Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 16/12/2023 in Δημοσιεύσεις
-
Θα περιμένεις να γίνει πρώτα η αποδοχή και μεταγραφή του Σ.Ε της κληρονομιάς και εν συνεχεία θα λάβεις εξουσιοδότηση από τον κληρονόμο για την έκδοση της ΗΤΚ. Για την αποδοχή κληρονομιάς δεν απαιτείται ΠΠΗΤΚ .1 point
-
Πριν την κλήρωση για το Β' ΠΕΑ τι θα πρέπει να έχουμε? Θα πρέπει να έχουμε όλα τα τιμολόγια παρεμβάσεων, πιστοποιητικά, υπεύθυνες δηλώσεις σε ένα φάκελο για να τα παραδώσουμε στον Ενεργειακό επιθεωρητή? Θα πρέπει να έχουμε κλείσει την ΕΕΔΜΚ στο σύστημα του ΤΕΕ? κάτι άλλο που πρέπει να έχει γίνει πριν προχωρήσουμε στην κλήρωση του Β ΠΕΑ?1 point
-
Από την στιγμή που υπάρχει πρόσωπο σε επαρχιακή οδό λύεται η αμφιβολία περί κοινοχρησίας (λόγω ΣτΕ). Εκτιμώ ότι μπορείς να προχωρήσεις στην έκδοση άδειας.1 point
-
1 point
-
Ναι, δεν έχει αλλάξει τίποτα, όσο εκκρεμεί η Κ.Υ.Α της παρ.2 του Αρθ-56 του Ν-2637/98. Όμως, όσο ξεκάθαρο και να μας φαίνεται εμάς, έχουμε την πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ 176/23 που απαιτεί σε κάθε περίπτωση πρόσωπο σε αναγνωρισμένο κοινόχρηστο δρόμο. Με την ως τώρα νομολογία, έχει γίνει σαφές ότι οι δρόμοι αναδασμού αποτελούν κοινόχρηστους, πλην όμως, ποτέ δεν ξέρεις.... Ζήτησε προέγκριση να δούμε η Πολεοδομία θα την δώσει;1 point
-
Δηλαδή και εγώ που από φοιτητής ξυπνούσα από τις 6:00 όπως και τώρα, στα 72 μου -όλο "καλησπέρα" πρέπει να λέω!!!1 point
-
Τα οριζόντια στοιχεία δοκάρια πανω από τα λίθοσώματα εξαιρούνται της κάλυψης;1 point
-
Δεν θέλω να σε επηρεάσω γιατί ο καθένας μας παίρνει την ευθύνη του με την υπογραφή του. Κάνε λοιπόν αυτό που σου λέει ο γνωστός σου. Δεν είναι κακό, μια παραπάνω κάλυψη είναι, δε χάλασε ο κόσμος. Σου δίνω όμως την ερμηνεία μου ότι από την παράγραφο που μου δίνεις (Κατοικίες άρθρο 1.7.3) και το ΕΝ 54 δεν προκύπτει κάπου ότι σε πυροπροστατευόμενη όδευση διαφυγής πρέπει υποχρεωτικά να μπαίνει πυρανίχνευση*. Γιατί η παράγραφος 5.3.5 " Escape route cover" του ΕΝ 54 part 14: 2021 δεν αναφέρεται σε πυροπροστατευόμενη κατά REI όδευση διαφυγής. * Στην πρώτη απάντηση που σου έδωσα τα κλιμακοστάσια τα εξέλαβα ως πυροπροστατευόμενες οδεύσεις διαφυγής. Σε περίπτωση που δεν είναι τότε θέλουν πυρανίχνευση.1 point
-
θα σε παρακαλούσα να την ανεβάσεις την απάντηση της ΥΔΟΜ . (του ΤΕΕ ηταν μια προφορική διαβεβαίωση χωρις αξία ). Τα γραπτά μετράνε και καλύπτουν ολους μας . η ταπεινή μου άποψη είναι ότι δεν μπορεί να κατασκευαστεί πισίνα σε μη άρτιο και μη οικοδομήσιμο .1 point
-
1. Η χρήση είναι ΚΑΤΟΙΚΙΑ Προσοχή ... οι χρήσεις εκτός της κατοικίας (συνεπώς και της βοηθητικής αυτής) έχουν και μεγαλύτερο παράβολο !!! 2α στα φορολογικά δηλώνουμε εμβαδά όπως θα τα δηλώναμε στην εφορία, συμβόλαια κλπ. ... καλό είναι να μετρήσουν όλα. 2β. η στέγη δηλώνεται στα φορολογικά μόνο όταν η άδεια αφορά μόνο την ανέγερση στέγης... Το δώμα είναι η ταράτσα, πού να δηλωθεί ??? αφού είναι ανοιχτός χώρος!!! 2γ. ανοιχτοί εξώστες δεν μπαίνουν στα φορολογικά. 2δ. μπαίνει στα κοινόχρηστα ή στην κατοικία, εκτός και αν θέλει κάτι άλλο ο αρμόδιος υπάλληλος της ΥΔΟΜ1 point
-
Αν δεν έχεις θεωρημένη Ο.Α τότε δυστυχώς πρέπει υποχρεωτικά να ζητήσεις θεώρηση από την ΥΔΟΜ υ.γ Υπόψη ότι περίπου το 2008-9 με Υ.Α προβλέπονταν ότι οποιαδήποτε Ο.Α που είχε εκδοθεί πριν το 1989 (δηλ πριν τον Ν Λιάσκα που ανέβασε τις αμοιβές μας) μπορούσε να θεωρηθεί για ηλεκτ/ση χωρίς αυτοψία από την ΥΔΟΜ και χωρίς καταθέσεις αμοιβών κλπ -με απλή προσκόμιση της στην ΥΔΟΜ με αίτηση ηλεκτρ/σης Αν έχεις κάποια τέτοια περίπτωση μπορείς να βάλεις αυτή την θεωρημένη Ο.Α. Με τους σημερινούς νόμους αυτή η διαδικασία (κακώς για μένα) καταργήθηκε1 point
-
Χαίρομαι που αναπτύσσουμε το θέμα καθότι είναι ένα ενδιαφέρον σενάριο. Η άποψή μου είναι να αποφεύγονται κατά το δυνατόν, κοινόχρηστα δίκτυα εντός ιδιόκτητων χώρων. Σε πρόσφατη μελέτη, σε ένα συγκρότημα κατοικιών με 9 πολυόροφα διαμερίσματα στο ίδιο κτήριο, σχεδιάστηκε η παραπάνω λογική, σε συνεργασία με εταιρία συστημάτων πυραν/υσης διεθνούς φήμης. Σε μικρότερα κτίρια πάλι το ίδιο θα επέλεγα, εάν το κόστος το επέτρεπε. Παρακάτω οι απαντήσεις μου, με italic. Σκοπό δεν έχω να διαφωνήσω, εξάλλου η μελέτη έχει πολλούς δρόμους, αλλά να ανταλλάξουμε απόψεις πάνω σε ένα θέμα που μας ενδιαφέρει. Το σύστημα που περιέγραψες το βρίσκω πολύ σωστό και ειδικά για εφαρμογές με χαμηλό κόστος είναι μονόδρομος.1 point
-
Καλημέρα @vmavro, όχι, δεν έχει λογική να τοποθετηθούν ανεξάρτητα συστήματα πυρανίχνευσης σε κάθε διαμέρισμα και αναλύω: 1ον ποιος θα είναι υπεύθυνος για τόσους πολλούς πίνακες πυρανίχνευσης? Ο κάθε ιδιοκτήτης? και σε περίπτωση ενοικιαστών, ο κάθε ενοικιαστής? Επίσης πως θα εκπαιδευτούν όλοι αυτοί? θα πρέπει να έχουν γνώση τουλάχιστον των βασικών, ώστε να μπορούν να τον "διαβάσουν". 2ον, σε περίπτωση φωτιάς οι φαροσειρήνες που θα πέφτουν? Το κάθε στοιχείο του πίνακα αποτελεί μια διεύθυνση, συνεπώς δεν μπορείς να το ρίξεις σε 2-3-4 διαφορετικούς πίνακες, άρα ο κάθε πίνακας θα πρέπει να έχει τόσες φαροσειρήνες όσοι και οι ορόφοι ώστε να ειδοποιεί και τους λοιπούς κατοίκους. 3ον, τι γίνεται σε περίπτωση φωτιάς και ο ιδιοκτήτης "σωπάσει" τον πίνακα και τις φαροσειρήνες από τον πίνακα που έχει υπό την κατοχή του? Η λογική του συστήματος πυρανίχνευσης είναι να είναι κεντρικό και σε περίπτωση ανάγκης να ειδοποιούνται όλοι οι κάτοικοι μέσω των φαροσειρήνων που θα βρίσκονται στους ορόφους, άρα όχι η σκέψη για ανεξάρτητα συστήματα ανά διαμέρισμα δεν στέκει. Αυτό που κάνω εγώ είναι να χρησιμοποιώ έναν συμβατικό πίνακα πυρανίχνευσης (κυρίως λόγω κόστους) και κάθε διαμέρισμα να το ορίζω ως ανεξάρτητη ζώνη. Αναλυτικά: 1x πίνακας πυρανίχνευσης στο ισόγειο τοποθετημένος σε δωμάτιο μαζί με τον κεντρικό ηλεκτρολογικό πίνακα. 3-4x ανιχνευτές καπνού ανά διαμέρισμα (δωμάτια,κυρίως, κουζίνα) Μπουτόν σε κάθε όροφο Φαροσειρήνα σε κάθε όροφο ή και ανά 2 ανάλογα τα διαμερίσματα. Ελπίζω να βοήθησα.1 point
-
@gamvro στρογγυλή σφραγίδα σε αντίγραφο άδειας σημαίνει επικυρωμένο αντίγραφο και όχι θεώρηση άδειας. Η θεώρηση είναι αυτή που περιγράφει ο Άκης και μάλιστα πρέπει να την διαβάσουμε και να βεβαιωθούμε ότι αφορά κάθε οριζόντια ιδιοκτησία με την οποία θα ασχοληθούμε, γιατί μπορεί να είναι τμηματική θεώρηση ή εργοταξιακή ή οτιδήποτε άλλο από αυτό που θέλουμε!!! Επίσης καλό είναι να κινούμαστε με βάση το θεωρημένο στέλεχος της υπηρεσίας (του αρχείου) και όχι του ιδιοκτήτη, το οποίο μπορεί να μην είναι ενημερωμένο. Και σε καμία περίπτωση δεν εμπιστευόμαστε φωτοτυπίες ή σκαναρισμένα στελέχη χωρίς την ανάγλυφη σφραγίδα αφού πρώτα διαβάσουμε προσεχτικά τη σφραγίδα της θεώρησης. Γενικά συνιστώ μεγάλη προσοχή στην έκδοση βεβαιώσεων σύνδεσης με τα δίκτυα. Αν έχετε έστω και 1% αμφιβολία για την εγκυρότητα των εγγράφων ή των διαδικασιών τότε να είστε σίγουροι 100% ότι θα προκύψει πρόβλημα πολύ σύντομα. Στην πραγματικότητα πολύ κακώς μετέφεραν την ευθύνη ελέγχου των θεωρημένων αδειών (δηλαδή πόσων ετών νομοθεσίες οφείλουμε να γνωρίζουμε ???) σε εμάς τους ιδιώτες μηχανικούς χωρίς καμία οδηγία σε αντίθεση με τις ΥΔΟΜ οι οποίες είχαν δεκάδες εγκυκλίους για κάθε νέα νομοθεσία που αφορούσε οικοδομικές άδειες και συνδέσεις με δίκτυα. Τέλος όταν έχουμε κτίσμα με Ο.Α. στο οποίο έγιναν και τακτοποιήσεις, πρώτα θα θεωρηθεί η άδεια και μετά θα γίνει οποιαδήποτε σύνδεση με τα δίκτυα. Οι οριζόντιες ιδιοκτησίες που προβλέπονταν από την άδεια συνδέονται βάσει της άδειας (περίπτωση 1β) σε συνδυασμό με την τακτοποίηση (κατατίθεται στα λοιπά στοιχεία αν απαιτείται), ενώ μόνο οι Ο.Ι. που είναι ΕΞ’ ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ αυθαίρετες συνδέονται με την τακτοποίηση (περίπτωση 1ε) αφού πρώτα θεωρηθεί η οικοδομική άδεια και φυσικά ανεβαίνει και αυτή στα λοιπά στοιχεία. *** Εδώ να σημειώσουμε ότι αν οι αυθαιρεσίες έγιναν ενώ η άδεια δεν είχε θεωρηθεί (και άρα ήταν σε ισχύ), τότε όλα τα ανωτέρω καλό είναι να γίνουν σε συνεννόηση με τον επιβλέποντα μηχανικό ή ακόμα καλύτερα μόνο από αυτόν. Προσωπικά σε μη θεωρημένη άδεια ούτε τακτοποίηση αναλαμβάνω (εκτός και αν το ζητήσει ο επιβλέποντας μηχανικός), ούτε σύνδεση με τα δίκτυα, αν δεν φροντίσει πρώτα ο ιδιοκτήτης να λύσει ΟΛΑ τα προβλήματα με τον επιβλέποντα που έχει ήδη.1 point
-
Ρε τι μας βάζουν να κάνουμε. Πιο εύκολα βγάζεις από τη μύγα ξίγκι.1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-