Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.157


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      19.064


  3. Skrats

    Skrats

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      841


  4. civilpablo

    civilpablo

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      344


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 26/07/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Αν βλεπει στο δρομο διπλα στην εκκλησια, 1100.
    2 points
  2. Έχει παρακράτηση 20%. Σε ερώτηση που είχα κάνει, μου είχαν πει πως δεν απαιτείται να εκδοθεί τιμολόγιο, προφανώς δεν πληρώνεται ΦΠΑ, αλλά μας κάνουν παρακράτηση που την αποδίδουν στο εφορία στο ΑΦΜ μας. Δηλαδή στο εισόδημά μας θα φαίνεται το έσοδο και θα χει γίνει παρακράτηση φόρου 20%.
    1 point
  3. @theofani Η απαίτηση για παραχώρηση σε κοινή χρήση στο συνολικό μήκος προσώπου σε όλους τους δρόμους, αποσαφηνίστηκε με την απόφαση 78933/10889/90. Καμία δικαιολογία δεν υπάρχει ειδικά αν η άδεια εκδόθηκε μετά την ημερομηνία αυτή όπου προφανώς εκδόθηκε λανθασμένα, αφού δεν παραχωρήθηκε εδαφική λωρίδα και στους δυο δρόμους, ώστε το ημιπλάτος των οδών στο συνολικό μήκος προσώπου του οικοπέδου, να γίνει 2 μέτρα. Από άποψη αρτιότητας δεν μας επηρεάζει διότι η νομοθεσία λέει ότι η παραχωρηθείσα λωρίδα δεν επηρεάζει την αρτιότητα του οικοπέδου, η οποία καθορίζεται με βάση το αρχικό εμβαδόν προ παραχώρησης. Μας επηρεάζει όμως στην επιτρεπόμενη δόμηση και κάλυψη που καθορίζονται βάσει της επιφάνειας του οικοπέδου μετά την παραχώρηση (στο καθαρό εμβαδόν). Εικάζω ότι ενημέρωση Ο.Α δεν μπορεί να γίνει διότι επηρεάζεται το δ. κάλυψης. Αναθεώρηση πάλι δεν μπορεί να γίνει διότι η άδεια έχει μάλλον λήξει. Νομίζω ότι η πιο "ανώδυνη" λύση, από τη στιγμή που το μικρότερο οικοπεδικό εμβαδόν δεν συντελεί σε υπέρβαση Σ.Δ και δεν έχεις κάποια παραβίαση σε πλάγια απόσταση ή οικοδομική γραμμή, από το υφιστάμενο αδειοδοτημένο κτίριο, είναι να θεωρήσεις την Ο.Α καλώς εκδοθείσα και να κάνεις σήμερα την παραχώρηση και στον άλλο δρόμο, εκδίδοντας τη νέα άδεια επισκευών. Μια άλλη λύση είναι να κάνεις υπαγωγή στο Ν. 4495 για νομιμοποίηση λόγω διαφορετικού τοπογραφικού και διαφορετικού δ. κάλυψης πληρώνοντας το παράβολο, αλλά προσωπικά πιστεύω ότι κάνοντας το πρώτο (υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχεις παραβίαση σε πολεοδομικά μεγέθη λόγω του ελαφρώς μικρότερου εμβαδού οικοπέδου) μπορείς να το προχωρήσεις. Τέλος, να προσθέσω ότι πριν από όλα θα πρέπει να εξετάσεις, αν εκείνος ο δρόμος που έδειξαν τότε στο τοπογραφικό της Ο.Α ήταν όντως κοινόχρηστος κοινοτικός δρόμος και όχι κάποια τετράμετρη λωρίδα που είχε ίσως παραχωρηθεί από "τυφλό" οικόπεδο, είτε ενδεχομένως, κάποιος δρόμος που ίσως να μην ήταν καν κοινόχρηστος και να δείχτηκε εσφαλμένα.
    1 point
  4. Ποινικό μητρώο μπορεί να ζητηθεί από τον έλεγχο όταν πωλείται αλκοόλ.
    1 point
  5. 1100 Εκτός αντικειμενικού το 2016, άρα 500. Στείλε ΕΓΣΑ
    1 point
  6. Mε τις τότε διατάξεις (ΦΕΚ-795/Δ/13-7-93), η άδεια ίσχυε για 4 χρόνια και αν δεν γινόταν καμία εργασία, έκανες αναθεώρηση για άλλα 4 μέχρι αποπερατώσεως σκελετού. Αν δεν είχες ολοκληρώσει την οικοδομή, πριν την λήξη της αναθεώρησης έκανες νέα αναθεώρηση για παράταση επ αόριστο (μέχρι αποπερατώσεως). Λογικά, έτσι όπως τα λες, δεν έγινε κάποια τέτοια αναθεώρηση, οπότε η άδεια έληξε.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.