Μετάβαση στο περιεχόμενο
  • HoloBIM Structural
    HoloBIM Structural


  • H πρώτη ιδιωτική πολυτεχνική σχολή στη Θεσσαλονίκη είναι γεγονός...


    Ένα έργο πνοής για τη Θεσσαλονίκη από το ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ του Ομίλου ΑΚΜΗ

     

    Στο επιβλητικό Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, σε μία λαμπρή εκδήλωση, πραγματοποιήθηκε η τελετή αποφοίτησης των φοιτητών των Σχολών Οικονομίας και Διοίκησης, Πληροφορικής, Υγείας, Επικοινωνίας, καθώς και Ανθρωπιστικών Επιστημών του Μητροπολιτικού Κολλεγίου Θεσσαλονίκης. H βραδιά σηματοδοτήθηκε από την αναγγελία έναρξης της πρώτης ιδιωτικής Πολυτεχνικής Σχολής στην συμπρωτεύουσα.

     

    Παρουσία του Περιφερειάρχη κου Απόστολου Τζιτζικώστα, Εκπροσώπων του Υπουργείου Μακεδονίας Θράκης, της Εκκλησίας, του Στρατού, της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των Πρεσβειών και εκατοντάδων ανθρώπων του πνεύματος, της Τέχνης και του Πολιτισμού, επιχειρηματιών, δημοσιογράφων, φοιτητών και γονέων, το Μητροπολιτικό Κολλέγιο του Εκπαιδευτικού Ομίλου ΑΚΜΗ γιόρτασε την έναρξη μιας νέας εποχής για την ιδιωτική εκπαίδευση, ολοκληρώνοντας ένα μεγαλόπνοο έργο, αυτό της ίδρυσης της πρώτης Ιδιωτικής Πολυτεχνικής Σχολής στην Ελλάδα πριν λίγο καιρό στην Αθήνα και τον Πειραιά, και πρόσφατα στη Θεσσαλονίκη.

     

    Η Πολυτεχνική σχολή στεγάζει τα τμήματα Αρχιτεκτονικής, Πολιτικών Μηχανικών, και Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών, επαγγέλματα που μέχρι σήμερα συναντούσε κανείς αποκλειστικά και μόνο στις δημόσιες πολυτεχνικές σχολές. Οι νέες πτέρυγες της Πολυτεχνικής Σχολής θεσσαλονίκης αποτελούν μια μεγάλη επένδυση υψηλότατων standards, και στεγάζονται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης στο αναπαλαιωμένο κτίριο του Μητροπολιτικού Κολλεγίου επί της συμβολής Τσιμισκή και Ελ.Βενιζέλου.

     

    Παρουσιαστής της εκδήλωσης ήταν ο Δημοσιογράφος-Εκδότης κος Νίκος Χατζηνικολάου, συνεργάτης -στη Σχολή Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ- του εκπαιδευτικού Ομίλου ΑΚΜΗ, ο οποίος συντόνισε τη ροή της βραδιάς.

     

    http://www.zougla.gr/image.ashx?fid=1454460

     

    Ο κος Κωνσταντίνος Ροδόπουλος, Πρόεδρος του Ομίλου ΑΚΜΗ, τόνισε ότι «σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο για τον τόπο μας, επενδύσαμε με ίδια κεφάλαια –και αυτό είναι το σημαντικό- σε ένα νέο όραμα με στόχο την αναβάθμιση της εκπαίδευσης. Στόχος μας είναι το ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ να γίνει Μεσογειακό Κέντρο Παιδείας και Πολιτισμού. Η Ιδιωτική Παιδεία δεν αποτελεί ανταγωνιστή της Δημόσιας Παιδείας. Η Δημόσια Παιδεία είναι ο πυλώνας κάθε κράτους, πολιτείας, λαού. Εμείς, ως λειτουργοί της ιδιωτικής πρωτοβουλίας στο χώρο της εκπαίδευσης, καλούμεθα να λειτουργήσουμε παράλληλα και συμπληρωματικά ώστε όλοι μαζί να αναβαθμίσουμε το έργο μάθησης των παιδιών μας για ένα καλύτερο αύριο και δικό τους και του τόπου».

     

    http://www.zougla.gr/image.ashx?fid=1454461

     

    Στην παρέμβασή του ο Περιφερειάρχης κος Απόστολος Τζιτζικώστας ευχαρίστησε από καρδιάς το Μητροπολιτικό Κολλέγιο για την μακρόχρονη πολύτιμη συμβολή του στην αναβάθμιση της ελληνικής ιδιωτικής μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και τόνισε χαρακτηριστικά: “αυτές οι πρωτοβουλίες όπως του ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ του Ομίλου ΑΚΜΗ που δεν κατέχει τυχαία την ηγετική θέση στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, αποτελούν επένδυση ζωής για έναν τόπο. Αυτές οι οι επενδύσεις έχουν τη δύναμη να αναστρέψουν το κύμα φυγής προς το εξωτερικό για σπουδές καθώς κάτι τέτοιο αποτελεί όχι μόνο εκροή κεφαλαίων αλλά και ζωτικού ανθρωπίνου δυναμικού υψηλού επιπέδου και δυνατοτήτων και αφήνει ένα σημαντικότατο παραγωγικό κενό στη χώρα μας. Ουσιαστικά, η συνταγματική αναθεώρηση είναι πλέον μονόδρομος καθώς θα δώσει την ευκαιρία για τον εκσυγχρονισμό της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα».

     

    Μια από τις πιο συγκινητικές στιγμές της βραδιάς ήταν η απονομή τιμητικής πλακέτας στον Πρόεδρο του ΣΕΤΕ κο Ανδρέα Ανδρεάδη για το σύνολο της προσφοράς του στον ελληνικό τουρισμό και το επίτευγμά του στην ανακήρυξη του ΣΕΤΕ ως θεσμικού κοινωνικού εταίρου. Ο κος Ανδρεάδης στην ευχαριστήρια ομιλία του τόνισε πως στο Μητροπολιτικό Κολλέγιο η πόλη της Θεσσαλονίκης βρήκε έναν πολύτιμο συνοδοιπόρο στις υψηλές ακδημαϊκές φιλοδοξίες των νέων της Β.Ελλάδας και μια δυναμική παρουσία γενικότερα στο ελληνικό εκπαιδευτικό στερέωμα. Ειδικότερα ο κος Ανδρεάδης απευθυνόμενος στους νέους αποφοίτους με την ιδιότητά του ως Πολιτικού Μηχανικού, έδωσε πολύτιμες συμβουλές για τον επαγγελματικό τους βίο, αναφερόμενος για πρώτη φορά σε προσωπικές στιγμές από το δικό του επαγγελματικό ξεκίνημα όταν άπειρος και νέος, παρέλαβε από τον πατέρα του το υπέρογκο έργο της διαχείρισης και εκμετάλλευσης του ημιτελούς και καταχρεωμένου –τότε- ξενοδοχείου SANI στη Χαλκιδική.

     

    Η βραδιά σηματοδοτήθηκε όμως από την υψηλότατη διεθνή διάκριση Ιnternational Student of the Year που απέσπασε για το 2014 η τριτοετής φοιτήτρια του Πανεπιστημιακού προγράμματος Λογοθεραπείας του ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ Κωνσταντίνα Σαρδελά, διάκριση που της χάρισε το διεθνές βραβείο από την εκπρόσωπο του διεθνούς φορέα πιστοποίησης PEARSON- EDEXCEL, κα Κλαίρη Πετράκη.

     

    Όπως τόνισε στην ομιλία της η κα Πετράκη, «η επιλογή της Κωνσταντίνας έγινε ανάμεσα σε εκατοντάδες αιτήσεις από 75 χώρες και είναι η πρώτη φορά που μια ελληνική συμμετοχή διακρίνεται με αυτό το βραβείο. Τα Νational BTEC Awards αποτελούν μεγάλο γεγονός στην Αγγλία και λαμβάνουν εθνική κάλυψη από τον τύπο και την τηλεόραση. Η απονομή των βραβείων και η δεξίωση θα γίνουν στις 3 Ιουλίου στο House of Lords στο Λονδίνο (την αντίστοιχη Βουλή των Ελλήνων) παρουσία πολλών προσωπικοτήτων της πολιτικής και καλλιτεχνικής σκηνής της Αγγλίας». Το βραβείο απένειμε στην Κωνσταντίνα Σαρδελά ο Επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Ε.Ε. στην Ελλάδα κος Παναγιώτης Καρβούνης. Ο κος Καρβούνης στην ομιλία του έδωσε το στίγμα της Ευρωπαϊκής διάστασης της Παιδείας, τονίζοντας χαρακτηριστικά ότι «με τη βράβευση της Κωνσταντίνας δίνουμε διεθνώς την καλύτερη απάντηση σε όσους τα τελευταία χρόνια αμαύρωσαν την εικόνας μας. Υπενθυμίζω την πρόσφατη διάκριση πάλι επί βρετανικού εδάφους της ομάδας των φοιτητών της Νομικής Αθηνών που θριάμβευσαν στη δικανική ρητορεία τους αντίστοιχους του Χάρβαρντ και πέρυσι του Κέμπριτζ. Εύχομαι να γίνουν αυτά που πρέπει ώστε τα παιδιά μας τελειώνοντας τα σχολεία τους, να έχουν πτυχία με αντίκρυσμα σε μία υγιή ευρωπαϊκή χώρα και αυτή είναι η πρόκληση στην οποία όλοι οι πρέπει να συστρατευτούμε.

     

    Στο πλαίσιο των προγραμμάτων κοινωνικής ευθύνης που κάθε χρόνο υλοποιεί το ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΛΛΕΓΙΟ δίνοντας την ευκαιρία σε παιδιά απόρων οικογενειών να έχουν δωρεάν πρόσβαση στην εκπαίδευση, προσφέρθηκαν 10 πλήρεις υποτροφίες σπουδών αξίας 240.000 € στους Συλλόγους ΜΑΖΙ και ΣΤΟΡΓΗ, για φοιτητές/τριες ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων που θα επιλεγούν από τους Συλλόγους.

     

    Τις υποτροφίες παρέλαβαν η Γενική Γραμματέας του Σωματείου ΜΑΖΙ κα Αλεξάνδρα Γωγούση και η εκπρόσωπος του Συλλόγου ΣΤΟΡΓΗ κα Boύλα Πενέλη απευθύνοντας και τον χαιρετισμό της Προέδρου του κας Τίμης Μπακατσέλου. Και οι δύο συνεχάρηκαν τη Δ/νουσα Σύμβουλο του ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ κα Καλλιόπη Ροδοπούλου για την πρωτοβουλία που θα δώσει νέα πνοή στην ακαδημαϊκή εκπαίδευση στην Ελλάδα και ειδικότερα στην πόλη της Θεσσαλονίκης.

     

    Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο επεφύλασσε μια μοναδική έκπληξη για τους καλεσμένους του, οι οποίοι παρακολούθησαν ένα μοναδικό καλλιτεχνικό πρόγραμμα ελληνικής μουσικής ανθολογίας με τη διεθνούς φήμης ελληνίδα σοπράνο Σόνια Θεοδωρίδου και την Οrchestra Mobile υπό τη διεύθυνση του Θεόδωρου Ορφανίδη. Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης πλημμύρισε από μελωδίες Χατζηδάκη, Πλέσσα, Χατζηνάσιου, κ.ά ενώ ο συνθέτης και η σοπράνο έκλεισαν την βραδιά δίνοντας κι εκείνοι τις ευχές τους για καλή σταδιοδρομία στους αποφοίτους του ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.

     

    Περισσότερες πληροφορίες:

    Αναστασία Δημητρίου

    Τηλ. 210 8224074

     

    Πηγή: http://www.zougla.gr/goodnews/article/h-proti-idiotiki-politexniki-sxoli-sti-8esaloniki-ine-gegonos





    MANOSKOK

    Σχόλια Μελών

    Recommended Comments



    Μάνο (εσύ που ανήρτησες την είδηση), καλημέρα.

    Κατ' αρχήν, όχι, ΦΥΣΙΚΑ και δεν το έκανες διακριτό το ότι απλά "ήθελες να ενημερώσεις για τα τεκτενόμενα", απλά βάζοντας 3 τελείες. Οπότε, δικαίως έγινε όλη η παραπάνω κουβέντα. Άσε που δεν θεωρώ ότι όλα όσα δημοσιοποιούνται στο διαδίκτυο είναι άξια προσοχής, αλλά και πάλι, αυτό είναι προσωπική κρίση του καθενός. Από ότι διαπίστωσες, η κίνησή σου μετεξελίχθηκε σε δυναμική κουβέντα για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Καταλαβαίνω ότι μοιράζεσαι και εσύ την επιφυλακτικότητα των λοιπών συναδέλφων. Συγνώμη λοιπόν αν σε "πήρα από τα μαλλιά", αλλά και πάλι όχι, 3 τελείες δεν κάνουν την διαφορά, θα έπρεπε να το ξέρεις.

     

    Κατά τα άλλα, εξαιρετικά ελπιδοφόρα η απόφαση των φοιτητών αρχιτεκτονικής Ε.Μ.Π. σήμερα να ζητήσουν το χάσιμο του εξαμήνου, σηματοδοτεί ελπίζω μία αρχή σοβαρής αντιμετώπισης της πραγματικότητας.

    • Upvote 1
    Link to comment
    Share on other sites

    Η αξία των πτυχίων στη χώρα μας θα ανέβει όταν πέσει επιτέλους η "αξία των χαρτιών" και όταν η κάθε σχολή θα προσελκύει τον φοιτητή με βάση την ποιότητα και όχι "το δικαίωμα" (Αλήθεια, η έννοια Επαγγελματικό Δικαίωμα είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να συνδεθεί με έναν τίτλο εκπαίδευσης, μετά την ένοια "μόριοδότηση")

     

    Τι διαφορά εχει σε "δικαιωματα" το Imperial από το Ανω Ραχουλα νον φορ προφιτ κωλετζ? τιποτα. Απλά το πρώτο είναι καλύτερο (όχι επειδή το "λένε", ούτε γιατί εχει 20001 μόρια επειδή απλά το επέλεξαν πολλοί λόγω κεντρικής πόλης, λόγω μοδάτων ειδικοτήτων ή λογω μικροαστικών απωθημένων, αλλά επειδή έτσι αξιολογείται) Το αποτέλεσμα είναι να μαζεύει τους φιλόδοξους και όχι τους χαρτοκηνυγούς-μοριοφύλακες (νταξει, τρελή γενικευση, αλλά καταλάβατε το ποιντ μου)

    Link to comment
    Share on other sites

    Πανεπιστήμια: Ιδιωτικοί Μύθοι και Ανακρίβειες

    κ. Περικλής Γκόγκας

    Οι επιστήμονες πρέπει να είμαστε ακριβείς. Ό,τι λέμε να το βασίζουμε στα δεδομένα και τις παρατηρήσεις και να μην αναπαράγουμε άκριτα ότι ακούμε. Ένας πολύ trendy μύθος είναι εδώ και χρόνια η πανάκεια των ιδιωτικών πανεπιστημίων. Πώς η ίδρυσή τους θα φέρει ανταγωνισμό με τα υπόλοιπα και έτσι όλα θα πάνε πολύ καλύτερα, θα έχουμε ανάπτυξη, πλούτο, κλπ και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα. Όπως όλοι οι μύθοι βέβαια και εδώ υπάρχουν ανακρίβειες, υπερβολές και πράγματα που δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με την πραγματικότητα. Παρακάτω αναλύω συνοπτικά τα βασικά επιχειρήματα υπέρ της ίδρυσης ιδιωτικών πανεπιστημίων.

    · «Θα υπάρξει ανταγωνισμός». Καλό αυτό, αλλά πώς ακριβώς θα γίνει δεν μας λέει κανείς. Με ποιους πόρους το δημόσιο πανεπιστήμιο χωρίς δίδακτρα θα ανταγωνίζεται ένα ιδιωτικό με δίδακτρα (φυσικά) πανεπιστήμιο; Και γιατί θα ανταγωνιστώ το ιδιωτικό; Ήδη δεν ανταγωνίζομαι τα υπόλοιπα τμήματα Οικονομικών Επιστημών στην Ελλάδα; Γιατί θα μου κάνει διαφορά; Στόχος μου είναι να είμαι ο καλύτερος σε ότι κάνω, παραγωγικός και αποτελεσματικός. Έτσι είναι η επιστήμη.

     

    · «Τα ιδιωτικά πανεπιστήμιο υπάρχουν σε όλο τον κόσμο εκτός από την Ελλάδα». Μεγάλη ανακρίβεια αυτή και μάλιστα είναι ιδιαίτερα ανακριβές στις χώρες που είναι πιο αναπτυγμένες και πιο γνωστές σε μας. Υπάρχουν μεν, αλλά είναι τελείως αποτυχημένα κατά κανόνα, με λίγους φοιτητές, κακό επίπεδο σπουδών, είναι γνωστά για αδιαφανείς επιλογές φοιτητών και καθηγητών, για οικονομικά και άλλα σκάνδαλα, για απονομές πτυχίων παράτυπα, για διαφθορά κλπ, με αποτέλεσμα να κλείνουν πολλά από αυτά είτε οικειοθελώς είτε από τις αρχές.

     

    Ας δούμε λοιπόν τι γίνεται στον κόσμο με στοιχεία και όχι τι ακούσαμε από τον διπλανό μας:

     

    - Τα πανεπιστήμια στον Καναδά που έκανα εγώ τις μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές μου είναι όλα κρατικά. Τα μόνα ιδιωτικά είναι 2-3 πολύ μικρές σχολές τύπου επαγγελματικής κατάρτισης και τεχνικής σχολής.

    - Στην Αυστρία τα ιδιωτικά αναγνωρίστηκαν πριν 15 χρόνια και παραμένουν λίγα, μικρά και πολύ χαμηλής ποιότητας.

    - Στην Γαλλία είναι λίγα και ακόμα λιγότερα παρέχουν σοβαρές σπουδές.

    - Στην Γερμανία υπάρχουν 83 ιδιωτικά πανεπιστήμια όπου σπουδάζει μόλις το 1% των Γερμανών φοιτητών! Σίγουρα δεν τα γνωρίζετε γιατί δεν είναι αξιόλογα και πολλά είτε κλείσανε είτε οδηγούνται σύντομα εκεί.

    - Στην Ιρλανδία είναι πολύ λίγα και το ίδιο κακά με τις παραπάνω χώρες.

    - Στην Ολλανδία τα κρατικά κυριαρχούν σαν αν μην υπάρχουν τα πολύ λίγα ιδιωτικά.

    - Στην Πορτογαλία από το 1980 ακολουθήθηκε η «μαγική» συνταγή που προτείνουν και για την Ελλάδα. Ανοίξανε εκατοντάδες πανεπιστήμια και κλείσανε τα περισσότερα λόγω τραγικής ποιότητας και έλλειψης φοιτητών!

    - Στην Ελβετία τα ιδιωτικά και δημόσια έχουν ελάχιστα δίδακτρα γιατί επιδοτούνται από το δημόσιο… άρα δεν είναι και τόσο ιδιωτικά…

    - Μεγάλη Βρετανία: από τα 120 πανεπιστήμια εκεί που σπουδάζουν χιλιάδες ελληνόπουλα, μόνο 4 είναι ιδιωτικά και δεν θα τα ξέρετε γιατί απλά δεν είναι καλά πανεπιστήμια.

    - Στη Αυστραλία υπάρχουν 2-3 ιδιωτικά πανεπιστήμια το ίδιο άγνωστα και κακά όπως στις παραπάνω χώρες.

    - Στις ΗΠΑ υπάρχουν συνολικά 3500 πανεπιστήμια που από αυτά τα 100 είναι πολύ καλά και τα υπόλοιπα 3400 είναι από μέτρια έως πολύ χειρότερα από τα ελληνικά ΙΕΚ. Τα ιδιωτικά καλά πανεπιστήμια (Harvard, Yale, MIT) δεν είναι αυτό που εννοούμε στην Ελλάδα ιδιωτικά πανεπιστήμια γιατί:

    - Δημιουργήθηκαν πριν 300-400 χρόνια πολύ πριν την νεότερη Ελλάδα.

    - Έχουν endowments, δηλαδή περιουσιακά στοιχεία από δωρεές για την λειτουργία τους της τάξης των $20 - $30 δις δολαρίων (20% του ελληνικού ΑΕΠ).

    - Δεν είναι κερδοσκοπικά και διοικούνται από επιτροπές με κριτήρια όχι ιδιωτικοοικονομικά (το ΜΙΤ πλέον δεν χρεώνει δίδακτρα στους νέους φοιτητές του).

    - Δέχονται λίγους φοιτητές κάθε χρόνο: το Harvard φέτος δέχτηκε 1500 νέους φοιτητές δηλαδή το 0,0005% του πληθυσμού των ΗΠΑ. Αναλογικά για την Ελλάδα θα ήταν 50 φοιτητές ανά έτος σε όλο το πανεπιστήμιο και όλες τις σχολές.

    Επί πλέον ας μην ξεχνάμε ότι τα δίδακτρά τους είναι της τάξης των €30,000 το χρόνο.

     

    Τέλος, τα ιδιωτικά ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης υπάρχουν από πάντα στην Ελλάδα, είτε με τον τίτλο «εργαστήρια ελευθέρων σπουδών» είτε με τον πιο πρόσφατο «κολέγια». Γιατί λοιπόν δεν γίνονται τόσο καλά όσο τα δημόσια; Πού είναι ο ανταγωνισμός;  Γιατί δεν τα βοήθησε ο ανταγωνισμός που επικαλείται ο κάθε μη-σχετικός με το θέμα; Γιατί τα παιδιά μας ταλαιπωρούνται και δίνουν εξετάσεις για να έρθουν στα δημόσια πανεπιστήμια; γιατί μετά την φοίτησή τους στα δημόσια συνεχίζουν μεταπτυχιακά στα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου χωρίς πρόβλημα; Γιατί τα ιδιωτικά περιορίζονται σε σπουδές στα οικονομικά, διοίκηση επιχειρήσεων, κλπ; Γιατί ακόμα και αυτά που έχουν δεν πλησιάζουν καν το πολύ υψηλότερο επίπεδο των δημόσιων πανεπιστημίων; Γιατί διδάσκουν στα ιδιωτικά κολέγια άνθρωποι χωρίς καν διδακτορικό τίτλο σπουδών και χωρίς ερευνητικό έργο;  Γιατί οι καθηγητές των δημόσιων πανεπιστημίων οι οποίοι κατά συντριπτική πλειοψηφία έχουν ολοκληρώσει μεταπτυχιακά και διδακτορικά σε ΗΠΑ, Καναδά, Ευρώπη και κατά τεκμήριο γνωρίζουν τον κλάδο άριστα δεν τα εγκαταλείπουν για να διδάξουν στα ιδιωτικά κολέγια;

     

    Δεν νομίζω να είναι ο τίτλος «κολέγιο» αυτό που κρατά στην ανυπαρξία τα ιδιωτικά ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το ΜΙΤ είναι “Massachusetts Institute of Technology”, ούτε καν πανεπιστήμιο, ούτε κολέγιο και είναι κορυφαίο στον κόσμο.

     

    Η λύση είναι η διαρκής βελτίωσης της ποιότητας της δημόσιας πανεπιστημιακής εκπαίδευσης που χτίστηκε εδώ και δεκαετίας από τους φόρους των Ελλήνων, η στήριξή τους από το κράτος, την κοινωνία και τους καθηγητές. Με λιγοστούς πόρους μετά την κρίση, χωρίς δίδακτρα και ελάχιστα μέσα κάνουν πολύ καλύτερη δουλειά από όλα τα ιδιωτικά πανεπιστήμια που ιδρύθηκαν με τους ίδιους ευκαιριακούς όρους και μύθους σε όλες τις παραπάνω χώρες.

    Και αυτό είναι δεδομένο βασισμένο στα δεδομένα και όχι στους μύθους.

     

    ΠΗΓΗ: http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=607582

     

    Ο κ. Περικλής Γκόγκας είναι επίκουρος καθηγητής Οικονομικής Ανάλυσης και Διεθνών Οικονομικών στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Δημοκρίτειου Πανεπιστήμιου Θράκης

     
    Edited by ΙΑΣΟΝΑΣ
    • Upvote 3
    Link to comment
    Share on other sites

    Για όσους έχουν ελπίδες ότι τα ιδιωτικά πανεπιστήμια θα είναι μία θετική εξέλιξη για την παιδεία στη χώρα μας, ας ρίξουν μια ματιά στις απίστευτες επώνυμες καταγγελίες που γίνονται για τα αντίστοιχα ιδιωτικά γυμνάσια-λύκεια όπου οι μαθητές δίνουν εξετάσεις με λυμένα εκ των προτέρων τα θέματα και μάλιστα άκουσον άκουσον οι βαθμοί που παίρνουν τόσο από τις (μαϊμού) εξετάσεις όσο και από τους καθηγητές (που πληρώνονται από τους μαθητές) μετρούν για την εισαγωγή στα δημόσια πανεπιστήμια.

    Τι σχέση έχουν οι Πανελλαδικές εξετάσεις με τις ενδοσχολικές και τους βαθμούς που παίρνουν;

     

    Δε νομίζεις ότι είναι λίγο γελοίο να συζητάμε για το αν κάποιος μελλοντικός ή εν ενεργεία συνάδελφος μας πήρε απ' τον καθηγητή του στο Λύκειο ένα χαριστικό 20άρι κι εμείς στο αντίστοιχο μάθημα 15;

     

    Δε μ' ενδιαφέρει τι γίνεται ούτε στα ιδιωτικά σχολεία ούτε στα Ιδιωτικά Α.Ε.Ι. αγαπητέ από τη στιγμή που δεν τίθεται θέμα ανταγωνισμού από άτομα που προσπαθούν να πάρουν πτυχία και βαθμούς με τέτοιες πρακτικές!

    Link to comment
    Share on other sites




    Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε προκειμένου να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Πρέπει να είστε μέλος για να μπορέσετε να αφήσετε κάποιο σχόλιο

    Δημιουργία λογαριασμού

    Κάντε μια δωρεάν εγγραφή στην κοινότητά μας. Είναι εύκολο!

    Εγγραφή νέου λογαριασμού

    Σύνδεση

    Εάν έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

    Συνδεθείτε τώρα

×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.