Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. ChristinaK

    ChristinaK

    Core Members


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      1.043


  2. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      17.211


  3. Bill22

    Bill22

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      796


  4. VirusX2

    VirusX2

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      278


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 04/07/2021 σε όλες τις περιοχές

  1. Το ερώτημα αναφερόταν σε δύο ανεξάρτητα διαμερίσματα...τώρα έγινε "ένα που δεν σπάει"
    2 points
  2. Συνάδελφε νομίζω κατάλαβα το πρόβλημα. Ο προηγούμενος (αναρωτιέμαι και εγώ για το πως αν και έχουν δει τα μάτια μου παρόμοιες- καταστάσεις) χορήγησε βεβαίωση χωρίς να διαθέτει εγκεκριμένα σχέδια και χωρίς Ο.Α. Αν δεν υπήρχε δόλος μιλάμε για τιτανομέγιστη ασχετοσύνη και μια άκρως επικίνδυνη για τον ίδιο και τον εντολέα του, ενέργεια. Κάνε την έρευνά σου στην ΥΔΟΜ. Αν δεν βρεθεί Ο.Α και σχέδια, δεν μπορείς να προχωρήσεις σε έλεγχο. . Η πράξη σύστασης είναι εξίσου απαραίτητη στον έλεγχο καθώς και η προσαρτημένη σε αυτή κάτοψη για να ελεγχθεί και η τυχόν περίπτωση διαφορετικής διαμερισμάτωσης. Τα υπόλοιπα να τα λύσει ο προηγούμενος με τον πωλητή και να απευθυνθούν σε συμβολαιογράφο. Ίσως υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης ή διόρθωσης του συμβολαίου. Σε καμία περίπτωση τέτοιας απίστευτης κοτσάνας δεν πας να εμπλακείς αν δεν γυρίσει η κατάσταση πίσω, δηλαδή χρονικά πριν το μεταβιβαστικό συμβόλαιο του 2011.
    2 points
  3. 843 downloads

    Εγκύκλιος ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ 61939/2576/ 25.6.2021 περί εφαρμογής του άρθρου 116 Ν. 4495/17
    1 point
  4. προς το παρόν φαίνεται να μην ισχύει , όμως το ΥΠΕΝ σχεδιάζει να κάνει κάποιες αλλαγές στο ΝΟΚ και να συμπεριλάβει τα έρκερ στις σοφίτες
    1 point
  5. Σιγουρα θα πρεπει να δει την εγκατασταση καποιος γνωστης Φ/Β. Τα βηματα 1-2 που αναφερει το monitoring τα ακολουθησατε και ειναι ολα οκ?
    1 point
  6. Καλησπέρα, αναφορικά με το Ε9 υπάρχει ΠΟΛ που γράφει ότι σε περίπτωση προσθηκών λαμβάνεται ως έτος κατασκευής αυτό της τελευταίας προσθήκης. Ειδικότερα αν δεν υπάρχει και σύσταση μου φαίνεται πολύ δύσκολο να περαστεί σε διαφορετικές γραμμές ο κάθε χώρος. Αν μιλάμε για εντελώς αυτόνομα κτίρια τότε αλλάζει το πράμα.
    1 point
  7. Μπορεί να έκανες αλλαγή στην DC μεριά, αλλά βάσει περιγραφής που έστειλες, το πρόβλημα εντοπίζεται στην ΑC. Ο ηλεκτρολόγος που έκανε τις αλλαγές ήταν γνωστης των Φβ? Θέλω να πιστεύω ότι μετρησε τάσεις εξόδου. Όταν έγιναν οι αλλαγές ο inverter ήταν ηλεκτρικά απομονωμένος και από τις δύο πλευρές? Τα νέα πάνελ με τα παλιά έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά? Μήπως έβαλες bifacial;
    1 point
  8. Καταρχάς,δεν ισχύει αυτό,βεβαίως και μπορεί.Επίσης,αν το μόνο δημόσιο έγγραφο-αποδεικτικό στοιχείο που έχεις εσύ για την ρύθμιση είναι το Ε9,επιβάλλεται.
    1 point
  9. Η βεβαίωση ισχύει Αν είναι σωστή δεν το ξέρεις. Για να διαπιστωθεί η ορθότητα ή μη ζητάς να σου δώσουν ή να σου αναθέσουν να βρεις την οικοδομική άδεια και τα αναγκαία σχέδια και ελέγχεις αν η υφιστάμενη κατάσταση του ακινήτου έχει υπερβεί σδ σκ και όγκο Αν δεν υπάρχει υπέρβαση όλα είναι εύκολα. Αν υπάρχει υπέρβαση τότε ξεκίνησαν τα πανηγύρια... Ενημέρωσέ μας για το αποτέλεσμα
    1 point
  10. Η παρ.4 του άρθρου 29 έχει διάφορες περιπτώσεις. Ανάλογα με την περίπτωση και τα δικαιολογητικά. Μπορεί πχ. να χρειάζεται αποδεικτικό μη ύπαρξης προ του '55.
    1 point
  11. Όχι,κανένα πρόβλημα αρκεί αυτά που θα παραμείνουν να μην τον υπερβαίνουν (αντίστοιχα και για τα λοιπά επιτρεπόμενα μεγέθη).
    1 point
  12. Όταν λέτε "μηχανικός", ποιόν εννοείτε? Αν εννοείτε τον εγκαταστάτη, η δουλειά του είναι να κάνει σωστή εγκατάσταση, που περιλαμβάνει και την εγκατάσταση του εξωτερικού θερμοστάτη εκεί που πρέπει ώστε να μη τον βλέπει ο ήλιος. Επίσης δουλειά του είναι να ρυθμίσει την καμπύλη αντιστάθμισης.
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Νέα εγκύκλιος του ΥΠΕΝ για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων
      Με νέα Εγκύκλιό του ΥΠΕΝ/ΔΑΟΚΑ/42966/1311 19.04.2024 παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή του Κανονισμού Πυροπροστασίας Ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Η εγκύκλιος αναφέρει:

      Σε συνέχεια της (2) σχετικής Οδηγίας προς του δήμους της χώρας, με την οποία επισημάνθηκαν αφενός η έναρξη εφαρμογής του Κανονισμού πυροπροστασίας ακινήτων εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων (σχετ.1) και αφετέρου οι ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβούν οι δήμοι στο πλαίσιο των προβλέψεων του εν λόγω κανονισμού, και μετά από πληθώρα ερωτημάτων που υποβλήθηκαν επί της εφαρμογής του κανονισμού από δήμους και πολίτες ακινήτων που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής
      του, διευκρινίζονται τα εξής:

      Α. Γενικά:

      Ο κανονισμός αποσκοπεί στην αύξηση της ανθεκτικότητας και στην ενίσχυση του βαθμού πυρασφαλείας των ακινήτων που βρίσκονται εντός ή πλησίον δασικών εκτάσεων. Στόχος είναι η προστασία της ζωής και της υγείας του κοινού, του φυσικού περιβάλλοντος και των δασικών οικοσυστημάτων, καθώς και των ακινήτων με περιορισμό της συμβολής τους στην μετάδοση της φωτιάς. Σημαντικός παράλληλα στόχος του κανονισμού είναι η ενημέρωση, η ευαισθητοποίηση και η προετοιμασία του κοινού για την αντιμετώπιση κινδύνων από δασικές πυρκαγιές, οι οποίοι έχουν ενταθεί λόγω της κλιματικής αλλαγής.

      Β. Πεδίο εφαρμογής:

      Ο κανονισμός αφορά σε δομημένα ακίνητα που βρίσκονται μέσα σε δάση, δασικές εκτάσεις, περιαστικό πράσινο, κηρυγμένες δασωτέες, αναδασωτέες και χορτολιβαδικές εκτάσεις, καθώς και σε ακτίνα τριακοσίων (300) μέτρων από τα όρια των εκτάσεων αυτών. Αφορά επίσης κτίσματα εντός πάρκων και αλσών πόλεων και οικιστικών περιοχών.
      • 9 απαντήσεις
    • Εκδόθηκε η ΚΥΑ για το «Ανακαινίζω -Νοικιάζω» - Αναλυτικά οι όροι του προγράμματος
      Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την υποβολή των αιτήσεων από τους ενδιαφερόμενους στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ «Ανακαινίζω -Νοικιάζω».

      Το πρόγραμμα επιδοτεί την ανακαίνιση και επισκευή 12.500 κενών ακινήτων, η ιδιοκτησία των οποίων ανήκει σε ιδιώτες, ώστε να καθίστανται κατάλληλα για εκμίσθωση. Η επιδότηση ανέρχεται στο 40% των πραγματοποιηθεισών δαπανών, οι οποίες μπορούν να ανέρχονται μέχρι του ύψους των 10.000 ευρώ και περιλαμβάνουν τόσο τα απαιτούμενα υλικά όσο και τις εργασίες. Με την ένταξη στο πρόγραμμα προβλέπεται προκαταβολή έως 2.000 ευρώ.

      Το προς ανακαίνιση ακίνητο:

      δεν πρέπει να είναι μεγαλύτερο των 100 τ.μ. και θα πρέπει να βρίσκεται σε οικιστική περιοχή


      οι ιδιοκτήτες των ακινήτων θα πρέπει να έχουν ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ


      η κατοικία δεν πρέπει να έχει δηλωθεί ως πρώτη κατοικία ή ως μισθωμένη, αλλά να αναφέρεται ως κενή στο Ε2 των τριών τελευταίων ετών.




      Αρμόδιος φορέας για την υλοποίηση, διαχείριση και παρακολούθηση του Προγράμματος ορίζεται η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.).

      • 0 απαντήσεις
    • Παράταση της προθεσμίας για την προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για ΑμεΑ του ΝΟΚ ως 30.04.2024
      Αριθμ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/33888/542 (1)

      Τροποποίηση της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης «Παράταση των προθεσμιών των παρ. 4 και 10 του άρθρου 26 “Προσβασιμότητα χωρίς φραγμούς για τα άτομα με αναπηρία και τα εμποδιζόμενα άτομα” του ν. 4067/2012 “Νέος Οικοδομικός Κανονισμός”» (Β’ 7028)

      Άρθρο 1

      Τροποποίηση του άρθρου 1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  1 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η προθεσμία του δεύτερου εδαφίου της παρ. 4 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012. Για το ίδιο διάστημα παρατείνεται η αναστολή κυρώσεων για τα ανωτέρω αναφερόμενα κτίρια.».

      Άρθρο 2

      Τροποποίηση του άρθρου 2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 απόφασης

      Το άρθρο  2 της υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/139606/1662/30.12.2022 (Β’  7028) απόφασης, όπως είχε τροποποιηθεί με την υπό στοιχεία οικ. ΥΠΕΝ/ΔΕΣΕΔΠ/34068/570/29-3-2023 (Β’ 2018) απόφαση, τροποποιείται ως προς τον χρόνο λήξης της παράτασης και διαμορφώνεται ως εξής:

      «Παρατείνεται από τη λήξη της έως και την 30ή.04.2024 η καταληκτική προθεσμία αναστολής κυρώσεων του τέταρτου εδαφίου της περ. (α) της παρ. 10 του άρθρου 26 του ν. 4067/2012 και, αντιστοίχως, η προθεσμία ολοκλήρωσης των απαραίτητων διαμορφώσεων του πέμπτου εδαφίου της ίδιας περίπτωσης και η καταληκτική ημερομηνία αναστολής του έκτου εδαφίου, που αφορά στην υποχρέωση της παρ. 3 του άρθρου 59 του ν. 4495/2017 (Α’ 167).».

      Απόφαση Αριθμ. ΥΠΕΝ-ΔΕΣΕΔΠ-33888-542_2024.pdf
      • 1 απάντηση
    • Ανάρτηση δεκαεφτά (17) συχνών ερωτήσεων και απαντήσεων για το πρόγραμμα Εξοικονομώ Επιχειρώ
      1.  Θέματα Επιλεξιμότητας Αιτήσεων

      1.1.  Η Επιχείρηση μας δραστηριοποιείται σε διαφορετικούς τομείς και έχει δηλωμένους στην Εφορία τους αντίστοιχους κωδικούς αριθμούς δραστηριότητας (ΚΑΔ). Πρέπει όλοι οι ΚΑΔ να είναι επιλέξιμοι με βάσει το παράρτημα 5 του Οδηγού ούτως ώστε να μπορούμε να κάνουμε αίτηση στο Πρόγραμμα;

      Όχι δεν είναι απαραίτητο εφόσον η δραστηριότητα των επιλέξιμων ΚΑΔ πραγματοποιείται σε εγκαταστάσεις που είναι διακριτές από αυτές των μη επιλέξιμων και το επενδυτικό σχέδιο αφορά μόνο σε αυτές. Σε αυτήν την περίπτωση στο πληροφοριακό σύστημα δηλώνεται τουλάχιστον ένας επιλέξιμός ΚΑΔ.
      • 0 απαντήσεις
    • Μελέτη ΙΟΒΕ: Οι τάσεις, οι προκλήσεις και οι προοπτικές της ανάπτυξης των Κατασκευών στην Ελλάδα
      Η μελέτη που παρουσιάστηκε σε ειδική εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ταμείο Μηχανικών Εργοληπτών Δημοσίων Έργων - ΤΜΕΔΕ και το ΙΟΒΕ, καταγράφει τη μεγάλη ανάπτυξη που έχει σημειώσει ο κλάδος των κατασκευών, με αύξηση του αντικειμένου κατά 84% από το 2017 μέχρι σήμερα. Παράλληλα, υπογραμμίζει τις μεγάλες προσδοκίες για την περαιτέρω ανάπτυξη του κλάδου τα επόμενα χρόνια με ώθηση από τους υψηλούς εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους. Όπως εκτιμά το ΙΟΒΕ,τα έργα στο πλαίσιο του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και οι πόροι του ΕΣΠΑ 2021 – 2027 σε συνδυασμό με τις ιδιωτικές επενδύσεις (περιλαμβάνοντας τις επενδύσεις σε κατοικίες) θα κινητοποιήσουν κατά την περίοδο 2024 – 2026 συνολικά πόρους άνω των 52 δισ. ευρώ, συμπεριλαμβανόμενης και της τραπεζικής χρηματοδότησης.

      Έτσι οι επενδύσεις σε Κατασκευές –κυρίως στις υποδομές– εκτιμάται ότι θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026.
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.