Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Σήμερα
  2. @iromich Από τα online στοιχεία φαίνεται ότι το ακίνητο ενδιαφέροντος είναι σε σχέδιο πόλεως μετά το 1983. Επομένως μιλάμε για πράξη εφαρμογής (κατά πάσα πιθανότητα). Δεν ενδιαφέρει κανένα αν ένας δρόμος υφίσταται ή όχι στην πραγματικότητα ή τι περιγράφουν τα συμβόλαια. Ενδιαφέρει εάν ένας εγκεκριμένος δρόμος υφίσταται ή όχι στην πραγματικότητα. Η ρομοτομία στις πράξεις εφαρμογής καθορίζεται απο το μελετητή της πράξης, που είναι κάποιος ανάδοχος μελετητής με μελετητικό πτυχίο συνήθως, και δίνει προσφορά σε διαγωνισμό μελέτης με διαφάνεια κλπ (whatever) και παίρνει τη μελέτη, και ξεκινάει να τραβάει γραμμές βάσει των προδιαγραφών της προκύρηξης. Αν εσύ για να ελέγξεις μια αγοραπωλησία βρήκες λαγό, τότε συγχαρητήρια, και εύχομαι να πληρωθείς τη συμβουλευτική που θα παρέχεις. Όσο για την εθνικότητα του πελάτη και το χάσμα κουλτούρας, μια λύση είναι να επιβάλλεις διερμηνέα στην επικοινωνία, ή να ρίξεις το μπαλάκι στο δικηγόρο του. Οι πολεοδομίες έχουν γεμίσει γιωτάδες και εννιαμηνίτες, που συνήθως είναι εντελώς ακατάρτιστοι και ανεκπαίδευτοι, και συνηθίζουν να ξεστομίζουν buzzwords γιατί κάπου τα άκουσαν/διάβασαν και θεωρούν ότι έχουν κύρος αν τα αναμεταδώσουν όταν τους ρωτάνε οι αδαείς. Με τον Καλλικράτη τελείωσαν και οι πραγματικοί old timers-boomers που κάποτε ήξεραν να δώσουν λύσεις, και τώρα όλα τα πετάμε με ευχές στις πλάτες των ιδιωτών μηχανικών να τα βεβαιώσουν, ή να δώσουν μαλακίες βεβαιώσεις προκειμένου να γίνουν οι συναλλαγές. Επομένως η καλύτερη συμβουλή που μπορείς να πάρεις είναι να ζητήσεις όοοοοοολα τα εγκεκριμένα σχέδια της άδειας και αφού τα συγκεντρώσεις, να πεις σε όλους να περιμένουν και να ζητήσεις τη γνώμη κάποιου που γνωρίζει να σε κατατοπίσει. 147d296cd8d544ae8b674109f8f8292b.pdf
  3. Ένα ενδιαφέρον άρθρο από τον Οικονομικό Ταχυδρόμο. https://www.ot.gr/2024/05/31/oikonomia/akinita/kanonismos-pyroprostasias-ekriksi-sto-mayro-xrima-kai-to-kostos-gia-ta-metra-sta-akinita/ Παραθέτω. απόσπασμα Όχι Συνηγόρου στη μετάθεση ευθυνών του κράτους στους πολίτες Την ίδια ώρα χρόνιες παθογένειες της ελληνικής διοίκησης αφήνουν κενά στην πυροπροστασία. Ο Συνήγορος του Πολίτη επισημαίνει ότι το κράτος μέχρι σήμερα επιτρέπει την εκτός σχεδίου δόμηση, χωρίς να έχει προηγηθεί συγκεκριμένος χωροταξικός σχεδιασμός, χωρίς να έχει επιλύσει τα ζητήματα των κοινόχρηστων οδών σε συνάρτηση με την οικοδομησιμότητα των γηπέδων κλπ., ενώ, έχει κρίνει ως ανεκτά και τα μορφώματα οικισμών εντός δασών και δασικών εκτάσεων, με τις αντίστοιχες διατάξεις για τις οικιστικές πυκνώσεις. «Πολλώ δε μάλλον παραμένουν ακίνητα εντός δασικών και αναδασωτέων εκτάσεων τα οποία, εάν και έχουν κριθεί ως τελεσιδίκως αυθαίρετα, δεν κατεδαφίζονται», αναφέρει, μεταξύ άλλων, ο Συνήγορος επισημαίνοντας επίσης καθυστερήσεις στην υλοποίηση έργων αντιπυρικής προστασίας εντός δασών και δασικών εκτάσεων. Η διοίκηση και οι σχετικοί φορείς είναι υπεύθυνοι για τη λήψη μέτρων κατά των πυρκαγιών με τις ενδεδειγμένες προληπτικές ενέργειες (διάνοιξη αντιπυρικών οδών, υπογειοποίηση καλωδίων ηλεκτρισμού, καθαρισμό εκτάσεων παρακείμενων στο οδικό δίκτυο κτλ), όπως επίσης και για την πυρόσβεση. «Από τα ανωτέρω συνάγεται ότι το κράτος δεν είναι συνταγματικά αποδεκτό (άρθρα 24 και 17 του Συντάγματος) να μετακυλύει, σε μεγάλο βαθμό, τις ευθύνες της προστασίας της περιουσίας και του περιβάλλοντος από τις πυρκαγιές στους ιδιώτες, με υπέρμετρα, μάλιστα, επαχθείς οικονομικά όρους για αυτούς», λέει χαρακτηριστικά ο Συνήγορος του Πολίτη.
  4. Σωστά Δημήτρη. Πρέπει να ρυθμιστεί και η αλλαγή χρήσης . Πιθανώς η αποθήκη να είχε μετρήσει και στη δόμηση, οπότε με μια λοιπή παράβαση θα καλυφθεί το θέμα.
  5. Σοβαρά; Και που το ξέρεις εσύ ότι δεν ισχύουν; Για πες μου λοιπόν αν κάποιος εμποδίζει την ελεύθερη στάθμευση στο οδόστρωμα (ενώ δεν απαγορεύεται από πινακίδες) δεν κάνει παρακώλυση συγκοινωνίας (και η στάθμευση του οχήματος στην συγκοινωνία υπάγεται); Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να εμποδίζει τη στάθμευση. Έχω εξηγήσει ποιος είναι ο νόμιμος τρόπος να υπάρξει είσοδος-έξοδος από νόμιμη θέση στάθμευσης με νόμιμη τοποθέτηση πινακίδων. Το ταμπελάκι που πολλοί βάζουν μπροστά ότι απαγορεύεται η στάθμευση, δεν έχει κανένα απολύτως αντίκρισμα αν δεν έχει ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία για λήψη άδειας.
  6. Μια ειναι η δηλωση, του ιδιου ιδιοκτητη, για την καθαιρεση. Ερωτηση: Μετα την καθαιρεση της μεσοτοιχιας, και την συνενωση κατοικιας με αποθηκη, δεν εχεις αλλαγη χρησης της αποθηκης σε κυριο χωρο κατοικιας;
  7. Αν, στην άδεια, δεν αναφέρεται η ΖΟΕ, θα μπορούσε κάποιος να πει ότι πρόκειται για παραπλάνηση της Υπηρεσίας (=ψευδές διάγραμμα=ανακλητέα άδεια). Βέβαια, η Υπηρεσία όφειλε να γνωρίζει το καθεστώς, αλλά...
  8. οκ, Δημοκρατία έχουμε..... όταν σου ξαναπούν να πάρεις το αμάξι σου τους ενημερώνεις να καλέσουν την Τροχαία και ας σου βάλει πρόστιμο για παράνομο παρκάρισμα. Το μόνο που πρέπει να σε ανησυχεί είναι ενδεχόμενοι βανδαλισμοί στο αυτοκίνητο σου. Για αυτό ίσως ένα τσεκάρισμα δικό σου με δικηγόρο να κατατεθεί κάποια σημείωση προς την αστυνομία για αποτροπή κακών διαθέσεων. Εδιτ ΥΓ φυσικά όταν και αν μπορείς να παρκάρεις λίγο πιο πέρα και να μη επηρεάζεις την πόρτα τους, φρόντισες και για λόγους και καλής γειτονίας να το κάνεις.
  9. Καλησπέρα συνάδελφοι, καλούμαι να τακτοποιήσω την λειτουργική συνένωση δυο οριζόντιων ιδιοκτησιών (διαμέρισμα και αποθήκη) του ίδιου ιδιοκτήτη και ενώ πάντα είχα στο μυαλό μου οτι αυτό διαφορετική διαμερισμάτωση, διαβάζοντας στο φορουμ αναθεώρησα και θα δηλώσω μια λοιπή παράβαση. Η απορία μου είναι αν πρέπει να κάνω δύο δηλώσεις ή μια καθώς δεν υπάρχει άλλη αυθαιρεσία. Ευχαριστω!
  10. Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας το πρόβλημα μου είναι ότι παρκάρουμε μπροστά από τις φτιαχτες παράνομες αποθήκες η και νόμιμες δεν ξέρω κ μας χτυπάνε τα κουδούνια να πάρουμε ταμαξια ότι ενοχλούν και απορώ αν έχουν το δικαίωμα να το κάνουν αυτό; Έχουν χαρτιά που να μου απαγορεύει να παρκάρω μπροστά ; Εγώ δεν βλέπω κάποιο πάρκιν εκτός από κάτι ταμπελιτσες λούζουν βάλει αυτοί με το έτσι θέλω . Οπότε ρωτάω που πρέπει να απευθυνθώ;Θεωρώ ότι όλο αυτό με το ακίνητο είναι παράνομο αποκλείεται ο ιδιοκτήτης να τοχει νοικιάσει νόμιμα αλλά αν δεν με οχλουσαν δεν θα με πείραζε αυτο , εννοείται ότι δεν παρκάρω πάνω στο πεζοδρόμιο .και πάλι σας ευχαριστώ
  11. Σύμφωνα με το Άρθρο 48 του ΚΟΚ: "Η προσωρινή ή διαρκής κατάληψη τμήματος του οδοστρώματος με εγκαταστάσεις ή εμπόδια απαγορεύεται, ιδιαίτερα αν με αυτά παρεμποδίζεται η κυκλοφορία, η επιτρεπόμενη στάση ή στάθμευση οχημάτων ή περιορίζεται η ορατότητα αυτών που χρησιμοποιούν τις οδούς. Η κατάληψη επιφάνειας πεζόδρομου για οποιαδήποτε άλλη χρήση εκτός γι’ αυτήν που έχει κατασκευαστεί, απαγορεύεται, εφόσον παρεμποδίζεται η κυκλοφορία των πεζών, ως και η είσοδος – έξοδος οχημάτων άμεσης ανάγκης ή εξυπηρέτησης των παροδίων. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο 400 ευρώ."
  12. Αποσπασμα απο το τοπογραφικό της αδειας. Το οικόπεδο εκτεινεται έως το κρασπεδόρειθρο. Υπήρχαν τρια γειτονικα κτιρια : Το όμορο αριστερά , στο κέντρο το ισόγειο "δικό μου" με την διπλή γραμμοσκίαση και το δεξια ισόγειο όμορο. Η άδεια ήταν προσθήκη καθ ύψος και επέκταση δεξιά και άνω του κτιρίου στο κέντρο. Με τα πράσινα βελάκια έχω σημειώσει την "οικοδομική γραμμή" όπως ορίσθηκε στην άδεια. ΣΗΜΕΡΑ : Τα κόκκινα νούμερα είναι οι αποστάσεις του κτιρίου από τον δρόμο όπως το μετράω σήμερα. Το κτίριο μου ως προς το αριστερά προϋπάρχον όμορο είναι σε σωστή θέση. Το δεξιά προϋπάρχον όμορο κτίριο το οποίο ίσως οριζει μαζί με το προϋπάρχον δικο μου την ΟΓ είναι στην πραγματικότητα 1,2μ σε εσοχή σε σχέση με το πως φαινεται στην άδεια. Οπότε Αν θεωρήσω ότι η οικ. γραμμή είναι η Α'Β' εχω μικροδιαφορες εκατοστων. Αν θεωρήσω ότι η οικ. γραμμή έρχεται από το Α' σε ευθεία με το κτίριο δεξια εχω διαφορά 1,20μ
  13. Αυτά που αναφέρετε σχετικά με την παρακώλυση κυκλοφορίας, δεν ισχύουν... Ως εκ τούτου δεν υφίσταται και η συμβουλή που δίνετε στην αρχή της ανάρτησής σας...
  14. Για τις περιπτωσεις "ανταλλαγης" εχουμε την εξης γνωμοδοτηση https://www.notarius.gr/uploads/files/1266.pdf
  15. Την ίδια άποψη έχω κι εγώ, αλλά έλεγα μήπως υπάρχει κάτι που μου διαφεύγει.
  16. Θεωρώ ότι κακώς εκδόθηκε η άδεια, μιας και η δημιουργία του γηπέδου έγινε κατά τη διάρκεια ισχύος της ΖΟΕ. Και, ναι μεν αναφέρεται ελάχιστο όριο κατάτμησης, αλλά περιλαμβάνει (γενικά) τη δημιουργία κάθε νέου γηπέδου
  17. Καλημέρα και καλό μήνα συνάδελφοι. Η ερώτηση είναι περισσότερο "φιλολογικού" ενδιαφέροντος, για μια περίπτωση που έπεσε στην αντίληψή μου πρόσφατα. Εν συντομία, αγρός διανομής με πρόσοψη σε δευτερεύων, εθνικό οδικό δίκτυο κατατμείται τη δεκαετία του '60 σε τμήματα των 2.000 τ.μ. περίπου. Το 1987 η περιοχή εντάσσεται σε ΖΟΕ με κατώτατο όριο κατάτμησης τα 10.000 τ.μ. Περί το 2000 αγοράζονται δύο όμορα τμήματα με ξεχωριστά συμβόλαια, τα ένα από μία ΑΕ και το άλλο από συγγενείς του ιδιοκτήτη της ΑΕ, ως μη άρτια μη οικοδομήσιμα. Το 2009 γίνεται ανταλλαγή ιδανικών μεριδίων μεταξύ των ιδιοκτητών και γίνεται συμβολαιογραφική συνένωση με αποτέλεσμα το τελικό γήπεδο να έχει επιφάνεια περί των 4.100 τ.μ. και πρόσωπο 45,05 μ στην Ε.Ο., ενώ στη συνέχεια εκδίδεται οικοδομική άδεια. Θα ήθελα τη γνώμη σας, αν ορθώς εκδόθηκε η άδεια.
  18. Καλημέρα. Θα ήθελα ΤΖ για Βλαχάβα 2 Κερατσίνι Χ: 466176 Υ: 4202417 Ευχαριστώ πολύ!
  19. Εφόσον η ανακαίνιση γίνει σε εμφανή σημεία, δε νομίζω ότι έχει ιδιαίτερη σημασία αν θα την κάνεις νόμιμα και φανερά, ή παράνομα κι αφανώς. Κι εφόσον, σε έλεγχο, αποδειχθεί ότι είχες κάνει ανακαίνιση στο ακίνητο και δεν προχώρησες σε παράλληλη αναπροσαρμογή της Τεχνικής Έκθεσης Πυροπροστασίας, θα είσαι διπλά εκτεθειμένος. Υπενθυμίζω ότι υποχρέωση τροποποίησης της Τεχνικής Έκθεσης υπάρχει για κάθε ακίνητο στο οποίο μεταβάλλονται στοιχεία που αλλάζουν τις απαιτήσεις της πυροπροστασίας.
  20. Υποθέτω ότι ο κανονισμός πυροπροστασίας ενδιαφέρεται για χώρους που δεν υφίστανται συστηματική συντήρηση ή δεν έχουν δομική δραστηριότητα. Τέτοιοι χώροι είναι οι συστηματικές φυτεύσεις/καλλιέργειες, και οι χώροι που έχουν διαμορφωθεί. Σε αυτούς τους χώρους θεωρείται ότι εφαρμόζεται ούτως ή άλλως η συντήρηση σε αντίθεση προς τους υπόλοιπους που θεωρούνται "παρατημένοι". Αυτή είναι η δική μου εκτίμηση στο ερώτημά σου.
  21. Την ποσότητα μικροπλαστικών που καταπίνουν ή εισπνέουν άθελά τους οι κάτοικοι 109 χωρών χαρτογραφεί νέα έρευνα, με τα μεγαλύτερα προβλήματα να παρατηρούνται σε κράτη της Νοτιοανατολικής Ασίας, αλλά και του Ηνωμένου Βασιλείου. Σύμφωνα με μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Environmental Science & Technology», περισσότερο οι άνθρωποι που διαμένουν στην Ινδονησία, τη Μαλαισία και τις Φιλιππίνες, καταπίνουν τη μεγαλύτερη ποσότητα μικροπλαστικών. Οι ερευνητές έλαβαν υπόψη τις διατροφικές συνήθειες των κατοίκων κάθε χώρας καθώς και τις τεχνολογίες επεξεργασίας τροφίμων και τα ηλικιακά δημογραφικά στοιχεία. Στη συνέχεια, συγκέντρωσαν δεδομένα σχετικά με τις συγκεντρώσεις μικροπλαστικών σε υποκατηγορίες σημαντικών ομάδων τροφίμων, όπως φρούτα, λαχανικά, πρωτεΐνες, δημητριακά, γαλακτοκομικά, ποτά, σάκχαρα, αλάτι και μπαχαρικά. Τα μικροπλαστικά (MPs) και τα νανοπλαστικά (NPs) αποτελούν σοβαρή περιβαλλοντική ανησυχία, καθώς έχουν ανιχνευθεί σε θαλάσσια οικοσυστήματα, σε τρόφιμα και σε πόσιμο νερό. Αυτά τα πλαστικά σωματίδια, πολύ μικρότερα από έναν κόκκο άμμου, περνούν στη διατροφή μας και από εκεί στον οργανισμό μας. Το γεγονός ότι τα μικροπλαστικά βρίσκονται πλέον παντού, εγείρει ανησυχίες για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν στην υγεία μας. Πρωτιά για Κίνα και Βρετανία Τώρα, ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Κορνέλ στις ΗΠΑ αποφάσισαν να χαρτογραφήσουν την ποσότητα μικροπλαστικών που καταπίνουν ή εισπνέουν άθελά τους οι άνθρωποι σε 109 χώρες. Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης τους, οι κάτοικοι χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας, όπως η Ινδονησία, η Μαλαισία και οι Φιλιππίνες, καταπίνουν τη μεγαλύτερη ποσότητα μικροπλαστικών. Οι κάτοικοι της Κίνας, της Μογγολίας και του Ηνωμένου Βασιλείου εισπνέουν τα περισσότερα μικροπλαστικά. «Η πρόσληψη μικροπλαστικών σε επίπεδο χώρας αποτελεί κρίσιμο δείκτη της πλαστικής ρύπανσης και των κινδύνων για τη δημόσια υγεία» δήλωσε ο συν-συγγραφέας της μελέτης Φένγκι Γου, καθηγητής Μηχανικών Ενεργειακών Συστημάτων στο Πανεπιστήμιο Κορνέλ. Οι κάτοικοι του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ιρλανδίας εισπνέουν περίπου 791.000 μικροπλαστικά σωματίδια την ημέρα, σύμφωνα με τη μελέτη. Στην Κίνα και τη Μογγολία, ωστόσο, το επίπεδο είναι πολύ υψηλότερο- 2,8 εκατομμύρια σωματίδια την ημέρα. Οι κάτοικοι των ΗΠΑ εισπνέουν περίπου 300.000 σωματίδια την ημέρα, ενώ οι κάτοικοι της Μεσογείου και των γειτονικών περιοχών εισπνέουν λιγότερα. Για παράδειγμα, οι κάτοικοι της Ισπανίας, της Πορτογαλίας και της Ουγγαρίας εισπνέουν από 60.000 έως 240.000 σωματίδια το μήνα. Η μελέτη εξέτασε επίσης την ποσότητα μικροπλαστικών που καταπίνουν οι άνθρωποι μέσω της διατροφής τους σε κάθε χώρα. Συνολικά, η μελέτη διαπίστωσε ότι οι Μαλαισιανοί καταναλώνουν περίπου 15 γραμμάρια μικροπλαστικών ανά μήνα –περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα– με την πλειονότητα των πλαστικών σωματιδίων να προέρχεται από υδάτινες πηγές, όπως τα θαλασσινά. Το πρόβλημα των αναπτυσσόμενων χωρών «Η εκβιομηχάνιση στις αναπτυσσόμενες οικονομίες, ιδίως στην Ανατολική και Νότια Ασία, έχει οδηγήσει σε αυξημένη κατανάλωση πλαστικών υλικών, παραγωγή αποβλήτων και πρόσληψη μικροπλαστικών από τον άνθρωπο. Αντίθετα, οι βιομηχανικές χώρες βιώνουν μια αντίστροφη τάση, η οποία υποστηρίζεται από μεγαλύτερους οικονομικούς πόρους για τη μείωση και την απομάκρυνση των πλαστικών απορριμμάτων» έγραψαν οι ερευνητές στη μελέτη τους. Η ομάδα σημειώνει πως η μελέτη θα μπορούσε να συμβάλλει στην ανάπτυξη στρατηγικών μείωσης της πρόσληψης μικροπλαστικών. Ωστόσο, επισημαίνει πως τέτοιες προσπάθειες απαιτούν διεθνή συνεργασία και τεχνολογική υποστήριξη για την προώθηση στρατηγικών μείωσης των αποβλήτων. Σύμφωνα με τη μελέτη, μια μείωση κατά 90% των θαλάσσιων πλαστικών απορριμμάτων θα μπορούσε να οδηγήσει σε σημαντική μείωση της έκθεσης σε μικροπλαστικά, ενδεχομένως έως και 51% στις ανεπτυγμένες χώρες και 49% στις χώρες με ταχεία εκβιομηχάνιση. Η μελέτη δημοσιεύθηκε με αφορμή τη συνεδρίαση της διεθνούς επιτροπής για τη διαπραγμάτευση της Παγκόσμιας Συνθήκης του ΟΗΕ για την πλαστική ρύπανση, μιας νομικά δεσμευτικής συμφωνίας που θα θέσει παγκόσμιους κανόνες για την παραγωγή και τη διάθεση πλαστικών. Η συμφωνία αναμένεται να οριστικοποιηθεί αργότερα φέτος, με έμφαση στη διεθνή συνεργασία για τη μείωση των μικροπλαστικών στο θαλάσσιο περιβάλλον. «Ο καθαρισμός του παγκόσμιου συστήματος επιφανειακών υδάτων είναι ένας μαραθώνιος που επηρεάζεται από τις τοπικές βιομηχανικές και κοινωνικοοικονομικές ρυθμίσεις», δήλωσαν οι ερευνητές. «Ωστόσο, ο παγκόσμιος χάρτης μας που εντοπίζει τα υδάτινα hotspots μικροπλαστικού μπορεί να βοηθήσει και η μελέτη μας υπογραμμίζει ότι η αντιμετώπιση της πρόσληψης μικροπλαστικών απαιτεί μια πολύπλευρη προσέγγιση, που περιλαμβάνει βιώσιμες λύσεις συσκευασίας, επιβολή αυστηρών κανονισμών διαχείρισης αποβλήτων και προώθηση τεχνολογιών επεξεργασίας νερού» κατέληξαν οι ερευνητές.
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.