Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Καλημέρα σας. Διατίθεται προς πώληση γεωδαιτικός σταθμός, LEICA TS02 (7''), σε εξαιρετική κατάσταση. Περιλαμβάνονται, τρίποδο αλουμινίου, κάτοπτρο κλπ.
  3. Γνωρίζει κανείς από κιάλια ? Θέλω να είναι και νυχτερινής όρασης. Κάτι σχετικά φτηνό για χόμπι στο χωριό π.χ. να βλεπουμε το βράδυ ζώα κτλ.
  4. Σήμερα
  5. Τα έργα με τη μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα έχουν πολλαπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια και μεγάλοι διαγωνισμοί-ΣΔΙΤ τρέχουν για πολλές και διαφορετικές υποδομές. Τα έργα αυτά έρχονται να προσθέσουν πλούσιο αντικείμενο στην κατασκευαστική βιομηχανία της χώρας και μάλιστα σε μια εποχή που οι κατασκευές δείχνουν να έχουν πάρει τα πάνω τους. Όπως όλες οι μέθοδοι υλοποίησης έργων υποδομής, έτσι και τα έργα-ΣΔΙΤ έχει σημαντικά πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα. Στα μεγάλα θετικά μπορεί κάποιος να βρει την υλοποίηση έργων που δεν μπορούν να τραβήξουν εύκολα χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ ενώ το ποσό της σύμβασης δεν καταγράφεται στο δημόσιο χρέος. Από την άλλη η συσσώρευση έργων-ΣΔΙΤ δημιουργεί νέες υποχρεώσεις πληρωμών (που κυρίως είναι πληρωμές διαθεσιμότητας) σε βάθος χρόνου. Αυτό που μπορεί να πει κανείς για τα έργα με τη μορφή ΣΔΙΤ είναι πως έχουν αλλάξει τη δυναμική των κατασκευών και έχουν σίγουρα επηρεάσει το πως μπορεί τελικά να υλοποιηθεί ένα έργο με την συνεργασία Πολιτείας και Αγοράς. Σήμερα θα επιχειρήσουμε να ρίξουμε μια ματιά και να δούμε ποιοι είναι οι 15 μεγαλύτεροι διαγωνισμοί-ΣΔΙΤ που τρέχουν στην χώρα. 1.Νέες Φυλακές Ασπροπύργου 765 εκατ. ευρώ Το αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης είναι η χρηματοδότηση, μελέτη, κατασκευή, προμήθεια εξοπλισμού, συντήρηση και τεχνική διαχείριση των υποδομών που θα στεγάσουν το Δικαστικό Σωφρονιστικό Συγκρότημα Αθηνών (ΔΣΣΑ) και τη Διεύθυνση Μεταγωγών Δικαστηρίων Αττικής (ΔΜΔΑ). Η περιοχή επέμβασης χωροθετείται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Ασπροπύργου Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής Περιφέρειας Αττικής. Πρόκειται για την περιοχή του Θριασίου, που οριοθετείται από τα όρη Ποικίλο, Αιγάλεω, Πάρνηθα, Πατέρας και τον κόλπο της Ελευσίνας, στην θέση του παλαιού Στρατοπέδου «Αμερικάνικης Ευκολίας», σε ακίνητο 100 στρεμάτων, περίπου. Η διάρκεια της σύμβασης για το μεγάλο έργο-ΣΔΙΤ μετεγκατάστασης των φυλακών Κορυδαλλού έχει υπολογιστεί σε 360 μήνες εκ των οποίων τα πρώτα 3-4 χρόνια θα αφορούν την κατασκευαστική περίοδο του έργου. ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Αναθέτουσα Αρχή είναι το ΤΑΙΠΕΔ. 2.Θεσσαλονίκη-Έδεσσα με κόστος 444,9 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Η εκδήλωση ενδιαφέροντος ξεκίνησε στις 5 Δεκεμβρίου με συμμετοχές από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΒΑΞ ΚΑΙ ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Πρόκειται για την αναβάθμιση του άξονα στον οποίο περιλαμβάνεται η παράκαμψη Χαλκηδόνας. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. 3.Διπλό Φράγμα Ταυρωνίτη με κόστος 267,09 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 30 Νοεμβρίου 2022. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. Ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Για το διπλό Φράγμα στον Ταυρωνίτη ποταμό θα πραγματοποιηθούν έργα Αξιοποίησης του Υδατικού Δυναμικού. Ειδικότερα, το αντικείμενο της Σύμβασης σύμπραξης περιλαμβάνει την κατασκευή των εξής υποδομών: (1) του Φράγματος Ντεριανού (θέση Παπαδιανών) επί του παραπόταμου Ντεριανού του ποταμού Ταυρωνίτη και των συνοδών τεχνικών έργων, (2) του Φράγματος Σεμπρωνιώτη επί του ομώνυμου παραπόταμου του ποταμού Ταυρωνίτη και των συνοδών τεχνικών έργων κ.α. 4.Φοιτητικές Εστίες Πανεπιστημίου Κρήτης με κόστος 255 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 24 Φεβρουαρίου 2020. Ανάδοχος έχει αναδειχθεί η ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. Στο αντικείμενο της σύμβασης σύμπραξης περιλαμβάνεται ο εκσυγχρονισμός υφιστάμενων υποδομών και η κατασκευή νέων κτιριακών συγκροτημάτων στις 2 Πανεπιστημιουπόλεις, του Ρεθύμνου και του Ηρακλείου. Το έργο αναμένεται να συμβασιοποιηθεί εντός του 2024. 5.Νέο Πρωτοδικείο Αθηνών με κόστος 254,4 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Δικαιοσύνης. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 31 Ιανουαρίου 2023. Συμμετείχαν: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ,ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΒΑΞ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ-TEKAΛ. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 300 μήνες. Το αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης είναι η χρηματοδότηση, μελέτη, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση των κτιριακών υποδομών που θα στεγάσουν το Πρωτοδικείο και την Εισαγγελία Αθηνών κατά μέγιστο για διάστημα εικοσιπέντε (25) ετών. 6.Δράμα-Αμφίπολη με κόστος 248,5 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Η εκδήλωση ενδιαφέροντος ξεκίνησε στις 5 Δεκεμβρίου με συμμετοχές από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΒΑΞ ΚΑΙ ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Περιλαμβάνει την κατασκευή των τμημάτων Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη μήκους ~29.5 χλμ και Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους ~13.5 χλμ. και συμπεριλαμβάνεται η λειτουργία, συντήρηση, χρηματοδότηση του βασικού οδικού άξονα Δράμα – Αμφίπολη συνολικού μήκους ~43 χλμ. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. 7.Ύδρευση Νήσου Κέρκυρας με κόστος 255,6 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 28 Φεβρουαρίου 2024. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. Στην εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετείχαν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Το έργο περιλαμβάνει σύνθετα έργα όπως η κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση των φραγμάτων Μελισσουδίου, εκτροπής Κυπριανάδων και Καλαμιώτισσας με τα έργα προσαγωγής νερού από τα φράγματα στην κεφαλή των έργων διανομής και τα λοιπά συνοδά τεχνικά έργα. 8.Φράγμα Ενιπέα Τρικάλων με κόστος 230 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 5 Δεκεμβρίου 2022. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. Ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Ο ανάδοχος θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του Φράγματος Ποταμού Ενιπέα Φαρσάλων (στη θέση Παλιοδερλί), Δικτύων Διανομής Νερού και λοιπών Συνοδών Έργων. 9.Μεταφορά-Διανομή Νερού Νέστου στην Πεδιάδα Ξάνθης με κόστος 210 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Ο διαγωνισμός είναι στα πρόθυρα εκκίνησης. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 300 μήνες. Αφορά αφενός στην κατασκευή των κύριων έργων για τη μεταφορά και διανομή νερού από τον ποταμό Νέστο στην Ανατολική πεδιάδα Ξάνθης για την εξυπηρέτηση των αρδευτικών αναγκών της. Αφετέρου, το έργο αφορά στην κατασκευή των έργων μεταφοράς και διανομής της περιοχής Α2 η οποία είναι μία εκ των πέντε περιοχών στις οποίες έχει διαχωριστεί η πεδιάδα της Ξάνθης και περιλαμβάνει αρδευόμενες εκτάσεις περίπου 56 χιλιάδων στρεμμάτων (που αποτελούν το ~22% της συνολικής έκτασης της πεδιάδας) και παρουσιάζει τα σοβαρότερα προβλήματα υφαλμύρωσης. 10.Τα 13 Περιφερειακά Κέντρα Πολιτικής Προστασίας με κόστος 163 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι η ΚΤΥΠ. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 15 Φεβρουαρίου 2021 και είναι διπλός. Στο πρώτο cluster περιλαμβάνονται έξι ΠΕΚΕΠΠ κόστους 60,7 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και στο δεύτερο επτά ΠΕΚΕΠΠ κόστους 70,8 εκατ.ε ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η συνολική διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 324 μήνες (27 έτη) εκ των οποίων 24 μήνες κατασκευής και οι υπόλοιποι 300 μήνες (25 χρόνια) λειτουργία και διαχείριση. 11.Κατασκευή αρδευτικών δικτύων ΤΟΕΒ Ταυρωπού με κόστος 159,6 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 18 Νοεμβρίου 2022. Στην εκδήλωση ενδιαφέροντος το παρών έδωσαν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – INTRAKAT – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΑΒΑΞ . Η διάρκεια της σύμβασης είναι 25 έτη. Το Αρδευτικό δίκτυο Ταυρωπού, που εξυπηρετεί συνολικά έκταση 115.000 στρεμμάτων, αποτελείται από τα έργα μεταφοράς και διανομής του νερού (κεντρικός προσαγωγός, πρωτεύον και δευτερεύον δίκτυο) και τα δίκτυα εφαρμογής (τριτεύον δίκτυο). 12. Τα 17 Σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία με κόστος 159,2 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι η ΚΤΥΠ. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 21 Μαϊου 2021. Ανάδοχο έχει αναδειχθεί το σχήμα ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ΑΤΕΣΕ. Η διάρκεια του έργου είναι 324 μήνες. Αφορά τον σχεδιασμό και την: κατασκευή, χρηματοδότηση, συντήρηση και λειτουργία 17 σχολικών μονάδων στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω Σ.Δ.Ι.Τ. Τα κτιριακά συγκροτήματα είναι μοιρασμένα στην Περιφέρεια και συγκεριμένα σε εννέα Δήμους. Το έργο αναμένεται να συμβασιοποιηθεί εντός του καλοκαιριού. 13.Δικαστικά Μέγαρα Κεντρικής Μακεδονίας με κόστος 148,8 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι η ΚΤΥΠ. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 15 Νοεμβρίου 2021. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΑΒΑΞ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ΑΤΕΣΕ, ΤΕΚΑΛ-JCC (ΛΙΒΑΝΟΣ), ΙΝΤΡΑΚΑΤ-REDEX. Ειδικότερα, στο αντικείμενο περιλαμβάνεται η λειτουργική ανακατασκευή του υφιστάμενου Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης και η ανέγερση τριών (3) νέων Δικαστικών Μεγάρων στο Κιλκίς, την Έδεσσα και τις Σέρρες, που περιλαμβάνει τα νέα κτίρια με τον απαραίτητο εξοπλισμό τους καθώς και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου τριών νέων κτιριακών εγκαταστάσεων. 14.Φράγμα Μιναγιώτικο Μεσσηνίας με κόστος 145,08 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 19 Δεκεμβρίου 2022. Στην εκδήλωση ενδιαφέροντος το παρών έδωσαν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – INTRAKAT – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΑΒΑΞ. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 22-25 έτη. Ειδικότερα, το αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης αφορά στην κατασκευή: -του Φράγματος Μιναγιώτικου και άλλων συνοδών έργων. 15.Νέο Κτίριο Γενικής Γραμματείας Υποδομών με κόστος 139,6 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 10 Σεπτεμβρίου 2021. Ανάδοχο αναδείχθηκε το σχήμα ΙΝΤΡΑΚΑΤ-REDEX. H διάρκεια της σύμβασης είναι για 360 μήνες. Το αντικείμενο της Σύμβασης αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, ασφάλιση και συντήρηση ενός λειτουργικού, σύγχρονου κτιριακού συγκροτήματος που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της Γ.Γ.Υ. του ΥΠ.Υ.ΜΕ. στην οδό Πειραιώς και το οποίο θα σχεδιαστεί με βάση τις «Αρχές» του βιοκλιματικού σχεδιασμού, στις οποίες συνυπάρχουν το περιβάλλον και η ενέργεια, και θα πρέπει να επιτύχει πιστοποίηση LEED (Silver ή ανώτερο), και 1 πεζογέφυρας επί της οδού Πειραιώς που εξασφαλίζει την πρόσβαση στο κτήριο. Επιπλέον, περιλαμβάνει την ανάπλαση τού περιβάλλοντος χώρου, τμήμα του οποίου βρίσκεται σε όμορο οικόπεδο ιδιοκτησίας της Ο.Σ.Ε. Α.Ε., που διαχειρίζεται η ΓαίαΟ.Σ.Ε. Α.Ε., το οποίο θα αποτελεί ουσιαστικά την πρόσβαση μεταξύ του υπό ανέγερση κτιριακού συγκροτήματος και του σταθμού «Ρουφ» του Προαστιακού Σιδηροδρόμου. Το έργο αναμένεται να συμβασιοποιηθεί εντός του 2024. View full είδηση
  6. Τα έργα με τη μορφή της Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα έχουν πολλαπλασιαστεί τα τελευταία χρόνια και μεγάλοι διαγωνισμοί-ΣΔΙΤ τρέχουν για πολλές και διαφορετικές υποδομές. Τα έργα αυτά έρχονται να προσθέσουν πλούσιο αντικείμενο στην κατασκευαστική βιομηχανία της χώρας και μάλιστα σε μια εποχή που οι κατασκευές δείχνουν να έχουν πάρει τα πάνω τους. Όπως όλες οι μέθοδοι υλοποίησης έργων υποδομής, έτσι και τα έργα-ΣΔΙΤ έχει σημαντικά πλεονεκτήματα αλλά και μειονεκτήματα. Στα μεγάλα θετικά μπορεί κάποιος να βρει την υλοποίηση έργων που δεν μπορούν να τραβήξουν εύκολα χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ ενώ το ποσό της σύμβασης δεν καταγράφεται στο δημόσιο χρέος. Από την άλλη η συσσώρευση έργων-ΣΔΙΤ δημιουργεί νέες υποχρεώσεις πληρωμών (που κυρίως είναι πληρωμές διαθεσιμότητας) σε βάθος χρόνου. Αυτό που μπορεί να πει κανείς για τα έργα με τη μορφή ΣΔΙΤ είναι πως έχουν αλλάξει τη δυναμική των κατασκευών και έχουν σίγουρα επηρεάσει το πως μπορεί τελικά να υλοποιηθεί ένα έργο με την συνεργασία Πολιτείας και Αγοράς. Σήμερα θα επιχειρήσουμε να ρίξουμε μια ματιά και να δούμε ποιοι είναι οι 15 μεγαλύτεροι διαγωνισμοί-ΣΔΙΤ που τρέχουν στην χώρα. 1.Νέες Φυλακές Ασπροπύργου 765 εκατ. ευρώ Το αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης είναι η χρηματοδότηση, μελέτη, κατασκευή, προμήθεια εξοπλισμού, συντήρηση και τεχνική διαχείριση των υποδομών που θα στεγάσουν το Δικαστικό Σωφρονιστικό Συγκρότημα Αθηνών (ΔΣΣΑ) και τη Διεύθυνση Μεταγωγών Δικαστηρίων Αττικής (ΔΜΔΑ). Η περιοχή επέμβασης χωροθετείται εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου Ασπροπύργου Περιφερειακής Ενότητας Δυτικής Αττικής Περιφέρειας Αττικής. Πρόκειται για την περιοχή του Θριασίου, που οριοθετείται από τα όρη Ποικίλο, Αιγάλεω, Πάρνηθα, Πατέρας και τον κόλπο της Ελευσίνας, στην θέση του παλαιού Στρατοπέδου «Αμερικάνικης Ευκολίας», σε ακίνητο 100 στρεμάτων, περίπου. Η διάρκεια της σύμβασης για το μεγάλο έργο-ΣΔΙΤ μετεγκατάστασης των φυλακών Κορυδαλλού έχει υπολογιστεί σε 360 μήνες εκ των οποίων τα πρώτα 3-4 χρόνια θα αφορούν την κατασκευαστική περίοδο του έργου. ΑΒΑΞ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ συμμετέχουν στον διαγωνισμό. Αναθέτουσα Αρχή είναι το ΤΑΙΠΕΔ. 2.Θεσσαλονίκη-Έδεσσα με κόστος 444,9 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Η εκδήλωση ενδιαφέροντος ξεκίνησε στις 5 Δεκεμβρίου με συμμετοχές από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΒΑΞ ΚΑΙ ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Πρόκειται για την αναβάθμιση του άξονα στον οποίο περιλαμβάνεται η παράκαμψη Χαλκηδόνας. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. 3.Διπλό Φράγμα Ταυρωνίτη με κόστος 267,09 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 30 Νοεμβρίου 2022. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. Ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Για το διπλό Φράγμα στον Ταυρωνίτη ποταμό θα πραγματοποιηθούν έργα Αξιοποίησης του Υδατικού Δυναμικού. Ειδικότερα, το αντικείμενο της Σύμβασης σύμπραξης περιλαμβάνει την κατασκευή των εξής υποδομών: (1) του Φράγματος Ντεριανού (θέση Παπαδιανών) επί του παραπόταμου Ντεριανού του ποταμού Ταυρωνίτη και των συνοδών τεχνικών έργων, (2) του Φράγματος Σεμπρωνιώτη επί του ομώνυμου παραπόταμου του ποταμού Ταυρωνίτη και των συνοδών τεχνικών έργων κ.α. 4.Φοιτητικές Εστίες Πανεπιστημίου Κρήτης με κόστος 255 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το Πανεπιστήμιο Κρήτης. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 24 Φεβρουαρίου 2020. Ανάδοχος έχει αναδειχθεί η ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. Στο αντικείμενο της σύμβασης σύμπραξης περιλαμβάνεται ο εκσυγχρονισμός υφιστάμενων υποδομών και η κατασκευή νέων κτιριακών συγκροτημάτων στις 2 Πανεπιστημιουπόλεις, του Ρεθύμνου και του Ηρακλείου. Το έργο αναμένεται να συμβασιοποιηθεί εντός του 2024. 5.Νέο Πρωτοδικείο Αθηνών με κόστος 254,4 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Δικαιοσύνης. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 31 Ιανουαρίου 2023. Συμμετείχαν: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ,ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΒΑΞ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ-TEKAΛ. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 300 μήνες. Το αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης είναι η χρηματοδότηση, μελέτη, κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση των κτιριακών υποδομών που θα στεγάσουν το Πρωτοδικείο και την Εισαγγελία Αθηνών κατά μέγιστο για διάστημα εικοσιπέντε (25) ετών. 6.Δράμα-Αμφίπολη με κόστος 248,5 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Η εκδήλωση ενδιαφέροντος ξεκίνησε στις 5 Δεκεμβρίου με συμμετοχές από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ, ΑΒΑΞ ΚΑΙ ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Περιλαμβάνει την κατασκευή των τμημάτων Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη μήκους ~29.5 χλμ και Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους ~13.5 χλμ. και συμπεριλαμβάνεται η λειτουργία, συντήρηση, χρηματοδότηση του βασικού οδικού άξονα Δράμα – Αμφίπολη συνολικού μήκους ~43 χλμ. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. 7.Ύδρευση Νήσου Κέρκυρας με κόστος 255,6 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 28 Φεβρουαρίου 2024. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. Στην εκδήλωση ενδιαφέροντος συμμετείχαν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Το έργο περιλαμβάνει σύνθετα έργα όπως η κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση των φραγμάτων Μελισσουδίου, εκτροπής Κυπριανάδων και Καλαμιώτισσας με τα έργα προσαγωγής νερού από τα φράγματα στην κεφαλή των έργων διανομής και τα λοιπά συνοδά τεχνικά έργα. 8.Φράγμα Ενιπέα Τρικάλων με κόστος 230 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 5 Δεκεμβρίου 2022. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. Ενδιαφέρον εκδήλωσαν οι ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΙΝΤΡΑΚΑΤ. Ο ανάδοχος θα υλοποιήσει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του Φράγματος Ποταμού Ενιπέα Φαρσάλων (στη θέση Παλιοδερλί), Δικτύων Διανομής Νερού και λοιπών Συνοδών Έργων. 9.Μεταφορά-Διανομή Νερού Νέστου στην Πεδιάδα Ξάνθης με κόστος 210 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Ο διαγωνισμός είναι στα πρόθυρα εκκίνησης. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 300 μήνες. Αφορά αφενός στην κατασκευή των κύριων έργων για τη μεταφορά και διανομή νερού από τον ποταμό Νέστο στην Ανατολική πεδιάδα Ξάνθης για την εξυπηρέτηση των αρδευτικών αναγκών της. Αφετέρου, το έργο αφορά στην κατασκευή των έργων μεταφοράς και διανομής της περιοχής Α2 η οποία είναι μία εκ των πέντε περιοχών στις οποίες έχει διαχωριστεί η πεδιάδα της Ξάνθης και περιλαμβάνει αρδευόμενες εκτάσεις περίπου 56 χιλιάδων στρεμμάτων (που αποτελούν το ~22% της συνολικής έκτασης της πεδιάδας) και παρουσιάζει τα σοβαρότερα προβλήματα υφαλμύρωσης. 10.Τα 13 Περιφερειακά Κέντρα Πολιτικής Προστασίας με κόστος 163 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι η ΚΤΥΠ. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 15 Φεβρουαρίου 2021 και είναι διπλός. Στο πρώτο cluster περιλαμβάνονται έξι ΠΕΚΕΠΠ κόστους 60,7 εκατ. ευρώ (χωρίς ΦΠΑ) και στο δεύτερο επτά ΠΕΚΕΠΠ κόστους 70,8 εκατ.ε ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Η συνολική διάρκεια του έργου ορίστηκε σε 324 μήνες (27 έτη) εκ των οποίων 24 μήνες κατασκευής και οι υπόλοιποι 300 μήνες (25 χρόνια) λειτουργία και διαχείριση. 11.Κατασκευή αρδευτικών δικτύων ΤΟΕΒ Ταυρωπού με κόστος 159,6 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 18 Νοεμβρίου 2022. Στην εκδήλωση ενδιαφέροντος το παρών έδωσαν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – INTRAKAT – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΑΒΑΞ . Η διάρκεια της σύμβασης είναι 25 έτη. Το Αρδευτικό δίκτυο Ταυρωπού, που εξυπηρετεί συνολικά έκταση 115.000 στρεμμάτων, αποτελείται από τα έργα μεταφοράς και διανομής του νερού (κεντρικός προσαγωγός, πρωτεύον και δευτερεύον δίκτυο) και τα δίκτυα εφαρμογής (τριτεύον δίκτυο). 12. Τα 17 Σχολεία στην Κεντρική Μακεδονία με κόστος 159,2 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι η ΚΤΥΠ. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 21 Μαϊου 2021. Ανάδοχο έχει αναδειχθεί το σχήμα ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ΑΤΕΣΕ. Η διάρκεια του έργου είναι 324 μήνες. Αφορά τον σχεδιασμό και την: κατασκευή, χρηματοδότηση, συντήρηση και λειτουργία 17 σχολικών μονάδων στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μέσω Σ.Δ.Ι.Τ. Τα κτιριακά συγκροτήματα είναι μοιρασμένα στην Περιφέρεια και συγκεριμένα σε εννέα Δήμους. Το έργο αναμένεται να συμβασιοποιηθεί εντός του καλοκαιριού. 13.Δικαστικά Μέγαρα Κεντρικής Μακεδονίας με κόστος 148,8 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι η ΚΤΥΠ. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 15 Νοεμβρίου 2021. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 360 μήνες. Στον διαγωνισμό συμμετείχαν: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, ΑΒΑΞ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ-ΑΤΕΣΕ, ΤΕΚΑΛ-JCC (ΛΙΒΑΝΟΣ), ΙΝΤΡΑΚΑΤ-REDEX. Ειδικότερα, στο αντικείμενο περιλαμβάνεται η λειτουργική ανακατασκευή του υφιστάμενου Δικαστικού Μεγάρου Θεσσαλονίκης και η ανέγερση τριών (3) νέων Δικαστικών Μεγάρων στο Κιλκίς, την Έδεσσα και τις Σέρρες, που περιλαμβάνει τα νέα κτίρια με τον απαραίτητο εξοπλισμό τους καθώς και τη διαμόρφωση του περιβάλλοντα χώρου τριών νέων κτιριακών εγκαταστάσεων. 14.Φράγμα Μιναγιώτικο Μεσσηνίας με κόστος 145,08 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 19 Δεκεμβρίου 2022. Στην εκδήλωση ενδιαφέροντος το παρών έδωσαν οι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ – ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ, ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ – INTRAKAT – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ, ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ – ΑΒΑΞ. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 22-25 έτη. Ειδικότερα, το αντικείμενο της Σύμβασης Σύμπραξης αφορά στην κατασκευή: -του Φράγματος Μιναγιώτικου και άλλων συνοδών έργων. 15.Νέο Κτίριο Γενικής Γραμματείας Υποδομών με κόστος 139,6 εκατ. ευρώ Αναθέτουσα Αρχή είναι το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε στις 10 Σεπτεμβρίου 2021. Ανάδοχο αναδείχθηκε το σχήμα ΙΝΤΡΑΚΑΤ-REDEX. H διάρκεια της σύμβασης είναι για 360 μήνες. Το αντικείμενο της Σύμβασης αφορά στη μελέτη, χρηματοδότηση, κατασκευή, ασφάλιση και συντήρηση ενός λειτουργικού, σύγχρονου κτιριακού συγκροτήματος που θα στεγάσει τις υπηρεσίες της Γ.Γ.Υ. του ΥΠ.Υ.ΜΕ. στην οδό Πειραιώς και το οποίο θα σχεδιαστεί με βάση τις «Αρχές» του βιοκλιματικού σχεδιασμού, στις οποίες συνυπάρχουν το περιβάλλον και η ενέργεια, και θα πρέπει να επιτύχει πιστοποίηση LEED (Silver ή ανώτερο), και 1 πεζογέφυρας επί της οδού Πειραιώς που εξασφαλίζει την πρόσβαση στο κτήριο. Επιπλέον, περιλαμβάνει την ανάπλαση τού περιβάλλοντος χώρου, τμήμα του οποίου βρίσκεται σε όμορο οικόπεδο ιδιοκτησίας της Ο.Σ.Ε. Α.Ε., που διαχειρίζεται η ΓαίαΟ.Σ.Ε. Α.Ε., το οποίο θα αποτελεί ουσιαστικά την πρόσβαση μεταξύ του υπό ανέγερση κτιριακού συγκροτήματος και του σταθμού «Ρουφ» του Προαστιακού Σιδηροδρόμου. Το έργο αναμένεται να συμβασιοποιηθεί εντός του 2024.
  7. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση! Άρα σε ένα μεγάλο οικόπεδο 1700 τμ που το σπίτι απέχει από την αποθήκη 7 μέτρα,θα κάνω ζώνες για το σπίτι και άλλες ζώνες για την αποθήκη? Επίσης,σε άλλη περίπτωση κατά την οποία το οικόπεδο είναι μικρό και οι ζώνες αναπτύσσονται μέσα στα όμορρα οικόπεδα, τι οφείλω να γράψω στην τεχνική έκθεση?
  8. Λοιπόν Η περιπλοκότητα του θέματός σου βασίζεται στο εξής θεσμικό κενό: Για τη βεβαίωση μεταβίβασης σε οριζόντια ιδιοκτησία, όπως αυτή προκύπτει από την ταυτότητα ΔΕΝ απαιτείται ο έλεγχος εγκυρότητας της άδειας, κάνουμε την παραδοχή ότι η άδεια εγκρίθηκε κανονικά τηρώντας τις διατάξεις. Αυτά από τις οδηγίες ΤΕΕ από εποχή 4014. Εξαίρεση είναι όταν η άδεια έχει ανακληθεί, ή έχει εκδοθεί με ψευδή στοιχεία καταφανέστατα. Αν είσαι σε τέτοια περίπτωση, τότε το ακίνητο είναι και μη τακτοποιήσιμο, καθώς η οδηγία για τις τακτοποιήσεις σε άδειες μετά το 1983 με ψευδή στοιχεία οδηγούν σε κατηγορία 5, η οποία δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Το μοναδικό ψευδές στοιχείο της άδειας που ενδεχομένως να προκύπτει από την περιγραφή σου είναι η εγκεκριμένη οδός που έχει πρόσωπο το οικόπεδο ενδιαφέροντος να είναι αδιάνοικτη. Αδιάνοικτη σημαίνει πρακτικά ένα ή συνδυασμός των παρακάτω: η πράξη εφαρμογής να μην έχει κυρωθεί ο Δήμος να μην έχει λεφτά να αποζημιώσει ρυμοτομούμενες ιδιοκτησίες ο Δήμος να μην έχει λεφτά να οριοθετήσει κράσπεδα το τοπογραφικό της άδειας να δείχνει ψευδή στοιχεία, προσοχή εδώ, όχι γεωμετρικά ψευδή, αλλά θεσμικά ψευδή Κατά την ταπεινή μου γνώμη, και εκ του ασφαλούς χωρίς να εμπλέκομαι μιας και οι απόψεις μέσω ιντερνετ είναι της πλάκας πάντα, λέω και εγώ τη δική μου, αν η άδεια δεν έχει ανακληθεί, τότε η αγοραπωλησία εκτελείται κανονικά. Συνήθως εγώ επικοινωνώ τον κίνδυνο στον εντολέα, και αποφασίζει αυτός. Είναι προσωπική απόφαση του καθενός να αναλαμβάνει ρίσκο, καθώς όλες οι μετατροπές πλούτου (πχ ρευστό σε ακίνητο) έχουν ρίσκο. Δεν υπάρχει συναλλαγή χωρίς κίνδυνο, καμία.
  9. Ευχαριστώ για την απάντηση σου, "Δεν ενδιαφέρει κανένα αν ένας δρόμος υφίσταται ή όχι στην πραγματικότητα ή τι περιγράφουν τα συμβόλαια. Ενδιαφέρει εάν ένας εγκεκριμένος δρόμος υφίσταται ή όχι στην πραγματικότητα" Εδώ σε χάνω λίγο...Ναι έχω μιλήσει ήδη με τον Τοπογράφο και περιμένει να δει τα σχέδια της Άδειας. Απλά ήλπιζα να μην είναι τόσο περίπλοκο το θέμα... Και ναι εννοείται ότι θα πληρωθεί η συμβουλευτική μου... Btw που το βρήκες το Απόσπασμα?
  10. Χθες
  11. @iromich Από τα online στοιχεία φαίνεται ότι το ακίνητο ενδιαφέροντος είναι σε σχέδιο πόλεως μετά το 1983. Επομένως μιλάμε για πράξη εφαρμογής (κατά πάσα πιθανότητα). Δεν ενδιαφέρει κανένα αν ένας δρόμος υφίσταται ή όχι στην πραγματικότητα ή τι περιγράφουν τα συμβόλαια. Ενδιαφέρει εάν ένας εγκεκριμένος δρόμος υφίσταται ή όχι στην πραγματικότητα. Η ρομοτομία στις πράξεις εφαρμογής καθορίζεται απο το μελετητή της πράξης, που είναι κάποιος ανάδοχος μελετητής με μελετητικό πτυχίο συνήθως, και δίνει προσφορά σε διαγωνισμό μελέτης με διαφάνεια κλπ (whatever) και παίρνει τη μελέτη, και ξεκινάει να τραβάει γραμμές βάσει των προδιαγραφών της προκύρηξης. Αν εσύ για να ελέγξεις μια αγοραπωλησία βρήκες λαγό, τότε συγχαρητήρια, και εύχομαι να πληρωθείς τη συμβουλευτική που θα παρέχεις. Όσο για την εθνικότητα του πελάτη και το χάσμα κουλτούρας, μια λύση είναι να επιβάλλεις διερμηνέα στην επικοινωνία, ή να ρίξεις το μπαλάκι στο δικηγόρο του. Οι πολεοδομίες έχουν γεμίσει γιωτάδες και εννιαμηνίτες, που συνήθως είναι εντελώς ακατάρτιστοι και ανεκπαίδευτοι, και συνηθίζουν να ξεστομίζουν buzzwords γιατί κάπου τα άκουσαν/διάβασαν και θεωρούν ότι έχουν κύρος αν τα αναμεταδώσουν όταν τους ρωτάνε οι αδαείς. Με τον Καλλικράτη τελείωσαν και οι πραγματικοί old timers-boomers που κάποτε ήξεραν να δώσουν λύσεις, και τώρα όλα τα πετάμε με ευχές στις πλάτες των ιδιωτών μηχανικών να τα βεβαιώσουν, ή να δώσουν μαλακίες βεβαιώσεις προκειμένου να γίνουν οι συναλλαγές. Επομένως η καλύτερη συμβουλή που μπορείς να πάρεις είναι να ζητήσεις όοοοοοολα τα εγκεκριμένα σχέδια της άδειας και αφού τα συγκεντρώσεις, να πεις σε όλους να περιμένουν και να ζητήσεις τη γνώμη κάποιου που γνωρίζει να σε κατατοπίσει. 147d296cd8d544ae8b674109f8f8292b.pdf
  12. Ένα ενδιαφέρον άρθρο από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο. https://www.ot.gr/2024/05/31/oikonomia/akinita/kanonismos-pyroprostasias-ekriksi-sto-mayro-xrima-kai-to-kostos-gia-ta-metra-sta-akinita/ Παραθέτω. απόσπασμα Όχι Συνηγόρου στη μετάθεση ευθυνών του κράτους στους πολίτες Την ίδια ώρα χρόνιες παθογένειες της ελληνικής διοίκησης αφήνουν κενά στην πυροπροστασία. Ο Συνήγορος του Πολίτη επισημαίνει ότι το κράτος μέχρι σήμερα επιτρέπει την εκτός σχεδίου δόμηση, χωρίς να έχει προηγηθεί συγκεκριμένος χωροταξικός σχεδιασμός, χωρίς να έχει επιλύσει τα ζητήματα των κοινόχρηστων οδών σε συνάρτηση με την οικοδομησιμότητα των γηπέδων κλπ., ενώ, έχει κρίνει ως ανεκτά και τα μορφώματα οικισμών εντός δασών και δασικών εκτάσεων, με τις αντίστοιχες διατάξεις για τις οικιστικές πυκνώσεις. «Πολλώ δε μάλλον παραμένουν ακίνητα εντός δασικών και αναδασωτέων εκτάσεων τα οποία, εάν και έχουν κριθεί ως τελεσιδίκως αυθαίρετα, δεν κατεδαφίζονται», αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο Συνήγορος επισημαίνοντας επίσης καθυστερήσεις στην υλοποίηση έργων αντιπυρικής προστασίας εντός δασών και δασικών εκτάσεων. Η διοίκηση και οι σχετικοί φορείς είναι υπεύθυνοι για τη λήψη μέτρων κατά των πυρκαγιών με τις ενδεδειγμένες προληπτικές ενέργειες (διάνοιξη αντιπυρικών οδών, υπογειοποίηση καλωδίων ηλεκτρισμού, καθαρισμό εκτάσεων παρακείμενων στο οδικό δίκτυο κτλ), όπως επίσης και για την πυρόσβεση. «Από τα ανωτέρω συνάγεται ότι το κράτος δεν είναι συνταγματικά αποδεκτό (άρθρα 24 και 17 του Συντάγματος) να μετακυλύει, σε μεγάλο βαθμό, τις ευθύνες της προστασίας της περιουσίας και του περιβάλλοντος από τις πυρκαγιές στους ιδιώτες, με υπέρμετρα, μάλιστα, επαχθείς οικονομικά όρους για αυτούς», λέει χαρακτηριστικά ο Συνήγορος του Πολίτη.
  13. Σωστά Δημήτρη. Πρέπει να ρυθμιστεί και η αλλαγή χρήσης . Πιθανώς η αποθήκη να είχε μετρήσει και στη δόμηση, οπότε με μια λοιπή παράβαση θα καλυφθεί το θέμα.
  14. Σοβαρά; Και που το ξέρεις εσύ ότι δεν ισχύουν; Για πες μου λοιπόν αν κάποιος εμποδίζει την ελεύθερη στάθμευση στο οδόστρωμα (ενώ δεν απαγορεύεται από πινακίδες) δεν κάνει παρακώλυση συγκοινωνίας (και η στάθμευση του οχήματος στην συγκοινωνία υπάγεται); Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να εμποδίζει τη στάθμευση. Έχω εξηγήσει ποιος είναι ο νόμιμος τρόπος να υπάρξει είσοδος-έξοδος από νόμιμη θέση στάθμευσης με νόμιμη τοποθέτηση πινακίδων. Το ταμπελάκι που πολλοί βάζουν μπροστά ότι απαγορεύεται η στάθμευση, δεν έχει κανένα απολύτως αντίκρισμα αν δεν έχει ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία για λήψη άδειας.
  15. Μια ειναι η δηλωση, του ιδιου ιδιοκτητη, για την καθαιρεση. Ερωτηση: Μετα την καθαιρεση της μεσοτοιχιας, και την συνενωση κατοικιας με αποθηκη, δεν εχεις αλλαγη χρησης της αποθηκης σε κυριο χωρο κατοικιας;
  16. Αν, στην άδεια, δεν αναφέρεται η ΖΟΕ, θα μπορούσε κάποιος να πει ότι πρόκειται για παραπλάνηση της Υπηρεσίας (=ψευδές διάγραμμα=ανακλητέα άδεια). Βέβαια, η Υπηρεσία όφειλε να γνωρίζει το καθεστώς, αλλά...
  17. οκ, Δημοκρατία έχουμε..... όταν σου ξαναπούν να πάρεις το αμάξι σου τους ενημερώνεις να καλέσουν την Τροχαία και ας σου βάλει πρόστιμο για παράνομο παρκάρισμα. Το μόνο που πρέπει να σε ανησυχεί είναι ενδεχόμενοι βανδαλισμοί στο αυτοκίνητο σου. Για αυτό ίσως ένα τσεκάρισμα δικό σου με δικηγόρο να κατατεθεί κάποια σημείωση προς την αστυνομία για αποτροπή κακών διαθέσεων. Εδιτ ΥΓ φυσικά όταν και αν μπορείς να παρκάρεις λίγο πιο πέρα και να μη επηρεάζεις την πόρτα τους, φρόντισες και για λόγους και καλής γειτονίας να το κάνεις.
  18. Καλησπέρα συνάδελφοι, καλούμαι να τακτοποιήσω την λειτουργική συνένωση δυο οριζόντιων ιδιοκτησιών (διαμέρισμα και αποθήκη) του ίδιου ιδιοκτήτη και ενώ πάντα είχα στο μυαλό μου οτι αυτό διαφορετική διαμερισμάτωση, διαβάζοντας στο φορουμ αναθεώρησα και θα δηλώσω μια λοιπή παράβαση. Η απορία μου είναι αν πρέπει να κάνω δύο δηλώσεις ή μια καθώς δεν υπάρχει άλλη αυθαιρεσία. Ευχαριστω!
  19. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας το πρόβλημα μου είναι ότι παρκάρουμε μπροστά από τις φτιαχτες παράνομες αποθήκες η και νόμιμες δεν ξέρω κ μας χτυπάνε τα κουδούνια να πάρουμε ταμαξια ότι ενοχλούν και απορώ αν έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αυτό; Έχουν χαρτιά που να μου απαγορεύει να παρκάρω μπροστά ; Εγώ δεν βλέπω κάποιο πάρκιν εκτός από κάτι ταμπελιτσες λούζουν βάλει αυτοί με το έτσι θέλω . Οπότε ρωτάω που πρέπει να απευθυνθώ;Θεωρώ ότι όλο αυτό με το ακίνητο είναι παράνομο αποκλείεται ο ιδιοκτήτης να τοχει νοικιάσει νόμιμα αλλά αν δεν με οχλουσαν δεν θα με πείραζε αυτο , εννοείται ότι δεν παρκάρω πάνω στο πεζοδρόμιο .και πάλι σας ευχαριστώ
  20. Σύμφωνα με το Άρθρο 48 του ΚΟΚ: "Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι’ αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόσον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος – έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 400 ευρώ."
  21. Αποσπασμα απο το τοπογραφικό της αδειας. Το οικόπεδο εκτεινεται έως το κρασπεδόρειθρο. Υπήρχαν τρια γειτονικα κτιρια : Το όμορο αριστερά , στο κέντρο το ισόγειο "δικό μου" με την διπλή γραμμοσκίαση και το δεξια ισόγειο όμορο. Η άδεια ήταν προσθήκη καθ ύψος και επέκταση δεξιά και άνω του κτιρίου στο κέντρο. Με τα πράσινα βελάκια έχω σημειώσει την "οικοδομική γραμμή" όπως ορίσθηκε στην άδεια. ΣΗΜΕΡΑ : Τα κόκκινα νούμερα είναι οι αποστάσεις του κτιρίου από τον δρόμο όπως το μετράω σήμερα. Το κτίριο μου ως προς το αριστερά προϋπάρχον όμορο είναι σε σωστή θέση. Το δεξιά προϋπάρχον όμορο κτίριο το οποίο ίσως οριζει μαζί με το προϋπάρχον δικο μου την ΟΓ είναι στην πραγματικότητα 1,2μ σε εσοχή σε σχέση με το πως φαινεται στην άδεια. Οπότε Αν θεωρήσω ότι η οικ. γραμμή είναι η Α'Β' εχω μικροδιαφορες εκατοστων. Αν θεωρήσω ότι η οικ. γραμμή έρχεται από το Α' σε ευθεία με το κτίριο δεξια εχω διαφορά 1,20μ
  22. Αυτά που αναφέρετε σχετικά με την παρακώλυση κυκλοφορίας, δεν ισχύουν... Ως εκ τούτου δεν υφίσταται και η συμβουλή που δίνετε στην αρχή της ανάρτησής σας...
  23. Για τις περιπτωσεις "ανταλλαγης" εχουμε την εξης γνωμοδοτηση https://www.notarius.gr/uploads/files/1266.pdf
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.