Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Έχουμε γράψει, κατ΄ επανάληψιν, ότι το εργοτάξιο είναι μεγάλο σχολείο. Ακόμη κι αν πρόκειται να ασχοληθείς μόνο με μελέτες, η εργοταξιακή εμπειρία είναι απαραίτητη. Θα σου πρότεινα, πριν ασχοληθείς σοβαρά με μελέτες, να απασχοληθείς τουλάχιστον τρία χρόνια σε εργοτάξιο. Έτσι, με την εμπειρία που θα αποκτήσεις, θα είσαι σε θέση να κάνεις καλύτερες μελέτες αλλά κι επιβλέψεις Ως προς τα υπέρ και κατά: Ο μελετητής εργάζεται σε γραφείο, σε συγκεκριμένη τοποθεσία, προφυλαγμένος από τις καιρικές συνθήκες και με σταθερό, σχετικά, ωράριο. Ο μισθός (ή η αμοιβή) ειναι συνήθως χαμηλότερος από αυτή αντίστοιχης εμπειρίας μηχανικού εργοταξίου και η ανέλιξη δυσκολότερη. Αν ασχοληθείς με πολεοδομκά (άδειες, αυθαίρετα, κλπ) θα έχεις να αντιμετωπίσεις μιαν αλλοπρόσαλλη νομοθεσία. Όμως, από τη στιγμή που εργάζεται σε σταθερό μέρος, μπορεί να δημιουργήσει οικογένεια πιο εύκολα. Ο μηχανικός εργοταξίου απασχολείται κυρίως σε εξωτερικούς χώρους, αλλά κάνει και δουλειά γραφείου. Δεν έχει σταθερό τόπο εργασίας (μπορεί να πάει σε όλη τη χώρα, ανάλογα με τις ανάγκες των έργων), οι καιρικές συνθήκες είναι, ενίοτε, ακραίες και η πίεση μεγαλύτερη. Επίσημα υπάρχει σταθερό ωράριο, αλλά στην πράξη δεν τηρείται για ευνόητους λόγους (π.χ. δεν μπορείς να φύγεις κατά τη διάρκεια της σκυροδέτησης). Ο μισθός είναι καλύτερος από αυτόν του γραφείου και η ανέλιξη ευκολότερη αν είσαι "γατόνι". Επίσης, μπορείς να βγεις στην πιάτσα (ως εργολήπτης δ.ε. ,κι αφού έχεις αποκτήσει την απαραίτητη εμπειρία) νωρίτερα από ένα μελετητή. Η νομοθεσία των δ.ε. είναι σαφής και συγκεκριμένη. Όμως, με το συνεχές τρέξιμο, είναι πιο δύσκολο να κάνεις οικογένεια. Με ό,τι όμως και να ασχοληθείς, θα πρέπει να είσαι συνεπής με τις υποχρεώσεις σου. Να επιδεικνύεις διαρκώς επαγγελματικό και προσωπικό ήθος και να μη φοβάσαι τις επαγγελματικές εμπειρίες. Στα πρώτα (και ίσως όχι μόνο) χρόνια, θα πρέπει να θυσιάσεις προσωπικές στιγμές κι ελεύθερο χρόνο προκειμένου να δημιουργήσεις γερές βάσεις. Αυτό, δες το σαν μιαν επένδυση για το μέλλον. Αυτά προς το παρόν, κι εδώ είμαστε για περισσότερες πληροφορίες υ.γ Η προσωπική μου εμπειρία: Ξεκίνησα με μελέτες (οικοδομικές άδειες και τοπογραφικά) έχοντας ως πάρεργο τις ιδιωτικές κατασκευές. Διαπιστώνοντας όμως ότι οι μελέτες είναι μεροδούλι-μεροφάι, έριξα το βάρος στις κατασκευές (δημόσια και ιδιωτικά έργα). Κάποιες φορές ρισκάρισα αλλά μου βγήκε. Και δεν το μετάνιωσα
  3. Υπεγράφη η σύμβαση υλοποίησης του έργου «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΣΥΝΟΡΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΚΗΠΩΝ ΕΒΡΟΥ», συνολικού προϋπολογισμού 12.219.758,32 ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει την επέκταση των υποδομών του συνοριακού σταθμού Κήπων με τη δημιουργία νέας ανεξάρτητης γραμμής ελέγχου οχημάτων διεθνών εμπορικών μεταφορών, με δυνατότητα διέλευσης υπέρβαρων και υπερμεγεθών φορτίων ειδικών μεταφορών, την ενεργειακή και αισθητική αναβάθμισή των υφιστάμενων εγκαταστάσεων και την τοποθέτηση έτοιμων προκατασκευασμένων οικίσκων διαφόρων χρήσεων, που θα συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργικότητας και της ασφάλειας των εγκαταστάσεων. Η αναβάθμιση του Σ.Σ. Κήπων θα συμβάλει καθοριστικά στην διευκόλυνση των διασυνοριακών μετακινήσεων και του εμπορίου, ενισχύοντας το ρόλο της χώρας μας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. View full είδηση
  4. Υπεγράφη η σύμβαση υλοποίησης του έργου «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΣΥΝΟΡΙΑΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΚΗΠΩΝ ΕΒΡΟΥ», συνολικού προϋπολογισμού 12.219.758,32 ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει την επέκταση των υποδομών του συνοριακού σταθμού Κήπων με τη δημιουργία νέας ανεξάρτητης γραμμής ελέγχου οχημάτων διεθνών εμπορικών μεταφορών, με δυνατότητα διέλευσης υπέρβαρων και υπερμεγεθών φορτίων ειδικών μεταφορών, την ενεργειακή και αισθητική αναβάθμισή των υφιστάμενων εγκαταστάσεων και την τοποθέτηση έτοιμων προκατασκευασμένων οικίσκων διαφόρων χρήσεων, που θα συμβάλλουν στη βελτίωση της λειτουργικότητας και της ασφάλειας των εγκαταστάσεων. Η αναβάθμιση του Σ.Σ. Κήπων θα συμβάλει καθοριστικά στην διευκόλυνση των διασυνοριακών μετακινήσεων και του εμπορίου, ενισχύοντας το ρόλο της χώρας μας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.
  5. Χθες
  6. καλημέρα, για κτίσμα στην περιοχή της Βυτίνας, μου δόθηκε η συνημμένη άδεια χωροφυλακής και μια κάτοψη του 1966 με σφραγίδα Μηχανικού μόνο. Το κτίσμα είναι ισόγειο περί τα 100τμ, βρίσκεται σε γεωτεμάχιο επιφανείας περί τα 1.000τμ και προορίζεται για μεταβίβαση. 1. Είναι νόμιμη αυτή η άδεια? Υπάρχουν κάπου τα εγκεκριμένα σχέδια της για να ελέγξω το κτίσμα? 2. Στο κάτω μέρος της άδειας έχει μια στρογγυλή σφραγίδα για ακριβές αντίγραφο που λέει 'Δ/νσις Τεχνικών Υπηρεσιών (δε φαίνεται) Αρκαδίας'. Σφραγίδα Νομαρχίας είναι αυτή? ευχαριστώ
  7. Καλησπέρα σε όλους, Επειδή σε λίγο καιρό ολοκληρώνω τις σπουδές μου στο αντικείμενο του πολιτικού μηχανικού θα ήθελα τις γνώμες σας σχετικά με την καριέρα που μπορώ να ακολουθήσω. Στην ουσία τα +και - του μελετητή ή κατασκευαστή πολιτικού μηχανικού. Για την ώρα εκπονω πρακτική σε μελετητικη εταιρεία. Αλλά θα ήθελα να δω και το εργοτάξιο για να έχω ολοκληρωμένη γνώμη. Σας ευχαριστώ πολύ!
  8. Δημοσιεύθηκε η απόφαση για την υπαγωγή στο Πρόγραμμα «Εξοικονομώ- Επιχειρώ» των 201 αιτήσεων των Δικαιούχων Φορέων με συνολικό επιλέξιμο προϋπολογισμό ύψους 27.554.816,73€ και συνολική επιχορήγηση ύψους 17.037.589,43€, που περιλαμβάνονται στον συνημμένο πίνακα, ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας Απόφασης, βάσει της εισήγησης της παρ. 58 του προοιμίου της παρούσας του Φορέα Υλοποίησης (ΤΕΕ) σύμφωνα με την οποία οι ανωτέρω Δικαιούχοι Φορείς πληρούν τις απαιτήσεις του υπόψη Προγράμματος του Υποέργου «Εξοικονομώ Επιχειρώντας» της 16874 Δράσης «Ανακαίνιση- Ενέργεια και επιχειρηματικότητα» του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, υπό τους κάτωθι γενικούς και ειδικούς όρους: A. Οι δικαιούχοι των οποίων επενδύσεις υπάγονται στην παρούσα δράση κρατικής ενίσχυσης, μετά την ένταξή τους και για όσα έτη απαιτούνται ώστε να αποσβεστεί η επένδυση, θα πρέπει να τηρούν τις παρακάτω ειδικότερες υποχρεώσεις, με κύρωση την υποχρέωση επιστροφής της συνεισφοράς, πλέον τόκων και μέχρι πλήρους εξοφλήσεως: ● Να υλοποιούν την επένδυση σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην εγκριτική απόφαση ενίσχυσης, όπως ισχύει κάθε φορά ● να μην διακόπτουν την επένδυση, εκτός αν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας (στις περιπτώσεις αυτές απαιτείται ενημέρωση του Φορέα Υλοποίησης). ● Να μη διακόπτουν την δραστηριότητα ή/και να μην παύουν τη λειτουργία της επιχείρησης, εκτός αν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας ● Να μη μεταβιβάζουν πάγια περιουσιακά στοιχεία που έχουν ενισχυθεί. ● Να μη μεταβάλλουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ενισχυόμενης επιχείρησης, καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης και τήρησης των μακροχρόνιων υποχρεώσεων των δικαιούχων παρά μόνο μετά από έγκριση του Φορέα Υλοποίησης. ● να παρέχουν στοιχεία για την αποτίμηση της επίτευξης των στόχων. ● να πραγματοποιούν το σύνολο των ενεργειών μέσω του ΠΣΥΠΕΝ διασφαλίζοντας την ακρίβεια, την ποιότητα και πληρότητα των στοιχείων που υποβάλλουν ● να τηρούν ξεχωριστή λογιστική μερίδα για την πράξη ή να διαθέτουν επαρκή λογιστική κωδικοποίηση από την οποία να προκύπτει η καταχώρηση όλων των δαπανών που αντιστοιχούν πλήρως προς τις δαπάνες που δηλώνονται ● να λαμβάνουν όλα τα μέτρα πληροφόρησης που προβλέπονται και να αναφέρονται: η ονομασία του Δικαιούχου και της πράξης, σύνοψη της πράξης, ημερομηνία έναρξης της πράξης, καταληκτική ημερομηνία της πράξης, συνολική επιλέξιμη δαπάνη, ποσοστό συγχρηματοδότησης, ταχυδρομικός κώδικας ή άλλη κατάλληλη ένδειξη της τοποθεσίας, χώρα, ονομασία της κατηγορίας παρέμβασης της πράξης. ● για τον έλεγχο των μακροχρονίων υποχρεώσεων, ο δικαιούχος της ενίσχυσης, πρέπει να αποστέλλει στο Φορέα Υλοποίησης όλα τα σχετικά έγγραφα όταν ζητηθούν εγγράφως από αυτόν. Σε περίπτωση μη προσκόμισης αυτών, επιβάλλεται επιστροφή του συνόλου της δημόσιας επιχορήγησης. ● Η ενισχυθείσα επιχείρηση οφείλει να λειτουργεί πραγματικά για όσο χρόνο διαρκεί η απόσβεση των επιδοτούμενων παγίων και εργασιών που έγιναν στο πλαίσιο της ενίσχυσης. Β. Στο πλαίσιο του Προγράμματος κάθε Δικαιούχος Φορέας οφείλει να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες δημοσιότητας σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να ενημερώνονται από την επίσημη διαδικτυακή πύλη του Προγράμματος. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να τηρούνται οι διατάξεις του Κανονισμού (ΕΕ) 241/2021 και του άρθρου 6 της 119126 ΕΞ 2021/28.09.2021 (Β’ 4498) Απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών «Σύστημα διαχείρισης και ελέγχου των Δράσεων και των Έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας» περί πληροφόρησης, επικοινωνίας και δημοσιότητας. Γ. Η μη τήρηση, από τον Δικαιούχο Φορέα, των όρων και προϋποθέσεων της παρούσας Απόφασης και της Πρόσκλησης του σημείου 53 του προοιμίου της παρούσας, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, συνεπάγεται την ανάκληση/τροποποίηση της Απόφασης Υπαγωγής και την ανάκτηση ή την αναπροσαρμογή των ποσών που καταβλήθηκαν, όπως ειδικότερα ορίζεται στην ανωτέρω Πρόσκληση. 3η Απόφαση Υπαγωγής Ωφελούμενων στο πρόγραμμα Εξοικονομώ – Επιχειρώ: https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΓΧΡ4653Π8-46Υ Οι προηγούμενες αποφάσεις: 1η Απόφαση Υπαγωγής Ωφελούμενων στο πρόγραμμα Εξοικονομώ – Επιχειρώ 17/12/2024 2η Απόφαση Υπαγωγής Ωφελούμενων στο πρόγραμμα Εξοικονομώ – Επιχειρώ 25/2/2025 Πρόγραμμα «Εξοικονομώ Επιχειρώ» Χρηματοδότηση: Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Παρουσίαση του προγράμματος: «Εξοικονομώ Επιχειρώ» Οδηγός του προγράμματος: Οδηγός εφαρμογής του Προγράμματος «Εξοικονομώ Επιχειρώ» Πλατφόρμα: https://exoikonomoepixeiro.energy-invest.gov.gr/
  9. Δημοσιεύθηκε η απόφαση για την υπαγωγή στο Πρόγραμμα «Εξοικονομώ- Επιχειρώ» των 201 αιτήσεων των Δικαιούχων Φορέων με συνολικό επιλέξιμο προϋπολογισμό ύψους 27.554.816,73€ και συνολική επιχορήγηση ύψους 17.037.589,43€, που περιλαμβάνονται στον συνημμένο πίνακα, ο οποίος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσας Απόφασης, βάσει της εισήγησης της παρ. 58 του προοιμίου της παρούσας του Φορέα Υλοποίησης (ΤΕΕ) σύμφωνα με την οποία οι ανωτέρω Δικαιούχοι Φορείς πληρούν τις απαιτήσεις του υπόψη Προγράμματος του Υποέργου «Εξοικονομώ Επιχειρώντας» της 16874 Δράσης «Ανακαίνιση- Ενέργεια και επιχειρηματικότητα» του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, υπό τους κάτωθι γενικούς και ειδικούς όρους: A. Οι δικαιούχοι των οποίων επενδύσεις υπάγονται στην παρούσα δράση κρατικής ενίσχυσης, μετά την ένταξή τους και για όσα έτη απαιτούνται ώστε να αποσβεστεί η επένδυση, θα πρέπει να τηρούν τις παρακάτω ειδικότερες υποχρεώσεις, με κύρωση την υποχρέωση επιστροφής της συνεισφοράς, πλέον τόκων και μέχρι πλήρους εξοφλήσεως: ● Να υλοποιούν την επένδυση σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην εγκριτική απόφαση ενίσχυσης, όπως ισχύει κάθε φορά ● να μην διακόπτουν την επένδυση, εκτός αν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας (στις περιπτώσεις αυτές απαιτείται ενημέρωση του Φορέα Υλοποίησης). ● Να μη διακόπτουν την δραστηριότητα ή/και να μην παύουν τη λειτουργία της επιχείρησης, εκτός αν συντρέχουν λόγοι ανωτέρας βίας ● Να μη μεταβιβάζουν πάγια περιουσιακά στοιχεία που έχουν ενισχυθεί. ● Να μη μεταβάλλουν το ιδιοκτησιακό καθεστώς της ενισχυόμενης επιχείρησης, καθ’ όλη τη διάρκεια υλοποίησης και τήρησης των μακροχρόνιων υποχρεώσεων των δικαιούχων παρά μόνο μετά από έγκριση του Φορέα Υλοποίησης. ● να παρέχουν στοιχεία για την αποτίμηση της επίτευξης των στόχων. ● να πραγματοποιούν το σύνολο των ενεργειών μέσω του ΠΣΥΠΕΝ διασφαλίζοντας την ακρίβεια, την ποιότητα και πληρότητα των στοιχείων που υποβάλλουν ● να τηρούν ξεχωριστή λογιστική μερίδα για την πράξη ή να διαθέτουν επαρκή λογιστική κωδικοποίηση από την οποία να προκύπτει η καταχώρηση όλων των δαπανών που αντιστοιχούν πλήρως προς τις δαπάνες που δηλώνονται ● να λαμβάνουν όλα τα μέτρα πληροφόρησης που προβλέπονται και να αναφέρονται: η ονομασία του Δικαιούχου και της πράξης, σύνοψη της πράξης, ημερομηνία έναρξης της πράξης, καταληκτική ημερομηνία της πράξης, συνολική επιλέξιμη δαπάνη, ποσοστό συγχρηματοδότησης, ταχυδρομικός κώδικας ή άλλη κατάλληλη ένδειξη της τοποθεσίας, χώρα, ονομασία της κατηγορίας παρέμβασης της πράξης. ● για τον έλεγχο των μακροχρονίων υποχρεώσεων, ο δικαιούχος της ενίσχυσης, πρέπει να αποστέλλει στο Φορέα Υλοποίησης όλα τα σχετικά έγγραφα όταν ζητηθούν εγγράφως από αυτόν. Σε περίπτωση μη προσκόμισης αυτών, επιβάλλεται επιστροφή του συνόλου της δημόσιας επιχορήγησης. ● Η ενισχυθείσα επιχείρηση οφείλει να λειτουργεί πραγματικά για όσο χρόνο διαρκεί η απόσβεση των επιδοτούμενων παγίων και εργασιών που έγιναν στο πλαίσιο της ενίσχυσης. Β. Στο πλαίσιο του Προγράμματος κάθε Δικαιούχος Φορέας οφείλει να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες δημοσιότητας σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να ενημερώνονται από την επίσημη διαδικτυακή πύλη του Προγράμματος. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να τηρούνται οι διατάξεις του Κανονισμού (ΕΕ) 241/2021 και του άρθρου 6 της 119126 ΕΞ 2021/28.09.2021 (Β’ 4498) Απόφασης του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών «Σύστημα διαχείρισης και ελέγχου των Δράσεων και των Έργων του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας» περί πληροφόρησης, επικοινωνίας και δημοσιότητας. Γ. Η μη τήρηση, από τον Δικαιούχο Φορέα, των όρων και προϋποθέσεων της παρούσας Απόφασης και της Πρόσκλησης του σημείου 53 του προοιμίου της παρούσας, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, συνεπάγεται την ανάκληση/τροποποίηση της Απόφασης Υπαγωγής και την ανάκτηση ή την αναπροσαρμογή των ποσών που καταβλήθηκαν, όπως ειδικότερα ορίζεται στην ανωτέρω Πρόσκληση. 3η Απόφαση Υπαγωγής Ωφελούμενων στο πρόγραμμα Εξοικονομώ – Επιχειρώ: https://diavgeia.gov.gr/doc/ΨΓΧΡ4653Π8-46Υ Οι προηγούμενες αποφάσεις: 1η Απόφαση Υπαγωγής Ωφελούμενων στο πρόγραμμα Εξοικονομώ – Επιχειρώ 17/12/2024 2η Απόφαση Υπαγωγής Ωφελούμενων στο πρόγραμμα Εξοικονομώ – Επιχειρώ 25/2/2025 Πρόγραμμα «Εξοικονομώ Επιχειρώ» Χρηματοδότηση: Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Παρουσίαση του προγράμματος: «Εξοικονομώ Επιχειρώ» Οδηγός του προγράμματος: Οδηγός εφαρμογής του Προγράμματος «Εξοικονομώ Επιχειρώ» Πλατφόρμα: https://exoikonomoepixeiro.energy-invest.gov.gr/ View full είδηση
  10. 1) Ναι, ακριβώς έτσι 2) Ναι, 10,00μ+1,50μ στέγη
  11. «Απαράδεκτες φωτογραφικές διατάξεις» σε όρους διακηρύξεων καταγγέλλει η Πανελλήνια Ένωση Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΠΕΣΕΔΕ)με επιστολή της προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το Ελεγκτικό Συνέδριο και την ΕΑΔΗΣΥ. Όπως αναφέρει στην επιστολή η ΠΕΣΕΔΕ, « τα φαινόμενα αυτά δεν είναι μεμονωμένα. Αντίθετα, αυξάνονται με ανησυχητικό ρυθμό, υπονομεύοντας τη διαφάνεια, τη νομιμότητα και την αξιοπιστία των διαδικασιών δημοσίων συμβάσεων, παρόλο που η Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ. έχει εκδώσει την κατευθυντήρια οδηγία και με πρόσφατη απόφασή της ακύρωσε παρόμοιους όρους διακήρυξης». Την επιστολή υπογράφουν ο πρόεδρος Φώτης Κουβουκλιώτης και ο γενικός γραμματέας Κωνσταντίνος Βουγιουκλής. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την επιστολή εδώ
  12. «Απαράδεκτες φωτογραφικές διατάξεις» σε όρους διακηρύξεων καταγγέλλει η Πανελλήνια Ένωση Εργοληπτών Δημοσίων Έργων (ΠΕΣΕΔΕ)με επιστολή της προς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το Ελεγκτικό Συνέδριο και την ΕΑΔΗΣΥ. Όπως αναφέρει στην επιστολή η ΠΕΣΕΔΕ, « τα φαινόμενα αυτά δεν είναι μεμονωμένα. Αντίθετα, αυξάνονται με ανησυχητικό ρυθμό, υπονομεύοντας τη διαφάνεια, τη νομιμότητα και την αξιοπιστία των διαδικασιών δημοσίων συμβάσεων, παρόλο που η Ε.Α.ΔΗ.ΣΥ. έχει εκδώσει την κατευθυντήρια οδηγία και με πρόσφατη απόφασή της ακύρωσε παρόμοιους όρους διακήρυξης». Την επιστολή υπογράφουν ο πρόεδρος Φώτης Κουβουκλιώτης και ο γενικός γραμματέας Κωνσταντίνος Βουγιουκλής. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά την επιστολή εδώ View full είδηση
  13. Καλησπερα.Σε αποπερατωμενο εξωτερικα διαμερισμα με αδεια που εχει ληξει , δεν εχουν παργματοποιηθει τα πλακακια και οι εσωτερικες διαρρυθμισεις.Επισης θα χρειαστει το διαμερισμα να αλλαξει χρηση.Εχουν πληρωθει ολα τα ενσημα για τις κατασκευασμενες εργασιες.Υπολειπονται στο φακελλο του ΙΚΑ τα ενσημα για εργασιες που δεν εγιναν ακομα ,οπως τα πλακακια και οι εσωτερικες διαρρυθμισεις.Δεδομενου οτι τα πλακακια εμπιπτουν στις εργασιες που δεν απαιτουν αδεια ,μπορω να εκδωσω ΕΕΜΚ για εσωτερικες διαρρυθμισεις και αλλαγη χρησης οι οποιες θα αλλαξουν σε σχεση με την αδεια που εχει ληξει ?Στο ΙΚΑ τα πλακακια θα κολληθουν στον υφισταμενο φακελλο αδειας?
  14. Έχουν ρυθμιστεί όλες οι αυθαορεσίες. Ο προβληματισμός μου είναι ότι το όριο δόμησης είναι 200τμ και η συνολική επιφάνεια των κατασκευών είναι 202τμ.
  15. skarifima.pdfΚαλησπέρα σας. 1) Σε προ 23 οικισμό, σε κεκλιμένο οικόπεδο δύναται κατασκευή 3 ορόφων στη μία όψη προς το δρόμο, μέχρι ύψος 10,00 μ, όπως στο σκαρίφημα; 2) Στα 10,00 μ. μπορεί να προστεθεί το ύψος της στέγης 1,50 ; παραθέτω και το σκαρίφημα ΣΚΑΡΙΦΗΜΑ.pdfskarifima.pdf
  16. καλησπέρα θα ήθελα τιμής ζώνης για χ 307095 Υ 4380687 Ευχαριστώ!
  17. Καλησπέρα, Σε ταράτσα διώροφου κτιρίου, το οποίο έχει κατασκευαστεί προ του 55', έχει δημιουργηθεί ένα δωμάτιο-αποθήκη, 12 τ.μ. και ύψος 2.10. Η πρόσβαση στην ταράτσα γίνεται μέσω μεταλλικής σκάλας από τον ακάλυπτο-βεράντα του Α' ορόφου στην οποία φτάνεις από άλλη μεταλλική σκάλα η οποία ξεκινάει από το ισόγειο. Πέρα από το ισόγειο και τον Α' όροφο, υπάρχει στα συμβόλαια μελλοντικός Β και μελλοντικός Γ όροφος. Οι μελλοντικοί όροφοι, ανήκουν 50/50 στον ιδιοκτήτη Ισογείου και ιδιοκτήτη του Α' ορόφου. Τώρα ο ιδιοκτήτης ισογείου θέλει να τακτοποιήσει και να προχωρήσει σε ταυτότητες κτιρίου των δυο μελλοντικών για αγοραπωλησία. Μπορώ να τακτοποιήσω χωρίς την ανάμειξη των άλλων ορόφων? (απ όπου γίνεται η πρόσβαση στην ταράτσα) και πως τακτοποιώ τη συγκεκριμένη αυθαιρεσία? Οι ιδιοκτήτες έχουν ήδη ηλεκτρονική ταυτότητα για τις δυο πραγματοποιημένες ιδιοκτησίες (ισόγειο και όροφος) . Φαντάζομαι οι ταυτότητες θα βγουν ως ρυθμισμένη η Β μελλοντική και αδόμητη η Γ μελλοντική;
  18. Τέτοια ερωτήματα ΔΕΝ απαντούνται από το φόρουμ. Απευθύνσου σε μηχανικό
  19. καλησπερα σας θελω να ριξω ενα ραντιε για ενα ισογειο που εχω παλαιο που εχει σκασει το παλαιο τσιμεντο που ειχε ριξει ο παππους και θελω να το ξαναχτισω ουσιαστικα. τι παχος ραντιε προτεινετε με τι οπλισμο?? δεν θα ριξω πλακα απο πανω μονο σεναζι και σκεπη. κολωνες θα βαλω περιμετρικα ανα 3 μετρα που ουσιαστικα θα δεσουν με το σεναζι. τοιχοποια θα μπει τουβλετα ξαπλωτη. οι διαστασεις ειναι 9Χ6.5. ευχαριστω πολυ Βάζε τονισμό στα κείμενα σου για να μη κλειδώσουν Didonis
  20. @Arch993 και για να το πούμε "σχεδιαστικά": όταν θέλεις να τηρήσεις απόσταση Δ (ή δ) από όριο, κάνεις αντίστοιχο offset τη γραμμή του ορίου του γεωτεμαχίου ώστε να σου δώσει το όριο δόμησης
  21. @Kyriakos Koutsos για Ν. Σμύρνη 1700, για Λουτρά 550 εντός-εκτός.
  22. Αν τα αυθαίρετα δεν μπορούν να νομιμοποιηθούν τότε το ερώτημα είναι φιλοσοφικό και απαιτείται εκτενής μελέτη της σχετικής νομοθεσίας. Αν τα αυθαίρετα μπορούν να νομιμοποιηθούν τότε θα πρέπει να προηγηθεί η νομιμοποίηση και: Το κάθε νέο οικόπεδο να είναι κατά κανόνα άρτιο και οικοδομήσιμο. Όλα τα κτίρια και κατασκευές στα νέα οικόπεδα να τηρούν τους όρους δόμησης και τον ΝΟΚ.
  23. 1η περίπτωση είναι 2 Κατοικίες στο Ισόγειο (η 1η ολοκληρωμένη και η 2η χωρίς κουφώματα και δάπεδα - μία ιδιοκτησία) οι οποίες δηλώθηκαν στον Ν.4178/13 και έχει εκδοθεί Άδεια Νομιμοποίησης. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι "για τα τμήματα που καλύπτονται από οικοδομική άδεια επιτρέπονται οι κατά νόμο προβλεπόμενες εργασίες", επομένως βγάζω Άδεια "Αποπεράτωση εργασιών έντυπης αδείας (αρθ. 47 ν.4495)"; 2η περίπτωση έχει τύχει σε κανέναν;
  24. Ο Νόμος έχει ένα "ή", δηλαδή είτε εως 30.000 ή κάτω από 50 τιμολόγια. Οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί δεν σου επιτρέπει μέσω της ειδικής φόρμας καταχώρησης τη διαβίβαση. Μήπως κάποιος άλλος γνωρίζει?
  25. @sikyonios Συνάδελφε καλημέρα. Η απάντηση στο ερώτημά σου κρύβεται στο ΠΔ 305/1996. Αν έχεις πραγματικό λόγο να ρωτάς, είμαι σίγουρος ότι θα τη βρεις.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.