Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • Άνοιξε και η Σήραγγα Τ3 Πλαταμώνας-Σκοτίνα


    Μετά από τρία χρόνο ολοκληρώθηκε η διάνοιξη και στους δύο κλάδους της τρίτης και τελευταίας σήραγγας στο τμήμα Πλαταμώνας-Σκοτίνα, που είναι και το δυσκολότερο κατασκευαστικό κομμάτι του έργου.

     

    Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διάνοιξη και στους δύο κλάδους της τρίτης και τελευταίας Σήραγγας (Τ3) του Έργου Μαλιακός – Κλειδί στην περιοχή Πλαταμώνα – Σκοτίνα, ολοκληρώνοντας έτσι το δυσκολότερο κατασκευαστικό κομμάτι του έργου.

     

    Σε σχετική ανακοίνωση σημειώνεται ότι η Σήραγγα Τ3 μήκους 2,7 χιλιομέτρων «ξετρύπησε» στις 13 Ιουλίου μετά από τρία χρόνια εντατικών εργασιών από το προσωπικό των εταιριών κατασκευής της. Οι εργασίες στην Σήραγγα ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο του 2008 και από τα δύο μέτωπα ταυτόχρονα, στο Νότιο μέτωπο από την Εταιρεία J&P/ABAΞ και στο Βόρειο Μέτωπο από την κοινοπραξία Ολυμπία, αποτελούμενη από τις εταιρείες HOCHTIEF και ΑΚΤΩΡ.

     

    pic-0-norm.jpg

     

     

    Τα Χαρακτηριστικά της Σήραγγας Τ3

     

    -Η Σήραγγα διαθέτει δύο κλάδους, έναν για κάθε κατεύθυνση κυκλοφορίας, μήκους 2,7 χιλιομέτρων ο καθένας.

     

    -Ο κάθε κλάδος έχει συνολικό πλάτος 14,8 μέτρα, θα διαθέτει δύο λωρίδες κυκλοφορίας και συνεχή Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ), με συνολικό πλάτος οδοστρώματος 10,75 μέτρα.

     

    -Για την κατασκευή της Σήραγγας εργάστηκαν περίπου 400 άτομα, διαφόρων ειδικοτήτων, όπως χειριστές μηχανημάτων, σιδεράδες, καλουπατζήδες, εργάτες, εργοδηγοί, μηχανικοί κλπ.

     

    -Η εκσκαφή της Σήραγγας έγινε στο μεγαλύτερο μήκος της με μηχανικά μέσα, λόγω του σαθρού εδάφους, χωρίς δηλαδή χρήση εκρηκτικών.

     

    -Οι εργασίες εκσκαφής έχουν συνολικό όγκο πάνω από 650.000 κυβικά μέτρα.

    -Για την τελική επένδυση, η οποία έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 84%, χρησιμοποιήθηκαν έως σήμερα πάνω από 100.000 κυβικά σκυροδέματος (όσο δηλαδή περίπου απαιτείται για την κατασκευή 1500 μονοκατοικιών). Οι εργασίες τελικής επένδυσης θα ολοκληρωθούν τον Οκτώβριο του 2014.

     

    Breakthrough%20T3_A.JPG

     

     

    Συνολικά στο Έργο Μαλιακός – Κλειδί διανοίχθηκαν 3 δίδυμες σήραγγες, η Τ1 μήκους 2 χλμ που βρίσκεται στην είσοδο της Κοιλάδας των Τεμπών, η Τ2 μήκους 6 χλμ (η μεγαλύτερη οδική σήραγγα των Βαλκανίων) η οποία παρακάμπτει ολόκληρη την Κοιλάδα των Τεμπών και η Τ3 μήκους 2,7 χλμ στο τμήμα Πλαταμώνας - Σκοτίνα, επιτυγχάνοντας έτσι διάνοιξη 6 κλάδων σηράγγων συνολικού μήκους 21,2 χλμ.

     

    Η συνολική πρόοδος των εργασιών του Έργου Μαλιακός – Κλειδί ανέρχεται στο τέλος Ιουνίου 2014 στο 81%. Οι εργασίες εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν έως το τέλος του 2015.

     

    Breakthrough_T3_B.JPG

     

    «Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ έχει αναλάβει να ολοκληρώσει ένα νευραλγικό Έργο που στόχο του έχει να εξαλείψει τα τελευταία επικίνδυνα σημεία της οδικής σύνδεσης Αθήνας - Θεσσαλονίκης. Ένα έργο πολύ μεγάλης Εθνικής σημασίας με μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα κοινωνικά και οικονομικά οφέλη για ολόκληρη τη χώρα», καταλήγει η ανακοίνωση.

     

    Πηγή: http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=188315





    Engineer

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Χαλαρά και σταματήστε τις επί προσωπικού αντιπαραθέσεις .

     

    Οι δρόμοι άργησαν γιατί χρεωκοπήσαμε σαν κράτος και κοινωνία .

     

    Εγιναν ακριβοί , ίσως , γιατί παίχτηκαν μίζες .

     

    Είναι πανάκριβη η μετακίνηση , αφού τα καύσιμα και τα διόδια είναι πανάκριβα . 

     

    Τι σημαίνουν όλα αυτά ? Απλά μειωμένη κυκλοφορία και μειωμένα έσοδα .

     

    Πως θα αλλάξουν ?

     

    Αρχικά με βελτιωμένο τιμολόγιο γιά τους συχνούς χρήστες . Μετά με γενικές μειώσεις η άλλες παροχές .

     

    Θα βρεθεί η ισορροπία .

     

    Θα βάλουμε ένα καράβι που θα διανύει τα 8 νμ της διαδρομής Αγιος Κωνσταντίνος -Ράχες σε μισή ώρα και θα γλυτώνεις 100 χλμ , τον χρόνο της στάσης και θα πίνεις και τον καφέ σου .

     

    Η μπορεί να μπεί και κάποιο από τον Μακρύγυαλο προς την Επανωμή .

     

    Γενικά σε αυτή την χώρα έχουμε μεγάλη αδράνεια στις αλλαγές και στις νέες καταστάσεις .

    • Upvote 4
    Link to comment
    Share on other sites

     

    ξεκατίνιασμα είναι να λέω τη γνώμη μου και να απαντώ στις επικρίσεις;

    ε μεγάλε ......

     

    1. Η πρώτη γνώμη ήταν απαξιωτική...

    2. Στο 2ο μνμ μας είπες να πάμε για κρύο μπάνιο

    3. Στο 3ο λυπήθηκες για έναν συνάδελφό σου...

    4. Στο 4ο λες πως συμφωνείς για το φθηνά, δεν απαντάς στα άλλα που σου γράφω αλλά μας λες να πάμε για ντους σε παγωμένη λίμνη..... 

     

    Από τα παραπάνω εγώ δεν βλέπω να εκφράζεις καμμία άποψη πλην της άποψης πως οι άλλοι πρέπει να λένε "yes sir".

     

    υγ. Το μπακαγιόκο είναι ένα παιχνίδι λέξεων που έγινε πριν κάποια χρόνια για το μπαγιόκο που έχει μαζέψει ο Ibrahima Bakayoko

    Edited by Faethon11
    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    ξεκατίνιασμα είναι να λέω τη γνώμη μου και να απαντώ στις επικρίσεις;

    ε μεγάλε ......

     

    Σου βαλα +1. Έχω όρεξη για τρολάρισμα σήμερα.... Με τέτοια ζέστη, δουλειά δεν βγαίνει.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Περί διοδίων,κατά το πάσχα είμαι με μια φίλη κυπραία και φτάνουμε στα πρώτα διόδια της Μαλακάσας. Γυρνά και με ρωτάει με ύφος σοβαρό και σε φυσικό τόνο, "αλλάξαμε χώρα?",όπου και με έπιασαν τα γέλια... :D  (τι να εξηγήσεις?)

    Link to comment
    Share on other sites

     

     
     

    1. Η πρώτη γνώμη ήταν απαξιωτική...

    2. Στο 2ο μνμ μας είπες να πάμε για κρύο μπάνιο

    3. Στο 3ο λυπήθηκες για έναν συνάδελφό σου...

    4. Στο 4ο λες πως συμφωνείς για το φθηνά, δεν απαντάς στα άλλα που σου γράφω αλλά μας λες να πάμε για ντους σε παγωμένη λίμνη..... 

     

    Από τα παραπάνω εγώ δεν βλέπω να εκφράζεις καμμία άποψη πλην της άποψης πως οι άλλοι πρέπει να λένε "yes sir".

     

    υγ. Το μπακαγιόκο είναι ένα παιχνίδι λέξεων που έγινε πριν κάποια χρόνια για το μπαγιόκο που έχει μαζέψει ο Ibrahima Bakayoko

     

    Βγες στο Βουνό ρε ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΕ!!!

    • Downvote 1
    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.