Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. imhotep

    imhotep

    Core Members


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      844


  2. hkamp

    hkamp

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      3

    • Περιεχόμενα

      2.677


  3. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      18.981


  4. melissa

    melissa

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      582


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 18/08/2018 in Δημοσιεύσεις

  1. και ποια είναι ακριβώς η επείγουσα ανάγκη?? η ανάγκη να μη πάει μέσω ασεπ? 100 στο χώμα 80 στον "αγώνα"
    3 points
  2. Το συνηθίζουν. Πέρσι κάλεσαν τους αναπληρωτές καθηγητές να υποβάλουν αιτήσεις από την Μεγάλη Πέμπτη ως την Τρίτη μετά το Πάσχα. Μερικοί θα έπρεπε να μαζέψουν και έγγραφα. Εχει να κάνει με τις μεγάλες γιορτές της ορθοδοξίας. Στο πνεύμα του <<όποιος πρόλαβε τον Κύριο είδε>>. Το πρόλαβε έχει και την έννοια του γνώριζε.
    3 points
  3. Εννοείται πως δεν τρώμε γκολ από τα αποδυτήρια και εξαντλούμε κάθε μέσο για να το απαλλάξουμε. Εκτός η επιφάνεια που υπάγεται σε κατηγορία 1,2 και 3, για τον έλεγχο απαλλαγής. Όλα αυτά μέχρι να εκδοθεί κάτι διαφορετικό που να αποσαφηνίζει ή να απαγορεύει ρητά. Προς το παρόν εκμεταλλευόμαστε το οτιδήποτε δεν έχει γραφεί ή διευκρινιστεί σωστά.
    2 points
  4. Το ότι η κολόνα και προφανώς το συρματόσχοινο προϋπήρχαν της οικοδομής, δεν νομίζω ότι αμφισβητείται από κανένα. Άρα η όποια "πατέντα"...είναι έμπνευση του εργολάβου..... Υ.Γ. Στην περίπτωσή σας, θα ανησυχούσα περισσότερο για την μικρή απόσταση των καλωδίων από το μπαλκόνι σας.
    1 point
  5. κατι παρομοιο ειχαμε και στην Ξανθη http://www.enikos.gr/society/132337/video-fytrose-kolona-se-balkoni περισσοτερο ειναι "δουλειά" του εργολαβου παρα της ΔΕΗ, αλλα "προσβαλλει" την κυριότητα σου. Να ζητησεις την απομακρυνση.
    1 point
  6. μέχρι κάποιος νόμος να παύσει την ισχύ του 6§5γ Ν3843/10. Αυτός ο νόμος σήμερα δεν υπάρχει.
    1 point
  7. το αν υπάρχουν άλλες προκηρύξεις με 5ημέρη προθεσμία να καταθέσεις είναι το θέμα? πως, στη βάση ποιου οργανωμένου σχεδίου δηλαδή, αποφασίζει το υπουργείο να προσλάβει άμεσα ογδόντα (80)!!! άτομα με 8 μήνη σύμβαση? υπάρχει οργανόγραμμα? υπάρχει υποστελέχωση μόνο στην Αττική? αυτό το ''κυρίως'' στην Ανατολική Αττική και στη Δυτική Αττική και η άσαφεια στο- που και ποσοι- απο κάθε ειδικοτητα θα προσληφθούν είναι, και σε συνδυασμό με το χρόνο που έγιναν οι αιτήσεις, για να μην κατατεθούν πολλές αιτήσεις και για να αιτιολογηθεί επαρκώς σε μεταγενέστερο χρόνο η πρόσληψη π.χ. κάποιου ΄΄τυχαία΄΄ ημέτερου σε μια άλλη περιφέρεια από τις παραπάνω. ε σιγά μωρέ αφου θα ανέβουν οι προσλήψεις στη διαύγεια, πως κάνουμε έτσι.... πάντως αυτό το 8 μήνο θα εκπνέει λογικά κάπου εκεί στο πολυφορεμένο εκλογικά Μαιο του 2019 ΤΕΕ αλήθεια υπάρχει?Γιατί???Μόνο για να πληρώνουμε τη συνδρομή ,Α και για να ''αναδεικνύονται'' αστέρες τύπου σπίρτζη επιπέδου σούπερ λίγκας και αστεράκια Α' τοπικού, αντιδήμαρχοι, πρόεδροι δημ συμβουλίων κ.α.
    1 point
  8. Πολιτικοί μηχανικοί σίγουρα και μόνο. Τώρα για συνυπογραφή θα σε γελάσω!
    1 point
  9. Πάρε δύο στα πολύ γρήγορα που είχα δει, σίγουρα έχω δει & σε ΔΕΗ-ΔΕΔΔΗΕ: http://www.tap.gr/tapadb/index.php/anakoinoseis/443-2015-09-25-07-38-122 http://www.ilion.gr/web/guest/anna/archive/20676 Πληκτρολόγησε «σοχ προθεσμια υποβολης δεκα ημερες» στο google & δες πόσες ΣΟΧ βγάζει ως αποτέλεσμα, άπειρες. Ειλκρινά δε γνωρίζω το πλαίσιο, ούτε έχω πολυασχοληθεί με ΣΟΧ, απλά μου φάνηκε εξαιρετικά μικρό το χρονικό διάστημα με δεδομένη & την περίοδο του Δεκαπενταύγουστου. Έχεις δίκιο πάντως, ο 2190/1994 στο άρθρο 21 παρ. 10 κάνει αναφορά στο 10ημερο. Από την άλλη, διαβάζοντας το άρθρο 20 περί απρόβλεπτων & επειγουσών αναγκών, δεν είμαι σίγουρος πως η συγκεκριμένη προκήρυξη δεν υπόκειται στον έλεγχο του ΑΣΕΠ.
    1 point
  10. Ν' ακούς πάντα το Δημήτρη! H έντονη γραμματοσειρά τροποποιήθηκε. yian Κανόνες Συμμετοχής 1. Επιδιώκουμε να είναι ευανάγνωστα τα κείμενα σε μηνύματα και τίτλους. Δεν κάνουμε κατάχρηση της έντονης (bold), πλάγιας (italics) και υπογραμμισμένης (underlined) γραφής γιατί τότε το κείμενό μας γίνεται κουραστικό και δίνουμε την εντύπωση ότι προσπαθούμε να επιβάλλουμε στους άλλους τις απόψεις μας και όχι να παραθέσουμε απλώς τα επιχειρήματά μας.
    1 point
  11. Άρα προχώρησε. Γιατί σε 'μένα τότε χρονικά που σου έγραψα, δεν με άφηνε να κάνω αίτηση αν πρώτα δεν είχα πάει για πιστοποίηση από το ΚΕΠ. Οπότε μάλλον μέσω του Taxis διαβάζει ότι στοιχεία θέλει. Χαίρομαι. Ενημέρωσε πότε θα την λάβεις να ξέρουμε πόσο χρόνο περίπου κάνει (αν και υποψιάζομαι εξαρτάται από τον φόρτο εργασίας ΚΕΠ και ΤΣΜΕΔΕ --καλό το τελευταίο ...με τον φόρτο ....μου άρεσε...και μπράβο μου .
    1 point
  12. Εγώ έδωσα πανελλήνιες στα 40 μου παιδιά και επιτέλους έκανα το όνειρό μου πραγματικότητα!
    1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.