Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/08/2019 in Δημοσιεύσεις
-
@Γιάννης το θέμα υπογραφής μελέτης στατικών (πόσο μάλλον με έλεγχο αντισεισμικού) από κάποιον άλλο πέρα από τον επιστήμονα που είναι η δουλειά του δεν πρέπει να είναι κάτι που να μπορεί να διανοηθεί κάποιος άλλος. Ότι εκπαίδευση υπάρχει στο θέμα από τις υπόλοιπες ειδικότητες είναι εκεί στα πλαίσια της εξυπηρέτησης συνεννόησης με τον αντίστοιχο επιστήμονα και ότι της εκπόνησης ολόκληρων μελετών. Κάποια άλλη ερμηνεία είναι προσβλητική και υποβιβάζει την επιστημοσύνη του καθενός μας Βγαίνοντας εκτός θέματος να πω ότι το πραγματικό θέμα με τα δικαιώματα δεν είναι ούτε τα στατικά ούτε τα τοπογραφικά ούτε τα μηχανολογικά αλλά η Αρχιτεκτονική μελέτη αφού από εκεί πηγάζουν ουσιαστικά οι απαιτήσεις που καλύπτουν οι υπόλοιπες μελέτες και αποτελεί την ουσία του κάθε έργου. Εκεί είναι τα λεφτά και εκεί είναι και το σημείο τριβής.4 points
-
Καταρχήν. Λες ότι έχεις ένα κτίριο 492τμ. Τι κτίριο είναι, τι κοινόχρηστους έχει και τι διαμερίσματα έχει. Δηλαδή αυτά τα 492τμ μπορεί να είναι Υπόγειο : 200τμ Ισόγειο : Δύο κατοικίες από 90τ.μ. και κ/χ 20τμ Α' όροφος : Μία κατοικία 72τμ και κ/χ 20τμ Οπότε θα πρέπει να βάλεις τα αντίστοιχα εμβαδά στις αντίστοιχες επιλογές για να βρεις το Π/Υ Μετά τον Π/Υ θα τον εισάγεις στην μελέτη της αποτύπωσης... Έτσι θα βρεις την νόμιμη αμοιβή.... Όμως, αμοιβή αποτύπωσης μπαίνει όπου κάνουμε αποτύπωση και όχι έλεγχο. Οπότε αν τα αυθαίρετα είναι κλεισμένοι Η/Χ δεν έχεις αποτύπωσης. Αν είναι νέα κτίρια για τα οποία θα κάνεις σχέδια αποτύπωσης, τότε ναι έχει αμοιβή. Αλλά μόνο για τα αυθαίρετα και όχι για όλη την οικοδομή2 points
-
Το ΕΚ δεν θα "αποφανθει" για το οικοδομησιμο. Το ΕΚ δεχεται μια δηλωση απο χρησικτησια με βαση τις προυποθεσεις που εχει θεσει. Ο πελατης υπογραφει για αυτο που εχει, όπως είναι και ευρίσκεται. Αν ειναι αρτιο και οικοδομησιμο, ειναι πολεοδομικο θεμα... Ελεγξες τα διπλανα οικοπεδα? τι χρησικτησια εχει? απο διανομη μεταξυ αδελφων? υπηρχε ενα μεγαλυτερο που το μοιρασε ο παππους?1 point
-
1 point
-
Υπερψηφίστηκε τροπολογία για την αναστολή κατεδαφίσεων αυθαίρετων κατασκευών αρθρο 94 παρ. 3α Κατ’ εξαίρεση των ανωτέρω : Αν ο ιδιοκτήτης, με υπεύθυνη δήλωση στο Τοπικό Παρατηρητήριο, ενημερώσει ότι θα προβεί αυτοβούλως στην κατεδάφιση – αποκατάσταση της αυθαιρεσίας εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερών από τη λήψη γνώσης της έκθεσης αυτοψίας, το Τοπικό Παρατηρητήριο ενημερώνει το Περιφερειακό Παρατηρητήριο προκειμένου να ορίσει ελεγκτή δόμησης για τη διαπίστωση της κατεδάφισης – αποκατάστασης της αυθαιρεσίας και επιβάλλεται πρόστιμο πεντακοσίων (500) ευρώ. Εξαιρούνται πρόχειρες ή προσωρινές κατασκευές, καθώς και λυόμενες κατασκευές, ως αυτές ορίζονται στις παραγράφους 75, 74 και 45 αντίστοιχα του άρθρου 2 του ν.4067/2012, για τις οποίες η διαδικασία οικειοθελούς κατεδάφισης/απομάκρυνσης εφαρμόζεται μόνο μία φορά στο ίδιο ακίνητο. Σε περίπτωση υποτροπής επιβάλλονται κανονικά τα πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης. Η τροπολογία: Λύση στο πρόβλημα που αντιμετώπιζαν επιχειρήσεις αναψυχής και τουρισμού δόθηκε με τροπολογία που κατέθεσε ο βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων της ΝΔ Κώστας Κατσαφάδος σε νομοσχέδιο του Υπ. Εσωτερικών και έγινε αποδεκτή. Οπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση ο βουλευτής, με την τροπολογία αντιμετωπίζεται πρόβλημα που δημιουργήθηκε λόγω καθυστερημένης κοινοποίησης εκθέσεων αυτοψίας από τις πολεοδομικές υπηρεσίες των δήμων, εντός του Ιουλίου του τρέχοντος έτους. Δεδομένου ότι σε αρκετές περιπτώσεις αυτές αφορούν αυθαίρετες εγκαταστάσεις αναψυχής ή τουρισμού, η κατεδάφισή τους σε 30 ημέρες εντός του θέρους θα έχει παρενέργειες όχι μόνο στις επιχειρήσεις που έχουν αυθαιρετήσει, αλλά στους απασχολούμενους σε αυτές, τους επισκέπτες και την εικόνα τουριστικών περιοχών. Για το λόγο αυτό αναστέλλεται η προθεσμία των 30 ημερών μέχρι 15 Σεπτεμβρίου 2019, ούτως ώστε η κατεδάφιση των αυθαιρέτων κατασκευών να γίνει μετά την αιχμή της τουριστικής περιόδου. Μετά τη λήξη της προθεσμίας θα γίνει κατεδάφιση των κατασκευών που εμπίπτουν στη ρύθμιση, με αυστηρή παρακολούθηση από τις αρμόδιες υπηρεσίες, και για αυτό το ΥΠΕΝ δεσμεύεται. Διευκρινίζεται, τέλος, ότι η ρύθμιση καταλαμβάνει μόνο το τρέχον έτος, εν όψει της μόνιμης και γενικής ρύθμισης του ζητήματος που θα ακολουθήσει σε επόμενο νομοσχέδιο. [αρα, κατι ετοιμαζεται για το αρθρο 94...] Ο Βουλευτής της ΝΔ Κώστας Κατσαφάδος, σε επικοινωνία που είχε με τον Υπουργό Κωστή Χατζηδάκη και τον Υφυπουργό Δημήτρη Οικονόμου, τους ευχαρίστησε για την κατανόηση του προβλήματος που είχε δημιουργηθεί και για το ότι αποδέχτηκαν την τροπολογία που κατέθεσε. Δείτε την τροπολογία εδώ euro2day.gr1 point
-
μπορεί να επικαλεστεί την κλιματική αλλαγή μη βάζω ιδέες τώρα...1 point
-
1 point
-
Βρε παιδιά @cgk & @pavla μην κάνετε παράθεση του αμέσως προηγούμενης ανάρτησης διότι και επιβαρύνεται γενικότερα δίχως λόγο το forum αλλά και δυσκολεύει στην παρακολούθηση της ενδιαφέρουσας συζήτησης. Κάνε τε ένα κόπο και θυμηθείτε τους Κανόνες Συμμετοχής. Την καλημέρα μου.1 point
-
Τα υλικά της τσιμεντοκονίας είναι τσιμέντο+άμμος(κυρίως θαλάσσης ή ποταμίσια)+νερό. Και πρέπει να στεγνώσει καλά πριν την κόλληση των πλακιδίων, Οι ρωγμές δεν μας απασχολούν ιδιαίτερα, αρκεί να μην εισέλθει υγρασία. Γιαυτό το λόγο δεν αφήνουμε να περάσει πολύς καιρός μέχρι την επίστρωση των πλακιδίων. Αν θέλουμε να ενισχύσουμε την αντοχή της μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ειδικές ρητίνες. Αυτό όμως που προσέχουμε ιδιαίτερα, είναι να μην έχει μεγάλο πάχος (>5 εκ) διότι υπάρχει κίνδυνος να παρουσιάσει "λακκούβες" και να χαθεί η επιπεδότητα.1 point
-
Η τσιμεντοκονία αποτελείται από τις 2 λέξεις τσιμέντο + κονία (σκόνη). Αυτό που λέτε μάλλον δεν έχει κάνει με τσιμεντοκονία ή κάποια από τις τεχνικές που χρησιμοποιούν αυτήν την τεχνοτροπία. Λογικά μιλάτε για ένα άοπλη λάσπη τσιμέντου που έχετε ρίξει κάπου (σε εξωτερικό χώρο) και άρα για υπόστρωμα. Τα υποστρώματα δεν έχουν καμία άλλη χρήση πέρα του να φέρουν τις ρήσεις για την διαχείριση υδάτων και την γενικότερη εξομάλυνση των επιφανειών. Όλα τα υποστρώματα αφήνονται να "τραβήξουν" όπως λέμε πριν να προχωρήσουμε στην επόμενη φάση. Αυτό σημαίνει να απολέσουν την υγρασία που έχουν με σκοπό να μην φυλακιστεί η υγρασία αυτή μέσα στην κατασκευή αλλά και να μην έχει παραμορφώσεις με την πάροδο του χρόνου. Αν υπάρχει σκοπός να γίνει επίστρωση πλακιδίων τότε το υπόστρωμα πρέπει να γίνει την ίδια περίοδο επειδή είναι άοπλο και δεν είναι πολύ σκληρή τελική επιφάνεια θα έχει φθορές και δεν θα είναι χρήσιμο αν αφεθεί. Αν δεν έχετε δυνατότητα να εκτελέσετε την εργασία ως την αποπεράτωσή της θα συμβούλευα να μην την κάνετε καθόλου.1 point
-
@Orfeas Panagos, Υποθέτω ότι έχει "να κάνει" με αυτό που αναγράφεται στο πάνω τμήμα της παραπομπής μου, δηλαδή στο κείμενο στο πάνω μέρος της, όπου γράφει: "Καθίσταται γνωστό ότι, σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 7 του ν. 3086/2002 (Α΄ 324), "Οι γνωμοδοτήσεις δεν δημιουργούν δικαίωμα υπέρ οποιουδήποτε τρίτου, πριν από την αποδοχή τους με επισημειωματική πράξη από τον Πρόεδρο της Βουλής, τον αρμόδιο Υπουργό, ή το Διοικητικό Συμβούλιο Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου ή άλλο κατά νόμο αρμόδιο όργανο αυτού ή Ανεξάρτητης Διοικητικής Αρχής ή από τον Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας. Μετά την αποδοχή τους οι γνωμοδοτήσεις αποτελούν πράξεις, που είναι υποχρεωτικές για τη Διοίκηση ή το Νομικό Πρόσωπο ή την Ανεξάρτητη Διοικητική Αρχή".". Δυστυχώς δεν έχω κάτι άλλο. Αν κάποιος άλλος συνάδελφος γνωρίζει ίσως διαφωτίσει. Edit: Ο διαφωτισμός έγινε την ώρα που έγραφα.1 point
-
Τα μηδενικά στις δόσεις σημαίνουν είτε ότι: Έχεις πέσει στην περίπτωση όπου η εκκαθάριση έχει μηδενικό αποτέλεσμα, δηλαδή (στην σελίδα που κοιτάς, στην συνημμένη εικόνα που έχεις) θα πρέπει οι ΚΑΤΑΒΛΗΤΕΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ (αυτές δηλαδή που έπρεπε να έχεις καταβάλει)=ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΙΣΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ (αυτές δηλαδή που κατέβαλες) οπότε λογικά δεν προκύπτει ποσό προς καταβολή, συμψηφισμό ή επιστροφή. είτε ότι, όπως έγραψα στην προηγούμενη ανάρτησή μου έχει προκύψει πιστωτικό. Εσύ από ότι βλέπω στην εικόνα στο πεδίο "ΠΟΣΟ ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ/ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΌ" έχεις μηδέν, άρα είσαι στην πρώτη περίπτωση (μηδενικό αποτέλεσμα εκκαθάρισης)1 point
-
1 point
-
Καλησπέρα, 1. Το 'και' στην προκειμένη σημαίνει ναι είναι και υπόγειες και προκατασκευασμένες ή το παίρνουμε ως: εργασίες τοποθέτησης υπόγειων δεξαμενών, εργασίες τοποθέτησης προκατασκευασμένων δεξαμενών; (τείνω προς το δεύτερο καθώς στην πρώτη περίπτωση θα έπρεπε να λέει εργασίες τοποθέτησης υπόγειων, προκατασκευασμένων δεξαμενών ύδατος) 2. Το 'τοποθέτησης' μας αποτρέπει από το να βάλουμε σε αυτή την κατηγορία την κατασκευή υπόγειων δεξαμενών; Σε καμία άλλη κατηγορία του άρθρου δεν μιλάει για κατασκευή υπόγειας δεξαμενής (από Ω/Σ με θεμελίωση κλπ), οπότε να υποθέσω ότι αν δεν είναι δεξαμενή καυσίμων σε πρατήριο πάμε κατηγορία 3; 3. Θα μπορούσα για υπόγεια δεξαμενή νερού να πάω στο άρθρο 29, παράγραφος 2/δ (ΕΕΜΚ) αν δεν είμαι σε νεκροταφείο;;;1 point
-
Θεσσαλονίκη έχουμε φοβερή πρωτοτυπία! Κάνεις το αίτημα ηλεκτρονικά μέσω του συστήματος, σου απαντάνε να ανεβάσεις βεβαίωση όρων δόμησης και υπεύθυνη δήλωση ότι δεν απαιτούνται άλλες εγκρίσεις για να σου απαντήσουν (!). Καταθέτεις στην ίδια ΥΔΟΜ έντυπα αίτηση για προσδιορισμό όρων δόμησης. Σου απαντούν γραπτά. Ανεβάζεις το έγγραφο στο σύστημα και μετά εκδίδεται η πράξη από το σύστημα (που γράφει τα ίδια που σου απάντησαν και γραπτά!) Τρέλα?!1 point
-
διάβασε την ΥΑ 216/2015 ΦΕΚ10/Β/9-1-2015 Άρθρο 2 Ελάχιστα κριτήρια καταλληλότητας οικοπέδου/γηπέδου για την ανέγερση ξενοδοχείου 3. Προσπέλαση: α. Η προσπέλαση στα ξενοδοχεία, η οποία βεβαιώνεται και αποτυπώνεται στην τεχνική έκθεση που προβλέπεται στην περίπτωση ζ' της παραγράφου 1 του άρθρου 3 του Ν. 4276/2014, γίνεται από αναγνωρισμένη ως κοινόχρηστη ή ιδιωτική οδό ή μη αναγνωρισμένη αγροτική οδό πλάτους τουλάχιστον 3,5 μέτρων ή δια δουλείας διόδου συσταθείσας με μεταγεγραμμένη συμβολαιογραφική πράξη. β. Εάν το οικόπεδο/γήπεδο είναι προσπελάσιμο μόνο από τη θάλασσα, ο φορέας εκμετάλλευσης της παραγράφου 2 προτείνει την κατασκευή, εφ' όσον επιτρέπεται από την ισχύουσα νομοθεσία, του λιμενικού έργου που απαιτείται για τη θαλάσσια προσπέλαση. γ. Εάν δεν επιτρέπεται η κυκλοφορία αυτοκινήτων στην περιοχή που βρίσκεται το οικόπεδο/γήπεδο και αυτό βεβαιώνεται από τον οικείο ΟΤΑ ή την οικεία πολεοδομική υπηρεσία ή εάν το ξενοδοχείο βρίσκεται εντός παραδοσιακού οικισμού ή ιστορικού κέντρου πόλης, το πλάτος της οδού προσπέλασης μπορεί να είναι μικρότερο από 3,50 μ. (γίνεται δεκτό ως έχει το υφιστάμενο πλάτος της οδού). [...................................................]1 point
-
ΠΔ/1-7-77 (ΦΕΚ-290/Δ/1-9-77) [ ΙΣΧΥΕΙ από 1-9-77] (ΦΕΚ-290/Δ/77) Περί καθορισμού των όρων και περιορισμών δομήσεως των γηπέδων των κειμένων εις περιοχάς εκτός σχεδίου οικισμών τινών του Νομού Χαλκιδικής ΑΡΘΡΟΝ-1 ΑΡΘΡΟΝ-2 ΑΡΘΡΟΝ-3 ΑΡΘΡΟΝ-4 @ΚΕΙΜΕΝΟ 'Εχοντας υπ' όψει τας διατάξεις του ΝΔ/17-7-23 "περί σχεδίων πόλεων κλπ", ως μεταγενεστέρως ετροποποιήθησαν και συνεπληρώθησαν και ειδικώτερον των Αρθ-9 , Αρθ-14 , Αρθ-17 και Αρθ-85Α αυτού, ΝΔ-8/73 "περί ΓΟΚ", ως ετροποποιήθη δια του ΝΔ-205/74 (ΦΕΚ-363/Α) και ειδικώτερον των Αρθ-79 (παρ.1, παρ.2, παρ.3, παρ.4 και παρ.5), Αρθ-80 (παρ.1, παρ.2 και παρ.3) και Αρθ-125 (παρ.2) αυτού της παρ.3στ του Αρθ-1 του ΑΝ-314/68 (ΦΕΚ-47/Α/68), ως το άρθρον τούτο αντικατεστάθη δια του Αρθ-1 του ΝΔ-1018/71 "περί τροποποιήσεως και συμπληρώσεως του ΑΝ-314/68 "περί παροχής εις τον Υπουργόν Βορείου Ελλάδος και τους Νομάρχας αρμοδιότητος επί θεμάτων εγκρίσεως, επεκτάσεως ή τροποποιήσεως σχεδίων πόλεων και κωμών (ΦΕΚ-220/Α/71) και την εις εκτέλεσιν τούτου εκδοθείσαν Αποφ-13719/18561/15-4-76 του Υφυπουργού Δημοσίων 'Εργων "περί εξαιρέσεως εκ της αρμοδιότητος του Νομάρχου ως προς την έγκρισιν, επέκτασιν, τροποποίησιν κλπ. των σχεδίων πόλεων και κωμών, περιοχών ιδιαίτερου ενδιαφέροντος" (ΦΕΚ-610/Α/76) και ιδόντες την Γνωμ-543/76 του Συμβουλίου Δημοσίων Έργων (Τμήμα Μελετών), ως και τας Γνωμ-768/76 και Γνωμ-484/77 του Συμβουλίου της Επικρατείας, προτάσει του επί των Δημοσίων 'Εργων Υπουργού, απεφασίσαμεν: ΑΡΘΡΟΝ-1 Καθορίζονται οι όροι και οι περιορισμοί δομήσεως των γηπέδων των κειμένων εντός και εκτός ζώνης οικισμών τινών του Νομού Χαλκιδικής, εμφαινομένας κεχρωσμένας δια καφέ χρώματος εις τα υπό του Προϊσταμένου της Υπηρεσίας Οικισμού τεθεωρημένα δια της υπ' αρ.Ε-17890/77 πράξεως αυτού δύο (2) σχετικά πρωτότυπα διαγράμματα υπό κλίμακα 1:200000 ως ακολούθως: ΑΡΘΡΟΝ-2 Αι εντός της ζώνης των οικισμών περιοχαί, δέον όπως παραμείνουν διαθέσιμοι δια τυχόν επέκτασιν των οικισμών τούτων και δια τας ανάγκας βιώσεως αυτών. Εις τας περιοχάς ταύτας δύνανται να ανεγείρωνται οιασδήποτε χρήσεως κτίσματα, πλην βιομηχανιών συμφώνως προς τους όρους και περιορισμούς δομήσεως του ΠΔ/6-10-78 (ΦΕΚ-538/Δ/78) "περί καθορισμού των όρων και περιορισμών δομήσεως των γηπέδων των κειμένων εκτός των ρυμοτομικών σχεδίων των πόλεων και εκτός των ορίων των νομίμως υφισταμένων προ του 1923 οικισμών". ΑΡΘΡΟΝ-3 Εις τας εκτός ζώνης περιοχάς των οικισμών, επιτρέπεται εφ' εκάστου γηπέδου η οικοδόμησις ενός μόνον κτιρίου δια χρήσιν κατοικίας, με τους κάτωθι όρους δομήσεως: α) Ελάχιστον εμβαδόν γηπέδου τέσσαρες χιλιάδες (4000) τετρ. μέτρα. β) Σύνολον ωφελίμου επιφανείας διακόσια (200) τετρ. μέτρα. γ) Αριθμός ορόφων των οικοδομών δύο (2) με ανώτατον ύψος επτά (7) μέτρα. Εις περίπτωσιν κατασκευής στέγης, η οικοδομή δύναται να κατασκευάζεται πέραν των επτά (7) μέτρων, εις ύψος μη επιτρέπον την δημιουργίαν χώρων κυρίας χρήσεως, ήτοι σοφίτας κλπ. δ) Απόστασις κτιρίων από των ορίων του γηπέδου δέκα πέντε (15) μέτρα. ΑΡΘΡΟΝ-4 1. Δια γήπεδα έχοντα πρόσωπον επί Εθνικών, Επαρχιακών ή Κοινοτικών οδών, εφαρμόζονται αι διατάξεις του προηγουμένου Αρθ-3 του παρόντος. 2. Κατά παρέκκλισιν της προηγουμένης παραγράφου ορίζονται τα κάτωθι: α) Δια γήπεδα υφιστάμενα προ της δημοσιεύσεως του παρόντος και έχοντα ελάχιστον πρόσωπον είκοσι πέντε (25) μέτρα, ελάχιστον βάθος τεσσαράκοντα (40) μέτρα και ελάχιστον εμβαδόν δύο χιλιάδες (2000) τετρ. μέτρα, η μεγίστη καλυπτομένη επιφάνεια εν ισογείω ορίζεται εις εκατόν πεντήκοντα (150) τετραγωνικά μέτρα, το δε σύνολον ωφελίμου επιφανείας του γηπέδου εις διακόσια (200) τετραγωνικά μέτρα. β) Δια γήπεδα υφιστάμενα προ της 12-9-64 και έχοντα ελάχιστον πρόσωπον είκοσι (20) μέτρα, ελάχιστον βάθος τριάκοντα πέντε (35) μέτρα και ελάχιστον εμβαδόν χίλια διακόσια (1200) τετρ. μέτρα, η μεγίστη καλυπτομένη επιφάνεια εν ισογείω ορίζεται εις εκατόν (100) τετρ. μέτρα, το δε σύνολον ωφελίμου επιφανείας του γηπέδου εις εκατόν πεντήκοντα (150) τετραγωνικά μέτρα. γ) Δια γήπεδα υφιστάμενα προ της 12-11-62 και έχοντα ελάχιστον πρόσωπον δέκα (10) μέτρα, ελάχιστον βάθος δέκα πέντε (15) μέτρα και ελάχιστον εμβαδόν επτακόσια πεντήκοντα (750) τετρ. μέτρα, η μεγίστη καλυπτομένη επιφάνεια εν ισογείω ορίζεται εις εξήκοντα (60) τετρ. μέτρα, το δε σύνολον ωφελίμου επιφανείας του γηπέδου εις εκατόν (100) τετραγωνικά μέτρα. (Βλ. συνέχεια κειμένου )-1 points
-
Οπως δεν ειναι η δουλεια του πολιτικου μηχανικου να υπογραφει αρχιτεκτονικες μελετες αλλα δυστηχως στις μερες μας οι πολιτικοι μηχανικοι υπογραφουν και κανουν τα παντα εκτος απο στατικα. Οταν ρωτας μηχανικο κανεις στατικα σου απανταει οχι αλλα θα βρω καποιον κακομοιρη αποφοιτο που ακομα δεν εχει καταλαβει σε εισαγωγικα οτι τα αρχιτεκτονικα αμοιβονται πιο πολυ... Πρόσθεσε τονισμό στο κείμενο της δημοσίευσής σου. Επίλεξε "επεξεργασία" και διόρθωσέ το. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
GTnews posted μια είδηση in Τεχνολογία,
Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-