Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.348


  2. ANTONIS130

    ANTONIS130

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      365


  3. Gousgounis

    Gousgounis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.634


  4. Kostas3650

    Kostas3650

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      12


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/08/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Άρθρο 83 Απαίτηση έκδοσης βεβαίωσης μηχανικού σε δικαιοπραξίες, εγγραπτέες πράξεις 1. Σε κάθε δικαιοπραξία εν ζωή περιλαμβανομένης και της δωρεάς αιτία θανάτου, που συντάσσεται μετά την έναρξη ισχύος του παρόντος και έχει ως αντικείμενο τη μεταβίβαση ή τη σύσταση εμπράγματου δικαιώματος σε ακίνητο ή και σε ακίνητο χωρίς κτίσμα, επισυνάπτεται υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη και βεβαίωση μηχανικού. Η ως άνω υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη και η βεβαίωση του μηχανικού απαιτείται και για την μεταγραφή τελεσίδικης δικαστικής απόφασης επί αναγνωριστικής αγωγής της κυριότητας του ακινήτου και για τη μεταγραφή των πρακτικών δικαστικού ή εξωδικαστικού συμβιβασμού με τα οποία αναγνωρίζεται η κυριότητα επί του ακινήτου. 2. Με την ανωτέρω υπεύθυνη δήλωση του ιδιοκτήτη και τη βεβαίωση μηχανικού δηλώνεται και βεβαιώνεται αντίστοιχα ότι : α) στο ακίνητο δεν υπάρχει κτίσμα ή.... -Δες και την παρ. 4 περ. δ του Α83, για τα ακινητα αναδασμου και την υποχρεωση για τοπογραφικο διαγραμμα [ολα ειναι εδω, συμμαζεμενα, απο τον φιλο καν62] https://www.michanikos.gr/files/file/1553-νόμος-44952017-v9/page/5/?tab=comments
    1 point
  2. Έχεις δίκιο ότι το accreditation πάει στον ακαδημαϊκό τίτλο και όχι στο πανεπιστημιακό ίδρυμα, απλά στην προκειμένη περίπτωση φαίνεται ότι κανένας ακαδημαϊκός τίτλος που έχει χορηγηθεί από ΤΕΙ δε βρίσκεται στη λίστα, γι αυτό και εστιάσαμε στο ίδρυμα και όχι στον τίτλο! Όσον αφορά τα μεταπτυχιακά, η αίτηση στο Section 2 Higher Education in Engineering έχει χώρο για μια μόνο καταχώρηση και ζητάει τις προπτυχιακές σπουδές. Οι οδηγίες του Engineering Council λένε για τη συμπλήρωση αυτού του πεδίου " Do not provide information about further education, as this information is not required". Το μόνο πεδίο που μπορείς να βάλεις αν έχεις MSc είναι ενδεχομένως το Section 3 Special Cases Technical Education Other Than Section 2. Ωστόσο αν αρχίσουμε να μιλάμε για Special Cases πάμε αυτομάτως στα 15 χρόνια εργασιακής εμπειρίας αν το έχω καταλάβει σωστά! Από την άλλη, όπως ανέφερες, υπάρχουν και κάποια μεταπτυχιακά στο FEANI Index, τα οποία δε μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχουν μια και το Section 2 ζητάει μόνο προπτυχιακές σπουδές. Άσε που στα περισσότερα λείπουν πληροφορίες όπως πχ διάρκεια, ECTS, και στο EUR-ACE λέει expired! Φοβερή λίστα Ίσως στείλω ένα email στο ICE και στο FEANI για να το ξεκαθαρίσω. Engineering Council FEANI Applicant Guidance Notes
    1 point
  3. Απαιτείται Δελτίο Αποστολής, καθώς ο αριθμός του αναφέρεται κ' στη σχετική ΥΔ του προμηθευτή (Παράρτημα VIII_Γ) κ', επιπλέον, πρέπει να καταχωρηθεί κ' στο πληροφοριακό σύστημα.
    1 point
  4. "αυτο" κρυβεται Η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Εργασίας είχε εντοπίσει την στρέβλωση και καθυστερούσε την έκδοση αυτών των «φουσκωμένων» συντάξεων μέχρι να δει πώς να χειριστεί το θέμα στα κρυφά. πηγη https://www.protothema.gr/economy/article/912272/nomos-katrougalou-poioi-tha-epairnan-tis-sudaxeis-ton-24000-euro/?utm_source=projectagora&utm_medium=contentdiscovery ή, οπως ειπε η πρωην υπουργος το ηξεραν αλλά... "δεν προλαβε" 3. Για όσους ασφαλίζονταν με τα παλαιά καθεστώτα (πριν τον ν. 4387/2016) αλλά αιτήθηκαν συνταξιοδότησης μετά τον ν. 4387/2016 και μετά την 01.01.2019, ακριβώς επειδή το παλαιό σύστημα για κάποιες κατηγορίες ασφαλισμένων δεν προέβλεπε ανώτατα όρια εισφορών δεν προέκυπταν και ανώτατα όρια συντάξεων. Για τον λόγο αυτό είχαμε επεξεργαστεί και δρομολογήσει νομοθετική ρύθμιση, η οποία έθετε ανώτατο όριο σύνταξης το δωδεκαπλάσιο της εθνικής σύνταξης, όμως η ρύθμιση αυτή δεν πρόλαβε να περάσει από τη Βουλή καθώς προκηρύχθηκαν πρόωρα εκλογές. πηγη https://www.tovima.gr/2019/07/29/finance/syntakseis-24-000-eyro-ti-apanta-i-axtsioglou/
    1 point
  5. Για να κάνει κάποιος αίτηση πρέπει -πλέον στο β' κύκλο- να έχει κάνει τακτοποίηση και να έχει εξοφλήσει το 30% του προστίμου πριν από την αίτηση. Η εκ των υστέρων τακτοποίηση εγκυμονεί κίνδυνο απόρριψης της πληρωμής της επιχορήγησης (ο οδηγός αναφέρει ξεκάθαρα ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να υπαχθεί μια κατοικία - αν αυτές αποδειχθεί στην πορεία ότι δε συνέτρεχαν προ της αιτήσεως, τότε θα ανακληθεί η απόφαση υπαγωγής). Σε ό,τι αφορά το να μην αναρτήσετε την τακτοποίηση είναι ένα -χαμηλό μεν, αλλά- ρίσκο ως προς το ότι σε περίπτωση που χρειαατεί ΕΕΔΜΚ για κάποια από τις παρεμβάσεις, οπότε και θα χρειαστεί να την αναρτήσετε στο Πληροφοριακό Σϋστημα, ο πιθανός έλεγχος επί των δικαιολογητικών για την έκδοσή της να αναδείξει αυτήν την παρατυπία. Προφανής ο λόγος που ο πελάτης θέλει να εξασφαλίσει την υπαγωγή του και μετά να προβεί σε τακτοποίηση, προφανής όμως και ο λόγος που το κράτος θέλει να σε ωθήσει προκαταβολικά ...στο ταμείο! Υ.Γ.: Αν δε χρειαατεί ΕΕΔΜΚ, τότε ο κίνδυνος είναι πρακτικά ανύπαρκτος.
    1 point
  6. επιπλέον βρήκα αυτή τη σειρά εγγράφων που ίσως βοηθούν όποιον δεν έχει γνώση για συνύπαρξη ορόφου και παταριού στην ίδια στάθμη ΔΑΟΚΑ.pdf
    1 point
  7. Τη βεβαιωση υψομετρου τη χορηγουν οι τεχνικες υπηρεσιες των δημων
    1 point
  8. Δ=3,00 μ. + H/10 ειναι η αποσταση του κτιριου απο το πισω οριο του οικοπεδου δ=2,50 μ. + H/20 ειναι η αποσταση του κτιριου απο τα πλαγια ορια του οικοπεδου (ΟΙ αποστασεις Δ ή δ ειναι καθετες στα ορια του οικοπεδου .Με αλλα λογια αν εχεις ενα ορθογωνικο οικοπεδο με πλευρες 18 x 25 και εχεις εστω Δ=4.00 μ και δ=3.00 μ και πας στο autocad ,αν κανεις οffset προς το εσωτερικο του οικοπεδου σου το πισω οριο με distance 4.00 και επισης offset προς το εσωτερικο του οικοπεδου σου τα πλαγια ορια με distance 3.00 και μετα αυτες τις παρραληλες που εφερες τις κανεις fillet μεταξυ τους θα εχεις το οικοδομησιμο τμημα του οικοπεδου (θα σου βγει ενα ορθογωνιο 12 x 21).Aυτα στην περιπτωση που εχεις Δ απο το πισω οριο και δ απο τα πλαγια ορια.Μπορει ομως και να μπορεις να εφαπτεσαι σε καποια απο αυτα τα ορια) H: είναι : -το μέγιστο πραγματοποιούμενο ύψος του κτιρίου, σε περίπτωση που εξαντλείται ο συντελεστής δόμησης ή -το υψος στο οποίο προβλέπεται να εξαντληθεί μελλοντικά ο συντελεστής δόμησης, όπως απεικονίζεται στο διάγραμμα δόμησης της άδειας δόμησης ή -το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος, σε περίπτωση που δεν εξαντλείται ο συντελεστής δόμησης. (στο Η δεν συμπεριλαμβάνεται το ύψος της στέγης) Διαβασε στον ΝΟΚ : το αρθρο 3 , και το αρθρο 14 Επισης για το υψος διαβασε τους σχετικους ορισμους στο αρθρο 2 και τα αρθρα 15 και 19.
    1 point
  9. Αρθρο 17 Κατασκευές και φυτεύσεις στους ακάλυπτους χώρους και περιφράξεις 1. Για την κατασκευή κάθε εργασίας δόμησης και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου του κτιρίου τηρούνται τα προβλεπόμενα από τη σχετική νομοθεσία μέτρα για την εναλλακτική διαχείριση των αποβλήτων από εκσκαφές, κατασκευές και κατεδαφίσεις, όπως εκάστοτε ισχύει. 2. α. Ο υποχρεωτικά ακάλυπτος χώρος του οικοπέδου τουλάχιστον κατά τα 2/3 του πρέπει να παραμένει χωρίς επίστρωση και να φυτεύεται, όπως προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις. «Στον υπολογισμό της φύτευσης συμμετέχουν οι ασκεπείς κατασκευές για την υποδοχή στοιχείων νερού και οι πισίνες σε ποσοστό 50% της επιφάνειάς τους, καθώς και κατασκευές που επιβάλλονται μετά την ανεύρεση μνημείων, για την προστασία και ανάδειξή τους ύστερα από έγκριση του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού.» Οι πέργκολες εφόσον είναι ασκεπείς και προορίζονται για στήριξη φυτών μπορούν να κατασκευάζονται στην επιφάνεια του χώρου φύτευσης, χωρίς περιορισμό διαστάσεων και θέσης. 4. Μέσα στις ελάχιστες αποστάσεις Δ του υποχρεωτικού ακάλυπτου χώρου επιτρέπονται στεγασμένοι ανελκυστήρες οχημάτων, σκίαστρα, προστεγάσματα, αρχιτεκτονικές προεξοχές και αρχιτεκτονικά στοιχεία, σύμφωνα με το άρθρο 16, καθώς και κατασκευές για την εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία ή εμποδιζόμενων ατόμων.
    1 point
  10. Θα περιμένουν να γίνει κανένα έγγραφό απο κάποιο σύλλογο, να δημοπρατήσουν κάποια "προμήθεια αναβάθμισης κώδικα συστήματος κληρώσεων" με 100.000~200.000€ που θα απαιτεί "προμήθεια νέου εξοπλισμου" άλλο τόσα ευρώ και μετά απο 1~2 χρόνια θα ανακοινώσουν πανηγυρικά ότι έχουν λάβει όλες τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να μην επαναληφθεί το σφάλμα... Κάποτε η συνδρομή μας στο ΤΕΕ πήγαινε τουλάχιστον σε μία φυλλάδα, τώρα είναι πεταμένα λεφτά. Ένα τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης για τον 4014 έφτιαξαν και αυτό το έκλεισαν άρον άρον μόλις είδαν ότι θα πρέπει να πέσει δουλειά και διάβασμα.
    1 point
  11. Συγκεκριμένα συνέταξα μελέτη ΕΗΕ συγκροτήματος γραφείων μετά από ένα μήνα διάβασμα. Ένας ΠΜ αν καθίσει να διαβάσει, μια χαρά θα μπορεί να μελετήσει ΕΗΕ. Δεν υπάρχει τρόπος να επιβραβευθεί κάποιος, μόνο η αγορά μπορεί να επιβραβεύσει. Ο "συνάδελφος" σου απαντάει αν δεν είναι πολύ μακρυά από το κομμάτι της βασικής ειδικότητας ναι μπορείς να αποκτήσεις τις γνώσεις με προσωπικό διάβασμα και εντριβή επί του έργου. Το διάβασμα απαιτείται διότι πολύ απλά όταν ήμασταν φοιτητές μάθαμε απλά τα βασικά και τίποτα παραπάνω, όποιος λέει το αντίθετο δεν ξέρει τι του γίνεται ή δεν έχει κάνει καμία σοβαρή δουλειά. Και να ξαναεπανέλθω. Το επάγγελμα του μηχανικού δεν είναι μόνο το τεχνικό γραφείο, ξαναεπαναλαμβάνω για το καταλάβουν κάποιοι, το επάγγελμα του μηχανικού ΔΕΝ είναι μόνο το τεχνικό γραφείο. Σε εταιρίες δεν ενδιαφέρουν ούτε ΕΔ ούτε ειδικότητες, ενδιαφέρει να βγαίνει η δουλειά. Και η αλληλοεπικάλυψη ειδικοτήτων φαίνεται και στο τι ζητάνε αγγελίες. Στο εξωτερικό σε αγγελίες όπου ζητάνε μηχανικό μπορεί η ίδια αγγελία να απευθύνεται σε αποφοίτους 3 διαφορετικών ειδικοτήτων μηχανικών και ταυτόχρονα και σε απόφοιτο φυσικού. Δείτε εδώ και κάποιες ελληνικές αγγελίες: https://www.careernet.gr/aggelia/17871/technical-coordinator https://www.careernet.gr/aggelia/16802/mixanologous-i-ilektrologous-i-mixanikous-automatismou https://www.careernet.gr/aggelia/17579/mixanologos-mixanikos-i-politikos-mixanikos-structural-steel-designer
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.