Μετάβαση στο περιεχόμενο

Διαστάσεις ανελκυστήρα


avgoust

Recommended Posts

Μπορεί να μας την σπάνε πολλοί συνάδελφοι στις πολεοδομίες , αλλά μπροστά στους δικηγόρους είναι περιστέρια και πολλοί έχουν τραβήξει από αυτούς πολλά , ακριβώς γιατί θεώρησαν επουσιώδες κάτι .

Σοβαρά, εγώ δεν τους βλέπω καθόλου να φοβούνται όταν επιβάλλουν αυθαιρετες απόψεις με σκοπό το δόλο

(δε μιλάω για φυσιολογικές και απαραίτητες διορθώσεις ή συστάσεις)

 

και καλά τους δικηγόρους να μην τους φοβούνται, μην τις αρπάξουν;;; από κανένα ταλαίπωρο;;;;

Link to comment
Share on other sites

Μα είναι ποτέ δυνατόν να κατηγορηθεί κάποιος επειδή υπέγραψε μια μελέτη και υπήρξε αστοχία κατά την εκτέλεσή της???

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Από το 1ο post σου φίλε thanar για να κάνεις την ιδιαίτερη αναφορά καταλαβαίνω ότι η υψομετρική σου διαφορά είναι ακριβώς 9μ.

Γιατί δεν το κάνεις 8.99 και να δείξεις ότι ανελκυστήρα θέλεις?Οι αλλαγές στα σχέδια θα είναι ελάχιστες, ίσως να μπορέσεις να τις κάνεις και με το "χέρι" αλλάζοντας διαστάσεις.

 

Τώρα, για τις διαστάσεις του ανελκυστήρα, σε ότι με αφορά ΠΟΤΕ δεν μου έχουν αρνηθεί το 1.40χ1.70 φρεάτιο για 1.10χ 1.40 θάλαμο.Στην πράξη πολύ δύσκολα θα χωρέσει βέβαια..

Το πρόβλημα είναι κυρίως κατασκευαστικό και αφορά τη μεγάλη διάσταση- το 1.70 .Το 1.40 φτάνει και περισσεύει - μιλάμε για την περιπτωση που ο μηχανισμός ΄τοποθετείται στην "πλάτη" του ασανσέρ.

Στην πράξη το 1.70 πρέπει να είναι 1,80 τουλάχιστον αν δε μιλάμε για ιδιαίτερα ψηλά κτίρια- σε κάθε πρίπτωση είσαι καλυμμένος με μια διάσταση 1.40χ1.90.Κατασκευαστικά μιλάμε πάντα, εξαρτάται και από τις πόρτες του θαλάμου (τι είδος θα είναι).

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mε το θέμα αυτό με είχαν ταλαιπωρήσει και εμένα στην πολεοδομία κεντρικού τομέα , γιατί δείχναμε φρεάτιο 150 Χ 165 . Μας εβαλαν να γράψουμε πάνω στο σχέδιο ότι ο θάλαμος θα είναι 110 Χ 140 .

 

Πάντως γιά το θέμα των μυνήσεων ενανίον των υπαλλήλων της πολεοδομίας υπάρχει θέμα . Οταν κανένας δικηγόρος θέλει να σε τραβήξει , άντε μετά να πείσεις τον εισαγγελέα ότι δεν είσαι ελέφαντας . Σκεφτείτε τώρα εισαγγελείς που ούτως η άλλως σκέφτονται με ιδιαίτερο τρόπο να πρέπει να καταλάβουν τεχνικά θέματα . Ετσι αν τους συμβεί , υπάρχει μεγάλη ταλαιπωρία και προσπαθούν να την αποφύγουν . Ρωτήστε κανένα παλιό υπάλληλο και θα σας πουν απίθανες ιστορίες .

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα των υπαλληλων στις πολεοδομίες είναι οτι εαν βρεθεί πρόβλημα πολεδομικο στη καταχώρηση του ανελκυστηρα στο Υπ. Αναπτυξης & Βιομηχανίας ο υπαλληλος είναι υποχρεωμένος να στειλει το φακελο στη πολεοδομια με ερώτημα για επιβολη κυρώσεων.

Οι διαστάσεις του φρεατίου δεν ορίζονται σαφώς κάπου αλλα υπαρχει (απ ότι ξέρω) διευκρινιστικη προς τους υπαλληλους της πολεοδομίας σχετικα. Τωρα τι ακριβως λέει δεν το γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Πολεδομικο πρόβλημα σημαίνει οτιδήποτε που εχει να κανει με πολεοδομία και το βρεί ο υπάλληλος.

Το βασικο που κοιτάνε είναι η αναντιστοιχία διαδρομής, στασεων, επιφάνειας θαλάμου και το εαν υπάρχει μελέτη ανελκυστήρα* (που ειναι υποχρεωτική για διαδρομή ανω των 9,00 μ ,σε δημόσια κτίρια κτλ). Απο τον συνδιασμό αυτων μπορούν να συμπεράνουν εαν εχουν να κάνουν με ανελκυστηρα υποχρεωτικο (1,10Χ1,40) ή προαιρετικό.

Αλλα που μπορουν να δουν είναι:

-Τη θέση του μηχανοστασίου αν και εδω δεν μπορουν να συμπεράνουν και πολλα πραγματα καθως δεν παιρνουν πλέον στα χερια τους πολεοδομικα σχεδια αλλα μονο κατασκευαστικα του ανελκυστήρα και την οικοδομικη άδεια**

-Τις διαστάσεις του μηχανοστασίου.

-Τη χρήση του κτιρίου.

 

Ο υπαλληλος στη συνέχεια στελνει το ερωτημα στη πολεοδομία και καταχωρει τον ανελκυστήρα γιατι ετσι υποχρεώνεται απο την οδηγία 89/106/ΕΟΚ (δεν μπορει να μην βαλει στην αγορα προιον που εχει CE)

 

*Προσοχή και σε προαιρετικά κτίρια επειδη η οικοδομικη αδεια που καταθέτουμε στο Υπ. Αναπτυξης πρέπει να είναι θεωρημένη απο την πολεδομία για χρήση ανελκυστήρα, πολλες πολεοδομίες ζητούν πρόσθετη μελέτη.

** Πιστευω οτι η τοποθέση του μηχανοστασίου σε διαφορετική θέση απο αυτη που ορίζεται στα σχέδια ή η μη κατασκευη του και αντ΄αυτού η τοποθέτηση μηχανοστασίου τύπου "ντουλαπας" είναι πολεοδομική παράβαση αλλα το κατα πόσο αυτο μπορει να ελεγχθεί απο αλλον πέραν του φορέα ελεγχου δεν γνωρίζω.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά όλα αυτά.

Αλλά ο ελεγκτής της πολεοδομίας, τι πρόβλημα θα έχει αν ο μπετατζής δεν κατασκευάσει κατακόρυφο το φρεάτιο?

 

υ.γ. Θυμάμαι το μάλωμα που είχα ρίξει με υπάλληλο, γιατί είχα Η/Χ ακριβώς 2.50μ και μου λέει να τον κάνω 2.55μ γιατί μπορεί στην κατασκευή ο στύλος να μην είναι τελείως κατακόρυφος!!!! ΕΛΕΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Προφανως και κανενα προβλημα δε θα εχει σε αυτη τη περίπτωση αλλα γι' αυτον ακριβώς τον λόγο υπάρχει η εννοια της ανοχής στις διαστάσεις. Αρα καλα θα ήταν να μην ζητάμε και εμείς ακρίβεια 100% όταν προδιαγραφουμε μια κατασκευή ανελκυστήρα. Μην δίνεις λοιπον κύριε συνάδελφε 1,70 όταν ξέρεις οτι ο καλουπατζής σου θα χάσει 5 πόντους σε 12 μέτρα αλλα δώσε 1,75 και θα είσαι κύριος.

Εγω εχω δεί φρεάτιο που εχανε 35 πόντους σε 10 μέτρα (ΑΜΑΝ ΔΗΛΑΔΗ). Σε αυτη τη περιπτωση μόνο ο καλουπατζής φταίει? Ο πολιτικός μηχανικός τι ρόλο παιζει σαν επιβλέπων? (Ελεος)

Ο υπαλληλος θα είχε πρόβλημα μόνο εαν ειχε εγκρίνει τέτοιο φρεάτιο για υποχρεωτικό ανελκυστήρα που να μην χωρά το 1,10 x 1,40

Τέλος καλα είναι να ξέρουμε οτι οι ευθυνες που αναφέρω παραπάνω ότι θα καταλογιστούν και σύμφωνα πάντα με το γράμμα του νόμου, αφορούν όλους τους εμπλεκόμενους απο τον υπάλληλο της πολεοδομίας, τον κατασκευαστή του ανελκυστήρα μέχρι και τον πολιτικό μηχανικό (που του "ξέφυγαν" καμιά 50αρια πόντοι απο την μία διάσταση του φρεατίου και εγιναν ωφέλιμος χώρος) στον καθενα αναλογα με το τι έχει συμβεί.

Σκοπος μας τελικά δεν είναι να εχουμε φρεατιο 1,70 x 1,40 ή ξερω εγω τι αλλα εσωτερικές διαστάσεις θαλάμου 1,10 x 1,40.

Link to comment
Share on other sites

Μα αν εγώ κάνω σωστή επίβλεψη, ποιος ο λόγος να δώσω τον αέρα ? Είμαι υποχρεωμένος από πουθενά?

Τι πρόβλημα έχει στο κάτω-κάτω ο ελεγκτής υπάλληλος να με υποχρεώσει να το κάνω έτσι?

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.