Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Η μεγαλύτερη δυσκολία στην σύγχρονη λειτουργία ΑΘ - λέβητα, είναι η ρύθμιση της θερμοκρασίας επιστροφής στην ΑΘ, για να μη σταματήσει να λειτουργεί από ψηλή θερμοκρασία. Θα χρειαστεί να προσθέσεις τρίοδη/ες ηλεκτροβάννα/ες αναλογικής ρύθμισης, αναλογικό αισθητήριο θερμοκρασίας και PID ηλεκτρονικό controller. Αυτά απαιτούν έξτρα κόστος, αρκετά δύσκολη παραμετροποίηση των παραμέτρων P,I,D (πίστεψέ με το έχω κάνει αρκετές φορές και ξέρω....) και έχουν και παραμέτρους που επιδρούν αρνητικά και που δεν μπορείς να ελέγξεις, όπως η ταχύτητα αντίδρασης της ηλεκτροβάνας, η χαρακτηριστική καμπύλη της (equal perc., ή linear κλπ) Τα ανωτέρω είναι σχετικά εύκολα στο χαρτί.... αλλά στην πράξη (που τα έχω φάει με το κουτάλι....) δυσκολότατα ώς ακατόρθωτα. Αν το σκέφτεσαι κάπως αλλιώς.... θα με ενδιέφερε να ακούσω. Αυτά όλα σε κοινό δίκτυο... Με διαφορετικό δίκτυο έχεις προβλήματα χώρου, οικονομικό κλπ
  3. Σύμφωνοι,αλλά νομίζω ότι οι λέβητες εν μέρει υποδιαστασιολογούνται αν αφαιρέσεις φέτες και αλλάξεις μπεκ και ρυθμίσεις αέρα στον καυστήρα,κι αυτο βέβαια εντός ορίων κι αν στο επιτρέπει ο κατασκευαστής με βαση το desing,πχ ο δικός μου λέβητας ο oscar είναι 50άργς και μπορώ να τον φτάσω μέχρι 30,ο καυστήρας επίσης Oscar πάει μέχρι 24,φυσικά είναι πολύ και πάλι αλλά με κατάλληλο χειρισμό τωβ τριόδων στη λύση που προτείνω υεωρώ ότι μπορείς να τον κάνεις τον καυστήρα να καίει (αναγκαστικά λόγω διασταστασιολόγισης λέβητα) για 30 αλλά να αποδίδει στο σπίτι μέχρι πχ 6 που εσένα θα σου λείπουν). Καμία παρεξήγηση συνάδελφε η συζήτηση μου αρέσει.
  4. Έχω την εξής αντίρρηση (καλοπροαίρετα.... μη παρεξηγηθείς) 😊 Συνήθως τέτοιες περιπτώσεις έχουμε. όταν υπάρχει ήδη ο λέβητας και δεν θέλουμε να τον πετάξουμε, άρα, μάλλον, δεν είναι υποδιαστασιολογημένος. Σε καινούργιες εγκαταστάσεις είτε διαλέγουμε ΑΘ για όλες τις περιπτώσεις ή αν θέλουμε συμπλήρωμα σε χαμηλές/σπάνιες περιπτώσεις, επιλέγουμε φτηνότερες λύσεις από λέβητα, έξτρα δίκτυο, κυκλοφορητή, δεξαμενή πετρελαίου κλπ..., όπως π.χ. ηλεκτρικές αντιστάσεις στον διαχωριστή ή στο θερμοδοχείο, αν υπάρχει, ή μέσα στην ΑΘ.
  5. Τι σου βγάζει το εργαλείο της Autodesk?
  6. Νέος μηχανικός και εγώ αλλά νομίζω πως τα 900 μεικτά με μπλοκακι είναι περίπου 630 καθαρά. Επίσης από την εμπειρία μου αλλά και από φίλους νομίζω πως πλέον βρίσκεις μεγαλύτερους μισθούς ακόμα και χωρίς πρωτύτερη εμπειρία.
  7. Μια καλή εναλλακτική on off λέβητα που μπορώ να σκεφτώ και που θεωρώ ότι συμφέρει από άποψη ευκολίας ρυθμίσεων είναι η εξής:επιλέγεις ένα ελάχιστο συμφέρον cop,βρίσκεις σε τι εξωτερική θερμοκρασία το αποδίδει η αντλία και τι βγάζει με αυτό,αν η θερμοκρασία αυτή είναι κοντά στη χειρότερη εξωτερική θερμοκρασία του κτηρίου που μελετάς βάζεις σώματα που να αποδίδουν αυτά που βγάζει η αντλία στην εσωτερική θερμοκρασία που την θες άρα θα καλύπτουν οπωσδήποτε και τις πιο ήπιες μέρες αυτοδύναμα μόνο με την αντλία.Για βοήθεια της αντλίας επιλέγεις funcoil κατά προτίμιση τοίχου για χωροταξικούς λόγους με βάση την αντίστοιχη μελέτη ψυκτικών φορτίων,όταν η αντλία θα κολώσει και θα σου κρατήσει μεν ζεστά τα σώματα αλλά όχι τόσο ζεστά για να σου φτάσει το χώρο εκεί που θες βάζεις έναν υποδιαστασιολογημένο λέβητα να σου παράγει φουλ ζεστό νερό για τα funcoil,τα funcoil θα αποδόσουν τη θερμότητα του λέβητα με χαμηλότερη ταχυτγτα αέρα (υπάρχουν πίνακες ανάλογα τον τύπο για το πόσο αποδίδουν σε κάθε σκάλα ανάλογα με το δτ προσαγωγής επιστροφής) άρα θα έχεις απολαβή του θερμικού κέρδους με χλιαρά σώματα κάτω και με καυτό χαμηλής ταχυτητας και θορύβου αέρα πάνω χωρίς να καις φουλ πετρέλαιο.Το καλοκαίρι με δύο τρίοδες απομονώνεις τα funcoil από το λέβητα και τα ενώνεις με την αντλία για βα δουλεύουν στην ονομαστική ταχύτγτα αέρα με ονοναστικό δτ 7-12 ή οτιδήποτε άλλο έχει βγάλει η μελέτη ψυκτικών φορτίων.Problem για οικολογία κι οικονομία solved.
  8. Όχι οποιονδήποτε δικηγόρο, αλλά με γνώσεις για τη σχετική διαδικασία που είναι χρονοβόρα
  9. Οι οικολογικές ιδιοτροπίες είναι και δική μου "λόξα" σε μεγάλο βαθμό. Και καθώς δεν έχω σταματήσει να "παίζω" με ρυθμίσεις και ξαναρυθμίσεις-βελτιώσεις, του συστήματος στο σπίτι μου τα τελευταία 10 χρόνια!!!..... με τρομάζει η ιδέα των πολύπλοκων και δύσκολων ρυθμίσεων, που θα πρέπει να γίνονται και να ξαναγίνονται σε κάποιο πελάτη, που το ψάχνει.... και δεν ικανοποιείται με τίποτα! Υ.Γ. Μη ξεχνάς ότι σε χαμηλές εξωτερικές θερμοκρασίες το Cop είναι μικρό, οπότε δεν χάνεις και πολλά αν σταματάς τη λειτουργία τους, ενώ με την πρότασή μου κερδίζει ο πελάτης σε κόστος εγκατάστασης και συντήρησης και συ σε πήγαινε-έλα και ...φαιά ουσία!
  10. Συμφωνώ απλά αυτό σε πολύ κρύα κλίματα θα οδηγήσει σε υπολειτουργία της αντλίας γιατί πρακτικά πολλές μέρες το χρόνο θα είσαι με χαμηλή απόδοση άρα θα σβήνει,ενώ αν πχ η αντλία δουλεύει στο φουλ με κριτήριο ένα ελάχιστο δυνατό cop που να συμφέρει με βάση την τιμή του ρεύματος (που μπορεί σε συνδυσιασμό με φωτοβολταϊκά να έρχεται φθηνότερο από του δικτύου) και τον λέβητα μόνο σε βοηθητικό ρόλο να συμπληρώνει σε ενέργεια μόνο το εμβαδό μεταξύ καμπύλης απόδοσης και καμπύλης φορτίου μειώνεις σημαντικά τη δαπάνη του καυσίμου προς όφελος της δαπάνης του ρεύματος και βγάζεις το σπίτι στα χαρτιά πιο πράσσινο. Εναλλακτικά αν δε θες να μπλέξεις με διαχωριστές και κυκλοφορητές εγω θα έλεγα να αφήνεις την αντλία να δουλεύει στο φουλ και να βάζεις ένα δευτερεύον υποδιαστασιολογημένο σύστημα με λέβητα και μικρότερα βοηθητικά σώματα,γιατί να μην αποφύγεις την μέγιστη δαπάνη πετρελαίου αν μπορείς; Θα έλεγα 100% ναι στο σβήσε αντλία πάρε λέβητα μόνος σου μόνο αν είχαμε να κάνουμε με βιομάζα σα βοηθητικό καύσιμο ή έχουμε ένα σούπερ μονωμένο κτήριο που έχει προθερμανθεί αρκετά καλά με την αντλία και θα κάψει για λίγες ώρες τη μέρα φουλ ορυκτό καύσιμο ή ένα κτήριο που θα χρειαστεί πετρέλαιο μόνο 10 μερες το χρόνο.Αλλά οκ εγώ έχω και οικολογικές ιδιοτροπίες 😄
  11. Σήμερα
  12. Αν η αποζημίωση, για την απαλλοτρίωση, έχει εισπραχθεί ή έχει κατατεθεί στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, η απαλλοτρίωση (ανεξαρτήτως διαπλάτυνσης του δρόμου) έχει συντελεστεί. Τα στοιχεία μπορεί να τα βρεί στο τοπικό γραφείο της Κτηματικής Υπηρεσίας Σε αντίθετη περίπτωση η απαλλοτρίωση δεν έχει συντελεστεί, οπότε θα πρέπει να συμβουλευτεί δικηγόρο
  13. Το θέμα δέχεται πολλές λύσεις, οπότε πιστεύω πρέπει να βρούμε την απλούστερη - φτηνότερη - με λιγότερες πιθανότητες βλάβης - αστοχίας / δυσκολίας ρύθμίσεων. Πρότασή μου είναι να βρεθεί η εξωτερική θερμοκρασία κάτω από την οποία η ΑΘ δεν μπορεί να καλύψει τις απώλειες του σπιτιού, και μέ ένα απλό θερμοστάτη εξωτερικού χώρου να απενεργοποιείται εντελώς η ΑΘ και να ενεργοποιείται ο λέβητας. Εννοείται ότι με μία εντολή θα γίνονται όλα τα απαραίτητα (ενεργοποίηση λέβητα, απενεργοποίηση ΑΘ, άνοιγμα ηλεκτροβανών λέβητα, κλείσιμο ηλεκτροβανών ΑΘ) με ρελεδάκια ισχύος. Υ.Γ. Με κάποιες ΑΘ δεν χρειάζεται έξτρα θερμοστάτης. Η δική μου (Carrier) έχει δυνατότητα προγραμματισμού κάτω από κάποια θερμοκρασία να απενεργοποιείται και να ενεργοποιεί αντιστάσεις ή λέβητα ή ότι άλλο θέλουμε.
  14. Το 540 προκύπτει αν αφαιρέσεις πληρωμή ασφάλισης , παρακράτηση για φόρο και ότι άλλο μπορει να έχει κάποιος. Δυστυχώς ετσι είναι οι αμοιβές για τους πρώτο- εργαζόμενους. Με τον ισχύοντα κατώτατο μισθό (μεικτά πάντα) Μονο οι εταιρείες πληροφορικής (που απασχολούν μηχανικούς πληροφορικής) πληρώνουν κάπως καλύτερα.
  15. Κρίσιμη μάζα αποκτά, σταδιακά, η αγορά των συνδεδεμένων αυτοκινήτων. Με ορίζοντα το 2030, εκτιμάται ότι οι πωλήσεις συνδεδεμένων αυτοκινήτων θα ξεπεράσουν τα 500 εκατ., ενώ έως τότε 9 στα 10 συνδεδεμένα οχήματα θα υποστηρίζουν τεχνολογία 5G. Ήδη, 2 στα 3 αυτοκίνητα, που πωλούνται σήμερα διεθνώς, διαθέτουν ενσωματωμένη συνδεσιμότητα και αυτή θα αυξηθεί σε σχεδόν 100% μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα Smart Automotive της Counterpoint, οι σωρευτικές πωλήσεις αυτοκινήτων με ενσωματωμένη τεχνολογία 5G θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των συνδεδεμένων αυτοκινήτων, που θα πωληθούν μεταξύ 2024 και 2030. Περίπου εννέα στα 10 συνδεδεμένα αυτοκίνητα, που θα πωληθούν το 2030, θα έχουν ενσωματωμένη δυνατότητα 5G Όπως εκτιμούν οι αναλυτές της Counterpoint Research, η Κίνα αναμένεται να ηγηθεί της παγκόσμιας αγοράς συνδεδεμένων αυτοκινήτων, ακολουθούμενη από τις ΗΠΑ, την Ινδία, την Ιαπωνία και τη Γερμανία. Αυτές οι πέντε κορυφαίες χώρες αναμένεται να αντιπροσωπεύουν συλλογικά πάνω από τα δύο τρίτα των παγκόσμιων πωλήσεων συνδεδεμένων αυτοκινήτων μέχρι το 2030. Επί του παρόντος, η Γερμανία προηγείται όσον αφορά τη διείσδυση συνδεσιμότητας, αλλά η Κίνα αναμένεται να επιτύχει 100% διείσδυση συνδεσιμότητας έως το 2028. Αυτή η εξέλιξη τοποθετεί την Κίνα στην ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά πωλήσεων συνδεδεμένων αυτοκινήτων έως το 2030. “Η Κίνα είναι έτοιμη να κυριαρχήσει στην αγορά των συνδεδεμένων αυτοκινήτων, τροφοδοτούμενη από την ταχεία υιοθέτηση των EV, C-V2X και άλλων συνδεδεμένων χαρακτηριστικών ψυχαγωγίας. Οι εγχώριοι κατασκευαστές EV, όπως οι BYD, NIO, Xpeng και Li Auto, προσπαθούν να διαφοροποιήσουν τις προσφορές τους από τους παραδοσιακούς παίκτες και να επεκταθούν στις διεθνείς αγορές”, αναφέρει η μελέτη. Γράφημα Η εικόνα στις ΗΠΑ Στις ΗΠΑ, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά συνδεδεμένων αυτοκινήτων στον κόσμο, η ανάπτυξη - σύμφωνα με τους αναλυτές - θα οδηγηθεί, κυρίως, από την υιοθέτηση προηγμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας, όπως η επικοινωνία Vehicle-to-Everything (V2X) και η αυτονομία επιπέδου 2+. Οι τηλεπικοινωνιακοί κολοσσοί, όπως η AT&T, βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του χώρου των συνδεδεμένων αυτοκινήτων, ενώ ανταγωνιστές, όπως η Verizon και η T-Mobile, προσπαθούν να επωφεληθούν από ευκαιρίες εσόδων μέσω λειτουργιών, όπως η πρόβλεψη συντήρησης, ο προγραμματισμός υπηρεσιών, η απομακρυσμένη διάγνωση, οι ζωντανοί χάρτες και οι πλατφόρμες περιεχομένου. Στο μεταξύ, η Ινδία αναμένεται να γνωρίσει την ταχύτερη ανάπτυξη στις πωλήσεις συνδεδεμένων αυτοκινήτων μεταξύ 2023 και 2030. Οι ινδικές αυτοκινητοβιομηχανίες πλησιάζουν σταδιακά τον διεθνή ανταγωνισμό και ενισχύουν τις ψηφιακές τους προσφορές για να βελτιώσουν την οδηγική εμπειρία. Ο ρόλος του 5G Η έκθεση της εταιρείας ερευνών δείχνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ώριμη για disrupt: από τον απλό συνδυασμό διάφορων προηγμένων δυνατοτήτων έως το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και από την αυτόνομη οδήγηση με AΙ μέχρι τους χάρτες HD σε πραγματικό χρόνο και τα συστήματα ψυχαγωγίας. “Όλες αυτές οι δυνατότητες απαιτούν μια σταθερά χαμηλή καθυστέρηση και υψηλού εύρους ζώνης συνδεσιμότητα κινητής τηλεφωνίας. Εδώ μπαίνει το 5G, προσθέτοντας μια άλλη διάσταση της τεχνολογίας, για να συνδέσει αυτές τις δυνατότητες”, σημειώνει η σχετική μελέτη. Την τελευταία δεκαετία, το 4G ήταν η κύρια συνδεσιμότητα κινητής τηλεφωνίας, που ενσωματώθηκε στο αυτοκίνητο, εστιάζοντας στην τηλεματική, την ασφάλεια και τις περιπτώσεις χρήσης κλήσεων έκτακτης ανάγκης. Ωστόσο, οι περιπτώσεις χρήσης για τα αυτοκίνητα, που θα κυκλοφορήσουν την επόμενη δεκαετία, θα δικαιολογούν τη συνδεσιμότητα 5G, για να ικανοποιήσουν τις νέες προηγμένες περιπτώσεις χρήσης κινητικότητας. View full είδηση
  16. Κρίσιμη μάζα αποκτά, σταδιακά, η αγορά των συνδεδεμένων αυτοκινήτων. Με ορίζοντα το 2030, εκτιμάται ότι οι πωλήσεις συνδεδεμένων αυτοκινήτων θα ξεπεράσουν τα 500 εκατ., ενώ έως τότε 9 στα 10 συνδεδεμένα οχήματα θα υποστηρίζουν τεχνολογία 5G. Ήδη, 2 στα 3 αυτοκίνητα, που πωλούνται σήμερα διεθνώς, διαθέτουν ενσωματωμένη συνδεσιμότητα και αυτή θα αυξηθεί σε σχεδόν 100% μέχρι το τέλος της δεκαετίας. Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα Smart Automotive της Counterpoint, οι σωρευτικές πωλήσεις αυτοκινήτων με ενσωματωμένη τεχνολογία 5G θα αντιπροσωπεύουν σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των συνδεδεμένων αυτοκινήτων, που θα πωληθούν μεταξύ 2024 και 2030. Περίπου εννέα στα 10 συνδεδεμένα αυτοκίνητα, που θα πωληθούν το 2030, θα έχουν ενσωματωμένη δυνατότητα 5G Όπως εκτιμούν οι αναλυτές της Counterpoint Research, η Κίνα αναμένεται να ηγηθεί της παγκόσμιας αγοράς συνδεδεμένων αυτοκινήτων, ακολουθούμενη από τις ΗΠΑ, την Ινδία, την Ιαπωνία και τη Γερμανία. Αυτές οι πέντε κορυφαίες χώρες αναμένεται να αντιπροσωπεύουν συλλογικά πάνω από τα δύο τρίτα των παγκόσμιων πωλήσεων συνδεδεμένων αυτοκινήτων μέχρι το 2030. Επί του παρόντος, η Γερμανία προηγείται όσον αφορά τη διείσδυση συνδεσιμότητας, αλλά η Κίνα αναμένεται να επιτύχει 100% διείσδυση συνδεσιμότητας έως το 2028. Αυτή η εξέλιξη τοποθετεί την Κίνα στην ηγετική θέση στην παγκόσμια αγορά πωλήσεων συνδεδεμένων αυτοκινήτων έως το 2030. “Η Κίνα είναι έτοιμη να κυριαρχήσει στην αγορά των συνδεδεμένων αυτοκινήτων, τροφοδοτούμενη από την ταχεία υιοθέτηση των EV, C-V2X και άλλων συνδεδεμένων χαρακτηριστικών ψυχαγωγίας. Οι εγχώριοι κατασκευαστές EV, όπως οι BYD, NIO, Xpeng και Li Auto, προσπαθούν να διαφοροποιήσουν τις προσφορές τους από τους παραδοσιακούς παίκτες και να επεκταθούν στις διεθνείς αγορές”, αναφέρει η μελέτη. Γράφημα Η εικόνα στις ΗΠΑ Στις ΗΠΑ, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά συνδεδεμένων αυτοκινήτων στον κόσμο, η ανάπτυξη - σύμφωνα με τους αναλυτές - θα οδηγηθεί, κυρίως, από την υιοθέτηση προηγμένων χαρακτηριστικών ασφαλείας, όπως η επικοινωνία Vehicle-to-Everything (V2X) και η αυτονομία επιπέδου 2+. Οι τηλεπικοινωνιακοί κολοσσοί, όπως η AT&T, βρίσκονται στην πρώτη γραμμή του χώρου των συνδεδεμένων αυτοκινήτων, ενώ ανταγωνιστές, όπως η Verizon και η T-Mobile, προσπαθούν να επωφεληθούν από ευκαιρίες εσόδων μέσω λειτουργιών, όπως η πρόβλεψη συντήρησης, ο προγραμματισμός υπηρεσιών, η απομακρυσμένη διάγνωση, οι ζωντανοί χάρτες και οι πλατφόρμες περιεχομένου. Στο μεταξύ, η Ινδία αναμένεται να γνωρίσει την ταχύτερη ανάπτυξη στις πωλήσεις συνδεδεμένων αυτοκινήτων μεταξύ 2023 και 2030. Οι ινδικές αυτοκινητοβιομηχανίες πλησιάζουν σταδιακά τον διεθνή ανταγωνισμό και ενισχύουν τις ψηφιακές τους προσφορές για να βελτιώσουν την οδηγική εμπειρία. Ο ρόλος του 5G Η έκθεση της εταιρείας ερευνών δείχνει ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ώριμη για disrupt: από τον απλό συνδυασμό διάφορων προηγμένων δυνατοτήτων έως το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και από την αυτόνομη οδήγηση με AΙ μέχρι τους χάρτες HD σε πραγματικό χρόνο και τα συστήματα ψυχαγωγίας. “Όλες αυτές οι δυνατότητες απαιτούν μια σταθερά χαμηλή καθυστέρηση και υψηλού εύρους ζώνης συνδεσιμότητα κινητής τηλεφωνίας. Εδώ μπαίνει το 5G, προσθέτοντας μια άλλη διάσταση της τεχνολογίας, για να συνδέσει αυτές τις δυνατότητες”, σημειώνει η σχετική μελέτη. Την τελευταία δεκαετία, το 4G ήταν η κύρια συνδεσιμότητα κινητής τηλεφωνίας, που ενσωματώθηκε στο αυτοκίνητο, εστιάζοντας στην τηλεματική, την ασφάλεια και τις περιπτώσεις χρήσης κλήσεων έκτακτης ανάγκης. Ωστόσο, οι περιπτώσεις χρήσης για τα αυτοκίνητα, που θα κυκλοφορήσουν την επόμενη δεκαετία, θα δικαιολογούν τη συνδεσιμότητα 5G, για να ικανοποιήσουν τις νέες προηγμένες περιπτώσεις χρήσης κινητικότητας.
  17. Υποθέτω πως μεταξύ υδραυλικού διαχωριστή και αντλίας πρέπει να μπει υδραυλικός σταθμός με τρίοδη ανακυκλοφορίας στην επιστροφή προς τον κυκλοφορητή ,ο υδραυλικός σταθμός υποθέτω ρυθμίζεται ώστε με μεταβολή των στροφών του κυκλοφορητή και του ποσοστού μοιράζματος της παροχής αναρόφησης (πόσο από τον διαχωριστή και πόσο από τα σώματα) να τραβάει τόσο ζεστό νερό μέσω του διαχωριστή όσο χρειάζεται για να επαναφέρει τη θερμοκρασία προσαγωγής κι επιστροφής των σωμάτων στα επίπεδα που έχει ρυθμιστεί η αντλία να ζεσταίνει,έτσι πχ αν η ανλία δουλεύει στο 55/50 άρα με μέση θερμοκρασία 52,5 για πχ εσωτερική θερμοκρασία 22,5 άρα μέση ενεργό θερμοκρασία σωμάτων 30 βαθμούς τότε αν ο υδραυλικός σταθμός με τους αισθητήρες του βλέπει πως η αντλία τα καταφέρνει είτε κλείνει τον κυκλοφορητή είτε κάνει by pass για να μη τραβάει ,αν όμως η αντλία κωλώσει και δώσει 54/48 τότε ο σταθμός αυξάνει τη συνεισφορά του διαχωριστή και το επαναφέρει στο 55/50, αυτό σε συνδιασμό με μια ρύθμιση του ινβερτεριάσματος της αντλίας πιο ψηλά πχ στο 53,5 θα έχει καλό αποτέλεσμα στο να μην βλέπει η αντλία στα σώματα πιο πολύ θερμότητα απ όση πραγματικά χρειάζεται να προστεθεί για να μη ρίχνει ψευδώς τις επιδόσεις της καθιστώντας τον λέβητα πηγή θέρμανσης με μεγαλύτερη συνεισφορά άρα αυξημένη κατανάλωση καυσίμου και μειωμένη ρεύματος. Ολο αυτό σαν πρώτη σκέψη δε το έχω ψάξει ποτέ ούτε μου έχει τύχει κάποιο τέτοιο πρόβλημα σε μελέτη αν κι είναι βέβαιο πως πλέον με την απαίτηση τα καινούργια ή ριζικά ανακαινισμένα κτήρια ακόμα και σε ψυχρές κλιματικές ζώνες να έχουν υβριδικά συστήματα με κύρια πηγή την αντλία και δευτερεύουσα συσκευή που καίει ορυκτά καύσιμα σίγουρα θα είναι ένα πρόβλημα κενακ κι εξοικονομώ που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν στο μέλλον όσοι συνάδελφοι φτιάξουν σύστημα θέρμανσης σε περιοχές όπως πχ Φλώρινα ή ορεινή Αρκαδία.
  18. Καλησπέρα συνάδελφοι. Έχω την εξής περίπτωση πελάτη μου. Περίπου το 1970 βγήκε σε ΦΕΚ η απαλλοτρίωση μέρους του αγροτεμαχίου για την διαπλάτυνση επαρχιακής οδού. Η διαπλάτυνση της οδού δεν έγινε ποτέ. Μέσα στο χώρο που θα έπρεπε να έχει απαλλοτριωθεί ο πελάτης μου έχει κτίσμα προ του 1955 και με ρωτάει τώρα εάν μπορεί να διεκδικήσει το απαλλοτριωμένο τμήμα μετά από τόσα χρόνια και ποια είναι η διαδικασία. Επίσης θέλει να βάλει ρεύμα στο ακίνητο. Σαν νέος που είμαι δεν μου έχει τύχει πάλι κάποια τέτοια υπόθεση. Μπορεί να με βοηθήσει κάποιος τι γίνεται σε περιπτώσεις που δεν συντελέστηκε ποτέ η απαλλοτρίωση και ποιες ενέργειες πρέπει να κάνουμε ώστε να κατοχυρωθεί στον πελάτη μου ; Ευχαριστώ πολύ
  19. Αν δεν υπάρχουν κατόψεις ή περιγραφές των χρήσεων των χώρων στα συμβόλαια (ή αν συμπίπτουν με τα σημερινά) και αν δεν υπάρχουν σχέδια διοικητικών πράξεων για σύγκριση ή εμφανής μεταγενέστερες επεμβάσεις, τότε είναι νόμιμο ως έχει εσωτερικά.
  20. Ως νέος έχω κάποιες απορίες ( το αναφέρω γιατί ίσως θεωρηθούν χαζές) 1) Από τα 900 πως πήγε στα 540 ; 2) Το μπλοκάκι είναι σαν να ανοίγεις δικιά σου ατομική επιχείρηση ; ( γιατί θεωρείς δεν συμφέρει ; ) 3) Όταν λες με σύμβαση εννοείς ότι θα δουλεύεις εκεί για συγκεκριμένο διάστημα ; ( αορίστου χρόνου θεωρείται καλύτερο ; )
  21. Μπορείς συγκεκριμένα να μου αναφέρεις νομοθεσία που να είναι ξεκάθαρο?
  22. @tirbouson Εχουν αναφερθεί απαντήσεις πιο πισω για ολα αυτα που λες.
  23. Το έγραψα πολλές φορές και θα το ξαναγράψω. Οι συνάδελφοι που έχουν την καλή διάθεση να απαντήσουν δεν γνωρίζουν τίποτα για το "χωράφι" για το οποίο γίνεται ο λόγος . Γι' αυτό θα ήταν καλό να δίνετε ΟΛΑ τα στοιχεία που έχετε στην διάθεσή σας. Η πρώτη λοιπόν ανάρτηση του Παύλου πήγε ..... "στράφη" λόγω της μη αναφοράς στο ΓΠΣ. Η εκτός σχεδίου δόμηση ήταν πάντα και είναι ακόμη, πολύ πιο δύσκολη υπόθεση από την δόμηση σε εντός σχεδίου. Ακόμη και από που γράφετε παίζει ρόλο. Για παράδειγμα αν γράφεις, αγαπητέ φίλε, από τον Ν. Χαλκιδικής (ισχύει και για κάποιους άλλους Νησιωτικούς νομούς) το καθεστώς, για την εκτός σχεδίου δόμηση , είναι εντελώς διαφορετικό από την υπόλοιπη Ελλάδα. Στην περίπτωσή σου δεν θα έκτιζες (για τώρα δεν ξέρω & δεν ασχολούμαι πλέον) πάνω από 100τμ (Π.Δ./ 1-7-77 (ΦΕΚ-290/Δ/1-9-77).
  24. Εκδόθηκε στο ΦΕΚ με αριθμό 2695, τεύχος Β, της 9.5.2024 η υπ’ αριθ. 20/2024 πυροσβεστική διάταξη «Καθορισμός προληπτικών μέτρων πυροπροστασίας οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, σε εκτάσεις που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και σε εκτός σχεδίου γήπεδα με κτίσμα». Με τη συγκεκριμένη πυροσβεστική διάταξη καθορίζεται η υποχρέωση των ιδιοκτητών, νομών, επικαρπωτών, μισθωτών ή υπομισθωτών οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται σε: (α) περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, (γ) εκτάσεις που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των ανωτέρω περ.(α) και (β), κατόπιν ενημέρωσης της αρμόδιας δασικής υπηρεσίας και (δ) εκτός σχεδίου γήπεδα με κτίσμα, για τις εκτάσεις που δεν υπάγονται στις διατάξεις της δασικής νομοθεσίας, σύμφωνα με τον δασικό χάρτη της περιοχής και κατόπιν ενημέρωσης της αρμόδιας δασικής υπηρεσίας, για τον καθαρισμό των χώρων αυτών κατά το χρονικό διάστημα από την 1η μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους και τη συντήρησή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της. Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι ή φυτευμένες επιφάνειες ακάλυπτων χώρων κτηρίων, πολυκατοικιών, κ.α. των περιοχών και εκτάσεων που αναφέρονται παραπάνω. Η διαδικασία καθαρισμού περιλαμβάνει: Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα. Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά. Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου. Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους. Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων. Ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού. Καθορίζεται η μέριμνα των υπόχρεων, στις οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης, μέχρι την 30ή Απριλίου κάθε έτους στο Εθνικό Μητρώο τήρησης μέτρων προληπτικής πυροπροστασίας του άρθρου 53Α του ν.4662/2020 (Α΄ 27), μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας (Υ.Κ.Κ.Π.Π.). Για το πρώτο έτος σύστασης του μητρώου ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής υπεύθυνης δήλωσης των υπόχρεων ορίζεται η 31η Μαΐου 2024. Καθορίζονται οι αρμοδιότητες των δήμων, στις οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: Η ενημέρωση των υπόχρεων Η διενέργεια τακτικών ή εκτάκτων ελέγχων Η διενέργεια καθαρισμού του οικοπέδου, Η διενέργεια αυτοψίας και Ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός Καθορίζονται οι αρμοδιότητες των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών, στις οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: Η ενημέρωση με κάθε πρόσφορο μέσο του οικείου δήμου Η διενέργεια αυτοψίας κατόπιν αίτησης του οικείου δήμου και Η βεβαίωση της αρμόδιας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, Πρόστιμα και κυρώσεις 1. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, επιβάλλεται ή καταλογίζεται αντίστοιχα εξ ολοκλήρου στον/στους υπόχρεους από τον οικείο Δήμο: α. Πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ, β. η δαπάνη του αυτεπάγγελτου καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. 2. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. 3. Μετά το πέρας της δεκαήμερης προθεσμίας ή εφόσον η ένσταση δεν έχει γίνει αποδεκτή, ο οικείος Δήμος υποχρεούται εντός πέντε (5) ημερών να προβεί σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. 4. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου Δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. 5. Σε περίπτωση μη ανεύρεσης των στοιχείων των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου και των προθεσμιών που αναφέρονται σε αυτήν. 6. Στους υπόχρεους που δεν υποβάλλουν τη δήλωση του άρθρου 3, επιβάλλεται πρόστιμο ύψους χιλίων (1.000) ευρώ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 53Α του ν. 4662/2020. 7. Η υποβολή ψευδούς δήλωσης του άρθρου 3 στο Εθνικό Μητρώο, ως προς την τήρηση της σχετικής υποχρέωσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 53Α του ν. 5075/2023, τιμωρείται, σύμφωνα με το άρθρο 53Α του ν. 4662/2020 με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον δύο (2) ετών και χρηματική ποινή εκατόν ογδόντα (180) έως τριακόσιες εξήντα (360) ημερήσιες μονάδες. Το ύψος της κάθε ημερήσιας μονάδας δεν μπορεί να είναι κατώτερο από εβδομήντα (70) ευρώ, ούτε ανώτερο από εκατό πενήντα (150) ευρώ. ΥΑ 21837 οικ. Φ.700.20-2024 ΦΕΚ 2695-Β-09.05.2024 Πυροσβεστική Διάταξη 20-2024 Καθορισμός προληπτικών μέτρων πυροπροστασίας.pdf View full είδηση
  25. Εκδόθηκε στο ΦΕΚ με αριθμό 2695, τεύχος Β, της 9.5.2024 η υπ’ αριθ. 20/2024 πυροσβεστική διάταξη «Καθορισμός προληπτικών μέτρων πυροπροστασίας οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται σε περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, σε εκτάσεις που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των ανωτέρω περιοχών, καθώς και σε εκτός σχεδίου γήπεδα με κτίσμα». Με τη συγκεκριμένη πυροσβεστική διάταξη καθορίζεται η υποχρέωση των ιδιοκτητών, νομών, επικαρπωτών, μισθωτών ή υπομισθωτών οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων που βρίσκονται σε: (α) περιοχές εντός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων, (β) περιοχές εντός ορίων οικισμών χωρίς εγκεκριμένο ρυμοτομικό σχέδιο, (γ) εκτάσεις που βρίσκονται εντός ακτίνας 100 μ. από τα όρια των ανωτέρω περ.(α) και (β), κατόπιν ενημέρωσης της αρμόδιας δασικής υπηρεσίας και (δ) εκτός σχεδίου γήπεδα με κτίσμα, για τις εκτάσεις που δεν υπάγονται στις διατάξεις της δασικής νομοθεσίας, σύμφωνα με τον δασικό χάρτη της περιοχής και κατόπιν ενημέρωσης της αρμόδιας δασικής υπηρεσίας, για τον καθαρισμό των χώρων αυτών κατά το χρονικό διάστημα από την 1η μέχρι την 30η Απριλίου εκάστου έτους και τη συντήρησή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, ήτοι από 1η Μαΐου έως 31 Οκτωβρίου, για την αποτροπή κινδύνου πρόκλησης πυρκαγιάς ή ταχείας επέκτασής της. Από την υποχρέωση αυτή εξαιρούνται οι διαμορφωμένοι, συντηρημένοι κήποι ή φυτευμένες επιφάνειες ακάλυπτων χώρων κτηρίων, πολυκατοικιών, κ.α. των περιοχών και εκτάσεων που αναφέρονται παραπάνω. Η διαδικασία καθαρισμού περιλαμβάνει: Υλοτομία και απομάκρυνση των ξερών και σπασμένων δέντρων και κλαδιών, καθώς και των κλαδιών που βρίσκονται σε άμεση επαφή με κτίσμα. Απομάκρυνση της καύσιμης φυτικής ύλης που βρίσκεται στην επιφάνεια του εδάφους όπως ενδεικτικά το φυλλόστρωμα, τα ξερά χόρτα και τα κατακείμενα ξερά κλαδιά. Αποκλάδωση της βάσης της κόμης των δέντρων και αύξηση του ύψους έναρξής της από την επιφάνεια του εδάφους, ανάλογα με την ηλικία και το είδος του δέντρου. Αραίωση της θαμνώδους βλάστησης ως προς την κάλυψη του εδάφους. Απομάκρυνση τυχόν άλλων εγκαταλελειμμένων καυστών, αναφλέξιμων, εκρήξιμων ή εύφλεκτων υλικών, αντικειμένων και απορριμμάτων. Ασφαλή συλλογή και μεταφορά όλων των υπολειμμάτων καθαρισμού. Καθορίζεται η μέριμνα των υπόχρεων, στις οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνεται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης, μέχρι την 30ή Απριλίου κάθε έτους στο Εθνικό Μητρώο τήρησης μέτρων προληπτικής πυροπροστασίας του άρθρου 53Α του ν.4662/2020 (Α΄ 27), μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας (Υ.Κ.Κ.Π.Π.). Για το πρώτο έτος σύστασης του μητρώου ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής υπεύθυνης δήλωσης των υπόχρεων ορίζεται η 31η Μαΐου 2024. Καθορίζονται οι αρμοδιότητες των δήμων, στις οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: Η ενημέρωση των υπόχρεων Η διενέργεια τακτικών ή εκτάκτων ελέγχων Η διενέργεια καθαρισμού του οικοπέδου, Η διενέργεια αυτοψίας και Ο επείγων αυτεπάγγελτος καθαρισμός Καθορίζονται οι αρμοδιότητες των Πυροσβεστικών Υπηρεσιών, στις οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: Η ενημέρωση με κάθε πρόσφορο μέσο του οικείου δήμου Η διενέργεια αυτοψίας κατόπιν αίτησης του οικείου δήμου και Η βεβαίωση της αρμόδιας Πυροσβεστικής Υπηρεσίας σε επείγουσες περιπτώσεις άμεσου και ιδιαίτερα υψηλού κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς, Πρόστιμα και κυρώσεις 1. Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων στην εκπλήρωση της υποχρέωσης καθαρισμού και συντήρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου, επιβάλλεται ή καταλογίζεται αντίστοιχα εξ ολοκλήρου στον/στους υπόχρεους από τον οικείο Δήμο: α. Πρόστιμο πενήντα (50) λεπτών του ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο, με ελάχιστο ποσό τα διακόσια (200) ευρώ, β. η δαπάνη του αυτεπάγγελτου καθαρισμού του χώρου και απομάκρυνσης των υλικών. 2. Κατά του προστίμου ο ενδιαφερόμενος δύναται να υποβάλει ένσταση στον δήμο εντός αποκλειστικής προθεσμίας δέκα (10) ημερών. 3. Μετά το πέρας της δεκαήμερης προθεσμίας ή εφόσον η ένσταση δεν έχει γίνει αποδεκτή, ο οικείος Δήμος υποχρεούται εντός πέντε (5) ημερών να προβεί σε αυτεπάγγελτο καθαρισμό των χώρων αυτών, κατά προτεραιότητα βάσει του κινδύνου πρόκλησης ή ταχείας επέκτασης πυρκαγιάς. 4. Η δαπάνη και το πρόστιμο αποτελούν έσοδα του οικείου Δήμου και εισπράττονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. 5. Σε περίπτωση μη ανεύρεσης των στοιχείων των υπόχρεων, ακολουθείται η διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων του παρόντος άρθρου εξαιρουμένης της διαδικασίας επιβολής προστίμου και των προθεσμιών που αναφέρονται σε αυτήν. 6. Στους υπόχρεους που δεν υποβάλλουν τη δήλωση του άρθρου 3, επιβάλλεται πρόστιμο ύψους χιλίων (1.000) ευρώ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 53Α του ν. 4662/2020. 7. Η υποβολή ψευδούς δήλωσης του άρθρου 3 στο Εθνικό Μητρώο, ως προς την τήρηση της σχετικής υποχρέωσης, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 53Α του ν. 5075/2023, τιμωρείται, σύμφωνα με το άρθρο 53Α του ν. 4662/2020 με ποινή φυλάκισης τουλάχιστον δύο (2) ετών και χρηματική ποινή εκατόν ογδόντα (180) έως τριακόσιες εξήντα (360) ημερήσιες μονάδες. Το ύψος της κάθε ημερήσιας μονάδας δεν μπορεί να είναι κατώτερο από εβδομήντα (70) ευρώ, ούτε ανώτερο από εκατό πενήντα (150) ευρώ. ΥΑ 21837 οικ. Φ.700.20-2024 ΦΕΚ 2695-Β-09.05.2024 Πυροσβεστική Διάταξη 20-2024 Καθορισμός προληπτικών μέτρων πυροπροστασίας.pdf
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.