Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ssouanis

    ssouanis

    Core Members


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      4.248


  2. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.434


  3. Πλήθων

    Πλήθων

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      42


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      17.110


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/06/2023 σε όλες τις περιοχές

  1. Version 3.00

    493 downloads

    Υπολογιστικό φύλλο excel για εισαγωγή παρεμβάσεων και προϋπολογισμού στα πλαίσια του προγράμματος ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2023 - ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙΙ που εξυπηρετεί στον έλεγχο του συνολικού προϋπολογισμού και των επιμέρους παρεμβάσεων σε σχέση με τα ανώτατα όρια (άνευ ΦΠΑ σύμφωνα με την ανακοίνωση του προγράμματος, και με ΦΠΑ 24% σύμφωνα με τον οδηγό εφαρμογής), και διευκολύνει την καταχώρηση της πρότασης παρεμβάσεων από τον ενεργειακό επιθεωρητή στην πλατφόρμα του προγράμματος. Εντός του φύλλου περιλαμβάνονται αναλυτικές οδηγίες για την χρήση του. Ο χρήστης έχει την αποκλειστική ευθύνη της ορθότητας των τιμών και των υπολογισμών, και της τήρησης των όρων, των προδιαγραφών και των προϋποθέσεων βάσει του οδηγού του προγράμματος "ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ 2023". Το υπολογιστικό φύλλο είναι διαθέσιμο στους συνάδελφους ενεργειακούς επιθεωρητές και δεν αποτελεί εμπορικό προϊόν με την έννοια ότι διατίθεται δωρεάν προς χρήση. Όποιος συνάδελφος θέλει να βοηθήσει, μπορεί να στείλει παρατηρήσεις ή σχόλια ή διορθώσεις έτσι ώστε να εντοπιστούν λάθη ή παραλήψεις ή δυνατότητες βελτίωσης που μπορεί να προκύψουν κατά την χρήση.
    1 point
  2. Ολόσωστη αντιμετώπιση!
    1 point
  3. Ας προστατεύσει το ΤΕΕ τους μηχανικούς γιατι η συγκεκριμένη εργασία δεν είναι για να μην κοιμόμαστε τα βράδια φοβοντας παρανοϊκους. Ότι οι τίτλοι έχουν προβλήματα εδώ και 100 χρόνια δεν είναι λόγως ακύρωσης προγενεστερου συμβολαίου, τώρα βρήκαν την βεβαίωση μηχανικου. Όταν πριν το 2011 μεταβιβαζαν ότι θέλανε, υπάρχει δεν υπάρχει η αποθήκη, το αυθαίρετο δωμάτιο κτλ κτλ, και δήλωναν λάθος εφορίες που αναγράφονται στο συμβόλαιο δεν υπήρχε πρόβλημα. Όταν κάνουν έτος 2023 αποδοχές κληρονομιάς ΟΤΙΝΑΝΑΙ, δεν είναι λόγως ακύρωσης συμβολαίου Όλα αυτά δεν μπορούσαν δηλαδή να τα προβλέψουν όταν γραφαν τους νόμους; Δεν δικαιούται δηλαδή κάποιος να κάνει ένα λάθος, να ξεχάσει κάτι; Δεν έχουν όλοι 30χρονια εμπειρία. Δεν μιλάμε για στατικά 10οροφης πολυκατοικίας, δεν κρίνονται ζωές εδώ.
    1 point
  4. @Κώστας Μπενίσης Σημασία έχουν οι τιμές του πίνακα. Τα σχόλια έχουν βοηθητικό–διευκρινιστικό ρόλο. Θεωρώ ότι η σωστή αντιμετώπιση είναι:
    1 point
  5. @ioakeim85 Σωστός είναι ο τρόπος διαβίβασης της απόδειξης λιανικής. Επιλέγεις "Αφαίρεση Εκδότη" και δεν ασχολείσαι με τα στοιχεία του. Στον λογαριασμό ρεύματος έχεις προηγούμενο ανεξόφλητο ποσό ή έκπτωση; Η Κατηγορία γραμμής: "Αρνητικό πρόσημο αξιών" μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για τακτοποιητικές εγγραφές. Εάν το σύνολο του λογαριασμού ισούται με το άθροισμα της καθαρής αξίας συν τον ΦΠΑ που αντιστοιχεί σε αυτήν μείον την έκπτωση, η διαβίβαση του τελευταίου ποσού γίνεται ξεχωριστά:
    1 point
  6. Έχεις δυο από τις περιπτώσεις (κατάτμηση και μη άρτιο-μη οικοδομήσιμο γήπεδο) του παραρτήματος Α που σε οδηγούν υποχρεωτικά να θεωρήσεις "οχι" στην Ο.Α και όλο το κτίριο με Υ.Δ. Στην περίπτωση αυτή πλάγιες αποστάσεις δεν ελέγχονται (απενεργοποιούνται στο σύστημα).
    1 point
  7. @ΚΑΝΑ} Στο συμβόλαιο αναφέρονται τα τ.μ. της ο.α., γιατί το νόημα της ανεκτής απόκλισης είναι ότι δεν χρήζει διόρθωσης το εμβαδόν όταν η απόκλιση των μετρήσεων είναι εντός της ανοχής. @Κώστας Μπενίσης} Πόσο μικρότερη είναι η επιφάνεια βάσει της δικής σου αποτύπωσης;
    1 point
  8. Θα γράψεις την πραγματοποιημένη επιφάνεια του διαμερίσματος και την ποσοστιαία μεταβολή που είναι μικρότερη της επιτρεπόμενης. Καλύτερα να μην χρησιμοποιήσεις τον όρο "υπέρβαση δόμησης".
    1 point
  9. @GeorgeEnveng Για να έχεις μπλοκάκι, πρέπει να κάνεις έναρξη εργασιών. Συνεπώς, θα έχεις σφραγίδα (και ψηφιακή υπογραφή) όπως όλοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, την οποία θα χρησιμοποιείς για οποιαδήποτε πράξη (συμπεριλαμβανομένης και της έκδοσης ΕΕΔΜΚ).
    1 point
  10. Λέγοντας «δώμα» εννοούμε —συνήθως— ταράτσα. Τότε έχεις ανοιχτό χώρο αποκλειστικής χρήσης και δεν τον καταχωρείς στον πίνακα επιφανειών. Τον αναφέρεις στην Περιγραφή Ιδιοκτησίας και την Τεχνική περιγραφή. Σε περίπτωση που εννοείς δωμάτιο (κλειστό χώρο), το δηλώνεις ως βοηθητικό χώρο με την επιφάνειά του και χρήση κατοικία.
    1 point
  11. Παρακαλώ για την ψηφοφορία των μελών του Φόρουμ.
    1 point
  12. Μην ξεχνάμε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πετύχουμε ακριβώς τις διαστάσεις των σχεδίων. Πρέπει να ελέγξεις αν είσαι εντός του ±2% αφαιρώντας επιχρίσματα / επικαλύψεις. Για την στρεβλότητα είσαι 100% σίγουρος; Μήπως απλά δεν έχεις καμία παράβαση;
    1 point
  13. @Pavlos33 Προσωπικά, αυθαίρετες επεκτάσεις που έχουν μετρήσει στη δόμηση τις καταχωρώ ΔΔ. Αν όχι, τότε ΥΔ. Η εγκ2 στην ουσία ξεδιάλυνε το συγκεκριμένο θέμα... Υπόγεια που έχουν αλλάξει χρήση από ΒΧ σε ΚΧ φυσικά θα υπολογισθούν με ΥΔ. @dimitris GM τα κοινόχρηστα συνήθως με τους προηγούμενους ΓΟΚ προσμετρούσαν στην πραγματοποιούμενη δόμηση εκτός κάποιων λίγων εξαιρέσεων. Αλλαγή χρήσης δεν μπορεί να θεωρηθεί αφού είναι χώρος κύριας χρήσης κατοικίας ακόμα και αν κατά τον κτιριοδομικό είναι ΒΧ όπως τα λουτρά κλπ. Άλλωστε αν θεωρήσουμε οικοδομή χωρίς σύσταση, "διαμέρισμα" ορόφου μπορεί να επεκταθεί στον "κοινόχρηστο" διάδρομο χωρίς αλλαγή χρήσης. Για το 98 δεν διαφωνώ. Κοιτάει κυρίως το ιδιοκτησιακό και την δυνατότητα υπαγωγής. Το θέμα είναι ότι αντιμετωπίζουμε ίδιες περιπτώσεις με διαφορετικό προσέγγιση και το ερώτημα είναι τι θα γίνει αν πέσει μία δήλωση μου σε σας ή μία δική σας σε μένα. Θα βγάλουμε τα μάτια μας; Θα ακυρωθούν συμβόλαια; Και γενικότερα θα δημιουργηθούν διακεκριμένες σχολές ερμηνείας της νομοθεσίας; Προβλέπω όταν ηρεμήσει λίγο η αυστηρότητα του πλαισίου, να αντιμετωπίζονται όλα όπως κάτι δηλώσεις 1337, χωρίς έλεγχο απλά αν είναι πρώτη φάση δεύτερη φάση κλπ Καλησπέρα σε όλους!
    1 point
  14. Η έγκριση εισόδου-εξόδου δίνεται για την εξυπηρέτηση των εγκαταστάσεων του γηπέδου, με την προϋπόθεση ότι τηρούνται τα μέτρα αφαλείας για την κυκλοφορία επί της οδού. Η περίφραξη επιβάλλεται προκειμένου να διασφαλιστεί η συγκεκριμένη θέση της εισόδου-εξόδου. Με συνδυασμό των ανωτέρω, προκύπτει ότι δεν μπορούν να δοθούν όσες εγκρίσεςι θέλει ο καθένας. Αν στο γεωτεμάχιο υπάρχουν εγκαταστάσεις σε διαφορετικές στάθμες, θα μελετήσεις τη σύνδεσή τους εντός του γηπέδου
    1 point
  15. Πως θα σας φαινόταν το παρακάτω: Σε καταστήματα ΔΕΝ υπάρχει διαμερισμάτωση, γιατί δεν είναι διαμερίσματα....
    1 point
  16. Συναίνεση ζητάς επειδή καταλαμβάνεις κοινόχρηστο τμήμα. όπως π.χ. άμα έχεις μία προσθήκη κατ' επέκταση.
    1 point
  17. Τακτοποιούμε με διαμερισμάτωση. Με ΥΔ λέμε ότι τακτοποιούμε όταν το πρόστιμο με τον γενικό τύπο βγαίνει < 500€ και ψάχνουμε τρόπο να πληρώσουμε λιγότετο. Ότι έχει μετρήσει στον σ.δ. ΔΕΝ πάει με ΥΔ.
    1 point
  18. να το τακτοποιήσει, μέσα είμαι. Αλλά όχι με ΥΔ. Με διαμερισμάτωση.
    1 point
  19. Το θέμα με την διαμερισμάτωση και την επέκταση στα κοινόχρηστα έχει συζητηθεί και σε άλλο νήμα. Μεταφέρω 2 σχετικά post. το έχουμε πει αρκετές φορές και σε διάφορες περιπτώσεις. Ο 4178 αυτό που κάνει είναι να βάζει κανόνες υπολογισμού του προστίμου. ΣΗΜΕΡΑ λοιπόν μας λέει ότι η διαμερισμάτωση πηγαίνει με 500€ ανά όροφο. ΧΩΡΙΣ διαχωρισμό επί κοινοχρήστων ή άλλων ΟΙ. Αν αύριο βγάλουν άλλο φασούλι είναι κάτι... διαφορετικό (δεν πιστεύω ότι θα γίνει). ΓΕΝΙΚΑ η λογική του νόμου είναι να χρεώνουμε ΥΔ όταν κάτι δεν έχει μετρήσει στον σ.δ. Παραδείγματα υπάρχουν. Μην μπερδεύετε τον ορισμό του ΚΧ και του ΒΧ βάσει κτιριοδομικού. Ο 4178 ΔΕΝ κάνει διαχωρισμό ΚΧ και ΒΧ. Έχει χώρους ΚΧ και χώρους με μειωτικό. Ως λοιπόν ΚΧ θα βάλουμε ΟΛΑ τα τετραγωνικά που ΔΕΝ μπορούν να πάρουν μειωτικό. Μέτρα που έχουν μετρήσει στον σ.δ. είναι απλά παράλογο να τα χρεώνουμε με ΥΔ. Από εκεί και πέρα όπως έχουμε πει πάλι πολλές φορές, μεγάλα παιδιά είμαστε. Για το θέμα των συναινέσεων. Πιστεύω ότι είναι ξεκάθαρο. Ξεχάστε ότι φάγαμε από τον κοινόχρηστο διάδρομο και το πήραμε στην ΟΙ μας. Έστω ότι έχουμε χτίσει ένα δωμάτιο στον κοινόχρηστο ακάλυπτο της οικοδομής. Ότι πρέπει να κάνουμε (στο θέμα των συναινέσεων) σε αυτό, πρέπει να κάνουμε και στο "φάγωμα" του κοινόχρηστου διαδρόμου υπέρ μίας ΟΙ.. δηλαδή 11.1.δ ότι .. i) Επί αυθαιρέτων κατασκευών ή αυθαιρέτων αλλαγών χρήσης επί κοινοχρήστων χώρων ακινήτου, στο οποίο έχει συσταθεί οριζόντιος ή κάθετος ιδιοκτησία μετά από απόφαση της πλειοψηφίας, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον κανονισμό της οροφοκτησίας, άλλως με απλή πλειοψηφία.
    1 point
  20. Η διαμερισμάτωση μπορεί να κατατεθεί από κάποιον από τους ιδιοκτήτες του ορόφου και αφορά το σύνολο του ορόφου. Αν συναινέσουν οι του ορόφου τότε καλύπτει και αυτούς. Αυτό λέει ο νόμος. Γνώμη μου είναι όμως, άμα το διαμέρισμα "τρώει" από κοινόχρηστα, τότε για την υποβολή της δήλωσης απαιτείται η συναίνεση που προβλέπεται στον κανονισμό, άλλως τα 501 χιλιοστά.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.