Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ΚΑΝΑ

    ΚΑΝΑ

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      11.965


  2. MAKAP

    MAKAP

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      3.205


  3. HumanError

    HumanError

    Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      126


  4. nick_61

    nick_61

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      998


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 03/07/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Έχω περίπτωση πελάτη μου στο ΕΚΟ ΙΙ Α', του οποίου η αίτηση ήταν σε κατάσταση "96. Αίτηση σε διαδικασία ακύρωσης". Έστειλα e-mail και μου απάντησαν ότι μπορεί να κάνει αίτηση στο ΕΚΟ ΙΙ Β'. Ταυτόχρονα προχώρησαν την αίτησή του σε κατάσταση "97. Αίτηση σε οριστική ακύρωση"
    1 point
  2. Ενημέρωση (θα υποβάλετε τοπογραφικού+δ.κ+συμβολαιογραφική δέσμευση )
    1 point
  3. Κατά τα φαινόμενα, είναι πράξη αναλογισμού για διάνοιξη/διαπλάτυνση επαρχιακής οδού... ... αν είναι έτσι, εκτός σχεδίου, εντός ΓΠΣ/ΣΧΟΟΑΠ,... ... πρόσωπο στο όριο της απαλλοτρίωσης εφόσον αυτή ολοκληρώθηκε... ... και πρέπει να μελετήσεις πολύ περισσότερο το θέμα «πράξη εφαρμογής», είναι προφανές ότι δεν το έχεις.
    1 point
  4. Αρχικά καλώς ήρθες στο forum. Πάμε τώρα στα θέματά σου: 1) Όπως ακριβώς τα γράφει ο συνάδελφος παραπάνω, ενδεικτικά (... θα προσπαθήσω να καλύψω όλες --θέλω να πιστέυω-- τις περιπτώσεις) μπορείς είσαι στην εταιρεία αυτή [αναφορικά (μόνο) ως προς το ασφαλιστικό μέρος] ως παρακάτω: α) να συνεχίσεις ως μισθωτή με κωδικό δραστηριότητας στον ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ και πακέτο ασφάλισης στον ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΕΠ μισθωτού όχι μηχανικού (δηλαδή με το καθεστώς ασφάλισης που ήδη είσαι, όχι μηχανικού), ήτοι σύμφωνα με το άρθρο 38, του ν.4387/16. Στην περίπτωση αυτή υπάρχουν εισφορές εργαζόμενου (δικές σου) και εργοδότη (της εταιρείας). β) αφού αποκτήσεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και γίνει η εγγραφή στο ΤΕΕ, (δεν κάνεις/χρειάζεται έναρξη στην αρμόδια ΔΟΥ), να συνεχίσεις ως μισθωτή μηχανικός με κωδικό δραστηριότητας στον ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΠ και πακέτο ασφάλισης στον ΕΦΚΑ και ΕΤΕΑΠ μισθωτού μηχανικού. Πρακτικά ίδιο καθεστώς ασφάλισης με το (α), δηλαδή σύμφωνα με το άρθρο 38, του ν.4387/16, αλλά με άλλο πακέτο ασφάλισης/κωδικό δραστηριότητας στον ΕΦΚΑ & ΕΤΕΑΕΠ (δηλαδή, τα σχετικά με μηχανικό). Και στην περίπτωση αυτή υπάρχουν εισφορές εργαζόμενου (δικές σου) και εργοδότη (της εταιρείας). γ) αφού αποκτήσεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και γίνει η εγγραφή στο ΤΕΕ, κάνεις έναρξη εργασιών στην αρμόδια ΔΟΥ, και να συνεχίσεις ως ελ. επαγγελματίας την συνεργασία σου με την εταιρεία μέσω κάποιας σύμβασης που θα υπογραφεί μεταξύ σας και θα καθορίζει απολαβές, κλπ. και ασφαλιστικά σύμφωνα με το άρθρο 39, του ν.4387/16. Στην περίπτωση αυτή αναλαμβάνεις εξολοκλήρου εσύ το σύνολο των εισφορών δ) αφού αποκτήσεις άδεια ασκήσεως επαγγέλματος και γίνει η εγγραφή στο ΤΕΕ, κάνεις έναρξη εργασιών στην αρμόδια ΔΟΥ, και να συνεχίσεις ως ελ. επαγγελματίας την συνεργασία σου με την εταιρεία μέσω κάποιας σύμβασης που θα υπογραφεί μεταξύ σας και θα καθορίζει απολαβές, κλπ. και ασφαλιστικά σύμφωνα με το άρθρο 39, παράγρ.9 του ν.4387/16. Πρακτικά είναι μια υβριδική κατάσταση του (β) και (γ) δηλαδή ελ. επαγγελματίας μηχανικός με εισφορές μισθωτού. Και στην περίπτωση αυτή υπάρχουν εισφορές εργαζόμενου (δικές σου) και εργοδότη (της εταιρείας). Υποθέτω ότι η εταιρεία που θα συνεργασθείς εννοεί κάποιο από τα (γ') ή (δ'). 2) Ι) Για τα παραπάνω (1.α') και (1.β') ισχύει αυτό που έγραψε ο συνάδελφος, ήτοι: οι οποίες εμφανίζονται ως κρατήσεις στον μισθό σου. Μπορείς να το διαπιστώσεις και στο καθεστώς που τώρα είσαι, αν ανατρέξεις και δεις το μηνιαίο ενημερωτικό της μισθοδοσίας σου. ΙΙ) Για τα παραπάνω (1.γ') και (1.δ') πληρώνεις εισφορές κανονικά σύμφωνα με το άρθρο 39 (ή το 39.9 αντίστοιχα), του ν.4387/16, αφού πρακτικά έναρξη στην εφορία και ανεργία είναι ασυμβίβαστα. Αυτό σημαίνει ότι αν για κάποιο λόγο δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις της παρ. 9 του άρθρου 39, θα καταβάλεις κανονικά εισφορές με βάση το άρθρο 39 (ως μη μισθωτή) για τους υπόλοιπους μήνες του έτους. Επίσης αν η μηνιαία σου αμοιβή σύμφωνα με το άρθρο 39.9 υπολείπεται της εκάστοτε ισχύουσας ελάχιστης μηνιαίας βάσης υπολογισμού των αυτοαπασχολουμένων (τώρα είναι 650€), επιβαρύνεσαι την διαφορά με βάση το άρθρο 39 (ως μη μισθωτή).
    1 point
  5. Όχι, αλλά θα χρειαστείς ΟΑ και αφού συμφωνεί με το πραγματικό, είσαι ΟΚ.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.