Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. akis73

    akis73

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      8

    • Περιεχόμενα

      9.017


  2. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      7

    • Περιεχόμενα

      1.712


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      6

    • Περιεχόμενα

      18.900


  4. ΙΑΣΟΝΑΣ

    ΙΑΣΟΝΑΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      17.512


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 14/07/2024 σε όλες τις περιοχές

  1. Εκ του αποτελέσματος προκύπτει ότι δεν πρέπει να το χρησιμοποιήσεις. Πιθανότατα αναγράφεται σε κάποια ΠΟΛ και το πιο πιθανό είναι ότι αφορά άλλες περιπτώσεις (πχ προσδιορισμό ποσοστού που αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη υφιστάμενη ή μελλοντική δόμηση (κάθετες). Αν κάνεις τη δοκιμή και βάλεις επιφάνεια ισογείου θα διαπιστώσεις λανθασμένο αποτέλεσμα.
    2 points
  2. (α) Ναι. (β) εξαρτάται. Καταρχάς έχεις αυθαιρεσίες μετά το 1983; Αν ναι, δες τα σχετικά στην κατηγορία 4. Υπάγονται στις διατάξεις του παρόντος και εξαιρούνται οριστικά από την κατεδάφιση, μετά την υπαγωγή, την καταβολή του σχετικού παραβόλου και την καταβολή του ενιαίου ειδικού προστίμου, με την επιφύλαξη εφαρμογής των οριζομένων στο άρθρο 97, οι εξής αυθαίρετες κατασκευές ή αλλαγές χρήσης : δα) αυθαίρετες κατασκευές εφόσον δεν παραβιάζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του είκοσι τοις εκατό (20%) τα πολεοδομικά μεγέθη κάλυψης, δόμησης και ύψους που προβλέπονται από τους όρους δόμησης της περιοχής ή αυτούς που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής αδείας, δβ) αυθαίρετες κατασκευές εφόσον δεν παραβιάζονται σε ποσοστό μεγαλύτερο του σαράντα τοις εκατό (40%) τα πολεοδομικά μεγέθη κάλυψης, δόμησης και σε ποσοστό μεγαλύτερο του είκοσι τοις εκατό (20%) το πολεοδομικό μέγεθος του ύψους που προβλέπονται από τους όρους δόμησης της περιοχής ή αυτούς που ίσχυαν κατά το χρόνο έκδοσης της οικοδομικής άδειας και δεν υπερβαίνουν τα διακόσια πενήντα (250) τ.μ. για χρήση κατοικίας ανά ιδιοκτησία και μέχρι τα χίλια (1000) τ.μ. κτιρίου συνολικά και τα χίλια (1000) τ.μ. για τις λοιπές χρήσεις. Στα ανωτέρω ποσοστά συνυπολογίζονται όλα τα αυθαίρετα κτίσματα επί του ακινήτου, καθώς και αυθαίρετες κατασκευές που έχουν υπαχθεί στους ν.3775/2009 (Α122), 3843/2010 (Α62), 4014/2011 (Α204) και 4178/2013 (Α174). δγ) αυθαίρετες κατασκευές σε ακίνητα που διαθέτουν οικοδομική άδεια, ανεξαρτήτως του ποσοστού υπέρβασης της κάλυψης ή της δόμησης, όταν αυτές δεν ξεπερνούν τα πενήντα (50) τ.μ. σε συνολική δόμηση, δδ) αυθαίρετες αλλαγές χρήσης, εφόσον έχουν συντελεστεί σε περιοχές εντός σχεδίου και με την προϋπόθεση, ότι η εν λόγω χρήση είναι σύμφωνη με τις επιτρεπόμενες χρήσεις της περιοχής, Δεν συνυπολογίζονται επιφάνειες εντός του περιγράμματος του κτιρίου σε εντός σχεδίου περιοχές που δεν δημιουργούν αυτοτελείς χώρους, όπως σοφίτες, εσωτερικοί εξώστες και υπόγεια. Όπως αντιλαμβάνεσαι υπάρχει μια ακόμη "θολή" διατύπωση στο νόμο. Οι προϋποθέσεις που αναφέρονται παραπάνω για να μην προσμετρήσει αυθαίρετος χώρος στον προσδιορισμό κατηγορίας (4 ή 5) είναι (α) Το ακίνητο να βρίσκεται εντός σχεδίου (μας έχει απασχολήσει χωρίς σίγουρη απάντηση, αν εννοεί και "εντός οικισμού") (β) Να μην δημιουργούνται αυτοτελείς χώροι. Ένας τέτοιος μη αυτοτελής χώρος θα μπορούσε να είναι το υπόγειο που συνδέεται με εσωτερική σκάλα, π.χ σε μια μεζονέτα. Τι γίνεται άραγε αν το υπόγειο έχει ταυτόχρονα και εξωτερική πρόσβαση; Θεωρείται και τότε μη αυτοτελές; (γ) Να είναι εντός περιγράμματος κτιρίου. Να υποθέσουμε ότι εννοεί εντός νομίμου περιγράμματος και όχι του περιγράμματος που δημιουργείται και από τις αυθαίρετες επεκτάσεις. Η υποπαράγραφος δγ είναι η πιο καλή. Αν έχεις 50 τμ αυθαιρεσίες και ακίνητο με Ο.Α, "καθαρίζεις" με κατηγορία 4 και δεν ψάχνεις κάτι άλλο. Τέλος, η υποπαράγραφος δ.δ και αυτή μας έχει απασχολήσει χωρίς 100% σίγουρη απάντηση. Αναφέρεται σε αλλαγές χρήσης σε εντός σχεδίου περιοχή. Άραγε, εννοεί αλλαγές χρήσης από κύρια σε κύρια (πχ από κατάστημα σε κατοικία κλπ) χωρίς προσαύξηση Σ.Δ λόγω αλλαγής χρήσης ή μπορεί να ενσωματωθεί και αλλαγή χρήσης από Β.Χ σε Κ.Χ (πχ υπόγεια αποθήκη που δεν προσμέτρησε στον ΣΔ σε διαμέρισμα ή κατάστημα) που προσμετρά στον Σ.Δ; Προσωπικά περίπτωση σαν την δική σου την προσμετρώ κανονικά στην κατηγορία.
    1 point
  3. Στο παράδειγμα βάζω επιφάνεια συνολική ορόφων που έχουν προσμετρήσει στη δόμηση. Πχ μια οικοδομή 300 τμ. Στην ενότητα Η του Ε3 "συντ/της ποσοστού αξίας οικοπέδου" κλικάρεις την επιλογή "2". Συμπληρώνεις στη συνέχεια την επιφάνεια ορόφου ή ορόφων που προσμετρώνται στη δόμηση . Στην περίπτωσή σου 75 τ.μ, Πας παρακάτω "επιφάνεια ορόφων ή ορόφου που δεν έχει προσμετρηθεί στον Σ.Δ=0" και μετά στο τέλος βάζεις ¨επιφάνεια οικοπέδου ή κάθετης" στην περίπτωσή σου 530 τμ. Άρα έχεις ένα Υ.Δ=530*0,6-75 ΤΜ--->318-75=243 τ.μ που ανάγεται σε επιφάνεια οικοπέδου: 243/0,6=405 τμ. Για να έχεις και 2ο έλεγχο κάνε το όπως σου περιγράφω. Βγάλε την αξία του οικοπέδου οπότε έχεις την ανηγμένη αξία ανά τ.μ και πολλαπλασίασέ την επί την ανηγμένη οικοπεδική επιφάνεια που αντιστοιχεί στην υπολειπόμενη δόμηση. Υ.Γ Να λύσεις ότι απορία γεννάται είναι δύσκολο έως αδύνατο. Επί του θέματος πάντως κάτι μπορεί να γίνει.
    1 point
  4. Τα έντυπα "Κ" χρησιμοποιούνται σε περιοχές εκτός ΑΠΑΑ. Αναρτώ ένα παράδειγμα για να δεις πως θα υπολογίσεις την υπολειπόμενη δόμηση μέχρι εξαντλήσεως του Σ.Δ. οικόπεδο 200 τμ/ σδ=1,80, σ.ο=0,95, ΣΑΟ=1,8, ΤΖ=1300 ΤΜ, πρόσοψη 25 μ. τελική επιφάνεια οικοπέδου 200 τμ. υφιστάμενη δόμηση 300 τμ. Υπολειπόμενη 60 τμ. Αξία των 60 τμ στο έντυπο που επισυνάπτω. Αξία οικοπέδου (έντυπο Ε3) αν βάλεις τα δεδομένα θα έχεις 143.500 Ευρώ (717,25 Ε/τμ). Ακόμη και χωρίς το έντυπο μπορείς να υπολογίσεις την υπολειπόμενη δόμηση (Υ.Δ) ως εξής: Υ.Δ=[60 τ.μ/ 1,8]*717,25 Ε/τμ=33,33 τμ*717,25 Ε/τμ=23.905,94 Ευρώ. Οι μικροδιαφορές οφείλονται σε αριθμητικές στρογγυλοποιήσεις. ΥΠΟΛ. ΔΟΜΗΣΗ.pdf
    1 point
  5. Καλησπέρα, η περιοχή είναι εκτός αντικειμενικού με τις τιμές για εντός/εκτός να είναι 950/500 αντίστοιχα. Επειδή όμως ο χάρτης της εφορίας δείχνει ονομάτα οδών εκεί περά είμαι της άποψης ότι ειναι εντός άρα τα 950 της εφορίας που είδες είναι σωστά. Μπορείς να τσεκάρεις με Υδομ Πυλαίας-Χορτιάτη αν είναι η περιοχή είναι υπό ένταξη στο σχέδιο.
    1 point
  6. To πρόβλημα ανακύπτει μετά από αγωγή των συνιδιοκτητών όταν το αυθαίρετο καταπατά Κ.Χ και συνήθως κερδίζεται η υπόθεση στο δικαστήριο. Στο είπαν οι συνάδελφοι και στο ανέλυσαν. Τα παράπονα στο ΥΠ.ΕΝ και στο ΣτΕ.
    1 point
  7. 1 point
  8. Tim την αίτηση μπορεί νόμιμα να την κάνει ο επικαρπωτής . Στην αίτηση βάζεις το ποσοστό του 100% και η δήλωση ΄' προχωράει΄΄ απρόσκοπτα.
    1 point
  9. Μπορεί και μόνο ο επικαρπωτής τη δήλωση εφόσον έχει το 100% της επικαρπίας. Άρθρο 99 Την αίτηση υποβάλλει : αα) ο ιδιοκτήτης του ακινήτου στο οποίο έχει εκτελεστεί η αυθαίρετη κατασκευή ή έχει εγκατασταθεί αυθαίρετη χρήση. Δικαίωμα υπαγωγής έχουν, επίσης, ο ψιλός κύριος, ο επικαρπωτής, ο εργολάβος για τις περιερχόμενες σε αυτόν συνεπεία εργολαβικού προσυμφώνου ιδιοκτησίες, ο μισθωτής εφόσον έχει το δικαίωμα έκδοσης οικοδομικής άδειας από τη μισθωτική σύμβαση και επί νομικών προσώπων ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτών, καθώς και ο φερόμενος ως ιδιοκτήτης επί του οποίου έχουν καταλογιστεί πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης,
    1 point
  10. Ανεξαρτήτως του ποιος κάνει την αίτηση (π.χ. επικαρπωτής, εξουσιοδοτημένος, πληρεξούσιος κ.λπ.), πάντα χρησιμοποιούνται τα "στοιχεία - δεδομένα" του ιδιοκτήτη του ακινήτου (δηλαδή, στην περίπτωσή σου του ψιλού κύριου).
    1 point
  11. Όχι δεν υπάρχει πρόβλημα απλά δεν επιστρέφονται χρήματα
    1 point
  12. Έχεις επιλέξει ΜΕ διαδικασία Επιτροπής. Μέχρι να ανεβάσεις το πόρισμα η δήλωση δεν μπορεί να επεξεργαστεί. Όταν ανεβάσεις το πόρισμα , μπορείς να κάνεις και τις διορθώσεις και το πρόστιμο επανυπολογίζεται .
    1 point
  13. Η δήλωση σε τι κατάσταση είναι ? Αν είναι σε οριστική την γυρνάς σε υπαγωγή με τις όποιες συνέπειες. Δες και το παρακάτω: Αν η δήλωση επιστρέψει σε «Υπαγωγή» και κατά την επανυποβολή της διαπιστωθεί ότι oι τροποποιήσεις επιφέρουν μεταβολή του προστίμου> 20% (αύξηση ή μείωση), θα απαιτηθεί η έγκριση από την αρμόδια Επιτροπή της παρ.2 του αρθ.2 της ΚΥΑ 27454/2631 http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE/MyTEE/auth4495/nomothesia/KYA%2027454-2631_14-11-17.pdf προκειμένου η δήλωση να επαναπροωθηθεί σε οριστική υπαγωγή. Η υποβολή του αιτήματος προς την επιτροπή για μεταβολή γίνεται από τον μηχανικό-διαχειριστή της δήλωσης. Πριν την υποβολή του αιτήματος επαναφοράς της δήλωσης σε προηγούμενη κατάσταση θα πρέπει ο μηχανικός να εκτυπώσει και να αποθηκεύσει στον υπολογιστή του την Αναφορά της δήλωσης (pdf), αφενός για να έχει διαθέσιμη την πρότερη κατάσταση της δήλωσης πριν τις όποιες τροποποιήσεις και αφετέρου για να την υποβάλει στην αρμόδια επιτροπή εφόσον αυτό απαιτηθεί. Δες και το Εγχειρίδιο χρήσης ηλεκτρονικών αιτημάτων ΤΕΕ
    1 point
  14. Έβαλες το παλιό πρόστιμο του 3843 στα πρόσθετα στοιχεία δήλωσης ?
    1 point
  15. 1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.