Μετάβαση στο περιεχόμενο

Πίνακας Κορυφαίων

  1. pirsogiannis

    pirsogiannis

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.742


  2. sissy_arch

    sissy_arch

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      609


  3. ΘΕΟΧΑΡΗΣ

    ΘΕΟΧΑΡΗΣ

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      2.011


  4. venezia

    venezia

    Core Members


    • Πόντοι

      1

    • Περιεχόμενα

      1.714


Δημοφιλές Περιεχόμενο

Προβολή περιεχομένου με την υψηλότερη φήμη στις 07/06/2020 σε όλες τις περιοχές

  1. τα μονα -ζυγα ειναι που λυνουν το προβλημα και δεν καταλαβα γιατι εβαλαν λωριδα απαγορευσης και "απεναντι"... Αφου εισαι σε μονοδρομο και εισαι σε απαγορευση σταθμευσης στους ζυγούς μήνες, τοτε η σταθμευση γινεται απεναντι στα μονά [αριστερα] και εσυ/αυτος... μπαινοβγαινεις άνετα στην ελευθερη δεξια λωριδα κυκλοφοριας. Αν εισαι στον μήνα με απαγορευση σταθμευσης στα μονά, τοτε η σταθμευση γινεται δεξια, αλλα εσυ/ο άλλος.... εχει 1μ. για να στριψει...3-4 μ. το πλάτος της ραμπας - εισοδο/εξοδος - και άλλα 2 μετα για να φυγει. Οι απεναντι παλι δεν ενοχλούν. [Ετσι ειναι στον μονοδρομο 5 μ. πλατους απεναντι μου.] Θα κανεις ενσταση στον Δημο - και στην Τροχαια- και θα τους πεις ολα τα παααραπάνω και οτι ο νομος μιλαει για στενη οδο. Εσυ εχεις 6 μ δρομο....να ξαναδιαβασουν το νομο και να τον εφαρμοσουν όπως λεει...οχι όπως τα καταλαβαινουν Κανενας δεν παρεμποδιζεται.. "ως και απέναντι από αυτήν, όταν η οδός είναι στενή και παρεμποδίζεται η είσοδος - έξοδος οχημάτων εξ αυτής."
    1 point
  2. Καλησπέρα. Δες μήπως σε βοηθήσει αυτό
    1 point
  3. Από την ισχύ του 4495 καταργούνται όλοι οι προηγούμενοι ( πλήρως ) . Υπάρχει μόνο δυνατότητα μεταφοράς δηλώσεων από 4178 στον 4495 . Η ρυμοτομηση του οικοπέδου είναι προγενέστερη των οικ. αδειών ? Εμφανίζεται στην οικοδομική άδεια ? Αν οι οικοδομικές άδειες των κτιρίων εκδόθηκαν με τοπογραφικά 2 ανεξάρτητων οικοπέδων : 2 δηλώσεις Αν οι οικοδομικές άδειες των κτιρίων εκδόθηκαν σε ενιαίο οικόπεδο πριν την ρυμοτόμηση : 1 δήλωση .
    1 point
  4. Version 1.0.0

    369 downloads

    Ένας οδηγός με τα τεχνικά χαρακτηριστικά για την σωστή επιλογή καλωδίου, έναν ανάλογο οδηγό εχει κ η NEXANS
    1 point
  5. Υπενθυμίζω ότι οι πράξεις εφαρμογής τα πρώτα χρόνια εφαρμογής του 1337/83 είχαν σαν υπόβαθρα φωτογραμμετρικά διαγράμματα 1/2000. Όλοι οι υπολογισμοί ήταν ημιγραφικοί π΄χ ψηφιακό εμβαδόμετρο και κανένα απλό λογισμικό για υπολογισμό εισφορών. Τα μεγάλα προβλήματα των υποβάθρων αυτών σε συνδυασμό με τις μειωμένες ακρίβειες των ημιγραφικών (ημιαναλυτικών) μεθόδων οδήγησαν στην αλλαγή του τρόπου σύνταξης με βάση αποτυπώσεις σε κλίμακες 1/1000 η 1/500. Στις περιπτώσεις που υπάρχουν μόνο διαγράμματα σε χαρτί θα πρέπει να γίνεται σκανάρισμα και στη συνέχεια raster---->vectror μετατροπή. Υπάρχουν σήμερα πολλά λογισμικά. Το ζητούμενο είναι η όποια δουλειά να γίνεται σε ευρύτερη περιοχή να υιοθετηθεί από την αρμόδια πολεοδομική υπηρεσία και όλοι οι συνάδελφοι να εφαρμόζουν τα ίδια, διαφορετικά θα υπάρχουν ασυμφωνίες και προβλήματα.
    1 point
  6. Μάλλον εννοείς 2020...κοίτα, εμένα στην αρχαιοτήτων όταν μου είπαν να σκάψουν (σπιτάκι 30τμ όσο και το οικόπεδο) τους είπα σκάψτε αλλά μετά να πληρώσετε και την επισκευή. δεν έχω ζήτημα. Η έφορος έφυγε νευριασμένη και μπόρεσε τελικά να δει αυτό που θέλει χωρίς να σκάψει...........Πάντως δεν έχω καταλάβει εμείς γιατί διαβάζουμε όλους αυτούς τους νόμους, αφού όπως φαίνεται είμαστε οι μόνοι.....
    1 point
  7. Αν έχεις μονόριχτη στέγη με οριζόντιο μήκος 10μ και κλίση 20%, πόσο θα είναι το ύψος;
    1 point
  8. Αυτό το "δεν είναι πλέον" έχει πολλά χρόνια που ισχύει. Θεωρητικά μπορεί να γίνει και κάποιος χωρίς παιδαγωγική επάρκεια αλλά με δεδομένη την προσφορά / ζήτηση πρακτικά είναι αδύνατον να μην υπάρχει κάποιος με παιδαγωγική επάρκεια που να προταχθεί. Για τον ιδιωτικό τομέα δε χρειάζεται καμία επάρκεια. Μπορεί να μη χρειάζεται καν ο βασικός τίτλος σπουδών. Αρκεί να βγαίνει η δουλειά.
    -1 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Επιλεγμένα Άρθρα

    • Λειψυδρία: Επτά άξονες για καλύτερη διαχείριση του νερού
      Η κλιματική κρίση, η παρατεταμένη ανομβρία και οι αυξανόμενες ανάγκες σε νερό, τόσο για ύδρευση όσο και για άρδευση, φέρνουν στην επιφάνεια το διαρκώς οξυνόμενο πρόβλημα της διαχείρισης των υδατικών πόρων στην Ελλάδα. Οι προειδοποιήσεις των ειδικών συγκλίνουν: η χώρα εισέρχεται σε μια περίοδο κρίσιμων αποφάσεων, όπου η επάρκεια δεν μπορεί πλέον να θεωρείται δεδομένη, αλλά προϊόν στοχευμένου σχεδιασμού. Στο Ετήσιο Συνέδριο της Ελληνικής Αρχής Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών (ΕΑΓΜΕ) με τίτλο «Ερευνώντας τον εθνικό μας υπόγειο πλούτο», οι παρεμβάσεις των ομιλητών –εκπροσώπων δημόσιων φορέων, γεωτεχνικών επιστημόνων και επιχειρήσεων– ανέδειξαν τη μεγάλη εικόνα: από την ενεργοποίηση γεωτρήσεων και τα μεγάλα έργα εμπλουτισμού ταμιευτήρων, έως την ανακύκλωση νερού, την κυκλική οικονομία και την ψηφιοποίηση της αδειοδότησης, η χώρα καλείται να εφαρμόσει στην πράξη επτά κρίσιμους άξονες πολιτικής. Η διαχείριση των αποθεμάτων νερού απαιτεί πλέον θεσμική ευελιξία, επενδυτική ταχύτητα και τεχνική προσαρμοστικότητα σε τοπικό επίπεδο – με όρους βιωσιμότητας και ενεργειακής συνέργειας
      • 0 απαντήσεις
    • «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον»: Πρόγραμμα 24 εκ. ευρώ για 2.500 ωφελούμενους άτομα με αναπηρία, με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
      Ανακοίνωση Τύπου των Υπουργείων Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

      Πιλοτικό πρόγραμμα για την «Προσβασιμότητα κατ’ οίκον» και ωφελούμενους 2.500 άτομα με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 24 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα 2.0», που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκησης (Ε.Ε.Τ.Α.Α. Α.Ε.).

      Την Κοινή Υπουργική Απόφαση υπογράφουν οι Υπουργοί Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Νίκη Κεραμέως, Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας Δόμνα Μιχαηλίδου, Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Νίκος Παπαθανάσης και ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Νικόλαος Ταγαράς.

      • 2 απαντήσεις
    • ΠΔ 194/2025: Τα κριτήρια για οριοθέτηση, όρους και περιορισμούς δόμησης, χρήσεις γης σε οικισμούς κάτω των 2.000 κατοίκων
      Εκδόθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ 194 (ΦΕΚ 194/Δ/15.04.2025) με θέμα: Καθορισμός κριτηρίων, τρόπου και διαδικασιών οριοθέτησης των οικισμών της Χώρας με πληθυ- σμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανομένων και των προϋφιστάμενων του 1923, καθώς και καθορισμός χρήσεων γης και γενικών όρων και περιορισμών δόμησης.

      Αντικείμενο - Πεδίο Εφαρμογής
      1. Το παρόν προεδρικό διάταγμα (π.δ.) αφορά στον καθορισμό των κριτηρίων, του τρόπου και των διαδικασι-
      ών οριοθέτησης των οικισμών της χώρας που φέρονται απογεγραμμένοι ως αυτοτελείς οικισμοί, σε απογραφή
      προ του έτους 1983 με πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, και οι οποίοι εξακολουθούν, κατά
      την εκάστοτε τελευταία απογραφή, να έχουν πληθυσμό κάτω των δύο χιλιάδων (2.000) κατοίκων, περιλαμβανο-
      μένων και των προϋφιστάμενων του 1923 οικισμών. Οι οικισμοί αυτοί είτε δεν έχουν οριοθετηθεί είτε το όριό
      τους επανεγκρίνεται βάσει των διατάξεων του παρόντος, λόγω καθορισμού του ορίου τους από αναρμόδια όρ-
      γανα, είτε αναοριοθετείται, στις περιπτώσεις που αυτό κρίνεται αναγκαίο.

      2. Με το παρόν καθορίζεται, επίσης, το πλαίσιο των γενικών όρων και περιορισμών δόμησης και επιτρεπό-
      μενων χρήσεων γης των οικισμών ανάλογα με την κατηγορία του οικισμού, κατά το άρθρο 3, για την προστασία της φυσιογνωμίας του.

      3. Οι διατάξεις του παρόντος θέτουν το πλαίσιο κανόνων για την οριοθέτηση του οικισμού και δεν εφαρμόζονται ευθέως από τις αρμόδιες Υπηρεσίες Δόμησης αν δεν έχει προηγηθεί η έκδοση του π.δ. οριοθέτησης του οικισμού.

      4. Το παρόν δεν εφαρμόζεται σε οικισμούς: 
        • Downvote
      • 62 απαντήσεις
    • Οι 42 εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας (ΕΕΔΜΚ)
      Οι εργασίες για τις οποίες απαιτείται Έγκριση Εργασιών Δόμησης Μικρής Κλίμακας καθορίζονται από την παράγραφο 2 του Άρθρου 29: Διοικητικές πράξεις για την εκτέλεση οικοδομικών εργασιών του Ν.4495/2017.

      Έτσι Έγκριση εργασιών δόμησης μικρής κλίμακας απαιτείται για τις εξής εργασίες:

      α) δοκιμαστικές τομές του εδάφους και εκσκαφή ύστερα από έγγραφο της αρχαιολογικής υπηρεσίας εκτός εάν η έγκριση οι δοκιμαστικές τομές του εδάφους διενεργούνται από τις αρμόδιες Υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού, καθώς για εργασίες που απαιτούνται για γεωτεχνικές έρευνες σύμφωνα με τον ΕΑΚ 2003.

      β) τοποθέτηση προκατασκευασμένων κατοικιών, όπου από ειδικά προγράμματα προβλέπεται η κάλυψη στεγαστικών αναγκών μειονεκτικών και ειδικών ομάδων πληθυσμού ή προβλέπεται για αυτοστέγαση παλιννοστούντων και πληγέντων από βίαια συμβάντα,
        • Like
      • 2 απαντήσεις
    • Η ιστορία της γεφυροποιίας στην Ελλάδα
      Στο άρθρο αυτό γράφομε για δύο γέφυρες οι οποίες είναι πολύ γνωστές και κατασκευάσθηκαν την περίοδο της Ανοικοδομήσεως (1950 – 1980) και μάλιστα την εποχή κατά την οποία το προεντεταμένο σκυρόδεμα στην Ελλάδα αντιμετωπιζόταν ως μία νέα τεχνική λύση από τους Μηχανικούς τους ασχολουμένους με μελέτες και κατασκευές οδικών γεφυρών, οικοδομικών έργων κ.τ.ο.

      Η πρώτη γέφυρα με την οποία θα ασχοληθεί το άρθρο αυτό είναι η Γέφυρα Αλφειού, μήκους 390,00 μ. (2 ανοίγματα x 35,00 μ. + 8 ανοίγματα x 40,00 μ. = 390,00 μ.) με κωδικό Έργου 97130/Π.Δ.Ε. και προϋπολογισμό κατασκευής 17.000.000 δρχ., η οποία αποκαθιστά την συνέχεια της Εθνικής Οδού 9 (Πύργος – Κυπαρισσία – Καλαμάτα). Πρόκειται περί ενός έργου το οποίον έχει διττή λειτουργία: Από την μίαν πλευρά είναι γέφυρα οδική και από την άλλη υδατογέφυρα για την εξυπηρέτηση των ειδικών τεχνικών έργων εγγειοβελτιώσεως της πεδιάδος Επιταλίου. Κύριος του Έργου αυτού ήταν το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Δημοσίων Έργων. Προϊσταμένη Αρχή ήταν η Γενική Διεύθυνση Δημοσίων Έργων δια της Διευθύνσεως Γ3. Επιβλέπουσα Υπηρεσία ήταν το 2ο Γραφείο Κατασκευής Οδών (Έδρα: Πάτρα).

      Το έργο δημοπρατήθηκε δια του συστήματος «Μελέτη – Κατασκευή» δια δύο δημοπρασιών λόγω αναβολής της 1ης η οποία είχε ορισθεί να διεξαχθεί την Δευτέρα 23 Οκτωβρίου 1959. Τελικά αυτή διεξήχθη την Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 1959 κατακυρωθείσης της στατικής μελέτης και της μελέτης των προεντεταμένων δοκών της γέφυρας στο Τμήμα Μελετών της ΑΝΩΝΥΜΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ «ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ» του οποίου προΐστατο ο κ. Θεοδόσιος – Ρήγας Παναγιώτου Τάσιος* και της υδατογέφυρας στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΛΛΙΝΣΚΗ*.

      Αλέξανδρος Παύλου Βερδέλης, Πολιτικός Μηχανικός της Κεντρικής Σχολής των Τεχνών και των Κατασκευών (1920), Ηλεκτρολόγος Ανωτάτης Σχολής Ηλεκτροτεχνικής (1921) και Εργολήπτης Δημοσίων Έργων (Αριθμός Μητρώου Τ.Ε.Ε.: 152), Αρχείον Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος
      • 0 απαντήσεις
×
×
  • Create New...

Σημαντικό

Χρησιμοποιούμε cookies για να βελτιώνουμε το περιεχόμενο του website μας. Μπορείτε να τροποποιήσετε τις ρυθμίσεις των cookie, ή να δώσετε τη συγκατάθεσή σας για την χρήση τους.