Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Το κράσπεδο είναι ορατό και κατανοητό για κάποιον που έχει επαρκή 3D όραση (δεν το λέω υποτιμητικά). Επίσης, το πλάτος του δεν χρειάζεται να είναι μεγαλύτερο, δεδομένου ότι θα μπορούσε να αποτελείται από απλή διαγράμμιση (ακόμη πιο φτηνή λύση, όπως συμβαίνει σε αρκετά parking της ίδιας εταιρείας). Επίσης, το μήκος κάθε θ.σ. φαίνεται να είναι επαρκές ώστε χωρέσει το μήκος του αυτοκινήτου. Αυτό που χρειάζεται τελικά, είναι να έχει ο οδηγός επαρκή γνώση των διαστάσεων του οχήματός του.
  3. Haido P το αυτοκίνητο δεν προσγειώθηκε σε αυτή τη θέση. Κινούμνεο προς την είσοδο της θέσης για στάθμευση το κράσπεδο είναι αντιληπτό. Επειδή είμαι παθών από τροχαία ατυχήματα (με μόνιμες επιπτώσεις) έχω μια αυξημένη ευαισθησία. Οπότε μπορείτε να καταλάβετε πως νοιώθω όταν διαβάζω τέτεοιες δηλώσεις. Επί του ερωτήματος να διευκρινήσω ότι δεν είναι διαχωριστική λωρίδα αλλά όριο. Έχω κάποια άποψη αλλά δεν μου είναι εύκολο να τη τεκμηριώσω με τρέχουσα νομοθεσία ή κανονισμούς.
  4. Φυσικα δεν ειναι "ορατο" οταν ο οδηγος καθεται στη θεση του Αλλά μεχρι να μπει στο ΙΧ, εχει ηδη "δει" το κατασκευασμα αυτο, όπως το είχε δει και οταν παρκαριζε και σταματησε. Κατα τα λοιπα, ειναι λαθος αυτες οι κατασκευες, επειδη δεν λαμβανουν υπ' οψη τους το "υψος" καθε αυτοκινητου, με αποτελέσμα να χτυπανε και να ξηλωνονται τα μασπιε, ειδικα που τα πιο πολλα ΙΧ εχουν σημερα και προσθετα πλαστικα που μειωνουν την αποσταση απο το εδαφος. Κι΄οπως θα δειτε, ακριβως "απεναντι" ενα τμημα του τοιχείου εχει σπασει απο αλλον οδηγο... Ειναι λαθος κατασκευης...Κατ΄αρχάς δεν έπρεπε να διαχωριζει με "τοιχειο" θεσεις παρκιν την μια απεναντι απο την αλλη, διοτι, οταν οι τροχοι του ενος "ακουμπησουν" σε αυτο, ήδη το μπροστινο μερος του αυτοκινητου εχει μπει στην αλλη θεση. Επρεπε να εχει, για διαχωρισμο των θεσεων, κορινες...[πιο φθηνα θα τους εβγαινε] Κατα την γνώμη μου, πρόκειται για βλακώδη κατασκευή, κι ας λενε ό,τι θελουν για "μελετη".... η δε εταιρία υποχρεουται να εχει προειδοποιητικες πινακιδες προς τους οδηγους για το "υψος της κατασκευής", ωστε να σταματανε πριν το "καβαλησουν" και ξηλωσουν μασπιέ/ποδιες/ ή κανα καρτερ...
  5. Μα, τα τέρατα είναι ανθρώπινα δημιουργήματα. Και κάποια εξ αυτών (δεν λέμε ονόματα), προκειμένου να επιβληθούν, ποντάρουν στα φοβικά σύνδρομα. Τα οποία (φοβικά σύνδρομα) οφείλονται στην ψυχολογία της μάζας (αγέλη) αφού η συντριπτική πλειονότητα του ανθρώπινου γένους δεν έχει φτάσει καν στο επίπεδο του sapiens, καθόσον λειτουργεί ενστικτωδώς. Κι όπως είπε ο σπουδαίος Κρητικός Δεν ελπίζω τίποτα Δεν φοβάμαι τίποτα Είμαι λέφτερος
  6. Το κράσπεδο είναι όντως μη ορατό, βρίσκεται ουσιαστικά κάτω από τον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου και δεν εξαρτάται ούτε από την αντίληψη ούτε από την ικανότητα του οδηγού, σε διαβεβαιώ. Η παρακάτω φωτογραφία τραβήχτηκε από τη θέση του οδηγού. Αυτό που ρώτησα είναι αν γνωρίζετε τι προβλέπεται για τις προδιαγραφές κατασκευής των διαχωριστικών λωρίδων σε σταθμούς αυτοκινήτων. Νομίζω πως ο Directionless αντιληφθηκε πλήρως το ερώτημα.
  7. Today
  8. όπως τα λεει ο παυλος ειναι απλα δεν αναφερεσαι πιστα στο νομο, αλλα τον αποδιδεις σε "ελευθερο κειμενο" και αυτο σε μπερδευει. Ξαναδές το Δ 270 και τον 3937 προσεκτικα. κανόνας: 1«α) Ελάχιστο εμβαδόν γηπέδου 4.000 τετραγωνικά μέτρα και πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο είκοσι πέντε (25) μέτρα. εξαίρεση: [αφορα τα υφισταμενα κατα την εκδοση του ν. 3212 τυφλα] "Η περίπτωση α` της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του από 24/31.5. 1985 προεδρικού διατάγματος, όπως αντικαθίσταται με την παρ. 1 του άρθρου 10 του νόμου αυτού, δεν ισχύει για γήπεδα που υφίστανται κατά την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού". Αυτη η εξαιρεση διατηρηθηκε στον 3937, παρα την αρχικη διατυπωση στο νομο απο την Τινα, μετα απο εντονες αντιδρασεις βουλευτων, με πρωτον τον βουλευτη Χαλκιδικης Δριβελέγκα .........αλλα καταργήθηκαν ολες οι παρεκκλίσεις της παρ. 2...** [εδω, https://www.michanikos.gr/forums/topic/17867-στα-10-στρέμματα-η-αρτιότητα-στις-περιοχές-natura-2000-σύμφωνα-με-το-σχέδιο-νόμου/?do=findComment&comment=252074] κανονας: β) Για γήπεδα που έχουν πρόσωπο σε Διεθνείς, Εθνικές Επαρχιακές, Δημοτικές και Κοινοτικές οδούς ως και σε εγκαταλειμένα τμήματά τους και σε σιδηροδρομικές γραμμές απαιτούνται: Ελάχιστο πρόσωπο 45 μ. Ελάχιστο βάθος 50 μ. Ελάχιστο εμβαδόν 4.000 μ2 Στη συνεχεια, στο Δ 270 παρ. 2, οριζονται οι παρεκλίσεις. Ολες αυτες οι παρεκκλίσεις καταργηθηκαν με τον 3937] ** 2.Κατά παρέκκλιση από την προηγούμενη παράγραφο θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα τα γήπεδα: α) Τα κείμενα εντός της ζώνης των πόλεων, κωμών, και οικισμών, τα ;opvwοποία είχαν κατά την 24.4.1977 ημέρα δημοσίευσης του από 5.4.77 π.δ/τος.... κλπκλπ
  9. Το εγχείρημα των 10 δισεκατομμυρίων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του Ευρωπαϊκού Οργανισμού GNSS και του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA) αντιμετωπίζει καθυστερήσεις και προβλήματα εδώ και αρκετά χρόνια. Το πλέον σύγχρονο σύστημα δορυφορικής πλοήγησης Galileo, που πρόσφατα εγκρίθηκε από την Ομοσπονδιακή Επιτροπή Επικοινωνιών των ΗΠΑ για την χρήση του από smartphones στις ΗΠΑ, βρίσκεται εδώ και τέσσερις ημέρες εκτός λειτουργίας, εξαιτίας ενός προβλήματος που περιγράφεται από την ομάδα διαχείρισης του GSA [ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός GNSS που ιδρύθηκε το 2004, διαχειρίζεται τα δημόσια συμφέροντα που συνδέονται με τα ευρωπαϊκά προγράμματα του παγκόσμιου δορυφορικού συστήματος πλοήγησης, το Ευρωπαϊκό Σύστημα Πλοήγησης με Υπέρθεση Γεωστατικών Δορυφόρων (EGNOS) και το Galileo] ως «ένα τεχνικής φύσεως περιστατικό που σχετίζεται με τις επίγειες υποδομές του». Αυτό σημαίνει, ότι οι χρήστες με σύγχρονα smartphones που υποστηρίζουν το Galileo θα βασίζονται στο GPS, στο Ρωσικό GLONASS ή στα Κινέζικα δίκτυα Beidu για πλοήγηση. Ο GSA δήλωσε ότι «ειδικοί εργάζονται για να αποκαταστήσουν το πρόβλημα το ταχύτερο δυνατό. Συστάθηκε άμεσα ένα συμβούλιο αξιολόγησης της ανωμαλίας για να αναλύσει την ακριβή αιτία του προβλήματος και να εφαρμόσει ενέργειες αποκατάστασης». Οι δυνατότητες δορυφορικής πλοήγησης δεν θα είναι διαθέσιμες μέχρι νεωτέρας κοινοποίησης. Παρόλα αυτά, η ικανότητα του Galileo να συλλέγει μηνύματα κινδύνου για περιπτώσεις έρευνας και διάσωσης θα συνεχίσει να λειτουργεί κανονικά. Το πρόβλημα στο Galileo, δεν πρόκειται να δημιουργήσει "θέματα αξιοπιστίας" της πλοήγησης με το κινητό σας, ωστόσο είναι ανησυχητικό το γεγονός ότι ένα σχετικά νέο, και εξαιρετικά προηγμένο τεχνολογικά σύστημα μπορεί να μείνει εκτός λειτουργίας για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά από την ιστοσελίδα inside GNSS, το πρόβλημα παρουσιάστηκε στην Precise Timing Facility (PTF) στην Ιταλία, όπου όλα τα ρολόγια του συστήματος Galileo ελέγχονται και βαθμονομούνται. Η Ευρωπαϊκή Ένωση κατασκεύασε το Galileo ώστε οι στρατοί και οι πολίτες των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης να μην εξαρτώνται από το Αμερικάνικο σύστημα GPS ή από το Ρωσικό σύστημα GLONASS. Ο GSA εκτόξευσε τον πρώτο δορυφόρο του συστήματος το 2005 και τώρα βρίσκονται σε λειτουργία 26 από τους 30 δορυφόρους. Η υπηρεσία έχει τεθεί σε λειτουργία από το 2016, ωστόσο βρίσκεται ακόμα σε πιλοτικό στάδιο, και για την ώρα, δεν προορίζεται για χρήση σε κρίσιμης σημασίας καταστάσεις. Engadget
  10. Ο ιδιώτης παραπάνω, νομίζω ότι ζητάει συγκεκριμένη και τεκμηριωμένη απάντηση, όχι μια εκτίμηση οδηγού. Αυτό θα μπορούσε να το κάνει με οποιονδήποτε/οποιαδήποτε που έχει δίπλωμα οδήγησης και οδηγεί. Επομένως, ποιό το όφελος της τοποθέτησης σου; Δηλαδή, εσύ ως μανένης πώς θεωρείς ότι συνεισφέρεις στο συγκεκριμένο θέμα;
  11. όπως βλέπεις δεν τοποθετήθηκα ώς μηχανικός αφού ξεκαθάρισα ότι δε γνωρίζω τις προδιαγραφές. Νομίζω ότι είναι εμφανές ότι τοποθε΄τηθηκα ως οδηγός..... ΚΑι να επησημάνω ότι η παρατήρηση στον arche δεν έγινε επειδή τοποθετήθηκε σε θέμα άσχετο της ειδικότητάς αλλλά επειδή ήταν εσφαλμένα αυτά που έλεγε (που είναι λογικό αφού είναι άσχετος με το αντικείμενο).
  12. καλησπερα!για κεντρο αισθητικης σε ιδιοκτητο καταστημα απο που ξεκιναμε;ευχαριστω
  13. @maneni Σε αντίστοιχο παλαιότερο θέμα, είχες τις αντιρρήσεις σου (ίσως και δικαίως) για την τοποθέτηση κάποιου άλλου συναδέλφου (του @Arche), με το αιτιολογικό ότι δεν άπτεται της ειδικότητάς του. Παρατηρώ όμως, ότι κάνεις το ίδιο σε πολλά άλλα θέματα, που σίγουρα δεν έχουν σχέση με την ειδικότητά σου. Θα ήθελα λοιπόν να ξέρω, αν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος που το κάνεις αυτό. Καθαρά από περιέργεια ρωτάω, για να μην παρεξηγηθώ κιόλας.
  14. Καλησπέρα, Υπάρχει μια Οικοδομική Άδεια του 1985,κατά το χρόνο ισχύος της οποίας υλοποιήθηκε ο φέρων οργανισμός.Τώρα, εν έτει 2019 υπάρχει επιθυμία του ιδιοκτήτη για συνέχιση εργασιών. Γνωρίζετε τι διαδικασίες απαιτούνται για παράταση της ισχύος?
  15. Καλησπέρα, Υπάρχει μια Οικοδομική Άδεια του 1985,κατά το χρόνο ισχύος της οποίας υλοποιήθηκε ο φέρων οργανισμός.Τώρα, εν έτει 2019 υπάρχει επιθυμία του ιδιοκτήτη για συνέχιση εργασιών. Γνωρίζετε τι διαδικασίες απαιτούνται για παράταση της ισχύος?
  16. Οκ. Μένουμε σ αυτό και συμφωνούμε ότι δεν χρειάζεται να δώσουμε βήμα διαλόγου αιτιολογίας ή εξωραϊσμού τερατωδιών.
  17. αν έχεις αγροτεμάχιο υφιστάμενο πριν την 31/12/2003 τυφλό και δεν έχει αλλάξει κάτι σε αυτό (κατάτμηση κλπ) έχεις άρτιο κατά παρέκκλιση διότι και στις 31/12.2011 ήταν άρτιο κατά παρέκκλιση. Για γήπεδα προ Ν. 3212 δεν απαιτείται πρόσωπο για να είναι άρτια. Πρόσωπο 25 μ σε αναγνωρισμένο προ 23 δρόμο απαιτείται για γήπεδα που δημιουργούνται μετά την 31/12/2003.
  18. δεν γνωρίζω για τις προδιαγαφές θέσεψν στάθμευσης αλλά πρβληματίζομαι για τη δήλωση ότι δεν ήταν ορατό από τη θέση του οδηγού. ΚΑι για να μην παρεξηγηθώ, το κράσπεδο δεν είναι αόρατο. Η μη ορατότητα δεν οφείλεται στο κράσπεδο αλλά στην αντίληψη και ικανότητα του οδηγού. Τα παραπάνω με επιφύλαξη και παρακαλώ χωρίς διάθεση για επιθεση ή αντιπαράθεση μαζί σας.
  19. να πεις "ολη" την ιστορια -αγορασαν τρεις το ετος...οικοπεδο εμβαδου....τμ. εχτισαν ..με αδεια...χωρις αδεια... τότε εκαναν ...δεν εκαναν διανομη... [χωρις διανομη δεν μπορει να δηλωνει "αυτα που εχτισε ο καθενας.] εχει επιβληθει προστιμο σε εναν...σε ολους...το ετος λογω... τα λεμε
  20. Με παρεξήγησες. Δε χρειάζομαι επεξήγηση για το φασισμό. Δε μένω στις ταμπέλες αλλά στους σκοούς και στις ενέργειες του καθενός. Αν μετράς με νεκρούς να σου θυμίσω αυτούς από ένα κομουνιστικό καθεστώς (Στάλιν), αυτούς για θρησκευτικούς λόγους. Νεκρούς έχουμε και από δημοκρατικά κράτη (βλέπε από αρχαία Αθήνα έως τους σύγχρονους "ιμπεριαλιστές" ΗΠΑ που θέλουν να «εκδημοκρατίσουν» άλλους λαούς για το καλό τους). Εκατομμύρια πεθαίνουν κάθε χρόνο μόνο από τροχαία ατυχήματα και ο καπιταλισμός και η βιομηχανική επανάσταση κινδυνεύουν να εξοντώσουν όχι μόνο τους ανθρώπους αλλά και να τινάξουν τον πλανήτη στον αέρα . Για να απαντήσω και στον thanos, κάποιες φορές υπάρχουν οι καλύτερες προθέσεις για την εφαρμογή κάποιων θεωριών /ιδεολογιών. Στην πράξη όμως τα πράγματα είναι διαφορετικά. Κάποιες άλλες φορές εφαρμόζεται μια ιδεολογία για να παρασύρει τις μάζες και να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι το τέρας δεν είναι ο φασισμός, Το τέρας είναι ό άνθρωπος. ΝΑ διευκρινίσω όμως ότι τα παραπάνω αναφερόμενα δεν θέλω να αποτελέσουν εξωραϊσμό για το φασισμό, ούτε θέλω να δώσουν άλλοθι σε κάποιους ώστε να τον παρουσιάσουν σαν κάτι που είναι φυσιολογικό και να κάνουν βολικές εξισώσεις. Επαναλαμβάνω, εγώ φοβάμαι τα τέρατα από όπου και αν προέρχονται ή πρεσβεύουν.
  21. Pavlos33 αυτό που δεν έχω καταλάβει στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι αν το τυφλό αγροτεμάχιο των 7 στρεμμάτων ή των 11 στρεμμάτων είναι άρτιο και οικοδομήσιμο κατά παρέκκλιση λόγω του ότι δεν έχει πρόσωπο 25 μέτρων σε οδό αφού προυφίστανται της 31/12/2003 (ΦΕΚ 308. 31/12/2003 ) ή λόγω του οτι Κατ' εξαίρεση, θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα κατά παρέκκλιση, γήπεδα έκτασης τουλάχιστον 4000 τμ τα οποία, κατά τη δημοσίευση του παρόντος, (δηλαδή 31/03/2011) θεωρούνται άρτια και οικοδομήσιμα, σύμφωνα με τις οικείες πολεοδομικές διατάξεις (Ν-3937/11) εφόσον το αγροτεμάχιο προυπάρχει της 31/03/2003 και είναι άρτιο και οικοδομήσιμο Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  22. Χαίρετε, Επειδή εμπίπτω στην περίπτωση αυτή ξεκίνησα κάνοντας δήλωση με επιφύλαξη. Το taxis με ειδοποίησε ότι έχω 1 μήνα διορία για να υποβάλλω τα σχετικά δικαιολογητικά. Μάλιστα με ενημέρωσε ότι αν δεν υποβάλλω καθόλου δικαιολογητικά το σύστημα θα κάνει την εκκαθάριση μόνο του (κάτι που δεν έχει συμβεί 3 μήνες τώρα που την έχω υποβάλλει με επιφύλαξη). Στη συνέχεια πήγα στην εφορία με τα δικαιολογητικά και κενά Ε1/Ε3 όπου είχα περάσει τις διορθώσεις όπου μου είπαν ότι ο 1 μήνας για κατάθεση δικαιολογητικών δεν ισχύει σαν προθεσμία. Όταν πήγα τα δικαιολογητικα έκαναν έναν προ-έλεγχο και μου είπαν ότι φαίνεται να δικαιούμαι την υπαγωγή στο καθεστώς παρόλο που έχω εισοδήματα μισθωτού αλλά δεν μπορούν να προχωρήσουν διότι δεν έχει ανοίξει το σύστημα για τις τροποποιητικές. Στη συνέχεια άνοιξαν οι τροποποιητικές (το έμαθα γιατί ανακοινώθηκε το άνοιγμα καί μέσω της σελίδας του taxis) και ξαναπήγα στην εφορία για να συνεχίσω τη διαδικασία. Ο υπάλληλος αφού έκανε τον τελικό έλεγχο προσπάθησε να κάνει την τροποποίηση και τελικά μου είπε ότι δε γίνεται να προχωρήσει ούτε από τον ίδιο αφού οι περιορισμοί της φόρμας του Ε1 που ισχύουν για τον φορολογούμενο, ισχύουν και για τον υπάλληλο. Δηλ. ότι αφού υπάρχουν εισοδήματα από μισθωτές υπηρεσίες, ούτε ο υπάλληλος μπορεί να βάλει υπαγωγή στο καθεστώς μισθωτού με μπλοκάκι. Μου είπαν ότι πρέπει να γίνει χειρόγραφα όταν με το καλό ξεκινήσουν οι χειρόγραφες τροποποιητικές για να μπορεί να παρακαμφθεί ο περιορισμός της φόρμας. Έχει ολοκληρώσει κανείς αντίστοιχη διαδικάσία για να μου δώσει τα φώτα του; Ρωτάω γιατί μου φαίνεται αρκετά ασαφής ως προς τον τρόπο και το χρόνο.
  23. Η υπέρβαση ύψους εφόσον το πραγματοποιούμενο ύψος μαζί με το ύψος της αποθήκης δεν ξεπερνά το επιτρεπόμενο ύψος στη θέση του ακινήτου, μπορείς να την υπολογίσεις με αναλυτικό. Την κατηγορία 3 θα την έχεις σε ξεχωριστό φύλλο καταγραφής και δεν θα καταχωρήσεις στο κελί της επιφάνεια. Αν θα βαλεις αναλυτικό επιλέγεις ξεχωριστό Φ.Κ.
  24. Στο Ε9 δηλώνει τα τετραγωνικά που αντιστοιχούν στην οικοδομή που ανέγειρε....Το συμβόλαιο λέει ότι έχει αποκτήσει ποσοστό επί ενός μεγαλύτερου ακινήτου.... Στην πολεοδομία μου είπε ο υπάλληλος ότι μπορεί να υπαχθεί στον 4495 ως φερόμενος ιδιοκτήτης για τα τετραγωνικά που έχει ανεγείρει αυτός, ώστε να διαγραφεί το πρόστιμο που του έχει βεβαιώσει παλαιότερα η πολεοδομία.....
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.