Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Konstantinos IB

    Konstantinos IB

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      857


  2. lamgar

    lamgar

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      72


  3. vgeorg1

    vgeorg1

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      55


  4. stkostas

    stkostas

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      4


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 01/12/2018 σε όλες τις περιοχές

  1. σωστα, εάν προκειται για κοινες αυθαιρεσιες και των δυο ΟΙ σε κοινοχρηστο χωρο. Αλλά, εάν εννοει για αυθαιρεσιες στα κοινοχρηστα, που εχει κανει ξεχωριστα καθε μια ΟΙ, για λογαριασμό της, τοτε, η καθε μια τακτοποιει με συναινεση του αλλου. Και μετά, πηγαινετε στον συμβ/φο και κανετε και δυό ωραιες καθετες, με το 98 παρ.1 και εχετε τιτλους ιδοκτησιας, καθαρούς, σαν μολις να βγηκαν απο την κολυμβηθρα του Σιλωάμ....
    1 point
  2. Τι εγγυήσεις σου δίνουν οι έμποροι; Από εκεί θα ξεκινήσεις. Οι ηλιακοί της προηγούμενης εικοσαετίας έδιναν δεκαετή εγγύηση και κρατάνε μέχρι σήμερα.
    1 point
  3. Σωστό, αλλά δεν πιστεύω ότι το πρόβλημά του θα λυθεί σωστά από αυτοματισμούς. Το ιδανικό είναι να βάλει πριν τον υδραυλικό διαχωριστή δύο ταφ με ανεπίστροφες και να συνδέσει στην πάνω είσοδο τις προσαγωγές λέβητα και αντλίας και στην κάτω τις επιστροφές. Δηλαδή Προσαγωγή του λέβητα - ανεπίστροφη - είσοδος 1 του ταφ. Προσαγωγή της αντλίας θερμότητας - ανεπίστροφη - είσοδος 2 του ταφ, και όλο μαζί το ταφ από την έξοδο 3 να το βάλει στη μία είσοδο του διαχωριστή. Το ίδιο να κάνει και κάτω. Στις επιστροφές δεν χρειάζεται να βάλει ανεπίστροφες.
    1 point
  4. Η υπεύθυνη δήλωση συμπληρώνεται πάντα. Απλά στην περίπτωση που από την κείμενη νομοθεσία για κάποιο υλικό ή σύστημα δεν υπάρχει η απαίτηση για CE στη ΥΔ ο προμηθευτής δηλώνει ότι στα υλικά που έχω προμηθεύσει δεν απαιτείται να φέρουν CE. Οι τέντες χρειάζονται CE.
    1 point
  5. Η προθεσμία για την καταχώρηση προμηθευτών συμπίπτει με την προθεσμία για την ολοκλήρωση του έργου-δεν συμπίπτει με την προθεσμία για την αποδοχή της απόφαση υπαγωγής. Όποτε δεν λήγει άμεσα για κανέναν. Το ΙΒΑΝ του ωφελούμενου θεωρώ (χωρίς να είμαι σίγουρη) ότι το καταχωρούμε για να του καταβληθεί το κόστος των ενεργειακών επιθεωρήσεων δεν νομίζω ότι πρέπει να γίνονται οι πληρωμές μόνο από εκεί. Και μάλιστα το καταχωρείς και μπορείς να το αλλάξεις στο στάδιο 08α. Αίτηση με ολοκληρωμένες παρεμβάσεις - σε διενέργεια ελέγχου τελικής εκταμίευσης
    1 point
  6. Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος. Το πρόβλημά σου - χωρίς αυτό να σημαίνει ότι υπάρχει κάποιο λάθος στην εγκατάσταση - είναι ότι: 1) Ο ηλεκτρονικός κυκλοφορητής της Wilo είναι κυκλοφορητής δευτερεύοντος (από τον Υδραυλικό Διαχωριστή προς τα θερμαντικά σώματα των διαμερισμάτων) όταν λειτουργεί η θέρμανση με Αντλία Θερμότητας, με πρωτεύον κύκλωμα της διαδικασίας από την Αντλία Θερμότητας προς τον Υδραυλικό Διαχωριστή 2) Μετατρέπεται σε κυκλοφορητή πρωτεύοντος, ως μοναδικός κυκλοφορητής της εγκατάστασης, όταν λειτουργεί ο λέβητας. Άρα για λόγους ασφαλείας δεν μπορείς να τον κινείς από θερμοστάτη χώρου. Για να δουλέψει το όλο σύστημα, έτσι όπως το βλέπω στημένο, θα πρέπει η Α.Θ. να είναι ανοιχτή. Όταν όμως οι θερμοστάτες των διαμερισμάτων κλείσουν τις τρίοδες, αυτό δεν σημαίνει ότι η αντλία σταματάει να δουλεύει . Δουλεύει ίσα ίσα για να διατηρεί μια σταθερή θερμοκρασία στο νερό του πρωτεύοντος. Επομένως δουλεύει και ο κυκλοφορητής του δευτερεύοντος. Για να κλείσει αυτός, λογικά θα πρέπει να κλείσεις τελείως (off) τη λειτουργία της Α.Θ. Αν το κάνεις αυτό, ο κυκλοφορητής θα δουλέψει λίγο - το πολύ μισή ώρα - και θα σταματήσει. Αν δεν σταματήσει καθόλου τότε πρέπει να εγκατασταθεί νέος αυτοματισμός (επέκταση) που...αν χρειαστεί θα τα πούμε. Αν θέλεις τώρα να κλείνεις τον κυκλοφορητή όταν σταματάει απλώς η ζήτηση ζεστού νερού, αλλά η Α.Θ. να παραμένει ανοικτή, τότε χρειάζεσαι ένα επιπλέον αυτοματισμό διαφορετικό από τον παραπάνω και λίγο ακριβότερο. Περίπτωση βλάβης, από μια πρώτη ματιά, δεν βλέπω. Μάλλον το πρόβλημα αυτό υπήρχε και δεν το είχες αντιληφθεί.
    1 point
  7. Καλημέρα! Παρακολουθώ και γω το φόρουμ εδώ και καιρο. Και γω τον ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω εδώ και ενάμιση χρόνο περιπου. Είμαι σχεδόν στην ιδια κατάσταση που περιέγραψε αναλυτικά ο kapikoy.Συγκεκριμένα έχω διακοπή εργασιών στη ΔΟΥ στις 30-06-2017. Έχω προσληφθεί ως μηχανικός μισθωτος σε εταιρία στις 20-07-2017 και ο εργοδότης μου πληρώνει τις εισφορές μου ως μηχανικός. Έχω κάνει αίτηση στο ΤΣΜΕΔΕ Κομοτηνής στις 17-01-2018 στην οποία κατέθεσα α)τη διακοπή εργασιών στη ΔΟΥ, β)την πρόσληψη αοριστου χρόνου της εταιρίας που εργαζομαι ως μισθωτος μηχανικός , γ) τις πληρωμένες ασφαλιστικες εισφορες (έως και του 07/2017) ως αυτοαπασχολουμενος. Χθες το μεσημέρι διαπίστωσα πως τίποτα δεν έχει αλλαξει. Δηλαδή, μου χρεωνουν κάθε μήνα ασφαλιστικες εισφορες (από 08/2017 έως και σημερα) και μετα την εκκαθάριση που μου έγινε με έβαλαν να πληρώσω και 5 δόσεις με συγκεκριμενα ποσα. Όπως είπα παραπάνω αν και διέκοψα στις 30-06-2017 έχω πληρώσει εισφορες ως αυτοαπασχολουμενος και του Ιουλίου 2017 γιατί ήθελα να είμαι ενταξει. Τι θα πρέπει να κάνω ώστε να σταματήσουν να εκδίδονται ειδοποιητηρια ως αυτοαπασχολουμενος; Μήπως να ξανακάνω κάποια αίτηση ή να στείλω φαξ στο κεντρικό Τσμεδε ή να στείλω email ;Μπορεί να με βοηθήσει καποιος;
    1 point
  8. Μόνος μου φυσικά, και πάρα πολύ ατελείωτες ώρες , στην σχολή ούτε καν κάναμε Αutocad.
    1 point
  9. οκ. όσον αφορά το ποσοστό εξοικονόμησης που αναφέρθηκε και παραπάνω, εχω το εξής ερώτημα: 1ο ΠΕΑ: Ετήσια κατανάλωση Επιθεωρούμενου Kτηρίου: 360,10 KW/m2 Ετήσια κατανάλωση Kτηρίου Αναφοράς: 107,40 KW/m2 Ετήσια κατανάλωση Σεναρίου: 164,60 KW/m2 (45,7%) Σημείωση: το παραπάνω ποσοστό είναι αυτό που γράφεται πάνω στο ΠΕΑ είναι επι της κατανάλωσης του Επιθεωρούμενου κτιρίου, και όχι επι του κτιρίου αναφοράς που αν το υπολογίσω βγαίνει: (164,60/107,40)*100= 153,26%. 2ο ΠΕΑ: Ετήσια κατανάλωση Επιθεωρούμενου Kτηρίου: 158,90 KW/m2 Ετήσια κατανάλωση Kτηρίου Αναφοράς: 110,50 KW/m2 (βγαίνει ελαφρώς διαφορετικό γιατί υπολογίζω αυτή τη φορά στα ανοίγματα τα ρολλά που μπήκαν) Στο παράρτημα VI (καταγραφή παρεμβάσεων), τι ποσοστό θα βάλω? Θα μου πείτε ο οδηγός λέει "επι κτηρίου αναφοράς" και διευκρινίζει "προ παρεμβάσεων" άρα 100*(360,10-158,90)/107,40 = 187,33% (τρελλό νούμερο αλλα οτι πει ο οδηγός). Απ την άλλη, αν το υπολογίσω με τη λογική που υπολογίζεται επάνω στα ΠΕΑ, βάσει του Επιθεωρούμενου Kτηρίου (πρό παρεμβάσεων) είναι: 100*(360,10-158,90)/360,10 = 55,87% (νορμάλ νούμερο). Ο προβληματισμός πηγάζει απο το γεγονός οτι στο πρώτο εξοικονομώ θυμάμαι είχε γίνει θέμα με την τράπεζα που τα έστελνα τότε και μου είπαν να διορθώσω τα τρελλά ποσοστά που μου έβγαιναν βάσει κτιρίου αναφοράς και να βάλω αυτα που έβγαιναν βάσει επιθεωρούμενου. Επίσης, έχω την εντύπωση οτι στο εξοικονομώ ΙΙ η λογική αυτή συνεχίζεται, δηλαδή στο πρώτο σκέλος (της υποβολής του πρώτου ΠΕΑ) το ποσοστό που τσεκάρει το σύστημα για αν δεί αν το σενάριο πληροί τις προϋποθέσεις ένταξης στο πρόγραμμα είναι αυτό που αναγράφεται πάνω στο ΠΕΑ (επι του επιθεωρούμενου κτιρίου) και όχι επι του κτηρίου αναφοράς. (Αυτό επαναλαμβάνω είναι απλά εντύπωση που έχω, παρακαλώ διαψεύστε με αν διαπιστώσατε το αντίθετο.)
    1 point
  10. Ο κυκλοφορητής όταν συνδέεται με κύκλωμα λέβητα, ανοίγει και κλείνει από τον υδροστάτη. Όταν συνδέεται με κύκλωμα Αντλίας θερμότητας ανοίγει - σωστά το παρατήρησες αρχικά - από τον θερμοστάτη χώρου. Αν δεν εκκινήσει ο κυκλοφορητής δεν εκκινεί ούτε ο συμπιεστής της αντλίας. Σε μερικές εγκαταστάσεις αντλιών θερμότητας αέρα - νερού όμως, υπάρχει και υδροστάτης σε εφεδρική λειτουργία αποφυγής παγοποίησης, που όταν η θερμοκρασία του νερού πέσει επικίνδυνα θέτει τον κυκλοφορητή σε λειτουργία, ανεξαρτήτως ζήτησης θέρμανσης από τους εσωτερικούς θερμοστάτες. Συνεπώς μπορείς να αποφύγεις αρχικά τον ηλεκτρολόγο, ή τον υδραυλικό αν μας διαφωτίσεις σχετικά με την εγκατάστασή σου, απαντώντας μου σε μερικά ερωτήματα όπως: 1) Η Αντλία θερμότητας που έχεις εγκαταστήσει λειτουργεί στο ίδιο κύκλωμα εναλλακτικά με λέβητα; 2) Υποψιάζομαι ότι ο κυκλοφορητής δεν είναι ενσωματωμένος (δεν βρίσκεται εντός) με την Α.Θ. και βρίσκεται σε ξεχωριστό ψυχροστάσιο. Σωστό; 3) Μήπως έχεις πρωτεύον και δευτερεύον κύκλωμα με ενδιάμεσο δοχείο αδρανείας; και όποια άλλη πληροφορία έχεις θα βοηθήσει.
    1 point
  11. Ο κυκλοφορητής συνήθως δέχεται εντολές μόνο από τον υδροστάτη.
    1 point
  12. Ο κυκλοφορητής λειτουργεί όταν το νερό στο λέβητα έχει θερμοκρασία πάνω από 35-40 οC (ανάλογα τη ρύθμιση).
    1 point
  13. Κατέληξα (από καιρό) να μη με προβληματίζει το θέμα, και αφήνω την παροχή του υποπίνακα χωρίς ΔΔΕ. Βάζω ΔΔΕ στους υποπίνακες. Δεν κάνω ανοησίες λόγω μίας επιπόλαιης νομοθεσίας.
    1 point
  14. Δεν υπάρχει διάταξη που να απαγορεύει την κατασκευή του λεβητοστασίου / αποθήκης πετρελαίου στο δώμα . Αρκεί , ωστόσο , ο χώρος αυτός να μετράει επίσημα στη δόμηση και , επίσης , στον ίδιο όροφο να μην υπάρχουν κατοικοιμένοι χώροι .
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.