Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. jbosdas

    jbosdas

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.555


  2. ppanag

    ppanag

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.008


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.901


  4. Alexios

    Alexios

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      357


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/03/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Υλοποιημένη διάσταση σημαίνει η διάσταση που έχει κατασκευαστεί. Αν εσύ άδεια για ένα κτίριο 10 X 10m μπορεί αυτό να έχει κατασκευαστεί 9,93 X 10,05m. Και φυσικά, ο κανόνας ισχύει για όλα τα κτίρια. Και απευθυνόμενος παράλληλα και προς τους συναδέλφους, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ισχύει και το παρακάτω: Β. Με απόφαση εξαίρεσης που εκδίδεται από το Νομάρχη, εφόσον οι μικρές παραβάσεις υπερβαίνουν τα όρια της προηγούμενης περιπτ.(Α). Η Απόφαση εκδίδεται μετά από αιτιολογημένη εισήγηση της αρμόδιας πολεοδομικής υπηρεσίας και σύμφωνη γνωμοδότηση του Νομαρχιακού Συμβουλίου Οικισμού και Περιβάλλοντος (Ν ΣΧΟΠ). 2. Οι ως άνω αποφάσεις εκδίδονται μετά από αίτηση του ενδιαφερόμενου, που συνοδεύεται από τοπογραφικό διάγραμμα, διάγραμμα κάλυψης στο οποίο σημειώνονται με κόκκινο μελάνι οι προς εξαίρεση Μικρές παραβάσεις, τεχνική - αιτιολογική έκθεση, στοιχεία νομιμότητας ή νομιμοποίησης του κυρίως κτιρίου ή κατασκευής και φωτογραφίες. αλλά και.... Οπότε καταλαβαίνουμε ότι υπάρχει αρκετό υλικό για διάβασμα...
    2 points
  2. Καλησπέρα. Υπήρχε σχετική ερωτοαπάντηση του ΤΕΕ. Όμως, έχουμε συζητήσει και εδώ στο φόρουμ ότι θα μπορούσε να γίνει μια ΗΤΚ και να αναφερθεί στα σχόλια ότι τελεί υπό την αίρεση της μεταγραφής τροποποίησης της ΠΣΟΙ. Θα στα πει ο μηχανικός σου που θα συντάξει την ΗΤΚ σε συνεργασία με την συμβ/φο.
    1 point
  3. Υλοποιημένη διάσταση είναι η διάσταση που μετράμε επιτόπου σε μια κατασκευή (όχι στο σχέδιο δηλαδή) Όλες οι μετρήσεις έχουν αποδεκτή απόκλιση σφάλματος ... Πόσο μάλλον η μέτρηση μήκους με εργαλεία μέτρησεις που συνδυάζουν ταυτόχρονα τη δική τους απόκλιση με την εσφαλμένη χρήση λόγω του ανθρώπινου λάθους, τόσο στον χειρισμό όσο και στην αντίληψη! Το 2% απόκλιση που αναφέρατε παραπάνω με μέγιστη απόκλιση τα 20εκ. αναφέρεται σε μέτρηση μήκους και όχι σε εμβαδόν, γι' αυτό δεν αντιλαμβάνεστε πώς εφαρμόζεται. Επίσης στο εμβαδόν υπάρχει αποδεκτή απόκλιση 2% και εφαρμόζεται σε οποιαδήποτε κατασκευή κτιρίου. Εδώ βέβαια να αναφέρουμε ότι ο σχεδιασμός των κτιρίων γίνεται πάντα σε διαστάσεις κτίστου, δηλαδή περιλαμβάνει τον φέροντα οργανισμό και τις τοιχοποιίες, χωρίς επιχρίσματα, επικαλύψεις κλπ., ενώ η αποτύπωση και επανακαταμέτρηση εκτελείται σε κτίρια με επικαλύψεις, επιχρίσματα κλπ. οπότε εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς τη χρησιμότητα των αποκλίσεων στη μέτρηση. Στην πραγματικότητα αν η αρχική εμβαδομέτρηση είναι σωστή, τότε όλες οι υπόλοιπες εντός του 2%, απλά την επιβεβαιώνουν και ποτέ δεν αποτελούν νέα μέτρηση !!!
    1 point
  4. Θεωρητικά μετά θα έχουν εργοταξιακό ρεύμα επ' αόριστον, αλλά πρακτικά είναι πιθανό να τους δίνουν εργοταξιακό για 2-4 χρόνια και να ζητάνε ανανέωση όταν λήγει, η οποία γίνεται με υπεύθυνη δήλωση του επιβλέποντα μηχανικού ότι οι εργασίες συνεχίζονται. Προσωπικά θα σας πρότεινα να "απενεργοποιήσετε" το εργοτάξιο για όσο δεν γίνονται εργασίες με παύση εργασιών. Η ευθύνη του επιβλέποντα μηχανικού είναι μεγάλη για να είναι επ' αόριστον υπεύθυνος !!! Ειδικά όταν υπάρχει οικονομική δυσκολία... εκτός και αν έχουν βρει δωρεάν επιβλέποντα !!!
    1 point
  5. o @giorgosv δεν έχει άδικο στη σκέψη του, πλην όμως αυτό δεν ενδιαφέρει το παρόν θέμα. Εδώ συζητούνται τα ζητήματα που προκύπτουν κατά την ηλεκτρονική υποβολή τοπογραφικών στο κτηματολόγιο συνέπεια επικείμενων συμβολαιογραφικών πράξεων. Σωστά αναφέρεις @GeorgeVasil ότι κατά την αποτύπωση θα καταγραφούν σταθερά όρια (πάσσαλοι κλπ), περιφράξεις, μανδρότοιχοι κ.ο.κ. Αυτά όλα μπαίνουν στο Layer BOUND_IMPL. To αν αυτά αμφισβητηθούν δικαστικά είναι μια άλλη ιστορία. Εμείς έχουμε την υπογραφή του ιδιοκτήτη για ορθή υπόδειξη των ορίων του.
    1 point
  6. Η διαφοροποίηση του ΦΟ δεν αποτελεί παράβαση για υπολογισμό προστίμου. Στην τεχνική έκθεση στατικού ελέγχου που θα υποβάλλεις, θα αναφέρεις τις παρατηρήσεις σου. Ενημερώνεις τον ιδιοκτήτη και αν αποφασίσει ότι τον ενδιαφέρει η ασφάλεια του, κάνετε πλήρη επίλυση του ΦΟ, όπως θα έκανες με την νομιμοποίηση.
    1 point
  7. Δες αρ. 26 παρ. 4 του ΝΟΚ, έχει και κάποιες εξαιρέσεις για τα wc, και την παρακάτω εγκύκλιο Εγκ.42382/13: παρ.4 (α) Στα υφιστάμενα πριν από την ισχύ του Ν-4067/12 κτίρια κατοικίας, για τα οποία εκδίδεται οικοδομική άδεια μετά την ισχύ του, δεν επιβάλλεται η μελέτη προσβασιμότητας, δεδομένου ότι στα κτίρια αυτά, δεν επιβάλλεται η υλοποίηση των απαραίτητων διαμορφώσεων ώστε οι λειτουργικοί χώροι τους να είναι προσπελάσιμοι από άτομα με αναπηρία ή εμποδιζόμενα άτομα. Η υποβολή μελέτης προσβασιμότητας και η υλοποίηση των προβλεπομένων σε αυτή διαμορφώσεων - εγκαταστάσεων, επιβάλλεται στις περιπτώσεις όπου εκδίδεται οικοδομική άδεια αλλαγής χρήσης, εφόσον η νέα χρήση το απαιτεί. Εγκ.42382/13 παρ.4 (δ) Στις περιπτώσεις των υφιστάμενων - πριν την ισχύ του παρόντος νόμου χώρων - για τα οποία εκδίδεται οικοδομική άδεια για χρήση εμπορίου, γραφείων και καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος με ανάπτυγμα τραπεζοκαθισμάτων στον εσωτερικό ή εξωτερικό χώρο και μικτό εμβαδόν μικρότερο από 100 τμ (δεν προσμετρώνται τα τμ που δεν υπολογίζονται στον σδ), οι χώροι αυτοί, υποχρεούνται μεν να έχουν διασφαλίσει την οριζόντια και κατακόρυφη προσπέλαση, εξαιρούνται δε, από τη δημιουργία προσβάσιμων χώρων υγιεινής για το κοινό, στις περιπτώσεις που προκαλείται δυσανάλογη επιβάρυνση για τον ιδιοκτήτη και συγκεκριμένα: -Όταν δεν πραγματοποιείται ριζική ανακαίνιση και οι προτεινόμενες επεμβάσεις απαιτούν αναδιαμορφώσεις που θα μειώσουν σε ποσοστό μεγαλύτερο του 10% το ωφέλιμο εμβαδόν του καταστήματος ή στις περιπτώσεις των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος, το 10% του χώρου τραπεζοκαθισμάτων, ή - Όταν προκύπτει ανάγκη χωροθέτησης χρήσης WC ΑμεΑ σε άλλον όροφο στον οποίο δεν υπάρχει πρόσβαση προδιαγραφών ΑμεΑ ή ανάγκη χωροθέτησης σε χώρο που εξαιρείται από την υποχρέωση πρόσβασης (παρ.5 του παρόντος άρθρου) και το εναπομένον μικτό εμβαδόν είναι μικρότερο από 100 τμ ή Όταν απαιτείται παρέμβαση στον φέροντα οργανισμό του κτιρίου.
    1 point
  8. Συνάδελφε ότι κι αν τους δωρίσεις δεν ιδρώνει το αυτί τους, το έχουν αποδείξει τόσα χρόνια, με πληθώρα ρατσιστικών επιθέσεων απέναντί μας και όχι μόνο. Ο λόγος είναι πάρα πολύ απλός έχει ονοματεπώνυμο και λέγεται "μασονία ΤΕΕ - ΕΜΠ", τα υπόλοιπα είναι λόγια να αγαπιόμαστε. Υ.Γ. Επειδή έχω δουλέψει 1) Σε εργοτάξιο-α, εκεί διαπιστώνεις πραγματικά τι αξίζει ο καθείς και μπαίνει ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. 2) Σε εκπόνηση Στατικών Μελετών για λογαριασμό τρίτων επι 45 συναπτά έτη (η γνωστή φατούρα για τους παλιούς), εκεί πραγματικά διαπιστώνεις το επίπεδο του καθενός και δυστυχώς το αποτέλεσμα είναι α π ο κ α ρ δ ι ω τ ι κ ό.
    1 point
  9. Μάλλον δεν κατάλαβες . Η πρόταση μου είναι μια και απλή,. Για την άσκηση του επαγγέλματος να υπάρχει πιστοποίηση που θα δίνεται με διαδικασία εξετάσεων μετά την λήψη του πτυχίου .Αυτό γινόταν μέχρι το 1981 για τους διπλωματούχους.Να γίνει και πάλι για όλους.Αυτή η πιστοποίηση θα ορίζει και τις επαγγελματικές δυνατότητες. (θα φέρω ένα παράδειγμα που έτυχε όταν έδινα εγώ εξέταση για πιστοποίηση .Πτυχιούχος μηχανικός πολυτεχνείου Ιταλίας στο οχτάωρο των στατικών- μπετον διαμαρτυρήθηκε στον καθηγητή που έβαλε τα θέματα λέγοντας "αυτό εμείς κ. καθηγητά δεν το έχουμε διδαχθεί". Ο καθηγητής απάντησε "δεν ξέρω κ. συνάδελφε αν το έχετε διδαχθεί ξέρω όμως ότι μεθαύριο θα έχετε την άδεια να το υπογράψετε" Ο καθηγητής ήταν ο Τασσιος στο ΕΜΠ. Ας ελπίσουμε ότι στο τέλος θα έλθει η λύση για όλους .
    1 point
  10. Θα ευθυμήσουμε όλοι μας περισσότερο αν βάλεις κάποιον, που έχει έννομο συμφέρον, να κάνει μια ωραιότατη καταγγελία (αφού πρώτα αφήσεις να γίνουν τα συμβόλαια)..... Εκεί να δεις χαρά που θα κάνει ο πρώην πελάτης σου, ο αγοραστής, η μηχανικάρα, ο συμβολαιογράφος κ.λπ. Υ.Γ. Είναι λάθος μας ν' αφήνουμε αυτά τα λαμόγια ν' αλωνίζουν....
    1 point
  11. υπαρχουν κατα κενακ Α++ min SCOP 4.27 (4.6*.93) A+++ min SEER 5.1 (8.5*0.6)
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.