Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/06/2019 in Δημοσιεύσεις
-
επιπλέον βρήκα αυτή τη σειρά εγγράφων που ίσως βοηθούν όποιον δεν έχει γνώση για συνύπαρξη ορόφου και παταριού στην ίδια στάθμη ΔΑΟΚΑ.pdf2 points
-
Η μόνη λύση είναι να απευθυνθείτε σε δικηγόρο όπως αναφέρει ο Directionless αν και εφόσον εξαντλήσετε όλες τις προσεγγίσεις με τον συνάδελφο. Αλλά έχω μια απορία: γιατί δώσατε όλα τα χρήματα μελέτης-επίβλεψης προκαταβολικά? Και γιατί το αφήσατε τόσα χρόνια? Επίσης, πρέπει να πω ότι αφού δεν υπάρχει συμφωνητικό προφανώς τα πράγματα συμφωνηθήκαν προφορικά "μεταξύ κυρίων". Δεν ξέρω τι εξήγηση σας έκανε ο μηχανικός αλλά μπορεί να ισχυριστεί (και έχει βάση ο ισχυρισμός) ότι αυτή ήταν η συμφωνία "για την μελέτη μόνο και την επίβλεψη θα του την έκανα δώρο".1 point
-
Το Α'14 ως εξαμηνιαίο ειδοποιητήριο (που είχε τότε εκδοθεί) είχε το εξής: Αρχικά είχε εκδοθεί με βάση τον τότε ισχύοντα ν.3986/11, οπότε όποιος είχε πληρώσει αυτό τότε, τώρα δεν έχει αναδρομικές διαφορές να βεβαιωθούν/απαιτηθούν. Όσοι δεν το είχαν πληρώσει και πήγαν τότε από το τ.ΤΣΜΕΔΕ να εκδώσουν αυτό με την μη εφαρμογή του ν.3986/11 και πλήρωσαν τότε αυτό, τώρα έχουν αναδρομικές διαφορές να βεβαιωθούν/απαιτηθούν. [1] Επίσης για το Β'14 δεν θα εκδοθούν ειδοποιητήρια αναδρομικών διαφορών, διότι δεν υπήρχαν για αυτό διαφορές, αφού εκδόθηκε σε όλους ορθά με βάση τον τότε ισχύοντα ν.3986/11. Οπότε πέραν του Α'14 που έχει εκδοθεί (σε όσους υπάρχει αναδρομική διαφορά), υπάρχουν ακόμη τα Α'15 και Β'15 (σε όσους υπάρχει αναδρομική διαφορά) και τέλος. Πάντως καλό είναι να γίνει ένας έλεγχος και μέσα στην εβδομάδα (και σε κάθε περίπτωση όταν εμφανισθεί και σαν ενημέρωση στην σελίδα του ταμείου), διότι απ' ότι θυμάμαι δεν τα ανεβάζουν όλα την ίδια ημέρα. Καλό είναι επίσης όσοι έχουν όρεξη και χρόνο να επιβεβαιώσουν το ποσό (με χαρτί και μολύβι). Το λέω γιατί σε συνάδελφο που δεν είχε εμφανισθεί κάποιο ειδοποιητήριο αναδρομικών τις πρώτες μέρες, θεώρησε ότι δεν θα έχει αναδρομικά...αφού δεν το είχε ελέγξει (με χαρτί και μολύβι) ώστε να περιμένει όντως ειδοποιητήριο ... μετά το ξέχασε ... και.... μετά το θυμήθηκε ο ΕΦΚΑ στις οφειλές. edit: [1] Λίγη ιστορία ... τότε ήταν η πρώτη φορά που θα γίνονταν ηλεκτρονικά η έκδοσή τους και είχε καθυστερήσει σε σχέση με την ημερομηνία πληρωμής τους που τότε ήταν σταθερή (τόσο ή έκδοσή τους η ηλεκτρονική, όσο και η ταχυδρομική αποστολή τους αν δεν "δούλευε" το σύστημα με την ηλεκτρονική διαδικασία, οπότε τότε ή περιμέναμε να εκδοθούν ή πηγαίναμε από το ταμείο ενώ ταυτόχρονα εκκρεμούσε και η σχετική παράταση από το ΔΣ ... (συνημμένη ιστορική αλληλογραφία που είχα με το ΤΣΜΕΔΕ από το 2014) Binder1.pdf1 point
-
φυσικά και θα ζητήσετε διάφορα, την άδεια δόμησης όλα τα σχεδία της άδειας (τοπογραφικό, διάγραμμα δόμησης , κατόψεις, τομές όψεις, ύδρευση θερμομόνωση κλπ) αποδείξεις πληρωμών (αμοιβές , υπέρ Δήμου, υπέρ τρίτων κλπ) έναρξη στο ΙΚΑ (τυχόν πληρωμές εργασιων Ικα - αν έχει γίνει το έργο)1 point
-
Γιατι αυτο με τις θεωρήσεις ειναι ξεκάθαρα για να μας τα παιρνουν τα σωματεία!! Κ δε φτάνει που μας τα παίρνουν μας τρέχουν κιολας για καθε θεώρηση!μια φορά μου προέκυψε μια υδε στη Μύκονο που ειμουν για δουλεια κ έπρεπε να παω αθηνα να την θεωρισω κ να ξανά γυρναγα!! Ειναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτα τα πραγματα ;;1 point
-
Για να κάνεις χρήση της κατηγορίας 3/ιδιδ ο νόμος ορίζει 2 προυποθέσεις: Να έχεις το προβλεπόμενο κτίριο της αδείας και να μην παραβιάζει στην νέα του θέση το κτίριο πολεοδομικές διατάξεις (Δ, προκήπιο κλπ). Άρα εαν έχεις π.χ. Υ.Δ. στο κτίριο (δηλαδή διαφορετικό από το προβλεπόμενο) και η νέα του θέση είναι νόμιμη δεν μπορείς να κάνεις χρήση κατηγορίας 3/ιδιδ. Ξεκάθαρο. Εάν έχεις το προβλεπόμενο και έχεις π.χ. παραβίαση Δ πάλι δεν μπορείς να κάνεις χρήση κατηγορίας 3/ιδιδ. Πάλι Ξεκάθαρο. Τώρα με την εγκύκλιο και στις δύο περιπτώσεις που ανέφερα μπορείς να να κάνεις χρήση κατηγορίας 3/ιδιδ.1 point
-
βαζεις τελειες... [οχι που δεν θα ξεγελασεις αυτο το ηλιθιο μηχανημα...]1 point
-
Άκρη δεν θα βγάλεις. Οι αποκεντρωμένες είναι γενικά μεγάλο πρόβλημα διότι εκτός του ότι οι υπάλληληοι δεν έχουν ιδέα από πολεοδομική νομοθεσία και γενικά κατασκευή, απαντάνε ΠΑΝΤΑ με την γραφειοκρατηκότερη ερμηνεία που μπορεί κάποιος να φανταστεί.1 point
-
1) Το πατάρι και η Σοφίτα δεν δύναται να έχουν πρόσβαση σε εξώστες-ημιυπαιθρίους και βεράντες διότι θεωρητικά από εκεί θα μπορούσε να δημιουργηθεί ανεξάρτητη είσοδος και να χάσει την λειτουργική του εξάρτηση με τον υποκείμενο όροφο. 2) Δεν έχω βρει να προκύπτει από κάπου αλλά οι πολεοδομίες που συνεργάζομαι υπολογίζουν το 50% του υποκείμενου το οποίο καλύπτεται από στέγη (στην πράξη σε συμφέρει διότι βγαίνει πιο εργονομικό μέσο ελέυθερο ύψος)1 point
-
Το θέμα της θεώρησης των ΥΔΕ ρυθμίζεται από το άρθρο 2 του Ν. 4483/1965 (που τροποποιήθηκε από το άρθρο 3 του Ν.2302/1995). Σύμφωνα με τα προηγούμενα, οι ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΕΣ (πλην των διπλωματούχων μηχανικών), θεωρούν την ΥΔΕ στο οικείο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ (ΠΟΣΕΗ ή ΕΕΤΕΜ). Η θεώρηση αφορά 4 πράγματα: το γνήσιο της υπογραφής, την ειδικότητα, την κατηγορία της άδειας του ηλεκτρολόγου και την χρονική διάρκεια ισχύος της άδειας. [Προφανώς, η υπάλληλος που παρέλαβε την ΥΔΕ, παρανόησε τη διαφορά μεταξύ εγγραφής στο ΤΕΕ ως εργολήπτη, και την ιδιότητα του διπλωματούχου μηχανικού πολυτεχνείου]0 points
-
Σαν εγγεγραμμενος στο τεε ,πλεον με σφραγιδα του τεε δωρεαν υπογράφεις τις υδε χωρις πρόβλημα. Δεν χρειάζεται εετεμ εδω και καιρο-1 points
-
Ενδιαφέρουσα ερώτηση. Οταν λέμε λανθασμενα σωματειο για τους μηχανικους Τ.Ε εννοούσαμε το 10ρικο για την θεώρηση υπογραφής που δίνανε στην ΕΕΤΕΜ. Πλέον άλλαξαν , πάλι χρειάζεται θεώρηση αλλα απο το ΤΕΕ σαν μέλος του ΔΩΡΕΑΝ .-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-