Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.821


  2. Directionless

    Directionless

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.699


  3. curzondax

    curzondax

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      765


  4. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.314


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 11/05/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Θα γράφει οπωσδήποτε τον κατασκευαστή και τον τύπο. Με βάση αυτά, θα βρείτε αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά / πιστοποιήσεις κλπ.
    2 points
  2. το θέμα είναι περισσότερο νομικό και όχι πολεοδομικό εφόσον δεν έχεις διαφορές με τα σχέδια της πολεοδομίας. Η μόνη λύση που μπορώ να σκεφτώ είναι να γραφτεί οτι υπάρχει ρυθμισμένος χώρος με 3843 10μ2 και να μην αναφέρεις κάτι για τα μ2 του διαμερίσματος . Σε περίπτωση που διαφοροποιηθούν τα μ2 του τίτλου (εκτός των ρυθμισμένων 3843) θα πρέπει να γίνει τροποποίηση της ΣΟΙ (μπορεί όλοι οι όροφοι να έχουν πρόβλημα).
    1 point
  3. ΠΔ 778/80, άρθρο 3 (2), ο,τι δηλαδή έγραψε και ο συνάδελφος παραπάνω. [...] Της ενάρξεως και εκτελέσεως εργασίας επί σταθερών ικριωμάτων δέον να προηγήται βεβαίωσις εις διπλούν, του υπευθύνου μηχανικού του επιβλέποντος το υπό εκτέλεσιν έργον και του κατασκευαστού του έργου περί της συμφώνως προς άπαντας τους υπό των διατάξεων του παρόντος προβλεπομένους όρους εγκαταστάσεως τούτων, υποβαλλομένη προς το οικείον Τμήμα ή Γραφείον Επιθεωρήσεως Εργασίας, ή, όπου δεν υπάρχουν τοιαύτα, προς τας αρμοδίας αστυνομικάς αρχάς. Η μία των άνω βεβαιώσεων, δεόντως θεωρημένη, τηρείται εις τον τόπον εργασίας.[...]
    1 point
  4. Νομίζω ναι συνάδελφε, γιατί ειναι οριοθετημένο έστω και πρόχειρα.
    1 point
  5. Από τον μηχανολόγο που θα έρθη, ζητήστε προσφορά για μελέτη απωλειών και του συστήματος θέρμανσης. Συζητείστε μαζί του αν / πώς μπορείτε να έχετε και ψύξη από την ίδια Α.Θ. Μην αρκεστείτε στο "πόσο κόβει το μάτι του", ότι χρειάζεται το σπίτι σας, το οποίο μπορεί να είναι δωρεάν τώρα, αλλά θα πληρώσετε μάλλον στο πολλαπλάσιο, τα επόμενα χρόνια.
    1 point
  6. να το διευκρινισουμε αυτο Ως προς τις επεκτασεις μιας ΟΙ σε κοινοχρηστους χωρους ή επι αλλαγων της χρησης σε χωρους όπου εχεις αποκλειστικη χρηση - Η μεν ακυρωση της τακτοποίησης, γινεται απο το ΣΥΠΟΘΑ, μονον για παραβασεις του 4495. [πχ ελλειψη 51%, μη εκ κατασκευής, μη σε ολους τους οροφους. Για το ΣΥΠΟΘΑ η τακτοποιηση σε χωρους αποκλειστικης χρησης, ειναι νομιμη και δεν προσβαλλεται]. - Εξ ετερου, παρα την νομιμη τακτοποίηση, η επεκταση σε κοινοχρηστους χωρους ή η αλλαγη χρησης σε χωρο αποκλειστικης χρησης, μπορει να ακυρωθει, με τις κοινες διαταξεις του ΑΚ και με το αιτιολογικο οτι: "Εκανες μεν μια αλλαγη χρησης σε χωρο όπου έχεις την αποκλειστικη χρηση ή μια επεκταση σε κοινοχρηστα και τακτοποιησες για να γλυτωσεις τα προστιμα, απο πλευράς Πολεοδομιας, όμως, απαιτειται συναινεση απο το 100% των συνιδιοκτητών, τοσο για την αλλαγη της χρησης, όσο για την εγκριση της επέκτασης σε κοινόχρηστα Εάν δεν υπαρχει αυτο το 100%, υπαρχει προσβολη της συνιδιοκτησιας των υπολοιπων επι της οικοδομης κατα παράβαση των διαταξεων του ν 3741/29. Και, μπορει μεν "πολεοδομικα" να τακτοποιησε και να αποφυγει τα σχετικα προστιμα, αλλά, οποιοσδηποτε συνιδιοκτητης εχει δικαιωμα να ζητησει την κατεδαφιση του κτισματος που προσβαλλει την συνιδιοκτησια του. [μεχρι στιγμης μονον δυο αποφασεις εχω δεί σχετικα με το θεμα...που σημαινει οτι, εχοντας και οι υπολοιποι συνιδιοκτήτες τις δικες τους αυθαιρεσιες, δεν πολυασχολουνται με των άλλων.]
    1 point
  7. εκτος και εάν δεν τα μετρησες καλα.... Εν τελει, ολη αυτη οι προσοδοφορα διαταξη για την διαμερισματωση, με ενα τουβλο που μπηκε "μισό" μεσα ή εξω απο το "ράμα" και δημιουργει διαφορές μεταξυ δυο ΟΙ, της ταξης των 2 ή 3 τμ. χρειαζεται αναδιαμορφωση, με μια ρυθμιση οτι, διαφορές μεταξυ ΟΙ, μεχρι 5% στα εμβαδα, δεν αποτελουν αυθαιρεσια, τα δε υφισταμενα εμβαδα θεωρουνται νομιμα και δεν απαιτειται καμμια τροποποιηση συστασης ΟΙ. Αλλως, ακολουθωντας το "τυπικο", για την ανω ερωτηση, ακομα και εάν τα βρουνε μεταξυ τους οι γείτονες και παλι θα χρειαστουν διαδικασιες και δαπανηματα πολλαπλασια της αξιας αυτου του "ενος τμ".
    1 point
  8. Όσο αφορά το πρόβλημά-μου , ελύθη . Οι άθρωποι στο Κτηματολόγιο το έψαξαν και το εφρόντισαν . Δεν ξέρω τι έφταιγε , πάντως επικοινώνησα μαζί-τους στο : [email protected]
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.