Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.714


  2. antloukidis

    antloukidis

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      3.821


  3. curzondax

    curzondax

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      765


  4. Inzaghi

    Inzaghi

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      5.849


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 09/04/2020 in Δημοσιεύσεις

  1. Θα πρέπει να ελεγχθεί η παροχή του κυκλοφορητή σε σχέση με το λέβητα. Αν η παροχή είναι μεγάλη, η καλύτερη λύση είναι στραγγαλισμός της ροής στην κατάθλιψη, κατά προτίμηση με βαλβίδα μέτρησης-ρύθμισης παροχής τύπου Crane D931 κατάλληλης διατομής.
    2 points
  2. Πιο σημαντικό, είναι το μήνυμα που περνάει...
    1 point
  3. Δεν ανήκει στην ενότητα αυτή αλλά επειδή θα λαλήσουμε ... την βρήκα πολύ ήρεμη φωτογραφία ... από περιοχή στην Σικελία που πλήττεται από τον ιό ... αλλά μετά το πέρας της βαβούρας .. κάποιοι θα την απολαύσουν...
    1 point
  4. Αυτό το παράδειγμα το έδωσα σε περίπτωση που τακτοποιηθεί ολόκληρο το κτήριο με μια δήλωση και ύστερα τα βρουν μεταξύ τους οι ιδιοκτήτες στα πρόστιμα, ανάλογα με το ποσοστό συμμετοχής έκαστου. Συγκεκριμένο παράδειγμα δε μου έρχεται. Εννοείται πως όσα λέω, αναφέρονται σε περιπτώσεις όπου είναι όλα ομοιόμορφα κτισμένα και όχι όταν ο τελευταίος όροφος έχει κτίσει μια έξτρα τσόντα από πάνω που εξαιτίας της υπάρχει υπέρβαση του επιτρεπομένου. Αν όλοι έχουν ομοιόμορφη υπέρβαση ύψους 20εκ φερ' ειπείν, είναι άδικο για τον τελευταίο όροφο να επωμιστεί όλο το πρόστιμο. Και από την άλλη, αν οι υποκείμενοι 4 όροφοι έχουν από 20εκ υπέρβαση ύψους, οι οποίες αθροιστικά ξεπερνούν το επιτρεπόμενο της περιοχής, ενώ ο 5ος είναι σωστός, τότε εξετάζοντας μεμονωμένες οριζόντιες, σύμφωνα με τη δική σου οπτική, οι υποκείμενοι όροφοι θα τιμωρούνταν με αναλυτικό, καθότι είναι εντός επιτρεπόμενου και ο 5ος θα την έβγαζε λάδι, καθώς έχει σωστό ύψος, χωρίς να γνωρίζει τι συμβαίνει από κάτω. Κι έτσι όλο το κτήριο θα είχε εντελώς λάθος αντιμετώπιση. Γενικά εγώ λειτουργώ ως εξής : Όταν διαπιστώνω ΥΥ σε έναν όροφο, ανεβαίνω στον τελευταίο όροφο και χτυπάω τα καθαρά ύψη όλων των ορόφων μέχρι να φτάσω κάτω. Υπολογίζω και ένα μέσο πάχος πλάκας και υπολογίζω προσεγγιστικά το συνολικό ύψος του κτηρίου. Αν αυτό υπερβαίνει το μέγιστο επιτρεπόμενο της περιοχής, τότε ακόμα και αν ο όροφός μου είναι μέσα σε αυτό, δίνω ΥΥ με συντελεστή 0,20/0,40 και όχι αναλυτικό. Δεν κοιτάζω ποιος έδωσε τη "χαριστική βολή" στο κτήριο και ξεπέρασε τα επιτρεπόμενα, όλοι συνέβαλαν σε αυτό και τιμωρούνται αναλόγως.
    1 point
  5. Στο τμήμα της απότμησης που είναι οι Ο.Γ. ? Η αυθαιρεσία είναι πάνω από κοινόχρηστο χώρο ? Δες και τα σχετικά σχόλια στο[N. 4495/17 - ΕΡΚΕΡ] Αυθαιρεσίες επί έρκερ Ερμηνεία της εγκ. 2/Ν.4495: Στην έννοια των υπερβάσεων των εξωτερικών διαστάσεων του κτιρίου συμπεριλαμβάνονται και τυχόν εξοχές για τη διαμόρφωση της όψης του κτιρίου (π.χ. έρκερ). Ο έλεγχος της υπέρβασης έως 5% γίνεται συγκρίνοντας το μήκος της εξοχής προς τη διάσταση του βάθους του κτιρίου στο συγκεκριμένο σημείο.
    1 point
  6. Το άρθρο αναφέρει : .....γ) εντός παρόδιας στοάς, η οποία υφίστατο κατά το χρόνο εκτέλεσης της αυθαίρετης κατασκευής, Λογικά η αυθαιρεσία σου δεν είναι εντός της στοάς αλλά στον υπερκείμενο όροφο και γνώμη μου είναι ότι τακτοποιείται . Ας δώσει και κάποιος άλλος συνάδελφος τη γνώμη του .
    1 point
  7. Ό,τι ποσό βλέπεις στο "οφειλές", αυτόματα αφαιρείται από οτιδήποτε φανεί στις "καταβολές" (μεταφορές σου) με προτεραιότητα τις παλαιότερες οφειλές. Είναι πολύ πιθανό να σου χαρίσουν τυχόν προσαυξήσεις εκπρόθεσμου αλλά για όλα τα θέματα πάρτους και τηλέφωνο.
    1 point
  8. Όταν μιλάμε για α/γ 20-60kw μιλάμε για ένα μικρό αιολικό πάρκο στην ουσία, με κόστος αρκετών χιλιάδων και ανάγκες σε μελέτες ανεμολογικών δεδομένων κλπ. Οι οικιακές ανεμογεννήτριες που αναφέρατε μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο σε περίπτωση αυτονόμισης και ακόμα όχι σε περίπτωση net metering, νομίζω αυτό καλύπτη το πρώτο μέρος της ερώτισης. Σχετικά με το δεύτερο, όσο είστε σε ΔΕΗ ξεκάθαρα όχι. Και αυτόνομα να ήταν και τα δύο οικίματα απαιτούντε προστατευτικές διατάξεις για ασφαλή λειτουργία. Ελπίζω να βοήθησα, παρακαλώ να μείνουμε στο πνεύμα του τόπικ που δεν αφορά τις οικιακές ανεμογεννήτριες.
    1 point
  9. Μιλάς για τις VESA Mount προδιαγραφές. Πολλές οθόνες τις υποστηρίζουν αλλά καλό είναι να το δεις ρητώς να γράφεται και υπάρχουν παραλλαγές. https://en.wikipedia.org/wiki/Flat_Display_Mounting_Interface
    1 point
  10. για να μπορέσεις να τις βάλεις σε βραχίονα θα χρειαστεί να έχουν vesa mount , το μοντέλο που δείχνεις έχει σύμφωνα με αυτή τη σελίδα https://www.displayspecifications.com/en/model/db0c1593 βγαίνει η βάση στήριξης και έχει υποδοχη για βίδες με το πρότυπο vesa mount 100*100
    1 point
  11. Κοινή επιστολή των φορέων επιστημόνων – ελευθέρων επαγγελματιών προς τον Υπ. Οικονομικών για την υπαγωγή στο μέτρο της μείωσης του μισθώματος επαγγελματικής στέγης https://www.taxheaven.gr/news/48277/koinh-epistolh-twn-forewn-episthmonwn-eleyoerwn-epaggelmatiwn-pros-ton-yp-oikonomikwn-gia-thn-ypagwgh-sto-metro-ths-meiwshs-toy-misowmatos-epaggelmatikhs-steghs
    1 point
  12. Για παράδειγμα κάποιος που θα συνταξιοδοτηθεί με 40 έτη ασφάλισης και του υπολείπονται 5 έως την συνταξιοδότηση, αν έχει επιλέξει την 1η κατηγορία η απώλεια στην μηνιαία σύνταξη θα είναι 0,55 ευρώ, αν έχει επιλέξει την 4η κατηγορία θα είναι 1,35 ευρώ και αν έχει επιλέξει την 6η κατηγορία θα είναι 2,25 ευρώ.
    1 point
  13. Την Δευτέρα 09/03/2020 και ώρες 17:55 - 19:00, Θα πραγματοποιηθεί Δωρεάν Διαδικτυακό (webinar) Σεμινάριο με θέμα : "Μελέτη Στατικής Επάρκειας Αυθαίρετων Κατασκευών με Παλαιούς Κανονισμούς (Θεωρία & Πράξη)" Πρόγραμμα: * 17:55 - 18:00: Είσοδος στην πλατφόρμα * 18:00 - 18:40: Μελέτη Στατικής Επάρκειας Αυθαίρετων Κατασκευών με Παλαιούς Κανονισμούς | Θεωρία [Κανονιστικά Πλαίσια, Απαιτήσεις, Έλεγχοι, Παραδοτέα κ.α.] * 18:40 - 18:55: Παράδειγμα Μελέτης Στατικής Επάρκειας Αυθαίρετης Κατασκευής με Παλαιούς Κανονισμούς * 18:55 - 19:00: Ερωτήσεις - Απαντήσεις Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εγγραφούν εδώ:https://register.gotowebinar.com/register/9215212966282203149
    1 point
  14. Για όσους ενδιαφέρονται να κάνουν προμετρήσεις στο Archicad, έχω περάσει τις βασεις του ATOE, ETOE, Περιγραφικου, και 4495 στο Archicad. Παράλληλα έφτιαξα και μια εφαρμογή σε ιστοσελίδα που παράγει property objects και κάνει και συνδυασμένα property objects με σκοπό τον υπολογισμό των composite και τα complex profiles.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.