Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. Pavlos33

    Pavlos33

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      4

    • Περιεχόμενα

      19.082


  2. sdtopo

    sdtopo

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      1.177


  3. Didonis

    Didonis

    Συντονιστής


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      9.044


  4. kan62

    kan62

    Core Members


    • Πόντοι

      2

    • Περιεχόμενα

      4.743


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 10/01/2020 in Δημοσιεύσεις

  1. Δεν απαιτεί καμία βεβαίωση αφού δεν υφίσταται συμβολαιογραφική πράξη. Αυτά όμως τα συζητάμε σε άλλο σχετικό νήμα για αρτιότητες κλπ
    2 points
  2. Πάτωμα, στέγη και εξώστες είναι φέροντα στοιχεία. Αντικατάσταση με ΕΕΔΜΚ προβλέπεται (υπό συνθήκες) μόνο για τη στέγη. Άρα απαιτείται άδεια, όπως και για την επισκευή της φέρουσας τοιχοποιίας. Σε κτήριο προ του '55 (είτε άδεια είτε ΕΕΔΜΚ) αιτήσεις για επισκευές ή προσθήκες πάνε ΣΑ και μετά βλέπουμε (παρ.8, άρθρου 6 ΝΟΚ).
    2 points
  3. σωστά θα εχει και παραγωγη σε φραγκοσυκα... κατα τα λοιπα υπαρχει εδω μια εξαιρετικη ανάρτηση του ΜΑΚΑΡ για τις δουλείες https://www.michanikos.gr/files/file/630-δουλείες-δουλεία-διόδου/ Και να θυμισω οτι προ καιρου, το προβλημα ηταν οτι: ο μπροστινος ειxe το δικο του γηπεδο, με την περιφραξή του, με πορτα που ανοιγε με κομπιουτερακι καπου στη μεση... και ολα τα καλα του. Ηρθε ο πίσω και ζητησε διοδο...δεν την εδωσε...τον πηγε στα δικαστηρια...γκρεμισε την περιφραξη καπου στην ακρη της προσοψης σε πλατος 3μ. [κλασσικα] για να μπαινοβγαινει ο ....οπισθεν, πλήν, αμα το αλλος ειναι κακος ...λάκας, ολο και κατι θα σκεφτει. Και σκεφθηκε και αποφασισε καθε φορα που μπαινοβγαινει να αφηνει την εξω πορτα ανοιχτη, διοτι εκει που τελειωνε η λωριδα της δουλειας και εφτανε στο δικο του, ειχε ξεχωριστη πόρτα. δξ πώς τελειωσε η υπόθεση... Για μενα, δεν απαγορευεται η περιφραξη της λωριδας αυτης διοτι, δεν ειναι εσωτερικη περιφραξη εντος του ιδιου γηπεδου, αλλά περιφραξη μεταξυ δυο, πλέον, ανεξαρτητων τμηματων, που το ενα απεκτησε ειδικο προορισμο αποκλειστικης δουλείας διελευσης απο τον αλλον ιδιοκτητη. [το θεμα της αποξηλωσης μερους της αρχικης περιφραξης, της τοποθετησης νεας πορτας απο τον άλλον, της περιφραξης της λωριδας αυτης και της ασφαλτοστρωσης και των εν γενει εξοδων κατασκευης και συντήρησης ολων αυτων, επρεπε να καταχωρηθουν αναλυτικα στην αποφαση στο συμβολαιο συστασης δουλείας που συνεταξαν]
    1 point
  4. Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα αν δεν βγει η απόφαση υπαγωγής. Δεν μπορείς να πας τράπεζα να υπογραψεις
    1 point
  5. 1 point
  6. Ωραία …. Μόλις δημοσιεύσεις την εργασία σου ή το έργο σου σε κάποιο έγκυρο επιστημονικό περιοδικό, μας ενημερώνεις για να ξεκλειδώσει το θέμα ώστε να ενημερωθεί. Εως τότε παραμένει κλειδωμένο και λογικές «προκαλώ» δεν γίνονται αποδεκτές. Το θέμα θα μεταφερθεί στην ενότητα ιδιωτών. ------ Εδιτ Το ίδιο κείμενο το έβαλες αρκετές φορές στο φόρουμ και φυσικά τα διαγράψαμε και φυσικά έλαβες ποινή. Αν το συνεχίσεις θα λάβεις πλήρη αποκλεισμό και βλέπουμε τι άλλο ακόμα.
    1 point
  7. Charlie: => Για τα δημιουργηθέντα με πρόσωπο σε Διεθνείς, Επαρχιακές..., Κύριες Δημοτικές, Κύριες Κοινοτικές,.. σιδηροδρομικές: προ του 1978: Υπάρχει απαίτηση προσώπου 1978-1985: Δεν υπάρχει 1985-σήμερα: Υπάρχει απαίτηση προσώπου Σημ.: Οι ΚΥΡΙΕΣ δημοτικές ή κύριες Κοινοτικές είναι αυτές που έχουν αναγνωριστεί ως τέτοιες ή π.χ. οι μοναδικές που ενώνουν δύο οικισμούς. => Για τα δημιουργηθέντα με πρόσωπο ή μη σε απλές (όχι κύριες) Δημοτικές, Κοινοτικές, Αγροτικές οδούς: προ του 2003: Δεν υπάρχει απαίτηση προσώπου μετά το 2003: Υπάρχει απαίτηση προσώπου
    1 point
  8. υπολογίζεται σαν λοιπή παράβαση αφου ο χώρος έχει υπολογιστεί στο ΣΔ. Στο Ε9 δηλωνόταν πάντα σαν ΘΣ; Μήπως έχει ηλεκτροδοτηθεί ξεχωριστά σαν κατοικία; Ίσως κάποιο ενοικιαστήριο που να το αναφέρει κατοικία; Αν δεν μπορεί να αποδειχτεί μήπως έγινε μετα το 2011 και ψάχνουν να βρουν μηχανικό για να το τακτοποιήσουν; Απαιτεί λίγο προσοχή το θέμα
    1 point
  9. Βεβαίωση περί αδόμητου θα χρειαστεί για την αγορά του όμορου. Από κει και πέρα θα έχεις τον ίδιο ιδιοκτήτη σε δυο ίδια γήπεδα, για τα οποία θα μπορεί να θεωρήσει ότι στην πραγματικότητα είναι ένα και ενιαίο όπως βεβαίως έχει και την δυνατότητα να τα θεωρεί ξεχωριστά. Όμως από τη στιγμή που στο τοπογραφικό και δ κάλυψης εισαχθεί μια τέτοια κατάσταση θα είναι για πάντα συνενωμένα. Υ.Γ Τα εκτός σχεδίου και εκτός οικισμών γεωτεμάχια τα ονομάζουμε γήπεδα και όχι οικόπεδα.
    1 point
  10. Charlie: Για τα δημιουργηθέντα γήπεδα στο διάστημα 17/10/78 έως 31/05/85 δεν υπάρχει απαίτηση προσώπου για τα έχοντα πρόσωπο σε Διεθνείς, Εθνικές, Επαρχιακές, Δημοτικές και Κοινοτικές (Κύριες) και σε σιδηροδρομικές. Για πριν και μετά , για τα έχοντα πρόσωπο στις παραπάνω οδούς, υπάρχει απαίτηση προσώπου. Για τα υπόλοιπα γήπεδα υπάρχει απαίτηση προσώπου (σε οποιαδήποτε οδό) μόνο για τα δημιουργηθέντα μετά το 2003.
    1 point
  11. Ναι υπάρχουν μερικές εκατοντάδες προδιαγραφές για αυτόν τον σκοπό. Για την φύση θέση και το μέγεθος του γεωτεμαχίου κλπ κλπ (τοπογραφικά) Για το κτήριο, σχήμα την θέση διαμόρφωση ελάχιστες απαιτήσεις διαστάσεων κλπ κλπ (αρχιτεκτονική) Για την στατική και αντισεισμική επάρκεια του κτηρίου (στατικά) Αποχετεύσεις, υδραυλικά πιθανά ηλεκτρολογικά μονώσεις κλπ κλπ ανάλογα το μέγεθος του μελλοντικού κτηρίου (μηχανολογικά) και διαδικασίες με το φορείς του δημοσίου (ΥΔΟΜ, ΙΚΑ, ΔΟΥ κλπ κλπ) ή και Δασαρχεία και Αρχαιολογία ανάλογα την θέση. Αν θες πλήρη γνώση αυτών ξεκινάς με εισαγωγικά σε πολυτεχνείο και μετά θα χρειαστείς και μερικά χρόνια εμπειρίας. Αν θες αποτέλεσμα φέτος πας σε Τεχνικό Γραφείο και σε καθοδηγούν στα πρώτα αναγκαία βήματα που πρέπει να κάνεις
    1 point
  12. Οι νέες διαστάσεις δημιουργούν και νέα επιφάνεια οπότε θα σχεδιαστεί νέα κάτοψη και θα εμβαδομετρηθεί βάσει της νέας αποτύπωσης. Μπορεί ένα δικαιολογητικό να μη ζητείται, αλλά για λόγους μελλοντικής απαίτησης και πληρότητας στον πελάτη προσωπικά θεωρώ ότι μπορούμε να του το δώσουμε, κάνοντας την ανάλογη τιμολόγηση της εργασίας μας. Το δ. κάλυψης των αυθαιρέτων δεν είναι ακριβώς ίδιο με αυτό μιας Ο.Α. Κατά τη γνώμη μου πρέπει να υπάρχει ειδική παράγραφος που να συσχετίζει αυθαιρεσίες, εμβαδά φύλλα καταγραφής, με τις αντίστοιχες σκιαγραφήσεις στα περιγράμματα. Το ότι στην τακτοποίηση μιας αποθήκης κατηγορίας 3 δεν εισάγουμε επιφάνεια στο κελί της εφαρμογής του πληροφοριακού συστήματος, δεν σημαίνει ότι σε περίπτωση έκδοσης άδειας η αποθήκη αυτή δεν θα συμπεριληφθεί στην πραγματοποιούμενη δόμηση. Το ίδιο θα συμβεί και με την επιπλέον επιφάνεια του κτιρίου λόγω της υπαγωγής του στην κατηγορία 3 για αλλαγή διαστάσεων και επιφάνειας.
    1 point
  13. εχεις δυο θεματα - να πας με το 83/5α ειτε εχει γινει συσταση ΟΙ, [αρα με το τοπογραφικο της συστασης] ή εχει εκδοθει ΟΑ [αρα με το τοπογραφικο της αδειας] - Αλλά εχεις και την δηλωση του 651...τι θα γραψεις για το εντος/εκτος? Βεβαιως, εχεις ΟΑ σε ισχυ. Αλλα, καποια στιγμη στο μελλον, το προβλημα θα εμφανισθει Πότε εγινε η ανοικοδομηση? εδιτ Θα δεις και στο αρθρο 110 παρ. 3 την εξαιρεση των παρ. α,β,γ και δ. για την περιπτωση που τα εκατερωθεν ακινητα εχουν χτισει με τον ιδιο τροπο...κλπ
    1 point
  14. Εναλλακτικά, με το AutoCAD TrueView που διατίθεται ελεύθερα από το site της AutoDesk, μπορείς να σώζεις σχέδια σε παλαιότερες εκδόσεις για να τα ανοίγεις. Καλημέρα!
    1 point
  15. Το αεικίνητο και ο νόμος περί αεικίνητου έχει πάει στα σκουπίδια προ πολλού. Και όποιος έχει σπουδάσει και είναι υποστηρικτής του ότι δεν μπορεί να υπάρχει αεικίνητο είναι το λιγότερο επικίνδυνος για την εξέλιξη ώστε να σταματήσει η εξάρτηση μας από τους βαρόνους της ενεργείας και των τραπεζών . Rothschild και Rockefeller. Το αεικίνητο δεν το έχει εφεύρει μόνο Έλληνας αλλά και Ολλάνδος και Πακιστανός και Ινδός και Κινέζος και πολλοί άλλοι άνθρωποι στον πλανήτη. Και αν κάποιος το αμφισβητεί τον καλό δημόσια να έρθει να δει ότι με φωτοβολταϊκά δίνω κίνηση σε ένα μοτέρ των 12 v στα 16 Α, (192 vatt ) και μόνο με αυτό κινείται γεννητρια και παράγει 1200 vatt στα 220 volt. Προκαλώ οποιονδήποτε πτυχιούχο ανώτερης η ανώτατης σχολής να το ελέγξει και να πει ότι αυτό που λέω είναι ψευδές. Αν το κάνει τον προσκαλώ να το δει με τη ίδια του τα μάτια και να κάνει οποίες και όσες μετρήσεις κρίνει απαραιτητο για να έχει ολοκληρωμένη άποψη.
    -2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Παράταση έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026 για την εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου
      Παράταση για ένα χρόνο, δηλαδή έως τις 11 Σεπτεμβρίου 2026, δίνει το κράτος στην εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων του δημοσίου. Η εξαγορά καταπατημένων εκτάσεων διέπεται από τον νόμο 5024/2023, ο οποίος προβλέπει τη διαδικασία μέσω ψηφιακής πλατφόρμας στο gov.gr. Ωστόσο, η εξαγορά δεν επιτρέπεται σε δασικές εκτάσεις ή άλλες περιοχές που είναι κοινόχρηστα αγαθά, εξαιρουμένων των «πραγμάτων εκτός συναλλαγής», όπως ορίζονται στο Αστικό Κώδικα.
      • 0 απαντήσεις
    • Ο πρώτος εικονικός ψηφιακός βοηθός μουσείου από το ΝΟΗΣΙΣ
      Έχει το ύψος ...μπασκετμπολίστα, όμως η δουλειά του δεν είναι να βάζει καλάθια, αλλά να σχεδιάζει προσωποιημένες περιηγήσεις επιστημονικού ενδιαφέροντος. Ο λόγος για το διαδραστικό κιόσκι ενημέρωσης, στο οποίο «κατοικοεδρεύει» ο «NOE515», ο εικονικός ψηφιακός βοηθός του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας ΝΟΗΣΙΣ, αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ. Ο NOE515, που αποτελεί τον πρώτο εικονικό βοηθό με χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε μουσείο στην Ελλάδα, χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του ΝΟΗΣΙΣ. Αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο ΤΝ, που βελτιώνει την εμπειρία του επισκέπτη, προσφέροντας προσωποποιημένη πληροφόρηση και θα αποτελέσει μέρος των δραστηριοτήτων, που το ΝΟΗΣΙΣ θα παρουσιάσει στην 89η ΔΕΘ, στις 6-14 Σεπτεμβρίου.
      • 0 απαντήσεις
    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.