Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      9.027


  2. eg0n

    eg0n

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      32


  3. als

    als

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      99


  4. papathvas

    papathvas

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      383


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/08/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλημέρα! Αδερφέ το έκανα να τρέξει σε Progecad.. Άλλαξα την γλώσσα του συστήματος του υπολογιστή σε ελληνικά και τα καταφερα...
    1 point
  2. Καλημέρα! Από μια γρήγορη ανάγνωση που έκανα στο documentation του λογισμικού προκύπτει ότι μπορεί να τρέξει lisp αλλά χρειάζονται προσαρμογές. Αν υπάρχει ενδιαφέρον από αρκετούς, μπορώ ενδεχομένως να κάνω μια επαφή με τον αντιπρόσωπό τους στην Ελλάδα και να ζητήσω να μου δώσουν μια άδεια χρήσης του progecad ώστε να κάνω τις όποιες προσαρμογές. Copy-paste από κάποια παλιά έκδοση autocad δουλεύει;
    1 point
  3. «Σπάνε τα κοντέρ» τα ελληνικά αεροδρόμια και – όπως όλα δείχνουν – θα επιτύχουν νέο ρεκόρ επιβατικής κίνησης το 2023. Από τα στατιστικά στοιχεία της ΥΠΑ, προκύπτει στο 7μηνο αύξηση επιβατικής κίνησης +17,3% σε σχέση με το 2022 και +11,9% σε σχέση με το 2019. Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) ανακοίνωσε ότι, από τα προσωρινά στατιστικά στοιχεία Ιουλίου 2023 και επταμήνου 2023, για το σύνολο των αεροδρομίων της χώρας (Αεροδρόμιο Αθήνας «Ελευθέριος Βενιζέλος», 24 αεροδρόμια διαχείρισης ΥΠΑ, 14 περιφερειακά αεροδρόμια διαχείρισης Fraport Greece) προκύπτει ότι καταγράφεται σημαντική αύξηση της επιβατικής κίνησης σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022 και του 2019. Οι επιβάτες Ο φετινός Ιούλιος κατέγραψε αύξηση διακίνησης επιβατών κατά +7,6% σε σύγκριση με το 2022 και κατά +14,2% σε σύγκριση με το 2019, καθώς το 2023 διακινήθηκαν 11.342.154, το 2022 διακινήθηκαν 10.539.545 και το 2019 διακινήθηκαν 9.930.332 επιβάτες. Ειδικότερα, για το επτάμηνο του έτους 2023 στην Ελλάδα (Ιανουάριος/Ιούλιος 2023) το σύνολο των διακινούμενων επιβατών στα αεροδρόμια, (αφίξεις και αναχωρήσεις επιβατών εξωτερικού και εσωτερικού), έφτασε τα 38.777.081, έναντι 33.058.215 το αντίστοιχο διάστημα του 2022 και 34.656.788 επιβατών το 2019. Από τα ανωτέρω στατιστικά στοιχεία, προκύπτει αύξηση επιβατικής κίνησης +17,3% σε σχέση με το 2022 και αύξηση +11,9% σε σχέση με το 2019. Οι πτήσεις Όσον αφορά τα στατιστικά στοιχεία για τις πτήσεις (αφίξεις και αναχωρήσεις αεροσκαφών εσωτερικού και εξωτερικού) Ιουλίου 2023 πραγματοποιήθηκαν 81.984 πτήσεις, έναντι 84.875 το 2022 και 76.370 πτήσεων το 2019, με την αεροπορική κίνηση να σημειώνει μείωση -3,4%, σε σύγκριση με το 2022 και αύξηση +7,4% σε σύγκριση με το 2019. Από τα στατιστικά στοιχεία πτήσεων για το επτάμηνο του έτους 2023 (Ιανουάριος/Ιούλιος 2023) προκύπτει ότι έγιναν 306.929 πτήσεις το 2023, έναντι 298.505 το 2022 και 290.859 πτήσεων το 2019, με την αεροπορική κίνηση επταμήνου 2023 να σημειώνει άνοδο +2,8% σε σύγκριση με το 2022 και αύξηση +5,5% σε σύγκριση με το 2019.
    1 point
  4. 1250 για πρόσοψη σε Μοναστηρίου, αν βλέπεις μόνο στη Φιλίππου ξαναγράψε.
    1 point
  5. Την 1η Νοεµβρίου τίθεται σε πλήρη παραγωγική λειτουργία ο ηλεκτρονικός φάκελος ακινήτου, όπου θα είναι συγκεντρωμένα όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά για τη μεταβίβαση των ακινήτων. Ωστόσο, σε πρώτη φάση και μέχρι να επεκταθεί το κτηματολόγιο σε όλη την επικράτεια οι μεταβιβάσεις θα αφορούν μόνο ακίνητα που βρίσκονται σε περιοχές που έχουν κτηματογραφηθεί και λειτουργεί κτηματολογικό γραφείο. Έτσι λοιπόν οι συμβολαιογράφοι θα μπορούν να αντλούν τα απαραίτητα δικαιολογητικά και να ολοκληρώνουν σε σύντομο χρονικό διάστημα τα σχετικά συμβόλαια, χωρίς να χρειάζεται να περιμένουν από τους δήμους, την εφορία ή άλλους φορείς του ελληνικού Δημοσίου να τα εκδώσουν. Ειδικότερα: – Οι συμβολαιογράφοι εισέρχονται στην πλατφόρμα, αφότου αυθεντικοποιηθούν με τη χρήση των προσωπικών τους κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και του Taxisnet και κατόπιν με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων του Μητρώου Συμβολαιογράφου, προκειμένου να πιστοποιηθεί η ιδιότητά τους για τη χρήση της πλατφόρμας. Παράλληλα και οι συμβαλλόμενοι (αγοραστές και πωλητές) εισέρχονται στην πλατφόρμα με τη χρήση των προσωπικών τους κωδικών. – Ο συμβολαιογράφος με την είσοδό του στην ηλεκτρονική πλατφόρμα υποβάλλει αίτημα μεταβίβασης εισάγοντας τους ΑΦΜ του αγοραστή και του πωλητή. Κατόπιν προσκαλεί τα συμβαλλόμενα μέρη μέσω της πλατφόρμας ώστε να αποδεχτούν το αίτημα μεταβίβασης και να παράσχουν τις αναγκαίες εξουσιοδοτήσεις. – Ο πωλητής εισέρχεται στην πλατφόρμα και κατόπιν στο αίτημα μεταβίβασης που δημιούργησε ο συμβολαιογράφος, ώστε να επιλέξει το ακίνητο που θα μεταβιβασθεί και παράλληλα να εξουσιοδοτήσει τον συμβολαιογράφο για να προβεί στη συλλογή εγγράφων και πληροφοριών και σε όλες τις αναγκαίες ενέργειες για τον σκοπό της σύνταξης της συμβολαιογραφικής πράξης. – Ο αγοραστής αμέσως μετά εισέρχεται στην πλατφόρμα ώστε να αποδεχθεί την πρόσκληση και να εξουσιοδοτήσει τον συμβολαιογράφο να προβεί στη συλλογή των εγγράφων.
    1 point
  6. Όπως και να το πω εγώ, που μπορώ να το πω πάπια, υπαίθριο χώρο, νόμιμο τμήμα μη οικοδομησιμου οικοπέδου ακόμη και ακάλυπτο να το πω, το θέμα είναι ότι πολεοδομικά δεν είναι ακάλυπτος. Όπως και σε ενα άρτιο και οικοδομήσιμο οικόπεδο 100τμ που έχει 0τμ χτισμένα, τα "υπόλοιπα" 100τμ δεν είναι ακάλυπτος. Το 2ο σκέλος με τα παράθυρα δεν κατάλαβα πως προέκυψε στη συζήτηση.
    1 point
  7. Καλησπέρα, έχεις δίκιο μπέρδεψα τις προσόψεις στο συγκεκριμένο. Η τιμή είναι 3200 και όχι 1550 (αυτή ήταν για πρόσοψη στην Β. Γεωργίου). Δεν αλλάζει κάτι δυστυχώς που το διαμέρισμα βλέπει στον ακάλυπτο, χρεώνεσαι την τιμή ζώνης της Αλ. Μιχαηλίδη, ήτοι τα 3200. Σόρρυ για το λάθος, την επόμενη φορά στείλε ΕΓΣΑ για καλύτερο εντοπισμό.
    1 point
  8. Με μεγάλη καθυστέρηση να σου απαντήσω ότι στη νέα έκδοση 1.0.2 έχεις τη δυνατότητα να αλλάζεις τα δεκαδικά και να απενεργοποιείς τον έλεγχο για self overlap. Κατά συνέπεια δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιείς πλέον το tc_noself. Καλή συνέχεια!
    1 point
  9. Έναν εναλλακτικό τρόπο που ακολουθώ τις περισσότερες φορές είναι ο παρακάτω: Τοποθέτηση στάσεων με καλή ορατότητα για GPS περιμετρικά της περιοχής αποτύπωσης. Συνήθως 4-5 στάσεις. Μέτρημα με RTΚ και σε average των 2 λεπτών για κάθε στάση. Αν έχεις και μανταλάκι ακόμη καλύτερα. Στήνεις total σε μια στάση, και μηδενίζεις σε μια δεύτερη, (με μεγάλη απόσταση μεταξύ τους αν είναι δυνατόν) Βάζεις συντελεστή Κ στο TS, αποτυπώνεις την στάση μου μηδένισες με διαφορετικό όνομα και ξεκινάς να μετράς. "περνάς" την όδευσή σου από όλες τις στάσης μου μέτρησες με το GPS. Ραπορτάρεις ξεχωριστά τα σημεία από το GPS και από το TS. Πετάς το μπλοκ με τα σημεία του TS στην αποτύπωση του GPS και βλέπεις στις στάσεις αν είσαι μέσα στους 2-3cm. Σε περίπτωση που κλωτσάνε, όπως είναι το μπλοκ του TS κάνουμε την απαραίτητη "μετατόπιση" και "στροφή". Scale δεν το προτιμώ συνήθως, καθώς οι μετρήσεις του TS έχουν την απαραίτητη εσωτερική ακρίβεια. ο παραπάνω τρόπος περιγράφεται σαν "Εξάρτηση από 1 σημείο και προσανατολισμό και έλεγχο στη συνέχεια στο γραφείο"
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.