Μετάβαση στο περιεχόμενο

Συμπλήρωση βιβλίου εσόδων-εξόδων


Recommended Posts

Εμένα πάντως με βολεύει να τα κρατάω ανά μήνα, με επικεφελίδα στην αρχή του μήνα (με τον τίτλο του μήνα) και στο τέλος να κάνω την σούμα σε έξοδα με ή χωρίς έκπτωση και σε ΦΠΑ.

Είναι πιο τακτοποιημένα έτσι και νοικοκυρεμένα.

Link to comment
Share on other sites

πιστευω εξαρταται απο το ποσες εγγραφες εχει ο καθενας να κανει, εγω για παραδειγμα ετσι θα ειχα μια (αντε δυο) εγγραφες ανα μηνα ή καμια, οποτε πολλα κενα μαλλον χωρις λογο.

Link to comment
Share on other sites

Να πω την αλήθεια δε βλέπω κι εγώ κανένα λόγο ή όφελος από τον διαχωρισμό ανά μήνα. Ο μήνας δεν αποτελεί "μονάδα" για εμάς σε τίποτα. 3μηνο θα μπορούσα να το καταλάβω ίσως (μια και υποβάλλουμε ας πούμε περιοδικές κάθε 3μηνο).

Link to comment
Share on other sites

Ένας λόγος, και μάλιστα πολύ σοβαρός, γιατί πρέπει να διαχωρίζεις τους μήνες στο βιβλίο σου είναι γιατί τότε δεν πρόκειται να γίνεις έρμαιο στις ορέξεις του κάθε ελεγκτή...

 

Θυμίζω ότι στις προηγούμενες σελίδες αναφέραμε ότι, βάση ΚΒΣ, πρέπει μέχρι τις 15 του επόμενου μήνα να έχεις περάσει τα έσοδα και έξοδα του μήνα.

 

Και ποιος σας εγγυάται εσάς ότι σε έναν πιθανό έλεγχο ο ελεγκτής δεν θα σας κατηγορήσει για δόλο με σκοπό να περάσετε "ξεχασμένα" τιμολόγια? Για σκεφτείτε το λίγο...

 

Το είπα πριν και το ξαναλέω: εμένα προσωπικά με βολεύει να διαχωρίζω τον κάθε μήνα, με ισάριθμες γραμμές για τα έσοδα και τα έξοδα μου (όσες περισσεύουν απλώς τις διαγράφω με μια διαγώνια γραμμή), με κεφαλαία γράμματα το όνομα του κάθε μήνα, και στην τελευταία γραμμή το σύνολο των εσόδων και ΦΠΑ, των εξόδων με ή χωρίς δικαίωμα έκπτωσης και ΦΠΑ.

 

Έτσι αισθάνομαι λιγότερο άγχος για το γεγονός ότι δεν έκανα περαίωση...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παίδες!

 

Θα ήθελα να μάθω πώς καταχωρούμε τα πάγια στο Βιβλίο Εσόδων-Εξόδων.

 

α) Αν είναι <1200 ευρω ή σχετιζόμενα με Η/Υ (ανεξαρτήτως ποσού), τότε σε ποιά στήλη το καταχωρούμε? Στις Δαπάνες Με Δικαίωμα Εκπτωσης ή στα Πάγια?

Κ αντίστοιχα, πού το γράφουμε στην τριμηνιαία?

 

β) Αν είναι >1200 κ άσχετο με Η/Υ, τότε το βάζουμε ολόκληρο στη στήλη πάγια με βάση την ημερομηνία αγοράς?

Ο φπα του εκπίπτει κατευθείαν ολόκληρος?

Στην τριμηνιαία ΦΠΑ δηλώνουμε την αγορά του παγίου?

Την απόσβεση κάθε πότε την κάνουμε κ σε ποιά στήλη την καταχωρούμε?

Πού κ πώς φτιάχνουμε τον Πίνακα-Μητρώο Αποσβέσεων?

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον καλό συνάδελφο ή λογιστή (πχ τον Σωτήρη, που στο θέμα της αναμόρφωσης με κατατόπισε πλήρως) μου απαντήσει στη μακροσκελή απορία μου.

Link to comment
Share on other sites

Συνοπτικά:

 

Αν κάτι ειναι πάγιο, είτε ανω των 1200 ειτε κατω, μπαίνει στην στήλη των παγιων.

 

Το ΦΠΑ φυσικά εκπίπτει αμεσα

 

Στην τριμηνιαία δεν μπορω΄να σου απαντησω επακριβως που γράφεται, πάντως είτε το βαλεις με τα γενικά εξοδα, είτε στις αγορες κτλ, ιδιο πράγα βγαίνει

 

Τις αποσβεσεις των παγιων σε ξεχωροστη σελίδα προς το τέλος του βιβλίου σου, ανάλογα με τους ισχύοντες συντελεστές

Link to comment
Share on other sites

Εχω κι εγω -ακομα- μια απορια σχετικα με τη συμπληρωση του Βιβλιου Εσοδων - Εξοδων....

 

Το δικο μου βιβλιο, στις σελιδες των εξοδων δεν εχει λευκες στηλες να τις συμπληρωσω εγω οπως θελω, οπως των περισσοτερων, αλλα ειναι ολες συμπληρωμενες ακομα και με αχρηστα στοιχεια για μενα...

 

Ένα τριστηλο που λεει...

------------ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ------------

Πραγματικό-------Φορολογητέα Αξία

Κόστος

 

μπορω εγω να το διαμορφωσω οπως εγω θελω, με τους δικους μου τιτλους στηλών?

 

Θελω να βαλω τουλαχιστον μια στηλη για τα εξοδα του αυτοκινητου που μπαινουν με συντελεστη και να μην τα συγχεω με τα υπολοιπα εξοδα χωρις δικαιωμα εκπτωσης ΦΠΑ...

 

Τι ακριβως κανω?

Σβηνω με σβηστικο τους τιτλους που θελω να αντικαταστησω και γραφω απο πανω χειρογραφα τους δικους μου?

Φτιαχνω ταμπελακια και τα κολλαω μονος μου απο πανω?

 

Θα εκτιμουσα καθε ειδους βοηθεια απο ατομα που αντιμετωπισαν τετοιου ειδους "προβλημα" μιας και το θεμα των βιβλιων μου θελω να το κλεισω το συντομοτερο δυνατο!

 

Ευχαριστω εκ των προτερων

 

Το πλύσιμο του ΙΧ και τα διόδια ασφαλώς και είναι δαπάνες ΙΧ.

Δηλαδη μπορω να περασω και την αγορα νεου Radio-CD στο αμαξι μου?

 

Τι σοι επαγγελματικο εξοδο θα ειναι?

Link to comment
Share on other sites

Από 01-06-2010..... Τις καταχωρείς όπου και τις δαπάνες του κεντρικού.

 

SOTIRIS help!!!!

 

Καταρχήν, θέλω να σ’ ευχαριστώ και γω προσωπικά (πιστεύω ότι το ίδιο αισθάνονται και οι συνάδελφοι μου του forum) για τις πολύτιμες πληροφορίες που μας παρέχεις στο δύσκολο τομέα των φορολογικών.

Διαβάζοντας την απάντηση σου (σε ερώτηση συναδέλφου steve100), μου δημιουργήθηκαν οι απορίες, δεδομένου ότι και γω είμαι σε μια κάπως ίδια κατάσταση (έδρα + υποκατάστημα) και επειδή διάβασα την παρ. 17 του άρθρου 19 του ν. 3842 που αναφέρει ότι ….. ‘’ η τάδε παρ. …. αντικαθίσταται (ή τροποποιείται, δεν θυμάμαι ακριβώς την λέξη) ……..’’, δεν αναφέρει όμως τίποτα περισσότερο απ’ αυτό που έγραψες και εσύ και αφήνει φλού το θέμα.

Οι ερωτήσεις:

1) Απαιτείται (απο 1-6-2011) να ενημερωθεί με αίτηση η αρμόδια ΔΟΥ και μετά να γίνουν (αν εγκριθεί) οι εγγραφές των εσόδων-εξόδων και παγίων του υποκαταστήματος, στο βιβλίο της έδρας ή το κάνουμε χωρίς να ενημερώσουμε την ΔΟΥ?

 

Το ρωτάω γιατί, στο βιβλίο του υποκαταστήματος μου, έχουν τελειώσει τα φύλλα και αν ισχύει αυτό που γράφω με την ενημέρωση – έγκριση πρώτα απο την ΔΟΥ, θα πρέπει να τρέχω για ασφαλιστική ενημερότητα στο ΤΣΜΕΔΕ (με ουρές και απεργίες;) + ΤΕΕ για θεώρηση νέου βιβλίου υποκαταστήματος και δεν σημαζεύεται…..

 

2) Στην ερώτηση του Topap (παρακάτω) ….μπορώ να πάω και να μου ακυρώσουν αυτό του υποκαταστήματος και να τα περνάω από εδώ και πέρα στο κεντρικό?

του απάντησες :

Ναι, τα βιβλία του υποκαταστήματος σου είναι άχρηστα πλέον , αρκεί να κάνεις τις καταχωρήσεις όπως περιέγραψα (δηλ. όπως προβλέπει ο νόμος 3842/10 άρθρο 19 παρ. 7, με τον οποίο τροποιποίηθηκε το άρθρο 9 του ΚΒΣ ).

 

Σ’ αυτή την περίπτωση, εμπλέκεται ή όχι η ΔΟΥ για την κατάργηση του βιβλίου υποκαταστήματος και αν ναι με ποιο τρόπο?

 

Σ’ ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγγνώμη για το μακροσκελές κείμενο μου

Link to comment
Share on other sites

1) Aν θέλεις να ακυρώσεις το βιβλιο ΕΣ-ΕΞ του υποκαταστήματος δηλ. να σκιστούν όσες σελίδες είναι κενές (με ανάλογη φυσικά πράξη της ΔΟΥ), τότε θα περάσεις από την αρμόδια ΔΟΥ.

2) Θα έλεγα ότι αυτό δεν είναι απαραίτητο.Απλά σταματάς την ενημέρωση του βιβλίου υποκαταστήματος και καταχωρείς τα παραστατικά στο βιβλίο του κεντρικού, με τον τρόπο που περιγράφει ο νόμος. Μπορείς να υποβάλεις δήλωση μεταβολής στο τμήμα μητρώου της ΔΟΥ (για το υποκατάστημα ) και να μεταβάλεις τον τόπο τήρησης του βιβλίου (έντυπο Μ2).

Ενημερότητες δεν απαιτούνται.

Link to comment
Share on other sites

1) Aν θέλεις να ακυρώσεις το βιβλιο ΕΣ-ΕΞ .......

Ενημερότητες δεν απαιτούνται.

 

SOTIRIS σ΄ευχαριστώ για την άμεση απάντηση σου, αλλά δεν καταλαβαίνω το νόημα της τελευταίας σειράς : Ενημερότητες δεν απαιτούνται

 

Εννοείς στο οτι δεν απαιτούνται ενημερότητες ΤΣΜΕΔΕ + ΤΕΕ για θεώρηση βιβλίων - στοιχείων ή εννοείς οτι δεν απαιτείται ενημέρωση της ΔΟΥ για καταχώρηση των παραστατικών του υποκαταστήματος στο βιβλίο του κεντρικού ;

 

Και πάλι σ' ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφή νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.