Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 27/02/2023 in Δημοσιεύσεις
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
Άλλο ΓΠΣ, άλλο Ρυμοτομικό Σχέδιο Το πρώτο καθορίζει (κυρίως) χρήσεις γης. Το δεύτερο, καθορίζει την (συγκεκριμένη) περιοχή που ρυμοτομείται, καθώς και τους όρους δόμησης αυτής Άρα, εσύ έχεις σχέδιο πολύ πριν το 85 Τα διάφορα συστήματα (πτερύγων, συνεχές, κλπ) καταργήθηκαν με το ΓΟΚ 85.1 point
-
με συγχωρείς αλλά επειδή βλέπω μεγάλη προκατάληψη για την εταιρεία για ποιο λόγο έκανες αίτηση;;;Και αν δεν έχεις κάνει κάποια αίτηση για θέση εργασίας δεν βλέπω ουσία από μεριά σου για συζήτηση και στην τελική αν δεν σου κάνει η ιδεολογία της εταιρείας μπορείς να κάνεις αίτηση σε κάποια άλλη εταιρεία....1 point
-
Οι δρομοι διανομών θεωρουνται κοινοχρηστοι κατα τα λοιπα υπαρχει αυτη η εγκυκλιος ΕΓΚ οικ//2014: ΕΓΚ.ΥΠΕΚΑ 3/2/14:«Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης - Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις (614354) Αρθρο0 Αθήνα, 03- 02-2014 Α.Π.: οικ 472 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Ταχ. Δ/νση: Αμαλιάδος 17 Ταχ. Κωδ.: 115 23 Αθήνα ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΘΕΜΑ: Άρθρο 51 του Ν. 4178/2013 «Αντιμετώπιση της Αυθαίρετης Δόμησης – Περιβαλλοντικό Ισοζύγιο και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 174 Α’) ΑρθροΜΟΝΟ Με αφορμή ερωτήματα Υπηρεσιών Δόμησης για τις διατάξεις του άρθρου 51 του ν. 4178/2013, διευκρινίζουμε τα ακόλουθα: 7. Παρ. 11α: Σε περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί με διοικητικές πράξεις Αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας, μπορούν να χορηγηθούν εγκρίσεις και άδειες δόμησης σύμφωνα με τις προγενέστερες του ανωτέρω χαρακτηρισμού διατάξεις, στα ακίνητα ή στα τμήματα των ακινήτων που είναι άρτια και οικοδομήσιμα εφόσον αυτά εμπίπτουν εντός ζώνης 200μ από τον άξονα εθνικών ή επαρχιακών οδών ή εντός ζώνης 150μ από τον άξονα δημοτικών οδών. Στις περιπτώσεις που ο χαρακτηρισμός της γεωργικής γης – γης υψηλής παραγωγικότητας έχει επέλθει με την έγκριση ΓΠΣ ή ΖΟΕ, τα άρτια και οικοδομήσιμα τμήματα των ακινήτων που εμπίπτουν σε ζώνη 200μ από τον άξονα εθνικών και επαρχιακών οδών, μπορούν να οικοδομηθούν με τις προγενέστερες των ΓΠΣ – ΖΟΕ πολεοδομικές διατάξεις. Εάν ιδιοκτησία εμπίπτει εν μέρει εντός της ανωτέρω ζώνης και εν μέρει εκτός αυτής, τότε στην περίπτωση που το εντός της ζώνης τμήμα δεν έχει την απαιτούμενη αρτιότητα, θεωρείται ότι εντός της ζώνης περιλαμβάνεται τμήμα της ιδιοκτησίας μεγέθους που αντιστοιχεί στην αρτιότητα αυτή, κατ’ αντιστοιχία των διατάξεων περί τεμνόμενων οικοπέδων του άρθρου 7 του από 24.4.1985 Π. Δ/τος (181 δ’) όπως ισχύει. Τα ανωτέρω ισχύουν μέχρι την έκδοση της προβλεπόμενης ΚΥΑ της παρ. 2 του άρθρου 45 του ν. 2637/1998. Για την εφαρμογή της συγκεκριμένης διάταξης σχετικώς με την έννοια των δημοτικών οδών σημειώνουμε τα ακόλουθα : ? Από τα άρθρα 2 και 3 του Ν.3155/1955 προβλέπεται ειδική διαδικασία για την ανακήρυξη και τον καθορισμό των εθνικών και επαρχιακών οδών. ? Αντίθετα δεν προβλέπεται διαδικασία χαρακτηρισμού οδών ως δημοτικών. Η απόκτηση του ιδιαίτερου γνωρίσματος μιας οδού ως δημοτικής αποτελεί πραγματικό ζήτημα εφόσον ο νόμος δεν προβλέπει ειδική διαδικασία που να προσδίδει μια τέτοια ιδιότητα (ΑΠ.1038/1994,3174/2009). Ο χαρακτηρισμός μιας οδού ως δημοτικής εναπόκειται στο όργανο εκείνο στο οποίο ανήκει κάθε φορά η αρμοδιότητα για την έκδοση σχετικής με τον ως άνω χαρακτηρισμό ή που προϋποθέτει τον χαρακτηρισμό πράξης (ΣΤΕ 2604/2008,4777/1995). Σε κάθε περίπτωση δημοτικοί οδοί θεωρούνται οι αναγνωρισμένοι ως τέτοιοι μέχρι σήμερα καθώς και όλοι οι δρόμοι εντός σχεδίου πόλεως, εντός ορίων οικισμού καθώς επίσης και αυτοί που εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου ή και συντηρούνται από αυτόν και σε εκτός σχεδίου περιοχές. Σύμφωνα με τα παραπάνω, όπου οι αρμόδιες υπηρεσίες για την έκδοση διοικητικών πράξεων ( ΥΔΟΜ π.χ) έχουν κρίνει στο παρελθόν την ύπαρξη δρόμων και τον κοινόχρηστο χαρακτήρα αυτών, παρεμπιπτόντως στα πλαίσια έκδοσης διοικητικής πράξης (άδειας δόμησης π.χ με πρόσωπο σε κοινόχρηστο δρόμο, βεβαίωση αρτιότητας και οικοδομησιμότητας) στα χωρικά πλαίσια του Δήμου αρμοδιότητάς τους, αυτοί οι δρόμοι θεωρείται ότι εξυπηρετούν ανάγκες του Δήμου και για την εφαρμογή της διάταξης νοούνται ως δημοτικοί δρόμοι. Επισημαίνεται ότι μετά τον ν.3852/2010 δεν υφίσταται διάκριση μεταξύ κοινοτικών και δημοτικών οδών. 8. Παρ. 11β: Η διάταξη διευκρινίζει ότι τυχόν διοικητικές πράξεις που έχουν εκδοθεί μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου, χωρίς να έχουν λάβει υπόψη τον χαρακτηρισμό της γης ως υψηλής παραγωγικότητας, είναι έγκυρες και ισχυρές εφόσον δεν έχουν ακυρωθεί αμετάκλητα από τα αρμόδια δικαστήρια. Για τα ακίνητα αυτά, ισχύουν οι διατάξεις της παρ. 11α. Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ & ΑΣΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ1 point
-
Λάθος, θα πας για ανανέωση. Ούτε καινούριο βιβλίο θα πάρεις, θα αναρτήσεις φωτογραφίες του προηγούμενου απ όλες τις σελίδες των προηγούμενων ετών. Φρόντισε μόνο να έχουν σφραγίδες και υπογραφές.1 point
-
Αν πελάτης σου είναι η συμβολαιογράφος, παραίτηση με εξόφληση της δουλειάς σου. Αν όχι, επικοινωνία με τον πελάτη σου για να αλλάξει συμβολαιογράφο.1 point
-
Μάλιστα... Εγώ πάντως εφόσον είναι προ του 1955 και δεν έχει ΚΑΜΙΑ μεταγενέστερη αυθαίρετη κατασκευή θα το δήλωνα "νόμιμο" αφού το τεκμηρίωνα στην τεχνική περιγραφή. Στα δε αρχεία της ταυτότητας θα έβαζα κανονικά τις αποτυπώσεις μου. Σε καμία περίπτωση δεν θα έκανα δήλωση στον Ν.4495/17 αφού η περίπτωση αυτή ανήκει στις εξαιρέσεις της παρ. 2 του άρθρου 82 του Ν.4495/17.1 point
-
Μονοζωνικό θα βρείς μόνο ως αυτόνομο πίνακα αυτόματης κατάσβεσης που δεν ξέρω αν πληρεί τις προϋποθέσεις που χρειάζεσαι. Πχ αν δέχεται κομβίο για χειροκίνητη ενεργοποίηση και τι είδους κομβίο γιατί άλλα τα συνήθη και άλλα της αυτ. κατασβ. που είναι διαφορετικά πιστοποιημένα.1 point
-
Μήπως θα έπρεπε η προσθήκη αρνητικών κ' θετικών "ψήφων" να συνοδεύεται και από την εμφάνιση αυτού που τις βάζει???..... Κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσει να υπάρχει η ασφάλεια (κατ' εμέ ασυδοσία) της ανωνυμίας.... Υ.Γ. Δεν συμφωνείς με κάτι???.... απόλυτα σεβαστό..... Αιτιολόγησε το όμως.....-1 points
-
Ποια επιχειρησιακή σύμβαση; Εκείνη που είχε βασικούς μισθούς από το 2011 και τώρα πανηγυρίζουν που πήραν 1,5% αύξηση το 2022 με πληθωρισμό 10%+; Κατάλαβα!😅 1)Συμπάθα με αλλά τα παρακάτω (μερικά απ' όσα είμαι σε θέση να γνωρίζω)... -Να κάνεις αίτηση Μάιο-Ιούνιο του 2022, όπου να 'ναι να μπαίνει Μάρτης του 2023 κι ακόμη να μην έχουν «αποφασίσει» (λες και δεν ξέρουν ποιους και ποιες), λες κι οι υποψήφιοι περιμένουν τα ΕΛ.ΠΕ. πότε θα τους κάνουν την «τιμή» να τους προσλάβουν, -Να τρέχεις από πίσω τους (ανάλογα πότε θα τους τη βαρέσει να προχωρήσουν τη διαδικασία) ακολουθώντας πιστά τις προθεσμίες που σου ορίζουν (για εξετάσεις, συνεντεύξεις κ.λπ.), χωρίς καμία εξαίρεση και για κανένα λόγο (φαντάζομαι και για notice period τώρα που θα γίνουν προσλήψεις ούτε λόγος), -Να σου λένε «ΑΥΤΟΙ είναι οι όροι, ΑΥΤΑ είναι τα λεφτά κ.λπ. κι ΑΜΑ σ' αρέσουν» χωρίς κανένα απολύτως περιθώριο διαπραγμάτευσης! ...δε νομίζω ότι συμβαίνουν σε καμία σοβαρή επιχείρηση, ακόμη και στην άθλια αγορά εργασίας της Ελλάδας! 2)Να υποθέσω ότι το ενδεχόμενο να δει κάποιος τη σύμβαση, να μην του αρέσει το περιεχόμενο και ν' αρνηθεί να την υπογράψει δεν παίζει; Μήπως τους δεσμεύουν και με τίποτα ρήτρες ότι αν τυχόν τους πει κανείς «όχι» και τους πληγώσει τον εγωισμό θα τους πληρώνει κι αποζημίωση;-1 points
-
α)Δεν κάνω πλάκα ούτε trollάρω, ειλικρινά έχω αυτή την απορία (αν έχει επιπτώσεις το «όχι» που ενδεχομένως πει κάποιος αν θελήσουν να τον προσλάβουν) γιατί μ' αυτά που μαθαίνω για τα ΕΛ.ΠΕ. και τον τρόπο που μεταχειρίζονται τους υποψηφίους τους δε θα μου έκανε καθόλου εντύπωση αν ίσχυε κάτι τέτοιο...π.χ. για όποιον θέλουν να τον προσλάβουν και δε δεχτεί, 1.000€ πρόστιμο!😅 β)Αν ισχύει πως ΟΠΟΙΟΣ προσλαμβάνουν πληρώνεται με βάση τους όρους της ισχύουσας επιχειρησιακής σύμβασης τότε α)ο μισθός είναι διαφορετικός για τον καθένα (ανάλογα με το τι επιδόματα δικαιούται π.χ. αν είναι παντρεμένος, αν έχει 1 ή 5 ή 10 έτη προϋπηρεσίας που μπορεί να «αναγνωρίσει», αν έχει επιπλέον μεταπτυχιακό/διδακτορικό κ.λπ.) και β)οι μισθοί είναι ως επί το πλείστον της πλάκας αν αναλογιστούμε 1)το μέγεθος, τα κέρδη κ.λπ. της εταιρείας (μιλάμε για ποσοστά κερδοφορίας που θα ζήλευε κι η Samsung, που λέει ο λόγος), 2)τις συνθήκες εργασίας (όποιος κάτσει εκεί 15+ χρόνια ειδικά αν δουλεύει εκτός γραφείων έχει εξασφαλισμένο καρκίνο του πνεύμονα ως τα γεράματα) και 3)τα γενικότερα οικονομικά δεδομένα του 2023 (ενοίκια στο Θεό και συνεχώς αυξανόμενα, πληθωρισμός στα ύψη κ.λπ.)...ακόμη και επί 17 να πολλαπλασιάσεις κι όσα επιδόματα κι αν προσθέσεις είναι τόσο χαμηλά αυτά τα κλιμάκια που δε βγάζουν καλό μισθό! Πρέπει να έχεις π.χ. 15-20 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας (σοβαρή και συναφή με τη θέση όχι να 'χαμε να λέγαμε, δεν αναγνωρίζουν ό,τι εμπειρία να 'ναι), extra μεταπτυχιακό, να είσαι παντρεμένος, να έχεις καναδυό παιδιά κ.λπ. κ.λπ. για να φτάσεις να πάρεις γύρω στα 50 μικτά το χρόνο, χρήματα τα οποία όπως καταλαβαίνεις ένας άνθρωπος μ' αυτά τα προσόντα θα τα βρει x2 κι x3 είτε σε μεγάλες εταιρείες ή/και μεγάλα έργα στην Ελλάδα, είτε στο εξωτερικό...καλά όσο για μηχανικούς Τ.Ε. δεν το αναλύω καν, οι άνθρωποι δουλεύουν τζάμπα εκεί πέρα και τρέχουν στα γεράματα για κατατακτήριες στις πολυτεχνικές μπας και τους κάνουν καμιά μετάταξη σε θέση Π.Ε. και βγάλουν κάνα φράγκο! Κι εννοείται ότι για σκηνικά του τύπου «μπλοκάκι», «τιμολόγιο» (από εταιρεία), «μαύρα» κ.λπ. μπας και γλυτώσεις εισφορές και κάνα φόρο ούτε συζήτηση! Μισθωτός, όλα δηλωμένα κι ένα σκασμό λεφτά σε φόρους κι εισφορές μέχρι να σαπίσεις!😏-1 points
-
Απ' όσο ξέρω (ας με διορθώσει κάποιος γνώστης αν κάνω λάθος) όλοι όσοι προσλαμβάνουν για πρώτη φορά μπαίνουν στο εισαγωγικό της κατηγορίας τους (οι διπλωματούχοι στο «8» αν θυμάμαι καλά)... Ανεβαίνεις κλιμάκιο κάθε 3 χρόνια (οι αντίστοιχες «τριετίες» που ισχύουν γενικά για τους μισθωτούς στην Ελλάδα) και για κάθε χρόνο προηγούμενης προϋπηρεσίας που σου αναγνωρίζουν +2,5% χρονοεπίδομα! Όσο για προαγωγή, μετάταξη από Τ.Ε. σε Π.Ε. κ.λπ. ανάλογα το βύσμα σου!😋-2 points
-
Ναι! Κι αναρωτιέμαι: κάτι μεγαλοστελέχη που προσλαμβάνουν κατά καιρούς (αυτοί είναι το «καλό» σενάριο), κάτι προσλήψεις παιδιών, ανηψιών κ.λπ. βουλευτών και υπουργών (π.χ. υιός Παπαγγελόπουλου) με κάτι μισθούς 90-100+ χιλιάδων κ.λπ. από αυτή τη σύμβαση τα πήραν; Ή μήπως αυτή η σύμβαση αφορά μόνο την «πλέμπα» (όσους δηλαδή προσπαθούν να πάρουν θέση στα ΕΛ.ΠΕ. μέσω προκηρύξεων) κι οι υπόλοιποι παζαρεύουν ελεύθερα το μισθό που γουστάρουν;-2 points
-
α)Ευχαριστώ για την πληροφορία, αυτή ήταν η μόνη μου απορία! β)Το ξέρω, κλασικό δημοσιοϋπαλληλικό scheme αμοιβών με πολλά και διάφορα επιδόματα για να έχει κι ο εργαζόμενος την αίσθηση ότι είναι «προνομιούχος» (που οκ, σε σχέση με το μέσο φουκαρά που εργάζεται σ' έναν μικρομεσαίο εργολάβο ή σ' ένα τεχνικό γραφείο είναι και μάλιστα αρκετά)...-2 points
-
-3 points
-
Ότι έχω γράψει είναι fact...στο payroll των ΕΛ.ΠΕ. είσαι και θίχτηκες τόσο πολύ (εσύ και καναδυό κάφροι που μου έβαλαν αρνητική); Παρατήρηση Ανάρμοστη συμπεριφορά προς συμμετέχοντες. ΟΦΦ τόπικ Λαμβάνεις ποινή Didonis-3 points
-
Όποιος γουστάρω! Δεν ήξερα ότι έπρεπε να σου ζητήσω και την άδεια για το τι θα γράψω και που... Παρατήρηση Ανάρμοστη συμπεριφορά προς συμμετέχοντες. ΟΦΦ τόπικ Λαμβάνεις ποινή Didonis-3 points
-
α)Το πρόβλημα σου είναι ακριβώς το αντίθετο (ότι δεν είμαι άσχετος, ότι ξέρω πολύ καλά τι γράφω κι ό,τι γράφω είναι «embarrassing» για σένα, γι' αυτό και η αντίδραση)... β)Θα σου σερβίρω τον καφέ της παρηγοριάς, αφού κόψω πρώτα το τιμολόγιο των 7.000€+Φ.Π.Α. για το Φεβρουάριο γιατί αύριο είναι κι αργία...άντε και καλό ξημέρωμα!-3 points
-
Πρώτα θα μου πεις εσύ τι είναι αυτό που έγραψα το οποίο με καθιστά «άσχετο με το θέμα»...-3 points
-
Τι να κάνουμε, άλλοι παζαρεύουν αμοιβές με σοβαρές πολυεθνικές για να τους κάνουν τη δουλειά και τα κονομάνε κι άλλοι περιμένουν μπας και μπουν σε καμιά Δ.Ε.Κ.Ο. και πάρουν κάνα ψίχουλο απ' τις συλλογικές συμβάσεις! Δεν είναι αυτό το θέμα μας όμως...περιμένω να μου πεις τι είναι αυτό που έγραψα σε σχέση με τα ΕΛ.ΠΕ. που με καθιστά «άσχετο με το θέμα»! Παρατήρηση Ανάρμοστη συμπεριφορά προς συμμετέχοντες. ΟΦΦ τόπικ Λαμβάνεις ποινή Didonis-3 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-