Πίνακας Κορυφαίων
- σε όλες τις περιοχές
-
Custom Date
-
Για πάντα
Οκτώβριος 22 2009 - Σεπτέμβριος 17 2025
-
Χρόνος
Σεπτέμβριος 18 2024 - Σεπτέμβριος 17 2025
-
Μήνας
Αύγουστος 18 2025 - Σεπτέμβριος 17 2025
-
Εβδομάδα
Σεπτέμβριος 11 2025 - Σεπτέμβριος 17 2025
-
Σήμερα
Σεπτέμβριος 18 2025 - Σεπτέμβριος 17 2025
-
Custom Date
06/05/2025 - 06/05/2025
-
Για πάντα
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 06/05/2025 σε όλες τις περιοχές
-
Καλημέρα. Η μεταγγεγραμένη πράξη εφαρμογής (λογικά αναφερέσαι σε σχέδιο πόλης μετά τον 1337/83) αποτελεί οριστικό τίτλο ακινήτου. Οπότε σύμφωνα με την Π.Ε το οικόπεδο που τελικώς αποδίδεται δεν συμπεριλαμβάνει την αυθαίρετη κατασκευή. Με άλλα λόγια είναι σαν κάποιος να πήγε και να έφτιαξε μια αυθαίρετη κατασκευή σε ένα δρόμο που δεν του ανήκει. Το πρόβλημα θα δημιουργούνταν αν είχες μια αυθαίρετη κατασκευή στατικά ενιαία η οποία πατούσε εν μέρει στην ιδιοκτησία και εν μέρει σε κοινόχρηστο πόλης. Συνεπώς μπορείς να κάνεις υπαγωγή σε ό,τι βρίσκεται εντός του οικοπέδου και γι΄αυτό το οικόπεδο (αφού ιδιοκτησιακά πλέον αυτό το οικόπεδο του ανήκει) εκδίδεις ΗΤΚ. Στο ιστορικό τίτλου, αν γίνει κάποιο συμβόλαιο, θα περιγράφεται το τι υπήρχε, πως προέκυψε και βάσει της Π.Ε, τι αποδόθηκε.1 point
-
Η αγορα σαν εξ αδιαιρετου απο το διπλανο δεν προστιθεται στο αρχικο οικοπεδο. [θα δεις και στο κτηματολογιο πώς τα εχουν δηλωσει] Εχεις οικοπεδο εμβαδου.......τμ. Εχει σδ "Χ"... Εχεις νομιμη αδεια για "Ψ" τμ. και υπόλοιπο δομησης 37 τμ. Αυτα τα 37 νομιμοποιουνται. Για τα υπολοιπα τμ. ισχυει η εγκ. 2, οτι: Παράδειγμα: Οικόπεδο με επιφάνεια 1.200,00 τ.μ. και σ.δ.=0,6 Έχει επιτρεπόμενη δόμηση (κατοικία) 1.200 Χ 0,6 = 720,00 τ.μ. Με υπέρβαση 40% = 288,00τ.μ. υπάγεται στην Κατηγορία 5, αφού η υπέρβαση ξεπερνά τα 250 μ21 point
-
1 point
-
Και πάλι, θέλει έλεγχο γιατί τα "μαύρα κουτιά" μπορεί να κρύβουν εκπλήξεις... Οπότε, χρονικά, συμφέρει η κλασική μέθοδος Καλή η τεχνολογία, αλλά μέχρις ενός ορίου. Η άκριτη υιοθέτησή της δεν συνιστά ώριμη πράξη1 point
-
Έχει δίκιο ο συνάδελφος Gousgounis. Για πισίνα μέγιστης επιφάνειας 50μ2 με εξωτερικά συστήματα μηχανοστασίου, απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας, οπότε δεν απαιτείται στο τέλος έλεγχος από Ελεγκτή Δόμησης. Αρκεί να υφίστανται οι προϋποθέσεις κατασκευής, σύμφωνα με το άρθρο 29, παρ. 2, περ. ιε) του Ν. 4495/17.1 point
-
Γιατί να μπλέξουμε τους ελεγτές δόμησης με ΕΕΔΜΚ; Το άρθρο 44 του 4495/17 ξεκινάει: Ο έλεγχος ορθής εφαρμογής είναι υποχρεωτικός για κάθε έργο που εκτελείται με οικοδομική άδεια ή άδεια δόμησης, με έναρξη εργασιών μετά την 1.3.2012. Οι έλεγχοι διενεργούνται από διαφορετικούς κάθε φορά Ελεγκτές Δόμησης με αυτοψία και έλεγχο της εφαρμογής των μελετών, σύμφωνα με τις οποίες εκδόθηκε η άδεια δόμησης ή η οικοδομική άδεια Τά άρθρα 29 (ΕΕΔΜΚ) και 30 διαχωρίζουν ξεκάθαρα την έγκριση εργασιών απο τις οικοδομικές άδειες. Στην απόφαση 299 που αναφέρεται παραπάνω στο άρθρο 1 λέει "περιπτώσεις όπου απαιτείται έκδοση έγκρισης και άδειας δόμησης" και εννοεί τις έντυπες άδειες που βγάζαμε με τον Ν.4030/11 που ήταν χωρισμένες σε έγκριση δόμησης και άδεια δόμησης, όχι στις ΕΕΔΜΚ1 point
-
Τελικά υπάρχει απάντηση σε αυτό το ερώτημα: Δηλ. σε μια κατοικία πρέπει να γίνει αλλαγή χρήσης για άδεια λειτουργίας ιατρείου αν το ιατρείο δεν βρίσκεται εντός της μόνιμης κατοικίας αυτού που ασκεί το ελεύθερο επάγγελμα ; (άρθρο 1 ΠΔ 58/18).?????1 point
-
Άρθρο 2 του Ν 960/79 ΦΕΚ 194/Δ/25-8-79 2. Δι' ομοίων ΠΔ. εκδιδομένων κατά την διαδικασίαν και τα κριτήρια της προηγουμένης παραγράφου καθορίζονται ανώτατα και κατώτατα όρια του απαιτουμένου αριθμού θέσεων σταθμεύσεως και δια τας άλλας πόλεις ή οικισμούς, έχοντας εγκεκριμένον ρυμοτομικόν σχέδιον ή μη, ή τμήματα αυτών ή κτίρια ανεγειρόμενα εκτός ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών. Κατά την τυχόν τροποποίησιν των Δ/των τούτων, δεν δύνανται να μειούνται τα δια των προγενεστέρων καθορισθέντα ανώτατα και κατώτατα όρια του απαιτουμένου αριθμού θέσεως σταθμεύσεως οχημάτων. Άρα από τότε υπήρχει η πρόβλεψη να καθοριστούν προεδρικά διατάγματα ανάλογα με την περιοχή της Αττικής όπως αναφέρεται στο άρθρο 1 του ίδου Νόμου. Στη συνέχεια ίδιο άρθρο παράγραφος 4: 4. "Με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας", εκδιδομένων μετά γνώμην του οικείου Δημοτικού ή Κοινοτικού Συμβουλίου ή μετά πάροδον απράκτου μηνιαίας προθεσμίας, αφ' ης εζητήθη η γνώμη αύτη και των οποίων το περιεχόμενον, η διαδικασία εκδόσεως και πάσα συναφής λεπτομέρεια καθορίζονται ειδικώτερον δια των κατά την παρ.2 του παρόντος άρθρου ΠΔ., ορίζονται, δι' έκαστον οικισμόν ή τμήμα τούτου ή συγκεκριμένας οδούς και πλατείας ή μεμονωμένα οικόπεδα ή εκτός οικισμού περιοχάς ή τμήματα ή θέσεις τούτων, ο εντός των ορίων των κατά τα ανωτέρω ΠΔ. απαιτούμενος αριθμός των θέσεων σταθμεύσεως αυτοκινήτων, αι ειδικώτεραι εις τας οποίας απαγορεύεται η δημιουργία χώρων σταθμεύσεως ως και πάσα άλλη λεπτομέρεια εφαρμογής του παρόντος μη καθοριζομένη ειδικώς δια την εν λόγω περιοχήν υπό των Δ/των τούτων. Κατά την έκδοσιν των ανωτέρω αποφάσεων λαμβάνονται υπ' όψιν, αι εις εκάστην περίπτωσιν κυκλοφοριακαί, πολεοδομικαί, αισθητικαί και λοιπαί τοπικαί συνθήκαι, ως και αι συνθήκαι προστασίας του περιβάλλοντος. (Σ.Σ Οι εντός "Δι' αποφάσεων του οικείου Νομάρχου" λέξεις τίθενται ως αντικατεστάθησαν με τις λέξεις "Με αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Περιφέρειας" σύμφωνα με την παρ.4γ Αρθ-14 του Ν-3044/02 ΦΕΚ-197/Α/27-8-02) ΑΡΘΡΟΝ-1. ΠΔ 92/82 ΦΕΚ 12/Α/2-2-82 Εις πάσαν πόλιν ή οικισμόν της χώρας έχοντα εγκεκριμένον ρυμοτομικόν σχέδιον ή μη, πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων, βάσει της απογραφής του 1971, εις το ηπειρωτικόν τμήμα του Νομού Αττικής, πλην των περιοχών εντός της Μείζονος περιοχής Πρωτευούσης, δια τας οποίας καθορίζονται βάσει του Αρθ-1 του υπ' αρ.ΠΔ-1340/81 (ΦΕΚ-335/Α) ειδικαί προς τούτο διατάξεις και εις πάσας τας περιοχάς εκτός εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών εμπιπτούσας εντός των Διοικητικών ορίων Δήμων και Κοινοτήτων πληθυσμού άνω των 15.000 κατοίκων βάσει της απογραφής του 1971, επιβάλλεται η κατά το Ν-960/79 ως ούτος ετροποποιήθη δια του Ν-1221/81 εξασφάλισις χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων κατά τα ειδικώτερον, υπό των διατάξεων του παρόντος ΠΔ., οριζόμενα. ΑΡΘΡΟΝ-7. ΠΔ 92/82 ΦΕΚ 12/Α/2-2-82 1. Δια την έκδοσιν των κατά την παρ.4 του Αρθ-2 του Ν-960/79, ως ούτος ετροποποιήθη υπό του Ν-1221/81 Νομαρχιακών αποφάσεων απαιτείται σχετική αιτιολογική έκθεσις συντασσομένη υπό της αρμοδίας πολεοδομικής αρχής, ενεργούσης κατόπιν προτάσεων, υποβαλλομένων υπό των οικείων Δήμων ή Κοινοτήτων ή και οίκοθεν. Εις την τελευταίαν ταύτην περίπτωσιν ζητείται η γνώμη των οικείων Δημοτικών ή Κοινοτικών Συμβουλίων, εφαρμοζομένων κατά τα λοιπά των διατάξεων της αυτής ως άνω παρ.4. 2. Δια των κατά την ως άνω παρ.1 αποφάσεων καθορίζονται δι' έκαστον οικισμόν, εις το σύνολον ή κατά τμήματα, πλέον του απαιτουμένου αριθμού θέσεων σταθμεύσεως, το κύριον οδικόν δίκτυον του οικισμού, αι συγκεκριμέναι περιοχαί ή θέσεις εις ας απαγορεύεται η δημιουργία χώρων σταθμεύσεως δια λόγους πολεοδομικούς, κυκλοφοριακούς, αισθητικούς, προστασίας περιβάλλοντος. Δια των αυτών αποφάσεων δύναται δια συγκεκριμένας περιοχάς ή θέσεις του οικισμού να επιβάλλωνται υποχρεώσεις ως προς το είδος του χώρου σταθμεύσεως αυτοκινήτων (εστεγασμένου υπέργειου ή υπογείου ή υπαιθρίου), αναλόγως των ως άνω πολεοδομικών και λοιπών συνθηκών των υπ' όψει περιοχών ή θέσεων. 3. Αι κατά το παρόν άρθρο Νομαρχιακαί αποφάσεις δημοσιεύονται δια της Εφημερίδος της Κυβερνήσεως. Στη συνέχεια ΠΔ 350 96/ ΦΕΚ 230/Α/17-9-96: Στις πόλεις Αγρίνιο, Αίγιο, Αλεξανδρούπολη, Αμπελόκηποι Θεσσαλονίκης, 'Αργος, 'Αρτα, Βέροια, Βόλος, Γιαννιτσά, Δράμα, Εύοσμος Θεσσαλονίκης, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, Θήβα, Ιωάννινα, Καβάλα, Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, Καλαμάτα, Καρδίτσα, Καστοριά, Κατερίνη, Κέρκυρα, Κοζάνη, Κομοτηνή, Κόρινθος, Λαμία, Λάρισα, Λειβαδιά, Μυτιλήνη, Νάουσα, Νέα Ιωνία Βόλου, Νεάπολη Θεσσαλονίκης, Ξάνθη, Πολίχνη Θεσσαλονίκης, Πάτρα, Πτολεμαϊδα, Πύργος, Ρέθυμνο, Ρόδος, "Σαλαμίνα"(*), Σέρρες, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκης, Συκιές Θεσσαλονίκης, Τρίκαλα, Τρίπολη, Χαλκίδα, Χανιά, Χίος στο ηπειρωτικό τμήμα του Ν. Αττικής (εκτός των ζωνών της ευρύτερης περιοχής Αθηνών που καθορίστηκαν με το ΠΔ-230/93 (ΦΕΚ-94/Α) καθώς και σε όλες τις περιοχές εκτός των εγκεκριμένων ρυμοτομικών σχεδίων και εκτός νομίμως υφισταμένων οικισμών που περιλαμβάνονται στα διοικητικά όρια των πιο πάνω δήμων, επιβάλλεται η εξασφάλιση χώρου στάθμευσης αυτοκινήτων κατά τα οριζόμενα από τις διατάξεις του παρόντος δατάγματος. ΑΡΘΡΟΝ-2. Εντός των περιοχών που αναφέρονται στο προηγούμενο άρθρο ο απαιτούμενος αριθμός των θέσεων στάθμευσης αυτοκινήτων ο οποίος ορίζεται με Νομαρχιακή (*) απόφαση σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.4 του Αρθ-2 του Ν-960/79 όπως ισχύει ανάλογα με τη χρήση και τη συνολική επιφάνεια του κτιρίου, που προσμετράται στο συντελεστή δόμησης δεν μπορεί να είναι μεγαλύτερος ούτε μικρότερος από τα αντίστοιχα όρια που αναφέρονται στις επόμενες παραγράφους: Άρα, νομίζω ότι απο τα παραπάνω προκύπτει ότι αν δεν έχει εκδοθεί απόφαση Νομάρχή ή Περιφερειάρχη για έναν οικισμό που να προσδιορίζει απαιτούμενες θέσεις σταθμευσης και λοιπές λεπτομέριες δεν υπάρχει η υποχρέωση εξασφάλισής τους κατά την έκδοση οικοδομικής άδειας.1 point
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-