Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 27 Δεκεμβρίου 2019 Η Διοίκηση του Ταμείου, εν αναμονή της εκκαθάρισης των πληρωμών των εισφορών των μη μισθωτών (από 1/1/2017), με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους ασφαλισμένους και προς αποφυγή περαιτέρω ταλαιπωρίας αυτών, παρατείνει έως 31/03/2020 την ισχύ των ασφαλιστικών ενημεροτήτων των τ. ΕΤΑΑ, ΤΕΑΔ, ΤΑΣ, ΤΠΔΕ, ΤΠΕΔΕ και ΤΕΑΧ, εφόσον η ιδιότητά τους παραμένει σε ισχύ. Τα ανωτέρω ισχύουν και για όσους ασφαλισμένους, δεν είχαν αιτηθεί χορήγηση ασφαλιστικής ενημερότητας από το Ταμείο. https://www.eteaep.gov.gr/web/post/2005 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 18 Μαρτίου 2019 Σε ορισμένες ειδικές περιπτώσεις, οι ασφαλισμένοι θα πρέπει να ακολουθήσουν τις οδηγίες του Ταμείου ως εξής: Όσοι ασφαλισμένοι έχουν παράλληλα και μισθωτή εργασία ή καταβάλουν εισφορές με δελτίο παροχής υπηρεσιών και έχουν μέχρι δύο εργοδότες εξαντλούν την υποχρέωσή τους για καταβολή εισφορών μέσω της ΑΠΔ. Οι ανωτέρω περιπτώσεις ασφαλισμένων, οι οποίοι θα λάβουν ειδοποιητήριο εισφορών, δεν θα πρέπει να καταβάλουν εισφορές μέχρι την ολοκλήρωση της εκκαθάρισης όπου είτε θα εκδοθούν εκ νέου ειδοποιητήρια, εφόσον απαιτούνται, είτε θα δημιουργηθεί πιστωτικό υπόλοιπο. https://www.eteaep.gov.gr/web/post/1665 Εδώ συνάδελφε, με αίσθημα ευθύνης, μας ενημερώνουν ότι δεν έχουν καταφέρει να προβούν σε εκκαθάριση 3,5 χρόνια αφότου ιδρύθηκε το ταμείο. Αυτό που δεν γνωρίζεις, είναι ότι κανείς δεν φρόντισε για την δημιουργία της παραμικρής πληροφοριακής υποδομής και διασύνδεσης με τις ΔΟΥ κ λοιπούς απαραίτητους κρατικούς φορείς, όπως πχ πρώην ταμεία, σε ένα ενιαίο σύστημα. Και αυτός ο κανείς, είναι η πρώην πολιτική ηγεσία που νομοθέτησε την ίδρυση του ταμείου και το στελέχωσε. Για να μην αναφερθώ στο ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ γεγονός, ότι εξυπηρέτηση ασφαλισμένων του πρώην ΤΣΜΕΔΕ, μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ από τα κεντρικά στην Αθήνα, γιατί τα επικουρικά ταμεία που υπάρχουν στις υπόλοιπες πόλεις δεν έχουν πρόσβαση σε κανένα δεδομένο μηχανικών!! Πρόκειται για ένα πραγματικό μπάχαλο. Δεν λειτουργεί τίποτε. Δοκιμάστε να αιτηθείτε το οτιδήποτε. Είναι τόσο διαλυμμένο αυτό το μαγαζί, που επίσημα δηλώνουν (βλ. σχετικό σύνδεσμο, εντός του πρώτου παραπάνω link) ότι θεωρούνται ενήμεροι οι ΠΑΝΤΕΣ - είτε έχουν λάβει ενημερότητα κάποια στιγμή, είτε δεν έχουν λάβει ποτέ!! Δεν τίθεται καν θέμα εάν πληρώνει κάποιος εισφορές! Με τις εισφορές μας, πραγματικά δεν αγοράζουμε καμία υπηρεσία από αυτό άπατο βαρέλι που ονομάζονταν ΕΤΕΑΕΠ. Σε γραπτό μου αίτημα, απάντησαν τηλεφωνικά μετά από 3 μήνες, και όταν τους ζήτησα να μου δώσουν γραπτά την απάντηση, ως όφειλαν, με θράσος μου ανέφεραν ότι αυτοί δεν απαντούν γραπτά. Είναι φαίνεται ειδικός κλάδος της Δημόσιας Διοίκησης, ο οποίος δεν είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τη νομοθεσία της χώρας...Αλλά έγω, για κάποιο λόγο που αδυνατώ να καταλάβω, είμαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ, να πληρώνω εισφορές ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ, και να αγοράζω την απόλυτη ΜΗ παροχή υπηρεσίας. Ελπίζω μετά την ενσωμάτωση του ταμείου στον ΕΦΚΑ, που κουτσά-στραβά λειτουργούσε, να αρχίσει μετά από 4 χρόνια να λειτουργεί.
  4. Yesterday
  5. Η ρυμοτομοτόμηση του οικοπέδου είναι προγενέστερη των οικ. αδειών ? Εμφανίζεται στην οικοδομική άδεια ? Αν οι οικοδομικές άδειες των κτιρίων εκδόθηκαν με τοπογραφικά 2 ανεξάρτητων οικοπέδων : 2 δηλώσεις Αν οι οικοδομικές άδειες των κτιρίων εκδόθηκαν σε ενιαίο οικόπεδο πριν την ρυμοτόμηση : 1 δήλωση .
  6. Από την ισχύ του 4495 καταργούνται όλοι οι προηγούμενοι ( πληρως ) . Υπάρχει μόνο δυνατότητα μεταφοράς δηλώσεων από 4178 στον 4495 .
  7. Time Left: 1 month and 29 days

    • FOR SALE
    • USED

    ΓΕΩΔΑΙΤΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ CONSTRUCTOR ΣΧΕΔΟΝ ΑΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΟΣ

    1,000.00 EUR

  8. This advert is COMPLETED!

    • FOR SALE
    • USED

    ΔΥΟ ΔΕΚΤΕΣ GPS ME MAGELLAN MOBILE MAPPER ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ RADIO LINK

    1,800.00 EUR

  9. Time Left: 1 month and 29 days

    • FOR SALE
    • USED

    ΔΥΟ ΔΕΚΤΕΣ GPS ME MAGELLAN MOBILE MAPPER ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ RADIO LINK

    1,800.00 EUR

  10. Καλησπέρα, έχει κανείς το Link του υπουργείου με τις εργασίες που απαιτούν ΕΕΜΚ για το ΕΚΟ? Θέλω να δω εαν η εγκατάσταση αυτόνομου συστήματος θέρμανσης (υγραέριο) σε μονοκατοικία απαιτεί άδεια.. Αν έχει τύχει σε κάποιον, να μου πει εαν χρειάστηκε.. Ευχαριστώ
  11. Καλησπέρα σας Είμαι φοιτητής μηχανολόγος μηχανικός και θα ήθελα την βοήθειά σας πάνω σε μια εργασία που βασίζεται κυρίως στην μελέτη εγκατάστασης ηλεκτροκινητήρων σε βιομηχανικό χώρο,αντιστάθμιση άεργης ισχύος και μελέτη σχεδίων δύο υποπινάκων και γενικού πίνακα.Οι απορίες που έχω είναι οι εξής: 1)Πώς υπολογίζουμε τους διακόπτες και τα θερμικά στους ηλεκτροκινητήρες(μέσω ονομαστικού ρεύματος,θερμοκρασίας); 2)Τους διακόπτες που θα βάλω στους ηλεκτροκινητήρες θα βάλω πάλι ίδιας κατηγορίας στους υποπίνακες και στον γενικό πίνακα; 3)Σχετικά με την αντιστάθμιση άεργης ισχύος έχω βρεί την χωρητικότητα των πυκνωτών,μετά πως θα γίνει κατανομή των πυκνωτών στις 3 φάσεις στο ηλεκτρολογικό σχέδιο;εννοώ υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο ηλεκτρολογικό σύμβολο πυκνωτών; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
  12. Γιατί δεν αναθέτετε την διερεύνηση σε έναν μηχανικό. Γράφετε για οικόπεδο ενώ το γεωτεμάχιο είναι εκτός ορίων. Γράφετε για επαρχιακό δρόμο κατ' εκτίμηση γιατί ενώνει δύο ορεινά χωριά. Αν από το 2003 ως σήμερα έχουν επέλθει μεταβολές π.χ natura και έχουν καταργηθεί οι εκτός σχεδίου παρεκκλίσεις δεν το γνωρίζετε. Τέλος μεταφορά δόμησης σε εκτός σχεδίου γεωτεμάχιο δεν νοείται
  13. Την 25η θέση καταλαμβάνει η Ελλάδα στον παγκόσμιο «Δείκτη Περιβαλλοντικής Απόδοσης 2020» (Environmental Performance Index), υποχωρώντας από την 22η θέση το 2018. Τότε η χώρα μας είχε χάσει άλλη μία θέση, από την 21η όπου βρισκόταν. Ο δείκτης, ο οποίος δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, καταρτίζεται ανά διετία από επιστήμονες των αμερικανικών πανεπιστημίων Γιέηλ και Κολούμπια και κατατάσσει 180 χώρες με βάση 32 περιβαλλοντικά κριτήρια, όπως η ρύπανση, η βιοποικιλότητα, η κλιματική αλλαγή κ.ά. Την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Δανία και την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν κατά σειρά το Λουξεμβούργο, η Ελβετία, η Βρετανία, η Γαλλία, η Αυστρία, η Φινλανδία, η Σουηδία, η Νορβηγία και η Γερμανία. Πρόκειται για καθολική επικράτηση της Ευρώπης, καθώς και οι δέκα πιο φιλικές στο περιβάλλον χώρες του κόσμου είναι ευρωπαϊκές. Οι ΗΠΑ βρίσκονται στην 24η θέση, η Κύπρος στην 31η και η Κίνα στην 120ή. Η Ελλάδα το 2020 συγκέντρωσε βαθμολογία 69,1 (με άριστα το 100) έναντι 73,6 το 2018. Όσον αφορά επιμέρους κατηγορίες, η χώρα μας κατατάχθηκε φέτος 28η τόσο σε «περιβαλλοντική υγεία» όσο και σε «ζωτικότητα οικοσυστημάτων». Σε επιμέρους δείκτες το 2020 η θέση της και η βαθμολογία της (σε παρένθεση) είχαν ως εξής: ποιότητα αέρα 31 (67,5), ποιότητα πόσιμου νερού 11 (98,2), βαρέα μέταλλα στο περιβάλλον 40 (69,4), διαχείριση αποβλήτων 31 (83), προστασία βιοποικιλότητας 54 (72,6), υπηρεσίες οικοσυστημάτων 52 (43,9), αντιμετώπιση κλιματικής αλλαγής 32 (66,5), εκπομπές ρύπων 58 (78,9), υδάτινοι πόροι 18 (81,7). Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία του Δείκτη για τη χώρα μας ΕΔΩ. View full είδηση
  14. Την 25η θέση καταλαμβάνει η Ελλάδα στον παγκόσμιο «Δείκτη Περιβαλλοντικής Απόδοσης 2020» (Environmental Performance Index), υποχωρώντας από την 22η θέση το 2018. Τότε η χώρα μας είχε χάσει άλλη μία θέση, από την 21η όπου βρισκόταν. Ο δείκτης, ο οποίος δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος, καταρτίζεται ανά διετία από επιστήμονες των αμερικανικών πανεπιστημίων Γιέηλ και Κολούμπια και κατατάσσει 180 χώρες με βάση 32 περιβαλλοντικά κριτήρια, όπως η ρύπανση, η βιοποικιλότητα, η κλιματική αλλαγή κ.ά. Την πρώτη θέση καταλαμβάνει η Δανία και την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν κατά σειρά το Λουξεμβούργο, η Ελβετία, η Βρετανία, η Γαλλία, η Αυστρία, η Φινλανδία, η Σουηδία, η Νορβηγία και η Γερμανία. Πρόκειται για καθολική επικράτηση της Ευρώπης, καθώς και οι δέκα πιο φιλικές στο περιβάλλον χώρες του κόσμου είναι ευρωπαϊκές. Οι ΗΠΑ βρίσκονται στην 24η θέση, η Κύπρος στην 31η και η Κίνα στην 120ή. Η Ελλάδα το 2020 συγκέντρωσε βαθμολογία 69,1 (με άριστα το 100) έναντι 73,6 το 2018. Όσον αφορά επιμέρους κατηγορίες, η χώρα μας κατατάχθηκε φέτος 28η τόσο σε «περιβαλλοντική υγεία» όσο και σε «ζωτικότητα οικοσυστημάτων». Σε επιμέρους δείκτες το 2020 η θέση της και η βαθμολογία της (σε παρένθεση) είχαν ως εξής: ποιότητα αέρα 31 (67,5), ποιότητα πόσιμου νερού 11 (98,2), βαρέα μέταλλα στο περιβάλλον 40 (69,4), διαχείριση αποβλήτων 31 (83), προστασία βιοποικιλότητας 54 (72,6), υπηρεσίες οικοσυστημάτων 52 (43,9), αντιμετώπιση κλιματικής αλλαγής 32 (66,5), εκπομπές ρύπων 58 (78,9), υδάτινοι πόροι 18 (81,7). Δείτε αναλυτικά τα στοιχεία του Δείκτη για τη χώρα μας ΕΔΩ.
  15. Καλησπερα σας, Σε οικοδομικη αδεια του 2006 για χωρο σταθμευσης, που δεν εχει κατασκευαστεί ακόμα, ο μηχανικος που ειχε την επίβλεψη έχει βγει σε σύνταξη. Ο ιδιοκτήτης έχει κάνει τις απαραίτητες ανανεώσεις και η αδεια βρισκεται σε ισχυς μεχρι και σήμερα. Στην παραπάνω άδεια θέλει να κάνει αναθεωρηση έτσι ώστε να αναλάβω την επίβλεψη και να γίνει η κατασκευή. Στην πλατφόρμα e-adeis υπάρχει επιλογή για αναθεώρηση εντυπης αδειας με ή χωρίς αλλαγή κάλυψης/όγκου. Από τη στιγμή που δεν έχουν πραγματοποιηθεί εργασίες και δεν υπάρχει κάποια αλλαγή από τα σχεδια της αρχικης άδειας, μπορώ να ξεκινήσω την πράξη στο e-adeis ή πρέπει να επισκεφθώ την ΥΔΟΜ; Επίσης ο ιδιοκτητης που ανεφερε οτι δεν μπορει να βρει τον προηγουμενο μηχανικο, είναι απαραίτητη καποια ΥΔ παραιτησης; Ευχαριστώ !
  16. Μπορεί να οριστεί σαν: οριζόντια οροφή κάτω από μη θερμομονωμένη στέγη με U=3,70[W/(m2·K)] όπως ορίζει η ΤΟΤΕΕ 20701-1/2017 με τη μέγιστη σκίαση. (άρα σε επαφή με αέρα). Αυτό που παίζει ρόλο είναι το σημείο που έχει χρησιμοποιηθεί η "θερμομόνωση". Εάν βρίσκεται στην οριζόντια οροφή χρησιμοποιείς το παραπάνω ενώ εάν βρίσκεται στη στέγη τότε συμπεριλαμβάνεται και ο όγκος της στο θερμαινόμενο όγκο της κατοικίας χρησιμοποιώντας την επιλογή: Κεραμοσκεπή επί κεκλιμένης πλάκας οπλισμένου σκυροδέματος με U=4,70[W/(m2·K)] (πάλι σε επαφή με αέρα).
  17. Καλησπέρα. Για τον υπολογισμο της αμοιβης στατικης μελετης μεσω του συστηματος του ΤΕΕ στο κουτι "προυπολογισμος εργου" συνηθίζεται να βαζουμε τον ελαχιστο προυπολογισμο εργου που βγαζει το συστημα; Ευχαριστω.
  18. Καλησπέρα και πάλι Τωρα βρηκα το συμβόλαιο του 2003 οπου περασε σε εμενα όπου αναφερει οτι είναι "αρτιο και οικοδομησιμο κατα παρέκκλιση ως προϋφισταμενο του ετους 1962" Ο δρόμος νομίζω οτι ειναι επαρχιακός σύμφωνα με τα τοπογραφικά. Ειναι δρόμος μεταξυ ορεινών χωριών. Υπάρχει καπου κάποιος τρόπος, κάποια βάση δεδομένων για να το επιβεβαιώσω? Τελος να συμπληρώσω οτι ειναι σε πλαγιά βουνου με μια σημαντική κλίση, εαν εχει κάποια σημασία Ευχαριστώ και παλι για το χρόνο σας
  19. Το πρόβλημα που περιγράφεις, δεν είναι απλά θέμα αντικατάστασης εξοπλισμού με άλλο. Την μετατροπή της ηλεκτρικής εγκατάστασης θα πρέπει να την κάνει αδειούχος ηλεκτρολόγος. Σύμφωνα με τον κανονισμό, λόγω τροποποίησης των κυκλωμάτων, χρειάζεται και νέα ΥΔΕ. Επίσης, εάν ο ΜΣ δεν είναι απομόνωσης (με προδιαγραφές), τα κυκλώματα εξωτερικού χώρου πρέπει να προστατεύονται με rcd max 30mA υποχρεωτικά. Εάν ο ΜΣ είναι απομόνωσης, είναι τόσες πολλές και αυστηρές οι απαιτήσεις του ΕΛΟΤ ΗΔ384 για τα διαχωρισμένα κυκλώματα, που πρακτικά σε αποτρέπουν να τον χρησιμοποιήσεις (μόνον όταν υπάρχει εξαιρετική ανάγκη, και τα κυκλώματα κήπου σε κατοικίες δεν αποτελούν εξαιρετικό λόγο...).
  20. Αν οι κατασκευές στον ακάλυπτο δεν είναι προσαρτήματα κάποιας ο.ι., θεωρούνται κοινόχρηστες (και κοινόκτητες). Σε αυτή την περίπτωση, οι υπερβάσεις συγκρίνονται με τα επιτρεπόμενα σε όλο το οικόπεδο. Κι αν η αυθαίρετη κατασκευή εμπίπτει στην κατ. 3, εννοείται ότι την εντάσσεις εκεί
  21. .....και με την ευκαιρια ...αν ο δρομος ειναι χαρακτηρισμενος "επαρχιακος" [καλησπερα βασιλη] υγ Η ΜΣΔ ειναι μια πολύ "πονεμενη" ιστορια" Αναμενονται "εξελιξεις"....
  22. Ξεκίνα από το άρθρο 2 -Ορισμοί 38. Κλειστός εξώστης (έρκερ) είναι η κλειστή από όλες τις εξωτερικές πλευρές οριζόντια προεξοχή δαπέδου τμήματος ορόφου χώρου κύριας ή βοηθητικής χρήσης που προβάλλει πέρα από τις επιφάνειες των όψεων του κτιρίου και εξέχει του περιγράμματος κάλυψης.
  23. Μετά από 530 ημέρες και περισσότερα από 180.000 χιλιόμετρα δρομολογίων, η δοκιμαστική λειτουργία των πρώτων δύο τρένων υδρογόνου παγκοσμίως ολοκληρώθηκε επίσημα στα τέλη Φεβρουαρίου. Δύο πρωτότυπα του μοντέλου της Alstom Coradia iLint εκτελούν επιβατικά δρομολόγια από τον Σεπτέμβριο του 2018. Από το 2022, 14 τρένα της σειράς Coradia iLint θα αντικαταστήσουν τους υπάρχοντες ντιζελοκίνητους συρμούς. Η LNVG ήταν η πρώτη εταιρεία που πίστεψε στο υδρογόνο, επενδύοντας σε αυτό με την παραγγελία 14 συρμών Coradia iLint, με 30 έτη συντήρησης και παροχής ισχύος. Το έργο αυτό αναδεικνύει τη σημασία των πράσινων μεταφορών για το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας. Ως ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές σιδηροδρομικών οχημάτων στην Ευρώπη, η Alstom θα αναλάβει την παραγωγή των συρμών με κυψέλες υδρογόνου για λογαριασμό της LNVG και θα είναι υπεύθυνη για τη συντήρηση των οχημάτων στις εγκαταστάσεις της στο Salzgitter. Η εταιρεία αερίων και μηχανολογικών εφαρμογών Linde θα κατασκευάσει και θα διαχειρίζεται έναν σταθμό ανεφοδιασμού υδρογόνου για τα τρένα της σειράς, κοντά στον σταθμό του Bremervoerde. «Τα δύο πρωτότυπα των Coradia iLint απέδειξαν το τελευταίο ενάμιση έτος ότι η τεχνολογία κυψελών καυσίμου μπορεί να χρησιμοποιηθεί με επιτυχία στα καθημερινά επιβατικά δρομολόγια. Το γεγονός αυτό μας καθιστά ισχυρή κινητήρια δύναμη στον δρόμο προς τις βιώσιμες σιδηροδρομικές μεταφορές χωρίς εκπομπές ρυπών» σχολιάζει ο Jörg Nikutta, διευθύνων σύμβουλος για τη Γερμανία και την Αυστρία εκ μέρους της Alstom Transport Deutschland GmbH. «Επιπλέον, έχουμε αποκομίσει πολύτιμα στοιχεία από τη δοκιμαστική λειτουργία των συρμών με κυψέλες καυσίμου, τα οποία θα συμβάλουν στην περαιτέρω ανάπτυξη της τεχνολογίας πρόωσης» αναφέρει. «Είμαστε η πρώτη σιδηροδρομική εταιρεία, η οποία έλαβε την άδεια να θέσει σε λειτουργία τα πρώτα δύο τρένα με κυψέλες καυσίμου στο δίκτυο Weser-Elbe και αισθανόμαστε υπερήφανοι γι’ αυτό. Από την πρώτη στιγμή, οι επιβάτες έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για τα τρένα και τη νέα τεχνολογία πρόωσης που διαθέτουν. Εκτός από τα πολύ χαμηλά επίπεδα παραγωγής θορύβου, το τρένο υδρογόνου κατάφερε να σημειώσει επιτυχία χάρη στη λειτουργία του χωρίς εκπομπές ρυπών, ειδικά σε μια εποχή κλιματικής αλλαγής. Η λειτουργία του iLint αποτέλεσε ένα πολύ ξεχωριστό κίνητρο για τους οδηγούς των τρένων μας» υπογραμμίζει ο Andreas Wagner, επικεφαλής του τομέα SPNV κι εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της Eisenbahnen und Verkehrsbetriebe Elbe-Weser GmbH (evb). Η Carmen Schwabl, διευθύνουσα σύμβουλος της LNVG, προσθέτει: «Με την επιτυχημένη ολοκλήρωση των δοκιμαστικών δρομολογίων, εκπληρώθηκαν οι απαιτήσεις για τη συνεχή λειτουργία των συρμών υδρογόνου από το 2022. Με αυτόν τον τρόπο, η LNVG συμβάλλει στην εφαρμογή βιώσιμων, καινοτόμων και οικολογικών λύσεων στις μεταφορές, ιδιαίτερα σε αγροτικές περιοχές». «Σήμερα η Alstom γράφει ιστορία στον τομέα του υδρογόνου. Το έργο είναι μείζονος σημασίας για τη βιομηχανική πολιτική που υπερβαίνει τα όρια της Γερμανίας. Αυτή τη στιγμή έχουμε μπροστά μας το πρώτο ανταγωνιστικό προϊόν στις μεταφορές με υδρογόνο σε βιομηχανικό επίπεδο» λέει ο υπουργός Οικονομικών και Μεταφορών της Κάτω Σαξονίας, Δρ. Bernd Althusmann. «Το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών στηρίζει με μεγάλη χαρά τον φάρο των σύγχρονων μεταφορών: το τρένο υδρογόνου στο Bremervörde. Το έργο αυτό αποτελεί τη ναυαρχίδα των μεταφορών του μέλλοντος» επισημαίνει ο Enak Ferlemann, κοινοβουλευτικος υφυπουργός του ομοσπονδιακού υπουργείου Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών. «Το υδρογόνο είναι μια πραγματικά αποτελεσματική εναλλακτική του ντίζελ με χαμηλές εκπομπές. Ιδιαίτερα στις δευτερεύουσες γραμμές, όπου οι εναέριες γραμμές επαφής είναι οικονομικά ασύμφορες ή δεν είναι ακόμη διαθέσιμες, τα συγκεκριμένα τρένα μπορούν να ταξιδέψουν με τρόπο καθαρό και φιλικό προς το περιβάλλον. Ελπίζουμε να δούμε περισσότερες τέτοιες εφαρμογές» δηλώνει. Coradia iLint Το Coradia iLint είναι το πρώτο επιβατικό τρένο παγκοσμίως το οποίο τροφοδοτείται από μια κυψέλη καυσίμου υδρογόνου, που παράγει ηλεκτρική ενέργεια με σκοπό την πρόωση. Πλήρως απαλλαγμένο από εκπομπές ρύπων, το τρένο αυτό είναι αθόρυβο κι αποβάλλει μόνο υδρατμούς και νερό συμπύκνωσης. Ο συρμός διαθέτει ποικίλες καινοτομίες: μετατροπή καθαρής ενέργειας, ευέλικτη αποθήκευση ενέργειας σε συσσωρευτές κι έξυπνη διαχείριση κινητήριας ισχύος και διαθέσιμης ενέργειας. Ειδικά σχεδιασμένο για χρήση σε γραμμές χωρίς ηλεκτροκίνηση, το Coradia iLint καθιστά εφικτές τις βιώσιμες σιδηροδρομικές λειτουργες. Alstom Ανοίγοντας τον δρόμο για πιο πράσινες και έξυπνες μεταφορές παγκοσμίως, η Alstom αναπτύσσει και διαθέτει στην αγορά ολοκληρωμένα συστήματα που θέτουν τα βιώσιμα θεμέλια για το μέλλον των μεταφορών. Προσφέρει ένα πλήρες φάσμα εξοπλισμού και υπηρεσιών, από τρένα υψηλής ταχύτητας, μετρό, τραμ και ηλεκτροκίνητα λεωφορεία μέχρι ολοκληρωμένα συστήματα, εξατομικευμένες υπηρεσίες, καθώς και λύσεις υποδομών, σηματοδότησης και ψηφιακής μετακίνησης. Κατά το οικονομικό έτος 2019/20, η Alstom κατέγραψε πωλήσεις ύψους 8,2 δισ. ευρώ και παραγγελίες ύψους 9,9 δισ. ευρώ. Με έδρα στη Γαλλία, η Alstom έχει παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες κι απασχολεί 38.900 εργαζόμενους. View full είδηση
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.