nasos1979 Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Μάιος 23 , 2012 (edited) @ΒΑS: Για την υποβολη φακελου για εγκριση δομησης εγω κατεθεσα τις αμοιβες που απαιτουνταν και πριν δλδ αρχιτεκτονικα και παθητικη για να μην εχω μπερδεματα. Ισως το καλυτερο θα ηταν να ρωτησεις στην πολεοδομια που θα υποβαλλεις το φακελο να σου πουν αν το δεχονται μονο με αμοιβη τοπογραφικου! @gtho: Την προκαταβολη του ΙΚΑ για εκδοση αδειας την πληρωνουμε στο ΙΚΑ που εχουμε κανει την αναγγελια του εργου αρα στο ΙΚΑ που ανηκει το εργο και εχει το φακελο του. Εκτος αν εχει αλλαξει κατι! Καλημερα! Συμπληρώστε ορθά την ειδικότητά σας στο προφίλ σας. Παρακαλώ διαβάστε τους Κανόνες Συμμετοχής Gousgounis Edited Αύγουστος 12 , 2012 by Gousgounis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul_Mix Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 3 , 2012 (edited) Δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα πώς ακριβώς λειτουργεί ο υπολογισμός των αμοιβών και του προυπολογισμού με αναλυτικό τιμολόγιο. Όταν θέλουμε να υπολογίσουμε τον προυπολογισμό και την αμοιβη για νομιμοποίηση μιας κατασκευης και έκδοση άδειας για διαφορετική κατασκευή, πώς γίνεται? νομιμοποίηση περίφραξης (απο τσιμεντόλιθους) στην μια πλευρά του οικοπέδου η οποία είναι παρανόμη και εκδοση άδειας για μια άλλη περίφραξη (από συρματοπλεγμα και πασσαλους) στην αλλη πλευρά του οικοπέδου. Στη δαπανη των μελετων θα βαλουμε αρχιτεκτονικα για την αδεια και αποτυπωση αρχιτεκτονικων για τη νομιμοποιηση, χρονικο προγραμματισμο? ο υπολογισμος των αμοιβων απο το ΤΕΕ θα είναι σύμφωνα με το αναλυτικό τιμολόγιο? ή θα το βγάλουμε σαν "Αλλες κατασκευές (όψεις, πινακίδες κλπ) θέτοντας μια επιφάνεια ωστε να βγει αμοιβή όση είναι και με το αναλυτικό? Edited Αύγουστος 3 , 2012 by Paul_Mix Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul_Mix Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 11 , 2012 (edited) κάτι απλό α)για να βγει άδεια δόμησης πρέπει να υπογράψουν ΟΛΟΙ οι ιδιοκτήτες του οικοπέδου ή αρκεί να κάνει την αίτηση μόνο ένας (ή η πλειοψηφία) κι ας μην έχουν ενημερωθεί οι υπόλοιποι? ας πούμε για την περίπτωση άδειας περίφραξης. β)όταν γίνεται η αίτηση για την άδεια δόμησης, ελέγχεται η νομιμότητα των υφιστάμενων κτιρίων. Εαν στο οικόπεδο υπάρχει κτίριο που έχει τακτοποιηθεί με το 4014 αλλά ΔΕΝ μπορεί να νομιμοποιηθεί (παραβιαση του Δ) θεωρείται ως μη νόμιμο και ΔΕΝ μπορεί να βγάλει άδεια δόμησης για τίποτα από εδω και πέρα? δηλαδή δεν μπορεί να βγάλει άδεια ούτε για περίφραξη? Edited Αύγουστος 11 , 2012 by Paul_Mix Link to comment Share on other sites More sharing options...
SIRADRAB Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 7 , 2012 Την προκαταβολή του ΙΚΑ για την έκδοση άδειας, την πληρώνουμε στο ΙΚΑ του δήμου που ανήκει το έργο ή στο ΙΚΑ που μας βολεύει? Αυτή η πληρωμή γίνεται στο τελευταίο στάδιο της εκδοσης της άδειας στον έλεγχο των φορολογικών και γίνεται στο ΙΚΑ περιοχής του έργου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul_Mix Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18 , 2012 για άδεια σε ισχύ, χωρίς να έχει κατασκευαστεί τιποτα θελω να κάνω αναθεώρηση ως προς τη θεση του κτιρίου στο οικόπεδο. Ποιά είναι η διαδικασία βήμα βήμα? Διορθώστε ή προσθέστε σε ότι κάνω λάθος Αίτηση με τίτλο "αναθεωρηση οι,.αδ. ως προς τις μελετες..." Θα ανοίξει νεος φάκελος ή θα αντικατασταθούν οι παλιές μελέτες με νέες μελέτες στον φάκελο της άδειας που αναθεωρείται? Για να δεχθούν την αίτηση και να πρωτοκολληθεί θα χρειαστούν και τα φορολογικά των αμοιβών και των κρατήσεων όπως ακριβώς γίνεται με τις άδειες? Ο ιδιοκτήτης πληρώνει φορολογικά (ΤΕΕ, ΤΣΜΕΔΕ, Δήμος κτλ) για την αναθεώρηση ή θεωρείται ότι εχει ηδη πληρώσει με την έκδοση της άδειας και δεν ξανάπληρώνει για την αναθεώρηση? εαν θέλω να κάνω αλλαγή επιβλέποντος (δεν έχει πληρωθεί η επιβλεψη και δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες) θα πρέπει να το αναφέρω στην ιδια άιτηση πχ "αναθεώρη αδεας ως προς... και αλλαγή επιβλέποντος" ή θα κάνω άλλη αίτηση γι αυτό? ποια η διαδικασία για την αλλαγή επιβλέποντος? οπως είπα δεν έχει πληρωθεί η επίβλεψη, και ουτε εχουν ξεκινήσει οι εργασιες. Το μόνο που υπάρχει στον φάκελο είναι η δήλωση αναθεσης/ανάληψης για την επίβλεψη. Στην πολεοδομία μου είπαν να κάνω τεχνική έκθεση και να αναφέρω ότι δεν έχουν ξεκινήσει οι εργασίες και ότι αλλάζει ο επιβλέποντας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vk2626 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2012 Share Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 6 , 2012 (edited) Για να μην ανοίξω νέο θέμα, γράφω έδω κάτι για την πολυνομία στην Ελλάδα και κάτι που παρατήρησα καθώς έψαχνα την πολεοδομική Νομοθεσία για διάφορα θέματα. Περί έκδοσης αδειών λοιπόν : Π.Δ. 8/13-7-1993 (ΦΕΚ 795/Δ/1993) : Τρόπος έκδοσης οικοδομικών αδειών. Αναφέρεται ο όρος "οικοδομική άδεια" κι όπως τη γνωρίζαμε μέχρι πρότεινος. (Κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας) Ν.3212/2003 (ΦΕΚ 308/Α/2003) : Καταργεί το παραπάνω διάταγμα με την παρ.15, άρθρο 23 και εισάγει τον όρο της " Άδειας δόμησης " (βλ. άρθρα 1-4) κι έχει ομοιότητες αρκετές με τον σημερινό (Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ) Ν.3399/2005 (ΦΕΚ 255/Α/2005) : Καταργεί τα άρθρα 1-4 του Ν.3212/2003 και επαναφέρει το Π.Δ. 8/13-7-1993 (βλ. άρθρο 22) (Κυβέρνηση Νέας Δημοκρατίας) Ν. 4030/2011 (ΦΕΚ 249/Α/2011) : Καταργεί τα παραπάνω και επαναφέρει τον όρο " Άδεια Δόμησης" (Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ) Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι για μικροκομματικά συμφέροντα υπούργοι και τσιράκια σύμβουλοι τους που νομοθετούν παίζουν με τα νεύρα μας και με μια ολόκληρη χώρα. Είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν κι άλλα τέτοια παραδείγματα. Μετά σου λέει σταθερό νομοθετικό πλαίσιο, ανάπτυξη κι άλλες τέτοιες παπάρες. Μην εκπλήξει κανέναν αν σύντομα αλλάξει ο τρόπος έκδοσης αδειών τώρα που έχουμε νέα Κυβέρνηση. Edited Δεκέμβριος 6 , 2012 by vk2626 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul_Mix Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2013 Μερικές απλές ερωτήσεις. Ειχα βγαλει οικοδομική άδεια με τον παλιό τρόπο, ειχα πεσει πανω στην αλλαγή του τροπου και τώρα που θελω να κάνω αναθεώρηση πρέπει να παω με τον νεο τρόπο. Κάνω αναθεωρηση για αλλαγή χρησης απο κατοικια σε γραφείο. Στην αίτηση της εγκρισης δόμησης, εκεί που λέει έργο θα γράψω "αναθεωρηση της υπ.αρ. 11/2012 οικοδομικης αδειας ως προς..." ή θα γραψω "νεο ισογειο γραφειο" ? Το ιδιο και στην τεχνικη εκθεση και οπου αλλου αναφερεται ο τιτλος του εργου. Ο τιτλος θα ειναι "νεο ισογειο γραφειο" ή "αναθεωρηση της υπ.αρ. οικοδομικης αδειας..." Θα πρεπει να υποβαλλω και νεο χρονοδιαγραμμα και νεο ΣΑΥ-ΦΑΥ επειδη αλλαξε η χρηση και οι ημερομηνιες? Οταν εκτυπωσω τα φορολογικα για τον ιδιοκτητη, τα οποια υπερβαινουν τα φορολογικα της αδειας, θα αφαιρεσω μονος μου την διαφορα και θα "φτιαξω" μονος μου ενα ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗΣ ΕΙΣΦΟΡΩΝ και θα πληρωσω στην εφορια μονο την διαφορα ή θα πληρωσω εξ ολοκληρου τα φορολογικα της αναθεωρησης? Το προγραμμα δεν λαμβανει υποψη του οτι προκειται για αναθεωρηση και δεν αφαιρει τα φορολογικα της αδειας που εχουν ηδη πληρωθει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didonis Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2013 Κατ αρχήν να διευκρινιστεί αν η αλλαγή χρήσης που θες να κάνεις περιλαμβάνει και εργασίες που πρέπει να γίνουν ή απλά ως ήταν η κατοικία θα μετατραπεί σε γραφείο. Α- Αν είναι η σκέτη αλλαγή χωρίς εργασίες είναι η πιο απλή διαδικασία. Β- Αν υπάρχουν και οικοδομικές εργασίες που θα δείξεις είναι πιο σύνθετη και ανάλογα τις εργασίες θα υπάρξουν και ανάλογες απαιτήσεις. Α- τίτλος αναθεώρηση της 00/00 για αλλαγή χρήσης από κατοικία σε γραφεία Αφού δεν θα υπάρχουν εργασίες κλπ ούτε ΙΚΑ ούτε τίποτα άλλο. Αμοιβή με κανέναν αναλυτικό αφού δεν έχεις εργασίες. Κλπ κλπ Β- ίδιος τίτλος με Α Ανάλογα με τις εργασίες και ανάλογα με την μορφή και τον τρόπο κατασκευής του κτιρίου μπορεί να απαιτηθεί και στατικός έλεγχος αν αφαιρείς ή αλλάζεις τοιχοποιία πλήρωσης. (άλλη περίπτωση αν είναι άνευ σκελετού κι άλλη αν είναι με φυσικά) Ανάλογα τα τμ και τι μελέτες θα απαιτηθούν θα βγουν και οι αμοιβές. Όπως και αμοιβές αποτύπωση αρχιτεκτονικών. Τσέκαρε τι τοπογραφικό έχει η υπάρχουσα άδεια για να δεις αν απαιτηθεί νέο. Ανάλογα τις εργασίες θα απαιτηθεί και ΙΚΑ. Ερώτηση. Για ποιο λόγο κάνεις αλλαγή χρήσης από οικία σε γραφεία? Στο 99% των περιπτώσεων δεν χρειάζεται παρά μόνο αν αφορά ειδική χρήση γραφείων (ακτινογραφικά, φροντιστήρια κλπ που είναι άλλου παπά ευαγγέλιο) που του το απαιτούν για άδεια λειτουργίας. Συνήθως σε χρήσεις καταστημάτων υπαρχει η αναγκαιότητα που αλλάζουν και οι απαιτήσεις στα κινητά φορτία για τον στατικό έλεγχο. Αν λοιπόν δεν έχει πρακτικό ενδιαφέρον η αλλαγή χρήσης πιθανά να είναι πιο καλά να βγάλεις άδεια μικρής κλίμακας για εργασίες (αν αυτό είναι που θέλεις να κάνεις). Link to comment Share on other sites More sharing options...
yian Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 4 , 2013 (edited) Ερώτηση. Για ποιο λόγο κάνεις αλλαγή χρήσης από οικία σε γραφεία? Στο 99% των περιπτώσεων δεν χρειάζεται παρά μόνο αν αφορά ειδική χρήση γραφείων (ακτινογραφικά, φροντιστήρια κλπ που είναι άλλου παπά ευαγγέλιο) που του το απαιτούν για άδεια λειτουργίας. Επειδή έχω και εγώ μια ανάλογη αλλαγή χρήσης σε εκκρεμότητα, βεβαίωση του 4014 μπορούμε να δώσουμε έαν ο χώρος χρησιμοποιείται (και θα παραμείνει για καιρό) ως κατοικία ενώ στην άδεια παρουσιάζεται ως γραφεία? Εάν όχι, να ένας καλός λόγος για αλλαγή χρήσης. Μόλις πρόσεξα ότι παραπάνω συζητάμε το ανάποδο, από κατοικία σε γραφείο, αλλά και πάλι το ερώτημα με τη βεβαιώση παραμένει κατά αντιστοιχία. Edited Αύγουστος 4 , 2013 by yian Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul_Mix Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 Share Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 5 , 2013 Ευχαριστώ Didonis, ο ιδιοκτήτης θέλει να περάσει τα τιμολογια για την κατασκευή του γραφείου ως επαγγελματικά εξοδα. Ειναι λογιστης. Οι εργασίες δεν εχουν ξεκινησει ακομα. Υπαρχουν και μικροαλλαγες στα σχεδια, αλλα η δομηση παραμενει σταθερη. Απλως μικραινω καποιους εξωστες και καποια ανοιγματα και αλλαζω θεση. Τι εννοεις, εαν υπαρχουν οικοδομικες εργασιες που θα δειξεις? εννοεις για εξτρα εργασιες που απαιτουνται για την μετατροπη του κτιριου απο κατοικια σε γραφειο? Το κτιριο παραμενει το ιδιο δεν θα αλλαξει κατι για να "μετατραπει" σε γραφειο. Ο τιτλος τοτε θα πρεπει να ειναι "Αναθεωρηση της υπ.αρ. 00/2012 οικοδομικης αδειας ως προς αλλαγη χρησης απο κατοικια σε γραφειο, αλλαγη θεσης, μικροαλλαγες στις μελετες και το τοπογραφικο" ? Η πολεοδομια μου ειχε πει το "μικροαλλαγες" και το τοπογραφικο υποθετω οτι χρειαζεται επειδη τωρα θα ειναι εξαρτημενο. Για αυτην την περιπτωση ομως επειδη αλλαζει η χρηση απο κατοικια σε γραφειο (οι εργασιες δεν εχουν ξεκινησει) το προγραμμα βγαζει μεγαλυτερο προυπολογισμο και κατα συνεπεια περισσοτερα φορολογικα για τον ιδιοκτητη. Πρεπει να τα πληρωσει ολα ή εστω την διαφορα? θα υποβαλλω και νεο ΣΑΥ-ΦΑΥ και χρονικο προγραμματισμο χωρις να αναφερεται στον τιτλο της αναθεωρησης? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!
Εγγραφή νέου λογαριασμούΣύνδεση
Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα