Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Jupiter

    Jupiter

    Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      66


  2. altintzis

    altintzis

    Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      4


  3. P.Manos

    P.Manos

    Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      15


  4. pggiotas

    pggiotas

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      585


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 20/04/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Καλησπέρα σας, έχω κάνει ένα εργαλείο για να με βοηθάει να κάνω αναζητήσεις στις Ε/Α του ΤΕΕ, όποιος θέλει μπορεί να το κατεβάσει δωρεάν εδώ. Χρειάζεται Java για να τρέξει και το έχω δοκιμάσει σε windows 7 kai windows 10 χωρίς πρόβλημα. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες μέσα στο μενού για τον τρόπο που λειτουργεί, για οποιαδήποτε ερώτηση - πληροφορία στείλτε μου μήνυμα.
    3 points
  2. Είναι το πολυσυζητημένο θέμα με τα κοινόχρηστα. Στην περίπτωσή μου το διαμέρισμα εκ κατασκευής καταλαμβάνει χώρο του πλατύσκαλου. Ο χώρος έχει προσμετρηθεί στην δόμηση της οικοδομικής άδειας και στη σύσταση φαίνεται σαν χώρος της ιδιοκτησίας. Συμφωνεί δηλαδή με την πραγματικότητα. Επειδή ο χώρος είναι περίπου 1,5 τ.μ. και η παλαιότητα προ του 1983 δεν έχει υψηλό πρόστιμο. Θα με βοηθούσε να το βάλω σαν Υ.Δ. έτσι ώστε αν βρω και κάτι ακόμη να το βάλω σαν 1 λοιπή παράβαση με ελάχιστη αύξηση πάνω από τα 250€. Αλλά βλέπω ότι η επικρατούσα άποψη είναι η Δ.Δ. και τότε αν βρω λοιπή παράβαση θα ανεβούμε στα 587,50€ πρόστιμο. Αν έχω καταλάβει από αυτά που έχω διαβάσει η δική σου άποψη είναι Υ.Δ. Σωστά?
    1 point
  3. Ο νόμος ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 5037 28 Μαρτίου 2023 λέει.... Ειδικά η παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας από φωτοβολταϊκούς σταθμούς εγκατεστημένης ισχύος μεγαλύτερης ή ίσης του ενός μεγαβάτ (1 MW) απαγορεύ- εται σε αγροτεμάχια που χαρακτηρίζονται ως αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας, συμπεριλαμβανομένων των περιοχών της Αττικής, καθώς και των περιοχών της Επικράτειας που έχουν ήδη καθοριστεί ως αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας από εγκεκριμένα Γενικά Πολε- οδομικά Σχέδια (Γ.Π.Σ.) ή Σχέδια Χωρικής Οικιστικής Ορ- γάνωσης Ανοιχτής Πόλης (Σ.Χ.Ο.Ο.Α.Π.) του ν. 2508/1997 (Α’ 124), σε Ζώνες Οικιστικού Ελέγχου (Ζ.Ο.Ε.) του άρθρου 29 του ν. 1337/1983 (Α’ 33), και σε Τοπικά Χωρικά Σχέδια του ν. 4447/2016 (Α’ 241), εκτός αν διαφορετικά προβλέ- πεται στα εγκεκριμένα αυτά σχέδια. Ειδικά η παραγωγή ενέργειας από φωτοβολταϊκούς σταθμούς εγκατεστη- μένης ισχύος μικρότερης ή ίσης του ενός μεγαβάτ (1 MW) επιτρέπεται σε αγροτεμάχια που χαρακτηρίζονται ως αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας, συμπεριλαμ- βανομένων των περιοχών της Αττικής, καθώς και των περιοχών της Επικράτειας που έχουν ήδη καθοριστεί ως αγροτική γη υψηλής παραγωγικότητας από εγκεκριμέ- να Γενικά Πολεοδομικά Σχέδια (Γ.Π.Σ.) ή Σχέδια Χωρικής Οικιστικής Οργάνωσης Ανοιχτής Πόλης (Σ.Χ.Ο.Ο.Α.Π.) του ν. 2508/1997 (Α’ 124), σε Ζώνες Οικιστικού Ελέγχου (Ζ.Ο.Ε.) του άρθρου 29 του ν. 1337/1983 (Α’ 33) και σε Τοπικά Χωρικά Σχέδια του ν. 4447/2016 (Α’ 241), υπό την προϋπόθεση ότι οι φωτοβολταϊκοί σταθμοί, για τους οποίους χορηγούνται δεσμευτικές προσφορές σύνδεσης από τον αρμόδιο Διαχειριστή, μετά την έναρξη ισχύος της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ ΔΑΠΕΕΚ/74123/2971/29.7.2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εσωτερικών και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (Β’ 3149), δεν υπερβαίνουν το μηδέν κόμμα οχτώ τοις εκατό (0,8%), καλύπτουν αγροτικές εκτάσεις που αθροιζόμενες με τις αγροτικές εκτάσεις που καλύ- πτουν φωτοβολταϊκοί σταθμοί που έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία ή έχουν χορηγηθεί δεσμευτικές προσφορές σύνδεσης και τις εκτάσεις που καλύπτουν φωτοβολταϊκοί σταθμοί που εγκαθίστανται σύμφωνα με την παρ. 11 του άρθρου 51 του ν. 4178/2013 (Α’ 174), δεν υπερβαίνουν το μηδέν κόμμα οχτώ τοις εκατό (0,8%) του συνόλου των καλλιεργούμενων εκτάσεων της κάθε Περιφερειακής Ενότητας. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλο- ντος και Ενέργειας, Εσωτερικών και Αγροτικής Ανάπτυ- ξης και Τροφίμων, που εκδίδεται μέσα σε δύο (2) μήνες από τη θέση σε ισχύ της παρούσας διάταξης καθορίζεται η ισχύς σε MW των φωτοβολταϊκών σταθμών που επιτρέ- πεται να εγκατασταθούν σε αγροτική γη υψηλής παρα- γωγικότητας σε κάθε Περιφερειακή Ενότητα και προσδι- ορίζονται οι ενέργειες των αρμόδιων υπηρεσιών. Για τον ανωτέρω καθορισμό χρησιμοποιούνται τα στοιχεία της Ετήσιας Γεωργικής Στατιστικής Έρευνας του έτους 2017 της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής και λαμβάνεται υπό- ψη μία τυπική στρεμματική κάλυψη ανά μονάδα ισχύος των φωτοβολταϊκών σταθμών. Με την απόφαση αυτή δύναται να επιβάλλονται περιορισμοί ως προς το είδος των καλλιεργούμενων εκτάσεων, ενώ μπορεί να περιο- ρίζεται και το ως άνω ποσοστό σε συγκεκριμένες Περι- φερειακές Ενότητες. Με κοινή απόφαση των Υπουργών Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων μπορεί να προσδιορίζονται περιορισμοί στον τρόπο θεμελίωσης των βάσεων στήριξης των φω- τοβολταϊκών συστημάτων, καθώς και υποχρεώσεις για την αποκατάσταση του γηπέδου μετά την αποξήλωση φωτοβολταϊκών σταθμών.»
    1 point
  4. Τι ειδους ΔΔ μπορει να υπαρχει οταν εχεις ενα "οροφοδιαμερισμα";;
    1 point
  5. Ευχαριστούμε που το μοιράζεσαι συνάδερφε. Να επισημάνω στα υπόλοιπα μέλη, πως κατεβάζετε και τρέχετε εκτελέσιμα αρχεία που έχουν υποβληθεί από χρήστες, καθαρά με δική σας ευθύνη. Εννοείται πως έκανα έναν έλεγχο για ιούς (Αποτελέσματα ΕΔΩ) και το αρχείο φαίνεται πως είναι καθαρό, όμως επειδή είναι hosted εκτός του φόρουμ, αυτό μπορεί να αλλάξει οποτεδήποτε.
    1 point
  6. Όχι βέβαια, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
    1 point
  7. Κατ' αρχάς, υπογραμμίζω ότι η αλλαγή εμβαδού των κοινοχρήστων και του διαμερίσματος σημαίνει τροποποίηση σύστασης, οπότε είναι απαραίτητη η συνεννόηση με τον συμβολαιογράφο. Η συνέχεια, δηλαδή η ρύθμιση της διαμερισμάτωσης, είναι το εύκολο κομμάτι. Ως προς την εξωτερική θερμομόνωση: έγινε η τοποθέτηση; Γράφεις ότι εκδόθηκε ΕΕΔΜΚ, αλλά δεν διευκρινίζεις εάν εφαρμόστηκε.
    1 point
  8. Αυτά με τους τοίχους τα έκαναν επί ΓΟΚ γιατί η αντίστοιχη διάταξη απαιτούσε ελάχιστο πλάτος εσοχής Δ. Με τον ΝΟΚ δεν υπάρχει τέτοιο όριο.
    1 point
  9. Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας για εσωτερικές διαρρυθμίσεις και έπειτα τροποποίηση της σύστασης. Στις εργασίες μπορείς να συμπεριλάβεις και την τοποθέτηση των μετρητών. Αρκεί να πληρούνται οι απαιτήσεις της ΔΕΗ για τη θέση του μετρητή.
    1 point
  10. Καλημέρα σας, προς ενημέρωση και μόνο μίλησα μαζί τους, η απάντηση που πήρα ήταν οτι απο τη στιγμή που γίνεται θεμελίωση είναι Ελεγχος Β ανεξάρτητα αν δεν αλλαζει το περίγραμμα, μου είπαν οτι και αλλοι συνάδελφοι έχουν κάνει το ίδιο λάθος, αλλα δεν τίθεται θέμα, ουτε για κυρώσεις ουτε για κάποια άλλη επιβάρυνση. Σας ευχαριστώ!
    1 point
  11. Στο ΓΟΚ 73 ίσχυε κάλυψη, ύψος και αρ. ορόφων και σε κάθε επίπεδο γραφόταν η επιφάνειά του, δεν είναι δόμηση αυτό. Σε περίπτωση σύστασης θα περιγραφούν οι κλειστοί στεγασμένοι χώροι διαμερισμάτων και οι κοινόχρηστοι χώροι. Για κάθε διαμέρισμα θα αναγραφεί τι περιέχει και μ τι συνορεύει. Σε περίπτωση νέας άδειας δόμησης θα μπορούσε να εξεταστεί το κτίριο συνολικά κατά ΝΟΚ (κάλυψη, δόμηση, ύψος, όγκος, πλάγια όρια κ.λπ.).
    1 point
  12. παντως λυπαμαι που τα τελευταια χρόνια δεν ειναι ο georgegaleos παρόν. Θα μας τα εξηγουσε όλα και απόλυτα σωστά. Καποιοι τον στεναχώρησαν τότε για το ύφος του και το χιουμορ του και χασαμε όλοι
    1 point
  13. Να μην τους ζηλεύεις καθόλου .... Οποιος βγάζει ΠΕΑ σε μισή ώρα , απλώς δεν βγάζει ΠΕΑ και το ακόμη χειρότερο θα είναι να λέει (και να πιστεύει) ότι βγάζει.... Τα βλέπουμε στα Β ΠΕΑ του Εξοικονομώ τα αστέρια του Πολυτεχνείου και των έτοιμων προγραμμάτων....... Τα έτοιμα προγράμματα για επιθεώρηση είναι (αν ξέρεις τί ακριβώς κάνεις και καταγράφεις...) μόνο σε περίπτωση κτηρίου με ΚΕΝΑΚ που πάει για ηλεκτροδότηση, αν πάρεις το αρχικό xml και είσαι τυχερός και αυτός που το είχε κάνει γνώριζε το αντικείμενο , που και αυτό είναι σπάνιο.... Καλή γνώση των ΤΟΤΕΕ και ΤΕΕ ΚΕΝΑΚ για το 90% των επιθεωρήσεων..... Υ.Γ. Είμαι κάτοχος προγράμματος για να μην παρεξηγηθώ.....
    1 point
  14. Λίγο πολύ, βλέπω πως όλοι είναι με το manual στο χέρι για θέματα ερμηνείας. Κάποια στιγμή θα λάβει και πιο επίσημη υπόσταση. Άλλωστε ακόμη είμαστε στην Version1_b, όταν φτάσει 6-7, θα γίνει και Υ.Α.. Εγώ πάντως προσπάθησα να ενσωματώσω όλο το πλαίσιο σε ένα excel. Δεν το ανέβασα στα downloads γιατί θέλει λίγο δουλειά ακόμη σχετικά με την εισαγωγή πράξεων. Το σύστημα είναι δύσχρηστο και πολλές φορές χάνονται πληροφορίες. Συμπληρώνω το excel και μετά κάνω την εισαγωγή στην πλατφόρμα του ΤΕΕ. Checklist ΗΤΚ.xlsx
    1 point
  15. Αυτό που χρειάζεται είναι ένας αγωγός από την θεμελιακή στον πίνακα μία και είναι πιο κοντά και μέσω της παροχής η γείωση πάει και στην ΔΕΗ. Μερικοί ΔΕΗτζιδες όμως λάτρεις της παράδοσης θέλουν να βλέπουν τον κλασικό αγωγό γείωσης από την γείωση στον μετρητή για αυτό συνεννοήσου με την ΔΕΗ. Τα 20 μέτρα χαλκού δεν αξίζουν προβλήματα.
    1 point
  16. Συνάδελφε μήπως υπερβάλουμε λιγάκι? Αμοιβή μηχανικού για έκδοση άδειας μικρής κλίμακας με επίβλεψη? με τοπογραφικό? με Φ.Π.Α. + φόρους + ΙΚΑ + κρατήσεις? ο άνθρωπος ρώτησε για το κόστος έκδοσης τέτοιας άδειας.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.