Μετάβαση στο περιεχόμενο

Μεταπτυχιακά για αποφοίτους μηχανικούς ΤΕΙ


mswsk

Recommended Posts

Κοιτα m@rios το θέμα είναι ένας κάτοχος bachelor στην Ελλάδα αν έχει την δυνατότητα-δικαίωμα να κάνει master στην Ελλάδα. Όλα τα άλλα είναι για να συζητάμε. Σωστό ότι το κάθε ίδρυμα θα προτιμάει τους απόφοιτους του, αλλά οποιαδήποτε άλλη προτίμηση/αποκλεισμός (εκτός της βαθμολογίας εννοείται) αποτελεί διάκριση. Κ εδώ κολλάει το ερώτημα, γιατί πανεπιστημια εξωτερικού δέχονται φοιτητές ΤΕΙ με την ίδια άνεση όπως φοιτητές ΑΕΙ; Μήπως επειδή έχουν χαμηλότερο επίπεδο ή τους πιανουμε κώτσους;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 210
  • Created
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Το σωστό θα ήταν να υπήρχε έναο ποσοστο των προσφερόμενων θέσεων και για τους αποφοίτους των ΤΕΙ!!!

Και φίλε m@rios ο βαθμός εισαγωγής δεν αντικατοπτρίζει το επίπεδο των γνώσεων!!!!!!Και δεν έχεις το δικαίωμα να υποτιμας αυτούς που πέρασαν στα ΤΕΙ!!!!

Και όσο για το επίπεδο των σπουδλων στα ΤΕΙ ε ναι δεν έχουν όλοι οι καθηγητες διδακτωρικό και όλα όσα έχω διδαχθει τα έχω συναντήσει μπροστά μου!!!!!!Σήμερα γνώρισα ένα μηχανικό διπλωματούχο, που εξασφάλιση σημείου έκανε από ικριώμα και τη μέθοδο των εφαρμοστέων μηκών δεν την είχε ακουστά!!!!!

Το μηχανικό δεν τον κάνει το ιδρυμα!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα m@rios το θέμα είναι ένας κάτοχος bachelor στην Ελλάδα αν έχει την δυνατότητα-δικαίωμα να κάνει master στην Ελλάδα. Όλα τα άλλα είναι για να συζητάμε. Σωστό ότι το κάθε ίδρυμα θα προτιμάει τους απόφοιτους του, αλλά οποιαδήποτε άλλη προτίμηση/αποκλεισμός (εκτός της βαθμολογίας εννοείται) αποτελεί διάκριση. Κ εδώ κολλάει το ερώτημα, γιατί πανεπιστημια εξωτερικού δέχονται φοιτητές ΤΕΙ με την ίδια άνεση όπως φοιτητές ΑΕΙ; Μήπως επειδή έχουν χαμηλότερο επίπεδο ή τους πιανουμε κώτσους;

 

 

Τα πανεπιστήμια του εξωτερικού κάνουν τη δουλειά τους, βγάζουν χρήματα. Και δέχονται όποιον μπορεί να τα πληρώσει εφόσον βασίζονται κυρίως στα δίδακτρα για να πληρώνουν τους μισθούς των καθηγητών και τις όποιες υποτροφίες δίνουν. Για επίπεδο εισαγομένων δεν το συζητάμε. Καλά πανεπιστήμια (και το γνωρίζω από μέσα αυτό) δεχονται για διδακτορικό αποφοίτους κινεζικών πανεπιστημίων με 3ετείς σπουδές και ελάχιστες γνώσεις (ούτε αγγλικά δεν ξέρουν πολλοί) επειδή πληρώνουν 4 φορές περισότερα δίδακτρα από πολίτες ΕΕ. Επίσης (στο ίδιο καλό πανεπιστήμιο) ξέρω περιπτώσεις που δέχτηκαν για MSc φυσικούς (BSc in Physics) επειδή τους έμεναν κενές θέσεις (οι οποίοι βέβαια μια χαρά τέλειωσαν το μάστερ αφού έλιωσαν στο διαβασμα και πασάλλειψαν σε έναν χρόνο ύλη 3-4 ετών)

 

Και στην Ελλάδα αν βάλουν δίδακτρα υψηλά και μένουν κενές θέσεις σε μεταπτυχιακά προκειμένου να μην χάσουν χρήματα τα πανεπιστήμια θα δέχονται αποφοίτους ακόμα και λυκείων για μεταπτυχιακά, δεν έχω καμιά αμφιβολία για αυτό.

Ίσως το σωστότερο θα ήταν εξετάσεις για όλους, με τα ίδια θέματα και χωρίς ποσοστώσεις.

 

Το σωστό θα ήταν να υπήρχε έναο ποσοστο των προσφερόμενων θέσεων και για τους αποφοίτους των ΤΕΙ!!!

Και φίλε m@rios ο βαθμός εισαγωγής δεν αντικατοπτρίζει το επίπεδο των γνώσεων!!!!!!Και δεν έχεις το δικαίωμα να υποτιμας αυτούς που πέρασαν στα ΤΕΙ!!!!

Και όσο για το επίπεδο των σπουδλων στα ΤΕΙ ε ναι δεν έχουν όλοι οι καθηγητες διδακτωρικό και όλα όσα έχω διδαχθει τα έχω συναντήσει μπροστά μου!!!!!!Σήμερα γνώρισα ένα μηχανικό διπλωματούχο, που εξασφάλιση σημείου έκανε από ικριώμα και τη μέθοδο των εφαρμοστέων μηκών δεν την είχε ακουστά!!!!!

Το μηχανικό δεν τον κάνει το ιδρυμα!!!!!!!!!

 

Το σωστότερο θα ήταν να μην μπει καμιά ποσόστωση και να μην υπάρχει κανένας αποκλεισμός. Εξετάσεις για όλους και όποιοι γράψουν καλύτερα ας μπουν.

 

Ο βαθμός εισαγωγής αντικατοπτρίζει το επίπεδο γνώσεων που έχει κάποιος από το λύκειο και επομένως τα όποια κενά έχει κατά το πρώτο έτος σπουδών. Αν όλα τα κενά καλύπτονται επαρκώς δεν το γνωρίζω (έχω δει και παιδιά που έγραψαν καλά να μην μπορούν να αλλάξουν βάση σε έναν λογάριθμο), πάντως το γνωσιακό επίπεδο κατά την έναρξη των σπουδών δεν είναι ίδιο στα ΑΕΙ και στα ΤΕΙ.

 

Το ότι υπάρχουν και καθηγητές χωρίς διδακτορικό είναι μία διδικαστική λεπτομέρεια που επί της ουσίας δεν επηρεάζει τη διδακτική διαδικασία. Το διδακτορικό χρειάζεται μόνο για έρευνα, διδακσαλία μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε, αν μάλιστα έχει και επαγγελματική εμπειριά ακόμα καλύτερα.

 

Ότι βγαίνουν και άσχετοι από πολυτεχνεία είναι γνωστό. Όπως και από ΤΕΙ φαντάζομαι. Και αυτό ακριβώς είναι ένα επιχείρημα που δεν μπορώ να αντικρούσω. Δηλαδή δεν θεωρώ καλύτερο τον απόφοιτο πολυτεχνείου που τέλειωσε με 6 σε 8 χρόνια σπουδών από τον απόφοιτο ΤΕΙ που τ΄λειωσε στην ώρα του, ασχέτως αν θεωρώ καλύτερο τον μέσο όρο των ΑΕΙ από τον αντίστοιχο των ΤΕΙ.

 

Δυστυχώς όμως, όσο δεν μπαίνουν προαπαιτούμενα για τη συνέχιση των σπουδών, ή δεν καθορίζεται μέγιστη διάρκεια φοίτησης θα συνεχίσουν να βγαίνουν άσχετοι.

Link to comment
Share on other sites

m@rios, τις αντιρρήσεις μου τις έχω εκφράσει πολλάκις και σε άλλα παρόμοια θέματα. Ας μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια. Αποδέχομαι ότι υπάρχει διάσταση απόψεων και τίποτε περισσότερο ή λιγότερο (άσε που είμαι και από στρ. άσκηση και δεν έχω πολύ όρεξη :) ).

Link to comment
Share on other sites

Τα μεταπτυχιακά που διοργανώνονται στην Ελλάδα είναι μια απάτη της κοινωνίας. Πού αλλού στον κόσμο μετά από τα 5 χρόνια σπουδών σε ένα πανεπιστήμιο που αντιστοιχούν σε Master, κάνεις μεταπτυχιακό πάλι στο ΙΔΙΟ αντικείμενο. Να τελειώνεις δηλαδή Πολιτικός Μηχανικός με ειδικότητα Δομοστατικός (5 χρόνια σπουδών με διπλωματική εργασία) και να πηγαίνεις άλλο έναν χρόνο μετά να σπουδάζεις πάλι Δομοστατικός και να κάνεις και δεύτερη διπλωματική! Αυτό είναι ξεκάθαρη δήλωση ότι στα πέντε χρόνια σπουδών δεν έμαθες αρκετά για να είσαι Δομοστατικός. Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Μήπως όλα αυτά τα μεταπτυχιακά γίνονται για να τρώγονται κάποιες επιδοτήσεις, να αντλούνται χρήματα από προγράμματα και φοιτητές (δεν είναι όλα τα μεταπτυχιακά τζάμπα);

 

Μεταπτυχιακά δεν διοργανώνονται από τα ΤΕΙ;

Στα αντίστοιχα των ΑΕΙ είναι φυσικό να επιλέγονται διπλωματούχοι μηχανικοί και μάλιστα παιδιά που τα ξέρουν οι καθηγητές τους. Οι θέσεις είναι λίγες, η ζήτηση μεγάλη, οπότε αυτοί που έχουν πίσω τους πέντε χρόνια σπουδών, υψηλό βαθμό διπλώματος και είναι γνωστοί ως άνθρωποι και ως φοιτητές από την πορεία τους μέσα στις αίθουσες διδασκαλίας είναι λογικό να έχουν το πλεονέκτημα έναντι παιδιών που σπούδασαν τέσσερα χρόνια, σε άλλο ίδρυμα (ακόμα και σ' άλλο ΑΕΙ) και έχουν μικρότερο βαθμό πτυχίου (εδώ μπαίνει και συντελεστής βαρύτητας ανάλογα με το πιο ίδρυμα έχεις τελειώσει).

Αν εσείς ήσασταν στην επιτροπή επιλογής με κάποια κριτήρια θα επιλέγατε;

 

Στο εξωτερικό υπάρχει πληθώρα μεταπτυχιακών προγραμμάτων, μεγάλη δηλαδή προσφορά που δεν καλύπτεται από τη ζήτηση και επιπλέον, ειδικά στην Αγγλία, έχει γίνει το όλο ζήτημα μια κερδοφόρα επιχείρηση. Γι αυτό ίσως είναι ευκολότερο να βρει κάποιος μεταπτυχιακό σε πανεπιστήμιο του εξωτερικού όπου και αν έχει τελειώσει, με όποιο βαθμό πτυχίου, αρκεί να πληρώνει. Υπάρχουν ιδρύματα που έχουν κατεβάσει πολύ χαμηλά τον πήχη.

 

Αγαπητέ Χάρη, το Master των πολυτεχνείων [5ο έτος] είναι απάτη και το γνωρίζεις καλά. Δεν είναι δυνατόν τα 6~8 μαθήματα επιλογής [9ο εξάμηνο] και η όποια χαλαρή διπλωματική εργασία [10ο εξάμηνο] να θεωρηθούν Master από οποιδήποτε σοβαρό ίδρυμα παγκοσμίως. Ολα τα πολυτεχνεία - ακόμα και το περιβόητο Ε.Μ.Π. - αριθμούν πλέον 4.5 έτη σπουδών. Αυτή είναι η πραγματικότητα και όλα τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού. ....... Με εκτίμηση Αλέξης.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Τελικά 4.5 είναι τα καθαρά έτη σπουδών με μαθήματα ???!?!!! Γιαυτό δεν βγαίνει πουθενά το 10ατο εξάμηνο ?!

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται το ίδρυμα και την σχολή σε άλλα έχει σε άλλα όχι

πχ στους πολιτικούς μηχανικούς της θεσσαλονίκης έχει 3 επιλογής

http://www.civil.auth.gr/content/category/11/79/102/lang,el/

Link to comment
Share on other sites

διαβάστε τους οδηγούς σπουδών και βγάλετε άκρη

 

οι βεβαιώσεις σπουδών γράφουν η φοίτηση ολοκληρώνεται σε 10 εξάμηνα

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται το ίδρυμα και την σχολή σε άλλα έχει σε άλλα όχι

πχ στους πολιτικούς μηχανικούς της θεσσαλονίκης έχει 3 επιλογής

http://www.civil.auth.gr/content/category/11/79/102/lang,el/

 

Aκριβώς.Έτσι στο 5 ετος έχεις 11 μαθήματα και διπλωματική ενώ στα υπολοιπα 13 ή 14 μαθήματα. όποιος τα θεωρεί εύκολα ας περάσει μια βολτα ή ας πάρει σημειώσεις να δούμε αν θα καταλάβει τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.