Jump to content
  • Novatron
  • Engineer
    Engineer

    Διακοσμητικά τούβλα στη διάβαση που πλημμυρίζει

    Sign in to follow this  

    Ας υποθέσουμε ότι μένετε σε μια πολυκατοικία πολύ κοντά σε δύο γήπεδα και ότι οι εξωτερικοί της τοίχοι είναι διαρκώς λερωμένοι με γκράφιτι που γράφουν ό,τι σύνθημα μπορείτε να φανταστείτε. Η πολυκατοικία σας, όμως, εκτός από την ατυχία της να δέχεται κάθε τόσο επιθέσεις ανεγκέφαλων που κολλούν και αφίσες πάνω στα γκράφιτι, έχει και ένα πιο σοβαρό πρόβλημα. Η είσοδός της λόγω ενός εξόφθαλμου κατασκευαστικού λάθους στα φρεάτια που βρίσκονται μπροστά της, κάθε φορά που βρέχει, πλημμυρίζει, με συνέπεια όλοι οι κάτοικοι να γίνονται παπί για να πάνε στα σπίτια τους.

     

    Τώρα λοιπόν που μπήκατε στο πνεύμα, πείτε μου ειλικρινά: Τι θα σκεφτόσασταν αν η πολιτεία στην οποία έχετε ουκ ολίγες φορές αποταθεί για να λύσει το πρόβλημα, αντί να φτιάξει τα φρεάτια επέλεγε να καλλωπίσει την πολυκατοικία σας χτίζοντας τούβλα πάνω από τα γκράφιτι;

     

    Μπερδευτήκατε; Θα σας λύσω τον γρίφο. Ο πρόλογος δεν σχετίζεται στην πραγματικότητα με μια πολυκατοικία, αλλά με ένα ολόκληρο τούνελ εξ ου και μας αφορά όλους. Συγκεκριμένα αυτό που περνά κάτω από τη Λεωφόρο Ποσειδώνος και συνδέει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με την επονομαζόμενη παλιά παραλιακή (Εθν. Μακαρίου).

     

    Οσοι, λοιπόν, διασχίζουμε καθημερινά αυτήν τον κεντρικό κόμβο –και είμαστε πάρα πολλοί– έχουμε γίνει μάρτυρες το τελευταίο δεκαήμερο ενός πραγματικά τρελού κατασκευαστικού έργου. Παρακολουθούμε εμβρόντητοι καμιά 15αριά εργάτες, όχι να διορθώνουν τα προβληματικά φρεάτια που πλημμυρίζουν όλο το τούνελ στην πρώτη βροχή, αλλά να τοποθετούν καλλωπιστικά τούβλα στον έναν εκ των δύο τοίχων της διάβασης για να σκεπάσουν τα γκράφιτι των οπαδών του Ολυμπιακού. Μιλάμε για ένα τεράστιο τοίχο που έχει μήκος περί τα 100 μέτρα και ύψος περί τα 4-6. Δηλαδή για ατελείωτους τόνους χρωματιστών τούβλων τα οποία καταφθάνουν πάνω σε παλέτες της εταιρείας «Πλινθο-ντεκόρ» (sic) και οι εργάτες τα χτίζουν προσεκτικά ένα-ένα. Χωρίς κανέναν προφανή λόγο, καθώς είναι κάτι παραπάνω από βέβαιο ότι μόλις ολοκληρώσουν το «έργο» τους, τα τούβλα θα ξαναλερωθούν με γκράφιτι από τους οπαδούς μετά το πρώτο ντέρμπι που θα γίνει στο ΣΕΦ ή στο παρακείμενο Στάδιο Καραϊσκάκη.

     

    Λόγοι αυτονόητης περιέργειας με έκαναν να αναζητήσω ποιος είναι αυτός ο οποίος, ενώ η χώρα καταρρέει, έκρινε ότι είναι έργο μείζονος προτεραιότητας στην περιοχή ο καλλωπισμός μιας υπόγειας διάβασης με τούβλα. Διότι περί αυτού πρόκειται.

     

    Καθίστε αναπαυτικότερα, διότι από τη μίνι έρευνα που έκανα προέκυψαν μια σειρά εκπλήξεων που μάλλον θα σας εκνευρίσουν. Η έμπνευση του «έργου» ανήκει στην Περιφέρεια Αττικής. Αποφασίστηκε το 2013, δηλαδή επί των ημερών του Γιάννη Σγουρού, ο προϋπολογισμός του είναι 300.000 ευρώ, ενώ η τελική τυπική υπογραφή μπήκε μόλις τον προηγούμενο Δεκέμβριο. Δηλαδή επί θητείας της κ. Ρένας Δούρου, γεγονός που δείχνει ότι –δόξα τω Θεώ– στη σπατάλη υπάρχει συνέχεια. Και μιλάμε για κραυγαλέα σπατάλη, αν αναλογιστεί κανείς ότι το έργο δεν έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ, αλλά υλοποιείται εξ ολοκλήρου από τον κρατικό προϋπολογισμό. Τα τούβλα, δηλαδή, κατά κυριολεξία τα πληρώνουμε από το υστέρημά μας οι φορολογούμενοι.

     

    Στη «Διαύγεια»

     

    Το έργο μπορεί κανείς να το βρει στη «Διαύγεια» με την ονομασία «Εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης στην υπόγεια διάβαση στην Λ. Ποσειδώνος στο ύψος του ΣΕΦ». Εκεί πληροφορείται κανείς ότι «κρίθηκε απόλυτα απαραίτητο προκειμένου να διασφαλιστούν η σωστή και ασφαλής κυκλοφοριακή ροή οχημάτων και πεζών, καθώς και η συντήρηση του περιβάλλοντος χώρου των νησίδων και της τεχνητής λίμνης». (Ξέχασα να σας πω ότι όσοι περνάμε από το σημείο παρακολουθούμε με ανάλογη απορία και ένα δεύτερο σουρεαλιστικό εργοτάξιο ακριβώς δίπλα στο «τούβλισμα» της γέφυρας, στο οποίο επίσης καμιά δεκαριά εργάτες χτίζουν –άγνωστο γιατί– ένα τοιχίο 40 εκατοστών περιφερειακά της τεχνητής λιμνούλας που υπάρχει μπροστά στο ΣΕΦ).

     

    Μην τα πολυλογώ, ύστερα από αρκετά τηλεφωνήματα εντόπισα τον εργολάβο κ. Μιλτ. Λαγγούση, ο οποίος σημειωτέον απέσπασε το έργο κατόπιν διαγωνισμού. Η πρώτη ερώτηση που του απηύθυνα είναι αν στην εργολαβία εντάσσεται, έστω, να επιδιορθώσει η εταιρεία του το βασικό πρόβλημα του τούνελ που είναι ότι πλημμυρίζει με την πρώτη βροχή. «Αυτό δεν το ήξερα και δυστυχώς δεν προβλέπεται στη σύμβαση» με διέκοψε ευγενικά. «Εμείς απλά θα τοποθετήσουμε τούβλα από τη μια πλευρά, θα φτιάξουμε τα πεζοδρόμια και τα καμένα φώτα, και θα βάψουμε τον απέναντι τοίχο που επίσης έχει γκράφιτι», εξήγησε (σ.σ. στον απέναντι τοίχο δεν θα μπουν τούβλα διότι προφανώς δεν είχαν τόσο πολλά).

     

    Δεν άντεξα και αυθόρμητα τον ρώτησα. «Μέσα στην κρίση εσείς θεωρείτε λογικό να πετάμε 300.000 ευρώ για να βάζουμε καλλωπιστικά τούβλα σε μια υπόγεια διάβαση και να μη διορθώνονται καν τα φρεάτια που τη μετατρέπουν σε λίμνη με την πρώτη βροχή;». «Δυστυχώς αυτοί ήταν οι όροι της σύμβασης» απάντησε ξανά, και αναγνωρίζοντας, βέβαια, τον κίνδυνο να ξαναβαφούν τα τούβλα με γκράφιτι, με ενημέρωσε ότι μετά την τοποθέτησή τους τα ψεκάζουν με ένα ειδικό σπρέι για να καθαρίζουν, λέει, πιο εύκολα (όχι βέβαια και οι αρμοί). Οσο για το τοιχίο που προβλέπεται στη σύμβαση γύρω από τη λιμνούλα, το αιτιολόγησε «για να μην πέφτουν κάθε τόσο αυτοκίνητα μέσα». (Οσους δημοσιογράφους της «Κ» και του ΣΚΑΪ ρώτησα, δεν θυμόντουσαν ποτέ να έχει καταγραφεί ανάλογο περιστατικό τα τελευταία 15 χρόνια που είμαστε εκεί, άλλωστε, υπήρχε ήδη γύρω από τη λίμνη ασφαλέστατο προστατευτικό κάγκελο).

     

    Ειλικρινά δεν θα ασχολιόμουν με αυτό το μικροέργο, αν από τη σύντομη αυτή έρευνα στα άδυτα της «Διαύγειας», δεν είχα θυμηθεί μια πρόσφατη συζήτησή μου με τον συνταγματολόγο Σταύρο Τσακυράκη. «Το πάρτι στα δημοσία έργα συνεχίζεται ακάθεκτο. Απλώς λόγω κρίσης μοιράζονται λιγότερα χρήματα» μου είχε πει προσφάτως, υπογραμμίζοντας ότι «το σύστημα των δημοσίων έργων παραμένει σκοπίμως τόσο γραφειοκρατικό και πολυδαίδαλο με ένα μόνο στόχο. Να μην μπορεί κανείς ποτέ να βγάλει άκρη».

     

    Εχει τόσο δίκιο. Θα σας πω έναν μόνον τίτλο από τους δεκάδες «ύποπτους» που εντόπισα στη «Διαύγεια» και αθροίζουν έναν πακτωλό εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, τα οποία εξακολουθούν να μοιράζονται σε καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας. Για τη «διαχείριση, λειτουργία και συντήρηση του δικτύου καλωδιακής τηλεόρασης της Αττικής» δόθηκαν προσφάτως 920.000 ευρώ! Ναι. Αν κάτι τουλάχιστον μπορεί να καταλάβει κανείς μέσα από τη «Διαύγεια» είναι ότι κάποιοι εξακολουθούν έπειτα από πέντε χρόνια κρίσης–γιατί απλούστατα μπορούν– να μας αντιμετωπίζουν όλους ως τούβλα...

     

    Πηγή: http://www.kathimerini.gr/810006/article/epikairothta/ellada/diakosmhtika-toyvla-sth-diavash-poy-plhmmyrizei


    Sign in to follow this  


    User Feedback




    Πραγματικα προκλητικο εργο. Το ειδα πριν 1 εβδομαδα καθως περνουσα απο το σημειο και αναρωτηθηκα ποιο διεστραμμενο μυαλο συνελαβε την ιδεα.

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites
     

    καθίστε διότι ηεργολαβία δεν έχει τελειώσει. Πριν τοποθετηθούν όλα τα τουβλάκια θα γίνει διαγωνισμός καθαρισμού απο graffiti. Αν μάλλιστα πάει και κανένας ΠΑΟΚτζης και γράψει τα δικά του...............τα τουβλάκια θα φύγουν με εκρηκτικά..............μετά θα γίνει διαγνωσιμός στατικής επάρκειας............μετά ενίσχυσης και ................μετά τουβλάκια.  

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    ναι το ειδα και εγω απο κοντα και πραγματικα χωρις να εχω διαβασει το αρθρο εδω δεν το πιστευα αυτο που εβλεπα 

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Μάλιστα…

    Θα έλεγα χαζομάρα… αλλά και αυτή έχει τα όρια της. Το κίνητρο του κέρδους είναι άνευ ορίου.

    Και όχι μόνο αυτό αλλά επέλεξαν για την αντιμετώπιση των γκράφιτι να βάλουν το πιο ακριβό από άποψης και τοποθέτησης σύστημα αυτών των εμφανών τα οποία φυσικά έχουν τον μέγιστο βαθμό απορρόφησης της μπογιάς που μετά δεν βγαίνει.

     

    Το έκαναν που το έκαναν ας έβαζαν υαλοτουβλα (άντε και με κρυφό φωτισμό από πίσω με λετ να γίνει γκλάμουρ και να φωτιστεί ο χώρος)….

     

    Τα υαλοτουβλα τα αποφεύγουν σαν ο διάολος το λιβάνι οι τέχνες δρόμου διότι καθαρίζουν εύκολα με ένα απλό πιεστικό νερού…

    Και φυσικά ο κάθε καλλιτέχνης πριν χάσει μέρες και νύχτες για να φτιάξει κάτι προσδοκά να έχει και μια ελαχίστη χρονική διάρκεια το έργο του.

    • Upvote 6

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Συγνώμη αλλά αυτό δεν είναι δημοσιογραφία αλλά κυνήγι μαγισσών!!! Δηλαδή για ένα τέτοιο άχρηστο έργο φταίει το σύστημα παραγωγής δημοσίων έργων και όχι η ανικανότητα των δημοσίων υπαλλήλων!

     

    Πήρε τηλέφωνο τον εργολήπτη και όχι τον επιβλέπων του έργου για να ρωτήσει ποιος εισηγήθηκε και ποιος μελέτησε το έργο. Κοινώς φταίει το σαμάρι και όχι το γαϊδούρι.

     

    Έχουμε και στην περιοχή μου τέτοια έργα και κάποια μάλιστα ήταν ενταγμένα στο ΕΣΠΑ. Ήταν ξεκάθαρο πως το πρόβλημα οφειλόταν σε δύο κυρίως παράγοντες:

    1. Υπήρχε διαπλοκή μεταξύ συγκεκριμένων υπαλλήλων για χρήση συγκεκριμένων υλικών που παρείχαν αποκλειστικά κάποιες εταιρείες

    2. Πλήρης ανικανότητα των υπαλλήλων να σκεφτούν στοιχειώδη πράγματα, φαινόμενο ιδιαιτέρως συνηθισμένο από προσωπική μου εμπειρία

     

    Να σημειώσουμε πως ο εργολήπτης ανέλαβε με διαγωνισμό όπως αναφέρει.

     

    Κατάφερε επίσης ο Κλουζώ να βρει και άχρηστα έργα αξίας εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ στη Διαύγεια!!!

    Edited by Αλέξανδρος
    • Upvote 4
    • Downvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    πως γίνεται και για κάποια πράγματα σε κάποιες περιόδους φταίνε οι πολιτικοί,

    και για τα ίδια πράγματα σε άλλες περιόδους φταίνε οι ανίκανοι δημόσιοι υπάλληλοι,

    που όμως είναι οι ίδιοι και στις δύο περιόδους;

     

    (αν και ακούω κάτι περίεργα ότι έδιωξαν όλους τους παλιούς (υπηρεσιακούς) σε διάφορα "ψυγεία",

    κι έχουν ξεσκιστεί να παίρνουν συμβούλους, από αυτούς που θα έδιωχναν για να κάνουν οικονομία,

    αλλά αυτά δεν τα πιστεύω γιατί προφανώς είναι διαβολές κατά της αριστερής κυβέρνησης,

    από κάτι εγκάθετους φασίστες μέσα στο σύστημα που χάνουν την "κουτάλα")

     

    Η Διαύγεια είναι πάρα πολύ ωραία, αν δεν έχεις τίποτα άλλο να κάνεις,

    και κάθεσαι και ανοίγεις ένα - ένα τα αρχεία για κάθε άσχετο θέμα,

    αφού δεν υπάρχει κανονισμός παραγωγής τίτλου και οι περισσότεροι είναι:

    "ανάθεση έργου" ή "επικύρωση σύμβασης" ή "άδεια λειτουργίας καταστήματος"

    και κάτι παρόμοια γενικά κι αδιάφορα.

    • Upvote 4

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    προς τον υπογράφοντα του άρθρου...

     

    Τις ερωτήσεις να τις απευθύνεις σε αυτον που ενέταξε το έργο στο Τεχνικό πρόγραμμα (το οποιο δημοσιεύεται, αλλά θυμάστε να ασχοληθείτε ΟΤΑΝ το δείτε να κατασκευάζεται), σε αυτόν που εδωσε την εντολή να συνταχθεί η μελέτη, σε αυτούς που ψήφισαν τον καθορισμό των όρων, που ενέκριναν τα τεύχη δημοπράτησης και οχι στον συνάδελφο ΕΔΕ που πήρε το έργο μειοδοτώντας σε δημοπρασία.

     

    Διότι δεκτή η ένσταση και παρατήρηση για τη χρησιμότητα του έργου, αλλα ο ΕΔΕ δε φταίει σε κάτι. Τη δουλειά του κάνει. Οπου μαλιστα, αν δημιουργηθούν προβλήματα κατα την εργασία του, ειναι ο τελευταίος που φταίει. Ειδικά εφόσον εχει ηδη ξεκινήσει το έργο.

     

    Τα υπολοιπα, τα αφήνω ασχολίαστα γιατί θα γράφουμε για ώρες.

    • Upvote 4

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Αυτά είναι έργα!!! Αυτοί που εγκρίνουν τέτοια έργα, είναι πιο ΤΟΥΒΛΑ και από αυτά που βάζουν στο τούνελ! 

    Δυστυχώς η χρήση ηλεκτροσόκ θα θεωρηθεί βαρβαρότητα, αν και είναι η μόνη θεραπεία για αυτούς!

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites

    Δεν κανονίζουν οι υπάλληλοι τι και πώς θα γίνονται τα έργα.

    Σγουρός + Δούρου αν σας λέει κάτι.

     

    Το έργο είναι απίστευτη φάρσα ούτε στη Σομαλία δε γίνονται αυτά

    • Upvote 1

    Share this comment


    Link to comment
    Share on other sites



    Create an account or sign in to comment

    You need to be a member in order to leave a comment

    Create an account

    Sign up for a new account in our community. It's easy!

    Register a new account

    Sign in

    Already have an account? Sign in here.

    Sign In Now

  • Similar Content

    • By johann69
      Καλησπέρα σας , 
      Έχω ένα όροφο που έχει μόνο μπετά με ταράτσα από πάνω.
      Σκέφτομαι να προχωρήσω να τον φτιάξω και είναι τώρα σε αναζήτηση μηχανικού για να δούμε τι χρειάζεται με αδειες ( έχει παλαια)
      και ποια είναι τα βήματα για να γίνει κατοικία.
      Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά αντί της λύσης με τούβλα δίπλος τοίχος κτλ , μήπως να κοιτάξω και λύση ytong ή κάτι άλλο.
      Θα ήθελα αν μπορείτε κάποιες προτάσεις γιατί πιστεύω ότι τα τούβλα πιστεύω ότι ήταν παλαιά λύση, μπορεί να κάνω και λάθος.
      Σας ευχαριστώ πολύ
    • By Engineer
      Τα υποθαλάσσια τούνελ κατασκευάζονται για να παρέχουν την δυνατότητα απρόσκοπτης οδικής-συγκοινωνιακής επικοινωνίας ανεξαρτήτων καιρικών συνθηκών.
      Το βίντεο παρουσιάζει 7 από τα πιο εντυπωσιακά και ασυνήθιστα τούνελ του κόσμου.
       

      View full είδηση
    • By Engineer
      Τα υποθαλάσσια τούνελ κατασκευάζονται για να παρέχουν την δυνατότητα απρόσκοπτης οδικής-συγκοινωνιακής επικοινωνίας ανεξαρτήτων καιρικών συνθηκών.
      Το βίντεο παρουσιάζει 7 από τα πιο εντυπωσιακά και ασυνήθιστα τούνελ του κόσμου.
       
    • By Engineer
      Σε λίγες ημέρες ολοκληρώνονται τα έργα ανάπλασης προκειμένου ο χώρος να αποδοθεί στους κατοίκους του Πειραιά κι όχι μόνο.
      Στην τελική ευθεία μπαίνει το «λίφτινγκ» στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, το οποίο φιλοδοξεί να αλλάξει όψη και να ανοίξει ολοκληρωτικά στους κατοίκους του Πειραιά. Σύμφωνα με πληροφορίες τα έργα που είχαν δημοπραττηθεί τον περασμένο Νοέμβριο παραδίοδνται το πρώτο 15θήμερο του Ιουνίου.
      Συγκεκριμένα, πρόκειται για δύο γήπεδα 5×5 και τρία ανοιχτά γήπεδα μπάσκετ στον δυτικό περιβάλλοντα χώρο του σταδίου. Ειδικά για τα γήπεδα μπάσκετ και προκειμένου αυτά να είναι αξιοποιήσιμα και το χειμώνα η διοίκηση του ΣΕΦ έχει σκοπό να προχωρήσει στο «κλείσιμο» τους με τη νέα μέθοδο των φουσκωτών στεγάστρων.
      Τα πρωινά θα διατίθενται σε σχολεία για αθλητικές δραστηριότητες δωρεάν ενώ το απόγευμα θα μισθώνονται από ιδιώτες και αθλητικούς συλλόγους.
      Την ίδια στιγμή ολοκληρώνονται έργα ανάπλασης στο αναψυκτήριο του ΣΕΦ, τα αποδυτήρια, φτιάχνονται οι χώροι πρασίνου και ξύλινα κιόσκια, ενώ πλέον το στάδιο φωτίζεται και εξωτερικά, προκειμένου να αφήσει στο παρελθόν την εικόνα εγκατάλειψης που παρουσιάζε επί σειρά ετών και με στόχο να είναι ένας ασφαλής χώρος για τους πολίτες.
      Να σημειωθεί ότι στα σχέδια είναι η δημιουργία χώρου εκδηλώσεων στην ταράτσα του σταδίου, που θα μπορεί να φιλοξενεί ακόμα και καλοκαιρινές συναυλίες.
      Οι υπεύθυνοι του Σταδίου φιλοδοξούν το ΣΕΦ να επιστρέψει στην παλιά του αίγλη, έχοντας  και τη δυνατότητα να «βγάζει» τα έξοδα του, για αυτό το λόγο και όλοι οι χώροι αναψυχής που δημιουργούνται πλην των γηπέδων θα μπορούν να μισθώνονται και για κοινωνικές εκδηλώσεις. Σημειώνεται ότι στο ΣΕΦ λειτουργούν ήδη εκθεσιακοί και συνεδριακοί χώροι, οι οποίοι επίσης βρίσκονται σε τροχιά αναβάθμισης.

      View full είδηση
    • By Engineer
      Σε λίγες ημέρες ολοκληρώνονται τα έργα ανάπλασης προκειμένου ο χώρος να αποδοθεί στους κατοίκους του Πειραιά κι όχι μόνο.
      Στην τελική ευθεία μπαίνει το «λίφτινγκ» στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, το οποίο φιλοδοξεί να αλλάξει όψη και να ανοίξει ολοκληρωτικά στους κατοίκους του Πειραιά. Σύμφωνα με πληροφορίες τα έργα που είχαν δημοπραττηθεί τον περασμένο Νοέμβριο παραδίοδνται το πρώτο 15θήμερο του Ιουνίου.
      Συγκεκριμένα, πρόκειται για δύο γήπεδα 5×5 και τρία ανοιχτά γήπεδα μπάσκετ στον δυτικό περιβάλλοντα χώρο του σταδίου. Ειδικά για τα γήπεδα μπάσκετ και προκειμένου αυτά να είναι αξιοποιήσιμα και το χειμώνα η διοίκηση του ΣΕΦ έχει σκοπό να προχωρήσει στο «κλείσιμο» τους με τη νέα μέθοδο των φουσκωτών στεγάστρων.
      Τα πρωινά θα διατίθενται σε σχολεία για αθλητικές δραστηριότητες δωρεάν ενώ το απόγευμα θα μισθώνονται από ιδιώτες και αθλητικούς συλλόγους.
      Την ίδια στιγμή ολοκληρώνονται έργα ανάπλασης στο αναψυκτήριο του ΣΕΦ, τα αποδυτήρια, φτιάχνονται οι χώροι πρασίνου και ξύλινα κιόσκια, ενώ πλέον το στάδιο φωτίζεται και εξωτερικά, προκειμένου να αφήσει στο παρελθόν την εικόνα εγκατάλειψης που παρουσιάζε επί σειρά ετών και με στόχο να είναι ένας ασφαλής χώρος για τους πολίτες.
      Να σημειωθεί ότι στα σχέδια είναι η δημιουργία χώρου εκδηλώσεων στην ταράτσα του σταδίου, που θα μπορεί να φιλοξενεί ακόμα και καλοκαιρινές συναυλίες.
      Οι υπεύθυνοι του Σταδίου φιλοδοξούν το ΣΕΦ να επιστρέψει στην παλιά του αίγλη, έχοντας  και τη δυνατότητα να «βγάζει» τα έξοδα του, για αυτό το λόγο και όλοι οι χώροι αναψυχής που δημιουργούνται πλην των γηπέδων θα μπορούν να μισθώνονται και για κοινωνικές εκδηλώσεις. Σημειώνεται ότι στο ΣΕΦ λειτουργούν ήδη εκθεσιακοί και συνεδριακοί χώροι, οι οποίοι επίσης βρίσκονται σε τροχιά αναβάθμισης.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.