Μετάβαση στο περιεχόμενο

Όλη η δραστηριότητα

Αυτή η ροή ανανεώνεται αυτόματα

  1. Past hour
  2. Kαλησπέρα σας, ποιό πρέπει να είναι το κείμενο της εγγυητικής επιστολής για το ΣΔΑ?
  3. Από κατασκευής είναι έτσι,τώρα θα γίνει ρύθμιση και μεταβιβάση και ρωτάω πως θα το χειριστώ
  4. Οι κληρώσεις έχουν παγώσει, εάν δεν κάνω λάθος από τον Νοέμβριο του 2023. Έχει αναρτηθεί το σχετικό εδώ: https://www.michanikos.gr/index/articles/εργασιακά/ενημέρωση-για-αποζημιώσεις-ελέγχων-προσβασιμότητας-οκτωβρίου-και-νοεμβρίου-2023-r14613/ Έκτοτε δεν υπάρχει καμία άλλη ενημέρωση.
  5. Σήμερα
  6. Γίνονται πλέον έλεγχοι; Εκτός από πέρυσι τον Ιούνιο που κληρώθηκα μία και μοναδική φορά, δεν μου έγινε άλλη κλήρωση!!!
  7. Καλημέρα, θα μπορούσα να έχω την τιμή ζώνης στις παρακάτω συντεταγμένες 468638, 4198540 (Χαρ. Τρικούπη 40-42 Πειραιάς) ?? x 468638 y 4198540 *Διάφοροι χάρτες δίνουν 1250, αλλά του υπουργείου (2007) δίνει 1300, η οποία με την γενική μείωση θα ήταν 1100... Μήπως μου διαφεύγει τροποποίηση μετά το 2007?? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  8. ρε χαιδω Πως έγινε μια κατοικία? υπάρχουν ήδη μεταβιβάσεις ή πρόκειται να γίνουν τώρα?? Η Η.Τ.Κ από μόνη της δεν αποτελεί τίτλο κυριότητας
  9. Τύπος Πράξης: Έγκριση Εκτέλεσης Εργασιών Πρόσθετες Επιλογές: Κατεδάφιση κατασκευών ή κτιρίων, επικινδύνως ετοιμόρροπων
  10. Όσον αφορά το 3, δεν πρέπει να είναι κανείς τόσο σίγουρος, εδώ που είμαι εγώ η πολεοδομία ενδιαφέρεται και για πιο “εύκολες” περιπτώσεις.. Άλλωστε, η συγκεκριμένη επιλογή (μελέτη ή επίβλεψη), αναφέρεται στην 2η σελίδα της βεβαίωσης-δήλωσης του taxisnet που κατατίθεται. Το λάθος του να πληρωθεί ΦΕΜ δύο φορές νομίζω αμβλύνεται αν γίνει τροποποιητική, αφού έτσι κατά κάποιον τρόπο δηλώνεις το σφάλμα σου. Προσανατολίζομαι στο να το πληρώσω τώρα δύο φορές, κάνοντας τροποιητική, και λογικά στην φορολ. δήλωση του χρόνου θα γίνει επιστροφή στο συνολικό ποσό (ΦΕΜx2). Kαι ο Θεός βοηθός. Ευχαριστώ.
  11. μονο με εμπειρια απο εργα...καθε εργο ειναι διαφορετικο.
  12. Ορφέα, σ ευχαριστώ πολύ για την συμβουλή! Καλή συνέχεια.
  13. Καλημέρα και καλό μήνα, έχω το ημιυπόγειο ενός κτιρίου που φαίνεται σαν 3 αποθήκες με 3 ΚΑΕΚ (οριζόντιες ιδιοκτησίες). Κατά την αυτοψία υπάρχει μια κατοικία. Κάνω τώρα την ρύθμιση με 4495 για αλλαγή χρήσης, ΥΔ,ΥΚ και ότι άλλο έχει. Η ΗΤΚ θα είναι μία σωστά; και μετά πάει στο κτηματολόγιο και αλλάζει; πως προχωράμε; Ευχαριστώ
  14. Όταν οι «απόψεις» διίστανται τότε σημαίνει ότι δεν έχουμε σαφέστατο νόμο άρα υπάρχει μεγάλη νομική αβεβαιότητα …. Οπότε όταν κι αν καταλήξει σε δικαστήρια ότι αποφασίσει το δικαστήριο και με πρώτο στόχο θύμα τον Μηχανικό που έβαλε υπογραφές …. (τι θα πει στο δικαστήριο…. Υπήρχαν πολλές απόψεις?) Όλοι οι υπόλοιποι θα πουν εμείς δεν είμαστε Μηχανικοί... δεν ξέρουμε και κάναμε ότι μας ζήτησε ο Μηχανικός. Οι πιθανότητες να πάει σε δικαστήρια δεν είναι αμελητέα ειδικά αν κάποιος ή κάποιοι διαφωνούντες συνιδιοκτήτες είναι δικηγόροι ή ακόμα χειρότερα συνταξιούχοι Δικαστές ή συνταξιούχοι εισαγγελείς…. Οπότε στο δια ταύτα… Ιδού η Ρόδος Ιδού και το πήδημα…
  15. 1. Η εφορία δεν ασχολείται με τις επιμέρους επιλογές του υπόχρεου σε ΦΕΜ, δηλαδή, αν αφορά σε αμοιβή για μελέτη ή σε αμοιβή για επίβλεψη. Το μόνο που την ενδιαφέρει είναι η πληρωμή του ΦΕΜ, ο υπόχρεος και το ΑΦΜ του ιδιοκτήτη του έργου. 2. Σε ό,τι έγγραφο κ.λπ. εκδίδεται στη συνέχεια από το σύστημα δεν αναφέρεται η συγκεκριμένη επιλογή (π.χ. μελέτη ή επίβλεψη). 3. Η πολεοδομία επίσης δεν ασχολείται διότι δεν την ενδιαφέρει. Νοιάζεται κι ελέγχει κατά τον έλεγχο των φορολογικών μόνο και μόνο, για το ποσό της αμοιβής και το ποσό και τη βεβαίωση πληρωμής του ΦΕΜ. Πουθενά δεν αναφέρεται η συγκεκριμένη επιλογή (π.χ. μελέτη ή επίβλεψη). 4. Επιπροσθέτως αποτελεί "λάθος" να πληρωθεί ΦΕΜ για εργασία που δεν έγινε ή που έγινε δυό φορές. Δεν πρόκειται ουδείς βεβαίως ν' ασχοληθεί. Κι επίσης βεβαίως θ' αφαιρεθεί στο τέλος της χρήσης από τον φόρο που αναλογεί στον δικαιούχο επαγγελματία. Υ.Γ. Ώρες ώρες πάντως απορώ γιατί κάποιοι κάνουν τη ζωή τους δύσκολη....
  16. Επειδή στη Θεσσαλονίκη ενδιαφέρει το θέμα, καθώς υπάρχουν πολλές παλιές οικοδομές που χρήζουν ανακαίνισης όψεων με επισκευές και βαφή, θα ήθελα αν μου επιτρέπεται να συνοψίσω τα αναφερθέντα στο νήμα για την περίπτωση κτιρίων με Π.Σ.Ο.Ι. Όσον αφορά την έκδοση ΕΕΔΜΚ για εργασίες μίας οριζόντιας ιδιοκτησίας, η επικρατούσα άποψη (χωρίς φυσικά να αγνοείται η επιχειρηματολογία της αντίθετης άποψης) είναι ότι ελέγχουμε την νομιμότητα μόνο της συγκεκριμένης ιδιοκτησίας. Αν η ΕΕΔΜΚ εκδίδεται για εργασίες που αφορούν τις όψεις, εκεί πραγματικά οι απόψεις διίστανται και κάποιοι θεωρούν ότι αρκεί να ελεγχθούν και να ρυθμιστούν οι κοινόχρηστοι χώροι (εντάσσοντας εξ ολοκλήρου τις όψεις στους κοινόχρηστους χώρους), ενώ άλλοι ότι πρέπει να ελεγχθούν όλες οι οριζόντιες ιδιοκτησίες, καθώς κάποιες παραβάσεις των μεμονωμένων ιδιοκτησιών όπως για παράδειγμα η μετατόπιση ανοιγμάτων αφορούν τις όψεις. (Ενημερωτικά σας διαβεβαιώ ότι στο 90% των περιπτώσεων που έχουν υποπέσει στην αντίληψή μου δεν ελέγχεται και φυσικά δεν ρυθμίζεται τίποτε από τα δύο).
  17. Η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων θέτει από σήμερα, Δευτέρα 29 Απριλίου 2024, σε δοκιμαστική λειτουργία την ηλεκτρονική εφαρμογή chargingcost.gr που αφορά στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Η εφαρμογής chargingcost.gr θα τεθεί σε κανονική λειτουργία το Ιούνιο του 2024. Πρόκειται για εργαλείο σύγκρισης τιμών και χρεώσεων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων που περιλαμβάνει συγκεντρωτικά στοιχεία για τα δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης σε όλη την ελληνική επικράτεια, τα οποία είναι διασυνδεδεμένα με το Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης (Μ.Υ.Φ.Α.Η.) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Ο χρήστης της εφαρμογής έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει εύκολα τις τιμές χρέωσης που προσφέρουν όλοι οι πάροχοι υπηρεσιών φόρτισης που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και, ταυτόχρονα, να αναζητήσει την καλύτερη τιμή με γνώμονα τα τεχνικά χαρακτηριστικά φόρτισης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου του. Η δοκιμαστική λειτουργία της εφαρμογής chargingcost.gr περιλαμβάνει: - Φίλτρα αναζήτησης με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά της φόρτισης. - Αναζήτηση με βάση γεωγραφικό προσδιορισμό. - Σύγκριση αποτελεσμάτων με την βασική τιμή χρέωσης euro/kWh φόρτισης. - Αποτύπωση στο χάρτη των σταθμών που καλύπτουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος του καταναλωτή ώστε να αποφεύγεται η ανακατεύθυνση σε σημεία που δε δύναται να χρησιμοποιήσει. - Λειτουργία Διαδρομής (εκκίνηση-προορισμός με χαμηλότερες τιμές στα συμβατά σημεία φόρτισης) Η πλήρης έκδοση της εφαρμογής θα τεθεί σε κανονική λειτουργία εντός του Ιουνίου 2024 και θα περιέχει πρόσθετες λειτουργικότητες όπως: 1. Εξατομικευμένη παροχή πληροφοριών με απλή καταχώρηση της μάρκας αυτοκινήτου 2. Σύγκρισης Τιμών φόρτισης με βάση το σύνολο χρεώσεων και με ενσωμάτωση και των χρονικών, κλιμακωτών και πάγιων χρεώσεων. 3. Εξατομικευμένο χάρτη αναζήτησης 4. Υποστήριξη Διαδρομής με βέλτιστες συνολικές τιμές φόρτισης. View full είδηση
  18. Η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων θέτει από σήμερα, Δευτέρα 29 Απριλίου 2024, σε δοκιμαστική λειτουργία την ηλεκτρονική εφαρμογή chargingcost.gr που αφορά στη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων. Η εφαρμογής chargingcost.gr θα τεθεί σε κανονική λειτουργία το Ιούνιο του 2024. Πρόκειται για εργαλείο σύγκρισης τιμών και χρεώσεων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων που περιλαμβάνει συγκεντρωτικά στοιχεία για τα δημοσίως προσβάσιμα σημεία φόρτισης σε όλη την ελληνική επικράτεια, τα οποία είναι διασυνδεδεμένα με το Μητρώο Υποδομών και Φορέων Αγοράς Ηλεκτροκίνησης (Μ.Υ.Φ.Α.Η.) του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Ο χρήστης της εφαρμογής έχει τη δυνατότητα να συγκρίνει εύκολα τις τιμές χρέωσης που προσφέρουν όλοι οι πάροχοι υπηρεσιών φόρτισης που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα και, ταυτόχρονα, να αναζητήσει την καλύτερη τιμή με γνώμονα τα τεχνικά χαρακτηριστικά φόρτισης του ηλεκτρικού αυτοκινήτου του. Η δοκιμαστική λειτουργία της εφαρμογής chargingcost.gr περιλαμβάνει: - Φίλτρα αναζήτησης με βάση τα τεχνικά χαρακτηριστικά της φόρτισης. - Αναζήτηση με βάση γεωγραφικό προσδιορισμό. - Σύγκριση αποτελεσμάτων με την βασική τιμή χρέωσης euro/kWh φόρτισης. - Αποτύπωση στο χάρτη των σταθμών που καλύπτουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οχήματος του καταναλωτή ώστε να αποφεύγεται η ανακατεύθυνση σε σημεία που δε δύναται να χρησιμοποιήσει. - Λειτουργία Διαδρομής (εκκίνηση-προορισμός με χαμηλότερες τιμές στα συμβατά σημεία φόρτισης) Η πλήρης έκδοση της εφαρμογής θα τεθεί σε κανονική λειτουργία εντός του Ιουνίου 2024 και θα περιέχει πρόσθετες λειτουργικότητες όπως: 1. Εξατομικευμένη παροχή πληροφοριών με απλή καταχώρηση της μάρκας αυτοκινήτου 2. Σύγκρισης Τιμών φόρτισης με βάση το σύνολο χρεώσεων και με ενσωμάτωση και των χρονικών, κλιμακωτών και πάγιων χρεώσεων. 3. Εξατομικευμένο χάρτη αναζήτησης 4. Υποστήριξη Διαδρομής με βέλτιστες συνολικές τιμές φόρτισης.
  19. Στο ΦΕΚ Β 4520/18 αρθρο 1 παρ. 8, για εργασιες σε κοινοχρηστα ζητουσε συναινεση τουλαχιστον του 67% Μετα δυο χρονια, στο ΦΕΚ 1843/20 αρθρο 3 παρ. "στ", το ααλλαξαν και ζηταει συναινεση των συνιδιοκτητων του ακινητου για εργασιες σε κοινοχρηστα και κοινοκτητα, χωρις να οριζει ποσοστο. Επομενως, κατα μια ερμηνεια, αυτη η συναινεση αφορά το 100% άλλως οδηγει στην απορριψη της αιτησης Το μονο που -πιθανον- να σωζει την υποθεση, α] ειναι να υπαρχει κανονισμος που να οριζει καποιο ποσοστο πλειοψηφιας για τετοιες εργασιες...και να θεωρηθει οτι ο κανονισμος υπερτερεί της αοριστιας της εγκυκλιου β] ή, οσοι συμφωνουν, να καταθεσουν γραπτη αιτηση στην ΥΔΟΜ, για τις επισκευες που ζητανε, επικαλουμενοι "αμεση και επειγουσα περιπτωση επικινδυνοτητας κατα ζωής και πραγματων" θετοντας την Υπηρεσια -σε περιπτωση απορριψης της αιτησης- προ των ευθυνων της για την περιπτωση προκλησης βλαβων ή ζημιών σε προσωπα και πραγματα. Η απαιτηση για τακτοποιηση ολης της οικοδομης, αποτελει εφευρημα των συντακτων του νομου, με προφανη εισπρακτικο σκοπο, όπως εξ αλλου ειναι και η ολη φιλοσοφια "τακτοποιησης των αυθαιρεσιων"... παραβλέποντας οτι υπαρχουν ιδιοκτητες που αδιαφορουν ή εχουν αποβιωσει ή δεν γνωριζουν οτι η ιδιοκτησια τους εχει καποια "αυθαιρεσια"...κλπκλπ καλο μηνα
  20. Οπότε για κατεδάφιση επικινδύνως ετοιμόρροπου κτιρίου που γίνεται με έγκριση εκτέλεσης εργασιών, ποια Πράξη επιλέγουμε στο σύστημα?
  21. Και τροποποιητική να γίνει (μέσω της πλατφόρμας taxisnet) πάλι δύο φορές θα πληρωθεί.
  22. Για ικριώματα σε πολυκατοικίες, ούτε 3000 ευρώ δεν φτάνουν για να ελεγχθούν οι αυθαιρεσίες και να αναλάβει κάποιος μηχανικός κορόιδο την ευθύνη σε περίπτωση που ο εργολάβος μοιράζει μπύρες ακόμα και μετά το ατύχημα. Συμφωνώ ότι αυτό είναι θέμα που πρέπει να το δει η πολιτεία και δεν μπορεί να το λύσει κανένας ιδιώτης. Μακριά από τέτοιες δουλειές, εκτός και αν πληρώνονται αναλόγως. Ίσως στο μέλλον που θα έχουν όλοι ηλεκτρονική ταυτότητα να είναι πιο απλά τα πράγματα. 😂 😂 😂
  1. Φόρτωση περισσότερων δραστηριοτήτων
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.