Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      26.345


  2. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      7.487


  3. Σερίφης

    Σερίφης

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      209


  4. myri

    myri

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      7.018


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 31/12/2023 in Δημοσιεύσεις

  1. εισαι εδω αρθρο 29 ιζ) εσωτερικές διαρρυθμίσεις, καθώς και εργασίες αλλαγής χρήσης για τις οποίες σύμφωνα με το άρθρο 5 του ν. 4067/2012, όπως ισχύει, δεν απαιτείται η έκδοση οικοδομικής αδείας, με την προϋπόθεση ότι δεν θίγονται τα στοιχεία του φέροντος οργανισμού του κτιρίου και δεν μεταβάλλονται προς το δυσμενέστερο τα φορτία και η κατηγορία σεισμικής σπουδαιότητας σύμφωνα με τον ΕΑΚ. αρθρο 30 [δεν θεωρω οτι εισαι σε αυτο] β) μικρής έκτασης εσωτερικές επισκευές ή διασκευές που δεν μεταβάλλουν τη φέρουσα κατασκευή του κτιρίου, καθώς και κατασκευές που απαιτούνται για τη μετακίνηση ή την κάθε μορφής εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία ή εμποδιζόμενων ατόμων. Δεν συμπεριλαμβάνεται η κατασκευή ανελκυστήρα της παρ. 2 του άρθρου 27 του ν. 4067/2012 (Α΄ 79), δες και το ΦΕΚ Β 1843/20 με αναλυση των περιπτωσεων
    3 points
  2. Όχι, δεν ισχύει. Δεν είναι θέμα γράμματος ή πνεύματος νόμου. Η διατύπωση είναι σαφέστατη. Αντιθέτως, ο διαχωρισμός είναι σαφής και στο παράρτημα. Αναφέρεσαι στο δεύτερο τετραγωνίδιο όπου επιλέγεις «ναι» είτε η περιοχή είναι εντός σχεδίου είτε εντός οικισμού. Με το διαζευκτικό δηλώνεται ο διαχωρισμός των δύο περιπτώσεων που, για το συγκεκριμένο τετραγωνίδιο, οδηγούν στην ίδια επιλογή.
    2 points
  3. Εάν υπάρχει επιβλέπων, έχει προφανώς δώσει την (αρνητική) απάντησή του και ο ενδιαφερόμενος ψαρεύει απόψεις από το φόρουμ για πιθανή αντιπαράθεση. Εάν δεν υπάρχει επιβλέπων, πρόκειται για αυθαίρετο. Κάτι τέτοιο υποψιάζομαι, μιας και λέει ότι το έχει ξανακάνει. Και στις δύο περιπτώσεις δεν πρέπει να εμπλεκόμαστε. Τόσο σοβαρά τεχνικά θέματα δεν (πρέπει να) τα συζητάμε με ιδιώτες
    2 points
  4. Όταν ανεβάζεις το Β' ΠΕΑ στην πλατφόρμα του προγράμματος, ελέγχει την εξοικονόμηση που πέτυχες και την συγκρίνει με αυτή που υποσχέθηκες στο σενάριο του Α' ΠΕΑ και σου υπολογίζει και το ποσοστό της μείωσης της επιδότησης αν είσαι κάτω από το 90%. Δεν ξέρω γιατί δεν μου έχει τύχει έως τώρα, τι κάνει αν είσαι κάτω από το 70% Πάντως συμφωνώ ότι δεν θα έπρεπε, μετά την ένταξη στο πρόγραμμα όλων των αιτήσεων ακόμα κι εκείνων που δεν πληρούσαν τα αρχικά κριτήρια βαθμολόγησης, να εφαρμόζουν κριτήριο επίτευξης ποσοστού εξοικονόμησης. Είναι άδικο για αυτούς που έπιασαν τα κριτήρια βαθμολόγησης. Θα αρκούσε ο έλεγχος της ενεργειακής αναβάθμισης κατά 3 βαθμίδες.
    1 point
  5. Δεν κάνεις ποτέ αρμό σκυροδέτησης κάθετο σε δοκό με υποστήλωμα !
    1 point
  6. Η υπόθεση που εξετάζεις —ως προς το ιδιοκτησιακό καθεστώς— είναι απλή. Δικαίωμα υψούν σημαίνει δικαίωμα προσθήκης καθ' ύψος, αλλά όχι δικαίωμα αυθαίρετης προσθήκης καθ' ύψος. Αφού δεν υπάρχει υπόλοιπο συντελεστή δόμησης, το δικαίωμα υψούν είναι δώρον άδωρον. Χαρακτήρισες, στην αρχή, την αυθαίρετη κατασκευή ως σοφίτα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει στέγη, καθώς σοφίτα είναι ο «χώρος που βρίσκεται κάτω από την επικλινή στέγη». Τώρα λες ότι υπάρχει πλάκα δώματος. Σε αυτή την περίπτωση, προφανώς, δεν μπορεί να υπάρξει σοφίτα. Όπως και να 'χει, το πρόβλημα είναι του κληρονόμου της υπάρχουσας οικοδομής. Είτε έχει κατασκευάσει αυθαίρετη σοφίτα είτε έχει κάνει προσθήκη αυθαίρετου ορόφου, ιδιοκτήτης παραμένει ο ίδιος.
    1 point
  7. και για να το κάνουμε πιο κατανοητό η εμπειρία αφορά στο ΜΕΚ
    1 point
  8. 1)εφόσον έχεις υδραυλικές και ηλ εγκαταστάσεις κανονικά θες κανονική άδεια και όχι αδεια μικρής κλίμακας εκτός εάν δεν περιγραψεις όλες τις εργασίες μπορεί να κάνει αίτηση και ο μισθωτής αρκεί να έχει Υ.Δ. του ιδιοκτήτη πως επιτρέπει τις συγκεκριμένες εργασίες επίσης απαιτείται Υ.Δ. από τον ιδιοκτήτη πως δεν υπάρχουν αυθαίρετες κατασκευές για τις ΥΔ να κρατατάς αντίγραφο και για το αρχείο σου επίσης χρειάζεσαι εγκεκριμένο αντίγραφο της κάτοψης από το αρχείο της πολεοδομίας νέα κάτοψη της πρότασης τεχνική έκθεση εγκεκριμένο φωτοαντίγραφο Τοπογραφικού ή βεβαίωση κτηματολογίου βγάλε και 2 εξωτερικές φωτογραφίες καλού κακού (χωρίς να φαίνονται AC ή τεντες) μην τις καταθέσεις αμέσως, παρα μόνο εάν στις ζητήσουν 2) δεν είμαστε σοβαροί θα κάνει εργασίες 30.000 ευρώ κατ'ελάχιστον και τσιγκουνέυεται την άδεια; η κανομική άδεια έχει 1.500-2.000ευρω+ΦΠΑ και extra επίβλεψη η άδεια μικρής κλίμακας εκτιμάται λιγότερο είσης θέλει οπωςσδήποτς κάδο για τα μπάζα με άδεια από το δήμο ή και την τροχαία 3)δεν υπάρχει τυποποίηση αλλά ενημέρωσέ τον πως κανονικά θέλει οικοδομική άδεια ένσημα ΙΚΑ κλπ διότι αν δε βγάλει άδεια θα πλακώσουν όλες οι υπηρεσίες καλά έτσι και έχει γείτονα δικηγόρα δεν τη γλιτώνει την καταγκελία και καθημερινές απειλές 4)ναι, το είπαμε και πριν
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.