Όλη η δραστηριότητα
Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα
- Past hour
- Σήμερα
-
Καλησπέρα , για απογραφή έργου με ΕΕΔΜΚ απαιτείται προκαταβολή , θυμάμαι ότι δεν ζητούσαν!
-
ΚΛΗΡΟΤΕΜΑΧΙΟ ΣΕ ΜΗ ΔΙΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ7 replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ7's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο! Θα το ξαναδώ... -
ΚΛΗΡΟΤΕΜΑΧΙΟ ΣΕ ΜΗ ΔΙΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ7 replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ7's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Το σκέφτηκα και αυτό συνάδελφε,αλλα το πρόβλημα είναι οτι πάει για αγοραπωλησία και ο συμβολαιογράφος πρέπει να βγάλει μία αντικειμενική. Ευχαριστώ! -
MKal started following ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΚΤΙΣΜΑ-ΕΚΔΟΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
-
Καλησπέρα και ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. Έγινε καταγγελία στην πολεοδομία για επικινδυνότητα οικοδομής, αναφορικά με τμήματα από τους εξώστες τα οποία αποκολλιούνται. Μου ζητήθηκε να βγάλω άδεια για την επισκευή . Προχωράω με έγκριση εκτέλεσης εργασιών, επικαλούμενη αρθρ.29 παρ.4 Ν4495/17 παρά το οτι πρόκειται μόνο για τμήματα εξωστών? Παραθέτω την προαναφερόμενη παράγραφο. 4. Έγκριση εκτέλεσης εργασιών απαιτείται για τις ακόλουθες εργασίες, ύστερα από υποβολή τεχνικής έκθεσης και δήλωσης, αρμόδιου μηχανικού ότι αναλαμβάνει την επίβλεψη, σύμφωνα με τους όρους που ορίζει η αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης: α) κατεδάφιση κατασκευών ή κτιρίων, που χαρακτηρίζονται επικινδύνως ετοιμόρροπα, σύμφωνα με τις διατάξεις για επικίνδυνες οικοδομές, β) εφαρμογή των μέτρων ασφαλείας, που καθορίζονται από την αρμόδια Υπηρεσία Δόμησης, σε κτίριο ή κατασκευές που έχουν χαρακτηριστεί επικίνδυνες, γ) κατεδάφιση ή αποκατάσταση κατασκευών που έχουν κριθεί οριστικά αυθαίρετες ή έχουν υπαχθεί στο άρθρο 106 του παρόντος ή στην παρ. 1α του άρθρου 23 του ν. 4178/2013, όπως ισχύει
-
ΚΛΗΡΟΤΕΜΑΧΙΟ ΣΕ ΜΗ ΔΙΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ
dimitris GM replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ7's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
ν. 4235/14 αρθρο 37 8. α) Οι δρόμοι που απεικονίζονται στα κυρωμένα στοιχεία των διανομών αγροκτημάτων και συνοικισμών, καθώς και κυρωμένων αναδασμών, περιέρχονται κατά κυριότητα στους οικείους Δήμους, εφόσον σήμερα υφίστανται. Αν έχουν αλλάξει χρήση ή κατέχονται αυθαίρετα, η Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της οικείας Περιφέρειας, μετά από αυτοψία, αποφαίνεται για τη σκοπιμότητα επαναφοράς των πραγμάτων στην προηγούμενη κατάσταση. Αν δεν είναι αναγκαία η επαναφορά των πραγμάτων στην προηγούμενη κατάσταση, η αίτηση του κατόχου για την εξαγορά ακινήτου εξετάζεται από την οικεία Επιτροπή Θεμάτων Γης και Επίλυσης Διαφορών σύμφωνα με το άρθρο 23. β) Οι δρόμοι που διανοίχθηκαν σε θέση διαφορετική από την προβλεπόμενη στην κυρωμένη διανομή του αγροκτήματος, θωρούνται ως δρόμοι της κυρωμένης διανομής και περιέρχονται στην κυριότητα του οικείου Δήμου, εφόσον μετατοπίσθηκαν εντός δημοσίων εκτάσεων και κρίνεται αναγκαία η διατήρησή τους. Για το σκοπό αυτόν, συντάσσεται έκθεση αυτοψίας από τη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της οικείας Περιφέρειας, με την οποία αποφαίνεται για τη σκοπιμότητα της διατήρησης του δρόμου. Το ίδιο ισχύει και για αγροτικούς δρόμους που διανοίχτηκαν για την εξυπηρέτηση τυφλών τεμαχίων κυρωμένης διανομής, εφόσον δεν θίγονται εμπράγματα δικαιώματα τρίτων προσώπων. γ) Δρόμοι κυρωμένης διανομής που έχουν απολέσει τον κοινόχρηστο χαρακτήρα τους, μετά από εισήγηση της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Χωρικού Σχεδιασμού της οικείας Περιφέρειας, μπορούν να εξαγοράζονται από τον ιδιοκτήτη του όμορου ακινήτου, μετά από αίτηση που υποβάλλει στην Επιτροπή Θεμάτων Γης και Επίλυσης διαφορών. Για την εξαγορά καταβάλλεται τίμημα ίσο με την αντικειμενική αξία, το οποίο αποτελεί έσοδο του οικείου Δήμου. δ) Για τη μεταβίβαση της κυριότητας των δρόμων εκδίδεται διαπιστωτική πράξη του οικείου Περιφερειάρχη, η οποία μεταγράφεται στο οικείο Υποθηκοφυλακείο ή καταχωρίζεται στο αρμόδιο Κτηματολογικό Γραφείο και κοινοποιείται στον ΟΠΕΚΕΠΕ για ενημέρωση της ψηφιακής βάσης, καθώς και στην Εθνικό Κτηματολόγιο και Χαρτογράφηση ΑΕ.» Παντως, δρομος δηλωθηκε στο ΕΚ και πηρε δικο του ΚΑΕΚ, αρα, θεωρητικα, "υφισταται" ειδικα που κανενας δεν τον δηλωσε ουτε και ζητησε την εξαγορα του. Οι ομοροι πώς εμφανιζονται στο ΕΚ σε σχεση με τον δρομο; Ξαναδες τα -
ΚΛΗΡΟΤΕΜΑΧΙΟ ΣΕ ΜΗ ΔΙΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ
GEO-GG replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ7's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Εγώ θα έγραφα άρτιο (εάν πληρεί τις προϋποθέσεις) και θα κατασκευαστεί οικοδομήσιμο με τη διάνοιξη του προβλεπόμενου δρόμου της Διανομής. -
ΚΛΗΡΟΤΕΜΑΧΙΟ ΣΕ ΜΗ ΔΙΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ
GEO-GG replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ7's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
-
Σε περίπτωση που ο γιος εχει την ψιλη κυριοτητα και η μανα την επικαρπια. Το αρθρο 99 απο τι βλεπω δινει την δυνατοτητα υπαγωγης απο τον γιο χωρις την συναινεση της μανας. Στο σύστημα ομως δεν υπάρχει η επιλογή αιτων->ψιλη κυριοτητα, αλλα μόνο ιδιοκτητης, νομιμος εκπροσωπος, - (παυλα) κτλ... Τι επιλεγουμε;, Ευχαριστώ εκ των προτέρων,
-
Ν.Ο.Κ. και εξωτερικό κλιμακοστάσιο
Rizlow replied to nzerman's θέμα in ΝΟΚ (Νέος Οικοδομικός Κανονισμός)
Καλησπέρα σας. Σε κτίριο του 72' θέλω να κατασκευάσω εξωτερικό μεταλλικό κλιμακοστάσιο για να δημιουργήσω ανεξάρτητη πρόσβαση στην ιδιοκτησία. Δεν απαιτείται από την πυροσβεστική. Το ερώτημα είναι αν προσμετράται σε δόμηση και κάλυψη μιας και είναι εξαντλήμένα. Το ύψος είναι οριακά στο + 7.50. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθεια!- 81 απαντήσεις
-
ΚΛΗΡΟΤΕΜΑΧΙΟ ΣΕ ΜΗ ΔΙΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ
ΓΡΗΓΟΡΗΣ7 replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ7's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Στο κτηματολόγιο το έχει με ξεχωριστό ΚΑΕΚ και σε ένα συμβόλαιο του 87 λέει οτι συνορεύει με αγροτικό.Τίποτα άλλο.Και σε παλιές αεροφωτογραφίες δεν φαίνεται να υπάρχει ο δρόμος. Άρα μάλλον καταλήγω στο να γράψω μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο. Ευχαριστώ πολύ! -
ΚΛΗΡΟΤΕΜΑΧΙΟ ΣΕ ΜΗ ΔΙΑΝΟΙΓΜΕΝΟ ΔΡΟΜΟ
dimitris GM replied to ΓΡΗΓΟΡΗΣ7's θέμα in Αρτιότητα - Οικοδομησιμότητα
Οι κυρωμενοι δρομοι διανομης εγιναν με βουληση του Δημοσιου. Για την περιπτωση σου θα δεις στον τιτλο σου τα ορια του ακινητου σου, με τι συνορευει, και το κτηματολογιο. Δες και τον ν. 4235/14 αρθρο 37 για τους μη διανοιχθεντες δρομους διανομης. -
Με δέκα (10) ακίνητα του Δημοσίου ξεκινά η "Κοινωνική Αντιπαροχή"
Engineer posted μια είδηση in Έργα-Υποδομές
Πρωτοποριακή σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, χαρακτήρισε το νομοσχέδιο για την κοινωνική αντιπαροχή η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας. Όπως τόνισε στη συνέντευξή της στην Καθημερινή της Κυριακής στόχος είναι η δημιουργία ενός ικανού αποθέματος κοινωνικών κατοικιών, που θα παρέχονται με χαμηλό μίσθωμα σε ευάλωτα νοικοκυριά. Το νομοσχέδιο, το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση από την περασμένη βδομάδα, ορίζει την έννοια της κοινωνικής αντιπαροχής ως τη σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ του κράτους ή ΟΤΑ και ιδιώτη αναδόχου, με στόχο την αξιοποίηση δημόσιας ακίνητης περιουσίας για την ανέγερση ή ανακαίνιση κατοικιών κοινωνικού χαρακτήρα. Ο ανάδοχος αναλαμβάνει τις κατασκευαστικές εργασίες με δικά του έξοδα και ευθύνη, ενώ ως αντάλλαγμα μπορεί να λάβει μέρος των ιδιοκτησιών, οικονομικό αντίτιμο από πώληση ή μίσθωση ή το δικαίωμα προσωρινής εκμετάλλευσης. Η αναθέτουσα αρχή μπορεί επίσης να του αναθέσει τη διαχείριση των κατοικιών. Αν η σύμβαση αφορά υφιστάμενο κτίριο, δύναται να περιλαμβάνει αλλαγή χρήσης, κατεδάφιση ή προσθήκες. Σε κάθε περίπτωση, η μεταβίβαση εμπράγματων δικαιωμάτων πραγματοποιείται με συμβολαιογραφική πράξη και καταχωρίζεται στο Κτηματολόγιο χωρίς έξοδα. Μετά τη λήξη της διαχείρισης, το ακίνητο επιστρέφει στο Δημόσιο, ακόμα και αν υπάρχουν ενεργές μισθώσεις. Η εφαρμογή του νέου πλαισίου θα ξεκινήσει αρχικά σε τουλάχιστον 10 ακίνητα και οικόπεδα του Δημοσίου τα οποία το δημόσιο θα παραχωρήσει σε ιδιώτες αναδόχους για την ανέγερση κατοικιών, με υποχρέωση, τουλάχιστον το 30% των αναγερθεισών οικιών να προορίζεται για κοινωνική κατοικία», η οποία θα «εκχωρείται για εκμίσθωση μόνο σε δικαιούχους της κοινωνικής κατοικίας». Οι δικαιούχοι μισθωτές σε κοινωνικές κατοικίες επιλέγονται από τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Ο.Π.Ε.Κ.Α.) με βάση κοινωνικά κριτήρια, στα οποία περιλαμβάνονται, ιδίως, το εισόδημα, η περιουσιακή και οικογενειακή κατάσταση και η ηλικία των τέκνων των δικαιούχων. Ο ανάδοχος αναλαμβάνει τις κατασκευαστικές εργασίες με δικά του έξοδα και ευθύνη, ενώ ως αντάλλαγμα μπορεί να λάβει μέρος των ιδιοκτησιών, οικονομικό αντίτιμο από πώληση ή μίσθωση ή το δικαίωμα προσωρινής εκμετάλλευσης. Η αναθέτουσα αρχή μπορεί επίσης να του αναθέσει τη διαχείριση των κατοικιών. Αν η σύμβαση αφορά υφιστάμενο κτίριο, δύναται να περιλαμβάνει αλλαγή χρήσης, κατεδάφιση ή προσθήκες. Σε κάθε περίπτωση, η μεταβίβαση εμπράγματων δικαιωμάτων πραγματοποιείται με συμβολαιογραφική πράξη και καταχωρίζεται στο Κτηματολόγιο χωρίς έξοδα. Μετά τη λήξη της διαχείρισης, το ακίνητο επιστρέφει στο Δημόσιο, ακόμα και αν υπάρχουν ενεργές μισθώσεις. -
Πρωτοποριακή σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, χαρακτήρισε το νομοσχέδιο για την κοινωνική αντιπαροχή η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας. Όπως τόνισε στη συνέντευξή της στην Καθημερινή της Κυριακής στόχος είναι η δημιουργία ενός ικανού αποθέματος κοινωνικών κατοικιών, που θα παρέχονται με χαμηλό μίσθωμα σε ευάλωτα νοικοκυριά. Το νομοσχέδιο, το οποίο βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση από την περασμένη βδομάδα, ορίζει την έννοια της κοινωνικής αντιπαροχής ως τη σύμβαση που συνάπτεται μεταξύ του κράτους ή ΟΤΑ και ιδιώτη αναδόχου, με στόχο την αξιοποίηση δημόσιας ακίνητης περιουσίας για την ανέγερση ή ανακαίνιση κατοικιών κοινωνικού χαρακτήρα. Ο ανάδοχος αναλαμβάνει τις κατασκευαστικές εργασίες με δικά του έξοδα και ευθύνη, ενώ ως αντάλλαγμα μπορεί να λάβει μέρος των ιδιοκτησιών, οικονομικό αντίτιμο από πώληση ή μίσθωση ή το δικαίωμα προσωρινής εκμετάλλευσης. Η αναθέτουσα αρχή μπορεί επίσης να του αναθέσει τη διαχείριση των κατοικιών. Αν η σύμβαση αφορά υφιστάμενο κτίριο, δύναται να περιλαμβάνει αλλαγή χρήσης, κατεδάφιση ή προσθήκες. Σε κάθε περίπτωση, η μεταβίβαση εμπράγματων δικαιωμάτων πραγματοποιείται με συμβολαιογραφική πράξη και καταχωρίζεται στο Κτηματολόγιο χωρίς έξοδα. Μετά τη λήξη της διαχείρισης, το ακίνητο επιστρέφει στο Δημόσιο, ακόμα και αν υπάρχουν ενεργές μισθώσεις. Η εφαρμογή του νέου πλαισίου θα ξεκινήσει αρχικά σε τουλάχιστον 10 ακίνητα και οικόπεδα του Δημοσίου τα οποία το δημόσιο θα παραχωρήσει σε ιδιώτες αναδόχους για την ανέγερση κατοικιών, με υποχρέωση, τουλάχιστον το 30% των αναγερθεισών οικιών να προορίζεται για κοινωνική κατοικία», η οποία θα «εκχωρείται για εκμίσθωση μόνο σε δικαιούχους της κοινωνικής κατοικίας». Οι δικαιούχοι μισθωτές σε κοινωνικές κατοικίες επιλέγονται από τον Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων Κοινωνικής Αλληλεγγύης (Ο.Π.Ε.Κ.Α.) με βάση κοινωνικά κριτήρια, στα οποία περιλαμβάνονται, ιδίως, το εισόδημα, η περιουσιακή και οικογενειακή κατάσταση και η ηλικία των τέκνων των δικαιούχων. Ο ανάδοχος αναλαμβάνει τις κατασκευαστικές εργασίες με δικά του έξοδα και ευθύνη, ενώ ως αντάλλαγμα μπορεί να λάβει μέρος των ιδιοκτησιών, οικονομικό αντίτιμο από πώληση ή μίσθωση ή το δικαίωμα προσωρινής εκμετάλλευσης. Η αναθέτουσα αρχή μπορεί επίσης να του αναθέσει τη διαχείριση των κατοικιών. Αν η σύμβαση αφορά υφιστάμενο κτίριο, δύναται να περιλαμβάνει αλλαγή χρήσης, κατεδάφιση ή προσθήκες. Σε κάθε περίπτωση, η μεταβίβαση εμπράγματων δικαιωμάτων πραγματοποιείται με συμβολαιογραφική πράξη και καταχωρίζεται στο Κτηματολόγιο χωρίς έξοδα. Μετά τη λήξη της διαχείρισης, το ακίνητο επιστρέφει στο Δημόσιο, ακόμα και αν υπάρχουν ενεργές μισθώσεις. View full είδηση
-
Συνάδελφοι καλησπέρα! Θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα τοπογραφικό που κάνω. Πρόκειται για κληροτεμάχιο εκτός σχεδίου που ενώ στον χάρτη διανομής του 58 φαίνεται να υπάρχει δρόμος, στην πραγματικότητα δέν έχει κατασκευαστεί ποτέ αυτός ο δρόμος. Ο προβληματισμός μου είναι επειδή πάει για μεταβίβαση το ακίνητο και πρέπει στο τοπογραφικό να γράψω αν είναι άρτιο και οικοδομήσιμο ή μη, πια είναι η γνώμη σας? Εσείς πώς θα το αντιμετωπίζατε? Με κάποιους συνάδελφους που το συζήτησα οι απόψεις είναι διαφορετικές Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
Το θέμα, θέλει τεράστια κινητοποίηση και δεν πρέπει να περάσει. Ξεκινάμε να μπαίνουμε σε μονοπάτια ολιγοπωλίου. Ο πρόεδρος μας, ποια βήματα έχει εξασφαλίσει ώστε να προστατεύσει όλους τους μηχανικούς που θα μείνουν έξω από το πρόγραμμα;
- 3 απαντήσεις
-
Καλημέρα, το τοπογραφικό δεν υφίσταται στον φάκελο, δεν έχει αναρτηθεί ούτε στις δηλώσεις του 4495/17, ούτε στην ΕΕΔΜΚ. Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 2 του ΦΕΚ 1843/Β/2020: "Όπου αναφέρεται "Αντίγραφο Τοπογραφικού Διαγράμματος" νοείται το τοπογραφικό διάγραμμα της οικοδομικής αδείας ή της άδειας δόμησης εφόσον υφίσταται ή της δήλωσης υπαγωγής σε οποιονδήποτε νόμο περί αυθαιρέτων ή του προσαρτώμενου τοπογραφικού σε δικαιοπραξία." Για αυτό το ερώτημά μου είναι αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τοπογραφικό σύστασης, καθώς ο έλεγχος τυχόν παραβίασης ΥΔ/ΥΚ, πλάγιων αποστάσεων έχει γίνει χρησιμοποιώντας το δ/μα κάλυψης.