Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Για πρώτη φορά μετά από 60 χρόνια εργασίες στην υπόγεια κοίτη του Ιλισού


    Εγκατάλειψη, φθορές στα πλευρικά λιθόχτιστα τοιχία, νεροφαγώματα στο σκυρόδεμα, «λιμνούλες-ποταμάκια», τμήματα του τοιχίου αποκομμένα, τα οποία έχουν παρασυρθεί από τα νερά, συνθέτουν την εικόνα διάβρωσης της υπόγειας κοίτης του Ιλισσού.

    Τα σοβαρά προβλήματα διάβρωσης της κοίτης του ποταμού έκαναν την εμφάνισή τους τον Μάιο του 2018, όταν μετά από μια ισχυρή βροχόπτωση υπήρξε υποχώρηση του οδοστρώματος και το θέαμα… η γη να «καταπίνει» αυτοκίνητα, αποδεικνύοντας την εγκατάλειψη του έργου και τη μη συντήρηση του πάνω από εξήντα χρόνια.

    Έτσι, την περασμένη άνοιξη ξεκίνησε η διαδικασία ελέγχου από κλιμάκιο της Περιφέρειας Αττικής σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και την ΕΥΔΑΠ, όπου και εντοπίστηκαν σοβαρά προβλήματα στην υπόγεια κοίτη του ποταμού που ξεκινούν από τη σχολή της αστυνομίας επί της Λεωφόρου Μεσογείων έως τις εκβολές του ποταμού στο Φάληρο.

    ilisos3.jpg

    Η καθίζηση που σημειώθηκε τον περασμένο Μάιο σε υπαίθριο χώρο στάθμευσης στο τέρμα της οδού Χαροκόπου, στην Καλλιθέα, απέναντι από τον σταθμό Ηλεκτρικού Ταύρου

    ilisos2.jpg

    Τις επόμενες εβδομάδες θα υπογραφούν οι απαραίτητες προγραμματικές συμβάσεις προκειμένου να γίνουν οι μελέτες και να ξεκινήσουν τα έργα. Οι διαδικασίες αυτές θα γίνουν με κατεπείγουσες διαδικασίες, καθώς η υπογειοποιημένη κοίτη του Ιλισσού εκτείνεται σε πολλά χιλιόμετρα ενώ για την εκπόνηση των μελετών θα υπογραφεί συμφωνία μεταξύ της ΕΥΔΑΠ και της Περιφέρειας Αττικής. Τα έργα και οι μελέτες θα χρηματοδοτηθούν από το υπουργείο υποδομών.

    ilisos1.jpg

    Τα τμήματα στα οποία εκτείνεται ο ποταμός 

    Τμήμα Α:

    Ανάντη της εκτροπής Χαμοστέρνας - Καλλιρόης - Παναθηναϊκό στάδιο - (υποτμήμα όπου πάνω του λειτουργεί το τραμ) - Βασιλέως Κωνσταντίνου - Χίλτον - Μιχαλακοπούλου - Σχολή Χωροφυλακής και κλάδοι προς Ζωγράφου και προς Καισαριανή (υποτμήμα που λειτουργούν δρόμοι βαριάς κυκλοφορίας)

    Τμήμα Β:

    Κατάντη της εκτροπής Χαμοστέρνας - Παναγή Τσαλδάρη - Σταθμός Ταύρου Καλλιθέας - μέχρι ανοικτό τμήμα- εκβολή στη θάλασσα.


    Πηγή: http://greenagenda.gr/%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-%CE%BC%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CE%B1%CF%80%CF%8C-60-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9/



    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments

    Δεν υπάρχουν σχόλια για προβολή.



    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.