Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Σήμερα
  3. Πρωτη σκέψη. Τι χαζό, jesus christ, σχήμα πισίνας είναι αυτό...; Δεύτερη σκέψη. Total waste of money. Τρίτη σκέψη. Ότι ναι. Αμερικανιες. Τετάρτη, deeper σκέψη. Ετσι μοιράζεται το δημόσιο χρήμα. Greek - American style, ποιος αντιγράφει ποιον δεν έχει σημασία. Άνετα πάντως ένα projectaki που θα βλέπαμε πρώτη μούρη Μητσοτάκη και Άδωνι.
  4. Καλησπέρα συνάδελφοι, σε Ο.Τ. εντός ΓΠΣ στην Λιβαδειά αναγράφει στο e poleodomia στις χρήσεις γης ''Περιοχή Κοινωνικών Εξυπηρετήσεων'' που από το ΦΕΚ 166-Δ άρθρο 10 δεν λέει ότι περιλαμβάνεται η χρήση κατοικίας παρά μόνο φροντιστήρια. Ενδιαφέρομαι για ισόγεια οριζόντια ιδιοκτ. που έχει οικοδομικη άδεια με χρήση ως κατάστημα αλλά οι υπόλοιπο όροφοι (α, β ,γ και δ) έχουνε ανεγερθεί με οικ.αδ ως κατοικία. Γίνεται να κάνω αλλαγή χρήσης σε κατοικία από κατάστημα με ΕΕΔΜΚ?
  5. καλή η Νέα Υόρκη δεν λέω...... Αλλά δεν έχει όπως η Αθήνα 80km και..... νότια πλευρά Σαρωνικό με εκατοντάδες σημεία κολύμβησης ούτε άλλα 80km και ..... ανατολική πλευρά με Αιγαίο άλλα τόσα και περισσότερα ....
  6. Το έργο +POOL, που φιλοδοξεί να μετατρέψει το νερό του East River σε καθαρή εμπειρία κολύμβησης για το κοινό της Νέας Υόρκης, εισέρχεται επιτέλους σε φάση υλοποίησης. Ύστερα από περισσότερο από μια δεκαετία ερευνών, μελετών και θεσμικών διαδικασιών, η πλωτή πλατφόρμα βρίσκεται πλέον υπό κατασκευή στο Staten Island, με στόχο να εγκατασταθεί έξω από την προβλήτα Pier 35 στο Μανχάταν τον Μάιο του 2026. Η δομή θα υποβληθεί σε τελική αξιολόγηση από το Υπουργείο Υγείας της Νέας Υόρκης. Εφόσον λάβει έγκριση, η μικρότερη εκδοχή της +POOL — η οποία λειτουργεί ως πιλοτική εγκατάσταση — αναμένεται να ανοίξει για χρήση από το κοινό το 2027. Το +POOL σχεδιάστηκε ως πλωτή δεξαμενή που γεμίζει με ποταμίσιο νερό, το οποίο φιλτράρεται φυσικά από το ίδιο το υλικό της κατασκευής, απομακρύνοντας ιζήματα, βακτήρια και ρυπογόνες ουσίες. Σε πλήρη λειτουργία, η δομή μπορεί να φιλτράρει περισσότερα από 1 εκατομμύριο γαλόνια νερού την ημέρα, καθιστώντας την όχι απλώς χώρο αναψυχής, αλλά μέσο περιβαλλοντικής αποκατάστασης. Η δεξαμενή έχει σχήμα σταυρού (ή «+»), με διαφορετικές ζώνες για τρέξιμο, χαλάρωση, παιδικές δραστηριότητες και αθλήματα, εστιάζοντας στη διαφορετικότητα μιας εμπειρίας που ξεπερνά μια πισίνα ή μια παραλία και αλλάζει των τρόπο με τον οποίο το κοινό έρχεται σε επαφή με το υδάτινο στοιχείο. Η πλωτή πισίνα αποτελεί πρωτοβουλία του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Friends of +POOL, με την υποστήριξη του Τμήματος Πάρκων της Νέας Υόρκης. Παράλληλα, έχει ενταχθεί στο δημοτικό πρόγραμμα PLaY που χρηματοδοτεί καινοτόμες δημόσιες υποδομές σε υδάτινα περιβάλλοντα. Μελλοντικά, εξετάζεται η δυνατότητα επέκτασης του μοντέλου σε άλλα σημεία του ποταμού, ενώ έχει ήδη προταθεί δεύτερη εγκατάσταση από το Metropolitan Museum of Art, στο πλαίσιο του έργου “Waters”. Το +POOL αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στον σχεδιασμό δημόσιων χώρων με οικολογικό και κοινωνικό αποτύπωμα, συνδέοντας την αναψυχή με τη βιωσιμότητα και την επαφή με το φυσικό στοιχείο εντός του αστικού ιστού. Πηγή: Dezeen
  7. Το έργο +POOL, που φιλοδοξεί να μετατρέψει το νερό του East River σε καθαρή εμπειρία κολύμβησης για το κοινό της Νέας Υόρκης, εισέρχεται επιτέλους σε φάση υλοποίησης. Ύστερα από περισσότερο από μια δεκαετία ερευνών, μελετών και θεσμικών διαδικασιών, η πλωτή πλατφόρμα βρίσκεται πλέον υπό κατασκευή στο Staten Island, με στόχο να εγκατασταθεί έξω από την προβλήτα Pier 35 στο Μανχάταν τον Μάιο του 2026. Η δομή θα υποβληθεί σε τελική αξιολόγηση από το Υπουργείο Υγείας της Νέας Υόρκης. Εφόσον λάβει έγκριση, η μικρότερη εκδοχή της +POOL — η οποία λειτουργεί ως πιλοτική εγκατάσταση — αναμένεται να ανοίξει για χρήση από το κοινό το 2027. Το +POOL σχεδιάστηκε ως πλωτή δεξαμενή που γεμίζει με ποταμίσιο νερό, το οποίο φιλτράρεται φυσικά από το ίδιο το υλικό της κατασκευής, απομακρύνοντας ιζήματα, βακτήρια και ρυπογόνες ουσίες. Σε πλήρη λειτουργία, η δομή μπορεί να φιλτράρει περισσότερα από 1 εκατομμύριο γαλόνια νερού την ημέρα, καθιστώντας την όχι απλώς χώρο αναψυχής, αλλά μέσο περιβαλλοντικής αποκατάστασης. Η δεξαμενή έχει σχήμα σταυρού (ή «+»), με διαφορετικές ζώνες για τρέξιμο, χαλάρωση, παιδικές δραστηριότητες και αθλήματα, εστιάζοντας στη διαφορετικότητα μιας εμπειρίας που ξεπερνά μια πισίνα ή μια παραλία και αλλάζει των τρόπο με τον οποίο το κοινό έρχεται σε επαφή με το υδάτινο στοιχείο. Η πλωτή πισίνα αποτελεί πρωτοβουλία του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Friends of +POOL, με την υποστήριξη του Τμήματος Πάρκων της Νέας Υόρκης. Παράλληλα, έχει ενταχθεί στο δημοτικό πρόγραμμα PLaY που χρηματοδοτεί καινοτόμες δημόσιες υποδομές σε υδάτινα περιβάλλοντα. Μελλοντικά, εξετάζεται η δυνατότητα επέκτασης του μοντέλου σε άλλα σημεία του ποταμού, ενώ έχει ήδη προταθεί δεύτερη εγκατάσταση από το Metropolitan Museum of Art, στο πλαίσιο του έργου “Waters”. Το +POOL αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στον σχεδιασμό δημόσιων χώρων με οικολογικό και κοινωνικό αποτύπωμα, συνδέοντας την αναψυχή με τη βιωσιμότητα και την επαφή με το φυσικό στοιχείο εντός του αστικού ιστού. Πηγή: Dezeen View full είδηση
  8. Μόνο το ΦΕΚ που αναφέρεται στην οριοθέτηση του οικισμού! Κάθε άλλο είναι σαχλαμαρίτσα...
  9. Σε ΟΤΑ με λειτουργούν κτηματολόγιο, αγροτεμάχια για τα οποία υποβλήθηκε ένσταση άρθ.2, παρ.9 & έχουν κριθεί "ΔΕΚΤΕΣ" ή "ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΔΕΚΤΕΣ" & στις αρχικές εγγραφές εμφανίζονται ως "ΑΓΝΩΣΤΟΥ". Τι κάνω από 'δω και πέρα; Μπορεί να υποβληθούν ηλεκτρονικά αιτήματα εξωδικαστικών διορθώσεων πρόδηλου σφάλματος;
  10. Κατατέθηκε στη Βουλή, προς συζήτηση και ψήφιση, σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο: «Αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, αξιολόγηση προσωπικού σιδηροδρόμων, ενίσχυση εποπτείας σιδηροδρομικού δικτύου, οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Ατυχημάτων και της εταιρείας Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε. και άλλες διατάξεις». Το σχέδιο νόμου οργανώνεται γύρω από τρεις βασικούς πυλώνες: Αναβάθμιση δομών ασφάλειας και τεχνολογικής εποπτείας του σιδηροδρομικού δικτύου Ίδρυση Ενιαίου Κέντρου Εποπτείας, που θα λειτουργεί ως «πύργος ελέγχου» του σιδηροδρόμου, με δυνατότητα real-time παρακολούθησης του συνόλου του δικτύου, άμεσης καταγραφής εντολών και συμβάντων, και ενεργοποίησης μηχανισμών ακινητοποίησης συρμών σε περίπτωση κινδύνου. Υποχρεωτική εγκατάσταση καμερών σε θαλάμους οδήγησης αμαξοστοιχίας, σταθμαρχεία και κρίσιμες υποδομές, καθώς και αυτοματοποιημένο λογισμικό εποπτείας. Ψηφιακή πλατφόρμα ενημέρωσης Railway.gov.gr, με ενσωματωμένο γεωεντοπισμό μέσω HEPOS (ακρίβεια έως 5 εκατοστών) και προβολή της θέσης κάθε αμαξοστοιχίας σε πραγματικό χρόνο. Καθιέρωση Ψηφιακού Μητρώου Σιδηροδρομικών Δεδομένων και ηλεκτρονικού συστήματος alerts για παραβάσεις του Κανονισμού Κίνησης. Θέσπιση νέων ασφαλιστικών δικλείδων, συμμόρφωση με το ευρωπαϊκό πλαίσιο και αυστηρότερη εκπαίδευση, αξιολόγηση και κυρώσεις για το σιδηροδρομικό προσωπικό Υποχρεωτικές ψυχομετρικές, ιατρικές και λειτουργικές δοκιμασίες για όλους τους εργαζομένους σε κρίσιμα καθήκοντα, σε συνεργασία με τις Ένοπλες Δυνάμεις. Καθιέρωση του θεσμού του Προϊσταμένου Αμαξοστοιχίας, με ρόλο διευθυντή της αμαξοστοιχίας, δυνατότητα παρέμβασης και ακινητοποίησης σε περίπτωση παραβίασης ή αδυναμίας μηχανοδηγού. Σύστημα κατηγοριοποίησης παραβάσεων και παρακολούθησης της συμπεριφοράς κάθε υπαλλήλου, με δυνατότητα απομάκρυνσης και, σε περίπτωση ολιγωρίας της εταιρείας, αναστολής άδειας λειτουργίας. Συμμόρφωση με ευρωπαϊκό πλαίσιο ως προς την ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Νέα εταιρική δομή στον ΟΣΕ και οργανωτική ενίσχυση κρίσιμων φορέων Μετατροπή του ΟΣΕ σε «Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι Α.Ε.», με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, δυνατότητα προσλήψεων με ευέλικτες διαδικασίες και δυνατότητα προσέλκυσης στελεχών από τον ιδιωτικό τομέα ή το εξωτερικό. Οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, με ταχεία στελέχωση και σύσταση Ειδικής Μονάδας Επιθεωρητών. Θέσπιση Ενιαίου Σχεδίου Αντιμετώπισης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, με συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, κρατικών και ιδιωτικών.
  11. Κατατέθηκε στη Βουλή, προς συζήτηση και ψήφιση, σχέδιο νόμου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών με τίτλο: «Αναβάθμιση της ασφάλειας των σιδηροδρόμων, αξιολόγηση προσωπικού σιδηροδρόμων, ενίσχυση εποπτείας σιδηροδρομικού δικτύου, οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων, του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Ατυχημάτων και της εταιρείας Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε. και άλλες διατάξεις». Το σχέδιο νόμου οργανώνεται γύρω από τρεις βασικούς πυλώνες: Αναβάθμιση δομών ασφάλειας και τεχνολογικής εποπτείας του σιδηροδρομικού δικτύου Ίδρυση Ενιαίου Κέντρου Εποπτείας, που θα λειτουργεί ως «πύργος ελέγχου» του σιδηροδρόμου, με δυνατότητα real-time παρακολούθησης του συνόλου του δικτύου, άμεσης καταγραφής εντολών και συμβάντων, και ενεργοποίησης μηχανισμών ακινητοποίησης συρμών σε περίπτωση κινδύνου. Υποχρεωτική εγκατάσταση καμερών σε θαλάμους οδήγησης αμαξοστοιχίας, σταθμαρχεία και κρίσιμες υποδομές, καθώς και αυτοματοποιημένο λογισμικό εποπτείας. Ψηφιακή πλατφόρμα ενημέρωσης Railway.gov.gr, με ενσωματωμένο γεωεντοπισμό μέσω HEPOS (ακρίβεια έως 5 εκατοστών) και προβολή της θέσης κάθε αμαξοστοιχίας σε πραγματικό χρόνο. Καθιέρωση Ψηφιακού Μητρώου Σιδηροδρομικών Δεδομένων και ηλεκτρονικού συστήματος alerts για παραβάσεις του Κανονισμού Κίνησης. Θέσπιση νέων ασφαλιστικών δικλείδων, συμμόρφωση με το ευρωπαϊκό πλαίσιο και αυστηρότερη εκπαίδευση, αξιολόγηση και κυρώσεις για το σιδηροδρομικό προσωπικό Υποχρεωτικές ψυχομετρικές, ιατρικές και λειτουργικές δοκιμασίες για όλους τους εργαζομένους σε κρίσιμα καθήκοντα, σε συνεργασία με τις Ένοπλες Δυνάμεις. Καθιέρωση του θεσμού του Προϊσταμένου Αμαξοστοιχίας, με ρόλο διευθυντή της αμαξοστοιχίας, δυνατότητα παρέμβασης και ακινητοποίησης σε περίπτωση παραβίασης ή αδυναμίας μηχανοδηγού. Σύστημα κατηγοριοποίησης παραβάσεων και παρακολούθησης της συμπεριφοράς κάθε υπαλλήλου, με δυνατότητα απομάκρυνσης και, σε περίπτωση ολιγωρίας της εταιρείας, αναστολής άδειας λειτουργίας. Συμμόρφωση με ευρωπαϊκό πλαίσιο ως προς την ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/798 για την ασφάλεια των σιδηροδρόμων. Νέα εταιρική δομή στον ΟΣΕ και οργανωτική ενίσχυση κρίσιμων φορέων Μετατροπή του ΟΣΕ σε «Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι Α.Ε.», με διοικητική και οικονομική αυτοτέλεια, δυνατότητα προσλήψεων με ευέλικτες διαδικασίες και δυνατότητα προσέλκυσης στελεχών από τον ιδιωτικό τομέα ή το εξωτερικό. Οργανωτική ενίσχυση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) και του ΕΟΔΑΣΑΑΜ, με ταχεία στελέχωση και σύσταση Ειδικής Μονάδας Επιθεωρητών. Θέσπιση Ενιαίου Σχεδίου Αντιμετώπισης Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων, με συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων φορέων, κρατικών και ιδιωτικών. View full είδηση
  12. Χθες
  13. Εξώστες δεν μετράνε κάλυψη ΗΧ μετράνε κάλυψη και όγκο
  14. ΚΟΚΚΙΝΟ -> ΚΛΗΣΗ ΠΡΑΣΙΝΟ -> ΚΛΕΙΔΑΡΙΑ ΑΣΠΡΟ -> ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΚΙΤΡΙΝΟ -> ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΓΚΡΙ -> ΜΕΓΑΦΩΝΟ
  15. Θα μπορούσατε παρακαλώ να επεκταθείτε στο παραπάνω post, καθώς αντιμετωπίζω μια περίπτωση όπως αυτή που περιγράφει ο @anavatis με χώρο έξω από ισόγειο με μπαλκονόπορτα που: στεγάζεται από τον εξώστη του υπερκείμενου ορόφου και στην όψη του (στο πέρας της στέγασης) φέρει μη φέροντα κατακόρυφα αρχιτεκτονικά στοιχεία (κολώνες) με καμάρες, στις 3 πλευρές είναι ελεύθερος (πέραν της ύπαρξης των καμαρών) και επικοινωνεί με τον ακάλυπτο του οικοπέδου. Επιπλέον: μήκος προβόλου εξώστη ορόφου 2.40m και μήκος έκτασης 10m με ανοίγματα ανά καμάρα περίπου 2.5m (c/c). Θεωρείται Ημιυπαίθριος? Αν όχι, τι ακριβώς είναι? Αν ναι, η επιφάνειά του (24m2) με τι ποσοστό δόμησης συγκρίνεται και πως πάει το συνδιαστικό με τους εξώστες για να δούμε εάν μπαίνει στην δόμηση? Μέχρι στιγμής τον έχω θεωρήσει ημιυπαίθριο και συναθροιστικά με την επιφάνεια εξωστών όλων των ορόφων (Α+Β) τα συγκρίνω με το 35% της επιτρεπόμενης δόμησης. Επίσης μεμονωμένα συγκρίνω τα 24m2 με το 15% της επιτρεπόμενης δόμησης. Τα βγάζω όλα μικρότερα, επομένως καταλαβαίνω πως δεν μετρούν ούτε οι εξώστες, ούτε ο χώρος αυτός στη δόμηση. Είναι σωστό αυτο? Τι γίνεται με την κάλυψη? Οι εξώστες δεν υπολογίζονται σε κάλυψη, αλλά οι ημιυπαίθριοι? Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!
  16. Ηλία καλησπέρα, αν είναι έτσι όπως τα λες συμφωνώ, όμως ο συν/φος περιέγραψε τον χώρο λιανικής ως "χώρο στην άκρη". Αν μπορεί αν μπορεί να επανέλθει (το θεωρώ δύσκολο πλέον) και ας μας πει χωροταξικά τι γίνεται εκεί μέσα.
  17. Έχω παρόμοια υπόθεση με Υπόγειες Αποθήκες (x3), οι 2 είναι παρακολουθήματα ΟΙ και η 3η κοινόχρηστο Λεβητοστάσιο (βάση ΣΟΙ). Αυτές όλες στην ΟΑ ήταν σε μια θέση, στην οποία κατασκευάστηκε στην πραγματικότητα Υπόγειο Διαμέρισμα της ΟΙ που εξετάζω, που επικοινωνεί με το Ισόγειο (ΥΔ με μειωτικό 30%). Οι Αποθήκες έγιναν σε άλλη θέση γειτνιάζουσα του Διαμερίσματος, με άλλες διαστάσεις από αυτές της ΟΑ. Η Αποθήκη παρακολούθημα της ΟΙ που εξετάζω, μάλιστα, επικοινωνεί λειτουργικά με το Υπογείο Διαμέρισμα, σαν εξτρα δωμάτιο (πρόσβαση μόνο από Διαμέρισμα). Όλα υπόγεια και όλα εντός περιγράμματος κάλυψης. Προς το παρόν έχω υπολογίσει με Αναλυτικό έναν όγκο ξεμπαζώματος, διότι το Υπόγειο Διαμέρισμα πιάνει και επιφάνεια πέραν από αυτή που προοριζόταν για τις Αποθήκες (εντός περιγράμματος πάντα) και τα υπόλοιπα τα έχω αντιμετωπίσει σαν ΥΔ με 30% λόγω ΚΧ (για τμημα Διαμέρισματος σε "πρωην" εδαφος), ΥΔ με 30% λόγω ΒΧ--> ΚΧ (για τμημα Διαμερισματος που καλυπτει τις "πρωην" Αποθηκες) και ΥΔ με 30% λόγω ΒΧ-->ΚΧ με μεγαλύτερη επιφάνεια από την ΟΑ (για Αποθήκη), χωρίς Συντελεστή Αλλαγής Χρήσης. Τη μετατόπιση της Αποθήκης μου την έχω πάρει με Αναλυτικό (δεν βρήκα κάτι καλύτερο να κάνω). Τις άλλες 2 Αποθήκες τις έχω καταγράψει στην ΤΕ, αλλά δεν τις υπολογίζω κάπως, διότι η μια είναι παρακολούθημα άλλης ΟΙ και η άλλη είναι Κοινόχρηστη. Τι έχω λάθος και τι σωστό παρακαλω? Έχω καραμπινάτη Διαμερισμάτωση που την έχω αγνοήσει? Ή λόγω συγκυριών (ΥΔ με 30%) η Διαμερισμάτωση περιττεύει?
  18. sceds1" : ".....όλοι λένε, συμβολαιογράφοι μηχανικοι, ότι είναι νόμιμη...." Σωστα τα λενε. - Τους ρωτησες; - Εσυ, ως τι ενδιαφερεσαι;
  19. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Αν και λίγο off topic, θα κάνω μια ακόμα ερώτηση. Επισκεπτόμενος στο e-πολεοδομία την Βυτίνα, βλέπω το συνημμένο χάρτη. Το εν λόγω γεωτεμάχιο είναι εντός του περιγράμματος. Το περίγραμμα αυτό είναι τα όρια του οικισμού? (έχω ανοίξει αριστερά και το υπόμνημα του χάρτη).
  20. όταν αφορά Οικοδομή που απαιτεί να γίνει δίνει μια τυποποιημένη κάτοψη και τομή κατά κανόνα και την υλοποιούμε.
  21. Καλησπέρα σας Σε οικισμό προ του 1923 υπάρχουν δύο όμορα οικόπεδα άρτια και οικοδομήσιμα κατά παρέκκλιση. Το 2005 έγινε συμβολαιογραφική πράξη όπου από τα δύο όμορα ακίνητα αποκόπτεται από το ένα ακίνητο με εμβαδόν 1200,00 τ.μ. ένα τμήμα 70 τ.μ. και προσαρτάται στο άλλο ακίνητο με εμβαδόν 160,00 τ.μ. στην ίδια συμβολαιογραφική πράξη. Το νεό εμβαδόν των ακινήτων είναι 1130,00 και 230. Είναι η πράξη νόμιμή, όλοι λένε, συμβολαιογράφοι μηχανικοι, ότι είναι νόμιμη. Ξέρεις κάνείς που το λέει? Ευχαριστώ Έγινε μεταφορά στην ενότητα για ιδιώτες. Didonis
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.