Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. BAS

    BAS

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      3.622


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.981


  3. astrah

    astrah

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.674


  4. ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    ΝΙΚΟΣΤΡΙ

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.690


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/09/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Ανοίγω το θεμα για να ενημερωνόμαστε από εδώ για τυχόν αστοχίες κ τα προβλήματα που παρουσιάζονται στις εγκαταστάσεις διασυνδεδεμένων με το δίκτυο του ΔΕΔΔΗΕ φωτοβολταικών εγκαταστάσεων. Οι παρακάτω φώτο είναι από εγκαταστάσεις που με έχουν καλέσει λόγο δυσλιτουργίας - χαμηλής παραγωγής . Στις 6 πρώτες, αλλαγή πανελ ενώ στις επόμενες αλλαγή connectors mc4, οι εγκαταστάσεις είναι του 12 κ του 11
    1 point
  2. χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες απο αυτά που βλέπω εδώ, θα έλεγα κάτσε εκεί που είσαι
    1 point
  3. Γνώμη μου είναι ότι εφόσον έχεις κτίσμα με διαφορετικές παλαιότητες θα έπρεπε να είχε περαστεί στο Ε9 με την νεότερη άδεια δηλ. το έτος 1979-80. Διάβασε και την ΠΟΛ 1237/11-11-14 και διορθώστε την παλαιότητα σε συνενόηση με τον λογιστή ή πελάτη σου.
    1 point
  4. Δεν απαιτείται. Οι κατηγορίες 1,2 και 3 εξαιρούνται.
    1 point
  5. Αν το ρέμα δεν είναι οριοθετημένο δεν μπορείς να κρίνεις που θα καθοριστεί τελικώς η γραμμή πλημμύρας από την απαιτούμενη υδραυλική μελέτη που θα εγκριθεί. Τα 20 μ ισχύουν από την γραμμή πλημμύρας η οποία αν το ρέμα είναι μεγάλο μπορεί να εισέχει προς το γεωτεμάχιο και αναλόγως σχήματος μπορεί ακόμη και να του στερήσει ή περιορίσει δυσμενώς την οικοδομησιμότητά του. Εξαίρεση αποτελούν τα μικρά υδατορέματα για τα οποία προ έκδοσης άδειας θα ζητηθεί και για αυτά απάντηση από την δ/νση υδάτων της οικείας Αποκεντρωμένης Διοίκησης. Για σχετική νομοθεσία διαβάζεις Ν. 4258/14, Αποφ-140055/17 (ΦΕΚ-428/Β/15-2-17) και το σχετικά πρόσφατο έγγραφο του ΥΠΕΚΑ με Α. Π.: ΥΠΕΝ/ΔΠΔΥΠ/49374/898 προς την Κ.Ε.Δ.Ε Ημ/νία: 31/05/2019 με θέμα: ΘΕΜΑ: «προστασία οριοθέτηση και αποκατάσταση υδατορεμάτων »
    1 point
  6. Για να βάλουμε τα πράγματα σε μια ΣΩΣΤΗ βάση: Παρατηρήσεις: Οι εισαγωγείς - μεταπωλητές εμπορεύονται προϊόντα και ΔΕΝ είναι παραγωγοί προϊόντων. Εγγύηση δίδει ο παραγωγός του προϊόντος εκτός και αν αναφέρεται ΡΗΤΑ στην εγγύηση (βλέπε πχ σε αυτοκίνητα που οι επίσημες εγχώριες αντιπροσωπίες λόγω ανταγωνισμού έδιναν δίνουν έξτρα εγγύηση 2 ετών κτλ). Σε ό,τι αφορά τα φ/β ΔΕΝ γνωρίζω κανέναν εισαγωγέα - έμπορο - μεταπωλητή που να έδιδε/δίδει έξτρα εγγύηση. Επί της διαδικασίας: Αν υπάρχει η εταιρία και δεν έχει χρεοκοπήσει, ανατρέχουμε στην εγγύηση που ίσχυε την περίοδο που την ημερομηνία αγοράς των πάνελ (βάσει τιμολογίου). Εκεί αναφέρεται το είδος των εγγυήσεων που δίδονται (απόδοσης, υλικού κτλ) και πως μπορούν να διεκδικηθούν. Υπάρχουν εταιρίες που κάλυπταν και το προϊόν και τους ελέγχους και την μεταφορά και την εγκατάσταση, αλλά ήταν/είναι η εξαίρεση . Οι περισσότερες έδιδαν/δίνουν κάλυψη μόνο προϊόντος γι' αυτό και ήταν/είναι ΥΠΕΡΜΕΤΡΑ οικονομικότερες. Ο επενδυτής ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ να έχει διαβάσει την εγγύηση κατά την επιλογή των πάνελ. Όλες οι κατασκευάστριες εταιρίες εγγυώνται την ισχύ στην 10ετία και στην 20ετία. Για να γίνει αίτημα (claim) απαιτούν όλες οι κατασκευάστριες εταιρίες ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΈΝΕΣ μετρήσεις ισχύος που είναι και η βασική εγγύηση. Επίσης, για να αποφύγουν περιπτώσεις μειωμένης ισχύος λόγω μικρο-ρωγμών λόγω χαλαζιού (που είναι εξαίρεση στις εγγυήσεις) ζητούν και τεστ ηλεκτροφωταύγειας. Αν προσκομιστούν αυτά τότε το claim έχει αποτέλεσμα. Αν δεν υπάρχει η εταιρία, δυστυχώς τα πράγματα είναι από δύσκολα έως αδύνατα, ανά περίπτωση. Επί του συγκεκριμένου: Σε ό,τι αφορά την Renesola, η εταιρία υπάρχει μέχρι και σήμερα που μιλάμε (24/07/2019) και αντιδρά θετικά στα δίκαια - τεκμηριωμένα αιτήματα (claims). Υπάρχει email της Renesola σχετικά με τα claims. Αν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία αντιμετωπίζεται το πρόβλημα. Αν δεν ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία ΜΗΝ περιμένετε ανταπόκριση. Θα πρέπει να γίνει αντιληπτό πως μιλάμε για θέματα αρκετών χιλιάδων €, τα οποία καμία εταιρία δεν μοιράζει έτσι, επειδή κάποιος έστειλε ένα email. Ας γίνουμε επιτέλους ΣΟΒΑΡΟΙ ως επενδυτές, μηχανικοί, συντηρητές κ.τ.λ., να διαβάζουμε τις εγγυήσεις και να ακολουθούμε τις διαδικασίες. Το κόστος της πιστοποίησης των προβλημάτων ΔΕΝ είναι απαγορευτικό. Δωρεάν παροχές ΔΕΝ υπάρχουν ΠΟΥΘΕΝΑ στον κόσμο. Τέλος, καλό είναι να μην αναλαμβάνουμε διαδικασίες τις οποίες δεν γνωρίζουμε και από ό,τι φαίνεται δεν έχουμε και όρεξη να μάθουμε!!! Υ.Γ. Η απώλεια παραγωγής και εισοδήματος (30%) δεν σας έχει προβληματίσει τόσα χρόνια ?
    1 point
  7. Καλό είναι να με διαβάζεις πιο προσεκτικά . Το ΤΕΕ δεν αντιδρά για τα 5ετή τμήματα των δύο πανεπιστημίων . Ακόμα δεν πρόκειται περί νομοσχεδίου , αλλά περί νόμου που έχει εφαρμοστεί ήδη . Ως εκ τούτου , θα ακολουθηθεί προφανώς η διαδικασία ισοτιμίας με τις άλλες πολυτεχνικές σχολές , όπως έγινε και με τα άλλα πολυτεχνικά τμήματα . Να θυμίσω στο σημείο αυτό , ότι μιλάμε πλέον για τμήματα πανεπιστημίων και για νέους εισακτέους , οπότε για αυτούς δεν έχει καμία εφαρμογή η περί τει νομοθεσία . Ακόμη οι βάσεις σε αυτές τις σχολές προφανώς δεν είναι 5 και 6 . Τέλος φέτος θα υπάρξουν δεκάδες πανεπιστημιακά τμήματα επαρχίας που θα έχουν βάση 5 και 6 , αλλά τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με αυτά που θα έχουν βάση 15 και 16 στις δύο μεγάλες πόλεις . Εννοείται ότι όλο το πόνημα σου πάσχει και μάλιστα σοβαρά γιατί μιλάμε για άτομα που ακόμα δεν έχουν γίνει φοιτητές , οπότε δεν στέκουν τα περί ευνοημένων και τιμωρημένων . Οι υπόλοιποι που είναι πτυχιούχοι των καταργημένων σχολών , δεν έχουν ευνοηθεί σε τίποτα ακόμα . Αντίθετα παραμένουν 47 χρόνια χωρίς επαγγελματικά δικαιώματα . Αρα προς τι το μίσος που επιδεικνύεις και ο αλληλοσπαραγμός που συντηρείς με τον φανατισμό που παρουσιάζεις ?
    1 point
  8. Ανθρωποι - άνθρωποι , προς τι το μίσος και ο αλληλοσπαραγμός ? Ολοι άνθρωποι είμαστε . Ολοι παιδιά του ίδιου ΤΕΕ είμαστε , όλοι παιδιά της Τόνιας της άγαμης είμαστε... Επί της ουσίας το ΤΕΕ πάντα ζητούσε από την δεκαετία του 70 να κλείσουν οι σχολές μηχανικών της τότε Ανώτερης , μετά Αδιαβάθμητης Τριτοβάθμιας και τέλος Ανώτατης Τεχνολογικής εκπαίδευσης . Και τώρα το πέτυχε . Όπως σας τα έχω γράψει αρκετές φορές το όλο σκηνικό ήταν προδιαγεγραμμένο . Αλλά στο ΤΕΕ δεν μπορούν να τα πετύχουν όλα . Όχι απέναντι στα τει που εκεί τα πέτυχαν όλα , το κλείσιμο τους δηλαδή , αλλά απέναντι στις τοπικές κοινωνίες και στις γκαρσονιέρες και τι καφετέριες και τους τοπικούς βουλευτές . Το αποτέλεσμα είναι ότι πλέον η συζήτηση πολυτεχνείων - τει δεν έχει ακαδημαϊκό ενδιαφέρον . Μόνο για τους πτυχιούχους , που δεν είναι και τόσοι πολλοί αυτοί που ενοχλούν το τεε . Το τεε λοιπόν ήθελε να κλείσουν τα οικοδομικά τμήματα . Εκλεισαν λοιπόν όλα και δημιουργήθηκαν δύο νέα πολυτεχνικά γιατί δεν γινόταν αλλιώς . Αρα τα όσα αφορούν το ΠΑΔΑ και τους εισακτέους του από φέτος που θα είναι 5ετές , όπως και αυτό στις Σέρρες , μιλάμε για πολυτεχνικά τμήματα , γιατί αυτό ορίζει ο νόμος . Φέτος δεν θα έχουμε την διαμάχη και τις ειρωνείες για τα κακά τει , αλλά θα έχουμε το 1/3 των πανεπιστημίων να έχουν εισακτέους κάτω από την βάση . Αυτό θα ξεκινήσει την επόμενη συζήτηση που είναι η μείωση των εισακτέων και η ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων που θα φέρει και τμήματα με δίδακτρα στα πανεπιστήμια . Δηλαδή μια ιδέα που αφήνει την πίτα αφάγωτη , εισακτέοι και τον σκύλο χορτάτο , γκαρσονιέρες και καφετέριες , είναι να μειωθούν οι εισακτέοι στο μισό , αλλά ταυτόχρονα τα ίδια τα πανεπιστήμια να κάνουν τμήματα με δίδακτρα που θα ορίζουν οι ίδιοι τον αριθμό των εισακτέων , αλλά και τον τρόπο εισαγωγής . Κάπου εκεί μπαίνουν και τα πράσινα τμήματα του Γαβρόγλου που θα μπαίνεις χωρίς εξετάσεις . Στο άμεσο μέλλον οι εξετάσεις θα είναι διαφορετικές , ίσως γίνονται από τα πανεπιστήμια διατμηματικά , όπως έξω . Επιλογές και εμπειρία υπάρχει άφθονη στην διεθνή κοινότητα . Τα τει προφανώς είχαν εξεμετρήσει το ζην τους από την δεκαετία του 90 . Από τότε έπρεπε να καταργηθούν . Γιατί όταν δημιουργήθηκαν είχαν τον στόχο να υπάρχουν υψηλής εκπαίδευσης στελέχη για να κάνουν την τρέχουσα δουλειά στην επιστήμη και οι απόφοιτοι των πανεπιστημίων να κάνουν εκπαιδευτική και προαγωγική της επιστήμης δουλειά . Αυτό σήμαινε ότι οι εισακτέοι στα τει θα ήταν 2-3 φορές περισσότεροι από τους εισακτέους στα πανεπιστήμια . Όταν αυτό καταργήθηκε από το 90 και μετά ο λόγος ύπαρξης των τει εξέλιπε . κάτι που έγινε και στο εξωτερικό τελικά , όπου επίσης καταργήθηκαν και αντικαταστάθηκαν από πανεπιστήμια όπου υπήρχαν τέτοια ιδρύματα . Αυτό που έχει μείνει είναι το τι θα γίνει με τους πτυχιούχους . Η πρόταση Γαβρόγλου είναι προς απόσυρση μαζί με τον ίδιο . Δεν υπάρχει περίπτωση να πάμε σε τέτοιες διαδικασίες ιδιαίτερα αν αυτό αφορά πτυχιούχους με διδακτορικά ή άτομα με εμπειρία δεκαετιών . Αλλά πριν πάμε στην λύση θα πρέπει να μάθουμε πόσο κόσμο αφορά το θέμα . Εχω πει και άλλες φορές ότι θεωρώ ότι οι ενεργοί Δομικών Εργων που ασκούν ΕΕ , είναι γύρω στα 5000 άτομα . Νομίζω ότι γίνεται μεγάλος ντόρος για τόσα άτομα . Είναι πολύ απλό να βρεθεί μία λύση από αυτές που έχουν τόσες φορές περιγραφεί στο παρελθόν που ανάλογα με τις σπουδές-εμπειρία του καθενός θα δίνει συγκεκριμένα ΕΔ . Υπήρχε η πρόταση Πανάρετου στο παρελθόν που ήταν ισορροπημένη , αλλά και άλλες που θα πρέπει να ανασυρθούν και το θέμα να λυθεί , ίσως και μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας .
    1 point
  9. αραγε Τα ίδια λες και για τους μηχανικούς εξωτερικού ή για τα πολυτεχνικά τμήματα που είναι στα 10.000 μόρια ;
    1 point
  10. Γιατί αγχώνεστε , αφού σας τα έχω γράψει από τις πρώτες σελίδες του θέματος . Μόνιμος στόχος του τεε η κατάργηση των τει από το 80 . Τον πέτυχε . Απλά κάνανε 2 τμήματα της οικοδομής ακόμα , γιατί δεν γινόταν αλλιώς . Στο μέλλον μπορεί να έχουμε και άλλες αλλαγές .
    1 point
  11. πρόταση προς διαχειριστάς μήπως πρέπει να γίνει ειδική κατηγορία με επιμέρους θέματα (όπως για τα αυθαίρετα), οι απορίες είναι εύλογες και αρκετές και ίσως πρέπει να κατηγοροποιηθούν
    1 point
  12. @magos88 άρα απλά είχες πάει λάθος μέρα.... Σήμερα είναι μια άλλη μέρα !!!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.