπρόθεσμη απογραφή. 3. Πρακτικές αλλαγές για τους δήμους Παύει η χρήση του NotifyBusiness. Οποιαδήποτε αλλαγή στα στοιχεία αδειοδότησης γίνεται πλέον μέσα στο ΟΠΣ-ΑΔΕ (π.χ. αλλαγή φορέα, μεταβολές λειτουργίας). Οι δήμοι οφείλουν να αναρτούν στο «Μίτος» (Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών) τις επικαιροποιημένες διαδικασίες τους, ώστε να μην υπάρχει κενό πληροφόρησης. 4. Παράδειγμα Ένα καφέ σε έναν δήμο που λειτουργούσε με γνωστοποίηση στο NotifyBusiness: Τα στοιχεία του έχουν μεταφερθεί αυτόματα στο ΟΠΣ-ΑΔΕ. Ο δήμος, όταν χρειαστεί να ελέγξει ή να δεχθεί τροποποίηση, θα το κάνει από το νέο σύστημα. Αν το καφέ είχε παλιά άδεια πριν τον ν. 4442/2016, οφείλει να απογραφεί μέχρι 31/12/2025 — και ο δήμος θα είναι αρμόδιος να το παρακολουθήσει. Οι δήμοι δεν είναι απλοί αποδέκτες ενημέρωσης, αλλά χρήστες και διαχειριστές του νέου συστήματος, καθώς αποτελούν τις βασικές αδειοδοτικές και ελεγκτικές αρχές για πολλές δραστηριότητες σε τοπικό επίπεδο. Το έγγραφο αναλυτικά: https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΝΠΙ46ΝΛΣΞ-7ΕΝ?inline=true View full είδηση
  17. Έγγραφο με θέμα: «Ενημέρωση πολιτών/επιχειρήσεων και δημόσιων αρχών σχετικά με τις αλλαγές λόγω έναρξης λειτουργίας του ΟΠΣ-ΑΔΕ/OpenBusiness – Σημαντικά Ορόσημα» εξέδωσε το Υπουργείο Ανάπτυξης που υποχρεώνει τους Δήμους να κάνουν ενημέρωση του «Μίτος». Το έγγραφο αφορά την επίσημη μετάβαση όλων των αδειοδοτικών διαδικασιών που υπάγονται στον ν. 4442/2016 στο νέο πληροφοριακό σύστημα ΟΠΣ-ΑΔΕ (OpenBusiness). Κύρια σημεία: Έναρξη λειτουργίας (3 Φεβρουαρίου 2025): Όλες οι γνωστοποιήσεις και αιτήσεις έγκρισης γίνονται αποκλειστικά μέσω του ΟΠΣ-ΑΔΕ. Το παλιό σύστημα NotifyBusiness σταματά, παραμένει μόνο για αναζήτηση παλιών στοιχείων. Διαλειτουργικότητα με ΜΗ.Τ.Ε. (Υπ. Τουρισμού): Από 10/02/2025 εντάσσονται στο ΟΠΣ-ΑΔΕ και οι τουριστικές επιχειρήσεις (γραφεία, ΤΕΟΜ). Απογραφή δραστηριοτήτων: Όλες οι υφιστάμενες επιχειρήσεις που ρυθμίζονται από τον ν. 4442/2016 πρέπει να απογραφούν στο σύστημα μέχρι 31/12/2025. Η απογραφή είναι δωρεάν, αλλά μετά την προθεσμία απαιτείται παράβολο 200€. Ανάρτηση δικαιολογητικών: Πλέον οι γνωστοποιήσεις συνοδεύονται από δικαιολογητικά που αναρτώνται ηλεκτρονικά στο ΟΠΣ-ΑΔΕ (και όχι μόνο στον χώρο λειτουργίας της επιχείρησης όπως πριν). Υποχρέωση ανάρτησης μέχρι 31/12/2025 για όλες τις δραστηριότητες με γνωστοποίηση. Εξαιρέσεις: Ειδικές ρυθμίσεις για κολυμβητικές δεξαμενές και εξορυκτικές δραστηριότητες. Όπου ισχύουν ακόμη μεταβατικές άδειες (π.χ. Ειδικό Σήμα Λειτουργίας σε τουριστικά καταλύματα), δεν χρειάζεται ανάρτηση δικαιολογητικών, παρά μόνο απογραφή. Ψηφιακό Τέλος Συναλλαγής (ν. 5177/2025): Επιβάλλεται σε πρόστιμα και σε ορισμένα είδη αδειών/εγγράφων. Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών – «Μίτος»: Υποχρέωση επικαιροποίησης διαδικασιών λόγω του νέου συστήματος. Συνεπώς το OpenBusiness είναι το νέο ενιαίο ψηφιακό σύστημα αδειοδοτήσεων και ελέγχων για επιχειρήσεις και δραστηριότητες που υπάγονται στον ν. 4442/2016. Όλοι οι πολίτες, επιχειρήσεις και δημόσιες αρχές οφείλουν πλέον να κάνουν γνωστοποιήσεις, απογραφές και αναρτήσεις δικαιολογητικών αποκλειστικά μέσω αυτού μέχρι το τέλος του 2025. Οι δήμοι εμπλέκονται άμεσα στο ΟΠΣ-ΑΔΕ / OpenBusiness, γιατί: 1. Ρόλος αδειοδοτικής αρχής Πολλές από τις δραστηριότητες που υπάγονται στον ν. 4442/2016 (π.χ. καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, κολυμβητικές δεξαμενές, συνεργεία οχημάτων κ.λπ.) ελέγχονται ή/και αδειοδοτούνται από τους δήμους. Με το νέο σύστημα, οι δήμοι: δεν δέχονται πλέον έγχαρτες αιτήσεις (όλα μπαίνουν μέσω OpenBusiness), πρέπει να χρησιμοποιούν το ΟΠΣ-ΑΔΕ για να παραλαμβάνουν, να ελέγχουν και να επικαιροποιούν αιτήσεις και γνωστοποιήσεις. 2. Ενημέρωση πολιτών και επιχειρήσεων Οι δήμοι έχουν ευθύνη να ενημερώνουν τις τοπικές επιχειρήσεις ότι: οι αιτήσεις/γνωστοποιήσεις θα γίνονται μόνο ψηφιακά, όσες επιχειρήσεις έχουν παλιές άδειες πρέπει να απογραφούν στο σύστημα μέχρι 31/12/2025, υπάρχει πρόστιμο (200€) για εκπρόθεσμη απογραφή. 3. Πρακτικές αλλαγές για τους δήμους Παύει η χρήση του NotifyBusiness. Οποιαδήποτε αλλαγή στα στοιχεία αδειοδότησης γίνεται πλέον μέσα στο ΟΠΣ-ΑΔΕ (π.χ. αλλαγή φορέα, μεταβολές λειτουργίας). Οι δήμοι οφείλουν να αναρτούν στο «Μίτος» (Εθνικό Μητρώο Διαδικασιών) τις επικαιροποιημένες διαδικασίες τους, ώστε να μην υπάρχει κενό πληροφόρησης. 4. Παράδειγμα Ένα καφέ σε έναν δήμο που λειτουργούσε με γνωστοποίηση στο NotifyBusiness: Τα στοιχεία του έχουν μεταφερθεί αυτόματα στο ΟΠΣ-ΑΔΕ. Ο δήμος, όταν χρειαστεί να ελέγξει ή να δεχθεί τροποποίηση, θα το κάνει από το νέο σύστημα. Αν το καφέ είχε παλιά άδεια πριν τον ν. 4442/2016, οφείλει να απογραφεί μέχρι 31/12/2025 — και ο δήμος θα είναι αρμόδιος να το παρακολουθήσει. Οι δήμοι δεν είναι απλοί αποδέκτες ενημέρωσης, αλλά χρήστες και διαχειριστές του νέου συστήματος, καθώς αποτελούν τις βασικές αδειοδοτικές και ελεγκτικές αρχές για πολλές δραστηριότητες σε τοπικό επίπεδο. Το έγγραφο αναλυτικά: https://diavgeia.gov.gr/doc/6ΝΠΙ46ΝΛΣΞ-7ΕΝ?inline=true
  18. Έχεις δίκτυο, δεν έχεις αντιστάθμιση δεν έχεις αυτόματο on off…. Είσαι Δ …. Έχει συζητηθεί το θέμα … καλή συνέχεια…
  19. Εννοώ να κάνει υπαγωγή ως φερόμενος ιδιοκτήτης και όχι να ενταχθεί στα κοινόχρηστα. Γι αυτό θα απαιτηθεί συναίνεση, εκτός και αν υπογράψει ότι το έχει εκ κατασκευής της οικοδομής (που μάλλον έτσι είναι) και εξετάζεις στη συνέχεια αν πληρούνται οι προϋποθέσεις για μονομερή τροποποίηση σύστασης.
  20. Για να δω τις απαντησεις σας..αν δεν θες μην απαντας..μονος σου μπηκες στην κουβεντα..και αλλη φορα τεκμηριωσε την αποψη σου..
  21. Σε ευχαριστώ, Και εμένα αυτή η προσέγγιση μου ακούγεται λογική (και δίκαιη), αλλά θα ήθελα να ακούσω και το σκεπτικό του γιατί δεν θεωρείται περίπτωση "οριζόντιας ιδιοκτησίας με παραβάσεις που αφορούν την επέκταση αυτής καθ’ ύψος ή κατά πλάτος (οριζόντιας) και την κατάληψη κοινοχρήστου ή κοινοκτήτου χώρου", που αναφέρει η παρ.5,αρ.98. Όταν λες ότι μπορεί να το ρυθμίσει, με την απαιτούμενη συναίνεση, εννοείς να το συμπεριλάβει, ως κοινόχρηστο, σε μια δήλωση για όλους τους κοινοχρηστους χώρους της οικοδομής, για λογαριασμό και των υπολοίπων, στην οποία δεν θα μπορούν να περιλαμβάνοται αυθαιρεσίες της δικής του ιδιοκτησίας (Κατάστημα 1);
  22. Άρα, έχουμε να κάνουμε με ακίνητο που διαθέτει συμβολαιογραφικά διηρημένες και ανεξάρτητες ιδιοκτησίες. Περίεργο που το υπόγειο δεν εμφανίστηκε ούτε στην τακτοποίηση του ν. 720/77. Έχεις ελέγξει μήπως υπάρχει κάποια μεταγενέστερη άδεια ή νομιμοποίηση που περιλαμβάνει και το υπόγειο; Πάντως, αν δεν μας διαφεύγει κάτι άλλο, από την στιγμή που το υπόγειο δεν αναφέρεται να "διαιρείται" σε οριζόντιες ή παρακολουθήματα στις ιδιοκτησίες, θα πρέπει να θεωρηθεί ότι κείται σε κοινόχρηστο χώρο. Οπότε ο ιδιοκτήτης του καταστήματος θα πρέπει αν θέλει να το ρυθμίσει να ζητήσει τις απαιτούμενες συναινέσεις του άρθρου 98. Η κυριότητά επ' αυτού μπορεί να προκύψει με τροποποίηση της σύστασης.
  23. Για την ύπαρξη ΠΣΟΙ: Δεν έχω κάποια πράξη διαθέσιμη. Στα συμβόλαια (και άλλων ιδιοκτησιών που έλεγξα), ο αρχικός ιδιοκτήτης μεταβιβάζει το κάθε ακίνητο στον "αγοραστή". Οι ιδιοκτησίες αναφέρονται ως "αυτοτελείς και διηρημένες" και ανφέρονται και τα χιλιοστά που τους αντιστοιχούν, χωρίς όμως να γίνεται μνεια για κάποια ΠΣΟΙ. Δεν έχω και ιδιαίτερη γνώση. Ίσως, η ΠΣΟΙ να τεκμαίρεται, αφού διαφορετικοί συμβολαιογράφοι δέχτηκαν να συντάξουν τα συμβόλαια και να τις αναφέρουν ως "αυτοτελείς και διηρημένες ιδιοκτησίες". Για την χρονολογία κατασκευής: Θεωρητικά, όλα γίνονται, αλλά νομίζω πρακτικά είναι απίθανο. Είναι σε κεντρικό δρόμο με μικρή κλίση. Στέλνω και την φωτογραφία (χρον: 26-11-1979) που κατατέθηκε στην Πολεοδομία για την εξαίρεση από κατεδάφιση, στην οποία μάλιστα διακρίνετια και η καταπακτή.
  24. Σε νέα εγκατάσταση ΜΤ με ιδιωτικό ΥΣ ΜΤ/ΧΤ, εντός πυκνοκατοικημένης περιοχής, γνωρίζουμε όλοι ότι η μέτρηση της αντίστασης της θεμελιακής είναι ζωτικής σημασίας και επηρεάζει ΧΤ και ΜΤ. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση. Η μέθοδος με "πασαλάκια" δε μπορεί να δώσει έμπιστα αποτελέσματα γιατί δεν είναι δυνατόν να τηρηθούν οι απαραίτητες αποστάσεις. Σκέφτομαι, θα μπορούσε να γίνει βρόχος σφάλματος με τον πλησιέστερο ΜΣ ΔΕΔΔΗΕ, μέσω πχ της εργοταξιακής παροχής(ΤΤ); Τι συνηθίζεται σε αυτές τις περιπτώσεις, ώστε να υπάρχει ακρίβεια; Υπάρχουν άλλοι τρόποι μέτρησης υπό αυτές τις συνθήκες;
  25. Μετά από αρκετές αλλαγές σε σχέση με την έναρξη εφαρμογής της ΗΤΚ, οι συμβολαιογράφοι δέχονται (συζήτησέ το καλύτερα από πριν) μια ΗΤΚ για ολόκληρο το κτίριο με τον πίνακα πράξεων και εμβαδών να αφορά ξεχωριστά τους χώρους σαν να ηταν Ο.Ι. Στη συνέχεια όταν γίνει η ΠΣΟΙ θα πρέπει η αρχική ΗΤΚ να αρχειοθετηθεί (στέλνεις mail στο ΤΕΕ) και πλέον καθίσταται ανενεργή. Τότε θα συντάξεις τις νέες ΗΤΚ με τόσες ιδιοκτησίες όσες οι οριζόντιες που θα προκύψουν και συν μια ακόμη ξεχωριστή για τα κοινόχρηστα. Στο πεδίο συμβολαίου θα βάλεις τότε την πράξη σύστασης.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.