Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      18.981


  2. dimitris GM

    dimitris GM

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      5

    • Περιεχόμενα

      26.314


  3. danaikaterina

    danaikaterina

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      2.869


  4. dryianni

    dryianni

    Μη μηχανικός


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      325


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 02/02/2019 in Δημοσιεύσεις

  1. Κίνηση πρώτη παίρνεις τη βεβαίωση περαίωσης με τις τρεις σφραγίδες που λέει ο Δημήτρης και ταυτόχρονα την κάτοψη πάνω στην οποία έχει διαγραμμιστεί ο Η.Χ που κλείστηκε. Κίνηση δεύτερη ελέγχεις όλο το ακίνητο (και τον τότε τακτοποιημένο χώρο) για αυθαιρεσίες. Επισημαίνω ότι οι περισσότερες τότε δηλώσεις είναι λανθασμένες καθώς ο τότε νόμος προέβλεπε ρύθμιση (πχ αλλαγή χρήσης σε υπόγεια, κλεισμένους ΗΧ κλπ) μόνο σε εντός εγκεκριμένου όγκου. Συνήθως διαπιστώνονται υπερβάσεις ύψους, οι οποίες από την φύση του τότε νόμου δεν μετρούνταν. Οπότε με μεγάλη προσοχή η χορήγηση της βεβαίωσης.
    2 points
  2. Με την κυρωση της ΠΕ, τα ρυμοτομουμενα τμηματα περιερχονται στον Δημο, χωρις τπτ αλλο. [πραξη δωρεας πότε εγινε και γιατι?] Τα -νομιμα- κτισματα αποζημιωνονται απο τον Δημο. Αυτη η μαντρα ειναι αυθαιρετη και κατεδαφιστεα, μη αποζημιουμενη και -μαλλον- σου στερει "προσωπο" Ερωτηση Αφου στο αρχικο ηταν δυο συνιδιοκτητες, ειναι προφανες οτι αποδοθηκε το νεο οικοπεδο και στους δυο. Τι θα "σπιτακι" θα χτισει ο "ενας" σε επίκοινο και εξ αδιαιρετου οικοπεδο, αν ο αλλος δεν συμφωνει???
    2 points
  3. Κάλυψη 60% και δόμηση 202 τμ (ΣΔ=1). Προσοχή στην απόδειξη της κατά παρέκκλισης αρτιότητας. Να προϋπάρχει το οικόπεδο των 112 τμ προ 2-7-68.
    1 point
  4. θα δεις εδω https://www.ktimatologio.net/dilosis-me-etia-ktisis-ektakti-chrisiktisia-2/
    1 point
  5. Πρώτο ερώτημα γιατί έγινε νέα άδεια προσθήκης ορόφου, ενώ υπήρχε ημιτελής οικοδομή; Μήπως η αρχική άδεια είχε λήξει και δεν είχαν μεριμνήσει να κάνουν αναθεώρηση επ αόριστο μέχρι αποπερατώσεως; Αν η άδεια ήταν ανοικτή θα έπρεπε να αναθεωρηθεί και οχι να εκδοθεί νέα άδεια προσθήκης ορόφου. Οπότε διερεύνησε τι έχει γίνει. Άδεια συνέχισης εργασιών δεν υπάρχει. Αυτό που υπάρχει είναι να είχε αναθεωρηθεί επ αόριστο η αρχική άδεια (συνεπώς δεν έχει λήξει) και οι εργασίες να ολοκληρωθούν βάσει μελέτης. Εξυπακούεται ότι θα ελέγξεις για τυχόν αυθαιρεσίες. Οι παλιές άδειες δεν κλείνουν με έλεγχο ελεγκτή δόμησης, αλλά με το παλιό σύστημα υπεύθυνων δηλώσεων.
    1 point
  6. Κατά την γνώμη μου δεν υπάρχει πρόβλημα, αρκεί να επιλεχθεί στον "Λόγο έκδοσης του Πιστοποιητικού" η επιλογή "Αλλος λόγος" και να περιγράφεται επακριβώς από τον πελάτη σου και καταγράφεται από εσένα ως ενεργειακό επιθεωρητή στα ανάλογα πεδία και να ισχύει το "Για μέρος κτιριακής μονάδας (όπως για παράδειγμα επαγγελματικό χώρο εντός κτιριακής μονάδας ή δωμάτιο κατοικίας) δεν εκδίδεται ΠΕΑ, καθώς το μικρότερο τμήμα κτιρίου για το οποίο μπορεί να εκδοθεί ΠΕΑ είναι η κτιριακή μονάδα." δηλαδή να μην βγάλεις ΠΕΑ για οδοντοτεχνικό εργαστήριο που έχει στεγαστεί σε διαμέρισμα, αλλά για το διαμέρισμα ως κτιριακή μονάδα. Δες στις "Οδηγίες Χρήσης του buildingcert.gr" στις σελίδες 2 & 3. Επίσης θεωρώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα από το ότι βλέπω εδώ στα στατιστικά στοιχεία ότι έχουν εκδοθεί πιστοποιητικά με τέτοια αιτιολογία. Περίμενε πάντως να δεις και άλλες θέσεις συναδέλφων.
    1 point
  7. Ναι, αυτό επιλέγεις, που λέει ότι εμπίπτουν στις εξαιρέσεις
    1 point
  8. θεωρω οτι μπορεις αλλά, θα πρεπει να εχεις την βεβαιωση του 3843 με την τριτη σφραγιδα...
    1 point
  9. Να προσθέσω στα πολύ σωστά που ανέφεραν οι συνάδελφοι παραπάνω ότι οι σοφίτες δεν έχουν καταργηθεί αλλά υπάρχουν περιοχές στις οποίες η κατασκευή σοφίτας απαγορεύεται από ειδικότερες διατάξεις που ισχύουν στην περιοχή για λόγους μορφολογικούς (πχ παραδοσιακοί οικισμοί). Δεν ξέρω αν ανήκετε σε κάποια από αυτές.
    1 point
  10. Αρθρο 2παρ. 81. "Σοφίτα είναι ανοιχτός ή κλειστός προσβάσιμος χώρος που βρίσκεται εντός του ύψους της επικλινούς στέγης του κτιρίου και δεν μπορεί να αποτελεί ανεξάρτητη ιδιοκτησία. ". Αρθρο 11 παρ. ιε. Δεν μετράνε στη δόμηση " Σοφίτες με συνολικό εμβαδόν μικρότερο ή ίσο των 1/2 του χώρου της υποκείμενης κάτοψης με τον οποίο συνδέονται λειτουργικά, χωρίς να αποτελούν ανεξάρτητο όροφο και εφόσον το μέσο ελεύθερο ύψος είναι μικρότερο από 2,20 μ..
    1 point
  11. Είχα το ΄ίδιο πρόβλημα και μετά από παίδεμα πήρα την ακόλουθη απάντηση από το helpdesk: ---------- Forwarded message --------- From: EKO II <[email protected]> Date: Mon, Jan 28, 2019 at 1:22 PM Subject: RE: Αδυναμία διαγραφής προμηθευτή σε κατάσταση αίτησης 07.δ To: Καλησπέρα σας, Ο παλιός προμηθευτής δεν σβήνεται από το σύστημα. Σε αυτόν (στον παλιό) βάζετε ποσό μηδέν (Ο) και προσθέτετε το νέο προμηθευτή/τες και το/τα αντίστοιχο νέο ποσό της προκαταβολής. Στη διάθεσή σας. Από την Ομάδα Υποστήριξης
    1 point
  12. Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο και τις γνώσεις ολων σας!!!
    1 point
  13. Οι σοφίτες θεσμοθετήθηκαν με τον ΝΟΚ απο το 2012. Οπότε το απόλυτο δεδομένο είναι ότι ΔΕΝ έχουν καταργηθεί. Ο ΝΟΚ είναι ο εν ισχύ Νόμος του Ελληνικού κράτους για τις πολεοδομικές διατάξεις δόμησης. Τώρα σε ποιες περιπτώσεις και με τι όρους και ορισμούς ορίζουμε με τις πολεοδομικές διατάξεις (δηλαδή τον ΝΟΚ) "αυτό" είναι σοφίτα και άρα δεν μετρά στον Συντελεστή Δόμησης ή αυτό δεν είναι σοφίτα δεν μπορεί να εξηγηθεί έτσι απλά. Αφορά το έργο μηχανικών με εξοικείωση και γνώση των ορισμών και των διατάξεων. Δεν μπορούμε να το εξηγήσουμε σε εσάς εκτός κι αν θέλετε να σας δώσουμε τον ΝΟΚ να τον μελετήσετε ο ίδιος..... και καλό κουράγιο φυσικά....
    1 point
  14. Το μόνο στοιχείο που καθορίζει την απαίτηση ΕΕΔΜΚ (άρθρο 29, παρ. 2λ του Ν. 4496/2017) για Α/Θ (δεν ειναι "κλματιστική μονάδα" η Α/Θ - τα splitάκια ειναι) ή οποιοδήποτε άλλο σύστημα πλην split units, λέβητα ΦΑ ή ΣΗΘΥΑ, είναι το αν: 1) Οι οριζόντιες ιδιοκτησίες για τις οποίες προορίζονται αποσυνδέονται μόνιμα απο το κοινόχρηστο σύστημα θέρμανσης της πολυκατοικίας (άρθρο 127 Ν. 4495/2017). 2) Οι μονοκατοικίες για τις οποίες προορίζονται δεν εμφανίζουν στην οικοδομική τούς άδεια σύστημα θέρμανσης.
    1 point
  15. Το θέμα μας δεν είναι η απαλλαγή από την κατάθεση αμοιβής στην εθνική τράπεζα. Το λέμε και παραπάνω. Τέτοια υποχρέωση δεν υφίσταται πλέον και γι αυτό δεν έχει κανένα νόημα να κινηθεί η παλιά διαδικασία μέσω του ΤΕΕ (δες προηγούμενα μηνύματα). Το ερώτημα είναι πως καλύπτεται φορολογικά και αν μπορεί να κόψει απόδειξη στον εαυτό του ή υπάρχει κάποια διαδικασία. Μηδενική αμοιβή δεν υπάρχει σε παροχή υπηρεσίας. Ενδεχομένως να υπάρχει διαδικασίας "δωρεάς" καθαρά για φορολογικούς σκοπούς. Αν κάποιος το ξέρει και το έχει εφαρμόσει να το πει. Μην κάνουμε υποθέσεις.
    1 point
  16. Το Εθνικό Κτηματολόγιο δεν απαιτεί οικοδομική άδεια για τα κτίσματα. Τα κτίρια δηλώνονται κατά δήλωση του πολίτη με σχετική παρατήρηση «Τα κτίρια κατά δήλωση». πηγη η κ. Μπακλατζη http://ecopress.gr/?p=7000
    1 point
  17. βλ. στο εγχειρίδιο 3.2 Συμπλήρωση στοιχείων αίτησης 3.2.1 Εισαγωγή αίτησης
    1 point
  18. Σωστά τα γράφεις. Όσο για τον μεταλλικό πρόβολο μην περιμένεις να βρεις έτοιμη τιμή. θα την υπολογίσεις ανάλογα με τα υλικά που έχει. Με μία τιμή για την σιδηροκατασκευή γύρω στα 65,00κιλά/τμ *1,20ευρώ το κιλό= 76,00ευρώ /τμ νομίζω είσαι καλυμμένος.
    1 point
  19. Δημήτρη δες αυτό: αρθρο 4 παρ.2 ΑΠΌΦΑΣΗ 299/ΦΕΚ57/16-01-2014: τελικός έλεγχος-κατηγορία Α΄ : "Διενεργείται μετά την ολοκλήρωση των εργασιών και αφορά στη διαπίστωση των εκτελεσθεισών εργασιών σύμφωνα με την άδεια δόμησης" Νομίζω ότι πολύ καλά έκανε ο ελεγκτής, η άδεια δεν περιορίζεται στο να ρίξεις το κατεδαφιστέο κάτω,υπάρχει και συνέχεια ( απομάκρυνση των αποβλήτων με τον νόμιμο και εγκεκριμένο τρόπο). Μην ξεχνάτε ότι μετά τον έλεγχο και την πιστοποίηση ότι τελείωσαν οι εργασίες, η άδεια παύει να ισχύει και δεν επιτρέπονται εργασίες.
    -1 points
  20. η κατεδάφιση είναι κατηγορία Α΄ , και σύμφωνα με αρθρο 4 παρ.2, ο έλεγχος "αφορά στη διαπίστωση των εκτελεσθεισών εργασιών σύμφωνα με την άδεια δόμησης" Εκτός της Υ.Α 299, ισχύει και ο Ν.4030
    -1 points
  21. Καλησπέρα. Στην πρώτη μου απόπειρα και εγώ με το ηλεκτρονικό σύστημα αδειών ανέβασα κάποια pdf κλειδωμένα για επεξεργασία (διαβάζονται κανονικά και τυπώνονται σε κανονική ανάλυση απλά δεν επεξεργάζονται). Δυστυχώς όμως διαπίστωσα εκ των υστέρων ότι ενώ τα δείχνει έγκυρα στο σύστημα και τους έχει δώσει και αριθμό κλειδιού δεν είναι δυνατόν να ανοίξουν. Δεν είχα σκεφτεί ότι όταν το σύστημα πάει να βάλει τα διακριτικά εγκυρότητας πάνω στο pdf δεν θα μπορεί λόγω κλειδώματος. Αντιμετώπισε κάποιος αντίστοιχο πρόβλημα? κάποια ιδέα ίσως πως μπορώ να το διορθώσω? ευχαριστώ εκ των προτέρων! (μην με κράξετε που τα κλείδωσα, το κατάλαβα ήδη ότι ήταν λάθος!)
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.