Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Η αλλαγή θέσης αφορά σε διαφορετική θέση υποχρεωτικής-για την έκδοση της Ο.Α-θέσης στάθμευσης;
  3. Αρα @Pavlos33 2 πολ. παραβάσεις θα βαλω , μια για τον αναλυτικο και μια για την αλλαγη θεσης. Σωστά ?
  4. Σήμερα
  5. Σε υπόγειο πολυκατοικίας που χρησιμοποιείται ως χώρος στάθμευσης εχει συσταθει ως οριζοντια ιδιοκτησια , με χιλιοστά , η θέση της φωτο που δεν προβλέπεται στην άδεια. Άρα μια παράβαση έχω ήδη από αυτό. Στο σημείο που την έχουν βάλει , είναι τμήμα το οποίο έπρεπε να έχει χαμηλό ύψος λόγω μπαζώματος (διαταξη περι υπογείου γκαραζ σε εκτος περιγραμματος τμημα υπογειου). Οπως βλεπετε αυτο δεν εγινε και εχω το πληρες υψος υπογειου 2,80 αντί για 1,80. Με δεδομένο οτι η θέση στάθμευσης έχει μεν δικά της χιλιοστά αλλά δεν έχει τοίχους , ένα θεωρητικό περίγραμμα στο δάπεδο είναι , πως πρέπει να αντιμετωπίσω το θέμα της υπέρβασης του ύψους και μάλιστα στη μισή θέση ?
  6. Kαλησπέρα συνάδελφοι. Θέλω να κάνω αναθεώρηση έντυπης άδειας που είναι σε ισχύ, με μεταβολή πολεοδομικών μεγεθών για κτίριο που έχει κατασκευαστεί ο φέροντας οργανισμός και οι τοιχοποιίες ,καθώς, ενώ διατηρήθηκε η μορφολογία της αρχικής άδειας στην κατασκευή προέκυψαν σε κάποια σημεία αποκλίσεις 3-4%.Μετά από επικοινωνία με την ΥΔΟΜ ενημερώθηκα πως δεν επιτρέπεται να κάνω αναθεώρηση αλλά μόνο νομιμοποίηση αφού πληρωθεί πρόστιμο καθώς δεν έχει διατηρηθεί το αρχικό περίγραμμα του κτιρίου. Έχετε κάποια άποψη σχετικά με το θέμα; Ευχαριστώ!
  7. Μη ευγενικό είναι να μπαίνεις σε ένα ποστ δικό μου, όπου με επιχειρήματα κάνω μια παρουσίαση εκτίμηση ενός γεγονότος και να μιλάς πολύ χωρίς κανένα επιχείρημα. Θα καώ στη πυρά, όταν έρθει η στιγμή, αν δεν μου κάψουν τον εγκέφαλο κάποιοι νωρίτερα. Σ ευχαριστώ που δεν θα μου ξαναμιλήσεις… θα έλεγα για να κλείσω , αλλά με πρόλαβες, είδα ότι το μετάνιωσες και ξαναμίλησες. Θα κρατήσεις τον λόγο σου;
  8. Κατ αρχήν να είσαι ευγενικός. Αφού μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα από φωτογραφίες μπράβο σου. Κοίτα μόνο μην το κάνεις σε καμμια πραγματογνωμοσύνη γιατί τότε κάηκες.Στο συστήνει φιλικά κάποιος που έχει κάνει 25 πραγματογνωμοσύνες στα 44 χρόνια δουλειάς. Ακούς τεχνικό συμπέρασμα από φωτογραφίες . Ας μιλήσουν και οι συνάδελφοι του φόρουμ (αν θεωρούν οτι είναι άξια λόγου μια απάντηση). Αυτά και από εμένα δεν αξίζει καμμια περαιτέρω συζήτηση.
  9. δεν μιλάς αλλά μιλάς πολύ , η φωτο εμένα μου αρκεί, στις έννοιες μπαίνει εσύ. Επί της ουσίας έχεις κάποιο επιχείρημα να αντιτείνεις; όχι, μη μιλάς πολύ τότε.
  10. Κι, επί πλέον, μια καλή αποτύπωση της ενδοδαπέδιας όδευσης δια παν ενδεχόμενο
  11. Σύμφωνα με στοιχεία του ΔΑΠΕΕΠ, δεκάδες επιχειρήσεις εξακολουθούν να καταβάλλουν χαμηλότερο τέλος από το προβλεπόμενο (8,75 ευρώ αντί για 17 ευρώ), με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ανείσπρακτες οφειλές που αγγίζουν τα 60 εκατ. ευρώ ετησίως από το 2019. Σε λεπτές ισορροπίες κινείται η υπόθεση του Ειδικού Τέλους Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕΤΜΕΑΡ), καθώς οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή βρίσκονται σε εξέλιξη. Το ζητούμενο είναι η οριστικοποίηση του νέου πλαισίου που θα ισχύσει για την τριετία 2023–2025, αλλά η πορεία δεν είναι χωρίς εμπόδια. Το «αγκάθι» των παλαιών χρεώσεων Σύμφωνα με στοιχεία του ΔΑΠΕΕΠ, δεκάδες επιχειρήσεις εξακολουθούν να καταβάλλουν χαμηλότερο τέλος από το προβλεπόμενο (8,75 ευρώ αντί για 17 ευρώ), με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ανείσπρακτες οφειλές που αγγίζουν τα 60 εκατ. ευρώ ετησίως από το 2019. Το βάρος αυτό μεταφέρεται στον ΕΛΑΠΕ, ο οποίος χρηματοδοτεί την αποζημίωση των παραγωγών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Η Ελλάδα όφειλε ως τα τέλη του 2023 να παρουσιάσει στην Κομισιόν έναν επικαιροποιημένο μηχανισμό ενισχύσεων, προσαρμοσμένο στους νέους ευρωπαϊκούς κανόνες (CEEAG 2022). Αυτοί περιορίζουν πλέον τις μειωμένες χρεώσεις μόνο σε συγκεκριμένους, ενεργοβόρους κλάδους, αποκλείοντας την ευρεία εφαρμογή που ακολουθούσε η χώρα μας και είχε οδηγήσει σε έλλειμμα. Εκκρεμότητες και συμμόρφωση Ο έλεγχος των χρεώσεων για τη διετία 2019–2020 αποκάλυψε ότι το μειωμένο τέλος εφαρμόστηκε όχι βάσει του τομέα δραστηριότητας – όπως επιβάλλει η Ε.Ε. – αλλά ανάλογα με την τάση του δικτύου (μέση ή υψηλή). Αυτό σήμαινε ότι επιχειρήσεις που δεν ήταν επιλέξιμες πλήρωναν λιγότερο, ενώ κάποιες βιομηχανίες με υψηλή κατανάλωση κατέβαλλαν περισσότερα. Οι διαφορές αυτές οδήγησαν σε μια περίπλοκη εικόνα. Αγροτικές μονάδες και μικρότερες επιχειρήσεις καλούνται να επιστρέψουν περί τα 130 εκατ. ευρώ για τη διετία 2019–2020, ποσό που μπορεί να διπλασιαστεί όταν κλείσουν οι εκκαθαρίσεις ώς το 2024. Αντίθετα, οι ενεργοβόρες βιομηχανίες μέσης τάσης και οι μονάδες υψηλής τάσης δικαιούνται επιστροφές δεκάδων εκατομμυρίων. Οι επιστροφές του 2021 Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η διαδικασία ανάρτησης των οριστικών αποφάσεων υπαγωγής για το 2021. Μέσα από το πληροφοριακό σύστημα του ΔΑΠΕΕΠ, οι δικαιούχοι μπορούν πλέον να λάβουν τα σχετικά έγγραφα. Το συνολικό ποσό που επιστρέφεται στις επιλέξιμες βιομηχανίες ανέρχεται σε περίπου 17 εκατ. ευρώ, εξέλιξη που θεωρείται ένα μικρό αλλά σημαντικό βήμα για την εξυγίανση του συστήματος. Το παζλ της επόμενης μέρας Παρά τις επιστροφές, η μεγάλη εικόνα παραμένει θολή. Οι οφειλές που «τρέχουν» από το 2019 βαραίνουν τον ΕΛΑΠΕ, ενώ οι τελικές αποφάσεις για το ύψος του ΕΤΜΕΑΡ στην περίοδο 2023–2025 καθυστερούν. Οι συνομιλίες με την Κομισιόν είναι κρίσιμες, καθώς η χώρα καλείται να βρει ισορροπία ανάμεσα στη στήριξη των ενεργοβόρων βιομηχανιών και στη δημοσιονομική σταθερότητα, χωρίς να παραβιάσει το πλαίσιο των ευρωπαϊκών ενισχύσεων. Το μόνο βέβαιο είναι ότι οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για το πώς θα διαμορφωθεί το ενεργειακό τοπίο για τις μεγάλες επιχειρήσεις της χώρας, με το ΕΤΜΕΑΡ να παραμένει στο επίκεντρο των διαβουλεύσεων. View full είδηση
  12. Σύμφωνα με στοιχεία του ΔΑΠΕΕΠ, δεκάδες επιχειρήσεις εξακολουθούν να καταβάλλουν χαμηλότερο τέλος από το προβλεπόμενο (8,75 ευρώ αντί για 17 ευρώ), με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ανείσπρακτες οφειλές που αγγίζουν τα 60 εκατ. ευρώ ετησίως από το 2019. Σε λεπτές ισορροπίες κινείται η υπόθεση του Ειδικού Τέλους Μείωσης Εκπομπών Αερίων Ρύπων (ΕΤΜΕΑΡ), καθώς οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή βρίσκονται σε εξέλιξη. Το ζητούμενο είναι η οριστικοποίηση του νέου πλαισίου που θα ισχύσει για την τριετία 2023–2025, αλλά η πορεία δεν είναι χωρίς εμπόδια. Το «αγκάθι» των παλαιών χρεώσεων Σύμφωνα με στοιχεία του ΔΑΠΕΕΠ, δεκάδες επιχειρήσεις εξακολουθούν να καταβάλλουν χαμηλότερο τέλος από το προβλεπόμενο (8,75 ευρώ αντί για 17 ευρώ), με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ανείσπρακτες οφειλές που αγγίζουν τα 60 εκατ. ευρώ ετησίως από το 2019. Το βάρος αυτό μεταφέρεται στον ΕΛΑΠΕ, ο οποίος χρηματοδοτεί την αποζημίωση των παραγωγών Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας. Η Ελλάδα όφειλε ως τα τέλη του 2023 να παρουσιάσει στην Κομισιόν έναν επικαιροποιημένο μηχανισμό ενισχύσεων, προσαρμοσμένο στους νέους ευρωπαϊκούς κανόνες (CEEAG 2022). Αυτοί περιορίζουν πλέον τις μειωμένες χρεώσεις μόνο σε συγκεκριμένους, ενεργοβόρους κλάδους, αποκλείοντας την ευρεία εφαρμογή που ακολουθούσε η χώρα μας και είχε οδηγήσει σε έλλειμμα. Εκκρεμότητες και συμμόρφωση Ο έλεγχος των χρεώσεων για τη διετία 2019–2020 αποκάλυψε ότι το μειωμένο τέλος εφαρμόστηκε όχι βάσει του τομέα δραστηριότητας – όπως επιβάλλει η Ε.Ε. – αλλά ανάλογα με την τάση του δικτύου (μέση ή υψηλή). Αυτό σήμαινε ότι επιχειρήσεις που δεν ήταν επιλέξιμες πλήρωναν λιγότερο, ενώ κάποιες βιομηχανίες με υψηλή κατανάλωση κατέβαλλαν περισσότερα. Οι διαφορές αυτές οδήγησαν σε μια περίπλοκη εικόνα. Αγροτικές μονάδες και μικρότερες επιχειρήσεις καλούνται να επιστρέψουν περί τα 130 εκατ. ευρώ για τη διετία 2019–2020, ποσό που μπορεί να διπλασιαστεί όταν κλείσουν οι εκκαθαρίσεις ώς το 2024. Αντίθετα, οι ενεργοβόρες βιομηχανίες μέσης τάσης και οι μονάδες υψηλής τάσης δικαιούνται επιστροφές δεκάδων εκατομμυρίων. Οι επιστροφές του 2021 Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η διαδικασία ανάρτησης των οριστικών αποφάσεων υπαγωγής για το 2021. Μέσα από το πληροφοριακό σύστημα του ΔΑΠΕΕΠ, οι δικαιούχοι μπορούν πλέον να λάβουν τα σχετικά έγγραφα. Το συνολικό ποσό που επιστρέφεται στις επιλέξιμες βιομηχανίες ανέρχεται σε περίπου 17 εκατ. ευρώ, εξέλιξη που θεωρείται ένα μικρό αλλά σημαντικό βήμα για την εξυγίανση του συστήματος. Το παζλ της επόμενης μέρας Παρά τις επιστροφές, η μεγάλη εικόνα παραμένει θολή. Οι οφειλές που «τρέχουν» από το 2019 βαραίνουν τον ΕΛΑΠΕ, ενώ οι τελικές αποφάσεις για το ύψος του ΕΤΜΕΑΡ στην περίοδο 2023–2025 καθυστερούν. Οι συνομιλίες με την Κομισιόν είναι κρίσιμες, καθώς η χώρα καλείται να βρει ισορροπία ανάμεσα στη στήριξη των ενεργοβόρων βιομηχανιών και στη δημοσιονομική σταθερότητα, χωρίς να παραβιάσει το πλαίσιο των ευρωπαϊκών ενισχύσεων. Το μόνο βέβαιο είναι ότι οι επόμενοι μήνες θα είναι καθοριστικοί για το πώς θα διαμορφωθεί το ενεργειακό τοπίο για τις μεγάλες επιχειρήσεις της χώρας, με το ΕΤΜΕΑΡ να παραμένει στο επίκεντρο των διαβουλεύσεων.
  13. @janna Υποθέτω ότι θέλουν να κάνουν ΠΣΟΙ εκ διαθήκης και ότι δεν υπήρχε προγενέστερη πράξη σύστασης οροφοκτησίας. Το αρχικό σου ερώτημα για το ποιος υπογράφει για το ανήλικο τέκνο, είναι αρμοδιότητα δικηγόρου. Εκτιμώ ότι ο ανήλικος για να έχει δικαιοπρακτική ικανότητα ακόμη και με υπογραφή των κηδεμόνων του, σε όσες περιπτώσεις αυτή αφορά και ευθύνες που υπεισέρχονται από την δικαιοπραξία, η διαδικασία πιθανώς να είναι διαφορετική (π.χ ίσως μέσω κάποιας δικαστικής απόφασης κλπ). Αναφορικά με τις δηλώσεις αυθαιρέτων, από την στιγμή που μέσω της μεταγεγραμμένης πράξης αποδοχής κληρονομιάς, προκύπτουν οι ξεχωριστές Ο.Ι μπορείς να κάνεις για κάθε μια ξεχωριστή δήλωση και μια επιπλέον για τους Κ.Χ
  14. Για να είναι στατικά δοκός πρέπει να υπάρχει σύνδεση με στύλο (ή να έχει έμμεση στήριξη σε δοκό που συνδέεται με στύλο .) Υπάρχει τέτοια σύνδεση εδώ; Αν ναι πως το είδες από την φωτο; Έκανες εσύ αυτοψία; (μιας και προτείνεις να κάνω εγώ γιατί εδώ δεν μιλώ κρίνοντας από μια φώτο ) Ας μην μπούμε στις έννοιες αυτές γιατί είναι χωρίς νόημα.Άλλωστε η διαφορά μεταξύ του στηθαίου και της δοκού είναι μόνο όσο αφορά τον στατικό φορέα (πλάκες δοκοί στύλοι) .
  15. Μάλλον εσύ μπερδεύεις τις έννοιες. Το στηθαίο είναι αρχιτεκτονικός όρος ,το συναντάμε και σαν στηθαίο ασφαλείας και έχει λειτουργική σημασία. Το αντεστραμμένο δοκάρι έχει στατική σημασία. Συχνά , όπως και στη περίπτωση μας, συμβαίνει να είναι και τα δύο. Όπως είδες, αν είδες , το μπαλκόνι ήταν άβατο και το δοκάρι ήταν… σηκωμένο! . Μια αυτοψία όμως θα σε βοηθήσει.
  16. Συνάδελφοι καλησπέρα. Για αυθαίρετη κατασκευή (25τμ ως αυθαίρετη επέκταση ορόφου) υλοποιημένης το 2019 για την οποία υπάρχει υπόλοιπο όλων των πολεοδομικών μεγεθών και καλύπτονται οι σχετικές απαιτήσεις, ισχύει η δυνατότητα έκδοσης άδειας νομιμοποίησης; Βλέπω ότι υπάρχει η σχετική πρόβλεψη στο Ν.4495/17 άρθρο 125ΙΑ παρ. 4. Σε ποια κατηγορία αδειών υπάγεται αυτή η διαδικασία (π.χ. κατηγορία 2 - άρθρο 106); Ευχαριστώ πολύ.
  17. Καλησπέρα, Θα ήθελα τιμή ζώνης για Ραφήνα Χ: 500226 Υ: 4208149 Ευχαριστώ,
  18. Γιατί δεν είναι σωστή? με καλή μελέτη είναι και καλό και γλυτώνει το κτίριο από το να γεμίζει με περιμετρικά καλώδια παντού. Και όταν υπάρχει και άνω ψευδοροφή κάνει ιδιαίτερα καλό πάντρεμα. Όλα φυσικά θα εξαρτηθούν από την καλή μελέτη.
  19. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις Επιχειρήσεις», έως και την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025. Στόχος της παράτασης είναι να δοθεί η δυνατότητα σε περισσότερες επιχειρήσεις να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα, να αξιοποιήσουν τους διαθέσιμους πόρους και να εγκαταστήσουν ένα σύστημα αποθήκευσης στον φωτοβολταϊκό τους σταθμό, ώστε να μπορέσουν να καλύψουν ακόμα μεγαλύτερο μέρος των καταναλώσεών τους και να μειώσουν ακόμα περισσότερο το ενεργειακό τους κόστος. Ο ένας επιπλέον μήνας έως τη νέα καταληκτική ημερομηνία θα διευκολύνει τους υποψήφιους δικαιούχους για τη συλλογή, καθώς και την ορθή και πλήρη προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών που προβλέπονται για την υποβολή της αίτησης στον σχετικό οδηγό του Προγράμματος. Υπενθυμίζεται ότι: Η επιδότηση των συστημάτων αποθήκευσης (μπαταρίας) αφορά στην εγκατάσταση – προσθήκη είτε σε φωτοβολταϊκά συστήματα που βρίσκονται σε φάση σχεδιασμού – ανάπτυξης – κατασκευής, είτε σε υφιστάμενα, ενεργά φωτοβολταϊκά συστήματα. Και στις δύο περιπτώσεις επιδοτείται αποκλειστικά το σύστημα αποθήκευσης. Η ένταση της ενίσχυσης ανέρχεται σε 50% για μικρές επιχειρήσεις, 40% για μεσαίες επιχειρήσεις και 30% για μεγάλες επιχειρήσεις, ενώ το συνολικό ύψος της ενίσχυσης που λαμβάνει κάθε δικαιούχος υπολογίζεται σε επίπεδο ενιαίας επιχείρησης και δεν μπορεί να υπερβαίνει για τις κύριες δαπάνες τα 400.000 ευρώ ανά δικαιούχο. Οι αιτήσεις υπάγονται στη βάση της άμεσης αξιολόγησης FIFO (First In – First Out) και θα εντάσσονται μέχρι εξαντλήσεως του διαθέσιμου προϋπολογισμού. Οι αιτήσεις κατατίθενται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του προγράμματος: http://exoikonomo-epixeiro-fotovoltaika.gov.gr. Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 213 151 3740 (καθημερινές, 9:00 π.μ. – 5:00 μ.μ.). Το παραπάνω πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGeneration EU. Φορέας διαχείρισης και ελέγχου του προγράμματος είναι η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας/Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ). View full είδηση
  20. Το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας ανακοινώνει την παράταση της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων για το πρόγραμμα «Συστήματα Αποθήκευσης στις Επιχειρήσεις», έως και την Παρασκευή 31 Οκτωβρίου 2025. Στόχος της παράτασης είναι να δοθεί η δυνατότητα σε περισσότερες επιχειρήσεις να συμμετάσχουν στο Πρόγραμμα, να αξιοποιήσουν τους διαθέσιμους πόρους και να εγκαταστήσουν ένα σύστημα αποθήκευσης στον φωτοβολταϊκό τους σταθμό, ώστε να μπορέσουν να καλύψουν ακόμα μεγαλύτερο μέρος των καταναλώσεών τους και να μειώσουν ακόμα περισσότερο το ενεργειακό τους κόστος. Ο ένας επιπλέον μήνας έως τη νέα καταληκτική ημερομηνία θα διευκολύνει τους υποψήφιους δικαιούχους για τη συλλογή, καθώς και την ορθή και πλήρη προσκόμιση των απαιτούμενων δικαιολογητικών που προβλέπονται για την υποβολή της αίτησης στον σχετικό οδηγό του Προγράμματος. Υπενθυμίζεται ότι: Η επιδότηση των συστημάτων αποθήκευσης (μπαταρίας) αφορά στην εγκατάσταση – προσθήκη είτε σε φωτοβολταϊκά συστήματα που βρίσκονται σε φάση σχεδιασμού – ανάπτυξης – κατασκευής, είτε σε υφιστάμενα, ενεργά φωτοβολταϊκά συστήματα. Και στις δύο περιπτώσεις επιδοτείται αποκλειστικά το σύστημα αποθήκευσης. Η ένταση της ενίσχυσης ανέρχεται σε 50% για μικρές επιχειρήσεις, 40% για μεσαίες επιχειρήσεις και 30% για μεγάλες επιχειρήσεις, ενώ το συνολικό ύψος της ενίσχυσης που λαμβάνει κάθε δικαιούχος υπολογίζεται σε επίπεδο ενιαίας επιχείρησης και δεν μπορεί να υπερβαίνει για τις κύριες δαπάνες τα 400.000 ευρώ ανά δικαιούχο. Οι αιτήσεις υπάγονται στη βάση της άμεσης αξιολόγησης FIFO (First In – First Out) και θα εντάσσονται μέχρι εξαντλήσεως του διαθέσιμου προϋπολογισμού. Οι αιτήσεις κατατίθενται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του προγράμματος: http://exoikonomo-epixeiro-fotovoltaika.gov.gr. Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 213 151 3740 (καθημερινές, 9:00 π.μ. – 5:00 μ.μ.). Το παραπάνω πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με τη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGeneration EU. Φορέας διαχείρισης και ελέγχου του προγράμματος είναι η Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας/Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ).
  21. Θα γίνει με την αποδοχή και σύσταση με ποσοστά γιατί είναι και άλλοι κληρονόμοι και ο ένας είναι ανήλικος και στη διαθήκη αναφέρει μόνο ορόφους.Η συμβολαιογράφος μου ζητάει για την σύσταση αλλα υπάρχουν αυθαίρετα.
  22. Καλησπέρα, θα σας πω. Καταρχάς, μας ενδιαφέρουν οι συνθήκες του εδάφους και ο βαθμός διαβρωτικότητάς του — δηλαδή, πρακτικά, να γνωρίζουμε τι έχουμε να αντιμετωπίσουμε. Τώρα, για την εφαρμογή υπάρχουν πολλές λύσεις, τόσο για υφιστάμενες όσο και για υπό ανέγερση κατασκευές. Για παράδειγμα, αν έχουμε μεγάλο οικόπεδο και μας ενδιαφέρει να προστατέψουμε μόνο τη θεμελίωση μιας υφιστάμενης κατασκευής, μπορούμε να εφαρμόσουμε απομακρυσμένη συστοιχία ανόδων. Είναι όμως μια λύση ενεργοβόρα. Από την άλλη, αν έχουμε μια γέφυρα, της οποίας οι πυλώνες θεμελιώνονται σε ανεξάρτητα πέδιλα, η λύση που εξετάζω στη διπλωματική μου εργασία είναι πολύ αποτελεσματική και εξαιρετικά οικονομική για την προστασία του τμήματος που βρίσκεται εντός του εδάφους. Σε μια υφιστάμενη κατοικία με θεμελίωση από πεδιλοδοκούς, θα μπορούσε επίσης να εφαρμοστεί η λύση μου, με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχουν οδεύσεις σωληνώσεων, καλωδίων κ.λπ. στο πάτωμα του υπογείου. Για επιφάνειες εκτός του εδάφους, η συνηθέστερη μέθοδος εφαρμογής είναι η τοπική αφαίρεση του σκυροδέματος επικάλυψης (σε αυλάκια βάθους 1–2 cm), η τοποθέτηση γραμμικών ανόδων καθ’ όλο το μήκος της ζώνης προστασίας, με την κατάλληλη ηλεκτρική απομόνωση όπου συναντάται οπλισμός (όπως προκύπτει από τη μελέτη ως προς την πυκνότητα, την απόσταση κ.λπ.) και η κάλυψή τους με αγώγιμο κονίαμα. Άλλες λύσεις είναι, για παράδειγμα, η χρήση πλέγματος ανόδου, που όμως απαιτεί πλήρη αφαίρεση τμήματος της επικάλυψης. Σε περιπτώσεις όπου θέλουμε προστασία σε μεγάλο βάθος από την επιφάνεια του υλικού, πραγματοποιούμε διάτρηση και τοποθέτηση κυλινδρικών ανόδων εις βάθος. Όπως αναφέρω και στη διπλωματική μου, εκεί τα πράγματα περιπλέκονται και αρχίζει να εισέρχεται σε μεγάλο βαθμό και ο παράγοντας marketing από την πλευρά των εταιρειών. Σε οικοδομή μη υφιστάμενη, οι λύσεις είναι πολλές· από τον εγκιβωτισμό ανόδων εντός του σκυροδέματος που είναι και η πιο ορθή τεχνοοικονομικά μέχρι τη δική μου λύση ή μια απομακρυσμένη διάταξη. Σε κάθε περίπτωση, οι δύο σημαντικότερες παράμετροι που μας ενδιαφέρουν όταν εφαρμόζουμε καθοδική προστασία είναι: Η ηλεκτρική συνέχεια του οπλισμού, και Η ηλεκτρική απομόνωση ανόδου και καθόδου. Από εκεί και πέρα, μας απασχολεί η ομοιομορφία των πεδιακών εντάσεων και η δυνατότητα επιτήρησης της επάρκειας καθοδικής προστασίας σε βάθος χρόνου.
  23. Σε οικοδομή μου ζητήθηκε από τον ηλεκτρολόγο εγκαταστάτη,να γίνει η όδευση των καλωδίων από το δάπεδο μέσα σε προστατευτικούς σωλήνες. Τα διαμερίσματα θα έχουν ψευδοροφή για όδευση από ψηλά, αλλά περιμετρικά τα δοκάρια με τους τοίχους κάνουν εσοχές , οπότε δεν είναι εύκολα τα κατεβάσματα. Σαν μηχανικός δεν το θεωρώ σωστή λύση, επίσης δεν βρίσκω στο πρότυπο ΕΛΟΤ 60364, να συμπεριλαμβάνεται αυτή η μέθοδος όδευσης στις προτεινόμενες μεθόδους όδευσης καλωδίων , δεν βρίσκω όμως και να την απαγορεύει κάπου ρητά. Θα ήθελα την γνώμη σας.
  24. @janna κάνε μία αποτύπωση, βγάλε το σωστό εμβαδόν και δώσ'τo στην συμβολαιογράφο να κάνει την αποδοχή. Χωρίς υπαγωγή, χωρίς ΗΤΚ όπως λέει και ο Παύλος.
  25. @janna Η αποδοχή κληρονομιάς δεν απαιτεί καμία υπαγωγή και καμία ΗΤΚ. Τι ακριβώς πρόκειται να γίνει;
  26. Μπράβο και συγχαρητήρια κι από εμένα…. Ερώτηση τώρα καθαρά από σκοπιά εφαρμογής στα κτήρια….. Έχουμε παραδείγματα πως μπορεί να υλοποιηθεί σε νέες οικοδομές ή σε υφιστάμενες…? Θα μπορούσα πχ να σου σχεδιάσω μερικές παραλλαγές με περιγράμματα οικοπέδων και διαφορετικές θέσεις κτηρίων, θα μπορούσαμε επ αυτών να έχουμε σχηματικό διάγραμμα εφαρμογής… Δηλαδή όχι τις πράξεις υπολογισμού ή τις διάφορες λεπτομέρειες…. Αλλά που μπαίνει τι, πως οι συνδέσεις ή τι άλλο βασικό πρέπει ο μελετητής του κτηρίου να προβλέψει ώστε ο Μηχανολόγος να μπορεί να κάνει την μελέτη εφαρμογής και τα συνεργεία να κάνουν την εγκατάσταση. Και αν υπάρχουν συγκριτικά πιο καλά αποτελέσματα από άλλα συστήματα (σε εφαρμογή, σε αποτέλεσμα, σε συντήρηση, σε κόστος κ.λπ.)
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.