Πίνακας Κορυφαίων
Δημοφιλές Περιεχόμενο
Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 13/04/2020 in Δημοσιεύσεις
-
1 point
-
Δεν μας είπες σε κανονική λειτουργία θέρμανσης του συστήματος τι πίεση δείχνει το μανόμετρο (αν έχει) ? Αν είναι 1,5 bar είναι λάθος πίεση λειτουργίας. Αν είναι τόσο, αυτή είναι η πίεση σε κατάσταση ηρεμίας του δικτύου. Σε κανονική λειτουργία θέρμανσης θα πρέπει να είναι κατ' ελάχιστον περίπου στα 2,0 bar και μια περίπτωση να μην ζεσταίνεται όλο το μεγάλο σώμα είναι αυτό της μικρής πίεσης στο δίκτυο... συνεπώς ψάξε μέσα στο κουτί του λέβητα να δεις αν υπάρχει ρυθμιστική βαλβίδα πίεσης... αν υπάρχει γύρισε 1 φορά τη στρόφιγγα της βαλβίδας ... περίμενε 1/2 - 1 ώρα (μέχρι να γίνει εξίσωση πίεσης στο δίκτυο) και μετά να δεις την ένδειξη στο μανόμετρο πόσο είναι και αν θερμαίνεται ή όχι όλο το σώμα. Αν το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό επανέλαβε τη διαδικασία της περιστροφής της ρυθμιστικής βαλβίδας κατά 1/2 στροφή και δες τι αποτέλεσμα έχεις.1 point
-
Και συμπληρωματικά στα παραπάνω, καλό είναι να αλλάζεις διακόπτες κάθε 2-3 χρόνια γιατί με τις δοκιμές για να πετύχεις την "εξισορρόπηση" θα τα παίξουν.... Και κάτι άλλο που θυμήθηκα... μπορεί να έχει χαλάσει κάποια βαλβίδα και να δείχνει ανοιχτή αλλά να μην είναι... Τα παραπάνω εκ πείρας μιας και είχα, ακόμα έχω δηλαδή, το ίδιο θέμα.....1 point
-
Μη σε ξεγελάει η ποσότητα του νερού που είναι πολύ μικρή. Πολλές φορές αυτό οφείλεται στο ότι η θέρμανση εξατμίζει Το νερό. Πιθανόν όταν κλείσει η θέρμανση να δεις πολύ μεγαλύτερη διαρροή1 point
-
Είναι πολύ χρονοβόρα διαδικασία αλλά σωστή. Το χειμώνα (όταν κάνει κρύο) οι χρόνοι αναμονής, ανάμεσα σε κάθε μέτρηση-επαναρρύθμιση είναι μικρότεροι. Κάνε μία χοντρική ρύθμιση τώρα και τελειοποίησε τις ρυθμίσεις το χειμώνα.1 point
-
Τον όρο "αεροδυναμιστής" δεν τον έχω ξανακούσει. Ίσως εμένα να μου διαφεύγει... Ωστόσο, Προφανώς χρειάζονται γνώσεις αεροδυναμικής - αεροναυπηγικής που αποτελούν κομμάτι των Μηχανολόγων Μηχανικών, όπως αναφέρεις και συ. Συνεπώς, ας μπει σε κάποια σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών... Στο ΕΜΠ που αποφοίτησα (πριν 15 χρόνια) υπάρχει ειδικότητα Αεροδυναμικής από το τρίτο έτος. Σε κάθε Πολυτεχνική Σχολή Μηχανολόγων πρέπει να υπάρχει. Μάλιστα, στην Πολυτεχνική Σχολή της Πάτρας ο τίτλος είναι "Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών". Άρα, εγώ θα πρότεινα να επικεντρωθεί στις Πανελλήνιες ώστε να καταφέρει να εισαχθεί σε μία Πολυτεχνική Σχολή Μηχανολόγων Μηχανικών και από εκεί και πέρα, αν εξακολουθεί να το θέλει, επειδή τέτοια επαγγέλματα θεωρώ ότι μόνο στο εξωτερικό έχουν πέραση, θα πρέπει να ανοίξει τα φτερά του προς τα εκεί. Αν και κατά τη διάρκεια των Σπουδών του ως μηχανολόγος, ενδεχομένως προσανατολιστεί και σε άλλους ενδιαφέροντες τομείς της Μηχανολογίας.1 point
-
Φυσικά και όχι. Η παράγραφος αυτή αναφέρεται στην περίπτωση που η κάλυψη είναι μικρότερη των 120τμ στο σύνολο του οικοπέδου. Διαφορετικά χωρίζαμε όλα τα οικόπεδα σε τμήματα για να κτίζουμε X120τμ.1 point
-
Όπως σου είπε σωστά ο Pavlos33, 2 φύλλα α καταγραφής, οι λοιπές παραβάσεις υπολογίζονται βάσει αναλυτικού προϋπολογισμού του παραρτήματος Β, κάθε 15000 € = 1 Λ.Π. (στρογγυλοποίηση προς τα πάνω, 16000€ =2 Λ.Π.)1 point
-
Στο ένα Φ.Κ θα έχεις την κατηγορία 3. Σε άλλο Φ.Κ θα έχεις 1 Λ.Π.1 point
-
1 point
-
Θα την βρεις πολύ εύκολα εδώ. Ωραία γραμμένη στο βιβλίο του Τσαμασφύρου. Με απλά λόγια μας λέει ότι η ανομοιομορφία στην κατανομή των τάσεων μειώνεται γρήγορα όσο απομακρυνόμαστε από την πηγή της ανομοιομορφίας. πχ: - Πάνω σε μία μεταλλική δοκό στηρίζεται ισχυρό μοναχικό φορτίο που προκαλεί τοπικά έντονο τασικό πεδίο και το γνωστό πρόβλημα του λυγισμού/πτύχωσης του κορμού της δοκού. Μπορούμε να απομονώσουμε το τοπικό πρόβλημα και να το λύσουμε μόνο του, χωρίς να επηρεαζόμαστε από το τι συμβαίνει στην υπόλοιπη δοκό. Μπορούμε επίσης να λύσουμε την δοκό και να υπολογίσουμε τις εντάσεις σε διατομές που απέχουν κάποια απόσταση από το μοναχικό φορτίο, αγνοώντας την ανομοιομορφία που προκαλεί το μοναχικό φορτίο, επειδή στην απόσταση αυτή είναι αμελητέα. Πόση είναι η απόσταση; συχνά πολύ μικρή, της τάξης του h. Η αρχή ήταν πολύ χρήσιμη παλαιότερα, όταν δεν υπήρχαν οι σημερινές υπολογιστικές δυνατότητες, αλλά και σήμερα έχει μεγάλη αξία για σχεδιαστικές επιλογές ή βελτίωση προσομοιώσεων (πχ πύκνωση πεπερασμένων στοιχείων).1 point
-
Εγώ βάζω όλα τα ίδια, δεν ελέγχονται με κανέναν τρόπο από το σύστημα, άλλωστε. Έχω βάλει και τον ίδιο α/α/ αμοιβών σε διαφορετικές δηλώσεις και προχώρησε κανονικά, π.χ. σε πολυκατοικία με 5 διαμερίσματα ίδιου ιδιοκτήτη όπου έκοψα μια απόδειξη αντί για 5.-1 points
-
Δεν πας καθόλου καλά μου φαίνεται! Και ελπίζω οι υπόλοιποι με τις αρνητικές να επηρεάστηκαν απλώς από το σχόλιό σου.. Που την είδες την μαγκιά??? Αντί να κόψω 5 αποδείξεις από 1000€ η καθεμία έκοψα μία των 5000€ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ γράφω. Που το βλέπεις το πρόβλημα; Το ανέφερα ως λύση και πάντα με σκοπό να βοηθήσω όποιον διαβάζει. Άκου εκεί μαγκιά!-1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
-
Επιλεγμένα Άρθρα
-
Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
Engineer posted μια είδηση in Περιβάλλον,
Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
«Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
Engineer posted μια είδηση in Χρηματοδοτήσεις,
Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).
Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
Engineer posted μια είδηση in Νομοθεσία,
Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.
Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.
2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.
3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.
4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς:-
-
- 62 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.
Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:
α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.
β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,-
-
- 2 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-
Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
Engineer posted μια είδηση in Αρθρογραφία,
Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.
Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).
Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.
Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος-
- 0 απαντήσεις
Επιλέχθηκε Από
Engineer, -
-