Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Καλησπέρα. Για τον υπολογισμο της αμοιβης στατικης μελετης μεσω του συστηματος του ΤΕΕ στο κουτι "προυπολογισμος εργου" συνηθίζεται να βαζουμε τον ελαχιστο προυπολογισμο εργου που βγαζει το συστημα; Ευχαριστω.
  3. Καλησπέρα και πάλι Τωρα βρηκα το συμβόλαιο του 2003 οπου περασε σε εμενα όπου αναφερει οτι είναι "αρτιο και οικοδομησιμο κατα παρέκκλιση ως προϋφισταμενο του ετους 1962" Ο δρόμος νομίζω οτι ειναι επαρχιακός σύμφωνα με τα τοπογραφικά. Ειναι δρόμος μεταξυ ορεινών χωριών. Υπάρχει καπου κάποιος τρόπος, κάποια βάση δεδομένων για να το επιβεβαιώσω? Τελος να συμπληρώσω οτι ειναι σε πλαγιά βουνου με μια σημαντική κλίση, εαν εχει κάποια σημασία Ευχαριστώ και παλι για το χρόνο σας
  4. Today
  5. Το πρόβλημα που περιγράφεις, δεν είναι απλά θέμα αντικατάστασης εξοπλισμού με άλλο. Την μετατροπή της ηλεκτρικής εγκατάστασης θα πρέπει να την κάνει αδειούχος ηλεκτρολόγος. Σύμφωνα με τον κανονισμό, λόγω τροποποίησης των κυκλωμάτων, χρειάζεται και νέα ΥΔΕ. Επίσης, εάν ο ΜΣ δεν είναι απομόνωσης (με προδιαγραφές), τα κυκλώματα εξωτερικού χώρου πρέπει να προστατεύονται με rcd max 30mA υποχρεωτικά. Εάν ο ΜΣ είναι απομόνωσης, είναι τόσες πολλές και αυστηρές οι απαιτήσεις του ΕΛΟΤ ΗΔ384 για τα διαχωρισμένα κυκλώματα, που πρακτικά σε αποτρέπουν να τον χρησιμοποιήσεις (μόνον όταν υπάρχει εξαιρετική ανάγκη, και τα κυκλώματα κήπου σε κατοικίες δεν αποτελούν εξαιρετικό λόγο...).
  6. Αν οι κατασκευές στον ακάλυπτο δεν είναι προσαρτήματα κάποιας ο.ι., θεωρούνται κοινόχρηστες (και κοινόκτητες). Σε αυτή την περίπτωση, οι υπερβάσεις συγκρίνονται με τα επιτρεπόμενα σε όλο το οικόπεδο. Κι αν η αυθαίρετη κατασκευή εμπίπτει στην κατ. 3, εννοείται ότι την εντάσσεις εκεί
  7. .....και με την ευκαιρια ...αν ο δρομος ειναι χαρακτηρισμενος "επαρχιακος" [καλησπερα βασιλη] υγ Η ΜΣΔ ειναι μια πολύ "πονεμενη" ιστορια" Αναμενονται "εξελιξεις"....
  8. Ξεκίνα από το άρθρο 2 -Ορισμοί 38. Κλειστός εξώστης (έρκερ) είναι η κλειστή από όλες τις εξωτερικές πλευρές οριζόντια προεξοχή δαπέδου τμήματος ορόφου χώρου κύριας ή βοηθητικής χρήσης που προβάλλει πέρα από τις επιφάνειες των όψεων του κτιρίου και εξέχει του περιγράμματος κάλυψης.
  9. Μετά από 530 ημέρες και περισσότερα από 180.000 χιλιόμετρα δρομολογίων, η δοκιμαστική λειτουργία των πρώτων δύο τρένων υδρογόνου παγκοσμίως ολοκληρώθηκε επίσημα στα τέλη Φεβρουαρίου. Δύο πρωτότυπα του μοντέλου της Alstom Coradia iLint εκτελούν επιβατικά δρομολόγια από τον Σεπτέμβριο του 2018. Από το 2022, 14 τρένα της σειράς Coradia iLint θα αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες ντιζελοκίνητους συρμούς. Η LNVG ήταν η πρώτη εταιρεία που πίστεψε στο υδρογόνο, επενδύοντας σε αυτό με την παραγγελία 14 συρμών Coradia iLint, με 30 έτη συντήρησης και παροχής ισχύος. Το έργο αυτό αναδεικνύει τη σημασία των πράσινων μεταφορών για το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας. Ως ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές σιδηροδρομικών οχημάτων στην Ευρώπη, η Alstom θα αναλάβει την παραγωγή των συρμών με κυψέλες υδρογόνου για λογαριασμό της LNVG και θα είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση των οχημάτων στις εγκαταστάσεις της στο Salzgitter. Η εταιρεία αερίων και μηχανολογικών εφαρμογών Linde θα κατασκευάσει και θα διαχειρίζεται έναν σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου για τα τρένα της σειράς, κοντά στον σταθμό του Bremervoerde. «Τα δύο πρωτότυπα των Coradia iLint απέδειξαν το τελευταίο ενάμιση έτος ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου μπορεί να χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στα καθημερινά επιβατικά δρομολόγια. Το γεγονός αυτό μας καθιστά ισχυρή κινητήρια δύναμη στον δρόμο προς τις βιώσιμες σιδηροδρομικές μεταφορές χωρίς εκπομπές ρυπών» σχολιάζει ο Jörg Nikutta, διευθύνων σύμβουλος για τη Γερμανία και την Αυστρία εκ μέρους της Alstom Transport Deutschland GmbH. «Επιπλέον, έχουμε αποκομίσει πολύτιμα στοιχεία από τη δοκιμαστική λειτουργία των συρμών με κυψέλες καυσίμου, τα οποία θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας πρόωσης» αναφέρει. «Είμαστε η πρώτη σιδηροδρομική εταιρεία, η οποία έλαβε την άδεια να θέσει σε λειτουργία τα πρώτα δύο τρένα με κυψέλες καυσίμου στο δίκτυο Weser-Elbe και αισθανόμαστε υπερήφανοι γι’ αυτό. Από την πρώτη στιγμή, οι επιβάτες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τα τρένα και τη νέα τεχνολογία πρόωσης που διαθέτουν. Εκτός από τα πολύ χαμηλά επίπεδα παραγωγής θορύβου, το τρένο υδρογόνου κατάφερε να σημειώσει επιτυχία χάρη στη λειτουργία του χωρίς εκπομπές ρυπών, ειδικά σε μια εποχή κλιματικής αλλαγής. Η λειτουργία του iLint αποτέλεσε ένα πολύ ξεχωριστό κίνητρο για τους οδηγούς των τρένων μας» υπογραμμίζει ο Andreas Wagner, επικεφαλής του τομέα SPNV κι εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της Eisenbahnen und Verkehrsbetriebe Elbe-Weser GmbH (evb). Η Carmen Schwabl, διευθύνουσα σύμβουλος της LNVG, προσθέτει: «Με την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμαστικών δρομολογίων, εκπληρώθηκαν οι απαιτήσεις για τη συνεχή λειτουργία των συρμών υδρογόνου από το 2022. Με αυτόν τον τρόπο, η LNVG συμβάλλει στην εφαρμογή βιώσιμων, καινοτόμων και οικολογικών λύσεων στις μεταφορές, ιδιαίτερα σε αγροτικές περιοχές». «Σήμερα η Alstom γράφει ιστορία στον τομέα του υδρογόνου. Το έργο είναι μείζονος σημασίας για τη βιομηχανική πολιτική που υπερβαίνει τα όρια της Γερμανίας. Αυτή τη στιγμή έχουμε μπροστά μας το πρώτο ανταγωνιστικό προϊόν στις μεταφορές με υδρογόνο σε βιομηχανικό επίπεδο» λέει ο υπουργός Οικονομικών και Μεταφορών της Κάτω Σαξονίας, Δρ. Bernd Althusmann. «Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών στηρίζει με μεγάλη χαρά τον φάρο των σύγχρονων μεταφορών: το τρένο υδρογόνου στο Bremervörde. Το έργο αυτό αποτελεί τη ναυαρχίδα των μεταφορών του μέλλοντος» επισημαίνει ο Enak Ferlemann, κοινοβουλευτικος υφυπουργός του ομοσπονδιακού υπουργείου Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών. «Το υδρογόνο είναι μια πραγματικά αποτελεσματική εναλλακτική του ντίζελ με χαμηλές εκπομπές. Ιδιαίτερα στις δευτερεύουσες γραμμές, όπου οι εναέριες γραμμές επαφής είναι οικονομικά ασύμφορες ή δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, τα συγκεκριμένα τρένα μπορούν να ταξιδέψουν με τρόπο καθαρό και φιλικό προς το περιβάλλον. Ελπίζουμε να δούμε περισσότερες τέτοιες εφαρμογές» δηλώνει. Coradia iLint Το Coradia iLint είναι το πρώτο επιβατικό τρένο παγκοσμίως το οποίο τροφοδοτείται από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, που παράγει ηλεκτρική ενέργεια με σκοπό την πρόωση. Πλήρως απαλλαγμένο από εκπομπές ρύπων, το τρένο αυτό είναι αθόρυβο κι αποβάλλει μόνο υδρατμούς και νερό συμπύκνωσης. Ο συρμός διαθέτει ποικίλες καινοτομίες: μετατροπή καθαρής ενέργειας, ευέλικτη αποθήκευση ενέργειας σε συσσωρευτές κι έξυπνη διαχείριση κινητήριας ισχύος και διαθέσιμης ενέργειας. Ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε γραμμές χωρίς ηλεκτροκίνηση, το Coradia iLint καθιστά εφικτές τις βιώσιμες σιδηροδρομικές λειτουργες. Alstom Ανοίγοντας τον δρόμο για πιο πράσινες και έξυπνες μεταφορές παγκοσμίως, η Alstom αναπτύσσει και διαθέτει στην αγορά ολοκληρωμένα συστήματα που θέτουν τα βιώσιμα θεμέλια για το μέλλον των μεταφορών. Προσφέρει ένα πλήρες φάσμα εξοπλισμού και υπηρεσιών, από τρένα υψηλής ταχύτητας, μετρό, τραμ και ηλεκτροκίνητα λεωφορεία μέχρι ολοκληρωμένα συστήματα, εξατομικευμένες υπηρεσίες, καθώς και λύσεις υποδομών, σηματοδότησης και ψηφιακής μετακίνησης. Κατά το οικονομικό έτος 2019/20, η Alstom κατέγραψε πωλήσεις ύψους 8,2 δισ. ευρώ και παραγγελίες ύψους 9,9 δισ. ευρώ. Με έδρα στη Γαλλία, η Alstom έχει παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες κι απασχολεί 38.900 εργαζόμενους. View full είδηση
  10. Μετά από 530 ημέρες και περισσότερα από 180.000 χιλιόμετρα δρομολογίων, η δοκιμαστική λειτουργία των πρώτων δύο τρένων υδρογόνου παγκοσμίως ολοκληρώθηκε επίσημα στα τέλη Φεβρουαρίου. Δύο πρωτότυπα του μοντέλου της Alstom Coradia iLint εκτελούν επιβατικά δρομολόγια από τον Σεπτέμβριο του 2018. Από το 2022, 14 τρένα της σειράς Coradia iLint θα αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες ντιζελοκίνητους συρμούς. Η LNVG ήταν η πρώτη εταιρεία που πίστεψε στο υδρογόνο, επενδύοντας σε αυτό με την παραγγελία 14 συρμών Coradia iLint, με 30 έτη συντήρησης και παροχής ισχύος. Το έργο αυτό αναδεικνύει τη σημασία των πράσινων μεταφορών για το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας. Ως ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές σιδηροδρομικών οχημάτων στην Ευρώπη, η Alstom θα αναλάβει την παραγωγή των συρμών με κυψέλες υδρογόνου για λογαριασμό της LNVG και θα είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση των οχημάτων στις εγκαταστάσεις της στο Salzgitter. Η εταιρεία αερίων και μηχανολογικών εφαρμογών Linde θα κατασκευάσει και θα διαχειρίζεται έναν σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου για τα τρένα της σειράς, κοντά στον σταθμό του Bremervoerde. «Τα δύο πρωτότυπα των Coradia iLint απέδειξαν το τελευταίο ενάμιση έτος ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου μπορεί να χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στα καθημερινά επιβατικά δρομολόγια. Το γεγονός αυτό μας καθιστά ισχυρή κινητήρια δύναμη στον δρόμο προς τις βιώσιμες σιδηροδρομικές μεταφορές χωρίς εκπομπές ρυπών» σχολιάζει ο Jörg Nikutta, διευθύνων σύμβουλος για τη Γερμανία και την Αυστρία εκ μέρους της Alstom Transport Deutschland GmbH. «Επιπλέον, έχουμε αποκομίσει πολύτιμα στοιχεία από τη δοκιμαστική λειτουργία των συρμών με κυψέλες καυσίμου, τα οποία θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας πρόωσης» αναφέρει. «Είμαστε η πρώτη σιδηροδρομική εταιρεία, η οποία έλαβε την άδεια να θέσει σε λειτουργία τα πρώτα δύο τρένα με κυψέλες καυσίμου στο δίκτυο Weser-Elbe και αισθανόμαστε υπερήφανοι γι’ αυτό. Από την πρώτη στιγμή, οι επιβάτες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τα τρένα και τη νέα τεχνολογία πρόωσης που διαθέτουν. Εκτός από τα πολύ χαμηλά επίπεδα παραγωγής θορύβου, το τρένο υδρογόνου κατάφερε να σημειώσει επιτυχία χάρη στη λειτουργία του χωρίς εκπομπές ρυπών, ειδικά σε μια εποχή κλιματικής αλλαγής. Η λειτουργία του iLint αποτέλεσε ένα πολύ ξεχωριστό κίνητρο για τους οδηγούς των τρένων μας» υπογραμμίζει ο Andreas Wagner, επικεφαλής του τομέα SPNV κι εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της Eisenbahnen und Verkehrsbetriebe Elbe-Weser GmbH (evb). Η Carmen Schwabl, διευθύνουσα σύμβουλος της LNVG, προσθέτει: «Με την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμαστικών δρομολογίων, εκπληρώθηκαν οι απαιτήσεις για τη συνεχή λειτουργία των συρμών υδρογόνου από το 2022. Με αυτόν τον τρόπο, η LNVG συμβάλλει στην εφαρμογή βιώσιμων, καινοτόμων και οικολογικών λύσεων στις μεταφορές, ιδιαίτερα σε αγροτικές περιοχές». «Σήμερα η Alstom γράφει ιστορία στον τομέα του υδρογόνου. Το έργο είναι μείζονος σημασίας για τη βιομηχανική πολιτική που υπερβαίνει τα όρια της Γερμανίας. Αυτή τη στιγμή έχουμε μπροστά μας το πρώτο ανταγωνιστικό προϊόν στις μεταφορές με υδρογόνο σε βιομηχανικό επίπεδο» λέει ο υπουργός Οικονομικών και Μεταφορών της Κάτω Σαξονίας, Δρ. Bernd Althusmann. «Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών στηρίζει με μεγάλη χαρά τον φάρο των σύγχρονων μεταφορών: το τρένο υδρογόνου στο Bremervörde. Το έργο αυτό αποτελεί τη ναυαρχίδα των μεταφορών του μέλλοντος» επισημαίνει ο Enak Ferlemann, κοινοβουλευτικος υφυπουργός του ομοσπονδιακού υπουργείου Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών. «Το υδρογόνο είναι μια πραγματικά αποτελεσματική εναλλακτική του ντίζελ με χαμηλές εκπομπές. Ιδιαίτερα στις δευτερεύουσες γραμμές, όπου οι εναέριες γραμμές επαφής είναι οικονομικά ασύμφορες ή δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, τα συγκεκριμένα τρένα μπορούν να ταξιδέψουν με τρόπο καθαρό και φιλικό προς το περιβάλλον. Ελπίζουμε να δούμε περισσότερες τέτοιες εφαρμογές» δηλώνει. Coradia iLint Το Coradia iLint είναι το πρώτο επιβατικό τρένο παγκοσμίως το οποίο τροφοδοτείται από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, που παράγει ηλεκτρική ενέργεια με σκοπό την πρόωση. Πλήρως απαλλαγμένο από εκπομπές ρύπων, το τρένο αυτό είναι αθόρυβο κι αποβάλλει μόνο υδρατμούς και νερό συμπύκνωσης. Ο συρμός διαθέτει ποικίλες καινοτομίες: μετατροπή καθαρής ενέργειας, ευέλικτη αποθήκευση ενέργειας σε συσσωρευτές κι έξυπνη διαχείριση κινητήριας ισχύος και διαθέσιμης ενέργειας. Ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε γραμμές χωρίς ηλεκτροκίνηση, το Coradia iLint καθιστά εφικτές τις βιώσιμες σιδηροδρομικές λειτουργες. Alstom Ανοίγοντας τον δρόμο για πιο πράσινες και έξυπνες μεταφορές παγκοσμίως, η Alstom αναπτύσσει και διαθέτει στην αγορά ολοκληρωμένα συστήματα που θέτουν τα βιώσιμα θεμέλια για το μέλλον των μεταφορών. Προσφέρει ένα πλήρες φάσμα εξοπλισμού και υπηρεσιών, από τρένα υψηλής ταχύτητας, μετρό, τραμ και ηλεκτροκίνητα λεωφορεία μέχρι ολοκληρωμένα συστήματα, εξατομικευμένες υπηρεσίες, καθώς και λύσεις υποδομών, σηματοδότησης και ψηφιακής μετακίνησης. Κατά το οικονομικό έτος 2019/20, η Alstom κατέγραψε πωλήσεις ύψους 8,2 δισ. ευρώ και παραγγελίες ύψους 9,9 δισ. ευρώ. Με έδρα στη Γαλλία, η Alstom έχει παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες κι απασχολεί 38.900 εργαζόμενους.
  11. Γεια σας. Θελω να μετατρεψω φ,λ είτε του WGS84 ή του EGSA87 σε Χ, Υ του εγσα. Υπαρχουν καπου οι μαθηματικοι τυποι για να τους εισαγω σε κωδικα ματλαμπ; Δεν εχω βρει τιποτα ως τωρα. Το μονο που βρηκα είναι η μετατροπη απο φ,λ του wgs σε φ,λ του ΕΓΣΑ. Ευχαριστω!
  12. Αναφέρει στο αρθρο 16, παρ. 3 ότι οι ανοιχτοί εξώστες μπορούν να προεξέχουν της οικοδομικής γραμμής, ενώ οι εξώστες (άρα και οι κλειστοί εξώστες;) γενικά μπορούν με περιορισμούς να εξέχουν της ρυμοτομικής γραμμής. Άρα εννοείται ότι μπορούν να εξέχουν και της οικοδομικής γραμμής;
  13. Πρέπει να μας δώσεις και το χρόνο δημιουργίας του γηπέδου (δηλαδή από ποιο έτος έχει αυτά τα τετραγωνικά μέτρα)
  14. ΝΟΚ ή Ν 4067/12 άρθρο 16 παρ 5 και 6 5. Κλειστοί εξώστες (έρκερ) κατασκευάζονται με τις παρακάτω προϋποθέσεις : α) Το άθροισμα των επιφανειών των ορθών προβολών σε κατακόρυφο επίπεδο των κλειστών εξωστών που κατασκευάζονται στις όψεις των κτιρίων δεν μπορεί να υπερβαίνει το 20% της αντιστοίχου επιφάνειας όψεως. Σε περίπτωση πανταχόθεν ελεύθερων κτιρίων ή γενικά κτιρίων που παρουσιάζουν περισσότερες της μιας συνεχόμενες όψεις (πολυγωνική κάτοψη), ο έλεγχος εφαρμογής του ανώτατου ορίου επιφάνειας κλειστών εξωστών που μπορούν να κατασκευαστούν σε αυτήν (ήτοι 20%), εξετάζεται σε κάθε όψη ξεχωριστά. Σε περίπτωση καμπύλης κάτοψης οι προϋποθέσεις της διάταξης εξετάζονται στο ανάπτυγμα της αντίστοιχης καμπύλης επιφάνειας της όψης. β) Η μέγιστη προεξοχή να μην υπερβαίνει το 0,80 μ. γ) (όχι ΕΚΤ) Σε περίπτωση που η οικοδομική γραμμή συμπίπτει με τη ρυμοτομική γραμμή και το κτίριο τοποθετείται σε αυτήν οι κλειστοί εξώστες επιτρέπονται μόνο για πλάτος δρόμου άνω των 8 μέτρων και σε κάθε περίπτωση πρέπει να βρίσκεται πάνω από 5,00 μέτρα από την οριστική στάθμη του πεζοδρομίου. δ) Οι κλειστοί εξώστες επιτρέπονται εντός των, υποχρεωτικών ακαλύπτων, σε ύψος άνω των 3,00 μ. και όταν βρίσκονται εντός των υποχρεωτικών αποστάσεων Δ ή δ του κτιρίου από τα όρια ή από άλλο κτίριο του ίδιου οικοπέδου δεν επιτρέπεται να κατασκευάζονται με πλάτος μεγαλύτερο του 1/4 Χ Δ ή 1/4 Χ δ και η απόστασή τους από τα όρια του οικοπέδου δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 1,00 μ. Δεν επιτρέπεται η κατασκευή ανοιχτών εξωστών σε προέκταση κλειστών εξωστών. Είναι δυνατή όμως η κατασκευή ανοικτών εξωστών δίπλα (σε επαφή ή σε απόσταση) από κλειστό εξώστη. Το ίδιο ελάχιστο ύψος τηρείται και σε περίπτωση κλειστών εξωστών προς τον πίσω υποχρεωτικό ακάλυπτο χώρο του οικοπέδου, ενώ για το προκήπιο δεν υπάρχει σχετική δέσμευση με την προϋπόθεση ότι δεν αναιρείται η έννοια του εξώστη. Κατά συνέπεια, στην τελευταία περίπτωση, θα πρέπει να υπάρχει κενό μεταξύ της τελικής διαμορφωμένης στάθμης του εδάφους και του κλειστού εξώστη. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΛΕΙΣΤΩΝ ΕΞΩΣΤΩΝ (ερκερ) ε) Δεν επιτρέπεται η κατασκευή ανοιχτών εξωστών σε προέκταση κλειστών εξωστών. Είναι δυνατή όμως η κατασκευή ανοικτών εξωστών δίπλα (σε επαφή ή σε απόσταση) από κλειστό εξώστη. 6. (όχι ΕΚΤ) Σε πεζόδρομους και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας επιτρέπεται η κατασκευή των στοιχείων των προηγούμενων παραγράφων σε ύψος μεγαλύτερο των 3,00 μ., μετά από βεβαίωση του αρμόδιου δήμου ότι δεν παρεμποδίζουν τη λειτουργία του πεζόδρομου. [διευκρίνιση σε συνδυασμό με την παρ. 3] Οι περιορισμοί της παρ. 3 του άρθρου 16[S1] σε σχέση με το πλάτος των εξωστών ισχύουν και στην περίπτωση πεζοδρόμων ή δρόμων ήπιας κυκλοφορίας της παρ. 6. [S1]Άρθρο 16 παρ 3 Λειτουργικά, ενεργειακά και διακοσμητικά στοιχεία στις όψεις του κτιρίου (και ΕΚΤ,ΟΙΚ) 3. Οι ανοικτοί εξώστες μπορούν να προεξέχουν της οικοδομικής γραμμής έως πλάτους 1/10.Π και όχι περισσότερο των 2,00 μ. Όταν αυτή ταυτίζεται με τη ρυμοτομική γραμμή πρέπει να κατασκευάζονται σε ύψος τουλάχιστον 3,00 μέτρων από τη στάθμη του πεζοδρομίου. Ανοικτοί εξώστες εντός των υποχρεωτικών αποστάσεων Δ ή δ του κτιρίου από τα όρια ή από άλλο κτίριο του ίδιου οικοπέδου δεν επιτρέπεται να κατασκευάζονται με πλάτος μεγαλύτερο του 1/4 Χ Δ ή 1/4 Χ δ και η απόστασή τους από τα όρια του οικοπέδου δεν μπορεί να είναι μικρότερη από 1,00 μ. Οι εξώστες, αρχιτεκτονικά και λοιπά δομικά στοιχεία της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου, αν εξέχουν της ρυμοτομικής γραμμής, πρέπει να απέχουν τουλάχιστον 0,50 μ. από το άκρο του κρασπέδου του πεζοδρομίου και προς την πλευρά της ρυμοτομικής γραμμής σε οριζόντια προβολή.
  15. Καλησπερα, για να μην δημιουργω νεο θεμα, επανερχομαι σε ενα παλαιοτερο μου, σχετικα με ενα οικοπεδο σε εκτος οριων παραδοσιακου οικισμου (Αρκαδια, με λιγοτερο απο 2000κατ) οπου ψαχνω να βρω εαν μπορω να κτισω σπιτι και εαν ναι ποσα τμ. Συγκεκριμενα το οικοπεδο ειναι 1050τμ ενω η πλευρα/ προσοψη στον επαρχιακο δρομο ειναι 30 μετρα, ενω οι δυο καθετες σε αυτον πλευρες ειναι περιπου 34μ η καθε μια επισης να συμπληρωσω, εαν εχει καποια σημασια ή χρησιμοτητα, οτι ειναι σε αποσταση 150 περιπου μετρα απο τα ορια, αλλα και οτι διαθετω παλι στην ιδια περιοχη ενα μεγαλο διατηρητεο κτιριο, οπου στην αποφαση του υπουργειου, αναφερει οτι μπορει να μεταφερθει ο υπολειποντας Σ.Δ. αλλα δεν αναφερει πως μπορει να γινει αυτο, δηλ πόσο, που ή κατι αλλο σχετικο μπορει καποιος να μου εαν μπορω να κτισω ή να με κατευθυνει που να κοιταξω τα σχετικα φεκ ή καποια σχετικη σελιδα? ευχαριστω εκ των προτερων Νικος.
  16. Καλησπέρα, μήπως γνωρίζει κανείς τη νομοθεσία αναφορικά με την αδειοδότηση γεώτρησης για άντληση νερού και της εγκατάστασης συστήματος αφαλάτωσης για ξενοδοχεία?
  17. netmin909 "Α) Καταρχήν, αυτό για μένα σημαίνει οτι συντάσσω διάγραμμα διόρθωσης ή διάγραμμα εγγραπτέας πράξης? " "Εγγραπτεα πραξη"ειναι ενα συμβολαιο, μια δικαστικη αποφαση κλπ Εδω εχεις να διορθωσεις ενα λαθος που δεν επρεπε να εχει γινει... Ηταν ενα μεγαλο γηπεδο 50 στρ. και ειχε εντος αυτου 3 άλλα ξεχωριστά , εμβαδου 10, 8 και 9 στρ. Τα 50 στρ. ηταν καθαρα, χωρις τα ..."νησακια" Αργοτερα εδοσαν ενα απο τα "νησια" "10 στρ. στον ιδιο/στον αλλον/στον παραλλον. Αυτό ηταν ενα ξεχωριστο ανεξαρτητο γηπεδο εμβαδου 10 στρ. Ούτε συνενωση εχουμε ουτε τπτ. Εχει δικο του τιτλο κυριοτητας και δικο του ΚΑΕΚ. Επομενως, εχεις δυο ΚΑΕΚ και κακώς το περασαν οι μεν και το δεχθηκαν οι δε σαν "ενα" Τωρα ψαχνουν να βρουνε εάν εναι προδηλο, αλλά οχι εξ αρχής αλλά μεταγεγενεστερως ή ποιά άλλη κατηγορια διόρθωσης να το υποβαλουν...και συσκεπτονται και ξανα μανα "περί του τίτλου διορθωσης".... λεει ενας ετσι....λεει ο αλλος.... ξαναλεει ο τριτος...καιτρεχαγυρευε.. και εσυ ....ψαξε να βρεις την γωνια απο το διευρο. Εν τελει, γνωμη μου ειναι οτι πολύ το "ψειριζουν"...και "συσκεπτονται περί του δια ταυτα του τίτλου...." Μεσα σε αυτές τις ..λαβυρινθώδεις διαταξεις περι "κτηματολογιου" χανεται η ουσια και κολανε παντοτε στοους τύπους, περί του πώς θα βαφτισουν ενα λαθος... Μεσα στις κατηγοριες λαθών επρεπε να ειναι και μια γενικη κατηγορια....."λαθος απο βλακεια" Θα ελυνε τα μισα προβληματα.
  18. Καλησπέρα συνάδελφοι, Τελικά ο κλειστός εξώστης (έρκερ) μπορεί να προεξέχει της οικοδομικής γραμμής και αν ναι, σε ποιο άρθρο αναφέρεται αυτό; Επίσης, μπορεί να σχεδιαστεί έρκερ εντός της επιτρεπόμενης απόστασης από τα όρια του οικοπέδου; Αν είναι δηλαδή δέκα μέτρα η απόσταση, εντός των δέκα μέτρων ή πρέπει να σχεδιαστεί από τα δέκα μέτρα και μετά;
  19. Από την στιγμή που υπάρχει ρευματοδότης στο κύκλωμα του Μ/Σ ο Μ/Σ αυτοκαταργείται . Προτείνω χρήση ξεχωριστού rcd για την γραμμή κ να γειωθούν όλα τα φωτιστικα σώματα καθώς κ ο ρευματοδότης , ενοειται οτι θα γινει ελεχγος rcd κ΄ zloop μεταξύ ενεργών αγωγών κ γειώσεις .
  20. Στα σωστά που ανέφερε ο Δημήτρης συμπληρώνω: όπου ζητάει στοιχεία ιδιοκτήτη συμπληρώνεις τα στοιχεία της εταιρίας (επωνυμία/ ΑΦΜ). Την υπέυθυνη δήλωση και εξουσιοδότηση που χρειάζεσαι την υπογράφει ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας (οι και οι 2 ότι απαιτείται σύμφωνα με το καταστατικό) ο οποίος γράφει στο κείμενο "Εγώ ο τάδε, ενεργώντας ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας ΑΑΑ που είναι ιδιοκτήτρια του ακινήτου..."
  21. Το χωρίς χιλιοστά εννοείς ότι μια αποθήκη στον ακάλυπτο που δεν καλύπτεται από την κατ'.3 η ΥΔ θα συγκριθεί με τον επιτρεπομενο σε όλο το οικοπεδο;
  22. Ναι έχει συμφωνήσει απλά ρωτάω για να είναι σωστός ο υπολογισμός.
  23. Σωστά μην φτάνουμε στα άκρα ,Αν υπολογίζουμε και την ντουλάπα για αυθαίρετο ζητώ που καήκαμε.
  24. ....έχουμε γίνει πολλοί που πέφτουμε από τα σύννεφα .... για αυτό παιδιά τηρείτε τις αποστάσεις πέφτοντας.... μη το κάνουμε .... σαν το πάρτι του Μπακογιάννη ... στης Ομόνοιας το συντριβάνι.....!!
  25. Εχει συμφωνησει η υπηρεσια να σε αποζημιωσει για τον εξοπλισμο;;;
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.