Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Όπως το βλέπεις, βόρεια κολλάω το κτίριο στο όριο με το διπλανό οικόπεδο, αλλά έχουν υψομετρική διαφορά τα όρια της πλευράς "(Α)-(2)" και αναγκαστικά θα προεξέχει το υπόγειο, εκτός και αν τα πάω όλα πολύ βαθειά πια. Γύρω από τους υπέργειεους κτιριακούς όγκους, είναι επέκταση του υπογείου 0,60m πιο κάτω και έχει μπαζωμένες βεράντες, φυτεύσεις και διαδρόμους. Το γκρι που βλέπεις γύρω από την πισίνα, είναι πλακόστρωση 0,05m πάνω από την πλάκα του χαμηλού τμήματος του υπογείου. Η επέκταση του υπογείου φτάνει μέχρι την ρυμοτομική γραμμή και από τις δύο οδούς. Νότια, περίπου εκεί που βλέπεις το BBQ, λόγω κατωφέρειας του δρόμου, θα μου προεξέχει η επέκταση του υπογείου περίπου 0,70m πιο πάνω από το δρόμο, αλλά θα είναι στην θέση της περιτοίχισης που κολλάει στην ρυμοτομική γραμμή. Γενικά, βλέπεις κάποιο πρόβλημα με χαρακτηρισμό του υπογείου; Θα πρέπει να μετρήσω τίποτα από το υπόγειο στον όγκο, όπως το βλέπεις; Παρεμπιπτόντως, εκεί που βλέπεις την ανοιχτή θέση στάθμευσης "Ρ09", έχω πρασιά 3,0m σ το δικό μου, 4,5m δρόμο και πρασιά 3,0m απέναντι. Δηλαδή, από Ο.Γ. σε Ο.Γ. είμαι στα 10,50 m (>7,50m). Είμαι καλυμμένος να βάλω εκεί την θέση στάθμευσης, σε ότι αφορά το πλάτος του δρόμου, ή θα πρέπει να είναι πίσω από αυτήν την απόσταση; Σε ευχαριστώ πολύ. test.pdf
  3. Όντως είναι τσιμεντόλιθοι καλυμμένοι με μπετόν. Δεν ξέρω αν είναι μία ή πολλές σειρές. Αν έρθετε στο χωριό θα δείτε πολύ χειρότερους τοίχους (μόνο τσιμεντόλιθοι χωρίς μπετόν) που στέκουν ακόμα εδώ και δεκαετίες.. Χτίστηκε πριν 27 χρόνια και σκέφτομαι τρόπους να τον διατηρήσω όσο καλύτερα γίνεται. Θα ανοίξω τρύπες απορροής εκεί που μαζεύεται το νερό (με γεωύφασμα) και θα περάσω τον τοίχο απ' έξω με κάποιο βερνίκι για να τον προστατέψω από τη βροχή.
  4. Δεκαπέντε νέες θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης προσφέρει στην Ελλάδα η Tesla. Οι ζητούμενες ειδικότητες είναι οι εξής: Sr EHS Specialist, Construction - Energy Infrastructure (με επανεγκατάσταση σε Ην. Βασίλειο ή Γαλλία) Environmental, Health, Safety & Security ・ Πλήρης απασχόληση, Μαρούσι Software Engineer, Optimus Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Thermal Motor Design Engineer – Optimus Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Powertrain Modeling Engineer, Optimus AI & Robotics ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Senior Magnetics Engineer - Athens, Greece Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Electrical Engineer – Electric Motor Design and Powertrain Optimization Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Senior Mechanical Design Engineer, Motor Design Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Associate Testing Engineer, Dynamometer Testing & Modeling validation Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Λεοντάριο Software Engineering Internship Engineering & Information Technology ・ Ασκούμενος/μαθητευόμενος, Αθήνα Senior Motor Design Engineer, Optimus AI & Robotics ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Μηχανικός αυτοκινήτων / Service Technician Vehicle Service ・ Πλήρης απασχόληση, Άγιος Ιωάννης Ρέντης Robotics Simulation Engineer, Hardware-Accelerated Engines AI & Robotics ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Senior Machine Learning Engineer, Powertrain Design and Optimal Selection Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Electrical / Mechanical Engineer - Drive Unit Optimisation Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Associate Electrical / Mechanical Engineer - Drive Unit Optimisation Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Automotive Mechanics - Επανεγκατάσταση στην Ολλανδία Vehicle Service ・ Πλήρης απασχόληση, Άγιος Ιωάννης Ρέντης Δείτε αναλυτικά τις θέσεις εδώ: https://www.tesla.com/el_GR/careers/search/
  5. Δεκαπέντε νέες θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης προσφέρει στην Ελλάδα η Tesla. Οι ζητούμενες ειδικότητες είναι οι εξής: Sr EHS Specialist, Construction - Energy Infrastructure (με επανεγκατάσταση σε Ην. Βασίλειο ή Γαλλία) Environmental, Health, Safety & Security ・ Πλήρης απασχόληση, Μαρούσι Software Engineer, Optimus Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Thermal Motor Design Engineer – Optimus Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Powertrain Modeling Engineer, Optimus AI & Robotics ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Senior Magnetics Engineer - Athens, Greece Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Electrical Engineer – Electric Motor Design and Powertrain Optimization Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Senior Mechanical Design Engineer, Motor Design Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Associate Testing Engineer, Dynamometer Testing & Modeling validation Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Λεοντάριο Software Engineering Internship Engineering & Information Technology ・ Ασκούμενος/μαθητευόμενος, Αθήνα Senior Motor Design Engineer, Optimus AI & Robotics ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Μηχανικός αυτοκινήτων / Service Technician Vehicle Service ・ Πλήρης απασχόληση, Άγιος Ιωάννης Ρέντης Robotics Simulation Engineer, Hardware-Accelerated Engines AI & Robotics ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Senior Machine Learning Engineer, Powertrain Design and Optimal Selection Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Electrical / Mechanical Engineer - Drive Unit Optimisation Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Associate Electrical / Mechanical Engineer - Drive Unit Optimisation Engineering & Information Technology ・ Πλήρης απασχόληση, Αθήνα Automotive Mechanics - Επανεγκατάσταση στην Ολλανδία Vehicle Service ・ Πλήρης απασχόληση, Άγιος Ιωάννης Ρέντης Δείτε αναλυτικά τις θέσεις εδώ: https://www.tesla.com/el_GR/careers/search/ View full είδηση
  6. Σήμερα
  7. ο τοίχος αριστερά (φαίνεται να) είναι με τσιμεντόλιθους!!! απορώ πώς δεν έχει πέσει ακόμη...
  8. αν ανέβαζες ένα κατατοπιστικό σκαρίφημα, θα μας βοηθούσες πολύ
  9. Για την ίδια περίπτωση, όταν η επέκταση του υπογείου, η οποία είναι χαμηλότερη από την στάθμη του Ισογείου και από πάνω θα έχει φυτεύσεις, διαδρόμους και γενικές διαμορφώσεις ακαλύπτου και φτάνει μέχρι την ρυμοτομική γραμμή όπου θα υπάρχει περιτοίχιση, αν σε κάποιο τμήμα, σε επαφή με τον ένα κατηφορικό δρόμο (γωνιακό οικόπεδο), προεξέχει πχ. μέχρι 0,70m, αλλά είναι εκεί όπου θα κατασκευαστεί περιτοίχιση ακαλύπτου και μέσα έχει τις διαμορφώσεις, θα πρέπει να το μετρήσω στον όγκο; Επίσης, μέρος της επέκτασης του υπογείου, η οποία θα είναι πιο κάτω από το Ισόγειο και θα έχει φυτεύσεις και μπαζωμένες βεράντες γύρω από τους κτιριακούς όγκους που προεξέχουν, μπορεί μερικώς να γίνει πλακόστρωτο δάπεδο (χωρίς χώμα) στο πάνω τμήμα της χαμηλής πλάκας (οροφή επέκτασης υπογείου); Θα έχω θέμα με τον χαρακτηρισμό του υπογείου ή θα πρέπει να το μετρήσω στον όγκο; Τα κτίρια που προεξεχουν, έχουν γύρω γύρω μπαζωμένες βεράντες και φυτεύσεις, πέρα από τη μία πλευρά που κολλάνε στο οικόπεδο (σε επαφή με άλλο επικλινές οικόπεδο) και δεν έχω τρόπο να μπαζώσω το υπόγειο από εκεί και είναι και το μικρό τμήμα αυτό της επέκτασης υπογείου σε επαφή με την ρυμοτομική, το οποίο στο τέλος του μήκους θα προεξέχει λίγο στην επαφή με το δρόμο, εκεί που θα γίνει η μάντρα από πάνω...
  10. Μπορεί στο τελικό του ύψος να μπει Πέργκολα με πτυσσόμενα στοιχεία για να μη μαζεύει νερά όταν βρέχει;
  11. Χθες
  12. Με όλα όσα έχουν συμβεί βάσει των 2 τελευταίων αποφάσεων του ΣτΕ (η τελευταία αφορούσε ακύρωση άδειας ξενοδοχείου στη Χαλκιδική) μην είσαι και τόσο σίγουρος. Η ΥΔΟΜ το δέχεται προφορικά αλλά ακόμη και έτσι να γίνει, ο δρόμος έχει λάβει ΦΕΚ χαρακτηρισμού και αν ναι, από ποιο διοικητικό όργανο; Δες ξανά την 176/23 ΣτΕ (αν δεν το έχεις ήδη κάνει).
  13. Η ΥΔΟΜ τον δέχεται ως Δημοτικό δρόμο επειδή αποτυπώνεται σε αεροφωτογραφίες και η έγγραφη ''απάντηση'' θα είναι με βεβαίωση όρων δόμησης, αφού ξεκαθαρίσουμε τα υπόλοιπα περί natura κλπ
  14. Καλησπέρα. Ναι, αυτή για την οποία εκδόθηκε η Άδεια. Ούτως ή άλλως και λάθος να γράψετε στην Αίτηση για Ε.Δ., θα το διορθώσει η ΥΔΟΜ το ΤΕΔΚ.
  15. Καλησπέρα συνάδελφοι, θέλω να βγάλω ΗΤΚ για διώροφη οικοδομή με άδειες του '83 και του '91 με σύσταση οριζοντίου με σκοπό την πώληση. Χρειάζεται να συντάξω καινούριο τοπογραφικό για την ηλεκτρονική ταυτότητα ; 'Η με τα σχέδια των αδειών είμαι εντάξει ; Η δημοσίευση, ίδιου ή παρεμφερούς περιεχομένου, σε διαφορετικές θέσεις στο φόρουμ δεν επιτρέπεται. Παραμένει σε ισχύ μόνο η παρούσα. Διάβασε προσεκτικά τους κανόνες συμμετοχής στο φόρουμ. Pavlos33
  16. Από αυτά που είπες στο ερώτημα @Κώστας_τοπο καταλαβαίνω ότι θα συντάξεις ΤΔΓΜ για να πάει δικαστικά. (Μη δηλωμένο με γεωμετρική μεταβολή σε λειτουργούν κτηματολόγιο) Παρόλο που μπορείς να έχεις απόκλιση εντός ανοχών , να συνεννοηθείς και με τον δικηγόρο της υπόθεσης. Η άποψη μου είναι ότι αφού μπαίνεις στην δικαστική διαδικασία , κανε διόρθωση προς όλους , εκτός αν υπάρχει ειδικό πρόβλημα (δημόσιο , άγνωστος , μη συνεργάσιμος γείτονας). ΥΓ. Δεν εννοώ διορθώσεις εκατοστών. Αλλα εσυ κάπου πχ εχεις 1,60 διαφορά , εντός ανοχής βεβαια.
  17. Καλησπέρα, μια βοήθεια κι εδω Δρυός 34, Δήμος Αχαρνών ΤΚ 13672 (βαρυμπομπη) Ευχαριστώ
  18. @Κώστας_τοπο: Τα TOPO_PROP & DGM_PROP_FINAL δεν πρέπει να συμπίπτουν (είναι μάλιστα ύποπτο αν συμβαίνει αυτό). Με το ΔΓΜ ζητείται από το Κτηματολόγιο τι να κάνει με τα δικά του πολύγωνα (όχι να τα ταυτίσει με την πραγματικότητα, ούτε και να εμπλέξει τρίτους που δεν χρειάζεται). Η επιφάνεια του TOPO_PROP στο Κτηματολόγιο αφορά μόνο το εμβαδόν τίτλου, όταν πρόκειται για τίτλο, και δεν χρησιμοποιείται στην γεωχωρική βάση των πολυγώνων του. Αν, δηλαδή με το ΔΓΜ ζητείται κάποια πολύγωνα (ΚΑΕΚ) που έχουν αποδοθεί σε τρίτους ή αγνώστους να αποδοθούν στον εντολέα σου, τότε αυτό ακριβώς πρέπει να υποδείξεις με το ΔΓΜ: Τα ΚΑΕΚ τάδε και τάδε και τάδε και τμήμα του ΚΑΕΚ τάδε (αν κάποιο δεν χρειάζεται ολόκληρο) να αποδοθούν σε νέο ενιαίο ΚΑΕΚ κ.λπ. Το TOPO_PROP στην περίπτωση αυτή είναι απεικονιστικό (δεν επηρεάζει την βάση του Κτηματολογίου) και καταδεικνύει ότι η πραγματικότητα είναι κοντά στα πολύγωνα του Κτηματολογίου και δεν απαιτείται περαιτέρω αλλαγή. Σημ.: Το είχε θέσει πολύ πετυχημένα νομίζω ένας υπάλληλος του Κτηματολογίου: "Το TOPO_PROP είναι για εσένα (τον Μηχανικό), τον ιδιοκτήτη, εμάς (το Κτηματολόγιο) και πιθανώς μελλοντικό δικαστήριο, να αποδεικνύει ότι καταλαβαίναμε ποιο ήταν το ζητούμενο."
  19. Δηλαδή ποιο χαρακτηρισμό έχει λάβει ο δρόμος και πως ακριβώς τον "δέχεται" η Υ.ΔΟΜ; Έχεις έγγραφη απάντηση;
  20. Οι συμβολισμοί στους χάρτες ΓΥΣ είναι ενδείξεις για το τι θα πρέπει να αναζητήσει κανείς επιτόπου ώστε να ολοκληρώσει την μελέτη που έχει αναλάβει. Το βασικό με τα ρέματα παραμένει ο κίνδυνος πλημμύρας και ο Μηχανικός που συντάσσει Τοπογραφικό πρέπει να υποδείξει αν αυτό πρέπει να εξεταστεί ή όχι.
  21. Καλησπέρα, θα ήθελα τιμή ζώνης με πρόσωπο μόνο στην Ερυθρού Σταυρού με συντεταγμένες : 656032.01 , 3895717.65
  22. Ευχαριστώ πολύ. Όντως κι ο τεχνικός μου είπε να προσθέσω τρύπες, ειδικά σε κάποια σημεία που ο τοίχος έχει υγρασία.. θα φέρω κάποιον να το κάνει. Και μου είπε το ίδιο για το μαλακό χώμα περιμετρικά. Καλή η ιδέα με τους νέους σωλήνες, δε φαίνεται και πολύ δύσκολη σχετικά!
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.