Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. nikmmech

    nikmmech

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.316


  3. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      26.312


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      7.398


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 12/08/2021 in Δημοσιεύσεις

  1. σωστα, [παυλε καλησπερα] και δεν ειναι μονον οι -τυχον- διαταξεις απο καποιον κανονισμο αλλα και οι βασικες διαταξεις εκ της συνιδιοκτησιας σε οικοδομη- γειτονικο δικαιο. ο δικηγορος θα εδινε την νομικη κατευθυνση για να λυθει το προβλημα, μετα απο καποια εξωδικη ειδοποιηση, χωρις να περιμενει "εναν χρονο" https://www.nomikosodigos.info/guide/simple-legal/718-i-prostasia-apo-tis-ekpompes-thoryvon-osmon-kai-rypon-ton-geitonikon-diamerismaton
    1 point
  2. @ Μάνια Κ. Πάντως, δεν μπορεί να μην υπάρχει διάταξη είτε στον κανονισμό της πολυκατοικίας, είτε γενικότερα στον αστικό κώδικα, που να αναφέρει ότι κάποιος δεν μπορεί να παράγει θόρυβο και να ενοχλεί τους όμορους συνιδιοκτήτες. Θεωρώ ότι τον πρώτο λόγο στην περίπτωση αυτή έχει ο δικηγόρος και φυσικά δεν είναι λύση να ξεσπιτώνεσαι για λίγες ώρες ύπνου. Ενδεχομένως να μπορεί να γίνει κάτι δια της νομικής οδού, με κάποια εισαγγελική παραγγελία προκειμένου να γίνει πραγματογνωμοσύνη και να αποδειχθεί τι και ποιο μηχάνημα παράγει αυτές τις ενοχλητικές δονήσεις και συντονίζει τα δομικά στοιχεία του κτιρίου και του διαμερίσματός σου. Πρώτα με τον δικηγόρο λοιπόν.
    1 point
  3. Αν η διαδικασία οριοθέτησης του οικισμού είναι καθ' όλα νόμιμη (εγκρίσεις από Δασαρχείο, Αρχαιολογία, κλπ) όχι. Αλλά, ποτέ δεν ξέρεις....
    1 point
  4. Τα στοιχεία που παραθέτεις είναι ελλιπή, και για το λόγο αυτό δεν μπορείς να πάρεις απάντηση από το φόρουμ. Θα πρέπει να απευθυνθείς σε μηχανικό της περιοχής σου.
    1 point
  5. Η πλέον αξιόπιστη πηγή πληροφορίας είναι η EuroStat. Οι τιμές που καταγράφονται εκεί περιλαμβάνουν όλες τις χρεώσεις που αφορούν μεταφορά, διανομή και παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, καθώς και επιπλέον φόρους με τους οποίους επιβαρύνονται αυτά τα ποσά.
    1 point
  6. @Giorgoseq Οι νομοθετικές διατάξεις για τον αντισεισμικό αρμό είναι από τον ΕΑΚ: 4.1.7.2 και από τον Κτιριοδομικό: άρθρο 5, 3.6. Το πολλαπλασιασμένο, με την τετραγωνική ρίζα του 2, αποτέλεσμα της ανάλυσης είναι ο αρμός πλήρους διαχωρισμού. Στο εδάφιο του ΕΑΚ θα διαβάσεις πότε χρησιμοποιείται, καθώς και αναλυτικότερη περιγραφή του. Σύμφωνα με το εδάφιο του Κτιριοδομικού, ο αρμός διαμορφώνεται εξ ολοκλήρου στο οικόπεδο του νέου κτιρίου όταν στα όριά του υπάρχουν κτίσματα.
    1 point
  7. Δεν ξέρω από πού βρήκαν οι δημοσιογράφοι τα στοιχεία που αναφέρουν στο άρθρο, αλλά είναι, τουλάχιστον, παραπλανητικά. Στους παρακάτω συνδέσμους της EuroStat, μπορεί κανείς να δει εύκολα τί ισχύει: Eurostat - Data Explorer (europa.eu) Electricity price statistics - Statistics Explained (europa.eu) Στον πρώτο σύνδεσμο μπορεί μάλιστα να τροποποιήσει διάφορα κριτήρια (όπως εύρος κατανάλωσης σε kwh, περίληψη φόρων και λοιπών επιβαρύνσεων, κτλ.). Με βάση τα παραπάνω, για το δεύτερο εξάμηνο του 2020 και για οικιακές καταναλώσεις, η Ελλάδα βρίσκεται στην 18η θέση από 41 χώρες, με κόστος 0,1641€/kwh (περιλαμβάνονται Τουρκία, Ουκρανία, Γεωργία, Κόσοβο και λοιπές χώρες που δεν ανήκουν ακριβώς στον κλασσικό πυρήνα της ΕΕ). Η ακριβότερη χώρα είναι η Γερμανία με κόστος 0,3006 €/kwh. Ο μέσος όρος των 27 χωρών της Ε.Ε. είναι 0,2134€/kwh.
    1 point
  8. Χμμμ..μήπως της ζητούν στοιχεία νομιμότητας του κτιρίου?Κάτι δεν καταλαβαίνω... Συμπλ.Η βεβαίωση κύριας χρήσης δηλώνει αφενός τη νομιμότητα του κτιρίου,αφετέρου ότι ο χώρος μπορεί νόμιμα να χρησιμοποιηθεί για συγκεκριμένη χρήση και τηρεί τις αντίστοιχες διατάξεις του Κτιριοδομικού Κανονισμού.
    1 point
  9. Καλησπέρα,εγώ νομίζω ότι έπρεπε να γράφει της παρ.3 (του ίδιου άρθρου 121) και έγινε λάθος στον αριθμό.Συμπληρώνει τους όρους δόμησης για τις συγκεκριμένες κτιριακές εγκ/σεις της παρ.3 του 121 με πανύψηλους φράχτες κλπ.
    1 point
  10. Συμφωνώ,σύμφωνα με τις ισχύουσες προθεσμίες,εάν όμως δεν υπάρχει μετά τις 31/12/2022 το κατάστημα κατά ΝΟΚ θα θεωρείται αυθαίρετο***.Άρα,ίσως είναι δόκιμη η πρόβλεψη εκ των προτέρων αφού πρόκειται για νέα αδειοδότηση. ***Ως προς την έλλειψη προσβασιμότητας και εφόσον δεν τεκμηριώνεται η δυσανάλογη οικονομική επιβάρυνση βάσει νομοθεσίας.
    1 point
  11. Σχετικά με την προσβασιμότητα Α.Μ.Ε.Α. σε Κ.Υ.Ε σύμφωνα με τις αλλαγες του ν.4782/21 (ΦΕΚ 36Α/2021) του άρθρου 26 παρ.4 του ΝΟΚ ¨Οι διαμορφώσεις που αναφέρονται στην παρούσα γίνονται σύμφωνα με τεχνικές οδηγίες προσαρμογής υφιστάμενων κτιρίων και υποδομών της απόφασης της παρ.9 και ολοκληρώνονται μέχρι τις 31.12.2022". Βάση τούτου θεωρώ οτι η διαμόρφωση προσπελασιμότητας για Α.Μ.Ε.Α. σε προς αδειοδότηση παντοπωλείο-μινι μάρκετ σε υφιστάμενο κτίριο ακόμα δεν είναι υποχρεωτική. Συμφωνείτε;
    1 point
  12. αυτο του ¨ομορου" δεν ειναι βεβαιωση του 651..... ειναι απλη καταγραφη των πολεοδομικων διαταξεων. δες στην αναζητηση https://www.michanikos.gr/search/?q=χρονος δημιουργιας&fromCSE=1 στο "χρονος δημιουργιας" το εχουμε αναλυσει πολλες φορες. [θα σου χρειαστει...και σε αλλες περιπτωσεις] και τα ΠΜ [και μην υπογραφεις τπτ] υγ και...καλωσορισες
    1 point
  13. @Alessio Πιθανότατα καλύπτεσαι από ΕΕΔΜΚ. Άρθρο 29 του Ν 4495: 2. Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες: λα) στέγαστρα και προστεγάσματα των παραγράφων 72 και 79 του άρθρου 2 του ν. 4067/2012, υπό την προϋπόθεση της παρ. 6 ιστ του άρθρου 11 του ν. 4067/ 2012.
    1 point
  14. Καλημέρα, 1.η Κατηγορία είναι 2 όταν προβλέπεται αυτοψία της υδομ "γ) ανέγερση ή προσθήκη ή κατασκευές και εργασίες σε οικόπεδα ή γήπεδα, όπου από γενικές ή ειδικές διατάξεις προβλέπεται αυτοψία από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης (Υ.ΔΟΜ.).," με την προϋπόθεση ότι θα εκδοθεί άδεια δόμησης,γιατί πρέπει να εξετάσεις την περίπτωση (δεν γνωρίζω τι άλλο συμβαίνει στο οικόπεδο),το στέγαστρο να νομιμοποιείται με ΕΕΜΚ. 2.Δεν απαιτείται η "αυτοκαταγγελία" γιατί ο αιτών προς έκδοση άδειας νομιμοποίησης (ή ΕΕΜΚ νομιμοποίησης),δηλώνει ακριβώς ότι έχει κτίσμα μετά τις 28-7-2011,το οποίο προτίθεται να νομιμοποιήσει κατά τις κείμενες διατάξεις,συνεπώς "αυτοκαταγγελία" αποτελεί η ίδια η αίτηση για νομιμοποίηση. 3.Η άδεια (ή ΕΕΜΚ) που θα εκδοθεί είναι ηλεκτρονική,η υδομ κάνει αυτοψία και συντάσσει έκθεση,της οποίας το υπολογισμένο πρόστιμο, με τις αντίστοιχες εκπτώσεις αποδοχής του και έκδοσης άδειας νομιμοποίησης,καλείται να πληρώσει ο αιτών.
    1 point
  15. Καλημέρα Προφανώς.Ο πελάτης σου έχει οριζόντια ιδιοκτησία (διαμέρισμα) το οποίο πριν εκδοθεί οποιουδήποτε τύπου άδεια,οφείλει να είναι νόμιμο.Άρα,πρώτα ολοκληρώνεις την ρύθμιση αυθαιρέτων του διαμ/τος και μετά εκδίδεις την εεμκ για θερμομόνωση.
    1 point
  16. Καλησπέρα σας.Θα πρέπει να απευθυνθείτε σε τεχνικό γραφείο (Μηχανικό) της περιοχής σας για τον εξής λόγο.Κάθε περιοχή και ακόμη πιο εξειδικευμένα η θέση στην οποία βρίσκεται το οικόπεδο σας,μπορεί να διέπεται από διάφορες γενικές και ειδικές διατάξεις δόμησης.Με απλά λόγια,πρέπει να υποδείξετε σε Μηχανικό το συγκεκριμένο οικόπεδο,ώστε να μπορεί να σας απαντήσει αν, τι και πώς χτίζεται στο συγκεκριμένο σημείο,αφού ερευνήσει θέματα του επαγγέλματος μας (οικοδομησιμότητα,όρους,απαγορεύσεις κλπ κλπ κλπ). Όσον αφορά το δεύτερο ερώτημα,ναι,σε γενικές γραμμές,η αγορά ενός όμορου οικοπέδου από τον ίδιο ιδιοκτήτη και συνένωση του με το αρχικό οικόπεδο,αυξάνει πράγματι την δόμηση.Αλλά όπως σας είπα αυτά και πολύ πιο συγκεκριμένα (με νούμερα) θα σας τα πει ο Μηχανικός.😊
    1 point
  17. mantzaras τα είπες όλα σε δυό φράσεις, εύγε. Και για να το επαναδιατυπώσω, την ώρα που στην κατασκευή ενός νέου κτηρίου αγχωνόμαστε για τη σωστή γωνία αγκίστρων συνδετήρων ή για το τι μάρκα υπερρευστοποιητής θα πέσει στη βαρέλα, θα πάρω εγώ πάνω μου την επάρκεια κτηρίου 30ετίας αγνώστων λοιπών στοιχείων, με ερήμην τιμές αντοχής μπετόν, αμοιβή μελέτης τριψήφιο αριθμό και με πωλητή – αγοραστή - συνιδιοκτήτες στα κάγκελα. Πριτς….
    1 point
  18. Διότι είναι ακριβή η ΜΣΕ (ως αμοιβή μηχανικού) Διότι αν προκύψει ανεπάρκεια, θεωρητικά θα μειωθεί η αξία του ακινήτου (όχι ως νούμερο, αλλά ως πιθανή παρατήρηση που μπορεί να κάνει ο "χι" αγοραστής μελλοντικά) Διότι πιθανόν να χρειαστούν τοπικές καθαιρέσεις σοβάδων, ψευδοροφών κλπ για να γίνουν οι μη καταστροφικοί έλεγχοι Διότι πιθανόν να προκύψουν πολλά ερωτήματα εάν δεν υπάρχουν στατικά σχέδια (π.χ. πώς είναι η θεμελίωση) Διότι αναλαμβάνουμε σημαντική ευθύνη, παίρνοντας πρακτικά πάνω μας όλες τις αμαρτίες του ακινήτου
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.