Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Σήμερα
-
@archipapakon Kαλησπέρα. Το πατάρι καλύπτει, όπως αναφέρεις, επιφάνεια ίση με αυτή του ισογείου. Αν προσθέσεις και την επιφάνεια της σκάλας στην εμβαδομέτρηση του παταριού θεωρώ ότι θα δημιουργηθεί σύγχυση σε μετέπειτα περιγραφή. Καλύτερα να υπάρχει αναφορά ότι η επιφάνεια του παταριού είναι τάδε και της εσωτερικής κλίμακας ανόδου, από το ισόγειο κατάστημα, προς το πατάρι, είναι τάδε. Εναλλακτικά μπορείς να το θεωρήσεις ως ενιαία επιφάνεια μαζί με την επιφάνεια κλίμακας ανόδου, αλλά να κάνεις την σχετική αναφορά ότι στην επιφάνεια τακτοποιημένου παταριού συμπεριλαμβάνεται και η κλίμακα ανόδου. Θεωρήσεις κάνουμε προς κατανόηση των χρηστών της τακτοποίησής μας. Πρακτικά, πρόβλημα συμβολαιογραφικό δεν θα προκύψει καθώς σε κάθε τροποποίηση σύστασης, θα ληφθεί υπόψη ό,τι βρίσκεται μέσα στον όγκο που περιλαμβάνει ισόγειο και πατάρι.
- 42 απαντήσεις
-
- μειωτικός συντελεστής
- υπόγεια
-
(and 3 more)
Με ετικέτα:
-
καλησπέρα, το παρακάτω είναι από απάντηση της Εφορείας Αρχαιοτήτων Πειραιά σε αίτηση λόγω υπαγωγής στις διατάξεις του Ν.4495/17 (εντός αρχαιολογικού χώρου). Γίνεται αναφορά στο 'σχετικό 9.' σύμφωνα με το οποίο όταν η υπαγωγή είναι προγενέστερη της κήρυξης απαλλάσσεται από Αρχαιολογία. Το 'σχετικό 9.' είναι 'Το με αρ. πρωτ. ΥΠΠΟΑ/440199/21-04-2022 έγγραφο της Γενικής Διεύθυνσης Αρχαιοτήτων και Πολιτιστικής Κληρονομιάς του ΥΠΠΟΑ.' Έχει μήπως κάποιος αυτό το έγγραφο να δούμε τι λέει (δεν κατάφερα να το βρω με γκουγκλάρισμα) ευχαριστώ
-
(Μεταφέρθηκε στο παρόν θέμα. Pavlos 33) Χαίρετε, Θα ήθελα μια διευκρίνιση σχετικά με την τακτοποίηση ενός καταστήματος (οριζόντια ιδιοκτησία με ισόγειο υπόγειο και πατάρι), κατασκευής 1975. θα τακτοποιηθεί το πατάρι που επεκτείνεται πσε όλη την επιφάνεια του καταστήματος και η ερώτησή μου είναι: κατά τον υπολογισμό της επιφάνειας του παταριού, πρέπει να προσμετρηθεί και η σκάλα που συνδέει το πατάρι με το ισόγειο; Το μόνο σχετικό που διάβασα στον αναθεωρημένο Νοκ ειναι στο άρθρο 2 παράγραφος 28 :"Στον υπολογισμό του ποσοστού του εσωτερικού εξώστη προσμετράται η κλίμακα ανόδου, που συνδέει τον εσωτερικό εξώστη με τον χώρο της υποκείμενης επιφάνειας (δεν προσμετράται η κλίμακα του κοινόχρηστου κλιμακοστασίου ή του κεντρικού κλιμακοστασίου αυτοτελούς ανεξάρτητης ιδιοκτησίας". Οπότε απο την στιγμή που έχουμε οριζόντια ιδιοκτησία το προσμετράω κανονικά σωστά; Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.
- 42 απαντήσεις
-
- μειωτικός συντελεστής
- υπόγεια
-
(and 3 more)
Με ετικέτα:
-
ανοίγω το θέμα μετά από 10 χρόνια... και αναζητώ την "πηγή" κατεβάσματός του
-
Οτι να 'ναι.....
- 1 απάντηση
-
Σύμφωνοι για την συνολική διάσταση του κτιρίου. Αλλά εάν π.χ είχαμε έναν πολύ μεγαλύτερο ημιυπαίθριο, τότε δεν θα ελέγχαμε στο πεδίο που λέει έλεγχος διαστάσεων ημίυπαιθρίων; Εκεί λοιπόν που πιθανά να είχαμε μία απόκλιση της τάξης των 20-25 εκατοστών πώς καταγράφεται;
-
ΘΑΝΑΣΗΣ__ joined the community
-
Βασίλη καλησπέρα. Δεν είμαι σίγουρος ότι έχω αντιληφθεί σωστά το πνεύμα της ερώτησης. Η εξαίρεση από την κατεδάφιση δίνεται λόγω ένταξης της αυθαίρετης χρήσης στην κατηγορία 4. Ο κλειστός χώρος στάθμευσης στο χώρο της πυλωτής (και όχι μόνο) δεν προσμετρούσε στον Σ.Δ υπό την υποχρέωση να έχει δεσμευτεί συμβολαιογραφικά για την εν λόγω χρήση και αποτελούσε απαιτούμενο δικαιολογητικό για την έκδοση της άδειας. Αν το ερώτημα αφορά, το τι συμβαίνει λόγω απώλειας υποχρεωτικής θέσης στάθμευσης, η απάντηση είναι ότι στα πλαίσια υπαγωγής δεν ασχολούμαστε με "ντόμινο" παραβάσεις.
-
Παύλο Ωραία το δηλώνουμε σύμφωνα με αυτή τη διάταξη του άρθρο 96 πηγαίνοντας όμως στο άρθρο 97 που αναφέρει: "Άρθρο 97 Νόμος 4495/2017 Ρύθμιση αναστολής και εξαίρεσης από την κατεδάφιση Μετά την καταβολή του ενιαίου ειδικού προστίμου ή του προβλεπόμενου σχετικού παραβόλου, αναστέλλεται η κατεδάφιση, η επιβολή κάθε κύρωσης και η είσπραξη προστίμου για το χρονικό διάστημα που προβλέπεται στον παρόντα νόμο ή η κατασκευή εξαιρείται οριστικά από την κατεδάφιση, ανάλογα με την κατηγορία της αυθαίρετης κατασκευής, όπως ορίζεται στο άρθρο 96 του παρόντος. Η αναστολή ή και η εξαίρεση από την κατεδάφιση, σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, ισχύει για κτίρια των οποίων έχει ολοκληρωθεί ο φέρων οργανισμός και για χρήσεις που έχουν εγκατασταθεί μέχρι τις 28.7.2011, καθ’ υπέρβαση είτε των διατάξεων του ν. 1577/1985 (Α΄210) είτε της οικοδομικής άδειας, είτε των όρων ή περιορισμών δόμησης του ακινήτου, είτε χωρίς οικοδομική άδεια και εφόσον η χρήση τους δεν απαγορεύεται από τις πολεοδομικές διατάξεις για τις χρήσεις γης που ισχύουν στην περιοχή του ακινήτου σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 51 του ν. 4030/2011 (Α΄ 249) ή δεν απαγορευόταν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής άδειας ή κατά το χρόνο εγκατάστασης της αυθαίρετης χρήσης." και με δεδομένο, ότι για το γκαράζ, για να μην συμπεριληφθεί στο Σ.Δ, κατά το Ν…….. , (που δεν τον θυμάμαι), απαιτούνταν συμβολαιογραφική δήλωση ¨ δέσμευσης της χρήσης του ως γκαράζ", με ποια διάταξη από τις παραπάνω, κατά τη γνώμη σου, εντάσσεται στην αναστολή και εξαίρεση από την κατεδάφιση, αυτού του άρθρου??
-
@ΔΑΝΑΗ ΤΖ Θα πρέπει για την οικονομία συζήτησης σε κάθε θέμα, τα ερωτήματα να είναι συγκεντρωμένα από την αρχή με όλες τις λεπτομέρειες. Το θέμα σου μεταφέρθηκε στο άρθρο 88 Ν. 4495. Για το θέμα της οριστικής εξαίρεσης είπαμε τι θα γίνει. Ένα Φ.Κ με επιλογή για τα 100 Ευρώ και ένα δεύτερο με μια λοιπή παράβαση. Για τα υπόλοιπα που ρωτάς, ανέβασε κάτοψη. Στο ίδιο σχέδιο με διαφορετικά layers και χρώματα, δείξε την υφιστάμενη κατάσταση, της άδειας, της τακτοποίησης και της σύστασης. Όταν το κάνεις αυτό θα δεις ότι θα έχεις λύσει πρωτίστως η ίδια τις απορίες σου και θα είναι πολύ εύκολο για εμάς να σου απαντήσουμε.
-
Καλησπέρα. Στα πολύ σωστά που αναφέρουν οι συνάδελφοι να προσθέσω ότι αντίστοιχα προϊόντα σε μορφή τουβλίνας υπάρχουν και σε άλλες εταιρίες με ενσωμάτωση διογκωμένης πολυουρεθάνης. Στο προϊόν που ανέφερες σύμφωνα με την εργαστηριακή δοκιμή που παρουσιάζει η εταιρία, φαίνεται ότι για πάχος 0,33 μ. ο συντελεστής θερμοπερατότητας είναι 0,43 w/m2*K και βρίσκεται εντός κανονισμού για θερμική ζώνη Α (με U toix<=0,55 w/m2*K.) που βρίσκεται η Νάξος. Στο κατασκευαστικό και οικονομικό σκέλος θα πρέπει να εστιάσεις. 1. Υπάρχει διαθεσιμότητα προϊόντος στον τόπο του έργου ή θα υπάρξουν καθυστερήσεις στην παράδοση 2. Κόστος μεταφοράς προϊόντος και τοποθέτησης. Αν δεις το πάχος των 0,25 (Α 25) έχει βάρος 15 κιλά και μήκος περί το μισό μέτρο. Αυτό εννοεί ότι είναι κατάλληλο (περισσότερο) για επαγγελματικούς χώρους, καθώς βγάζει περισσότερα μέτρα (συνήθως οι επαγγελματικοί χώροι έχουν πολλαπλάσιες επιφάνειες και διαστάσεις έναντι οικιακών χώρων). Ένα άλλο θέμα που θα απασχολήσει την κατασκευή (αν δεν επιλεγεί η εξωτερική θερμοπρόσοψη) αλλά το "σάντουιτς" τοίχος, κενό,μονωτικό, τοίχος, θα είναι το "δοντάκι" που δεν θέλουμε να προκύψει εξωτερικά καθώς κολώνες και δοκάρια θα έχουν εξωτερική θερμοπρόσοψη. Έχει συζητηθεί το θέμα τα προηγούμενα χρόνια στο φόρουμ (κατά την έναρξη ισχύος του ΚΕΝΑΚ) και υπάρχουν λύσεις (πχ ορθότρυπες τουβλίνες κλπ) για να μην υπάρξει το ζήτημα αυτό, ώστε εξωτερική θερμοπρόσοψη σκελετού και εξωτερική πλευρά τοίχων να έρθουν "πρόσωπο" (σε καμία περίπτωση δεν εμπιστευόμαστε ένα κοινό τούβλο-έστω 12-ώπο, διαστάσεων 9χ12χ19 με τον συνήθη τρόπο χτισίματος, να βρίσκεται επί προβόλω 6-7 εκατοστά στον αέρα και να βασιστούμε ότι θα πατάει πάνω στην θερμοπρόσοψη) Σε κάθε περίπτωση η επιλογή υλικού θα πρέπει να καλύπτει την ενεργειακή μελέτη που αφορά την εκδοθείσα οικοδομική άδεια και αν προκύψουν αλλαγές, σε μελέτες, ο μηχανικός σου θα πρέπει να προβεί σε αναθεώρηση της άδειας, όπως επίσης η συζήτηση που γίνεται εδώ δεν υποκαθιστά σε καμία περίπτωση την τελική απόφαση του επιβλέποντος μηχανικού του έργου σου, καθώς εδώ δεν έχουμε εικόνα μελέτης και πραγματικών συνθηκών του έργου.
-
Όντως δεν έχει νόημα να μην το συμπεριλάβω. Απ΄ ότι είδα σε παλαιότερη συνομιλία έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο σε συνάδελφο και ύστερα από επικοινωνία με το ΤΕΕ του είπαν να προχωρήσει με το παράβολο των 100€ κανονικά και το πρόστιμο μετά θα τα συμπεριλαμβάνει όλα. Τώρα όμως προέκυψε κάτι άλλο. Πραγματικά ανυπομονώ να κλείσει αυτή η δουλειά, όλο κάτι προκύπτει. Ο ένας τοίχος λοιπόν του ημιυπαιθρίου που έκλεισε συνορεύει με το κλιμακοστάσιο και έχει υπολογιστεί ολόκληρος στην επιφάνεια του κλιμακοστασίου. Πρέπει να δηλώσω διαφορετική διαμερισμάτωση για να συμπεριλάβω αυτήν την επιφάνεια στο διαμέρισμα? Ακόμα, ο μηχανικός της άδειας έχει υπολογίσει τους τοίχους μεταξύ ιδιοκτησίας και κοινόχρηστου μισό-μισό δηλαδή μισή επιφάνεια στο διαμέρισμα μισή στον κοινόχρηστο. Εσείς θα συμπεριλαμβάνατε το μισό τοίχο στην τακτοποίηση ή ολόκληρο?
-
Nik0ss joined the community
-
Ναι όλα κανονικά. Απλά ρωτάω και εδώ για μια δεύτερη γνώμη πάνω στο θέμα. Ναι το γνωρίζω, αλλά σκέφτηκα ότι πχ η θερμοπροσοψη να έχει καλύτερη απόδοση το χειμώνα και η απλή εσωτερική το καλοκαίρι. Γι αυτό είπα να διευκρινίσω τη χρήση που θα έχει. Όπως φυσικά και το ότι θα έχει χρήση μόνο το καλοκαίρι, οπότε ίσως τα έξτρα χρήματα της θερμοπροσοψης να μην κάνουν απόσβεση. Δλδ η εξοικονόμηση από τα κλιματιστικά να είναι πολύ χαμηλή.
-
Didonis started following Επιλογή εξωτερικής τοιχοποιίας
-
και κατά κανόνα οι θερμικές μονώσεις δεν λειτουργούν μόνο για κρύο ή μόνο για ζέστη.... πάνε πακέτο μαζί..... εκτός κι αν στον σχεδιασμό του κτηρίου αξιοποιηθούν τεχνικές παθητικής λειτουργίας συστημάτων για δροσισμό ή για θέρμανση..... Ερώτηση. Έχει βγει η Οικοδομική Άδεια άρα έχεις τις αρχιτεκτονικές μελέτες του κτηρίου?
-
Να έχεις υπόψιν ότι, σύμφωνα με τον ΚΕΝΑΚ, επιβάλλεται η θερμική θωράκιση (και όχι μόνο) της οικοδομής. Συνεπώς, θα πρέπει να τηρήσεις τις εγκεκριμένες μελέτες (ΜΕΑ).
-
Με την υπουργική απόφαση υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΚΑΠΑ/135261/2213 Καθορισμός όρων εφαρμογής του άρθρου 19 «Μείωση εκπομπών και εγκαταστάσεις» του ν. 4936/2022 (Α’ 105), του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας καθορίζονται οι όροι εφαρμογής του άρθρου 19 του ν. 4936/2022, του λεγόμενου Εθνικού Κλιματικού Νόμου, που αφορά τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από εγκαταστάσεις και δραστηριότητες. Η απόφαση έχει ιδιαίτερη σημασία για τους δήμους και τον δημοτικό κτηριακό τομέα, καθώς για πρώτη φορά εξειδικεύεται με σαφή τρόπο το πώς αποτιμώνται και παρακολουθούνται οι εκπομπές σε δημόσια κτήρια και έργα αστικής ανάπτυξης. Ποια δημοτικά έργα και κτήρια εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής Στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 19 εντάσσονται έργα και δραστηριότητες που δεν υπάγονται στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών (ΣΕΔΕ) και σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με: έργα αστικής ανάπτυξης και κτηριακού τομέα, τουριστικές και αθλητικές εγκαταστάσεις, κτήρια διοίκησης, πολιτισμού, εκπαίδευσης και αναψυχής. Για τους δήμους, αυτό μεταφράζεται σε δημοτικά κτήρια, σχολικές μονάδες, αθλητικά κέντρα, πολιτιστικούς χώρους και λοιπές δημοτικές εγκαταστάσεις, στο μέτρο που εμπίπτουν στις σχετικές κατηγορίες. Έτος βάσης και διάκριση υφιστάμενων – νέων δημοτικών εγκαταστάσεων Η απόφαση εισάγει σαφή διάκριση: Υφιστάμενες εγκαταστάσεις: δημοτικά κτήρια που είχαν ηλεκτροδοτηθεί ή υδροδοτηθεί πριν την 1η Ιανουαρίου 2019. Νέες εγκαταστάσεις: κτήρια και έργα που τέθηκαν σε λειτουργία μετά την ημερομηνία αυτή. Ο στόχος μείωσης εκπομπών αφορά αποκλειστικά τις υφιστάμενες δημοτικές εγκαταστάσεις, ενώ για τις νέες προβλέπεται υποχρέωση υποβολής μόνο έκθεσης εκπομπών έτους βάσης, χωρίς άμεσο ποσοτικό στόχο έως την 1.1.2026. Πώς αποτιμώνται οι εκπομπές στα δημοτικά κτήρια Για τον κτηριακό τομέα και τα έργα αστικής ανάπτυξης, η απόφαση ορίζει ως μονάδα έργου ή προϊόντος την κατανάλωση ενέργειας (kWh). Αυτό σημαίνει ότι: η ενεργειακή κατανάλωση των δημοτικών κτηρίων αποτελεί το βασικό μέγεθος παρακολούθησης, οι δήμοι καλούνται να διαθέτουν αξιόπιστα στοιχεία κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και καυσίμων, ενισχύεται έμμεσα η ανάγκη για ενεργειακή αναβάθμιση, αντικατάσταση εξοπλισμού και αξιοποίηση ΑΠΕ σε δημοτικές εγκαταστάσεις. Σημαντικές εξαιρέσεις και διευκολύνσεις για τους ΟΤΑ Η υπουργική απόφαση προβλέπει ειδικές διευκολύνσεις που ενδιαφέρουν άμεσα την Τοπική Αυτοδιοίκηση: Για εγκαταστάσεις που καταναλώνουν αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, δεν απαιτείται επαλήθευση εκπομπών. Για ορισμένες δραστηριότητες πολύ χαμηλού αποτυπώματος, ο στόχος μείωσης εκπομπών ορίζεται μηδενικός και δεν απαιτείται υποβολή εκθέσεων. Δεν εισάγεται νέα διοικητική διαδικασία με καταχώριση στο ΕΜΔΔ-ΜΙΤΟΣ, γεγονός που περιορίζει τη γραφειοκρατική επιβάρυνση των δήμων. Τι σημαίνει πρακτικά για τους δήμους Η εφαρμογή του άρθρου 19 δεν συνεπάγεται άμεσες κυρώσεις, αλλά δημιουργεί ένα σαφές πλαίσιο παρακολούθησης και λογοδοσίας για τον δημοτικό κτηριακό τομέα. Στην πράξη: οι δήμοι καλούνται να χαρτογραφήσουν ενεργειακά το κτηριακό τους απόθεμα, να ενσωματώσουν τη μείωση εκπομπών στον σχεδιασμό έργων και προμηθειών, και να συνδέσουν τις πολιτικές βιώσιμης ανάπτυξης με χρηματοδοτικά εργαλεία και προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης. Η απόφαση λειτουργεί ως προπομπός για πιο αυστηρές απαιτήσεις τα επόμενα έτη, ενισχύοντας τον ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην επίτευξη των εθνικών κλιματικών στόχων. Η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΚΑΠΑ/135261/2213 Υ.Α. - Καθορισμός όρων εφαρμογής του άρθρου 19 «Μείωση εκπομπών και εγκαταστάσεις» του ν. 4936/2022 (Α’ 105) View full είδηση
-
Με την υπουργική απόφαση υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΚΑΠΑ/135261/2213 Καθορισμός όρων εφαρμογής του άρθρου 19 «Μείωση εκπομπών και εγκαταστάσεις» του ν. 4936/2022 (Α’ 105), του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας καθορίζονται οι όροι εφαρμογής του άρθρου 19 του ν. 4936/2022, του λεγόμενου Εθνικού Κλιματικού Νόμου, που αφορά τη μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από εγκαταστάσεις και δραστηριότητες. Η απόφαση έχει ιδιαίτερη σημασία για τους δήμους και τον δημοτικό κτηριακό τομέα, καθώς για πρώτη φορά εξειδικεύεται με σαφή τρόπο το πώς αποτιμώνται και παρακολουθούνται οι εκπομπές σε δημόσια κτήρια και έργα αστικής ανάπτυξης. Ποια δημοτικά έργα και κτήρια εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής Στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 19 εντάσσονται έργα και δραστηριότητες που δεν υπάγονται στο Ευρωπαϊκό Σύστημα Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών (ΣΕΔΕ) και σχετίζονται, μεταξύ άλλων, με: έργα αστικής ανάπτυξης και κτηριακού τομέα, τουριστικές και αθλητικές εγκαταστάσεις, κτήρια διοίκησης, πολιτισμού, εκπαίδευσης και αναψυχής. Για τους δήμους, αυτό μεταφράζεται σε δημοτικά κτήρια, σχολικές μονάδες, αθλητικά κέντρα, πολιτιστικούς χώρους και λοιπές δημοτικές εγκαταστάσεις, στο μέτρο που εμπίπτουν στις σχετικές κατηγορίες. Έτος βάσης και διάκριση υφιστάμενων – νέων δημοτικών εγκαταστάσεων Η απόφαση εισάγει σαφή διάκριση: Υφιστάμενες εγκαταστάσεις: δημοτικά κτήρια που είχαν ηλεκτροδοτηθεί ή υδροδοτηθεί πριν την 1η Ιανουαρίου 2019. Νέες εγκαταστάσεις: κτήρια και έργα που τέθηκαν σε λειτουργία μετά την ημερομηνία αυτή. Ο στόχος μείωσης εκπομπών αφορά αποκλειστικά τις υφιστάμενες δημοτικές εγκαταστάσεις, ενώ για τις νέες προβλέπεται υποχρέωση υποβολής μόνο έκθεσης εκπομπών έτους βάσης, χωρίς άμεσο ποσοτικό στόχο έως την 1.1.2026. Πώς αποτιμώνται οι εκπομπές στα δημοτικά κτήρια Για τον κτηριακό τομέα και τα έργα αστικής ανάπτυξης, η απόφαση ορίζει ως μονάδα έργου ή προϊόντος την κατανάλωση ενέργειας (kWh). Αυτό σημαίνει ότι: η ενεργειακή κατανάλωση των δημοτικών κτηρίων αποτελεί το βασικό μέγεθος παρακολούθησης, οι δήμοι καλούνται να διαθέτουν αξιόπιστα στοιχεία κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και καυσίμων, ενισχύεται έμμεσα η ανάγκη για ενεργειακή αναβάθμιση, αντικατάσταση εξοπλισμού και αξιοποίηση ΑΠΕ σε δημοτικές εγκαταστάσεις. Σημαντικές εξαιρέσεις και διευκολύνσεις για τους ΟΤΑ Η υπουργική απόφαση προβλέπει ειδικές διευκολύνσεις που ενδιαφέρουν άμεσα την Τοπική Αυτοδιοίκηση: Για εγκαταστάσεις που καταναλώνουν αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, δεν απαιτείται επαλήθευση εκπομπών. Για ορισμένες δραστηριότητες πολύ χαμηλού αποτυπώματος, ο στόχος μείωσης εκπομπών ορίζεται μηδενικός και δεν απαιτείται υποβολή εκθέσεων. Δεν εισάγεται νέα διοικητική διαδικασία με καταχώριση στο ΕΜΔΔ-ΜΙΤΟΣ, γεγονός που περιορίζει τη γραφειοκρατική επιβάρυνση των δήμων. Τι σημαίνει πρακτικά για τους δήμους Η εφαρμογή του άρθρου 19 δεν συνεπάγεται άμεσες κυρώσεις, αλλά δημιουργεί ένα σαφές πλαίσιο παρακολούθησης και λογοδοσίας για τον δημοτικό κτηριακό τομέα. Στην πράξη: οι δήμοι καλούνται να χαρτογραφήσουν ενεργειακά το κτηριακό τους απόθεμα, να ενσωματώσουν τη μείωση εκπομπών στον σχεδιασμό έργων και προμηθειών, και να συνδέσουν τις πολιτικές βιώσιμης ανάπτυξης με χρηματοδοτικά εργαλεία και προγράμματα ενεργειακής αναβάθμισης. Η απόφαση λειτουργεί ως προπομπός για πιο αυστηρές απαιτήσεις τα επόμενα έτη, ενισχύοντας τον ρόλο της Τοπικής Αυτοδιοίκησης στην επίτευξη των εθνικών κλιματικών στόχων. Η υπ' αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΚΑΠΑ/135261/2213 Υ.Α. - Καθορισμός όρων εφαρμογής του άρθρου 19 «Μείωση εκπομπών και εγκαταστάσεις» του ν. 4936/2022 (Α’ 105)
-
@ΔΑΝΑΗ ΤΖ όπως λέει και ο Παύλος θα πρέπει να βάλεις σε ένα ΦΚ την λοιπή παράβαση και σε άλλο ΦΚ την τακτοποίηση του 3843/10 επιλέγοντας στο καθένα το σωστό "Τύπο αυθαιρεσίας" Θα σου υπολογίσει παράβολο 100 ευρώ και συνολικό πρόστιμο 450 ευρώ, δηλαδή 360 ευρώ με την έκτπωση 20% για πληρωμή εφ' άπαξ. Είναι άσκοπο να κάνετε ολόκληρη τακτοποίηση και να μην κάνετε οριστική εξαίρεση, την οποία θα πρέπει να μνημονεύσεις στην τεχνική έκθεση !!!
-
Καλημέρα. Η διάκριση και η αυστηροποίηση ποινής για την εκτός σχεδίου αυθαίρετη δόμηση δεν είναι κάτι πρωτοεμφανιζόμενο στην ανωτέρω διάταξη. Σε ολόκληρο το νόμο, σε περιπτώσεις που αφορούν εκτός σχεδίου και εκτός οικισμών αυθαίρετες κατασκευές, τα πρόστιμα είναι μεγαλύτερα σε σχέση με εντός σχεδίου και εντός οικισμών περιοχές. Αναφέρω και σε προηγούμενο post την επιβάρυνση στο πρόστιμο για ακίνητο εκτός σχεδίου, επί του οποίου συντελέστηκε αυθαίρετη αλλαγή χρήσης, η οποία προκαλεί έμμεση αύξηση του Σ.Δ. Το κλασσικό παράδειγμα και στους δυο τελευταίους νόμους, το οποίο αφορά την αλλαγή χρήσης από γραφεία (μέγιστη δόμηση =600 τμ σε γήπεδο 4.000 τμ) σε κατοικία (μέγιστη δόμηση 200 τμ) και το πρόστιμο υπολογίζεται με αναλυτικό για τα πρώτα 200 τμ και με ΣΔ=1,40 για τα υπόλοιπα 400 τμ που αφορούν τον αυξημένο Σ.Δ λόγω της αυθαίρετης χρήσης. Στις εντός σχεδίου περιοχές δεν βλέπεις συχνά (προσωπικά στις περιοχές που δραστηριοποιούμαι δεν το έχω δει ποτέ) περιπτώσεις όπου η χρήση να διαφοροποιεί τον επιτρεπόμενο συντελεστή δόμησης. Για παράδειγμα έχεις ένα οικοδομικό τετράγωνο. Βλέπεις στους όρους δόμησης, ΣΔ=1,8, Π.Κ=60% και επιτρεπόμενες χρήσεις (π.χ γενική κατοικία). Ίσως γι' αυτό το λόγο υπάρχει ο περιορισμός στην υποπαράγραφο δδ δδ) αυθαίρετες αλλαγές χρήσης, εφόσον έχουν συντελεστεί σε περιοχές εντός σχεδίου και με την προϋπόθεση, ότι η εν λόγω χρήση είναι σύμφωνη με τις επιτρεπόμενες χρήσεις της περιοχής" Το σκεπτικό στην παραπάνω υποπαράγραφο "δδ" της κατηγορίας 4 μπορεί να εξηγηθεί και με βάση το άρθρο 5 παρ 3 του ΝΟΚ (αν και μεταγενέστερος νόμος από την επιτρεπόμενη ημερομηνία τακτοποίησης), 3. Σε κτίρια νομίμως υφιστάμενα εντός εγκεκριμένου σχεδίου ή οικισμού, είναι δυνατή η αλλαγή χρήσης σύμφωνα με το ρυμοτομικό σχέδιο, τις χρήσεις γης της περιοχής και ανεξάρτητα από τους όρους δόμησης. Σε κτίρια νομίμως υφιστάμενα εκτός σχεδίου και εκτός ορίων οικισμού, είναι δυνατή η αλλαγή χρήσης σύμφωνα τις χρήσεις γης της περιοχής και με την προϋπόθεση ότι δεν υπερβαίνουν τα επιτρεπόμενα μεγέθη της νέας χρήσης
-
GP31 joined the community
-
2 downloads
Αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι θεμελιώδης προϋπόθεση ενός σχολείου ικανού να ανταποκριθεί στις ανάγκες όλων των μαθητών/τριών είναι η διασφάλιση συνθηκών φυσικής προσβασιμότητας, στη βάση μάλιστα των απαιτήσεων της Σύμβασης για τα Δικαιώματα των Ατόμων με Αναπηρίες (άρθρο 9) (Χριστοφή, Μ. 2013). Με εφαλτήριο την ανωτέρω διαπίστωση, κρίθηκε σκόπιμη η σύνταξη του παρόντος «Οδηγού Φυσικής Προσβασιμότητας», ο οποίος αποσκοπεί στην ευαισθητοποίηση των σχολικών μονάδων της χώρας επί σχετικών ζητημάτων.-
- προσβασιμότητα
- σχολική μονάδα
-
(and 1 more)
Με ετικέτα:
-
Δες στην κατηγορία Dlubal Rfem 3d Home Forums Εργαλεία Προγράμματα Η/Υ Στατικά Dlubal Rfem 3d
-
Επαγγελματικά δικαιώματα Μηχανικών δομικών έργων
BAS replied to mAnJazZ's θέμα in Επαγγελματικά Δικαιώματα
Ακριβώς έχουμε τα ΕΔ των παλαιών υπομηχανικών, σύμφωνα με το ΒΔ του 1972, το οποίο βέβαια αναφέρει την τεχνολογία του 1960, μια και οι υπομηχανικοί καταργήθηκαν το 1970. Την εποχή εκείνη οι θεμελιώσεις γίνονταν με μεμονωμένα πέδιλα, οπότε οι πεδιλοδοκοί ήταν προηγμένη τεχνολογία. Αντισεισμικό είχαμε του Ρουσσόπουλου που κάναμε όλες τις στήλες του ελέγχου εκτός από τις δύο τελευταίες της σεισμικής φόρτισης, για τις οποίες ήθελε συνυπογραφή. Υπήρχε όμως η δυνατότητα της απαλλαγής από τον αντισεισμικό έλεγχο, αν έβαζες τα αναγκαία τοιχεία και κατά τον έλεγχο αυτόν το ΚΒ και το ΚΕΣ σχεδόν ταυτίζονταν. Ετσι δεν χρειαζόσουν την συνυπογραφή. Δηλαδή με τα δεδομένα της εποχής τα διόροφα που το πολύ να χρειάζονταν αν ήταν πάνω από 1500 κμ και υδραυλικά, μπορούσες να έχεις αυτόνομη υπογραφή, ενώ υπέγραφες και το τοπογραφικό του έργου, αφού ο αριθμός των μηχανικών και των δύο επιπέδων ήταν ελάχιστος. Στο τριόροφο όμως πάντα χρειαζόσουν τα στατικά να τα συνυπογράψει ΠΜ. Σήμερα πρακτικά έχεις πρόσβαση στα αρχιτεκτονικά μέχρι 3 ορόφους συν πιλοτή και στα υδραυλικά. Στις επιβλέψεις υπάρχει κάποια διχογνωμία, ως προς την απεριόριστη επίβλεψη μετά τα 3 χρόνια από το πτυχίο που προέβλεπε το 334/73 αν θυμάμαι καλά τον αριθμό.
