Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      4.741


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      26.339


  3. Allobar

    Allobar

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      502


  4. tetris

    tetris

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      7.478


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 23/05/2025 in Δημοσιεύσεις

  1. Κάνω ένα update για το θέμα. Αυτό τον προηγούμενο μήνα έγινε συζήτηση και θα αλλάξω πόστο με νέες αποδοχές 1200 * 14 μισθούς (καθαρά). Η συζήτηση έγινε ακριβώς στα δύο χρόνια, χωρίς να την προκαλέσω εγώ. Μετά από περισσότερα από δύο χρόνια που είμαι στη βιομηχανία, βλέπω τα εξής: προσωπικό δεν βρίσκεις ούτε με σφαίρες! Υπάρχει τρομερό πρόβλημα τόσο σε χειριστές, όσο και σε μηχανικούς ή εξειδικευμένους ηλεκτρολόγους για επίλυση βλαβών. Μηχανικοί, πολλοί έχουν φύγει εξωτερικό, αλλά και αυτοί που είναι ακόμα στην Ελλάδα δεν συμβιβάζονται πλέον με τα ψίχουλα που προσφέρουν οι πλειοψηφία των εργοδοτών — και καλά κάνουν. Οι βιομήχανοι, για να μιλήσω για τον κλάδο μου, έχουν έναν σύλλογο και, όπως τα λέμε εμείς εδώ, έτσι τα λένε και αυτοί μεταξύ τους στην πόλη μου — και πάνω-κάτω έχουν καρτελοποιήσει τον κλάδο. Τα τελευταία χρόνια όμως, επειδή μεγάλες εταιρείες και πολυεθνικές έχουν αρχίσει και δραστηριοποιούνται στον τόπο μου, σε έργα οδοποιίας ας πούμε (που εκεί ξεκινάνε οι διπλωματούχοι μηχανικοί με 1800 καθαρά * 14 μισθούς, εργοτάξιο), το να λες στον άλλον “ξεκίνα σε εμένα με 800” σε βάζει κατευθείαν σε μια άκρη, σαν μη ανταγωνιστική επιλογή — που δεν θα βρίσκεις προσωπικό. Η μόνιμη συζήτηση που άκουγα να λένε τα κεφάλια μας είναι ότι “οι νέοι δεν θέλουν να δουλέψουν” και άλλα τέτοια. Εν τω μεταξύ, ξέρω μηχανικό που δουλεύει delivery γιατί βγάζει για πλάκα 1500 καθαρά, και αν ζοριστεί με εξαήμερο, χτυπάει 2000 καθαρά. Και όπως λέει: “τι με νοιάζει να λέω πως είμαι μηχανικός;” — αυτό είναι η απόλυτη αποτυχία! Επίσης, πολύ χαίρομαι που έρχονται για δουλειά και τους λέμε “900 καθαρά, βάρδιες, που με νυχτερινά και Σάββατα θα σας βγουν 1100 καθαρά περίπου”, και απαντούν: “Μα εγώ δουλεύω 6ήμερο π.χ. σε μαγαζιά εστίασης και παίρνω 1200, γιατί να έρθω να κάνω σε εσάς βάρδιες;” — και φεύγουν... Το “έτσι είναι η πιάτσα” και “οι κανόνες της πιάτσας” και “όλοι ξεκινάμε από χαμηλά” και άλλα τέτοια, προσωπικά δεν μου λένε τίποτα. Επειδή εσείς δεχτήκατε να ξεκινήσετε έτσι, δεν είναι απαραίτητο ότι θα πρέπει και οι νέοι να το δεχτούν! Επίσης, τα 800 του πριν 5 χρόνια, με τον πληθωρισμό και την ακρίβεια, είναι τα 1100 του σήμερα — και όσο πιο πίσω πας, τόσο καλύτερα για το 800άρι σε αξία. Είδα και τον άλλον που ήρθε με 5 χρόνια προϋπηρεσίας στη βιομηχανία, και ήθελαν και αυτόν να τον ξεκινήσουν με 900 γιατί λέει “ναι μεν έχει εμπειρία, αλλά θα μάθει τη δουλειά που κάνουμε, που είναι διαφορετική από αυτή που έκανε...” (φυσικά και ο άλλος δεν δέχτηκε). Η πικρή αλήθεια είναι ότι έμαθαν όλοι να πληρώνουν ψίχουλα — και ακόμα χειρότερα, έμαθαν όλοι να μη διεκδικούν και να λένε “καλά είσαι...” Αν δεν μπορείς να έχεις υπάλληλο και να τον πληρώνεις με αξιοπρεπή μισθό, μην έχεις! Κάνε τη δουλειά σου μόνος σου! Και τον υπάλληλο με ψίχουλα θέλουμε, αλλά θέλουμε να έχουμε και σκάφη, leasing αυτοκίνητα για πάρτη μας αξίας 150.000 ευρώ, leasing για τη γυναίκα αμάξι 50.000 ευρώ, βίλα με πισίνα, να κόβουμε μερισματάκι εξαψήφιο στο όνομά μας που να φορολογείται 5% — αλλά να χτυπάμε την πλάτη του εργαζόμενου και να του λέμε “πρέπει να ζοριστούμε όλοι γιατί η εταιρεία μας θέλει να κάνει επέκταση” και άλλα τέτοια!
    1 point
  2. Καλά, ας αρχίσουμε πρώτα με το ότι έχει λάθη ... και μετά πάμε στις ευκολίες της εφαρμογής. Εγώ θα έλεγα στο υπουργείο "ώπα", με την απορρόφηση του Ελλάδα 2.0 με τις διάφορες πλατφόρμες χαμηλού επιπέδου ! Τουλάχιστον να τις ψάχνει μετά και κάποιος μηχανικός που έχει βγάλει άδεια στη ζωή του.
    1 point
  3. 1. Η απλή αναφορά ότι υπάρχει από το 1929, ΔΕΝ τεκμηριώνει την κατά παρέκκλιση αρτιότητα. Αυτή, θα πρέπει να αποδειχθεί είτε μέσω αλληλουχίας τίτλων, είτε με δικαστική απόφαση 2. Αν αποδειχθεί η ύπαρξη από το 1923 (χωρίς άλλες μεταβολές έκτοτε), εμπίπτεις στις παρεκκλίσεις. Αλλιώς, τίποτε
    1 point
  4. 1) Μπες εδώ: https://www.gov.gr/ipiresies/epikheirematike-drasterioteta/adeiodoteseis-kai-summorphose/psephiake-bebaiose-upeuthunes-deloses-elektrologou-egkatastate 2) Αφού βάλεις κωδικους TaxisNet κλπ κλπ επέλεξε "Νέα αίτηση ως Εγκαταστάτης Ηλεκτρολόγος" 3) Μόλις μπεις θα σου εμφανίσει ένα κουτάκι να επιλέξεις οικείο επαγγελματικό σωματείο 4) Άνοιξε τις επιλογές και δες εκεί τι σου βγάζει. 5) Τσέκαρε αυτά που ενδιαφέρεσαι και πριν γραφτείς τηλεφώνησέ τους, ρώτα τους για τη συνδρομή, ρώτα τους αν όντως υπογράφουν τις ΥΔΕ και σε πόσο χρόνο από τη στιγμή που τις καταθέτεις κ.τ.λ. Επίσης ψάξε στο ίντερνετ ή από γνωστούς μην είναι τίποτα σωματεία μούφα...
    1 point
  5. ανίχνευση υδρογόνου και σύστημα εξαγωγής του τοποθετείται σε δωμάτια συσσωρευτών που μπορεί να δημιουργηθεί εκρηκτική ατμόσφαιρα, σε ανοικτό χώρο είναι δυνατό να δημιουργηθεί;
    1 point
  6. Φίλε μου, έχεις μια μελέτη λάθος και προσπαθείς να βρεις τερτίπια, για να προχωρήσεις την εργολαβία. Θες να σου δικαιολογήσουμε εμείς πώς να χτίσεις λάθος ένα αντικείμενο αξίας μισού εκατομμυρίου, τουλάχιστον. Και δεν αντιλαμβάνεσαι ότι η μαλακία του γείτονα, ναι επηρεάζει και εσένα. Το τοπογραφικό και το διάγραμμα δόμησης που έχει εκδοθεί, συμφωνεί με την υφιστάμενη κατάσταση; Στην τελική, επιβλέπων εσύ είσαι, εάν θες βάλε 40 cm φελιζόλ και πες στον Ελεγκτή Δόμησης ότι είναι αντισεισμικός αρμός, εσύ σφραγίζεις και φέρεις την ευθύνη. Ή σκέψου από τώρα πώς θα εξηγήσεις στον πελάτη πώς ξόδεψε μισό εκατομμύριο ευρώ για να μην μπορεί να πάρει νερό και ρεύμα. Τρόποι να προχωρήσεις και να μην παγώσεις την εργολαβία υπάρχουν, αλλά εσύ φέρεις την ευθύνη.
    1 point
  7. Καλησπέρα σε όλους. Από την έρευνα που έκανα στο topic τελικά δεν μπόρεσα να βγάλω συμπέρασμα για τα στατικά. Καταλαβαίνω ότι χρειάζεται σίγουρα στατικά για την ίδια τη στέγη. Ωστόσο με το υφιστάμενο τι γίνεται. Απαιτείται στατική επάρκεια; Διότι αν ναι, αυτό κάνει μεγάλη διαφορά στο κόστος. Αν θέλει, τότε μιλάμε για πλήρη μελέτη Στατικής επάρκειας; Και με ποιο κανονισμό; Μπορεί κάποιος να απαντήσει ξεκάθαρα και με σιγουριά σε αυτό;
    1 point
  8. Καλησπέρα Δημοσιεύτηκε μία νέα εργασία με την επανεκτίμηση του υψομέτρου του Μύτικα. Εκτιμήθηκε στα : 2917.727 +- 0.08 μέτρα Ορίστε και το άρθρο: https://www.researchgate.net/publication/369998667_Revisiting_the_determination_of_Mount_Olympus_Height_Greece
    1 point
  9. Χρόνια πολλά. Αν και ξέρω πως η παρέα αυτή, των εκλεκτών συναδέλφων, τα τελευταία 2-3 χρόνια, δεν επισκέπτονται το φόρουμ, εγώ θα το πω, τους ΄το έχω πει φυσικά και direkt, πως θα το προτιμούσα το κείμενο αυτό να είναι στα Ελληνικά, (ίσως επειδή εγω....... δεν γνωρίζω Αγγλικά). "Φαίνεται" πάντως πως το αρθρο να είναι σπουδαίο. Με την ευκαιρία αυτή θέλω να το ξαναπώ: Όσοι έχετε πρόσβαση στο fb κάντε μία βόλτα στην σελίδα GrSuveyors. Εκτός από τα τρέχοντα θέματα υπάρχουν και πολλά χρήσιμα αρχεία που αφορούν τους τοπογράφους και όχι μόνο φυσικά.
    1 point
  10. Μπαμπινιώτης: Μονώροφη Διώροφη Τριώροφη Τετραώροφη Πενταώροφη Εξαώροφη Και κτήριο αντί για κτίριο.
    1 point
  11. το εργολαβικο, προβλεπει αναλυτικα την διαδικασια περι "εκπτωσης" του εργολαβου οπως επισης και τις συνεπειες/αποτελεσματα... Αυτο ακολουθειτε, κατα γραμμα υγ οσο για τον δικηγορο, αυτος θα ειναι επιλογη του οικοπεδουχου...
    1 point
  12. σχετικό είναι και το παρακάτω έγγραφο: Εγγρ-9863/18-3-04 (ΔΟΚΚ) Εγγρ-9863/04 Δόμηση εκτός σχεδίου, σε γήπεδα που τμήμα τους είναι δασικό Μετά την ανωτέρω σχετική, σας γνωρίζουμε ότι εφόσον έχει εκδοθεί πράξη τελεσιδικίας από το αρμόδιο Δασαρχείο και το δασικό τμήμα του γηπέδου σας έχει χαρακτηρισθεί ως ιδιωτική δασική έκταση, η αρτιότητα του γηπέδου σας δεν επηρεάζεται από τον χαρακτηρισμό αυτό, πλην όμως το δασικό τμήμα δεν μπορεί να ληφθεί υπόψη για τον υπολογισμό της εκμετάλλευσης (κάλυψη και δόμηση) εκτός εάν αφορά χρήσεις προβλεπόμενες από το Ν-998/79 . Αυτονόητο είναι ότι το αναγειρόμενο κτίσμα τοποθετείται στο μη δασικό τμήμα του γηπέδου και σε απόσταση 10,00 μέτρων από τα όρια του δάσους. ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΕΧΩΔΕ ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΚΚ τμημα Β
    1 point
  13. Φίλος σου δεν είμαι και δε θέλω να γίνω, Γενικά δε μου αρέσουν οι χαρακτηρισμοί ειδικα από ανθρώπους που σχολιάζουν με ψευδώνυμα. Απλά και πάλι δυστυχώς δεν απαντάς στην ερώτηση μου γράφοντας διάφορες κοτσάνες, Αν έχεις περαιτέρω θέμα έλα να τα πούμε από κοντά,στείλε μου προσωπικό μήνυμα.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.