Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural

  • Τεχνολογία

    Τεχνολογία

    827 ειδήσεις in this category

    1. Τεχνολογία

      Νικόλαος Σπυρόπουλος

      Δημοσιεύθηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της ΕΕ η Εκτελεστική Απόφαση (ΕΕ) 2017/1870 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η δημοσίευση των στοιχείων αναφοράς του ευρωπαϊκού προτύπου έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων και του καταλόγου των συντακτικών δομών αυτού σύμφωνα με την Οδηγία 2014/55/ΕΕ με τελική ημερομηνία για την έναρξη ισχύος των εθνικών μέτρων εφαρμογής όσον αφορά την προσαρμογή των αναθετουσών αρχών την 18η Απριλίου 2019.
      Δείτε το φύλλο της εφημερίδας εδώ.
      Πλήθος από μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και οι ελεύθεροι, πρέπει έως την 14η Απριλίου του 2019, να προσαρμοστούν και να αποστέλλουν ηλεκτρονικό τιμολόγιο για τις συναλλαγές τους με το δημόσιο, που θα είναι το μόνο αποδεκτό μέσο για την επικαιροποίηση της συναλλαγής, είτε είναι υπηρεσία είτε είναι εμπορεύματα.
      Με απλά λόγια για να πληρωθούν επιχειρήσεις και οι ελεύθεροι επαγγελματίες από το δημόσιο θα πρέπει να κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
      *Ηλεκτρονικό τιμολόγιο δεν σημαίνει η αποστολή ενός τιμολογίου σε PDF.
      Ηλεκτρονικό τιμολόγιο είναι η ηλεκτρονική αποστολή ενός δομημένου τιμολογίου, που είναι μοναδικό, αρχειοθετείται ηλεκτρονικά  και προσφέρει την δυνατότητα στον εκδότη, τον λήπτης και στις ελεγκτικές αρχές, να το ανακαλέσει ανά πάσα στιγμή. 
      Tο ηλεκτρονικό τιμολόγιο πρέπει να ενσωματώνει τις δομημένες πληροφορίες του, όπως ορίζεται στα σχήματα XML 16B SCRDM  CII. (Μήνυμα XML διεπαγγελματικού τιμολoγίου UN/CEFACT Cross Industry Invoice σε xml).
      Ο χρόνος για την προσαρμογή των μικρών επιχειρήσεων και των ελευθέρων επαγγελματιών.
      Αφαιρώντας τις αργίες και τις διακοπές δεν απομένουν ούτε 10 μήνες για την προσαρμογή των επιχειρήσεων που σε πρώτη φάση είναι αυτές που συναλλάσσονται με το δημόσιο. 
      Αξίζει να σημειώσουμε ότι η προσαρμογή,  δεν αφορά τις μεγάλες επιχειρήσεις που διαθέτουν επώνυμα συστήματα μηχανογράφησης και εξοικειωμένους χρήστες αλλά τις μικρές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες που κάνουν χρήση των χειρόγραφων τιμολογίων και αποδείξεων. 
      Η δεύτερη κατηγορία θα πρέπει από τώρα να ξεκινήσει την ενημέρωση της σε πρώτη φάση στα παρακάτω κομβικά θέματα:
      Πόσο κοστίζει η ηλεκτρονική τιμολόγηση που πληροί τις προδιαγραφές για την χρήση και την υποστήριξη της τον μήνα ; Πόσο χρόνο χρειάζεται η εγκατάσταση και η προσαρμογή μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης; Πόσο καιρό πριν πρέπει να ξεκινήσουν την χρήση μιας εφαρμογής ηλεκτρονικής τιμολόγησης ; Τι θα αλλάξει με την χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης στην καθημερινή επιχειρηματική τους δραστηριότητα  Τι πρέπει να προσέξουν για την ομαλή μετάβαση τους από τα χειρόγραφα παραστατικά στο ηλεκτρονικό τιμολόγιο Πως θα εκπαιδευτούν δωρεάν στην χρήση της εφαρμογής 
    2. Τεχνολογία

      Engineer

      Τέλος στην παράνομη και αντικοινωνική στάθμευση των οχημάτων μέσα στην πόλη, επιδιώκει να βάλει ο Δήμος Αθηναίων, αξιοποιώντας την τεχνολογία, μέσω της εγκατάστασης «έξυπνων» αισθητήρων σε διαβάσεις και ράμπες ΑμεΑ  και ενός πρωτοποριακού συστήματος ελέγχου των παραβάσεων, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
      Το ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό σύστημα αποτρεπτικής στάθμευσης, το οποίο σχεδίασε και ανέπτυξε η Εταιρεία Μηχανογράφησης και Επιχειρησιακών Μονάδων του Δήμου Αθηναίων (ΔΑΕΜ Α.Ε.), σε συνεργασία με τη Διεύθυνση της Δημοτικής Αστυνομίας μπαίνει σταδιακά σε εφαρμογή.
      https://www.facebook.com/CityofAthensOfficial/posts/231394235840452
      Μέχρι στιγμής, 830 αισθητήρες έχουν εγκατασταθεί σε διαβάσεις και ράμπες ΑμΕΑ -από τη λεωφόρο Αλεξάνδρας, το Κολωνάκι και την Ομόνοια μέχρι το Σύνταγμα, το Κουκάκι και το Παγκράτι- με στόχο να εντοπίσουν οχήματα που σταθμεύουν παράνομα πάνω σε αυτές.
      Πώς λειτουργούν οι αισθητήρες
      Κάθε αισθητήρας εμφανίζεται σε ηλεκτρονικό χάρτη του Κεντρικού Συστήματος Διαχείρισης Παραβάσεων της Δημοτικής Αστυνομίας.
      Μέσω της πλατφόρμας λαμβάνονται δεδομένα, τα οποία «ενημερώνουν» για την κατάσταση των αισθητήρων και ουσιαστικά για την κατάληψη της διάβασης ή ράμπας από κάποιο όχημα.
      Με αυτόν τον τρόπο, το κέντρο επιχειρήσεων της Δημοτικής Αστυνομίας ενημερώνεται σε πραγματικό χρόνο για τις παραβάσεις. Αυτόματα, μέσω φορητών συσκευών, ενημερώνονται και οι δημοτικοί αστυνομικοί, οι οποίοι βρίσκονται σε ακτίνα 500 μέτρων από το σημείο της παράβασης.
      Τα δεδομένα που συλλέγονται, δίνουν τη δυνατότητα στη Δημοτική Αστυνομία να οργανώσει αποτελεσματικά τον επιχειρησιακό της σχεδιασμό στο κέντρο και τις γειτονιές της Αθήνας.
      «Με την εγκατάσταση των αισθητήρων στις διαβάσεις και τις ράμπες, επιδιώκουμε να βάλουμε τέλος στην αντικοινωνική στάθμευση. Στην αδιαφορία και την έλλειψη σεβασμού απέναντι στα άτομα με αναπηρία, στους ηλικιωμένους, στους γονείς με παιδιά», αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης και προσθέτει:
      «Πρόκειται για το μεγαλύτερο πρόγραμμα αποτρεπτικής στάθμευσης, που έχει εφαρμοστεί ποτέ στη χώρα, και για ένα πολύτιμο «εργαλείο» που ενισχύει τις προσπάθειές μας στη διασφάλιση της προσβασιμότητας και στον μετασχηματισμό της Αθήνας σε μία πόλη βιώσιμη και λειτουργική: Μία πόλη χωρίς εμπόδια και φραγμούς, που προσφέρει ίσες ευκαιρίες σε όλους».
      Ανακατασκευή πεζοδρομίων και ραμπών ΑμΕΑ
      Παράλληλα με το σύστημα της έξυπνης αποτρεπτικής στάθμευσης, ο Δήμος Αθηναίων συνεχίζει το πρόγραμμα ανακατασκευής πεζοδρομίων και ραμπών ΑμΕΑ σε πολλά σημεία της πόλης.
      Μάλιστα, έχει ξεκινήσει πιλοτικά τη σήμανση σε ράμπες με κίτρινο και πορτοκαλί χρώμα, προκειμένου αυτές να είναι όσο το δυνατό πιο ευδιάκριτες σε οδηγούς και πεζούς.

    3. Τεχνολογία

      Engineer

      Διαθέσιμη προς λήψη είναι πλέον η εφαρμογή OASA Telematics, που παρέχει στους επιβάτες του ΟΑΣΑ όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τα δρομολόγια των λεωφορείων καθώς και ενημέρωση για την θέση στην οποία βρίσκονται «σε πραγματικό χρόνο».
       
      Πάνω από 2000 λεωφορεία της πρωτεύουσας έχουν πλέον τον απαραίτητο εξοπλισμό τηλεματικής, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μπορούν να ενημερωθούν άμεσα για:
      Πλησιέστερες Στάσεις: Η συσκευή αναγνωρίζει την θέση μέσω GPS και μας εμφανίζει τις πλησιέστερες στάσεις και τα δρομολόγια που περνάνε από αυτές.
      Θέσεις Λεωφορείων: Η λειτουργία εμφανίζει την θέση στην οποία βρίσκεται το λεωφορείο σε πραγματικό χρόνο.
      Αφίξεις: Ενημερώνει για την ώρα άφιξης του λεωφορείου, όπως και οι «έξυπνες» στάσεις.
      Βέλτιστη διαδρομή: Βασιζόμενη στα δεδομένα του Google Transit, η εφαρμογή προτείνει το καλύτερο δρομολόγιο ή συνδυασμό δρομολογίων, για τον προορισμό μας.
      Γραμμές: Σε αυτό το υπομενού υπάρχουν απλές πληροφορίες για τα δρομολόγια, τις στάσεις και τις ώρες αναχώρησης των λεωφορείον από την εκκίνησή τους.

      Η εφαρμογή βρίσκεται στο Play Store, για τους χρήστες των Android, ενώ σύντομα θα είναι διαθέσιμο για iOS και Windows 10 Mobile.
       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/170051/deite-ola-ta-leoforeia-se-pragmatiko-hrono-trehei-i-efarmogi-toy-oasa
    4. Τεχνολογία

      Engineer

      Διαθέσιμη είναι εδώ και λίγα λεπτά η εφαρμογή gov.gr Wallet στα ηλεκτρονικά καταστήματα της Google και της Apple, μέσω της οποίας αποκτούν έγκυρο ψηφιακό αντίγραφο η αστυνομική ταυτότητα και το δίπλωμα οδήγησης. 
      Αν και για την ώρα δεν έχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα προσθήκης των δύο εγγράφων, κάτι που θα πραγματοποιηθεί αύριο με σειρά ΑΦΜ, μπορούμε να πάρουμε ήδη μια πρώτη γεύση (screenshots) από το περιβάλλον και τις δυνατότητες της εφαρμογής. Η προσθήκη των εγγράφων θα μπορεί να γίνει με τον κλασσικό τρόπο σύνδεσης στο gov.gr είτε μέσω κωδικών TaxisNet είτε ebanking ενώ εναλλακτικά παρέχεται η δυνατότητα σκαναρίσματος. 
      Όπως διευκρινίζεται, τα νέα ψηφιακά δελτία ταυτότητας και της άδειας οδήγησης είναι ψηφιακά έγγραφα που εκδίδονται μέσω του gov.gr και είναι πλήρως ισάξια με τα έγχαρτα έγγραφα, για κάθε νόμιμη χρήση εντός της Ελληνικής επικράτειας χωρίς να μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως διεθνή ταξιδιωτικά έγγραφα. Για την εξακρίβωση των στοιχείων ο χρήστης θα πρέπει να επιλέξει την "Προβολή QR κωδικού" όπου με τρίτη εφαρμογή θα δίνεται η έγκριση ή η απόρριψη του εγγγράφου.
      Τα στοιχεία που εμφανίζονται και αποθηκεύονται σε ψηφιακή μορφή (σε 1 μόνο συσκευή ανά φυσικό πρόσωπο) είναι οι εξής:
      Ταυτότητα
      Ο αριθμός ταυτότητας, Το μητρώνυμο με ελληνικούς χαρακτήρες Η ημερομηνία γέννησης Ο τόπος γέννησης Η ημερομηνία και αρχή έκδοσης της ταυτότητας Η φωτογραφία του κατόχου
      Δίπλωμα οδήγησης
      Το ονοματεπώνυμο με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες Το πατρώνυμο με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες Ο αριθμός άδειας οδήγησης Το ονοματεπώνυμο με ελληνικούς και λατινικούς χαρακτήρες Η ημερομηνία γέννησης Ο τόπος γέννησης Η ημερομηνία και αρχή έκδοσης άδειας οδήγησης Η ημερομηνία λήξης ισχύος άδειας οδήγησης Ο αριθμός φορολογικού μητρώου (Α.Φ.Μ.) Ο κωδικός κατηγορίας οχήματος Η ημερομηνία έκδοσης κατηγορίας οχήματος Η ημερομηνία λήξης ισχύος κατηγορίας οχήματος Η φωτογραφία του κατόχου. Παράλληλα όπως φαίνεται θα είναι δυνατή η προσθήκη των των δύο εγγράφων στο Google Wallet και Apple Pay στα ψηφιακά πορτοφόλια των Android και iPhone αντίστοιχα. Η επίσημη παρουσίαση του gov.gr Wallet θα πραγματοποιηθεί αύριο σε συνέντευξη τύπου που έχει προγραμματιστεί για τις 6.00μμ.
      Download gov.gr Wallet για Android | iPhone
    5. Τεχνολογία

      Engineer

      To πρώτο κινητό τηλέφωνο στον κόσμο με ενσωματωμένη θερμική κάμερα παρουσίασε η Cat Phones στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη.
       
      Η εταιρεία είναι γνωστή για τα ιδιαίτερα ανθεκτικά και «σκληροτράχηλα» τηλέφωνά της, και ως εκ τούτου, το Cat S60 είναι και αδιάβροχο. Η θερμική κάμερα της συσκευής είναι κατασκευασμένη από τη FLIR, και, σύμφωνα με την εταιρεία, πρόκειται για ένα τηλέφωνο που ενδείκνυται για μια σειρά από πρωτοποριακές χρήσεις που δεν έχουν εμφανιστεί ξανά σε smartphone, όπως ο έλεγχος παραθύρων για διαρροές/ απώλειες θερμότητας σε παράθυρα και πόρτες, τον εντοπισμό υγρασίας, την κατάδειξη ηλεκτρικών συσκευών που υπερθερμαίνονται και φυσικά τη νυκτερινή όραση.
       
      Η θερμική κάμερα οπτικοποιεί τη θερμότητα που είναι αόρατη στο γυμνό μάτι, και μπορεί να την «πιάσει» σε απόσταση μέχρι και 15 -30 μέτρων, ενώ είναι ικανή να «δει» και μέσα από καπνό κ.α. Επίσης, η συσκευή είναι αδιάβροχη σε βάθος μέχρι και 5 μέτρων για μια ώρα, κάτι που επιτρέπει τη χρήση του κινητού και ως υποβρύχιας κάμερας. Ακολουθώντας την παράδοση της εταιρείας, μπορεί να αντέξει πτώση σε τσιμέντο από 1,8 μέτρα και είναι και ανθεκτικό στη σκόνη, ενώ ο χρήστης μπορεί να χειριστεί την οθόνη αφής του (ενδείκνυεται και για χρήση σε δυνατό φως του ήλιου) και με βρεγμένα χέρια ή γάντια. Ακόμη, είναι προστατευμένη από Gorilla Glass 4.
       

       
      Στα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά του περιλαμβάνονται επεξεργαστής Snapdragon 617, 32 GB αποθηκευτικού χώρου, 3 GB RAM, Android Marshmallow και οπίσθια κάμερα 13 ΜΡ με διπλό φλας και εμπρόσθια 5 ΜΡ, ενώ είναι των 4,7 ιντσών.
       
      Η διάθεσή του αναμένεται να αρχίσει αργότερα μέσα στο έτος, στα 649 ευρώ.
       
      Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1070205/to-proto-kinito-tilefono-me-thermiki-kamera-ston-kosmo
    6. Τεχνολογία

      Engineer

      Μία νέα πλατφόρμα έρχεται να βάλει τέλος στην άναρχη ενημέρωση του διαδικτύου. ΤοNoowit είναι το δημιούργημα δύο νέων από τη Λάρισα και ουσιαστικά πρόκειται για μία εφαρμογή που έχει την ικανότητα να προσαρμόζεται στα ενδιαφέροντα του αναγνώστη. Ο Νικόλαος Νανάς, ερευνητής στο Ινστιτούτο Έρευνας και Τεχνολογίας Θεσσαλίας και ο Χρήστος Σπηλιόπουλος, απόφοιτος της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας αντιλήφθηκαν το τεράστιο πλήθος πληροφοριών που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και αποφάσισαν να δημιουργήσουν το Noowit, το οποίο ανάλογα με τις προτιμήσεις του χρήστη φιλτράρει τα δημοσιεύματα και προτείνει μόνο όσα τον ενδιαφέρουν. Η ονομασία προέκυψε από το «νου» και την αγγλική λέξη «wit» που σημαίνει ευστροφία. Η νέα έκδοση του Noowit βγήκε στις 13 Ιουνίου και ο Νικόλαος Νανάς μιλάει στη Popaganda για την καινοτομική εφαρμογή του.
       
      Πώς αποφασίσατε να δημιουργήσετε το Noowit;
       
      Το Noowit δεν είναι αποτέλεσμα μιας στιγμής «εύρηκα». Ωρίμασε ως επιχειρηματική ιδέα με τα χρόνια, ξεκινώντας από τη σχετική έρευνα ως και το προϊόν που έχετε μπροστά σας. Ασχολούμαι ακαδημαϊκά με το πρόβλημα της υπερπληροφόρησης στο διαδίκτυο και γενικότερα με το πώς αυτό επηρεάζει τα μέσα ενημέρωσης από το 1999. Αποφάσισα να εφαρμόσω την ερευνά μου στην πράξη το 2010 όταν σε επαφές που είχα με ανθρώπους του χώρου στην Αμερική, διαπίστωσα ότι υπάρχει έντονο επιχειρηματικό ενδιαφέρον. Η ανάπτυξη της εφαρμογής ξεκίνησε σε συνεργασία με τον συνιδρυτή του Noowit, Χρήστο Σπηλιόπουλο, το Σεπτέμβριο του 2011. Κλείνουμε ήδη σχεδόν τρία χρόνια και συνεχίζουμε ακάθεκτοι.
       

       
      Πόσο δύσκολο είναι να εξασφαλίσετε επαρκή χρηματοδότηση;
       
      Το Noowit είναι αυτοχρηματοδοτούμενο. Δεν έχουμε ξεπεράσει ακόμη το εμπόδιο των χρημάτων. Ελπίζουμε ότι θα συμβεί σύντομα, για να προχωρήσουμε με τους ρυθμούς που χρειάζεται ώστε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Δυστυχώς, στην Ελλάδα οι επιλογές χρηματοδότησης είναι λίγες, για αυτό και έχουμε στραφεί ήδη και προς το εξωτερικό.
       
      Σε τι βαθμό σας βοήθησαν οι σπουδές σας να σχεδιάσετε την πλατφόρμα;
       
      Στον πυρήνα του Noowit κρύβεται ένα μοντέλο φιλτραρίσματος της πληροφορίας που ανέπτυξα στα πλαίσια του διδακτορικού μου. Σε αυτό αλλά και στον μοναδικό αλγόριθμο σελιδοποίησης περιεχομένου οφείλεται η καινοτομία του Noowit, δηλαδή η μοναδική του ικανότητα να μαθαίνει τα ενδιαφέροντα κάθε αναγνώστη και να συντάσσει ένα περιοδικό προσαρμοσμένο σε αυτά. Ο Χρήστος Σπηλιόπουλος σπούδασε μηχανικός ηλεκτρονικών υπολογιστών και είναι υπεύθυνος για όλη την υπολογιστική υποδομή του Noowit. Οπότε ναι, οι σπουδές μας σχετίζονται άμεσα με την δημιουργία του Noowit.
       

       
       
      Ποια ήταν η ανταπόκριση του κόσμου;
       
      Η πρώτη «public beta» έκδοση του Noowit βγήκε την 1η Ιουλίου 2013, (την ημέρα που έκλεισε ο Google Reader) και προσέλκυσε παγκόσμιο ενδιαφέρον. Δημοσιεύτηκαν τουλάχιστον είκοσι άρθρα στο διεθνή διαδικτυακό τύπο που προσέλκυσαν χρήστες από περισσότερες από 100 χώρες. Από τους πρώτους χρήστες μας διαπιστώσαμε ωστόσο ότι η πρώτη έκδοση είχε πολλά ζητήματα, που δεν επέτρεπαν την εύκολη κατανόησή της και την απρόσκοπτη χρήση της. Αποφασίσαμε λοιπόν να σταματήσουμε κάθε προσπάθεια για την περαιτέρω προώθηση (marketing) της εφαρμογής. Επιστρέψαμε στη «σπηλιά μας» και με βάση τα σχόλια και τις απαιτήσεις των χρηστών μας, επανασχεδιάσαμε και αναπτύξαμε την εφαρμογή σχεδόν από την αρχή. H νέα έκδοση του Noowit αναρτήθηκε στις 13 Ιουνίου και είναι σαφώς βελτιωμένη από πολλές απόψεις. Αυτό έχει σαφές αντίκτυπο στον ρυθμό με τον οποίο αυξάνονται η χρήστες μας αλλά και γενικότερα στην αποδοχή και τη χρηστικότητα της εφαρμογής. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχουμε πολλά ακόμα να βελτιώσουμε, αλλά και νέες υπηρεσίες στα σκαριά, που θα αυξήσουνε ακόμη περισσότερο την υπεραξία που προσφέρει το Noowit τόσο σε αναγνώστες όσο και σε παραγωγούς περιεχομένου.
       

       
      Είναι προσβάσιμο από κάθε συσκευή;
       
      Η νέα έκδοση του Noowit είναι σχεδιασμένη και κατασκευασμένη με σύγχρονες διαδικτυακές τεχνολογίες (HTML5, AngularJS) που της επιτρέπουν να είναι προσβάσιμη από οποιαδήποτε συσκευή (desktop, laptop, tablet, mobile). Η προσέγγιση αυτή ήταν μία στρατηγική επιλογή, γιατί επιτρέπει στο Noowit να είναι άμεσα προσβάσιμο από παντού, χωρίς να χρειάζεται μία ξεχωριστή εφαρμογή για κάθε συσκευή. Αυτό δε σημαίνει ωστόσο ότι αγνοούμε την σημασία των native εφαρμογών. Η εφαρμογή για iPhone βρίσκεται στα τελικά στάδια ανάπτυξης. Τα σχόλια των χρηστών πάνω στην υφιστάμενη Web εφαρμογή, θα μας επιτρέψουν να την τελειοποιήσουμε. Θα ακολουθήσει φυσικά έκδοση για iPad, αλλά και για συσκευές android.
      noowit.com
       
      Πηγή: http://popaganda.gr/dio-nei-apo-ti-larisa-vazoun-taxi-sto-chaos-tis-diadiktiakis-enimerosis/
    7. Τεχνολογία

      Engineer

      Η νέα διαφήμιση της Apple για το iPhone 7 Plus έχει άρωμα… Ελλάδας. Το βίντεο αναρτήθηκε στο YouTube και η ιστορία εκτυλίσσεται σε ένα ελληνικό παραθαλάσσιο χωριό, όπου ένα νεαρό κορίτσι φτάνει για να επισκεφτεί τη γιαγιά της.
       
      Στη διαφήμιση με τον τίτλο «Take Mine», όπου οι ομιλίες είναι στα ελληνικά, η εγγονή φωτογραφίζει τη γιαγιά της. Ο ενθουσιασμός της γιαγιάς για τη φωτογραφία μεταδίδεται σε όλο το χωριό, το οποίο παίρνει σειρά και ποζάρει στο κινητό της. Και η νεαρή αρχίζει να φωτογραφίζει όλο το χωριό…
       
      Η διαφήμιση αναμένεται να κάνει πρεμιέρα στην τηλεόραση κατά τη μετάδοση της απονομής των βραβείων «Χρυσές Σφαίρες».
       
      https://www.youtube.com/watch?v=r8mR33cp_Fk
       
      Η διαφήμιση έχει γυριστεί στη Μάνη (Λακωνία). Τα γυρίσματα έγιναν στο Οίτυλο, την Αρεόπολη, το Λιμένι, το Καραβοστάσι και στον Γερολιμένα.
       
      Πηγή: http://www.newsbeast.gr/technology/arthro/2528073/ena-elliniko-chorio-protagonisti-sti-nea-diafimisi-tis-apple
    8. Τεχνολογία

      Engineer

      Επιβάρυνση ύψους 2% θα «συνοδεύει» από σήμερα τις αγορές tablet με μνήμη περισσότερο των 4 GB, με βάση την σχετική ρύθμιση στο νομοσχέδιο του υπουργείου Πολιτισμού για τα πνευματικά δικαιώματα, το οποίο ψηφίστηκε από την Ολομέλεια.
       
      Επιβάρυνση 1% των tablet και των κινητών smartphone με εσωτερική μνήμη άνω των 4 GB αφορούσε η αρχική ρύθμιση στο νομοθέτημα. Ωστόσο, λίγο πριν την ψήφιση του νομοσχεδίου, η υπουργός Λυδία Κονιόρδου προχώρησε σε αλλαγές της τελευταίας στιγμής.
       
      Έτσι, διπλασιάστηκε το τέλος στα tablet και εξαιρέθηκαν από την επιβάρυνση τα κινητά και τα smartphone. Εξηγώντας η αρμόδια υπουργός σημείωσε ότι αποσύρθηκε το τέλος στις συσκευές smartphone γιατί εκκρεμούν δίκες «με εταιρείες κινητών τηλεφώνων».
       
      Αναπροσαρμογές στις επιβαρύνσεις φέρνει η ψήφιση του νομοσχεδίου και σε μια σειρά από ηλεκτρονικές συσκευές που ίσχυαν ήδη. Συγκεκριμένα, προβλέπεται επιβάρυνση 6% για ηλεκτρονικές συσκευές εγγραφής εικόνας και ήχου και ηλεκτρονικούς αποθηκευτικούς δίσκους άνω του 1 TByte.
       
      Πηγή: http://www.topontiki.gr/article/229812/yperpsifistike-nomoshedio-gia-ta-pneymatika-dikaiomata-fernei-epivarynsi-2-sta-tablet
    9. Τεχνολογία

      Didonis

      Η ρύθμιση αυτή αναμένεται να ενταχθεί σε σχέδιο νόμου που θα καταθέσει η ηγεσία του υπουργείου στη Βουλή προς ψήφιση το αργότερο έως τις αρχές Σεπτεμβρίου. Γίνεται λόγος για «αδικία» σε βάρος των μηχανικών, που με αυτή τη ρύθμιση πρόκειται να εξαλειφθεί. Ουσιαστικά επιχειρείται να πάψουν οι μηχανικοί να καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές, χωρίς να έχουν εισόδημα.
       
      Σημειώνεται ότι οι μηχανικοί, με που εγγράφονταν στο μητρώο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος (ΤΕΕ), ήταν υποχρεωμένοι να καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές, ανεξάρτητα εάν είχαν κάποια επαγγελματική – οικονομική δραστηριότητα ή όχι. Αυτό σημαίνει ότι ακόμα και αν δεν εισέπρατταν έσοδα ή δεν είχαν ανοιχτά βιβλία, έπρεπε να καταβάλλουν απρόσκοπτα τις ασφαλιστικές τους εισφορές. Αυτό τοκαθεστώς προτίθεται να αλλάξει το υπουργείο Εργασίας, με τη συγκεκριμένη ρύθμιση. Έτσι θα προταθεί οι μηχανικοί που δεν έχουν βιβλία ανοιχτά, άρα δεν ασκούν το εν λόγω επάγγελμα και συνεπώς δεν εισπράττουν κάποιο έσοδο, να μην υποχρεώνονται να καταβάλλουν ασφαλιστικές εισφορές.
       
      Το μέτρο αυτό εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια που καταβάλλει το υπουργείο Εργασίας να διορθώσει αδικίες του παρελθόντος, οι οποίες δεν διορθώθηκαν στο τελευταίο ασφαλιστικό νομοσχέδιο, που έμεινε ως «νόμος Κατρούγκαλου». Η αρμόδια υπουργός, κ Έφη Αχτσιόγλου έχει προαναγγείλει ότι θα κατατεθούν μια σειρά από ανάλογες ρυθμίσεις που θα τακτοποιούν τα κακώς κείμενα προηγούμενων ετών και παλαιότερων νομολογιών.
       
      Πηγή: dikaiologitika.gr
    10. Τεχνολογία

      Engineer

      Οι ομάδες ηλεκτρολόγων μηχανικών και σχεδιαστών της Tesla βρίσκονται κατά κύριο λόγο στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και πιο συγκεκριμένα στη Καλιφόρνια, αν και η εταιρεία προσπαθεί τα τελευταία χρόνια να επεκταθεί στο συγκεκριμένο τομέα και σε παγκόσμια κλίμακα, δημιουργώντας αντίστοιχες ομάδες στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ολλανδία και στη Γερμανία.
       
      Τώρα, μαθαίνουμε ότι η κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων πρόκειται να δημιουργήσει ένα μικρό γραφείο έρευνας και ανάπτυξης στην Αθήνα, στην Ελλάδα για να αναπτύξει νέες τεχνολογίες ηλεκτροκινητήρα. Τα νέα έρχονται αφότου έγινε γνωστό ότι η Tesla Motors, ίδρυσε στη χώρα μας την Tesla Greece, που όπως επιβεβαιώνεται και από την καταχώρηση στο ΓΕ.ΜΗ, θα διατηρεί αρχικά τη βάση της στο Δημόκριτο, με την εταιρία να προγραμματίζει στο άμεσο μέλλον 50 προσλήψεις εξειδικευμένων στελεχών στον χώρο της έρευνας και ανάπτυξης (σε δεύτερη φάση η Tesla θα ασχοληθεί με την ενέργεια).
       
      Κάτι ακόμα που έγινε γνωστό είναι ότι η εταιρεία του Elon Musk σκοπεύει να εγκαταστήσει πέντε σταθμούς ταχείας φόρτισης στην Ελλάδα και σε πέντε διαφορετικές πόλεις, στην Αθήνα, στην Θεσσαλονίκη, στα Ιωάννινα, στη Λαμία και στη Σπάρτη.
       
      Η Tesla επιβεβαίωσε τη δημιουργία μονάδας R&D στην Ελλάδα στην ιστοσελίδα electrek: “Η Tesla ιδρύει ένα μικρό γραφείο έρευνας και ανάπτυξης στην Ελλάδα, που θα στελεχωθεί από μία εξαιρετικά καταρτισμένη ομάδα μηχανικών. Η συγκεκριμένη ομάδα θα επικεντρωθεί αποκλειστικά σε περιορισμένες δραστηριότητες έρευνας και ανάπτυξης για την επιτάχυνση της ανάπτυξης της τεχνολογίας ηλεκτροκινητήρων μέσω της στενής συνεργασίας της με την ομάδα της εταιρείας στις ΗΠΑ” διαβάζουμε στις δηλώσεις εκπροσώπου της Tesla.
       
       
      Τρεις από τους κορυφαίους μηχανικούς και σχεδιαστές της εταιρείας είναι Έλληνες, με τους Principal Motor Designer Konstantinos Laskaris, Motor Design Engineer Konstantinos Bourchas, και Staff Motor Design Engineer Vasilis Papanikolaou, να προέρχονται από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
       
      Η εταιρεία επιθυμεί να προσελκύσει και άλλους ταλαντούχους ηλεκτρολόγους μηχανικούς από τη χώρα μας διατηρώντας ένα γραφείο έρευνας και ανάπτυξης στην πρωτεύουσα. Ο εκπρόσωπος της Tesla πρόσθεσε: “Η Ελλάδα διαθέτει ταλαντούχους ηλεκτρολόγους μηχανικούς και τεχνικές σχολές, προσφέροντας εξατομικευμένα προγράμματα και εξειδικευμένες δεξιότητες πάνω στη τεχνολογία των ηλεκτρικών κινητήρων”. Αρχικά, σύμφωνα με το electrek η ομάδα θα αποτελείται από μόλις 10 μηχανικούς.
       
      Electrek - https://electrek.co/2018/02/24/tesla-electric-motor-research-group-greece/
       
      Πηγή: https://www.insomnia.gr/articles/transport/tesla/tesla-research-center-greece-superchargers/
    11. Τεχνολογία

      Engineer

      Άρθρο 29
      Ρύθµιση επαγγέλµατος µηχανικού
       
      Α. Ο τίτλος και οι παράγραφοι 1 και 2 της υποπαραγράφου ΙΓ.12 του ν. 4254/2014 (Α΄ 85): «Ρυθµίσεις για το επάγγελµα του πολιτικού µηχανικού, αρχιτέκτονος και τοπογράφου» αντικαθίστανται ως εξής:
       
      «ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΙΓ.12: ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ
       
      1. Η ελεύθερη άσκηση του επαγγέλµατος του Διπλωµατούχου Μηχανικού, κατά ειδικότητα, επιτρέπεται µόνο:
       
      α. στους κατόχους διπλώµατος Μηχανικού αντιστοίχου της ειδικότητάς τους, των πολυτεχνικών σχολών ή τµηµάτων πολυτεχνικών σχολών πανεπιστηµιακών ιδρυµάτων ανώτατης εκπαίδευσης της ηµεδαπής ή ισοτίµων σχολών της αλλοδαπής,
       
      β. σε όσους έχει αναγνωριστεί το δικαίωµα ασκήσεως του επαγγέλµατος του Διπλωµατούχου Μηχανικού, σύµφωνα µε τις διατάξεις του π.δ. 38/2010 (Α΄ 78), «Προσαρµογή της Ελληνικής νοµοθεσίας στην Οδηγία 2006/36/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου της 7ης Σεπτεµβρίου 2005», όπως ισχύει.
       
      2. Για τους σκοπούς του παρόντος άρθρου εφαρµόζονται οι ακόλουθοι ορισµοί:
       
      α. ως «δραστηριότητες Μηχανικής» νοούνται οι εργασίες που σχετίζονται µε τη δραστηριότητα της Μηχανικής στις διάφορες επιµέρους πτυχές της και ιδίως οι εργασίες εκπόνησης µελετών, επίβλεψης εκτέλεσης µελετών, υλοποίησης έργου ή εγκατάστασης, επίβλεψης και ελέγχου καλής λειτουργίας έργου ή εγκατάστασης, επιτήρησης, επισκευής και συντήρησης, χειρισµού εξοπλισµού έργου ή εγκατάστασης, παροχής τεχνικών υπηρεσιών και πραγµατοποίησης πραγµατογνωµοσυνών·
       
      β. ως «επιστηµονική περιοχή» νοείται το πεδίο γνώσεων κάθε ειδικότητας Διπλωµατούχου Μηχανικού, όπως αυτό προσδιορίζεται από το οικείο νοµοθετικό πλαίσιο ή/και το κανονιστικό πλαίσιο της αντίστοιχης σχολής ή τµήµατος Πανεπιστηµιακού Ιδρύµατος Ανώτατης Εκπαίδευσης της ηµεδαπής. Για την περίπτωση ισότιµης σχολής της αλλοδαπής ως γνωστικό αντικείµενο νοείται το πεδίο γνώσεων κάθε ειδικότητας Διπλωµατούχου Μηχανικού, όπως αυτό προκύπτει από το πρόγραµµα σπουδών της·
       
      γ. ως «επαγγελµατικό περίγραµµα» νοείται το σύνολο των βασικών και επιµέρους επαγγελµατικών λειτουργιών ή δραστηριοτήτων, που συνθέτουν το αντικείµενο εργασίας της ειδικότητας του Μηχανικού, καθώς και οι αντίστοιχες γνώσεις, δεξιότητες και ικανότητες, που απαιτούνται για την ανταπόκριση στις δραστηριότητες αυτές. Με το επαγγελµατικό περίγραµµα συστηµατοποιείται αναλυτικά και καταγράφεται το περιεχόµενο της ειδικότητας του Μηχανικού και των τρόπων απόκτησης των απαιτούµενων για την άσκηση του επαγγέλµατος προσόντων και ικανοτήτων·
       
      δ. ως «επαγγελµατικό δικαίωµα» νοείται η αντιστοίχιση των ειδικοτήτων µε πρόσβαση σε δραστηριότητες Μηχανικής.
       
      3. Το πρώτο εδάφιο της παρ. 5 του άρθρου 2 του π. δ. της 27ης Νοεµβρίου /14ης Δεκεµβρίου 1926, όπως αντικαταστάθηκε µε το άρθρο 2 του ν. 1486/1984 (Α΄ 161), αντικαθίσταται ως εξής:
       
      «Τα µέλη του ΤΕΕ εντάσσονται στις ακόλουθες ειδικότητες: α) πολιτικών µηχανικών, β) αρχιτεκτόνων µηχανικών, γ) µηχανολόγων µηχανικών, δ) ηλεκτρολόγων µηχανικών, ε) αγρονόµων-τοπογράφων µηχανικών, στ) χηµικών µηχανικών, ζ) µηχανικών µεταλλείων – µεταλλουργών, η) ναυπηγών µηχανικών, θ) ηλεκτρονικών µηχανικών, ι) µηχανικών χωροταξίας, πολεοδοµίας και ανάπτυξης, ια) µηχανικών περιβάλλοντος, ιβ) µηχανικών ορυκτών πόρων, ιγ) µηχανικών παραγωγής και διοίκησης.
       
      4. Με προεδρικό διάταγµα, που εκδίδεται µετά από πρόταση των Υπουργών Υποδοµών και Μεταφορών, Οικονοµίας και Ανάπτυξης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων καθορίζονται τα ακόλουθα θέµατα:
       
      α. η ρύθµιση του επαγγέλµατος του Μηχανικού µε καθορισµό των επαγγελµατικών δικαιωµάτων για κάθε ειδικότητα, σύµφωνα µε το πρώτο εδάφιο της παρ. 5 του άρθρου 2 του π.δ. της 27ης Νοεµβρίου/14ης Δεκεµβρίου 1926, όπως ισχύει και
       
      β. η αναλυτική απαρίθµηση και αντιστοίχιση, µε την κατά περίπτωση απαιτούµενη εξειδίκευση, των δραστηριοτήτων Μηχανικής ανά ειδικότητα βάσει αποδιδόµενων επαγγελµατικών δικαιωµάτων και η διαδικασία άσκησής τους.
       
      5. Με απόφαση των Υπουργών Υποδοµών και Μεταφορών, Οικονοµίας και Ανάπτυξης, Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας συστήνεται και συγκροτείται εννεαµελής Επιτροπή εκπόνησης σχεδίου πρότασης για την έκδοση του προεδρικού διατάγατος της προηγούµενης παραγράφου. Με την ίδια ή όµοια απόφαση και εντός της ίδιας προθεσµίας συστήνονται και συγκροτούνται δεκατρείς (13) τριµελείς οµάδες έργου, µία ανά ειδικότητα, που υποβοηθούν το έργο της Επιτροπής του προηγούµενου εδαφίου του παρόντος, σύµφωνα µε την παράγραφο 7 του παρόντος.
       
      6. Η εννεαµελής Επιτροπή της προηγούµενης παραγράφου συγκροτείται από τακτικά µε ισάριθµα αναπληρωµατικά µέλη και αποτελείται από: α) έναν (1) εκπρόσωπο του Τεχνικού Επιµελητηρίου Ελλάδος (Τ.Ε.Ε.), β) δύο (2) µέλη της οµάδας έργου της παραγράφου 7 του παρόντος, εκ των οποίων ένας (1) εκπρόσωπος του συλλόγου διπλωµατούχων µηχανικών και ένας (1) εκπρόσωπος των ιδρυµάτων ανώτατης εκπαίδευσης της αντίστοιχης ειδικότητας της οποίας το αντικείµενο επεξεργάζεται, γ) τέσσερις (4) εκπροσώπους των συναρµοδίων Υπουργείων της παραγράφου 4, δ) έναν (1) εκπρόσωπο της Γενικής Γραµµατείας Συντονισµού και ε) έναν (1) εκπρόσωπο της Επιτροπής Ανταγωνισµού. Στις συνεδριάσεις της Επιτροπής συµµετέχει άνευ ψήφου εκπρόσωπος από το Νοµικό Συµβούλιο του Κράτους. Σε περίπτωση που οι φορείς της περίπτωσης β΄ δεν προτείνουν εκπρόσωπό τους εντός χρονικού διαστήµατος δεκαπέντε (15) ηµερών από τη σχετική πρόσκληση, η Επιτροπή συµπληρώνεται από πρόσωπα που ορίζονται από τους αρµόδιους Υπουργούς.
       
      Έργο της Επιτροπής είναι η εκπόνηση και υποβολή προς τους συναρµόδιους Υπουργούς σχεδίου πρότασης για την έκδοση του προεδρικού διατάγµατος της παραγράφου 4. Για την υλοποίηση του έργου της λαµβάνει υπόψη τα πορίσµατα των οµάδων έργου της παραγράφου 7 του παρόντος ή, σε περίπτωση µη εµπρόθεσµης υποβολής τους, λαµβάνει υπόψη της, µεταξύ άλλων, τα πρακτικά των συνεδριάσεων των οµάδων έργου, την επιστηµονική περιοχή, τα επαγγελµατικά περιγράµµατα, τη διεθνή εµπειρία και τα προγράµµατα σπουδών.
       
      Η Επιτροπή υποχρεούται να παραδώσει το σχέδιο πρότασης στους συναρµόδιους Υπουργούς εντός πέντε (5) µηνών από τη συγκρότησή της. Η Επιτροπή εκκινεί τις διαδικασίες για την υλοποίηση του έργου της, άµεσα από τη συγκρότησή της, παράλληλα µε τις εργασίες των Οµάδων Έργου. Η Επιτροπή συνεδριάζει σε τακτά χρονικά διαστήµατα σε τόπο και χώρο που ορίζεται από τον εκπρόσωπο της Γενικής Γραµµατείας Συντονισµού, που εκτελεί χρέη Προέδρου. Η σύνθεσή της µεταβάλλεται ως προς τη συµµετοχή των µελών της οµάδας έργου ανάλογα µε την ειδικότητα, το αντικείµενο της οποίας συζητείται. Η Επιτροπή βρίσκεται σε απαρτία, εφόσον συµµετέχουν στις συνεδριάσεις της πέντε (5) από τα εννέα (9) µέλη της εκ των οποίων υποχρεωτικά πρέπει να παρίστανται δύο (2) µέλη από τα τέσσερα (4) συναρµόδια Υπουργεία της παραγράφου 4 και ένα (1) µέλος από τη Γενική Γραµµατεία Συντονισµού. Στην Επιτροπή συµµετέχουν ως παρατηρητές οι Συντονιστές των λοιπών οµάδων έργου.
       
      Σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο η Επιτροπή δεν υποβάλλει το σχέδιο πρότασής της ή αυτό είναι ελλιπές ως προς µία ή περισσότερες ειδικότητες εντός της ταχθείσας προθεσµίας, το προεδρικό διάταγµα της προηγούµενης παραγράφου εκδίδεται υποχρεωτικά µε πρόταση των συναρµόδιων Υπουργών της παραγράφου 4, για την οποία λαµβάνονται υπόψη, µεταξύ άλλων, τα πρακτικά των συνεδριάσεων της Επιτροπής της παρούσας παραγράφου, τα πορίσµατα και τα πρακτικά των συνεδριάσεων των οµάδων έργου της παραγράφου 7 του παρόντος, άλλως σε περίπτωση έλλειψης πρακτικών, πορισµάτων για µία ή περισσότερες ειδικότητες, λαµβάνεται υπόψη η επιστηµονική περιοχή, τα επαγγελµατικά περιγράµµατα, η διεθνής εµπειρία και τα προγράµµατα σπουδών.
       
      7. Οι δεκατρείς (13), ανά ειδικότητα, τριµελείς οµάδες έργου της παραγράφου 4, υποβοηθούν το έργο της Επιτροπής της προηγούµενης παραγράφου και συγκεκριµένα οφείλουν εντός δύο (2) µηνών από τη συγκρότησή τους να υποβάλουν προς την Επιτροπή ανά ειδικότητα πόρισµα µη δεσµευτικού χαρακτήρα για τα θέµατα των περιπτώσεων α΄ και β΄ της παραγράφου 4, σύµφωνα µε το οποίο η Επιτροπή θα συντάξει για όλες τις ειδικότητες το σχέδιο πρότασης για την έκδοση του προεδρικού διατάγµατος της παραγράφου 4.
       
      Καθεµία τριµελής Οµάδα Έργου εκ των 13 ανά ειδικότητα συγκροτείται µε τακτικά και ισάριθµα αναπληρωµατικά µέλη και αποτελείται από: α) δύο (2) εκπροσώπους των ιδρυµάτων ανώτατης εκπαίδευσης της ηµεδαπής αντίστοιχης ειδικότητας, εκπροσωπώντας το σύνολο των ιδρυµάτων της ειδικότητας και β) έναν (1) εκπρόσωπο από το σύλλογο διπλωµατούχων µηχανικών της αντίστοιχης ειδικότητας. Χρέη Προέδρου εκτελεί ο ένας εκ των εκπροσώπων των ιδρυµάτων ανώτατης εκπαίδευσης.
       
      Σε περίπτωση που οι φορείς δεν προτείνουν εκπρόσωπό τους στην αντίστοιχη οµάδα έργου εντός χρονικού διαστήµατος δεκαπέντε (15) ηµερών από τη σχετική πρόσκληση, οι οµάδες έργου συµπληρώνονται από πρόσωπα που ορίζονται από τους αρµόδιους Υπουργούς.
       
      Η µη υποβολή πορίσµατος από τις Οµάδες Έργου εντός της δίµηνης προθεσµίας δεν κωλύει την Επιτροπή να υποβάλει το σχέδιο πρότασής της άνευ αυτών. Η επιτροπή λαµβάνει υπόψη, εφόσον υπάρχουν και τα πρακτικά των συνεδριάσεων των οµάδων έργου.
       
      8. Τα Υπουργεία Υποδοµών και Μεταφορών, Οικονοµίας και Ανάπτυξης, Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευµάτων και Περιβάλλοντος και Ενέργειας διασφαλίζουν τη στήριξη της λειτουργίας της Επιτροπής και των οµάδων έργου µέσω της παροχής της αναγκαίας υποδοµής, γραµµατειακής και νοµικής υποστήριξης.
       
      9. Σε περίπτωση αναγνώρισης νέων ειδικοτήτων από το ΤΕΕ ο καθορισµός επαγγελµατικών δικαιωµάτων επί της άσκησης των δραστηριοτήτων Μηχανικής γίνεται µε πρωτοβουλία του Υπουργού Υποδοµών και Μεταφορών, σύµφωνα µε τις διατάξεις του παρόντος εντός των ως άνω προθεσµιών.
       
      10. Από την έκδοση του προεδρικού διατάγµατος της παραγράφου 4 του παρόντος άρθρου καταργούνται οι διατάξεις των άρθρων 1, 2, 3, 4 και 5 του ν. 4663/1930 (Α΄ 149) «Περί εξασκήσεως του επαγγέλµατος του Πολιτικού Μηχανικού, Αρχιτέκτονος και Τοπογράφου». Οι διατάξεις του παρόντος άρθρου εφαρµόζονται µε την παράλληλη τήρηση της αρχής της επαγγελµατικής ελευθερίας του άρθρου 1 του ν. 3919/2011.
       
      Β. Η κοινή υπουργική απόφαση της παραγράφου Α5 εκδίδεται εντός τριάντα (30) ηµερών από τη δηµοσίευση του παρόντος.
       
      Πηγή: http://www.b2green.gr/el/post/40959/to-teliko-psifisthen-keimeno-gia-ti-rythmisi-epangelmatos-michanikou
    12. Τεχνολογία

      Engineer

      H τηλεματική κάνει τα πρώτα της βήματα στους δρόμους της Αθήνας. Με το έργο της εγκατάστασης σε στάσεις και λεωφορεία να είναι σε εξέλιξη έχουμε και τα πρώτα απτά δείγματα των νέων δυνατοτήτων που δίνει το νέο αυτό σύστημα.
       
      Oι πρώτες 10 από το σύνολο των 1000 «έξυπνων στάσεων» δια χειρός Intrasoft International Intrakat (συνέστησαν την εταιρία ειδικού σκοπού Advanced Transport Telematics) έχουν ήδη σχεδόν τοποθετηθεί στη γραμμή 224 (Kαισαριανή-Eυελπίδων-Πολύγωνο) και αναμένεται να αρχίσει η πιλοτική λειτουργία τους.
       
      O αρχικός προϋπολογισμός ήταν 52 εκατ. και η συνολική αξία της σύμβασης στη 11ετία της παραχώρησης (μετά την οποία το έργο περνάει στον OAΣA) υπολογίζεται στα 27 εκατ. Πρόκειται για το πρώτο ΣΔIT νέας γενιάς (για έργα πληροφορικής) που συγχρηματοδοτείται από κοινοτικούς πόρους και έτσι τα 5,5 εκατ. προέρχονται από το EΣΠA, τα 4 από το ταμείο Jessica (μέσω ETE), ενώ 10 εκατ. είναι ίδια συμμετοχή και δάνειο από την Eθνική.
       
      Προβλέπεται η τοποθέτηση οθονών στις στάσεις (για την πληροφόρηση των επιβατών περί της πραγματικής ώρας διέλευσης των οχημάτων), η εγκατάσταση αντίστοιχου εξοπλισμού σε 1750 λεωφορεία και 250 τρόλεϊ και η δημιουργία κέντρου ελέγχου. O ορίζοντας ολοκλήρωσης είναι 18 μήνες (Iανουάριος 2016) και η ειδοποιός διαφορά είναι ότι ο ανάδοχος θα πληρώνεται με βάση συγκεκριμένες προδιαγραφές ποιότητας και αξιοπιστίας στη λειτουργία του συστήματος.
       
      ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΤΟΥ
      Η τηλεματική δεν είναι κάτι νέο για την Αθήνα. Στο δίκτυο Μετρό η τηλεματική λειτουργεί εδώ και 12 χρόνια στις γραμμές 2 και 3 ενώ και η γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) έχει σε λειτουργία την τηλεματική εδώ και περίπου 2 χρόνια.
       
      Τηλεματική από την πρώτη μέρα λειτουργίας έχουν τόσο το δίκτυο Τραμ, όσο και το δίκτυο του Προαστιακού της Αθήνας.
       
      Με την εγκατάσταση του συστήματος αναγγελίας δρομολογίων των λεωφορείων και τρολεϊ η Αθήνα καλύπτει πλήρως την λειτουργία τηλεματικής σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς που διαθέτει.
       
      Πηγή: http://www.ypodomes.com/index.php/astiki-anaptixi/sugkoinonies/item/27073-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B1-%CE%B2%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%BB%CE%B5%CF%89%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B8%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B5%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CF%82
    13. Τεχνολογία

      Engineer

      Η παρούσα εφαρμογή έρχεται να γίνει σημαντικός αρωγός στην σύνταξη και οργάνωση επιμετρήσεων και προμετρήσεων στα έργα μηχανικού.
      Είναι η εφαρμογή που θα βοηθήσει με γρήγορο και κατανοητό τρόπο τον μηχανικό, τον εργολάβο, και τον κύριο του έργου (ιδιοκτήτη ) για την κοστολόγηση οποιουδήποτε έργου επι τόπου στο εργοτάξιο.
      Η φιλοσοφία που λειτουργεί βασίζεται στην επι τόπου καταχώρηση αποθήκευση και οργάνωση των μετρήσεων κάθε εργασίας και τον υπολογισμό των μεγεθών που είναι σχετικά με αυτές τις εργασίες.
      7 ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
      1. ΟΙ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΜΕΣ
      Τέλος η ατελείωτη καταχώρηση των μετρήσεων στο γραφείο, τα λάθη και οι παραλείψεις λόγω μεγάλου φόρτου εργασίας. Οι μετρήσεις και οι υπολογισμοι αποθηκεύονται άμεσα στο cloud σε λογιστικό φύλλο μορφής .xls ώστε να βοηθούν τον χρήστη στην ευκολη επεξεργασία τους στην συνέχεια.
      2. ΤΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ ΑΠΕΧΕΙ ΕΝΑ E-MAIL ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ
      Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να αποσταλεί το παραπάνω λογιστικο φύλλο .xls με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (email) σε κάθε ενδιαφερόμενο.
      3. ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΕΡΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΦΟΡΤΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
      Οι καταγραφές που εισάγει ο χρήστης αποθηκεύονται μαζί με ημερομηνία ,ώρα και θέση ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου και καταγραφής του χρόνου εργασίας του εκάστοτε επιμετρητή.
      4. ΕΥΚΟΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΝΑ ΠΑΣΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΜΕΝΑ DATA
      Η άμεση καταχώρηση και εν συνέχεία αποθηκευση τους στο cloud δίνει την δυνατότητα στον χρήστη να έχει πρόσβαση σε αυτές από κάθε android συσκευή (κινητό ή tablet)
      5. ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΤΟ ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ
      Η προμέτρηση των μεγεθών γίνεται πολύ γρήγορα. Αυτή η διαδικασία κάνει ανταγωνιστικότερη την κοστολόγηση των εργασιών μειώνοντας το ποσοστό λάθους δραστικά στην κοστολόγηση του έργου.
      Για προτάσεις, ιδέες και βελτιώσεις, στείλτε μας email: [email protected]
      Κατεβάστε την εφαρμογή από εδώ: https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.cloud_epimetriseis
    14. Τεχνολογία

      Engineer

      Η σχεδίαση του πρώτου αυτόνομου εναέριου οχήματος (drone), που υλοποιείται με τη σύμπραξη της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας (ΕΑΒ), του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, εισέρχεται σε τελικό στάδιο.
      Όπως ανακοινώθηκε από την ΕΑΒ, χθες Παρασκευή 1η Απριλίου, διοργανώθηκε ημερίδα από το γραφείο συνεργατών του υπουργού Οικονομικών σε θέματα Έρευνας και Καινοτομίας, την Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία και το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, όπου παρουσιάστηκαν νέες πτυχές του καινοτόμου προγράμματος «Αρχύτας», το οποίο θα αναβαθμίσει την άμυνα και την ασφάλεια της χώρας.
      Το θέμα της ημερίδας ήταν «Συνεργασία της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας με Πανεπιστήμια και Ερευνητικά Κέντρα: Αναγκαίος όρος για ισχυρή Ελλάδα» και πραγματοποιήθηκε στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας στη Λαμία.
      Το πρώτο VTOL UAV αναμένεται να πετάξει στον ελληνικό ουρανό σε περίπου δύο χρόνια, προστίθεται στην ανακοίνωση.
      Τονίζεται, δε, ότι το drone θα ενισχύσει την επιτήρηση των χερσαίων και θαλασσίων συνόρων, ενώ θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σκοπούς πολιτικής προστασίας και για πολλές άλλες εμπορικές χρήσεις. Πρόκειται για ένα αερόχημα που θα μπορεί να επιτύχει την κάθετη απο/προσγείωση με συστήματα που δεν έχουν ακόμη εμφανιστεί στον χώρο των drones.
      Το πρόγραμμα χρηματοδοτείται εξ ολοκλήρου από το υπουργείο Οικονομικών. Ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας υπογράμμισε στην ομιλία του στην ημερίδα ότι «η προσπάθεια συνεχίζεται και διευρύνεται, ώστε η πατρίδα μας να μπει στον διεθνή στίβο ως πιστοποιημένος σχεδιαστής και παραγωγός προϊόντων υψηλής και καινοτόμου τεχνολογίας».
      «Είναι σαφές», συνέχισε, «ότι αυτή η πορεία θα αποφέρει πολλαπλά οφέλη στους εμπλεκόμενους φορείς, στην ελληνική οικονομία και συνολικά στη χώρα».
      Από την πλευρά του, ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης επισήμανε: «H ΕΑΒ μπορεί να πρωταγωνιστεί στον κρίσιμο τομέα της υψηλής τεχνολογίας, κάτι που απ′ ό,τι φαίνεται θα αποτελέσει το μέλλον του τρόπου της άμυνας των χωρών».
      Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΒ Δημήτρης Παπακώστας ανέφερε ότι «η ΕΑΒ εφαρμόζει μια εξωστρεφή εμπορική πολιτική ανταγωνιζόμενη επάξια στο διεθνές περιβάλλον και έχει αναδειχθεί σε σημαντικό εξαγωγικό φορέα, συμβάλλοντας στην εισροή συναλλάγματος και στην ενίσχυση του ΑΕΠ».
      Στην ημερίδα, μεταξύ άλλων, έδωσαν το «παρών» οι πρυτάνεις των τριών ακαδημαϊκών ιδρυμάτων (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης) που συμμετέχουν στην έρευνα του προγράμματος «Αρχύτας». Παραβρέθηκαν, επίσης, ο πρόεδρος της ΕΑΒ Ι. Κούτρας, ο αντιπρόεδρος της εταιρείας Μ. Κορωναίος και κορυφαίοι πανεπιστημιακοί.
      Μετά την ολοκλήρωση της ημερίδας, η ΕΑΒ υπέγραψε Μνημόνια Συνεργασίας με τα πανεπιστήμια Θεσσαλίας, Θεσσαλονίκης και Θράκης αλλά και με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πατρών. Στόχος είναι η διεύρυνση της συνεργασίας τους για μία σειρά από προϊόντα υψηλής τεχνογνωσίας που θα ενισχύσουν την άμυνα, την ασφάλεια αλλά και την οικονομία της χώρας.
    15. Τεχνολογία

      Engineer

      Οι τοπικές αρχές του Τορίνο αποφάσισαν να στραφούν σε open source και να απορρίψουν όλα τα προϊόντα της Microsoft, εξοικονομώντας χρήματα για την τοπική αυτοδιοίκηση.
       
      Στόχος αυτής της κίνησης είναι να απαλλαγεί ο Δήμος απο τα κόστη του κλειστού λογισμικού, κάνοντας το Τορίνο μια από τις πρώτες ιταλικές Open Source πόλεις, καθώς και να εξοικονομήσει € 6.000.000. Έξι εκατομμύρια ευρώ!
       
      Σύμφωνα με τη republica.it, 8300 υπολογιστές του Δήμου σε 1η φάση θα χρησιμοποιούν το Ubuntu, το πρόγραμμα περιήγησης στο web Mozilla Firefox και το Open Office.
       
      Πολλά χρήματα προορίζονται για να αγοράσουν άδειες, να πληρώσουν το ιδιόκτητο λογισμικό, οπότε γιατί να μην επιλέξουν μια δωρεάν λύση και ένα καλύτερο λογισμικό; Το Τορίνο, αν έπρεπε να αναβαθμίσει τα λειτουργικά συστήματα των Windows όλων των υπολογιστών του από τη μία έκδοση στην άλλη θα χρειαζόταν € 22.000.000! σε βάθος πενταετίας.
       
      Υπάρχουν πολλές άλλες ευρωπαϊκές πόλεις που έχουν δει το Linux ως καλύτερη λύση από τα Windows αναφορικά με την υποδομή τους.
       
      Το πιο αντιπροσωπευτικό παράδειγμα, η γερμανική πόλη του Μονάχου υιοθέτησε το Open Source. Σύμφωνα με τις δημοτικές αρχές , η χρήση ανοιχτού λογισμικού έως σήμερα έχει συμβάλει στην εξοικονόμηση πάνω απο € 10.000.000.
       
      Πηγή: http://www.ellak.gr/2014/08/torino-ginete-proti-italiki-open-source-poli/ και http://www.unixmen.com/turin-first-italian-open-source-city/?utm_content=buffer8ad85&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer
    16. Τεχνολογία

      basgoud

      Ο επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ της Apple Φιλ Σίλερ προ μηνών είχε χαρακτηρίσει θλιβερό το γεγονός ότι ο κόσμος χρησιμοποιεί υπολογιστές πενταετίας. Αγαπητέ Φιλ, ετοιμάσου να πέσεις σε βαθιά κατάθλιψη: ένα συνοικιακό συνεργείο αυτοκινήτων στο Γκντανσκ της Πολωνίας χρησιμοποιεί εδώ και πάνω από 25 χρόνια έναν Commodore 64!
       
      Ναι, ο γνωστός μας Commodore 64, με ταχύτητα 1MHz και μνήμη RAM 64kB, διαχειρίζεται τη ζυγοστάθμιση κεντρικών αξόνων μετάδοσης κίνησης! Το μηχάνημα έχει κατά καιρούς υπομείνει βροχές από ένα ξεχασμένο παράθυρο, αλλά και κουτσουλιές περιστεριών.
       
      Όμως ο ιδιοκτήτης του συνεργείου το θεωρεί μέλος της ομάδας του και δεν το αλλάζει με τίποτα.
       
      Το μπεστ σέλερ της Commodore κυκλοφόρησε το 1982, αποσύρθηκε το 1994 και το 2016 εξακολουθεί να είναι χρήσιμο σε μια επιχείρηση! Εντάξει, πολλές μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν υπολογιστές παλαιότερους από αυτούς που έχουμε σπίτι μας – ας μη μιλήσουμε για το ελληνικό δημόσιο – αλλά το να έχεις Commodore 64 στη δουλειά σε μια εποχή που μωρά στην κούνια παίζουν με smartphones, είναι hardcore, πώς να το κάνουμε!
       
      Πηγή http://www.insider.gr/epiheiriseis/tehnologia/24136/en-etei-2016-mia-epiheirisi-hrisimopoiei-commodore-64
    17. Τεχνολογία

      basgoud

      Έναν σούπερ χάλυβα πολύ πιο ανθεκτικό στις ρωγμές από τους ήδη υπάρχοντες έφτιαξαν επιστήμονες από τις ΗΠΑ, τη Γερμανία και την Ιαπωνία, με επικεφαλής τον καθηγητή μεταλλουργίας Τσεμ Τασάν του ΜΙΤ, που έκαναν τη δημοσίευση στο περιοδικό «Science».
       
      Ο νέος υπερανθεκτικός χάλυβας περιέχει μικροδομές που μιμούνται τη σύνθεση των οστών και οι οποίες αποτρέπουν την προώθηση μιας ρωγμής, όταν αυτή εμφανίζεται. Με αυτό τον τρόπο, ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος μια ρωγμή να μεγαλώσει και να αποδειχθεί καταστροφική για την χαλύβδινη κατασκευή. Οι επιστήμονες χρησιμοποίησαν μεθόδους νανοτεχνολογίας για να μιμηθούν τη φύση και να δημιουργήσουν μικροσκοπικές δομές μέσα στο κράμα του χάλυβα.
       
      Η μεταλλική καταπόνηση αποτελεί βασική αιτία για τις βλάβες που συμβαίνουν σε αεροπλάνα, διαστημόπλοια, γέφυρες, εργοστάσια κ.α. Ο νέος σούπερ-χάλυβας καταπονείται μηχανικά πολύ πιο δύσκολα. Ακόμη κι αν υπάρξει μια μικρορωγμή ή παραμόρφωση, αυτή δεν εξαπλώνεται εύκολα.
       
      Το νέο υλικό θα μπορούσε να έχει πολλές πρακτικές εφαρμογές, προηγουμένως όμως θα πρέπει να αποδειχθεί ότι είναι δυνατό να παραχθεί μαζικά.
       
      Πηγή: http://www.newsbeast.gr/technology/arthro/2611757/dimiourgithike-chalivas-iperanthektikos-stis-rogmes
    18. Τεχνολογία

      jim21

      Αυτό το μηχάνημα ονομάζεται SLJ900/32 Segmental Bridge Launching Machine και θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο χτίζουμε σε δυσπρόσιτα σημεία.
       
       
      Με σχεδιασμό και παραγωγή από το Beijing Wowjoint Machinery Company, αυτό το μηχάνημα έχει σχεδιαστεί για να τοποθετεί τα κομμάτια μιας γέφυρας με πολύ πιο γρήγορα ρυθμό από όσο ήταν μέχρι τώρα δυνατόν.
       
      Μέσα σε λεπτά, το SLJ900/32 κατάφερε να χτίσει ένα ολόκληρο τμήμα μιας γέφυρας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό για πολλούς λόγους πέρα από τον χρόνο που γλιτώνει, αφού προσφέρει πρόσβαση σε σημεία που μέχρι τώρα θεωρούνταν πολύ δύσκολο.
       

       
      Πηγή: http://trelovideo.gr/2016/03/06/afto-to-michanima-pou-chtizi-gefires-irthe-na-allaxi-ton-kosmo-vinteo/
    19. Τεχνολογία

      Engineer

      Η Google ανακοινώνει σήμερα την ένταξη των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην εφαρμογή Transit στο maps.google.gr, στοχεύοντας στη διευκόλυνση της μετακίνησης των χρηστών σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας μέσω των Google Maps.
       
      Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, σε συνεργασία με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η Google ενσωμάτωσε στους χάρτες της πληροφορίες για τις διαδρομές των προαστιακών γραμμών Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Πάτρας, καθώς και για το σύνολο του υπεραστικού δικτύου. Μέσω του Transit των Google Maps, οι Έλληνες χρήστες αλλά και οι ξένοι επισκέπτες στη χώρας μας, θα μπορούν πλέον να βρουν οδηγίες για τις μετακινήσεις τους και να σχεδιάζουν τις διαδρομές τους σε όλη την Ελλάδα μέσω του υπολογιστή, του tablet ή του smartphone τους.
       
      Η πρωτοβουλία αυτή, αποτέλεσμα συνεργασίας μεταξύ της Google και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι μία επέκταση των δυνατοτήτων που προσφέρονται από την εφαρμογή Google Maps, με χρήσιμες πληροφορίες για όλους τους χρήστες των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών της χώρας μας. Παράλληλα αποτελεί μέρος της αποστολής της ομάδας των Google Maps να διευκολύνει τους χρήστες, τους κατοίκους των πόλεων και τους ταξιδιώτες να εξερευνήσουν τον κόσμο με τις υπεραστικές, και αστικές συγκοινωνίες, με αυτοκίνητο ή και πεζοί.
       

      Το Google Maps Transit προσφέρει τις εξής λειτουργίες για τον προγραμματισμό του ταξιδιού ή της διαδρομής του χρήστη:
       
      - Δυνατότητα προσδιορισμού του επιθυμητού χρόνου αναχώρησης και άφιξης
      - Εμφάνιση πολλαπλών επιλογών ταξιδιού/διαδρομής
      - Προβολή εκτιμώμενου χρόνου διάρκειας ταξιδιού/διαδρομής
      - Οδηγίες για τους πεζούς για την αρχή (π.χ. την κοντινότερη στάση μέσου μεταφοράς) και το τέλος της διαδρομής/ταξιδιού (τον τελικό προορισμό)
      - Προβολή των δεδομένων μετακίνησης στο πλαίσιο άλλων χρήσιμων πληροφοριών, όπως για παράδειγμα επιχειρηματικών καταχωρήσεων.
       
      Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συνεργάστηκε με την Google, παρέχοντας πληροφορίες σχετικά με τα δρομολογία των γραμμών, τα χρονοδιαγράμματα και τους σταθμούς του σιδηροδρομικού δικτύου της Ελλάδας. Οι πληροφορίες αυτές ενσωματώθηκαν στα Google Maps, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να μπορούν πλέον να ενημερώνονται άμεσα για τα δρομολόγια των επιβατικών αλλά και εμπορευματικών τρένων. Η συνεργασία με την Google αποτελεί μέρος της συνεχούς προσπάθειας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες καθώς και τη συνολική εμπειρία των επιβατών στην Ελλάδα με χρήση νέων τεχνολογιών και του Διαδικτύου.
       
      Πηγή: http://www.insomnia.gr/_/articles/google/google/%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BE%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%83%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%81%CE%BF%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%84%CF%8D%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B1-g-r5707
    20. Τεχνολογία

      Engineer

      Οι τελευταίες εργασίες έγιναν και το ποδοσφαιρικόade Pierre Mauroy μετατράπηκε σε μπασκετικό κι είναι έτοιμο για το τζάμπολ των «16» του Eurobasket 2015!
       
      To... κυρίως πιάτο του Eurobasket 2015 είναι έτοιμο να σερβιριστεί κι οι «16» ομάδες που ταξίδεψαν στη Λιλ της Γαλλίας βρίσκονται στη γραμμή εκκίνησης για τη... μάχη-ζωής. Ο νικητής προχωράει κι ο ηττημένος επιστρέφει σπίτι.
       
      Η έδρα της ποδοσφαιρικής Λιλ μεταμορφώθηκε για τις ανάγκες του Eurobasket 2015 και περιμένει τους «16» μονομάχους. Στο εντυπωσιακό Stade Pierre Mauroy έγιναν οι τελευταίες πινελιές κι οι διοργανωτές περιμένουν περίπου 27.000 φιλάθλους!
       

       

       

       

       

       

       
      https://t.reembed.com/1yZfGK2RoQuI3vydgq1e0MSz
       
      Πηγή: http://www.gazzetta.gr/basketball/article/800055/i-apisteyti-metamorfosi-toy-stade-pierre-mauroy-pics-vids
    21. Τεχνολογία

      Engineer

      Tο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) του ΕΜΠ είναι πλέον online και ενεργό στο διαδίκτυο. Το e-shop του ΕΜΠ διαθέτει ενθυμήματα και χρηστικά είδη με το έμβλημα του ΕΜΠ. Η διεύθυνση πρόσβασης είναι https://e-shop.ntua.gr/.
      Βασικοί στόχοι του e-shop του ΕΜΠ είναι η διασύνδεση του ιδρύματος με τους φοιτητές και τους αποφοίτους του, η προβολή του μέσω του υπέροχου αισθητικά, ιστορικού, εμβλήματός του – του Προμηθέα Πυρφόρου – και η ενδυνάμωση της επαφής του με την κοινωνία.
      Μέσα στις μόνο 24 ώρες λειτουργίας του, το e-shop εμφανίζει υψηλή επισκεψιμότητα από όλα τα μέρη της υφηλίου, ενώ σημαντικός είναι και ο αριθμός των παραγγελιών του γίνονται.
      Ταυτόχρονα, στην κεντρική βιβλιοθήκη της Πολυτεχνειούπολης, έχει δημιουργηθεί χώρος έκθεσης (φωτογραφίες συνημμένες) τον οποίο σας καλούμε να επισκεφθείτε.
      Η ανάπτυξη και υλοποίηση της δράσης έγινε με τη στήριξη του ΕΛΚΕ ΕΜΠ.
      Η Πρυτανεία του ΕΜΠ
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.